Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:41:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
243
244
245
246
247
248
249
[
250
]
251
252
253
254
255
256
257
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14641626 alkalommal)
0 Felhasználó és 147 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12450 Dátum:
2011.09.20 kedd, 16:33:23 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.20 kedd, 16:16:05
Ez teljesen jogos. Bár szerintem a nyomaték még többet ér,mint a lóerő,de ez használatfüggő. Apának azért kellett a chip,hogy alul kicsit több nyomatéka legyen,így a 6. sebességet ne csak sebességtartásra tudja használni...
Az biztos hogy a nyomaték rettentő sokat számít. Amíg nem jöttek be a benzinses turbos gépek addig a nagy nyomaték miatt a dizelek lóerejét pont a nagy nyomaték miat nyugodtan lehetett szorozni 1,3-1,35 el és ez adta meg hoyg egy kb mekkor lóerejű szívóbenzinessel tud párban lenni egy traktor. Amióta bejött a downsizing és elkezdték rakosgatni a turbokat a benzinesekre is és lett nomatékuk nekik is, na azóta elpofátlanodtak. Még szerencse hogy a fogyasztással nem tudnak mit kezdeni, mert a végén még üzemanyagot kellen váltani. De igazábol eddig nekem csak olyan autók tüntek alúl is nyomatékosnak amiben V8 6,0 Vortex bugyborékolt. Ott tényleg van alul is nyomaték. Sajnos be kell látni hogy alúl nyomatékot csak nagyobb ürtartalommal (4 liter körül) vagy úgy ahogy helyettesíteni a nagy köcsögöket duplaturbóval lehetne.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12451 Dátum:
2011.09.20 kedd, 16:38:46 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.20 kedd, 16:33:23
Az biztos hogy a nyomaték rettentő sokat számít. Amíg nem jöttek be a benzinses turbos gépek addig a nagy nyomaték miatt a dizelek lóerejét pont a nagy nyomaték miat nyugodtan lehetett szorozni 1,3-1,35 el és ez adta meg hoyg egy kb mekkor lóerejű szívóbenzinessel tud párban lenni egy traktor. Amióta bejött a downsizing és elkezdték rakosgatni a turbokat a benzinesekre is és lett nomatékuk nekik is, na azóta elpofátlanodtak. Még szerencse hogy a fogyasztással nem tudnak mit kezdeni, mert a végén még üzemanyagot kellen váltani. De igazábol eddig nekem csak olyan autók tüntek alúl is nyomatékosnak amiben V8 6,0 Vortex bugyborékolt. Ott tényleg van alul is nyomaték. Sajnos be kell látni hogy alúl nyomatékot csak nagyobb ürtartalommal (4 liter körül) vagy úgy ahogy helyettesíteni a nagy ***öket duplaturbóval lehetne.
Ez már kicsit off,de ha jól emlékszem a Népótó csinált egyszer egy turbó-kompresszoros benzinmotort,ami ezt próbálta kiküszöbölni,így valamelyik 1500-4000ig dolgozott,a másik meg felette,persze lehet,hogy tévedek
ON: én a nyomatékkülönbséget nagyon észreveszem,mióta OFF-al járok...
Naplózva
chopperes
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12452 Dátum:
2011.09.20 kedd, 16:45:05 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.19 hétfő, 20:30:32
Csak kíváncsiságból
nem a pet hungária kft. tulajdonában volt a verda ezelőtt? mert még a rendszám is "ugyanaz" KNL-040 és KNL-041(enyém)
De, az volt.
Ott melózom a cégnél és ismerem az összes autónkat, ezért vettem meg a KNL-040-et.
Amúgy a 041 -es sem volt rossz verda. /Érdekességként: a használtauto.hu -n van hirdetve a KMC-354 Pécsen - az is a mienk volt, amiben állítólag 120e km van. Tavaly, amikor eladtuk,akkor abban az autóban több mint 220e km vol...
))/
egyébként itt a verdád:
http://kep.index.hu/1/0/219/2194/21940/2194074_342df19789cd8da08768c9581e8139de_wm.jpg
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12453 Dátum:
2011.09.20 kedd, 16:50:55 »
Idézetet írta: chopperes - 2011.09.20 kedd, 16:45:05
Ha a /quote után írod a hsz-ed, akkor az külön részbe fog kerülni, nem az idézetbe.
Így bazi nehéz megtalálni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12454 Dátum:
2011.09.20 kedd, 16:52:19 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.20 kedd, 16:50:55
Ha a /quote után írod a hsz-ed, akkor az külön részbe fog kerülni, nem az idézetbe.
Így bazi nehéz megtalálni.
Egy kérdés a tulajtól
Hogyan lehet 30ezerből 130 lovasra átalakítani?
Naplózva
chopperes
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12455 Dátum:
2011.09.20 kedd, 16:54:47 »
Nekem Egerben ajánlották ezt a Ford szalonban...
Idézetet írta: GiN - 2011.09.19 hétfő, 23:28:10
engem az érdekelne, ki, hol rak rá 30k-ból chipet?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12456 Dátum:
2011.09.20 kedd, 16:57:40 »
Idézetet írta: chopperes - 2011.09.20 kedd, 16:54:47
Nekem Egerben ajánlották ezt a Ford szalonban...
Akkor szerintem ők a 130 motor szoftverét akarják rárakni...De ahogy Laci is írta,felléphetnek problémák,és a kocsi be se indulhat...Mert lehet nem kompatibilis...
Naplózva
chopperes
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12457 Dátum:
2011.09.20 kedd, 17:00:07 »
Idézetet írta: chopperes - 2011.09.20 kedd, 16:54:47
Nekem Egerben ajánlották ezt a Ford szalonban...
azt mondták, hogy szoftvercserével. De nem igazán kérdezősködtem, mert nem akartam élni a lehetőséggel.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12458 Dátum:
2011.09.20 kedd, 17:02:26 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.20 kedd, 12:21:41
A 90 lovas TDCi -t fix geosturbóval
? Azért egy kicsit maradni kelene a realitás talaján. A lóerőhöz üzemanyag meg levegő kell. Kb képet kaptam róla a mikor bérautként egy 90 lovas 2.0TDCi használtam. Tudom mire képes alapból és csodák nincsenek. Az a 150-160 pont jó lesz 120-125nek inkább :-( A 90-hez képest az még így is nagyon tisztes ugrás,és jó munkát kellet végezen aki csinálta mert ennyit komolyan észre lehet venni, de nem szabad meglepődni ha egy gyári 2,0 130 lovas azért állva hagyná.
a gyári 130lovasnak köze nem volt hozzám
többen bizonyíthatják kunmadarasról!! egyébként meg változó geometriás elektromos turbó van rajta
Egyik találkozón megmutatom!! én mk4-el nem gyorsultam így nem tudok következtetni, csak azzal az automata 320d-vel ami még kint volt. Vele is tartottam a tempót
EGY DARABIG
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12459 Dátum:
2011.09.20 kedd, 17:03:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.20 kedd, 07:43:28
Én nem vagyok benne olyan biztos azért....
akkor úgy mondom, hogy még nem találkoztam ellenféllel
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12460 Dátum:
2011.09.20 kedd, 17:05:52 »
Idézetet írta: chopperes - 2011.09.20 kedd, 16:45:05
De, az volt.
Ott melózom a cégnél és ismerem az összes autónkat, ezért vettem meg a KNL-040-et.
Amúgy a 041 -es sem volt rossz verda. /Érdekességként: a használtauto.hu -n van hirdetve a KMC-354 Pécsen - az is a mienk volt, amiben állítólag 120e km van. Tavaly, amikor eladtuk,akkor abban az autóban több mint 220e km vol...Smiley))/
Akkor azt nemtudod véletlen, hogy a 041-ben mennyi km volt?
nyugodtan mondj el róla bármit ha tudsz
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12461 Dátum:
2011.09.20 kedd, 17:08:54 »
Idézetet írta: stealt - 2011.09.20 kedd, 16:15:45
Ez biztos hogy vgt van? Én úgy emlékeztem mintha fix geos lett volna. Nem hiába öregszem, már cavintonom is elfelejtem lassan beszedni :-(
tuti, mert eu4-esek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12462 Dátum:
2011.09.20 kedd, 17:09:43 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.20 kedd, 17:05:52
Akkor azt nemtudod véletlen, hogy a 041-ben mennyi km volt?
nyugodtan mondj el róla bármit ha tudsz
Persze,annak már úgyis mindegy,mert széttaposod...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12463 Dátum:
2011.09.20 kedd, 17:10:21 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.20 kedd, 16:10:00
Hát ja,azt mesélte
Szerintem simán 140 körül van Laci gépe...
Pontosan én nemtudom, és annyira nem is érdekelnek a számok, mert tudom hogy nagyon jó lett
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12464 Dátum:
2011.09.20 kedd, 17:11:24 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.20 kedd, 17:09:43
Persze,annak már úgyis mindegy,mert széttaposod...
ez soha nem adja meg magát (kopp-kopp)
Persze ha ezt a km-t nem pályán hanem folyamat közúton raktam volna bele, akkor már rég kifeküdt volna
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12465 Dátum:
2011.09.20 kedd, 17:13:24 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.20 kedd, 17:11:24
ez soha nem adja meg magát (kopp-kopp)
Persze ha ezt a km-t nem pályán hanem folyamat közúton raktam volna bele, akkor már rég kifeküdt volna
Meg akkor a futóműved is párszor cserélni kellett volna...Szegény TDCI
Látod,előlem már elzárták,mert túl keveset fogyasztott,és azthitték elrontottam
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12466 Dátum:
2011.09.20 kedd, 17:14:09 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.09.20 kedd, 17:13:24
Meg akkor a futóműved is párszor cserélni kellett volna...Szegény TDCI
Látod,előlem már elzárták,mert túl keveset fogyasztott,és azthitték elrontottam
Na és milyen lett a másik?? Mesélj már valamit
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12467 Dátum:
2011.09.20 kedd, 17:17:37 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.20 kedd, 17:14:09
Na és milyen lett a másik?? Mesélj már valamit
Nézz át Tuning topicba,ott írtam,de röviden: 1 kört mentem vele,jobban húz,de majd ha többet megyek vele,akkor tudok jobban írni róla
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12468 Dátum:
2011.09.20 kedd, 18:36:11 »
Az 502z pcs a gyári csúcs lenne és a cserés meg az 504z?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
chopperes
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12469 Dátum:
2011.09.20 kedd, 20:20:00 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.20 kedd, 17:05:52
Akkor azt nemtudod véletlen, hogy a 041-ben mennyi km volt?
nyugodtan mondj el róla bármit ha tudsz
holnapra utánnanézek a könyvelében, meg megkérdezem az ex-sofőrt, hogy mi volt a verdád múltja
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12470 Dátum:
2011.09.20 kedd, 20:40:06 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.09.19 hétfő, 20:29:05
Üdv mindenkinek!
Már hetek óta töröm a fejem mi lehet a kocsim baja. Ha áll kb 10 órát úgy indul hogy ugrál az alapjárat és rángat az autó ez kb 15 másodpercig tart aztán jó minden.
Ha 2-3 napot van a garázsban vagy 4-5 ödik inditásra indul szintén döcogve és van úgy hogy le is áll. Ja és van akkora füstje ilyenkor mint egy teherkocsinak. Menet közben vagy kiseb indítási periódusok között semmi.
Mi lehet a gond?
Fellevegősődik a rendszer?
Megszívja magát?
Kerestem a motortérrél robbantorr rajzokat hátha azon előugrik valami elektronikus szelep ami elzárja a gázolaj útját nehogy visszafollyon a tankba de rajzokat nem leltem sehol. És lehet nem is ez a probléma.
Nagyon tanácstalan vagyok lehet marad a szerelő több 10 ezerért
ha csak egyenetlen lenne az alapjárat,akkor a generátorban kellene keféket cserélni........de.
valszeg a go szűrő dugulhatott el,vagy levegősödik fel a rendszer valahol a csúcsoknál-résolajvisszavezetésnél,stb.
Szivárgásokat megkell szüntetni,és a szűrőt kicserélni első körben.ha az alapjárat továbbra is ingadozó marad,akkor a generátort is javíttasd!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12471 Dátum:
2011.09.20 kedd, 21:17:31 »
bekerült az uj cooler, de sajnos ugyanúgy betilt az autó villogó izzítás lámpával , és elég érdekes csörgő hangja is van de az a fura h üresben akár tiltásig is lehet forgatni , semmi hangja, terhelésen viszont 2,3,4-fokozatban gyorsításkor igen
http://youtu.be/8YRwYZR1phE
ő lenne az bocs a rossz minőségért csak telefon volt kéznél , elég halk ,de a lényeg hallatszik is és látszik is
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12472 Dátum:
2011.09.20 kedd, 21:26:37 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.20 kedd, 21:17:31
bekerült az uj cooler, de sajnos ugyanúgy betilt az autó villogó izzítás lámpával , és elég érdekes csörgő hangja is van de az a fura h üresben akár tiltásig is lehet forgatni , semmi hangja, terhelésen viszont 2,3,4-fokozatban gyorsításkor igen
http://youtu.be/8YRwYZR1phE
ő lenne az bocs a rossz minőségért csak telefon volt kéznél , elég halk ,de a lényeg hallatszik is és látszik is
olyankor kellene hibakódot olvasni, amikor villog. Sajnos sok minden lehet:
*dugulás
* folyás
* ütemezési gond (CKP, CMP, lendkerék)
* szivattyú (szabályozó szelep vagy belső probléma)
* porlasztó gond.
kellene a freeze frame adat a hibakód mellől, az segítene.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12473 Dátum:
2011.09.20 kedd, 21:27:23 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.20 kedd, 21:17:31
bekerült az uj cooler, de sajnos ugyanúgy betilt az autó villogó izzítás lámpával , és elég érdekes csörgő hangja is van de az a fura h üresben akár tiltásig is lehet forgatni , semmi hangja, terhelésen viszont 2,3,4-fokozatban gyorsításkor igen
http://youtu.be/8YRwYZR1phE
ő lenne az bocs a rossz minőségért csak telefon volt kéznél , elég halk ,de a lényeg hallatszik is és látszik is
feltöltési gond esetén nincs izzító jelzés, csak euro4 nél és van mellette check engine is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12474 Dátum:
2011.09.20 kedd, 21:32:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.20 kedd, 21:27:23
feltöltési gond esetén nincs izzító jelzés, csak euro4 nél és van mellette check engine is.
direkt rádugtam a gépet és nincs benne hibakód ha villog a izzítás lámpa sem , megnéztem az óracsoprttesztben is azt írja h dtc none
esetleg tudsz leírást hogy hogy tudok ilyen adatokat nézni scanxl-el ?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12475 Dátum:
2011.09.20 kedd, 21:41:44 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.20 kedd, 21:32:23
direkt rádugtam a gépet és nincs benne hibakód ha villog a izzítás lámpa sem , megnéztem az óracsoprttesztben is azt írja h dtc none
esetleg tudsz leírást hogy hogy tudok ilyen adatokat nézni scanxl-el ?
Ha villog az izzító, kell legyen hibakód. Olyan nincs, hogy nincs.
Scanxl-ben a hibakód olvasás mellett ott van read freeze frame data, azzal lehet előcsalni.
Biztos, hogy jó vezérlőhöz csatlakozol? mert ha nem a powertrain controllerhez, akkor a komfortmodulok hibakódjait olvassa csak.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12476 Dátum:
2011.09.20 kedd, 21:58:26 »
kimentem megnéztem , de igazad volt nem ahhoz csatlakozik hanem a general modulhoz , a powertrain modulhoz nem haljandó csatlakozni , majd holnap játszok vele kicsit hátha
neked xp v w7 van ?
esetleg a egy screenshootot tudnál linkelni hogy neked hogy van beállítva a progi meg milyen verziós drivert használsz a kábeledhez?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12477 Dátum:
2011.09.21 szerda, 05:10:22 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.20 kedd, 21:58:26
kimentem megnéztem , de igazad volt nem ahhoz csatlakozik hanem a general modulhoz , a powertrain modulhoz nem haljandó csatlakozni , majd holnap játszok vele kicsit hátha
neked xp v w7 van ?
esetleg a egy screenshootot tudnál linkelni hogy neked hogy van beállítva a progi meg milyen verziós drivert használsz a kábeledhez?
Milyen progival olvassátok a hibakódokat?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12478 Dátum:
2011.09.21 szerda, 06:51:24 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.09.21 szerda, 05:10:22
Milyen progival olvassátok a hibakódokat?
scanxl
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12479 Dátum:
2011.09.21 szerda, 08:40:46 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.21 szerda, 06:51:24
scanxl
Csak olvasásra jó vagy lehet vele programozni is?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12480 Dátum:
2011.09.21 szerda, 09:06:56 »
Sziasztok,
2.2 TDCI-n sajna behalt az EGR, nem volt ledugózva. Előbb felhívtam a Cromax-ot és 95.000 Ft-ot mondtak rá. Nincs véletlenül valakinek eladó, olcsóbb áron?
Probáljam meg előszőr a tisztítását, majd a dugózást?
Segítségeteket köszönöm!
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12481 Dátum:
2011.09.21 szerda, 09:16:26 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.20 kedd, 20:40:06
ha csak egyenetlen lenne az alapjárat,akkor a generátorban kellene keféket cserélni........de.
valszeg a go szűrő dugulhatott el,vagy levegősödik fel a rendszer valahol a csúcsoknál-résolajvisszavezetésnél,stb.
Szivárgásokat megkell szüntetni,és a szűrőt kicserélni első körben.ha az alapjárat továbbra is ingadozó marad,akkor a generátort is javíttasd!
Köszi, A szűrő tiszta új benne. A szürő csatijainál semmi folyás vagy eresztés. Ha levegősödik akkor folyásnak is kell lennie gondolom. A hétvégén tartok egy motormosást aztán majd jobban látok mindent (most kicsit poros).
Csak nem tudom honnét kezdjem az ellenőrzést. Gondolom a csúcsoknál is ki kellene nyomnia ha ott van valami gebasz.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12482 Dátum:
2011.09.21 szerda, 09:24:30 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.09.21 szerda, 09:16:26
Köszi, A szűrő tiszta új benne. A szürő csatijainál semmi folyás vagy eresztés. Ha levegősödik akkor folyásnak is kell lennie gondolom. A hétvégén tartok egy motormosást aztán majd jobban látok mindent (most kicsit poros).
Csak nem tudom honnét kezdjem az ellenőrzést. Gondolom a csúcsoknál is ki kellene nyomnia ha ott van valami ge***.
csere előtt feltöltötted az új szűrőt go-val?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12483 Dátum:
2011.09.21 szerda, 09:26:28 »
Idézetet írta: lali002 - 2011.09.21 szerda, 09:06:56
Sziasztok,
2.2 TDCI-n sajna behalt az EGR, nem volt ledugózva. Előbb felhívtam a Cromax-ot és 95.000 Ft-ot mondtak rá. Nincs véletlenül valakinek eladó, olcsóbb áron?
Probáljam meg előszőr a tisztítását, majd a dugózást?
Segítségeteket köszönöm!
mintha azt olvastam volna korábban, hogy ki kéne pucolni és dugózni a 2,2-esnél az egr-t.. így nem kell újat venni bele. (ha nem igaz, akkor bontottban keress, sokkal barátibb áron) de mérget ne vegyél rá.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12484 Dátum:
2011.09.21 szerda, 09:35:11 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.09.21 szerda, 08:40:46
Csak olvasásra jó vagy lehet vele programozni is?
passz sztem nem , de nekem amugy csak a ford generic modulhoz tud csatlakozni szal kb semmit se érek vele
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12485 Dátum:
2011.09.21 szerda, 09:47:20 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.21 szerda, 09:26:28
mintha azt olvastam volna korábban, hogy ki kéne pucolni és dugózni a 2,2-esnél az egr-t.. így nem kell újat venni bele. (ha nem igaz, akkor bontottban keress, sokkal barátibb áron) de mérget ne vegyél rá.
Ki kell pucolni szívósorral együtt és le kell dugózni + venni kell egy hibakódtörlőt és mindenki boldog
Újat ne vegyél semmi esetre sem
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12486 Dátum:
2011.09.21 szerda, 13:07:59 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.21 szerda, 09:35:11
passz sztem nem , de nekem amugy csak a ford generic modulhoz tud csatlakozni szal kb semmit se érek vele
kellene tudnia máshoz is csatlakozni, mert Alf elm327-es illesztőjével tudtunk RAW MAF, MAP értékeket olvasni, ami meg nem GEM téma, hanem powertrain.
A gondot nálad az okozza, hogy a gép még nem OBD szabványos, így csak ISO protokollal tud csatlakozni a SCAN XL, de azt is csak akkor, ha a vehicle managerben az enhanced diagnostic elérhető. Ehhez meg az kell, hogy egy 2003-as (2002-es) 1,8tdci focus-t válassz a rendelkezésre álló kombinációkból, mert a ford mondeo tdci-t a scanxl nem ismeri.
Ha ez megvan, akkor az enhanced ford diagnostics kiegészítő segítségével tudsz majd kapcsolódni a PCM-hez, abból meg már lehet üa. hibakódokat olvasni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12487 Dátum:
2011.09.21 szerda, 13:09:20 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.09.21 szerda, 08:40:46
Csak olvasásra jó vagy lehet vele programozni is?
csak olvasásra jó, meg kódtörlésre. Viszont tud ford spec pid-eket olvasni, ami a nem OBD-s (2004 és facelift előtti) ecu-k esetében sokat jelent, mert OBD protokollal nem olvashatók.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12488 Dátum:
2011.09.21 szerda, 13:29:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.21 szerda, 13:07:59
kellene tudnia máshoz is csatlakozni, mert Alf elm327-es illesztőjével tudtunk RAW MAF, MAP értékeket olvasni, ami meg nem GEM téma, hanem powertrain.
A gondot nálad az okozza, hogy a gép még nem OBD szabványos, így csak ISO protokollal tud csatlakozni a SCAN XL, de azt is csak akkor, ha a vehicle managerben az enhanced diagnostic elérhető. Ehhez meg az kell, hogy egy 2003-as (2002-es) 1,8tdci focus-t válassz a rendelkezésre álló kombinációkból, mert a ford mondeo tdci-t a scanxl nem ismeri.
Ha ez megvan, akkor az enhanced ford diagnostics kiegészítő segítségével tudsz majd kapcsolódni a PCM-hez, abból meg már lehet üa. hibakódokat olvasni.
nekem azt írja h az összes elérhető autót támogatja, mégis csak a generic cucchoz csatlakozik
ha kiválasztom amit írtál és talin is mutattál fóka 1,8tdci ugy is csak a ford generic electornics-hoz tud csatlakozni, ott a listában a ford powertrain de ahhoz nem csatlakozik és kidob egy ablakot hibaüzenettel
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.21 szerda, 13:36:17 írta netcore
»
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12489 Dátum:
2011.09.21 szerda, 13:35:06 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.21 szerda, 09:24:30
csere előtt feltöltötted az új szűrőt go-val?
Ennyire azért nem vagyok analfabéta.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12490 Dátum:
2011.09.21 szerda, 13:53:58 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.09.21 szerda, 13:35:06
Ennyire azért nem vagyok analfabéta.
Sose lehet tudni, kivel fut össze az ember..
ööö, egyáltalán milyen autóról van is szó?
ha dízli, akkor a rángatózás alatt nem füstöl?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12491 Dátum:
2011.09.21 szerda, 15:03:12 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.21 szerda, 13:29:52
nekem azt írja h az összes elérhető autót támogatja, mégis csak a generic cucchoz csatlakozik
ha kiválasztom amit írtál és talin is mutattál fóka 1,8tdci ugy is csak a ford generic electornics-hoz tud csatlakozni, ott a listában a ford powertrain de ahhoz nem csatlakozik és kidob egy ablakot hibaüzenettel
a kapcsolat milyen paraméterekkel megy?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12492 Dátum:
2011.09.21 szerda, 15:06:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.21 szerda, 15:03:12
a kapcsolat milyen paraméterekkel megy?
mire gondolsz pontosan ?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12493 Dátum:
2011.09.21 szerda, 18:40:30 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.21 szerda, 15:06:52
mire gondolsz pontosan ?
port,bitráta.stb.....gondolom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12494 Dátum:
2011.09.21 szerda, 18:50:54 »
com1
38400 ez van ráírva igy is állítottam be
de más sebességgel is néztem már és semmi
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12495 Dátum:
2011.09.21 szerda, 19:30:28 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.21 szerda, 13:53:58
Sose lehet tudni, kivel fut össze az ember..
ööö, egyáltalán milyen autóról van is szó?
ha dízli, akkor a rángatózás alatt nem füstöl?
2.0 cm3 TDCi 130 Le
A rángatózás alatt füstöl ez kb reggelenként 7-12 másodperc az indítástól számítva. Aztán frankó minden.
Csak ha már nyáron gondok vannak mi lesz télen!!?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12496 Dátum:
2011.09.21 szerda, 19:41:01 »
Idézetet írta: netcore - 2011.09.21 szerda, 15:06:52
mire gondolsz pontosan ?
protokoll
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12497 Dátum:
2011.09.21 szerda, 19:42:47 »
azt hol tudok állítani?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
chopperes
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12498 Dátum:
2011.09.21 szerda, 20:41:14 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.20 kedd, 17:05:52
Akkor azt nemtudod véletlen, hogy a 041-ben mennyi km volt?
nyugodtan mondj el róla bármit ha tudsz
140 e km volt benne tavaly augusztus végén.
Nem volt amúgy semmi baja. Generátor javítása volt 2008-ban. Majd porlasztócsúcs csere volt benne tavaly. A régi sofőrje szegedi illetőségű.
Legtöbbször Budaörs és Szeged között futott pályán.
Vannak képeid a verdádról? Mit alakítottál rajta?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12499 Dátum:
2011.09.21 szerda, 20:47:06 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.09.21 szerda, 19:30:28
2.0 cm3 TDCi 130 Le
A rángatózás alatt füstöl ez kb reggelenként 7-12 másodperc az indítástól számítva. Aztán frankó minden.
Csak ha már nyáron gondok vannak mi lesz télen!!?
Semmi. még izzítógyertya nélkül is be fog indulni. jut eszembe, porlasztókról mit lehet tudni az autódban? mennyit mentek?
a füst színe érdekes még ilyenkor. sötét (szürke) vagy világos (fehér)?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.21 szerda, 20:59:29 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
243
244
245
246
247
248
249
[
250
]
251
252
253
254
255
256
257
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ