Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:12:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
247
248
249
250
251
252
253
[
254
]
255
256
257
258
259
260
261
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14682936 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12650 Dátum:
2011.10.05 szerda, 12:01:32 »
Üdv,
Kezdem megszeretni az "új" mondimat
a túrbócső csere után lassan az átlagfogyim is elkezdett csökkenni.
Hála istennek ilyen üzemanyagárak mellett!!!!!
Nincsen véletlenül valakinek tipje hol levegősödhet fel kb 10 óra alatt egy kicsit az üzemanyagrendszer?
Van a rendeszerven valahol visszacsapó szelep?
Nincsen valakinek rajzai MK 3 2004 es kombi mondeóhoz.
Priviben nagyon örülnék egy müködő progiért vagy csak rajzokért.
Köszi mindenkinek.
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12651 Dátum:
2011.10.05 szerda, 15:18:23 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.04 kedd, 21:06:20
Csak egybe.
Egy 36-os kulcsal simán kitekerhető, semmi csoda nincs benne. Én annó 5 e. ért vettem egyet a közös nyomócsővel együt.
Ha akarod megnézem megvan-e még.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12652 Dátum:
2011.10.05 szerda, 15:20:07 »
Idézetet írta: Gyurka - 2011.10.05 szerda, 15:18:23
Egy 36-os kulcsal simán kitekerhető, semmi csoda nincs benne. Én annó 5 e. ért vettem egyet a közös nyomócsővel együt.
Ha akarod megnézem megvan-e még.
Azert nem baj, ha legalabb csillagkulcs, de azzal valoban sima ugy. Villassal nem allnek neki szivesen annak a muanyagdugonak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12653 Dátum:
2011.10.05 szerda, 15:20:44 »
Idézetet írta: Gyurka - 2011.10.05 szerda, 15:18:23
Egy 36-os kulcsal simán kitekerhető, semmi csoda nincs benne. Én annó 5 e. ért vettem egyet a közös nyomócsővel együt.
Ha akarod megnézem megvan-e még.
utána néznél megköszönném.
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12654 Dátum:
2011.10.05 szerda, 16:13:01 »
Idézetet írta: Dave - 2011.10.05 szerda, 15:20:44
utána néznél megköszönném.
Olyan jól elraktam/ szokás szerint/ hogy nem találom.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12655 Dátum:
2011.10.05 szerda, 17:55:24 »
Üdv mindenkinek.Új vagyok itt és rögtön lenne egy kérdésem.Nem rég vettem egy TDCI mondeot.És azt szeretném kérdezni hogy mennyire szabad karter gáznak lennie?Még nem volt dizelem.Ki húztam a nívót és egy kicsit pipázik meg az olaj beöntőnél is jön a füst.Csak azt nem tudom mennyire szabad neki jönni?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12656 Dátum:
2011.10.05 szerda, 18:15:58 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.05 szerda, 17:55:24
Üdv mindenkinek.Új vagyok itt és rögtön lenne egy kérdésem.Nem rég vettem egy TDCI mondeot.És azt szeretném kérdezni hogy mennyire szabad karter gáznak lennie?Még nem volt dizelem.Ki húztam a nívót és egy kicsit pipázik meg az olaj beöntőnél is jön a füst.Csak azt nem tudom mennyire szabad neki jönni?
ezt nehéz meghatározni a gép előtt ülve.
Minden autónak van valamekkora normális kartelgáza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12657 Dátum:
2011.10.05 szerda, 18:37:24 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.05 szerda, 17:55:24
Üdv mindenkinek.Új vagyok itt és rögtön lenne egy kérdésem.Nem rég vettem egy TDCI mondeot.És azt szeretném kérdezni hogy mennyire szabad karter gáznak lennie?Még nem volt dizelem.Ki húztam a nívót és egy kicsit pipázik meg az olaj beöntőnél is jön a füst.Csak azt nem tudom mennyire szabad neki jönni?
Ilyennel ne stresszeld magad, ha jól indul reggel és egyből sima füstmentes a járása és nem eszi az olajat akkor aggodalomra semmi ok.... akkor nagy a kartergáz ha olajos a motor, mert a nagy belső nyomás kinyomja a szimeringek és tömítések mellett az olajat.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12658 Dátum:
2011.10.05 szerda, 18:54:51 »
Hát a reggeli indulásról annyit,hogy egy kicsit füstöl mikor be indul de gyorsan elmarad.Lehet esetleg izzító gyertya?
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.05 szerda, 18:37:24
Ilyennel ne stresszeld magad, ha jól indul reggel és egyből sima füstmentes a járása és nem eszi az olajat akkor aggodalomra semmi ok.... akkor nagy a kartergáz ha olajos a motor, mert a nagy belső nyomás kinyomja a szimeringek és tömítések mellett az olajat.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12659 Dátum:
2011.10.05 szerda, 18:56:33 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.05 szerda, 18:54:51
Hát a reggeli indulásról annyit,hogy egy kicsit füstöl mikor be indul de gyorsan elmarad.Lehet esetleg izzító gyertya?
télen igen.nyáron nem nem számít,hogy megy-e vagy sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12660 Dátum:
2011.10.05 szerda, 19:20:44 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.05 szerda, 18:54:51
Hát a reggeli indulásról annyit,hogy egy kicsit füstöl mikor be indul de gyorsan elmarad.Lehet esetleg izzító gyertya?
Lehet, ilyenkor érdemes megnézni, hogy jók-e, ha már kicsit "fáradt" a motor akkor segíteni fog télen.
Egyébként, ha azonnal jár minden henger indulás után, tehát nem "bufog" akkor a pár másodperces füst nem gond.
Olajcserét (csak 5W-30!!!!) és szűrőcseréket mindenképpen csináld meg, a gázolajszűrőből Bosch-Mann filter vagy gyárit vegyél, ezen ne spórolj és ha az előző gazdija is vigyázott rá, akkor még sok örömed lesz a gépben!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12661 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:03:30 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.05 szerda, 18:15:58
ezt nehéz meghatározni a gép előtt ülve.
Minden autónak van valamekkora normális kartelgáza.
A kartell az mas. Ez karter.
http://www.kislexikon.hu/karter.html
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12662 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:07:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.05 szerda, 20:03:30
A kartell az mas. Ez karter.
http://www.kislexikon.hu/karter.html
AndyA
az olajkartell...az gáz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12663 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:31:33 »
Meg van már az olaj csere minden gyári lett bele vásárolva és benne is van.Azt hogy pufog e valamelyik henger azt még nem figyeltem de holnap meg írom neked ha nem baj.A reggeli indításnál kiderül.
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.05 szerda, 19:20:44
Lehet, ilyenkor érdemes megnézni, hogy jók-e, ha már kicsit "fáradt" a motor akkor segíteni fog télen.
Egyébként, ha azonnal jár minden henger indulás után, tehát nem "bufog" akkor a pár másodperces füst nem gond.
Olajcserét (csak 5W-30!!!!) és szűrőcseréket mindenképpen csináld meg, a gázolajszűrőből Bosch-Mann filter vagy gyárit vegyél, ezen ne spórolj és ha az előző gazdija is vigyázott rá, akkor még sok örömed lesz a gépben!!
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12664 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:55:00 »
Mi van akkor ha pufog a henger?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12665 Dátum:
2011.10.05 szerda, 21:18:02 »
Sziasztok!
Elhatátoztam az egr dugozást, összekötve egy izzítógyertyacserével.
EGR dugója van valakinek eladó? (mondjuk ingyen
)
Izzítógyertya cserénél a szivósortömítést érdemes alapból cserélni?
A cromaxon kerestem de nem találtam, hol lehet venni, ha kell?
Izzítógyertyából a gyárin kívül van értelmes alternatíva?
Köszi!
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12666 Dátum:
2011.10.05 szerda, 21:24:31 »
sziasztok!
ujra itt egy problemaval
injektorok cserelve, felprogramozva. Magasnyomasu pumpa cserelve,-ezzel parhuzamban a go szuro is.
EGR ledugozva, turbo cso cserelve, es a legvegen megfelyelve egy turbo cserelvel is... (kezd eleg lenni a cserekbol....
)
Az autoval meg mindig baj van! nem huz, nincs ugy benne ero ahogy kellene! gyorsan felporog olyan szaraznak, nyomatek nelkulinek tunik a motor. 3.-ban mikor mar van lendulet akkor tudok dinamikussan haladni vele...
1es 2es-ben nem igazan lehet vele fickandozni... a nyomatektartomanyat ugy veszem eszre harmadikban hogy kb 1900-2500 ig. es fustol amikor odalepek neki ..
fogyasztas varosban 8-8.5l ami nagyon idegesito mert mar nagyon sokat koltottem ra es sokkal jobbat vartam ettol az autottol..
autopalya 6.8-7l
reggelente nincs fust indulaskor, indul szepen. nincs motor rangas, olajat nem eszi...
van valakinek otlete mit tudok meg kiprobalni hogy vegre elvezhessem a 2.0 literes 130 loeros dieselmotort?
?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12667 Dátum:
2011.10.05 szerda, 21:28:24 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.10.05 szerda, 21:18:02
Sziasztok!
Elhatátoztam az egr dugozást, összekötve egy izzítógyertyacserével.
EGR dugója van valakinek eladó? (mondjuk ingyen
)
Izzítógyertya cserénél a szivósortömítést érdemes alapból cserélni?
A cromaxon kerestem de nem találtam, hol lehet venni, ha kell?
Izzítógyertyából a gyárin kívül van értelmes alternatíva?
Köszi!
Az EGr dugozás nem javallitt mert NOX kibocsátást növeli mert kicsit magasabb lesz az égéskamra hőmérséklete. (Ettől fügetlenmül szerintem több haszna van mint kára) A gyárak köcsögök ezért ők nem akarják hogy EGR dugozzál tehát sehol nem lesz hivatalosan EGR dugó eladó. Viszont a technika adott, ha megtalálom a rajzot róla akkor be is linkelem. Nem kell más mint egy min 0,5 mm vastag saválló lemez + egy kis prespán vagy valami hasonló tömítésnek. Ezeket mindenki magának buherálja.
A szívósórnál ha nem idősebb kb 6-7 évesnél akor még nem öregedett el a szlikon gumi így visszarakható (persze óvatosan, kerüljön a helyére mert ha nem akkor elvágja a szivósor, akkor meg tényleg cserélheted.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12668 Dátum:
2011.10.05 szerda, 21:29:28 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.10.05 szerda, 21:18:02
Sziasztok!
Elhatátoztam az egr dugozást, összekötve egy izzítógyertyacserével.
EGR dugója van valakinek eladó? (mondjuk ingyen
)
Izzítógyertya cserénél a szivósortömítést érdemes alapból cserélni?
A cromaxon kerestem de nem találtam, hol lehet venni, ha kell?
Izzítógyertyából a gyárin kívül van értelmes alternatíva?
Köszi!
EGR dugója lehet akad valakinek, vagy tud segíteni a beszerzésében. A szívósor tömítést nem kell cserélni ha nincs sérülve(szakadva). Kell lennia cromaxban asszem 800 FT darabja.
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=45741610&termek_al_id=9018
Amikor én cseréltem majd egy éve az ízzítógyertyát a gyárinál jobb és olcsobb nem volt. A gyári ízzító BERU gyártmány.
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=45744317&termek_al_id=8872
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12669 Dátum:
2011.10.05 szerda, 21:32:44 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.05 szerda, 21:24:31
sziasztok!
ujra itt egy problemaval
injektorok cserelve, felprogramozva. Magasnyomasu pumpa cserelve,-ezzel parhuzamban a go szuro is.
EGR ledugozva, turbo cso cserelve, es a legvegen megfelyelve egy turbo cserelvel is... (kezd eleg lenni a cserekbol....
)
Az autoval meg mindig baj van! nem huz, nincs ugy benne ero ahogy kellene! gyorsan felporog olyan ***aznak, nyomatek nelkulinek tunik a motor. 3.-ban mikor mar van lendulet akkor tudok dinamikussan haladni vele...
1es 2es-ben nem igazan lehet vele fickandozni... a nyomatektartomanyat ugy veszem eszre harmadikban hogy kb 1900-2500 ig. es fustol amikor odalepek neki ..
fogyasztas varosban 8-8.5l ami nagyon idegesito mert mar nagyon sokat koltottem ra es sokkal jobbat vartam ettol az autottol..
autopalya 6.8-7l
reggelente nincs fust indulaskor, indul szepen. nincs motor rangas, olajat nem eszi...
van valakinek otlete mit tudok meg kiprobalni hogy vegre elvezhessem a 2.0 literes 130 loeros dieselmotort?
?
Lehet hogy elég lett volna csak a turbócsövet cserélni
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12670 Dátum:
2011.10.05 szerda, 21:36:04 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.05 szerda, 20:55:00
Mi van akkor ha pufog a henger?
A motor bufog, mikor hallani, hogy egy vagy több henger nem robban be...rossz porlasztás, vagy alacsony kompresszió miatt....ez indítás után jellemző azoknál a motoroknál amelyeknél az előző problémák egyike-mindegyike fenn áll.
Ez a jelenség aztán jobb esetben abba marad, mert a többi henger magával cipeli a haldoklót, majd mikor már elég olaj szóródik a hengerfalra ahhoz, hogy tömítsen, beindul az is....persze az ilyet javítani kell, főleg ha porlasztós, mert akkor lyukas dugattyú lesz a vége....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12671 Dátum:
2011.10.05 szerda, 21:52:44 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.05 szerda, 21:24:31
sziasztok!
ujra itt egy problemaval
injektorok cserelve, felprogramozva. Magasnyomasu pumpa cserelve,-ezzel parhuzamban a go szuro is.
EGR ledugozva, turbo cso cserelve, es a legvegen megfelyelve egy turbo cserelvel is... (kezd eleg lenni a cserekbol....
)
Az autoval meg mindig baj van! nem huz, nincs ugy benne ero ahogy kellene! gyorsan felporog olyan ***aznak, nyomatek nelkulinek tunik a motor. 3.-ban mikor mar van lendulet akkor tudok dinamikussan haladni vele...
1es 2es-ben nem igazan lehet vele fickandozni... a nyomatektartomanyat ugy veszem eszre harmadikban hogy kb 1900-2500 ig. es fustol amikor odalepek neki ..
fogyasztas varosban 8-8.5l ami nagyon idegesito mert mar nagyon sokat koltottem ra es sokkal jobbat vartam ettol az autottol..
autopalya 6.8-7l
reggelente nincs fust indulaskor, indul szepen. nincs motor rangas, olajat nem eszi...
van valakinek otlete mit tudok meg kiprobalni hogy vegre elvezhessem a 2.0 literes 130 loeros dieselmotort?
?
Te a p csúcs belevó és az új turbó tölt rendesen?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12672 Dátum:
2011.10.05 szerda, 21:58:56 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.05 szerda, 21:32:44
Lehet hogy elég lett volna csak a turbócsövet cserélni
a pumpa cserelve lett mert a hibakodok alapjan az maradt a tobbi lehetoseg mellett kiszurve..
a turbo behalt az azert lett cserelve!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12673 Dátum:
2011.10.05 szerda, 22:03:16 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.05 szerda, 21:52:44
Te a p csúcs belevó és az új turbó tölt rendesen?
azt nem tudom megmondani hogy az uj turbo tolt e rendesen...
a prlaszto csucsok 101z-ek mivel a gyariak is azok voltak es mind a 4 fel lett programozva rendesen es be is vette a gep.. az ertekeik viszont nem jok! 2 csucs erteke 0.2-0.7 kozott ugreal +- ban... a masik ketto visoznt 2.0-2.6 kozott... +- ban.
ugy nez ki hogy probaljak korrekciozni egymast..
gondoltam arra hogy a turbo tolt e rendessen ,de sz.tem eselyem nincs hogy azt le teszteljem.. masreszt valtozo geometrias turbonal allitani sem tudnek rajta..
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12674 Dátum:
2011.10.05 szerda, 22:11:18 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.05 szerda, 22:03:16
azt nem tudom megmondani hogy az uj turbo tolt e rendesen...
a prlaszto csucsok 101z-ek mivel a gyariak is azok voltak es mind a 4 fel lett programozva rendesen es be is vette a gep.. az ertekeik viszont nem jok! 2 csucs erteke 0.2-0.7 kozott ugreal +- ban... a masik ketto visoznt 2.0-2.6 kozott... +- ban.
ugy nez ki hogy probaljak korrekciozni egymast..
gondoltam arra hogy a turbo tolt e rendessen ,de sz.tem eselyem nincs hogy azt le teszteljem.. masreszt valtozo geometrias turbonal allitani sem tudnek rajta..
Nemtudom kérdeztem-e de a csúcsok gyáriak vagy milyenek és ha van rá garancia vidd vissza mert lehet,hogy rendbe jön de nekem az a furcsa,hogy nekem berakták Őket és este irány Horvátország és ilyen gondok elősem fordultak és a fogyasztás is kevesebb lett .Még hazafelé klímával cuccal sem érte el a 7 litert pedig az enyém 5 gangos.A 8.5 azért sok.És ekkor még a régi szivattyú volt fönt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12675 Dátum:
2011.10.05 szerda, 22:15:11 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.05 szerda, 21:58:56
a pumpa cserelve lett mert a hibakodok alapjan az maradt a tobbi lehetoseg mellett kiszurve..
a turbo behalt az azert lett cserelve!
Hát nekem vagy elhiszed vagy sem de a turbocső lukadásnak nincs hibakódja
Az hogy alapjáraton nem füstöl csak terheléskor az egy olyan hiba ami alapjáraton elég levegőt jelent, terheléskor pedig keveset. Így a szükséges égési levegőd eltűnik terheléskor (ez a turbócső lyukadás tipikus példája, mert ezek a repedés elején ha nincs nyomás még nem nyílnak meg csak kb 1-1,2 bar környékén) vagy nincs meghúzva normálisan valamelyik bilincs vagy a markába kell kakilni annak aki a turbód javította. Mielőtt nekikezdesz beletrotyolni a turbójavítosok markába azért keress egy olajos foltot a turbócsövön vagy valamelyik bilincsnél
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12676 Dátum:
2011.10.05 szerda, 22:24:10 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.05 szerda, 22:15:11
Hát nekem vagy elhiszed vagy sem de a turbocső lukadásnak nincs hibakódja
Az hogy alapjáraton nem füstöl csak terheléskor az egy olyan hiba ami alapjáraton elég levegőt jelent, terheléskor pedig keveset. Így a szükséges égési levegőd eltűnik terheléskor (ez a turbócső lyukadás tipikus példája, mert ezek a repedés elején ha nincs nyomás még nem nyílnak meg csak kb 1-1,2 bar környékén) vagy nincs meghúzva normálisan valamelyik bilincs vagy a markába kell kakilni annak aki a turbód javította. Mielőtt nekikezdesz beletrotyolni a turbójavítosok markába azért keress egy olajos foltot a turbócsövön vagy valamelyik bilincsnél
azt azert tudom hgoy a TURBO cso repedeshez nincs hibakod!
a turbom egyertelmuen halt be mielott csereltem! (hidd el nem csereltem volna le ha nem muszaly!) a tengelye mozgott kemenyen, es lehetett lani hogy a propellerek belemartak a fembe.. plussz semmi ero nem volt az autoban es vizitott a turbom!
a turbo csovet meg a pumpa es a turbo csere elott csereltem mivel annak is volt suvito hanglya es a kb 3-4 cm-es repedest egybol eszre lehetett venni. a cso a szivotoroktol ment lefele...
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12677 Dátum:
2011.10.05 szerda, 22:31:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.05 szerda, 22:11:18
Nemtudom kérdeztem-e de a csúcsok gyáriak vagy milyenek és ha van rá garancia vidd vissza mert lehet,hogy rendbe jön de nekem az a furcsa,hogy nekem berakták Őket és este irány Horvátország és ilyen gondok elősem fordultak és a fogyasztás is kevesebb lett .Még hazafelé klímával cuccal sem érte el a 7 litert pedig az enyém 5 gangos.A 8.5 azért sok.És ekkor még a régi szivattyú volt fönt.
2 csucs (1-es 4-es) delphi felujitott. a 4.-ek vissza vittem mert tobbet eresztett vissza pharazasnal..
a 2-es 3-ast is csereltem 2 hete!
azok bosch ceg altal lettek felujjitva , uj kodokat kaptak (ez a ketto a meg gyari csucsok voltak az automban amit elvileg kititsztittattam 2 honapja...) a Bosch szerviz azt mondta olyan nincs hogy kitisztitanak injektort! ott csere vagy semmi..
amit meg eszre veszek az auton az az hogy ugral a kilometer oram ritkan, ez a szenzor ha hibas nem zavarhat be?
vagy az hogy a vizhomerom nem megy fel 90-re (nem all be kozepre rendesen hanem egy mutatonyit alatta all.) es a termosztatot kellene cserelnem ??
hosszutavon 6.7-et mertem. varosban az elmult 2-3 napban 8.0-8.2 (ebben van az is hogy azert probalgattam ,de nem durvan!)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12678 Dátum:
2011.10.05 szerda, 23:17:49 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.05 szerda, 22:31:42
2 csucs (1-es 4-es) delphi felujitott. a 4.-ek vissza vittem mert tobbet eresztett vissza pharazasnal..
a 2-es 3-ast is csereltem 2 hete!
azok bosch ceg altal lettek felujjitva , uj kodokat kaptak (ez a ketto a meg gyari csucsok voltak az automban amit elvileg kititsztittattam 2 honapja...) a Bosch szerviz azt mondta olyan nincs hogy kitisztitanak injektort! ott csere vagy semmi..
amit meg eszre veszek az auton az az hogy ugral a kilometer oram ritkan, ez a szenzor ha hibas nem zavarhat be?
vagy az hogy a vizhomerom nem megy fel 90-re (nem all be kozepre rendesen hanem egy mutatonyit alatta all.) es a termosztatot kellene cserelnem ??
hosszutavon 6.7-et mertem. varosban az elmult 2-3 napban 8.0-8.2 (ebben van az is hogy azert probalgattam ,de nem durvan!)
A km őrára nemtudok mit mondani,a termosztát meg olyan dolog valakinek a csere bejött valakinek nem változott semmi utána sem.Most,hogy jön a hideg tuti nem megy fel feléig az enyém tavaly sem ment fel.De tök jó minden.most meleg van középen áll mint a cövek.Ha hideg lesz nagyon tuti első vonal és kész.Fogalmam sincs mi lehet a gond de részvétem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12679 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 00:13:50 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.05 szerda, 22:15:11
Hát nekem vagy elhiszed vagy sem de a turbocső lukadásnak nincs hibakódja
Az hogy alapjáraton nem füstöl csak terheléskor az egy olyan hiba ami alapjáraton elég levegőt jelent, terheléskor pedig keveset. Így a szükséges égési levegőd eltűnik terheléskor (ez a turbócső lyukadás tipikus példája, mert ezek a repedés elején ha nincs nyomás még nem nyílnak meg csak kb 1-1,2 bar környékén) vagy nincs meghúzva normálisan valamelyik bilincs vagy a markába kell kakilni annak aki a turbód javította. Mielőtt nekikezdesz beletrotyolni a turbójavítosok markába azért keress egy olajos foltot a turbócsövön vagy valamelyik bilincsnél
gyari felujitott turbot vettem...
olyan lehet valameik csovon hogy nem hallani hogy suvit vagy kifuj??
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12680 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 00:21:10 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.06 csütörtök, 00:13:50
gyari felujitott turbot vettem...
olyan lehet valameik csovon hogy nem hallani hogy suvit vagy kifuj??
Nem egy csőből áll a levegő rendszer, bárhol ereszthet. Ahogy írod hidegen nem füstöl csak terheléskor. Érdemes lenne olyan diagnosztikát csinálni hogy figyelni terhelés alatt a turbonyomást. Csodálkoznék ha ezek után nálad 1,2-1,3-nál több lenne (max 1,5 bar-t kell emelnie az MKIII-nal a turbónak). Adig is én keresnék valami olajos foltot a levegeő rendszer környékén. Ha meglesz akkor ott lesz a kifújás.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12681 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 08:04:15 »
Idézetet írta: netcore - 2011.10.05 szerda, 10:32:42
fel lett programozva az injektor. de furcsa mert mintha jobban füstölne mint programozás előtt,
mikor szétvolt szedve vezérlés felől egyesével írtam le a kódokat, felprogramozásnál mi a sorrend?
balról:
(a)d01dc5975c538175
(b)00159413415666ac
(c)503e7bda419e0c90
(d)d8163ca3498ae711
felprgramozva is ebben a sorrendben volt
1a
2b
3c
4d
ez jó így?
nem ez a sorrend, hanem
1a
3b
2d
4c
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12682 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 08:05:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.05 szerda, 15:20:07
Azert nem baj, ha legalabb csillagkulcs, de azzal valoban sima ugy. Villassal nem allnek neki szivesen annak a muanyagdugonak.
AndyA
az enyémen fémből van a 36os csavar.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12683 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 08:06:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.06 csütörtök, 08:05:39
az enyémen fémből van a 36os csavar.
csaló!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12684 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 08:10:22 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.05 szerda, 21:24:31
sziasztok!
ujra itt egy problemaval
injektorok cserelve, felprogramozva. Magasnyomasu pumpa cserelve,-ezzel parhuzamban a go szuro is.
EGR ledugozva, turbo cso cserelve, es a legvegen megfelyelve egy turbo cserelvel is... (kezd eleg lenni a cserekbol....
)
Az autoval meg mindig baj van! nem huz, nincs ugy benne ero ahogy kellene! gyorsan felporog olyan ***aznak, nyomatek nelkulinek tunik a motor. 3.-ban mikor mar van lendulet akkor tudok dinamikussan haladni vele...
1es 2es-ben nem igazan lehet vele fickandozni... a nyomatektartomanyat ugy veszem eszre harmadikban hogy kb 1900-2500 ig. es fustol amikor odalepek neki ..
fogyasztas varosban 8-8.5l ami nagyon idegesito mert mar nagyon sokat koltottem ra es sokkal jobbat vartam ettol az autottol..
autopalya 6.8-7l
reggelente nincs fust indulaskor, indul szepen. nincs motor rangas, olajat nem eszi...
van valakinek otlete mit tudok meg kiprobalni hogy vegre elvezhessem a 2.0 literes 130 loeros dieselmotort?
?
méress kompressziót, mert lehet ez is, ha a turbó töltése rendben van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12685 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 19:12:28 »
Üdv.Nem tudom be azonosítani,hogy pufog e vagy nem de valami van.Elviszem a jövő héten szak szervizbe ott majd meg mondják a tutit az autó komplyúteréből. De köszönök minden eddigi segitséget.
Meg írom mit mondtak,Sziasztok.
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.05 szerda, 21:36:04
A motor bufog, mikor hallani, hogy egy vagy több henger nem robban be...rossz porlasztás, vagy alacsony kompresszió miatt....ez indítás után jellemző azoknál a motoroknál amelyeknél az előző problémák egyike-mindegyike fenn áll.
Ez a jelenség aztán jobb esetben abba marad, mert a többi henger magával cipeli a haldoklót, majd mikor már elég olaj szóródik a hengerfalra ahhoz, hogy tömítsen, beindul az is....persze az ilyet javítani kell, főleg ha porlasztós, mert akkor lyukas dugattyú lesz a vége....
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12686 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 21:29:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.06 csütörtök, 08:10:22
méress kompressziót, mert lehet ez is, ha a turbó töltése rendben van.
ezen a teren nem ertem meg a motort....
mik a lehetosegek ha merettem??
Naplózva
Pityesz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12687 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 21:30:01 »
sziasztok!
Már régóta nézelődök használt autók után. Elsősorban egy alsó-középkategóriásban gondolkoztam mert nekem az is tökéletes lenne csak hát nem igazán találtam normálisat és kellő erőset. Ezért egy szinttel feljebb léptem bár férfiasan bevallom félek. Nagy az autó, eredeti ára viszonylag magas volt ezért gondolom az alkatrészek is drágábbak hozzá. Sok helyen utánaolvastam, hogy titkos tipp a Mondeo. 2.0 130LE TDCI változattal szemezgetek. Ahogy itt olvasgattam a fórumon elég sok baj van velük vagy csak én rosszul vontam le a következményeket a sok hsz olvasása után. kb 1,5 millám van rá szerintetek lehet értelmeset venni ennyiből? Vagy a gatyám is rá fog menni utána? A kopó alkatrész árak mennyire drágák hozzá?
Ennyi pénzből kb 8 éves jönne ki. Mennyire lehet ezek között normálisat találni? (kb még 150ezer km-t szeretném használni és nem szeretném még a kocsira kb a vételárát rákölteni hogy az évek közben felújítsam)
thx
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12688 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 21:32:04 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.06 csütörtök, 21:29:10
ezen a teren nem ertem meg a motort....
mik a lehetosegek ha merettem??
Előfordulhat pl dugólyukadás. Bizonyos körülmények között átéghet a dugattyú. Hát, abban a hengerben nem lesz túl sok kompresszió...
Kicsi az esélye, de persze ki kell zárni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12689 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 21:34:52 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.05 szerda, 22:03:16
azt nem tudom megmondani hogy az uj turbo tolt e rendesen...
a prlaszto csucsok 101z-ek mivel a gyariak is azok voltak es mind a 4 fel lett programozva rendesen es be is vette a gep.. az ertekeik viszont nem jok! 2 csucs erteke 0.2-0.7 kozott ugreal +- ban... a masik ketto visoznt 2.0-2.6 kozott... +- ban.
ugy nez ki hogy probaljak korrekciozni egymast..
gondoltam arra hogy a turbo tolt e rendessen ,de sz.tem eselyem nincs hogy azt le teszteljem.. masreszt valtozo geometrias turbonal allitani sem tudnek rajta..
az eredeti csucsok 101z vegzodesuek voltak..
101z - re lett cserelve...
mi a kulombseg a 101z- 301z kozott?? mit takarnak ezek a szamok?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12690 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 21:39:40 »
Idézetet írta: Pityesz - 2011.10.06 csütörtök, 21:30:01
sziasztok!
Már régóta nézelődök használt autók után. Elsősorban egy alsó-középkategóriásban gondolkoztam mert nekem az is tökéletes lenne csak hát nem igazán találtam normálisat és kellő erőset. Ezért egy szinttel feljebb léptem bár férfiasan bevallom félek. Nagy az autó, eredeti ára viszonylag magas volt ezért gondolom az alkatrészek is drágábbak hozzá. Sok helyen utánaolvastam, hogy titkos tipp a Mondeo. 2.0 130LE TDCI változattal szemezgetek. Ahogy itt olvasgattam a fórumon elég sok baj van velük vagy csak én rosszul vontam le a következményeket a sok hsz olvasása után. kb 1,5 millám van rá szerintetek lehet értelmeset venni ennyiből? Vagy a gatyám is rá fog menni utána? A kopó alkatrész árak mennyire drágák hozzá?
Ennyi pénzből kb 8 éves jönne ki. Mennyire lehet ezek között normálisat találni? (kb még 150ezer km-t szeretném használni és nem szeretném még a kocsira kb a vételárát rákölteni hogy az évek közben felújítsam)
Az alkatrész nem drága, olcsóbb, mint a többi hasonló. A 8 évesnél már valószínű a 200-300e km. Persze a kereskedőknél mindegyikben csak 70e van
. Nyilván, ezek tsudálatos dolgok. Szóval jól meg kell nézni, hogy ne olyat vegyél, amiben rettentősok km van. Hívj el valakit, aki ismeri ezt a típust. Vidd el állapotfelmérésre... meg ilyenek.
Ha kifogsz egy jó darabot - van rá esély - akkor igencsak jól fogsz járni vele.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12691 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 21:43:33 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.06 csütörtök, 00:21:10
Nem egy csőből áll a levegő rendszer, bárhol ereszthet. Ahogy írod hidegen nem füstöl csak terheléskor. Érdemes lenne olyan diagnosztikát csinálni hogy figyelni terhelés alatt a turbonyomást. Csodálkoznék ha ezek után nálad 1,2-1,3-nál több lenne (max 1,5 bar-t kell emelnie az MKIII-nal a turbónak). Adig is én keresnék valami olajos foltot a levegeő rendszer környékén. Ha meglesz akkor ott lesz a kifújás.
ma meg emeltem es atneztem amennyire csak tudtam! es nem talaltam repedest vagy laza bilincset...
hogyan merik a turbo nyomast? van rola valami az archivumban??
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12692 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 21:53:37 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.06 csütörtök, 21:43:33
ma meg emeltem es atneztem amennyire csak tudtam! es nem talaltam repedest vagy laza bilincset...
hogyan merik a turbo nyomast? van rola valami az archivumban??
A legegyszerübb diagnosztikával mert ott csak rá kell csatlakozni az ECU-ra és mérni az "intake pressure"-t Erre a kódscannerek nem alkalmasak de egy ELM327 és ScanXL segítségével is megy.
Lehet manuálisan is berakni egy manometert, de az babrás meg átalakítós (ennél én lustább vagyok) .
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12693 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 21:57:17 »
Idézetet írta: Pityesz - 2011.10.06 csütörtök, 21:30:01
sziasztok!
Már régóta nézelődök használt autók után. Elsősorban egy alsó-középkategóriásban gondolkoztam mert nekem az is tökéletes lenne csak hát nem igazán találtam normálisat és kellő erőset. Ezért egy szinttel feljebb léptem bár férfiasan bevallom félek. Nagy az autó, eredeti ára viszonylag magas volt ezért gondolom az alkatrészek is drágábbak hozzá. Sok helyen utánaolvastam, hogy titkos tipp a Mondeo. 2.0 130LE TDCI változattal szemezgetek. Ahogy itt olvasgattam a fórumon elég sok baj van velük vagy csak én rosszul vontam le a következményeket a sok hsz olvasása után. kb 1,5 millám van rá szerintetek lehet értelmeset venni ennyiből? Vagy a gatyám is rá fog menni utána? A kopó alkatrész árak mennyire drágák hozzá?
Ennyi pénzből kb 8 éves jönne ki. Mennyire lehet ezek között normálisat találni? (kb még 150ezer km-t szeretném használni és nem szeretném még a kocsira kb a vételárát rákölteni hogy az évek közben felújítsam)
thx
Szerintem,ha egy autóra vigyázva van,simán el lehet menni vele 300ezer felett nagyobb javítás nélkül. Nézzél ki gépeket,linkeld be nekünk,és hátha van olyan fórumtárs aki a közelben van,ő elmehet és megnézheti neked
Tessék itt van pár példány:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-5149981
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-4950198
(Ez itt Pécsen van,erre szerintem többen is rá tudunk nézni,ha kell)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_digit_klima_vez._szervizkonyv-5008513
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-5114264
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_kituno_allapotu-4870796
(ez német volt,de ez nem feltétlenül lehet baj,ha tényleg ennyi van benne)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-5125047
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_vez.szkonyv.igenyesnek-4960825
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.06 csütörtök, 22:31:10 írta Nika91127
»
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12694 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 21:59:02 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.06 csütörtök, 21:53:37
A legegyszerübb diagnosztikával mert ott csak rá kell csatlakozni az ECU-ra és mérni az "intake pressure"-t Erre a kódscannerek nem alkalmasak de egy ELM327 és ScanXL segítségével is megy.
Lehet manuálisan is berakni egy manometert, de az babrás meg átalakítós (ennél én lustább vagyok) .
azt tudod hogy az egr vakum szenzoroknal a bajovo 3 gumicsovecske hogy kell alljon? a legfelso nekem vastagabb igy ki van zarva!
az also ketto az felcserelheto! az egyik a vakum tartajbol jon a masik a turboba megy...
csak azert kerdezem ha felcserelem a 2 poziciojat abbol lehet e baj? azt akarom csak nezni hogy nem e kerult rossz helyre valameik cso es igy nem jol szabalyoz a turbom a vakum hianya miatt....
azt az adatot talan neztuk tegnap elott de nem emlekszem ra!
meg hogy nem tudok adatokat amit nezzek azt nem veszem eszre.... :S
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12695 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 22:05:36 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.06 csütörtök, 21:59:02
azt tudod hogy az egr vakum szenzoroknal a bajovo 3 gumicsovecske hogy kell alljon? a legfelso nekem vastagabb igy ki van zarva!
az also ketto az felcserelheto! az egyik a vakum tartajbol jon a masik a turboba megy...
csak azert kerdezem ha felcserelem a 2 poziciojat abbol lehet e baj? azt akarom csak nezni hogy nem e kerult rossz helyre valameik cso es igy nem jol szabalyoz a turbom a vakum hianya miatt....
azt az adatot talan neztuk tegnap elott de nem emlekszem ra!
meg hogy nem tudok adatokat amit nezzek azt nem veszem eszre.... :S
Hát mérni szoktam mérni korábbi TDCi-ket is amik vaumosak, de fogalmam sincs hogy a vákumvezetékek hogy mennek mert nekem az MKIII-asom már EUIV-es így villamos az EGR. (Az MKIV-esemen egyelőre meg csak sejtem hogy melyik az EGR szelep
) Más remélem fog tudni segíteni
Naplózva
fischerrobert
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12696 Dátum:
2011.10.07 péntek, 10:01:28 »
Urak
Amennyiben cserére érettek a porlasztók akkor az abból derül ki hogy egyenletlen az alapjárat és nehezen indul?
Elkezdett füstölni és nem csak erőteljes gáznál (fekete füst) erő is van, de addig nem cserélném amíg nem muszáj!
Ha cseréljük a porlasztókat akkor az adagolót is megnézetném hogy azzal nincs-e gond. Úgy tudom hogyha a porlasztókban fémport találok (amúgy ezt hogyan találom meg?) akkor az adagoló nyomja bele. Mintha az enyémben VP44-es lenne. Szóval mennyibe fáj egy adagoló leszedés+átvizsgálás+visszaszerelés és hol érdemes Budapest és közvetlen környékén?
Kell-e egyáltalán ez a műsor, diagnosztika szerint rendesen (és elég gyorsan) épül fel a nyomás.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12697 Dátum:
2011.10.07 péntek, 10:08:40 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.10.07 péntek, 10:01:28
Urak
Amennyiben cserére érettek a porlasztók akkor az abból derül ki hogy egyenletlen az alapjárat és nehezen indul?
Elkezdett füstölni és nem csak erőteljes gáznál (fekete füst) erő is van, de addig nem cserélném amíg nem muszáj!
Ha cseréljük a porlasztókat akkor az adagolót is megnézetném hogy azzal nincs-e gond. Úgy tudom hogyha a porlasztókban fémport találok (amúgy ezt hogyan találom meg?) akkor az adagoló nyomja bele. Mintha az enyémben VP44-es lenne. Szóval mennyibe fáj egy adagoló leszedés+átvizsgálás+visszaszerelés és hol érdemes Budapest és közvetlen környékén?
Kell-e egyáltalán ez a műsor, diagnosztika szerint rendesen (és elég gyorsan) épül fel a nyomás.
ha TDCI-d van, abban nehezen lesz vp44....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12698 Dátum:
2011.10.07 péntek, 16:24:59 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.10.07 péntek, 10:01:28
Urak
Amennyiben cserére érettek a porlasztók akkor az abból derül ki hogy egyenletlen az alapjárat és nehezen indul?
Elkezdett füstölni és nem csak erőteljes gáznál (fekete füst) erő is van, de addig nem cserélném amíg nem muszáj!
Ha cseréljük a porlasztókat akkor az adagolót is megnézetném hogy azzal nincs-e gond. Úgy tudom hogyha a porlasztókban fémport találok (amúgy ezt hogyan találom meg?) akkor az adagoló nyomja bele. Mintha az enyémben VP44-es lenne. Szóval mennyibe fáj egy adagoló leszedés+átvizsgálás+visszaszerelés és hol érdemes Budapest és közvetlen környékén?
Kell-e egyáltalán ez a műsor, diagnosztika szerint rendesen (és elég gyorsan) épül fel a nyomás.
Sokféle jele van neki,nekem amit írtál egyiksem volt mégis minden kuka volt.Legfőbb jele a vészüzem módba váltás illettve terheléskor nekem le is állt menetközben.A go szürőben találsz fénreszeléket akkor a szivattyú mivel neked is ez van és nem adagoló akkor csere bizony.Először poharaztasd meg a csúcsokat kezdetnek az is sokat elárul.Aztán diagnosztikára vidd el keress benne hátha tárol hibakódot és egy szivattyú tesztet is ellehet vele végezni.GHA kiváncsivagy egy ilyen komplett csere nekm mennyibe fájt megírom.l
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12699 Dátum:
2011.10.07 péntek, 20:07:10 »
Sziasztok.Megnéztem a reggeli inditást hogy milyen füst jönki nos fehéres a füst és az alapjárat is egyen letlen egy rövid ideig.Milehet?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Oldalak:
1
...
247
248
249
250
251
252
253
[
254
]
255
256
257
258
259
260
261
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ