Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:48:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683645 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12350 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:51:43 »

Sajnos mi csak 1et...Az öreget azt mondták,már ne piszkáljuk meg...Cheesy
én sem az off-val megyek eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12351 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:53:40 »

én sem az off-val megyek eplus2

Mit művelsz megint a hibrideddel? Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12352 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:55:20 »

Mit művelsz megint a hibrideddel? Cheesy
nem offolom szét a ci-topicot eplus2

115le-s di csúcsok=+20-30le eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #12353 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:02:22 »

Sziasztok
ma átnéztem a csőrendszert hogy nincs e rajta repedés,szivárgás, mindenhol ahol kell van tömítés, s nem találtam hibát  és az autó ugyan úgy erőtlen és fekete füstöt ontja magából 1500-1800 ig . hiba kód nincs  hogy legalább tudjam milyen irányba induljak  már az egr szelepet is átt cseréltem több ötletem már nincs esetleg egy diagnosztika kimutathatná a dolgot esetleg  a programjában lehet valami?
a válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12354 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:03:36 »

Sziasztok
ma átnéztem a csőrendszert hogy nincs e rajta repedés,szivárgás, mindenhol ahol kell van tömítés, s nem találtam hibát  és az autó ugyan úgy erőtlen és fekete füstöt ontja magából 1500-1800 ig . hiba kód nincs  hogy legalább tudjam milyen irányba induljak  már az egr szelepet is átt cseréltem több ötletem már nincs esetleg egy diagnosztika kimutathatná a dolgot esetleg  a programjában lehet valami?
a válaszokat előre is köszönöm.

turbónyomést nézzétek, lehet, hogy le van ragadva a geometria...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12355 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:05:55 »

Meg kellene nézni a turbó vákuum csöveit is. Hátha megrepedt.
Ha nem elektromos persze.

Sziasztok
ma átnéztem a csőrendszert hogy nincs e rajta repedés,szivárgás, mindenhol ahol kell van tömítés, s nem találtam hibát  és az autó ugyan úgy erőtlen és fekete füstöt ontja magából 1500-1800 ig . hiba kód nincs  hogy legalább tudjam milyen irányba induljak  már az egr szelepet is átt cseréltem több ötletem már nincs esetleg egy diagnosztika kimutathatná a dolgot esetleg  a programjában lehet valami?
a válaszokat előre is köszönöm.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #12356 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:16:25 »

Meg kellene nézni a turbó vákuum csöveit is. Hátha megrepedt.
Ha nem elektromos persze.

elektromotoros a vezérlés
Naplózva
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #12357 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:19:40 »

turbónyomést nézzétek, lehet, hogy le van ragadva a geometria...
még egy dolgot nem néztem meg  igaz nem is tartottam fontosnak van a nyomóágban  egy 15cm-es fém cső szakasz és ott van valamilyen érzékelő hogy mi azt nem tudom   lehet az lenne a ludas?  gépen még nem volt az autó majd most akarom vinni
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12358 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:24:10 »

még egy dolgot nem néztem meg  igaz nem is tartottam fontosnak van a nyomóágban  egy 15cm-es fém cső szakasz és ott van valamilyen érzékelő hogy mi azt nem tudom   lehet az lenne a ludas?  gépen még nem volt az autó majd most akarom vinni
az a turbónyomást méri. ha van másik, akkor cseréld ki, hátha segít...

kuplung és fékpedál kapcsolóid rendesen a helyükön vannak??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #12359 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:33:40 »

az a turbónyomást méri. ha van másik, akkor cseréld ki, hátha segít...

kuplung és fékpedál kapcsolóid rendesen a helyükön vannak??
A pedálokhoz nem lett nyúlva  és a régi motornál nem volt vele gond remélem hogy az a kis b.... sz....-t már két napja
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12360 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:35:30 »

Nincs összeírva vkinek, T. Fórumtársak, hogy mekkora bilincsek kellenek a hatos váltóval szerelt tdci géphez TURBÓ CSŐ tekintetében?
mértem pár kb. értéket magamnak, de hátha másnak is kell majd bilincseket vásárolni:
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12361 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:36:42 »

A pedálokhoz nem lett nyúlva  és a régi motornál nem volt vele gond remélem hogy az a kis b.... sz....-t már két napja
másnak is jött már ki magától a pedálkapcsoló...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12362 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:37:01 »

mértem pár kb. értéket magamnak, de hátha másnak is kell majd bilincseket vásárolni:
http://gin.uw.hu/picture/forge.jpg
eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12363 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:14:22 »

Tankjú verimacs!
Utána járok!
Szereléssel együtt, vagy ki kell varázsoljam őket a motorból?

Ha valamit félreértettem bocs.Húzni az időt lehet de mérged is vele húzódik.Amit írtam nem olvastad el figyelmesen mert én is mondtam vedd ki a csúcsokat haverod segít benne és elkell vinni padra ahol megmérik melyik milyen állapotban van.Aztán azt kell cserélni.De nehidd,hogy öröm kifizetni ennyi pénzt de vége sajnos mindig.Továbbá ha sajnos nem bír többet akkor csere.Próbáltunk egy-két dolgot hidd el előtte de a két leállás előzésközben véget vetett ennek és kidobtuk belőle.Egy hölgy fórumtárs is ezzel küzd.De tedolgod mitcsinálsz.Csak én néha nemigazodok el eggyes dolgon.mikor én megvettem megkérdeztem mi a főbb hibák mi mennyibe kerül akkor elkellett döntenem vállalom-e vagy nem.Ezt csak azért írom tudom nem olcsó a cuchozzá de ha véletlenül már járt így itt a fórumon valaki elkezd nem porlasztani a csúcsod és átvágja a dugattyút akkor jobb lesz ha nagyobb bajt csinál és több lesz a költség vagy dobod a kukába a kocsit.na ezeket mind elmondták nekem és vállaltam a kocsit a velejáró dolgokkal.Azért vidd el bevizsgálni ahogy más is mondta nem csak én és lehet,hogy jobban fogsz aludni és lehet máshol keresni a hibát
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #12364 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:48:10 »

Ha valamit félreértettem bocs.Húzni az időt lehet de mérged is vele húzódik.Amit írtam nem olvastad el figyelmesen mert én is mondtam vedd ki a csúcsokat haverod segít benne és elkell vinni padra ahol megmérik melyik milyen állapotban van.Aztán azt kell cserélni.De nehidd,hogy öröm kifizetni ennyi pénzt de vége sajnos mindig.Továbbá ha sajnos nem bír többet akkor csere.Próbáltunk egy-két dolgot hidd el előtte de a két leállás előzésközben véget vetett ennek és kidobtuk belőle.Egy hölgy fórumtárs is ezzel küzd.De tedolgod mitcsinálsz.Csak én néha nemigazodok el eggyes dolgon.mikor én megvettem megkérdeztem mi a főbb hibák mi mennyibe kerül akkor elkellett döntenem vállalom-e vagy nem.Ezt csak azért írom tudom nem olcsó a cuchozzá de ha véletlenül már járt így itt a fórumon valaki elkezd nem porlasztani a csúcsod és átvágja a dugattyút akkor jobb lesz ha nagyobb bajt csinál és több lesz a költség vagy dobod a kukába a kocsit.na ezeket mind elmondták nekem és vállaltam a kocsit a velejáró dolgokkal.Azért vidd el bevizsgálni ahogy más is mondta nem csak én és lehet,hogy jobban fogsz aludni és lehet máshol keresni a hibát
worship Wink
Naplózva
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #12365 Dátum: 2011.09.14 szerda, 14:20:48 »

Sziasztok!
baj van:
A Tdci moci elkezdett rángatni, és nagyon füstöl!
A salgótarjáni szervízben azt mondták, hogy nincs hibaüzenet, nem tudják mi lehet a baj.
Javasoljatok Bp-i szervízt, ahol olyan emberek dolgoznak akik értenek a Mondeóhoz!!!!!
Régebben aktívan olvastalak benneteket akkor a Lurdy házzal szemben lévő Ford szervízben dolgozott egy srác aki nagyon a top-on volt!
meg van még Ő?
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12366 Dátum: 2011.09.14 szerda, 14:26:55 »

Sziasztok!
baj van:
A Tdci moci elkezdett rángatni, és nagyon füstöl!
A salgótarjáni szervízben azt mondták, hogy nincs hibaüzenet, nem tudják mi lehet a baj.
Javasoljatok Bp-i szervízt, ahol olyan emberek dolgoznak akik értenek a Mondeóhoz!!!!!
Régebben aktívan olvastalak benneteket akkor a Lurdy házzal szemben lévő Ford szervízben dolgozott egy srác aki nagyon a top-on volt!
meg van még Ő?

Ha Vikre gondolsz,akkor igen,megvan Smiley
Nem lehet,hogy turbócsöved repedt el?
Naplózva
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #12367 Dátum: 2011.09.14 szerda, 14:51:44 »

Ha Vikre gondolsz,akkor igen,megvan Smiley
Nem lehet,hogy turbócsöved repedt el?
Kösz az infót!
Igazából nem az enyém az autó, ezért is nem írtam részletesebb leírást a hibáról. Nekem is Tdci van, de nekem szerencsére problémamentes ( 225.000 futott km ebből 120.000-t nálam. Pöpec a motor,  5,5-ös átlag fogyasztás a 115LE-s motorral).
Ha hívom a szervízt, ott kereshetem Vik-et, vagy van privat telefon is???
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #12368 Dátum: 2011.09.14 szerda, 14:58:36 »

Ja!
A salgótarjáni szervízben a motorszám alapján be sem tudták azonosítani a motort illetve az autót!
 szomoru1
Fura
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #12369 Dátum: 2011.09.14 szerda, 15:04:11 »

Le tudja valaki csekkolni alvázszám alapján???
Alvázszám: WF04XXGBB44C76699
Ez egy 2004.06. havi 96kW-os autó. 147.000 km futott teljesítménnyel.
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12370 Dátum: 2011.09.14 szerda, 15:26:24 »

Le tudja valaki csekkolni alvázszám alapján???
Alvázszám: WF04XXGBB44C76699
Ez egy 2004.06. havi 96kW-os autó. 147.000 km futott teljesítménnyel.


130 LE-s,6sebességes,4ajtós limuzin 2004.05.05-én gyártották le. Digitklímás,Panther Black metál színű Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12371 Dátum: 2011.09.14 szerda, 16:07:05 »

Ja!
A salgótarjáni szervízben a motorszám alapján be sem tudták azonosítani a motort illetve az autót!
 szomoru1
Fura
Ha nemtudták beazonosítani akkor mivel olvasták ki a nemlétező hibát.??Mit ütöttek be autó azonosítónak ez érdekelne?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #12372 Dátum: 2011.09.14 szerda, 18:50:55 »

mértem pár kb. értéket magamnak, de hátha másnak is kell majd bilincseket vásárolni:

taps
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12373 Dátum: 2011.09.14 szerda, 20:58:10 »

taps
hétvégén már tudod, mi lesz a programom  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #12374 Dátum: 2011.09.14 szerda, 21:21:00 »

hétvégén már tudod, mi lesz a programom  wave
Forge-weekend eplus2 ha már úgyis szétszeded, szerintem - vizsgáld át amihez még hozzáférsz.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12375 Dátum: 2011.09.14 szerda, 21:23:19 »

Forge-weekend eplus2 ha már úgyis szétszeded, szerintem - vizsgáld át amihez még hozzáférsz.
ok, tippeket várom, nagy hozzáértésemmel megteszek mindent  help
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12376 Dátum: 2011.09.16 péntek, 14:42:43 »

remélem a napokban letisztázódik a kormolás de ugytűnik a cooler a ludas,
összeraktam a cső tesztelő cuccot de nekem nem vált be 1bar nyomásnál már szanaszétrepült a pvc zárókupak
na de sebaj magyar ember találékony és kb 1000ft-ból sikerült egy örök darabot készítettni:
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12377 Dátum: 2011.09.16 péntek, 14:44:13 »

remélem a napokban letisztázódik a kormolás de ugytűnik a cooler a ludas,
összeraktam a cső tesztelő cuccot de nekem nem vált be 1bar nyomásnál már szanaszétrepült a pvc zárókupak
na de sebaj magyar ember találékony és kb 1000ft-ból sikerült egy örök darabot készítettni:
https://lh6.googleusercontent.com/-p9eFqW5GBhg/TnNDMP_m3eI/AAAAAAAAD34/OEyJUQyT_eU/s640/IMG_20110916_114515.jpg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12378 Dátum: 2011.09.16 péntek, 14:44:48 »

remélem a napokban letisztázódik a kormolás de ugytűnik a cooler a ludas,
összeraktam a cső tesztelő cuccot de nekem nem vált be 1bar nyomásnál már szanaszétrepült a pvc zárókupak
na de sebaj magyar ember találékony és kb 1000ft-ból sikerült egy örök darabot készítettni:
https://lh6.googleusercontent.com/-p9eFqW5GBhg/TnNDMP_m3eI/AAAAAAAAD34/OEyJUQyT_eU/s640/IMG_20110916_114515.jpg
ha kell, nekem van egy hibátlan coolerem olcsón Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12379 Dátum: 2011.09.16 péntek, 14:45:37 »

ha kell, nekem van egy hibátlan coolerem olcsón Wink

szerdára kapok coolert
nálad mennyi az olcsó?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12380 Dátum: 2011.09.16 péntek, 14:48:05 »

szerdára kapok coolert
nálad mennyi az olcsó?
hát akkor mindegy... am 5-ért odaadtam volna
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12381 Dátum: 2011.09.16 péntek, 14:54:46 »

küldj címet és ha közelben vagy elmegyek még ma este érte
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12382 Dátum: 2011.09.16 péntek, 14:57:47 »

küldj címet és ha közelben vagy elmegyek még ma este érte

még kocsiban van, jövőhét csütörtökön tudom kivenni. am címet találsz a profilomban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #12383 Dátum: 2011.09.16 péntek, 14:58:46 »

minnélelőbb kell nekem az már késő de azért kössz Smiley
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12384 Dátum: 2011.09.16 péntek, 18:41:54 »

küldj címet és ha közelben vagy elmegyek még ma este érte

neked messze lenne így hirtelen,de majd mondja.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12385 Dátum: 2011.09.16 péntek, 20:29:32 »

Érdekes. Mert már másnál is ment szét. Az enyém meg 5-6 bar-on is bírta.
Nyilván nem egyforma az anyag.

remélem a napokban letisztázódik a kormolás de ugytűnik a cooler a ludas,
összeraktam a cső tesztelő cuccot de nekem nem vált be 1bar nyomásnál már szanaszétrepült a pvc zárókupak
na de sebaj magyar ember találékony és kb 1000ft-ból sikerült egy örök darabot készítettni:

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
mope86
Vendég
« Új hozzászólás #12386 Dátum: 2011.09.16 péntek, 21:37:50 »

Sziasztok van egy "kis" gondom olyan hangja van a motornak mint az öreg tranzitoknak az az igazi berregős dízelhang nincs valakinek ötlete mi lehet a gond, mióta frissitették a szoftvert azóta ilyen már voltam újra, megnézték korrekciózták a porlasztokat de nem igen változott. Valakinek ötlete?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12387 Dátum: 2011.09.16 péntek, 21:44:41 »

Sziasztok van egy "kis" gondom olyan hangja van a motornak mint az öreg tranzitoknak az az igazi berregős dízelhang nincs valakinek ötlete mi lehet a gond, mióta frissitették a szoftvert azóta ilyen már voltam újra, megnézték korrekciózták a porlasztokat de nem igen változott. Valakinek ötlete?
menj vele sok km-t, illetve nyomassad meg pályán tempósan is. meglátod optimalizálja magát.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mope86
Vendég
« Új hozzászólás #12388 Dátum: 2011.09.16 péntek, 21:55:11 »

menj vele sok km-t, illetve nyomassad meg pályán tempósan is. meglátod optimalizálja magát.
Menyi az a sok mégis , mondjuk még csak 200km mentem vele azóta de nem tudom nekem ez olyan furcsa dolog nem azért kéne programozni, korekciozni hogy rögtön jó legyen.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12389 Dátum: 2011.09.16 péntek, 21:59:23 »

Menyi az a sok mégis , mondjuk még csak 200km mentem vele azóta de nem tudom nekem ez olyan furcsa dolog nem azért kéne programozni, korekciozni hogy rögtön jó legyen.

1-2000 km...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12390 Dátum: 2011.09.16 péntek, 23:30:50 »


Hali.
Megkövetem magam. Elnézést kérek tőled, igen is nagycucc turbót cserélni. Le kell bontani a kipufrendszert, és leömlőstül kell kivenni. Szakműhelyben 1 nap a csere.
Azt ajánlották, hozzá se kezdj ha nem vagy felszerelve rendesen.
Üdv.

frankoooo....
mar kicsereltem!  vigyor3
hat nem volt egyszerü...
visyont nem igazan erzem az erot benne... es 2.500üfordulatnal tolja a kipufogo fustot....  szomoru1
Naplózva
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12391 Dátum: 2011.09.17 szombat, 10:58:57 »

Ha valamit félreértettem bocs.Húzni az időt lehet de mérged is vele húzódik.Amit írtam nem olvastad el figyelmesen mert én is mondtam vedd ki a csúcsokat haverod segít benne és elkell vinni padra ahol megmérik melyik milyen állapotban van.Aztán azt kell cserélni.De nehidd,hogy öröm kifizetni ennyi pénzt de vége sajnos mindig.Továbbá ha sajnos nem bír többet akkor csere.Próbáltunk egy-két dolgot hidd el előtte de a két leállás előzésközben véget vetett ennek és kidobtuk belőle.Egy hölgy fórumtárs is ezzel küzd.De tedolgod mitcsinálsz.Csak én néha nemigazodok el eggyes dolgon.mikor én megvettem megkérdeztem mi a főbb hibák mi mennyibe kerül akkor elkellett döntenem vállalom-e vagy nem.Ezt csak azért írom tudom nem olcsó a cuchozzá de ha véletlenül már járt így itt a fórumon valaki elkezd nem porlasztani a csúcsod és átvágja a dugattyút akkor jobb lesz ha nagyobb bajt csinál és több lesz a költség vagy dobod a kukába a kocsit.na ezeket mind elmondták nekem és vállaltam a kocsit a velejáró dolgokkal.Azért vidd el bevizsgálni ahogy más is mondta nem csak én és lehet,hogy jobban fogsz aludni és lehet máshol keresni a hibát
[/quote

Teljességgel igazad van!  worship]
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12392 Dátum: 2011.09.17 szombat, 11:22:58 »

frankoooo....
mar kicsereltem!  vigyor3
hat nem volt egyszerü...
visyont nem igazan erzem az erot benne... es 2.500üfordulatnal tolja a kipufogo fustot....  szomoru1

Nem indul be a turbó, nem állít a geometria, lyukas a cső... nincs turbónyomás.
Ki is mérheted...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #12393 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 16:35:12 »

Sziasztok!
bekerült a látókörömbe egy 2004 es 2.2TDCI motoros mondeo! a kocsi hibája hogy a motorja gyenge. indul-megy működik ahogy kell, napi használatban van csak gyenge. füstölni nem füstöl. ennyit tudtam meg telefonon, a gazdája nem nézette meg, gondolkodom h megvegyem az autót. Nem ismerem a 2.2TDCI-t oly nagyon. 1.8DI focusom van azt már kenem vágom de 2.2 TDCI-t még nem is láttam. 170e km van a kocsiban(valós) szerintetek mi lehet a baja vagy vannak e ennek a motornak tipusbetegségei, mennyibe lehet max a javitása stb. persze elsőre turbóra tippelek, azt megoldom ha az a baja de ilyen porlasztós nagynyomásu szivattyus játékokhoz már kevés vagyok, és gőzöm sincs mik a javitási árak... tudom látatlanba nagyon nehéz de mire tippeltek ismereve a motort és a km-t???  ugyanolyan kényes ennek is az üzarendszere mint a 2.0CI nek is???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12394 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 16:43:57 »

Sziasztok!
bekerült a látókörömbe egy 2004 es 2.2TDCI motoros mondeo! a kocsi hibája hogy a motorja gyenge. indul-megy működik ahogy kell, napi használatban van csak gyenge. füstölni nem füstöl. ennyit tudtam meg telefonon, a gazdája nem nézette meg, gondolkodom h megvegyem az autót. Nem ismerem a 2.2TDCI-t oly nagyon. 1.8DI focusom van azt már kenem vágom de 2.2 TDCI-t még nem is láttam. 170e km van a kocsiban(valós) szerintetek mi lehet a baja vagy vannak e ennek a motornak tipusbetegségei, mennyibe lehet max a javitása stb. persze elsőre turbóra tippelek, azt megoldom ha az a baja de ilyen porlasztós nagynyomásu szivattyus játékokhoz már kevés vagyok, és gőzöm sincs mik a javitási árak... tudom látatlanba nagyon nehéz de mire tippeltek ismereve a motort és a km-t???  ugyanolyan kényes ennek is az üzarendszere mint a 2.0CI nek is???

Mennyiért lenne a kocsi? a motor miatt alkudj belőle,ha ár alatt 200-300ezerrel meg tudod venni,akkor szerintem csapj le rá...
Baj lehet:
-porlasztók
-turbó
-turbócsövek
-eltömődött szűrők,rossz üzemanyag
Nézd meg,vidd el egy diagra egy közeli szervízbe. Az sokat segít Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12395 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 16:50:23 »

Sziasztok!
bekerült a látókörömbe egy 2004 es 2.2TDCI motoros mondeo! a kocsi hibája hogy a motorja gyenge. indul-megy működik ahogy kell, napi használatban van csak gyenge. füstölni nem füstöl. ennyit tudtam meg telefonon, a gazdája nem nézette meg, gondolkodom h megvegyem az autót. Nem ismerem a 2.2TDCI-t oly nagyon. 1.8DI focusom van azt már kenem vágom de 2.2 TDCI-t még nem is láttam. 170e km van a kocsiban(valós) szerintetek mi lehet a baja vagy vannak e ennek a motornak tipusbetegségei, mennyibe lehet max a javitása stb. persze elsőre turbóra tippelek, azt megoldom ha az a baja de ilyen porlasztós nagynyomásu szivattyus játékokhoz már kevés vagyok, és gőzöm sincs mik a javitási árak... tudom látatlanba nagyon nehéz de mire tippeltek ismereve a motort és a km-t???  ugyanolyan kényes ennek is az üzarendszere mint a 2.0CI nek is???
azt írod, hogy nem füstöl. relatív. toljad neki, húzassátok ki és akkor figyelj a tükörbe. ha így se füstöl, akkor a levegőt megkapja az üzemanyaghoz. tehát ki is lehet zárni. marad az üzemanyagrendszer, ami nagyon összetett (sok szerelő se képes elsőre belőni még diagnosztika után sem a konkrét hibát, hát még mi laikusok..)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12396 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 19:32:19 »

Meg tudnátok írni, hogy ez a termék rámegy a verdámra?

Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12397 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:07:28 »

Sziasztok!
bekerült a látókörömbe egy 2004 es 2.2TDCI motoros mondeo! a kocsi hibája hogy a motorja gyenge. indul-megy működik ahogy kell, napi használatban van csak gyenge. füstölni nem füstöl. ennyit tudtam meg telefonon, a gazdája nem nézette meg, gondolkodom h megvegyem az autót. Nem ismerem a 2.2TDCI-t oly nagyon. 1.8DI focusom van azt már kenem vágom de 2.2 TDCI-t még nem is láttam. 170e km van a kocsiban(valós) szerintetek mi lehet a baja vagy vannak e ennek a motornak tipusbetegségei, mennyibe lehet max a javitása stb. persze elsőre turbóra tippelek, azt megoldom ha az a baja de ilyen porlasztós nagynyomásu szivattyus játékokhoz már kevés vagyok, és gőzöm sincs mik a javitási árak... tudom látatlanba nagyon nehéz de mire tippeltek ismereve a motort és a km-t???  ugyanolyan kényes ennek is az üzarendszere mint a 2.0CI nek is???
kompresszióhiányos lehet, az meg elég drága mulatság javítani.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12398 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:35:31 »

Meg tudnátok írni, hogy ez a termék rámegy a verdámra?


a mondi tárcsáját szemből 3 db 8as csavar fogja fel a főtengely végére..... szomoru2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12399 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:48:10 »

a mondi tárcsáját szemből 3 db 8as csavar fogja fel a főtengely végére..... szomoru2
Valóban három luk van neki, csak a dobozon van ez a fura kép..
Ennek fényében jó lehet?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.