Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:12:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 247 248 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 260 261 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14682936 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #12650 Dátum: 2011.10.05 szerda, 12:01:32 »

Üdv,

Kezdem megszeretni az "új" mondimat Smiley a túrbócső csere után lassan az átlagfogyim is elkezdett csökkenni.
Hála istennek ilyen üzemanyagárak mellett!!!!!

Nincsen véletlenül valakinek tipje hol levegősödhet fel kb 10 óra alatt egy kicsit az üzemanyagrendszer?
Van a rendeszerven valahol visszacsapó szelep?

Nincsen valakinek rajzai MK 3 2004 es kombi mondeóhoz.
Priviben nagyon örülnék egy müködő progiért vagy csak rajzokért.

Köszi mindenkinek.
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #12651 Dátum: 2011.10.05 szerda, 15:18:23 »

Csak egybe.

Egy 36-os kulcsal simán kitekerhető, semmi csoda nincs benne. Én annó 5 e. ért vettem egyet a közös nyomócsővel együt.
Ha  akarod megnézem megvan-e még.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12652 Dátum: 2011.10.05 szerda, 15:20:07 »

Egy 36-os kulcsal simán kitekerhető, semmi csoda nincs benne. Én annó 5 e. ért vettem egyet a közös nyomócsővel együt.
Ha  akarod megnézem megvan-e még.

Azert nem baj, ha legalabb csillagkulcs, de azzal valoban sima ugy. Villassal nem allnek neki szivesen annak a muanyagdugonak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #12653 Dátum: 2011.10.05 szerda, 15:20:44 »

Egy 36-os kulcsal simán kitekerhető, semmi csoda nincs benne. Én annó 5 e. ért vettem egyet a közös nyomócsővel együt.
Ha  akarod megnézem megvan-e még.

utána néznél megköszönném.
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #12654 Dátum: 2011.10.05 szerda, 16:13:01 »

utána néznél megköszönném.

Olyan jól elraktam/ szokás szerint/ hogy nem találom. falbav
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12655 Dátum: 2011.10.05 szerda, 17:55:24 »

Üdv mindenkinek.Új vagyok itt és rögtön lenne egy kérdésem.Nem rég vettem egy TDCI mondeot.És azt szeretném kérdezni hogy mennyire szabad karter gáznak lennie?Még nem volt dizelem.Ki húztam a nívót és egy kicsit pipázik meg az olaj beöntőnél is jön a füst.Csak azt nem tudom mennyire szabad neki jönni?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12656 Dátum: 2011.10.05 szerda, 18:15:58 »

Üdv mindenkinek.Új vagyok itt és rögtön lenne egy kérdésem.Nem rég vettem egy TDCI mondeot.És azt szeretném kérdezni hogy mennyire szabad karter gáznak lennie?Még nem volt dizelem.Ki húztam a nívót és egy kicsit pipázik meg az olaj beöntőnél is jön a füst.Csak azt nem tudom mennyire szabad neki jönni?
ezt nehéz meghatározni a gép előtt ülve. vigyor3
Minden autónak van valamekkora normális kartelgáza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12657 Dátum: 2011.10.05 szerda, 18:37:24 »

Üdv mindenkinek.Új vagyok itt és rögtön lenne egy kérdésem.Nem rég vettem egy TDCI mondeot.És azt szeretném kérdezni hogy mennyire szabad karter gáznak lennie?Még nem volt dizelem.Ki húztam a nívót és egy kicsit pipázik meg az olaj beöntőnél is jön a füst.Csak azt nem tudom mennyire szabad neki jönni?
Ilyennel ne stresszeld magad, ha jól indul reggel és egyből sima füstmentes a járása és nem eszi az olajat akkor aggodalomra semmi ok.... akkor nagy a kartergáz ha olajos a motor, mert a nagy belső nyomás kinyomja a szimeringek és tömítések mellett az olajat. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12658 Dátum: 2011.10.05 szerda, 18:54:51 »

Hát a reggeli indulásról annyit,hogy egy kicsit füstöl mikor be indul de gyorsan elmarad.Lehet esetleg izzító gyertya?   


Ilyennel ne stresszeld magad, ha jól indul reggel és egyből sima füstmentes a járása és nem eszi az olajat akkor aggodalomra semmi ok.... akkor nagy a kartergáz ha olajos a motor, mert a nagy belső nyomás kinyomja a szimeringek és tömítések mellett az olajat. wave
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12659 Dátum: 2011.10.05 szerda, 18:56:33 »

Hát a reggeli indulásról annyit,hogy egy kicsit füstöl mikor be indul de gyorsan elmarad.Lehet esetleg izzító gyertya?   


télen igen.nyáron nem nem számít,hogy megy-e vagy sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12660 Dátum: 2011.10.05 szerda, 19:20:44 »

Hát a reggeli indulásról annyit,hogy egy kicsit füstöl mikor be indul de gyorsan elmarad.Lehet esetleg izzító gyertya?   


Lehet, ilyenkor érdemes megnézni, hogy jók-e, ha már kicsit "fáradt" a motor akkor segíteni fog télen.
Egyébként, ha azonnal jár minden henger indulás után, tehát nem "bufog" akkor a pár másodperces füst nem gond.
Olajcserét (csak 5W-30!!!!) és szűrőcseréket mindenképpen csináld meg, a gázolajszűrőből Bosch-Mann filter vagy gyárit vegyél, ezen ne spórolj és ha az előző gazdija is vigyázott rá, akkor még sok örömed lesz a gépben!! eljen wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #12661 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:03:30 »

ezt nehéz meghatározni a gép előtt ülve. vigyor3
Minden autónak van valamekkora normális kartelgáza.

A kartell az mas. Ez karter.

http://www.kislexikon.hu/karter.html

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12662 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:07:59 »

A kartell az mas. Ez karter.

http://www.kislexikon.hu/karter.html

AndyA
az olajkartell...az gáz. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12663 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:31:33 »

Meg van már az olaj csere minden gyári lett bele vásárolva és benne is van.Azt hogy pufog e valamelyik henger azt még nem figyeltem de holnap meg írom neked ha nem baj.A reggeli indításnál kiderül.


Lehet, ilyenkor érdemes megnézni, hogy jók-e, ha már kicsit "fáradt" a motor akkor segíteni fog télen.
Egyébként, ha azonnal jár minden henger indulás után, tehát nem "bufog" akkor a pár másodperces füst nem gond.
Olajcserét (csak 5W-30!!!!) és szűrőcseréket mindenképpen csináld meg, a gázolajszűrőből Bosch-Mann filter vagy gyárit vegyél, ezen ne spórolj és ha az előző gazdija is vigyázott rá, akkor még sok örömed lesz a gépben!! eljen wave
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12664 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:55:00 »

Mi van akkor ha pufog a henger?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #12665 Dátum: 2011.10.05 szerda, 21:18:02 »

Sziasztok!

Elhatátoztam az egr dugozást, összekötve egy izzítógyertyacserével.

EGR dugója van valakinek eladó? (mondjuk ingyen beka3)

Izzítógyertya cserénél a szivósortömítést érdemes alapból cserélni?
A cromaxon kerestem de nem találtam, hol lehet venni, ha kell? szomoru1

Izzítógyertyából a gyárin kívül van értelmes alternatíva?

Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12666 Dátum: 2011.10.05 szerda, 21:24:31 »

sziasztok!

ujra itt egy problemaval  falbav

injektorok cserelve, felprogramozva. Magasnyomasu pumpa cserelve,-ezzel parhuzamban a go szuro is.
EGR ledugozva, turbo cso cserelve, es a legvegen megfelyelve egy turbo cserelvel is... (kezd eleg lenni a cserekbol.... szomoru1)
Az autoval meg mindig baj van! nem huz, nincs ugy benne ero ahogy kellene! gyorsan felporog olyan szaraznak, nyomatek nelkulinek tunik a motor. 3.-ban mikor mar van lendulet akkor tudok dinamikussan haladni vele...
1es 2es-ben nem igazan lehet vele fickandozni...  a nyomatektartomanyat ugy veszem eszre harmadikban hogy kb 1900-2500 ig. es fustol amikor odalepek neki ..
fogyasztas varosban 8-8.5l ami nagyon idegesito mert mar nagyon sokat koltottem ra es sokkal jobbat vartam ettol az autottol..
autopalya 6.8-7l

reggelente nincs fust indulaskor, indul szepen. nincs motor rangas, olajat nem eszi...


van valakinek otlete mit tudok meg kiprobalni hogy vegre elvezhessem a 2.0 literes 130 loeros dieselmotort?Huh??
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12667 Dátum: 2011.10.05 szerda, 21:28:24 »

Sziasztok!

Elhatátoztam az egr dugozást, összekötve egy izzítógyertyacserével.

EGR dugója van valakinek eladó? (mondjuk ingyen beka3)

Izzítógyertya cserénél a szivósortömítést érdemes alapból cserélni?
A cromaxon kerestem de nem találtam, hol lehet venni, ha kell? szomoru1

Izzítógyertyából a gyárin kívül van értelmes alternatíva?

Köszi!
Az EGr dugozás nem javallitt mert NOX kibocsátást növeli mert kicsit magasabb lesz az égéskamra hőmérséklete. (Ettől fügetlenmül szerintem több haszna van mint kára) A gyárak köcsögök ezért ők nem akarják hogy EGR dugozzál tehát sehol nem lesz hivatalosan EGR dugó eladó. Viszont a technika adott, ha megtalálom a rajzot róla akkor be is linkelem. Nem kell más mint egy min 0,5 mm vastag saválló lemez + egy kis prespán vagy valami hasonló tömítésnek. Ezeket mindenki magának buherálja. vigyor3

A szívósórnál ha nem idősebb kb 6-7 évesnél akor még nem öregedett el a szlikon gumi így visszarakható (persze óvatosan, kerüljön a helyére mert ha nem akkor elvágja a szivósor,  akkor meg tényleg cserélheted.  Undecided
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12668 Dátum: 2011.10.05 szerda, 21:29:28 »

Sziasztok!

Elhatátoztam az egr dugozást, összekötve egy izzítógyertyacserével.

EGR dugója van valakinek eladó? (mondjuk ingyen beka3)

Izzítógyertya cserénél a szivósortömítést érdemes alapból cserélni?
A cromaxon kerestem de nem találtam, hol lehet venni, ha kell? szomoru1

Izzítógyertyából a gyárin kívül van értelmes alternatíva?

Köszi!

EGR dugója lehet akad valakinek, vagy tud segíteni a beszerzésében. A szívósor tömítést nem kell cserélni ha nincs sérülve(szakadva). Kell lennia cromaxban asszem 800 FT darabja.
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=45741610&termek_al_id=9018
Amikor én cseréltem majd egy éve az ízzítógyertyát a gyárinál jobb és olcsobb nem volt. A gyári ízzító BERU gyártmány.
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=45744317&termek_al_id=8872
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12669 Dátum: 2011.10.05 szerda, 21:32:44 »

sziasztok!

ujra itt egy problemaval  falbav

injektorok cserelve, felprogramozva. Magasnyomasu pumpa cserelve,-ezzel parhuzamban a go szuro is.
EGR ledugozva, turbo cso cserelve, es a legvegen megfelyelve egy turbo cserelvel is... (kezd eleg lenni a cserekbol.... szomoru1)
Az autoval meg mindig baj van! nem huz, nincs ugy benne ero ahogy kellene! gyorsan felporog olyan ***aznak, nyomatek nelkulinek tunik a motor. 3.-ban mikor mar van lendulet akkor tudok dinamikussan haladni vele...
1es 2es-ben nem igazan lehet vele fickandozni...  a nyomatektartomanyat ugy veszem eszre harmadikban hogy kb 1900-2500 ig. es fustol amikor odalepek neki ..
fogyasztas varosban 8-8.5l ami nagyon idegesito mert mar nagyon sokat koltottem ra es sokkal jobbat vartam ettol az autottol..
autopalya 6.8-7l

reggelente nincs fust indulaskor, indul szepen. nincs motor rangas, olajat nem eszi...


van valakinek otlete mit tudok meg kiprobalni hogy vegre elvezhessem a 2.0 literes 130 loeros dieselmotort?Huh??
Lehet hogy elég lett volna csak a turbócsövet cserélni  Roll Eyes
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12670 Dátum: 2011.10.05 szerda, 21:36:04 »

Mi van akkor ha pufog a henger?
A motor bufog, mikor hallani, hogy egy vagy több henger nem robban be...rossz porlasztás, vagy alacsony kompresszió miatt....ez indítás után jellemző azoknál a motoroknál amelyeknél az előző problémák egyike-mindegyike fenn áll.
Ez a jelenség aztán jobb esetben abba marad, mert a többi henger magával cipeli a haldoklót, majd mikor már elég olaj szóródik a hengerfalra ahhoz, hogy tömítsen, beindul az is....persze az ilyet javítani kell, főleg ha porlasztós, mert akkor lyukas dugattyú lesz a vége.... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12671 Dátum: 2011.10.05 szerda, 21:52:44 »

sziasztok!

ujra itt egy problemaval  falbav

injektorok cserelve, felprogramozva. Magasnyomasu pumpa cserelve,-ezzel parhuzamban a go szuro is.
EGR ledugozva, turbo cso cserelve, es a legvegen megfelyelve egy turbo cserelvel is... (kezd eleg lenni a cserekbol.... szomoru1)
Az autoval meg mindig baj van! nem huz, nincs ugy benne ero ahogy kellene! gyorsan felporog olyan ***aznak, nyomatek nelkulinek tunik a motor. 3.-ban mikor mar van lendulet akkor tudok dinamikussan haladni vele...
1es 2es-ben nem igazan lehet vele fickandozni...  a nyomatektartomanyat ugy veszem eszre harmadikban hogy kb 1900-2500 ig. es fustol amikor odalepek neki ..
fogyasztas varosban 8-8.5l ami nagyon idegesito mert mar nagyon sokat koltottem ra es sokkal jobbat vartam ettol az autottol..
autopalya 6.8-7l

reggelente nincs fust indulaskor, indul szepen. nincs motor rangas, olajat nem eszi...


van valakinek otlete mit tudok meg kiprobalni hogy vegre elvezhessem a 2.0 literes 130 loeros dieselmotort?Huh??
Te a p csúcs belevó és az új turbó tölt rendesen?Huh? falbav
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12672 Dátum: 2011.10.05 szerda, 21:58:56 »

Lehet hogy elég lett volna csak a turbócsövet cserélni  Roll Eyes

a pumpa cserelve lett mert a hibakodok alapjan az maradt a tobbi lehetoseg mellett kiszurve..
a turbo behalt az azert lett cserelve!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12673 Dátum: 2011.10.05 szerda, 22:03:16 »

Te a p csúcs belevó és az új turbó tölt rendesen?Huh? falbav

azt nem tudom megmondani hogy az uj turbo tolt e rendesen...

a prlaszto csucsok 101z-ek mivel a gyariak is azok voltak es mind a 4 fel lett programozva rendesen es be is vette a gep.. az ertekeik viszont nem jok!  2 csucs erteke 0.2-0.7 kozott ugreal +-  ban... a masik ketto visoznt 2.0-2.6 kozott... +- ban.
ugy nez ki hogy probaljak korrekciozni egymast..

gondoltam arra hogy a turbo tolt e rendessen ,de sz.tem eselyem nincs hogy azt le teszteljem.. masreszt valtozo geometrias turbonal allitani sem tudnek rajta..
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12674 Dátum: 2011.10.05 szerda, 22:11:18 »

azt nem tudom megmondani hogy az uj turbo tolt e rendesen...

a prlaszto csucsok 101z-ek mivel a gyariak is azok voltak es mind a 4 fel lett programozva rendesen es be is vette a gep.. az ertekeik viszont nem jok!  2 csucs erteke 0.2-0.7 kozott ugreal +-  ban... a masik ketto visoznt 2.0-2.6 kozott... +- ban.
ugy nez ki hogy probaljak korrekciozni egymast..

gondoltam arra hogy a turbo tolt e rendessen ,de sz.tem eselyem nincs hogy azt le teszteljem.. masreszt valtozo geometrias turbonal allitani sem tudnek rajta..

Nemtudom kérdeztem-e de a csúcsok gyáriak vagy milyenek és ha van rá garancia vidd vissza mert lehet,hogy rendbe jön de nekem az a furcsa,hogy nekem berakták Őket és este irány Horvátország és ilyen gondok elősem fordultak és a fogyasztás is kevesebb lett .Még hazafelé klímával cuccal sem érte el a 7 litert pedig az enyém 5 gangos.A 8.5 azért sok.És ekkor még a régi szivattyú volt fönt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12675 Dátum: 2011.10.05 szerda, 22:15:11 »

a pumpa cserelve lett mert a hibakodok alapjan az maradt a tobbi lehetoseg mellett kiszurve..
a turbo behalt az azert lett cserelve!
Hát nekem vagy elhiszed vagy sem de a turbocső lukadásnak nincs hibakódja  Wink Az hogy alapjáraton nem füstöl  csak terheléskor az egy olyan hiba ami alapjáraton elég levegőt jelent, terheléskor pedig keveset. Így a  szükséges égési levegőd eltűnik terheléskor (ez a turbócső lyukadás tipikus példája, mert ezek a repedés elején ha nincs nyomás még nem nyílnak meg csak kb 1-1,2 bar környékén) vagy nincs meghúzva normálisan valamelyik bilincs vagy a markába kell kakilni annak aki a turbód javította. Mielőtt nekikezdesz beletrotyolni a turbójavítosok markába azért keress egy olajos foltot a turbócsövön vagy valamelyik bilincsnél   Wink
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12676 Dátum: 2011.10.05 szerda, 22:24:10 »

Hát nekem vagy elhiszed vagy sem de a turbocső lukadásnak nincs hibakódja  Wink Az hogy alapjáraton nem füstöl  csak terheléskor az egy olyan hiba ami alapjáraton elég levegőt jelent, terheléskor pedig keveset. Így a  szükséges égési levegőd eltűnik terheléskor (ez a turbócső lyukadás tipikus példája, mert ezek a repedés elején ha nincs nyomás még nem nyílnak meg csak kb 1-1,2 bar környékén) vagy nincs meghúzva normálisan valamelyik bilincs vagy a markába kell kakilni annak aki a turbód javította. Mielőtt nekikezdesz beletrotyolni a turbójavítosok markába azért keress egy olajos foltot a turbócsövön vagy valamelyik bilincsnél   Wink

azt azert tudom hgoy a TURBO cso repedeshez nincs hibakod!
a turbom egyertelmuen halt be mielott csereltem! (hidd el nem csereltem volna le ha nem muszaly!) a tengelye mozgott kemenyen, es lehetett lani hogy a propellerek belemartak a fembe.. plussz semmi ero nem volt az autoban es vizitott a turbom!
a turbo csovet meg a pumpa es a turbo csere elott csereltem mivel annak is volt suvito hanglya es a kb 3-4 cm-es repedest egybol eszre lehetett venni. a cso a szivotoroktol ment lefele...
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12677 Dátum: 2011.10.05 szerda, 22:31:42 »

Nemtudom kérdeztem-e de a csúcsok gyáriak vagy milyenek és ha van rá garancia vidd vissza mert lehet,hogy rendbe jön de nekem az a furcsa,hogy nekem berakták Őket és este irány Horvátország és ilyen gondok elősem fordultak és a fogyasztás is kevesebb lett .Még hazafelé klímával cuccal sem érte el a 7 litert pedig az enyém 5 gangos.A 8.5 azért sok.És ekkor még a régi szivattyú volt fönt.

2 csucs (1-es 4-es) delphi felujitott. a 4.-ek vissza vittem mert tobbet eresztett vissza pharazasnal..
a 2-es 3-ast is csereltem 2 hete!
azok bosch ceg altal lettek felujjitva , uj kodokat kaptak (ez a ketto a meg gyari csucsok voltak az automban amit elvileg kititsztittattam 2 honapja...) a Bosch szerviz azt mondta olyan nincs hogy kitisztitanak injektort! ott csere vagy semmi..

amit meg eszre veszek az auton az az hogy ugral a kilometer oram ritkan, ez a szenzor ha hibas nem zavarhat be?
vagy az hogy a vizhomerom nem megy fel 90-re (nem all be kozepre rendesen hanem egy mutatonyit alatta all.) es a termosztatot kellene cserelnem ??

hosszutavon 6.7-et mertem. varosban az elmult 2-3 napban 8.0-8.2 (ebben van az is hogy azert probalgattam ,de nem durvan!)

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12678 Dátum: 2011.10.05 szerda, 23:17:49 »

2 csucs (1-es 4-es) delphi felujitott. a 4.-ek vissza vittem mert tobbet eresztett vissza pharazasnal..
a 2-es 3-ast is csereltem 2 hete!
azok bosch ceg altal lettek felujjitva , uj kodokat kaptak (ez a ketto a meg gyari csucsok voltak az automban amit elvileg kititsztittattam 2 honapja...) a Bosch szerviz azt mondta olyan nincs hogy kitisztitanak injektort! ott csere vagy semmi..

amit meg eszre veszek az auton az az hogy ugral a kilometer oram ritkan, ez a szenzor ha hibas nem zavarhat be?
vagy az hogy a vizhomerom nem megy fel 90-re (nem all be kozepre rendesen hanem egy mutatonyit alatta all.) es a termosztatot kellene cserelnem ??

hosszutavon 6.7-et mertem. varosban az elmult 2-3 napban 8.0-8.2 (ebben van az is hogy azert probalgattam ,de nem durvan!)


A km őrára nemtudok mit mondani,a termosztát meg olyan dolog valakinek a csere bejött valakinek nem változott semmi utána sem.Most,hogy jön a hideg tuti nem megy fel feléig az enyém tavaly sem ment fel.De tök jó minden.most meleg van középen áll mint a cövek.Ha hideg lesz nagyon tuti első vonal és kész.Fogalmam sincs mi lehet a gond de részvétem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12679 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 00:13:50 »

Hát nekem vagy elhiszed vagy sem de a turbocső lukadásnak nincs hibakódja  Wink Az hogy alapjáraton nem füstöl  csak terheléskor az egy olyan hiba ami alapjáraton elég levegőt jelent, terheléskor pedig keveset. Így a  szükséges égési levegőd eltűnik terheléskor (ez a turbócső lyukadás tipikus példája, mert ezek a repedés elején ha nincs nyomás még nem nyílnak meg csak kb 1-1,2 bar környékén) vagy nincs meghúzva normálisan valamelyik bilincs vagy a markába kell kakilni annak aki a turbód javította. Mielőtt nekikezdesz beletrotyolni a turbójavítosok markába azért keress egy olajos foltot a turbócsövön vagy valamelyik bilincsnél   Wink

gyari felujitott turbot vettem...
olyan lehet valameik csovon hogy nem hallani hogy suvit vagy kifuj??
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12680 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 00:21:10 »

gyari felujitott turbot vettem...
olyan lehet valameik csovon hogy nem hallani hogy suvit vagy kifuj??
Nem egy csőből áll a levegő rendszer, bárhol ereszthet. Ahogy írod hidegen nem füstöl csak terheléskor. Érdemes lenne olyan diagnosztikát csinálni hogy figyelni terhelés alatt a turbonyomást. Csodálkoznék ha ezek után nálad 1,2-1,3-nál több lenne (max 1,5 bar-t  kell emelnie az MKIII-nal a turbónak). Adig is én keresnék valami olajos foltot a levegeő rendszer környékén. Ha meglesz akkor ott lesz a kifújás.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12681 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 08:04:15 »

fel lett programozva az injektor. de furcsa mert mintha jobban füstölne mint programozás előtt,
mikor szétvolt szedve vezérlés felől egyesével írtam le a kódokat, felprogramozásnál mi a sorrend?
balról:
(a)d01dc5975c538175
(b)00159413415666ac
(c)503e7bda419e0c90
(d)d8163ca3498ae711
felprgramozva is ebben a sorrendben volt
1a
2b
3c
4d
ez jó így?

nem ez a sorrend, hanem
1a
3b
2d
4c
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12682 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 08:05:39 »

Azert nem baj, ha legalabb csillagkulcs, de azzal valoban sima ugy. Villassal nem allnek neki szivesen annak a muanyagdugonak.

AndyA
az enyémen fémből van a 36os csavar. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12683 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 08:06:42 »

az enyémen fémből van a 36os csavar. Smiley
csaló!  eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12684 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 08:10:22 »

sziasztok!

ujra itt egy problemaval  falbav

injektorok cserelve, felprogramozva. Magasnyomasu pumpa cserelve,-ezzel parhuzamban a go szuro is.
EGR ledugozva, turbo cso cserelve, es a legvegen megfelyelve egy turbo cserelvel is... (kezd eleg lenni a cserekbol.... szomoru1)
Az autoval meg mindig baj van! nem huz, nincs ugy benne ero ahogy kellene! gyorsan felporog olyan ***aznak, nyomatek nelkulinek tunik a motor. 3.-ban mikor mar van lendulet akkor tudok dinamikussan haladni vele...
1es 2es-ben nem igazan lehet vele fickandozni...  a nyomatektartomanyat ugy veszem eszre harmadikban hogy kb 1900-2500 ig. es fustol amikor odalepek neki ..
fogyasztas varosban 8-8.5l ami nagyon idegesito mert mar nagyon sokat koltottem ra es sokkal jobbat vartam ettol az autottol..
autopalya 6.8-7l

reggelente nincs fust indulaskor, indul szepen. nincs motor rangas, olajat nem eszi...


van valakinek otlete mit tudok meg kiprobalni hogy vegre elvezhessem a 2.0 literes 130 loeros dieselmotort?Huh??
méress kompressziót, mert lehet ez is, ha a turbó töltése rendben van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12685 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 19:12:28 »

Üdv.Nem tudom be azonosítani,hogy pufog e vagy nem de valami van.Elviszem a jövő héten szak szervizbe ott majd meg mondják a tutit az autó komplyúteréből. De köszönök minden eddigi segitséget.
Meg írom mit mondtak,Sziasztok.

A motor bufog, mikor hallani, hogy egy vagy több henger nem robban be...rossz porlasztás, vagy alacsony kompresszió miatt....ez indítás után jellemző azoknál a motoroknál amelyeknél az előző problémák egyike-mindegyike fenn áll.
Ez a jelenség aztán jobb esetben abba marad, mert a többi henger magával cipeli a haldoklót, majd mikor már elég olaj szóródik a hengerfalra ahhoz, hogy tömítsen, beindul az is....persze az ilyet javítani kell, főleg ha porlasztós, mert akkor lyukas dugattyú lesz a vége.... vigyor3
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12686 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:29:10 »

méress kompressziót, mert lehet ez is, ha a turbó töltése rendben van.

ezen a teren nem ertem meg a motort....
mik a lehetosegek ha merettem??
Naplózva
Pityesz
Vendég
« Új hozzászólás #12687 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:30:01 »

sziasztok!

Már régóta nézelődök használt autók után. Elsősorban egy alsó-középkategóriásban gondolkoztam mert nekem az is tökéletes lenne csak hát nem igazán találtam normálisat és kellő erőset. Ezért egy szinttel feljebb léptem bár férfiasan bevallom félek. Nagy az autó, eredeti ára viszonylag magas volt ezért gondolom az alkatrészek is drágábbak hozzá. Sok helyen utánaolvastam, hogy titkos tipp a Mondeo. 2.0 130LE TDCI változattal szemezgetek. Ahogy itt olvasgattam a fórumon elég sok baj van velük vagy csak én rosszul vontam le a következményeket a sok hsz olvasása után. kb 1,5 millám van rá szerintetek lehet értelmeset venni ennyiből? Vagy a gatyám is rá fog menni utána? A kopó alkatrész árak mennyire drágák hozzá?

Ennyi pénzből kb 8 éves jönne ki. Mennyire lehet ezek között normálisat találni? (kb még 150ezer km-t szeretném használni és nem szeretném még a kocsira kb a vételárát rákölteni hogy az évek közben felújítsam)

thx
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12688 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:32:04 »

ezen a teren nem ertem meg a motort....
mik a lehetosegek ha merettem??

Előfordulhat pl dugólyukadás. Bizonyos körülmények között átéghet a dugattyú. Hát, abban a hengerben nem lesz túl sok kompresszió...
Kicsi az esélye, de persze ki kell zárni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12689 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:34:52 »

azt nem tudom megmondani hogy az uj turbo tolt e rendesen...

a prlaszto csucsok 101z-ek mivel a gyariak is azok voltak es mind a 4 fel lett programozva rendesen es be is vette a gep.. az ertekeik viszont nem jok!  2 csucs erteke 0.2-0.7 kozott ugreal +-  ban... a masik ketto visoznt 2.0-2.6 kozott... +- ban.
ugy nez ki hogy probaljak korrekciozni egymast..

gondoltam arra hogy a turbo tolt e rendessen ,de sz.tem eselyem nincs hogy azt le teszteljem.. masreszt valtozo geometrias turbonal allitani sem tudnek rajta..


az eredeti csucsok 101z vegzodesuek voltak..
101z - re lett cserelve...
mi a kulombseg a 101z- 301z kozott?? mit takarnak ezek a szamok?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12690 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:39:40 »

sziasztok!

Már régóta nézelődök használt autók után. Elsősorban egy alsó-középkategóriásban gondolkoztam mert nekem az is tökéletes lenne csak hát nem igazán találtam normálisat és kellő erőset. Ezért egy szinttel feljebb léptem bár férfiasan bevallom félek. Nagy az autó, eredeti ára viszonylag magas volt ezért gondolom az alkatrészek is drágábbak hozzá. Sok helyen utánaolvastam, hogy titkos tipp a Mondeo. 2.0 130LE TDCI változattal szemezgetek. Ahogy itt olvasgattam a fórumon elég sok baj van velük vagy csak én rosszul vontam le a következményeket a sok hsz olvasása után. kb 1,5 millám van rá szerintetek lehet értelmeset venni ennyiből? Vagy a gatyám is rá fog menni utána? A kopó alkatrész árak mennyire drágák hozzá?

Ennyi pénzből kb 8 éves jönne ki. Mennyire lehet ezek között normálisat találni? (kb még 150ezer km-t szeretném használni és nem szeretném még a kocsira kb a vételárát rákölteni hogy az évek közben felújítsam)

Az alkatrész nem drága, olcsóbb, mint a többi hasonló. A 8 évesnél már valószínű a 200-300e km. Persze a kereskedőknél mindegyikben csak 70e van  Huh?. Nyilván, ezek tsudálatos dolgok. Szóval jól meg kell nézni, hogy ne olyat vegyél, amiben rettentősok km van. Hívj el valakit, aki ismeri ezt a típust. Vidd el állapotfelmérésre... meg ilyenek.
Ha kifogsz egy jó darabot - van rá esély - akkor igencsak jól fogsz járni vele.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12691 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:43:33 »

Nem egy csőből áll a levegő rendszer, bárhol ereszthet. Ahogy írod hidegen nem füstöl csak terheléskor. Érdemes lenne olyan diagnosztikát csinálni hogy figyelni terhelés alatt a turbonyomást. Csodálkoznék ha ezek után nálad 1,2-1,3-nál több lenne (max 1,5 bar-t  kell emelnie az MKIII-nal a turbónak). Adig is én keresnék valami olajos foltot a levegeő rendszer környékén. Ha meglesz akkor ott lesz a kifújás.

ma meg emeltem es atneztem amennyire csak tudtam! es nem talaltam repedest vagy laza bilincset...
 hogyan merik a turbo nyomast?  van rola valami az archivumban??
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12692 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:53:37 »

ma meg emeltem es atneztem amennyire csak tudtam! es nem talaltam repedest vagy laza bilincset...
 hogyan merik a turbo nyomast?  van rola valami az archivumban??

A legegyszerübb diagnosztikával mert ott csak rá kell csatlakozni az ECU-ra és mérni az "intake pressure"-t Erre a kódscannerek nem alkalmasak de egy ELM327 és ScanXL segítségével is megy.
Lehet manuálisan is berakni egy manometert, de az babrás meg átalakítós (ennél én lustább vagyok) .
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12693 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:57:17 »

sziasztok!

Már régóta nézelődök használt autók után. Elsősorban egy alsó-középkategóriásban gondolkoztam mert nekem az is tökéletes lenne csak hát nem igazán találtam normálisat és kellő erőset. Ezért egy szinttel feljebb léptem bár férfiasan bevallom félek. Nagy az autó, eredeti ára viszonylag magas volt ezért gondolom az alkatrészek is drágábbak hozzá. Sok helyen utánaolvastam, hogy titkos tipp a Mondeo. 2.0 130LE TDCI változattal szemezgetek. Ahogy itt olvasgattam a fórumon elég sok baj van velük vagy csak én rosszul vontam le a következményeket a sok hsz olvasása után. kb 1,5 millám van rá szerintetek lehet értelmeset venni ennyiből? Vagy a gatyám is rá fog menni utána? A kopó alkatrész árak mennyire drágák hozzá?

Ennyi pénzből kb 8 éves jönne ki. Mennyire lehet ezek között normálisat találni? (kb még 150ezer km-t szeretném használni és nem szeretném még a kocsira kb a vételárát rákölteni hogy az évek közben felújítsam)

thx

Szerintem,ha egy autóra vigyázva van,simán el lehet menni vele 300ezer felett nagyobb javítás nélkül. Nézzél ki gépeket,linkeld be nekünk,és hátha van olyan fórumtárs aki a közelben van,ő elmehet és megnézheti neked Smiley

Tessék itt van pár példány:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-5149981
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-4950198 (Ez itt Pécsen van,erre szerintem többen is rá tudunk nézni,ha kell)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_digit_klima_vez._szervizkonyv-5008513
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-5114264
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_kituno_allapotu-4870796 (ez német volt,de ez nem feltétlenül lehet baj,ha tényleg ennyi van benne)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend-5125047
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_vez.szkonyv.igenyesnek-4960825
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.06 csütörtök, 22:31:10 írta Nika91127 » Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12694 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:59:02 »

A legegyszerübb diagnosztikával mert ott csak rá kell csatlakozni az ECU-ra és mérni az "intake pressure"-t Erre a kódscannerek nem alkalmasak de egy ELM327 és ScanXL segítségével is megy.
Lehet manuálisan is berakni egy manometert, de az babrás meg átalakítós (ennél én lustább vagyok) .

azt tudod hogy az egr vakum szenzoroknal a bajovo 3 gumicsovecske hogy kell alljon? a legfelso nekem vastagabb igy ki van zarva!
az also ketto az felcserelheto! az egyik a vakum tartajbol jon a masik a turboba megy...
csak azert kerdezem ha felcserelem a 2 poziciojat abbol lehet e baj? azt akarom csak nezni hogy nem e kerult rossz helyre valameik cso es igy nem jol szabalyoz a turbom a vakum hianya miatt....

azt az adatot talan neztuk tegnap elott de nem emlekszem ra!  szomoru1 meg hogy nem tudok adatokat amit nezzek azt nem veszem eszre.... :S
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12695 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 22:05:36 »

azt tudod hogy az egr vakum szenzoroknal a bajovo 3 gumicsovecske hogy kell alljon? a legfelso nekem vastagabb igy ki van zarva!
az also ketto az felcserelheto! az egyik a vakum tartajbol jon a masik a turboba megy...
csak azert kerdezem ha felcserelem a 2 poziciojat abbol lehet e baj? azt akarom csak nezni hogy nem e kerult rossz helyre valameik cso es igy nem jol szabalyoz a turbom a vakum hianya miatt....

azt az adatot talan neztuk tegnap elott de nem emlekszem ra!  szomoru1 meg hogy nem tudok adatokat amit nezzek azt nem veszem eszre.... :S
Hát mérni szoktam mérni korábbi TDCi-ket is amik vaumosak, de fogalmam sincs hogy a vákumvezetékek hogy mennek mert nekem az MKIII-asom már EUIV-es így villamos az EGR. (Az MKIV-esemen egyelőre meg csak sejtem hogy melyik az EGR szelep Undecided )  Más remélem fog tudni segíteni  Undecided
Naplózva
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #12696 Dátum: 2011.10.07 péntek, 10:01:28 »

Urak
Amennyiben cserére érettek a porlasztók akkor az abból derül ki hogy egyenletlen az alapjárat és nehezen indul?
Elkezdett füstölni és nem csak erőteljes gáznál (fekete füst) erő is van, de addig nem cserélném amíg nem muszáj!
Ha cseréljük a porlasztókat akkor az adagolót is megnézetném hogy azzal nincs-e gond. Úgy tudom hogyha a porlasztókban fémport találok (amúgy ezt hogyan találom meg?) akkor az adagoló nyomja bele. Mintha az enyémben VP44-es lenne. Szóval mennyibe fáj egy adagoló leszedés+átvizsgálás+visszaszerelés és hol érdemes Budapest és közvetlen környékén?
Kell-e egyáltalán ez a műsor, diagnosztika szerint rendesen (és elég gyorsan) épül fel a nyomás.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12697 Dátum: 2011.10.07 péntek, 10:08:40 »

Urak
Amennyiben cserére érettek a porlasztók akkor az abból derül ki hogy egyenletlen az alapjárat és nehezen indul?
Elkezdett füstölni és nem csak erőteljes gáznál (fekete füst) erő is van, de addig nem cserélném amíg nem muszáj!
Ha cseréljük a porlasztókat akkor az adagolót is megnézetném hogy azzal nincs-e gond. Úgy tudom hogyha a porlasztókban fémport találok (amúgy ezt hogyan találom meg?) akkor az adagoló nyomja bele. Mintha az enyémben VP44-es lenne. Szóval mennyibe fáj egy adagoló leszedés+átvizsgálás+visszaszerelés és hol érdemes Budapest és közvetlen környékén?
Kell-e egyáltalán ez a műsor, diagnosztika szerint rendesen (és elég gyorsan) épül fel a nyomás.
ha TDCI-d van, abban nehezen lesz vp44....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12698 Dátum: 2011.10.07 péntek, 16:24:59 »

Urak
Amennyiben cserére érettek a porlasztók akkor az abból derül ki hogy egyenletlen az alapjárat és nehezen indul?
Elkezdett füstölni és nem csak erőteljes gáznál (fekete füst) erő is van, de addig nem cserélném amíg nem muszáj!
Ha cseréljük a porlasztókat akkor az adagolót is megnézetném hogy azzal nincs-e gond. Úgy tudom hogyha a porlasztókban fémport találok (amúgy ezt hogyan találom meg?) akkor az adagoló nyomja bele. Mintha az enyémben VP44-es lenne. Szóval mennyibe fáj egy adagoló leszedés+átvizsgálás+visszaszerelés és hol érdemes Budapest és közvetlen környékén?
Kell-e egyáltalán ez a műsor, diagnosztika szerint rendesen (és elég gyorsan) épül fel a nyomás.
Sokféle jele van neki,nekem amit írtál egyiksem volt mégis minden kuka volt.Legfőbb jele a vészüzem módba váltás illettve terheléskor nekem le is állt menetközben.A go szürőben találsz fénreszeléket akkor a szivattyú mivel neked is ez van és nem adagoló akkor csere bizony.Először poharaztasd meg a csúcsokat kezdetnek az is sokat elárul.Aztán diagnosztikára vidd el keress benne hátha tárol hibakódot és egy szivattyú tesztet is ellehet vele végezni.GHA kiváncsivagy egy ilyen komplett csere nekm mennyibe fájt megírom.l
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12699 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:07:10 »

Sziasztok.Megnéztem a reggeli inditást hogy milyen füst jönki nos fehéres a füst és az alapjárat is egyen letlen egy rövid ideig.Milehet?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Oldalak: 1 ... 247 248 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 260 261 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.