Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 21:11:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 262 263 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14682700 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12750 Dátum: 2011.10.08 szombat, 18:16:37 »

Három nő volt meg egy szegény úri ember.Nem tudom ki tankolta de szegény ember nagyon fel volt dúlva a 3 hölgy csak lapított.

gondolj bele, mekkora méreg lehet..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
teo
Vendég
« Új hozzászólás #12751 Dátum: 2011.10.08 szombat, 18:19:45 »

Igen, valóban az is egy hasznos kiegészítő, egy ekkora járműnél Cheesy Utólag nem lehet ilyesmit beletenni?
Te hogy vagy megelégedve a tiéddel? Neked bevált? Nagyon pozitív, hogy van ilyen fórumotok :-)

Jó a radar. Mindig szól, ha hülye vagyok. Vékony rudak esetében csak az utolsó pillanatban szól.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12752 Dátum: 2011.10.08 szombat, 18:25:07 »

Jó a radar. Mindig szól, ha hülye vagyok. Vékony rudak esetében csak az utolsó pillanatban szól.
nehogy már egy tolatóradaron akadjatok fenn, azt nem túl költséges pótolni, nem úgy mint más komolyabb extrákat.
Ott van például a sony benne, na az példul nem mp3-as. mai világban transzmitterezni meg olyan alsókategórás autóba való játék..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12753 Dátum: 2011.10.08 szombat, 18:32:53 »

Errol mar beszeltunk, de hogyan is kell ezt? Egy szal drot megy vegig az osszesen. Vagy elindulok a legtavolabbitol, es a gyertyak kozott egyre nagyobb aramot kellene tudjak merni, ha mukodnek?

AndyA
Szia!
Lekötöd azt a szál drótot mindegyikről (asszem 7-es dugó kulcs) majd egyenként adsz a tetejére áramot az akksitól, ha szikrázik akkor jó...vagy ellenállást mérsz a tető(+) és a gyertyatest között, ha nincs ellenállás, akkor szakadt, de a legprecízebb megoldás, hogy kiszereled, adsz neki áramot és ha végig izzik akkor tökéletes. Én az első módszerrel megelégedtem a sajátomnál, már az megmutatta, hogy mind a 4 ki volt égve... vigyor3  Bosch Durathermet kapott már 5 éve, de még mindegyik jó, a gyári 5 évesen mind rossz volt.. Roll Eyes Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12754 Dátum: 2011.10.08 szombat, 18:51:05 »

Még azelőttről ismerjük,hogy Fordunk lett volna. Tesóm egyik barátjának az apja,és becsületes ember Smiley

Ha már téma a szervizelés...Mennyibe kerül egy kettőstömegű lendkerék csere meg ami kell hozzá?  szomoru1

Nekem a kettóstömegű+kinyomó+k.szerkezet került 135e Ft-ba(LUK). + szerelés.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12755 Dátum: 2011.10.08 szombat, 19:04:42 »

Nekem a kettóstömegű+kinyomó+k.szerkezet került 135e Ft-ba(LUK). + szerelés.

Értem köszi  worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12756 Dátum: 2011.10.08 szombat, 19:18:40 »

...de a legprecízebb megoldás, hogy kiszereled, adsz neki áramot és ha végig izzik akkor tökéletes. Én az első módszerrel megelégedtem a sajátomnál, már az megmutatta, hogy mind a 4 ki volt égve... vigyor3  Bosch Durathermet kapott már 5 éve, de még mindegyik jó, a gyári 5 évesen mind rossz volt.. Roll Eyes Undecided

Ha kiszereli az ember, akkor már cserélje is ki, még ha még jó is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12757 Dátum: 2011.10.08 szombat, 19:22:21 »

Értem köszi  worship
Nekem olcsóbban is ajánlottak LUK-ot, persze ez privát téma.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12758 Dátum: 2011.10.08 szombat, 19:24:08 »

sziasztok!

 Valaki tud arrol valamit hogy az EGR szelep vakum kontrolja ha meghibasodik akkor mik a jelek?
ha leveszem az egr-rol a gumicsovet akkor alapjaraton erzem a vakumot. Viszont ha magasabb a fordulat akkor gyengebben...
lehet hogy ez nem normalis??
Vagy ha az a kontrol szelep bedilizik akkor egyaltalan nem mukodik? :S
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12759 Dátum: 2011.10.08 szombat, 19:29:03 »

sziasztok!

 Valaki tud arrol valamit hogy az EGR szelep vakum kontrolja ha meghibasodik akkor mik a jelek?
ha leveszem az egr-rol a gumicsovet akkor alapjaraton erzem a vakumot. Viszont ha magasabb a fordulat akkor gyengebben...
lehet hogy ez nem normalis??
Vagy ha az a kontrol szelep bedilizik akkor egyaltalan nem mukodik? :S

A vákumos egr-rel egyet érdemes csinálni: ledugózni... én biz nem sokat foglalkoznék vele.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12760 Dátum: 2011.10.08 szombat, 19:31:37 »

sziasztok!

 Valaki tud arrol valamit hogy az EGR szelep vakum kontrolja ha meghibasodik akkor mik a jelek?
ha leveszem az egr-rol a gumicsovet akkor alapjaraton erzem a vakumot. Viszont ha magasabb a fordulat akkor gyengebben...
lehet hogy ez nem normalis??
Vagy ha az a kontrol szelep bedilizik akkor egyaltalan nem mukodik? :S
Le kell dugózni (vákuumcső mehet vissza a csöcsre..) és nem kell vele foglalkozni.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12761 Dátum: 2011.10.08 szombat, 20:40:13 »

Milyen lemezt vágjak az egr hez dudónak?Alut vagy vasat?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #12762 Dátum: 2011.10.08 szombat, 20:43:25 »

Milyen lemezt vágjak az egr hez dudónak?Alut vagy vasat?

A legjobb a 1,5-2mm-s saváló, ha ilyet nem tudsz beszerezni akkor vasat.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12763 Dátum: 2011.10.08 szombat, 20:54:56 »

köszike worship worship worship worship worship


A legjobb a 1,5-2mm-s saváló, ha ilyet nem tudsz beszerezni akkor vasat.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #12764 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:09:04 »

http://www.kisalfold.hu/auto/2160_kilometeres_hatotavolsag_ford_mondeo/2244017/
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12765 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:52:05 »

nehogy már egy tolatóradaron akadjatok fenn, azt nem túl költséges pótolni, nem úgy mint más komolyabb extrákat.
Ott van például a sony benne, na az példul nem mp3-as. mai világban transzmitterezni meg olyan alsókategórás autóba való játék..
ezt miből látod?Annyi a külömbség a 6os váltóshoz képest,hogy a cd nyílás jobb oldalán van egy mp3-as felirat.Na én azt a képen nem tudom kivenni,hogy ott va-e vagy nincs.amúgy ha nem mp3-as akkor meg 6lemezes.és már minden rendben is van.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12766 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:08:05 »

ezt miből látod?Annyi a külömbség a 6os váltóshoz képest,hogy a cd nyílás jobb oldalán van egy mp3-as felirat.Na én azt a képen nem tudom kivenni,hogy ott va-e vagy nincs.amúgy ha nem mp3-as akkor meg 6lemezes.és már minden rendben is van.... vigyor3
a leírásból, hogy hat lemezes  smile
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12767 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:11:00 »

a leírásból, hogy hat lemezes  smile
hát én aztat elsem olvastam.....nem sok információt hordoz általában,csak felületesen a felszereltséget. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12768 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:11:42 »

nehogy már egy tolatóradaron akadjatok fenn, azt nem túl költséges pótolni, nem úgy mint más komolyabb extrákat.
Ott van például a sony benne, na az példul nem mp3-as. mai világban transzmitterezni meg olyan alsókategórás autóba való játék..

A sonynak van AV bemenete... miért kéne transzmitterezni?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12769 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:14:49 »

a leírásból, hogy hat lemezes  smile
Vagy tudja vagy nem. Lehet hogy nem is tud róla a tulajdonos hogy mp3-as. de 70 % esélyt adok rá hogy nem mert a telefonkihangosító nem gyári tehát a fedélzeti elektronika alap, nincs hangvezérlés, telefon előkészítés. Ez viszont biztos. De ezek nem mindenkinek fontosak. Engem egy dolog zavar csak igazából a 102ekm, nekem nem hihető de igazából mindegy. Én tudok olyanról akinek majd 3x ennyivel sincs még semmi baja  Roll Eyes
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12770 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:15:49 »

A sonynak van AV bemenete... miért kéne transzmitterezni?
Mert AV-n keresztül nem tudod használni a fedélzeti rádiót telefonkihangosításra, csak transzmitterrel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12771 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:43:49 »

Mert AV-n keresztül nem tudod használni a fedélzeti rádiót telefonkihangosításra, csak transzmitterrel.

Hogy mind a 4 hangszóróból szóljon a telefon hangja? Azt én nem szeretném. Biz beraknék egy sima hangszórót, a sofőr lábához a burkolat alá.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12772 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:45:49 »

Hogy mind a 4 hangszóróból szóljon a telefon hangja? Azt én nem szeretném. Biz beraknék egy sima hangszórót, a sofőr lábához a burkolat alá.
De gondolj bele milyen jó, ha hív az anyós és sztereoban cseng a füledben  eplus2 wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12773 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:51:08 »

De gondolj bele milyen jó, ha hív az anyós és sztereoban cseng a füledben  eplus2 wave

Én utólag raktam bele kihangosítót, a Nokiáét. Azt biztos, hogy némító bemenete van a rádiónak, de talán telefonhang is - ebben nem vagyok biztos.
De nem akartam közösíten a hangrendszerrel, pont azért, hogy ne a teljes autó ettől viszhangozzon. Eleve a bal lábamhoz raktuk a hangszórót - így majdnem csak én hallom.
Többször van olyan, hogy más is utazik az autóban...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12774 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:56:05 »

A sonynak van AV bemenete... miért kéne transzmitterezni?
ja van neki! használtam is vagy 2 héten keresztül. de közben összecsikartam magam, mikor átkapcsolva rádióra belehasított a hangerőkülönbség a fülembe. illetve azt a kellemes sercegést meguntam hallgatni, amit felvett a rövidke, ámbár árnyékolt átjátszókábelem. Szerintem gány, kókler megoldás két kütyüt nyomogatni, ha zenét akarok hallgatni.. Hopp,de ez már offtopic, hifi alfórumba való, nem is folytatom..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12775 Dátum: 2011.10.08 szombat, 23:00:38 »

Vagy tudja vagy nem. Lehet hogy nem is tud róla a tulajdonos hogy mp3-as. de 70 % esélyt adok rá hogy nem mert a telefonkihangosító nem gyári tehát a fedélzeti elektronika alap, nincs hangvezérlés, telefon előkészítés. Ez viszont biztos. De ezek nem mindenkinek fontosak. Engem egy dolog zavar csak igazából a 102ekm, nekem nem hihető de igazából mindegy. Én tudok olyanról akinek majd 3x ennyivel sincs még semmi baja  Roll Eyes
ja, engem is. szkeptikus vagyok/lettem kilométer ügyben, ha mondeo a téma. mindent hamisítanak, miért lenne akadály egy szervizfüzet.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12776 Dátum: 2011.10.08 szombat, 23:04:02 »

Én utólag raktam bele kihangosítót, a Nokiáét. Azt biztos, hogy némító bemenete van a rádiónak, de talán telefonhang is - ebben nem vagyok biztos.
De nem akartam közösíten a hangrendszerrel, pont azért, hogy ne a teljes autó ettől viszhangozzon. Eleve a bal lábamhoz raktuk a hangszórót - így majdnem csak én hallom.
Többször van olyan, hogy más is utazik az autóban...

Én nagyon sokat pofázok vezetés közben mert így nem holt idő amíg A-ból B-be keveredek. Amióta jött velem szemben a bulgár a belső sávban, azóta nincs kedvem babrálni a telefont még annyire se hoyg akár gombokat nyomogassak. Ezért is lett már az MKIII-ban is hangvezérlés és avn ugynez az MKIV-ben is (egyébként a hang meg minden ugyanaz. Semmit nem öregedet a nöi hang az autóban  eplus2 Jó neki, bárcsak így tartanák magukat az oldalbordák is.  vigyor3

Ha meg vannak a kocsiban és "olyan a hívás" akkor nem kihangosító lehalkítva, mert az finoman szólva sem diszkrét. és nem kikapcs kihangosító hanem udvariasan elég jelezni hogy most nem alkalmas utazunk valahova x-y-al. A hívó fél érti az ilyet.
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12777 Dátum: 2011.10.08 szombat, 23:04:47 »

A vákumos egr-rel egyet érdemes csinálni: ledugózni... én biz nem sokat foglalkoznék vele.

az oke, de en a vakumbol kifolyolag a turbora gondoltam, mivel az elso szelep szabalyozza a turboba a vakumot! nekem csak ez miatt kellene a dolgot tudni!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12778 Dátum: 2011.10.08 szombat, 23:05:08 »

ja, engem is. szkeptikus vagyok/lettem kilométer ügyben, ha mondeo a téma. mindent hamisítanak, miért lenne akadály egy szervizfüzet.
Régebben úgy hallottam 5000 forintért csinálják  Undecided
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12779 Dátum: 2011.10.08 szombat, 23:06:32 »

Régebben úgy hallottam 5000 forintért csinálják  Undecided
jah, az egyik nyílvános fájlmegosztón meg fentvan az össze márkaszervíz pecsétje. 1000ft-ért haver meg legyártja Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12780 Dátum: 2011.10.08 szombat, 23:12:30 »

jah, az egyik nyílvános fájlmegosztón meg fentvan az össze márkaszervíz pecsétje. 1000ft-ért haver meg legyártja Undecided
Ha valaki használt kocsit akar venni és tényleg biztosat akar tudni akkor vigyen magával a.) egy festékvastagság mérőt b.) csináltasson diagnosztikát (nem az eladó által ajánlott helyen) c.) vigyen magával egy olyan rutin rókát aki látott-nyüstölt már olyan gépet amit venni akar.
A többi az csak parasztvakitás szervizkönyv km-állás? Mennyi legyen? Undecided
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12781 Dátum: 2011.10.08 szombat, 23:14:22 »

Ha valaki használt kocsit akar venni és tényleg biztosat akar tudni akkor vigyen magával a.) egy festékvastagság mérőt b.) csináltasson diagnosztikát (nem az eladó által ajánlott helyen) c.) vigyen magával egy olyan rutin rókát aki látott-nyüstölt már olyan gépet amit venni akar.
A többi az csak parasztvakitás szervizkönyv km-állás? Mennyi legyen? Undecided
lehetőleg ismerős gépet kell venni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12782 Dátum: 2011.10.08 szombat, 23:20:51 »

sziasztok!

 Valaki tud arrol valamit hogy az EGR szelep vakum kontrolja ha meghibasodik akkor mik a jelek?
ha leveszem az egr-rol a gumicsovet akkor alapjaraton erzem a vakumot. Viszont ha magasabb a fordulat akkor gyengebben...
lehet hogy ez nem normalis??
Vagy ha az a kontrol szelep bedilizik akkor egyaltalan nem mukodik? :S
Dugózd le mert ha nyitott állapotban marad akkor még a motor is lefullad és tréleren viheted szerviízbe.Ha ledugózod akkor vele együtt szívósort is tisztitsd ki mert ezáltal több levegőt fog kapni.Ha leveszed a szívósort meglátod milyen trutyis ott minden.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12783 Dátum: 2011.10.08 szombat, 23:57:30 »

Dugózd le mert ha nyitott állapotban marad akkor még a motor is lefullad és tréleren viheted szerviízbe.Ha ledugózod akkor vele együtt szívósort is tisztitsd ki mert ezáltal több levegőt fog kapni.Ha leveszed a szívósort meglátod milyen trutyis ott minden.

a dugot meg csinaltam! le is van dugozva! a szivosort is ki takaritottam .... ugy ahogy mivel nem mertem nagyon spray-el fujkalni hogy tisztuljon...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12784 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 00:07:01 »

a dugot meg csinaltam! le is van dugozva! a szivosort is ki takaritottam .... ugy ahogy mivel nem mertem nagyon spray-el fujkalni hogy tisztuljon...
De ha leveszed akkor úgy fújkálod ahogy akarod. Talán a féktisztító sprayel a leghatékonyabb a szívosor és az EGR takarítása ha nem volt ledugozva. Ha az EGR le van dugozva akkor az max csak egy kicsit olajos lesz de soha többet kormos. A szívosor meg nem lesz olajsáros.
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #12785 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:01:06 »

Sziasztok!

Érdekes hangot hallok a motortérből mostmár sűrűbben, mint régen. A hang hangszíne magas és kb 0,5 mp-ig hallatszik... Pl akkor a legjellemzőbb, amikor 2.-ban nyomom a gázt, majd elveszem és motorfékkel lassítok. A gáz elvételekor azonnal koppan egyet valami a motortérben. Pl akkor is, amikor megállok és hátramenetben gáz nélkül ráengedem a kuplungot. Gondolom már találkozott valaki ezzel?! Üdv: Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12786 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:24:29 »

Sziasztok!

Érdekes hangot hallok a motortérből mostmár sűrűbben, mint régen. A hang hangszíne magas és kb 0,5 mp-ig hallatszik... Pl akkor a legjellemzőbb, amikor 2.-ban nyomom a gázt, majd elveszem és motorfékkel lassítok. A gáz elvételekor azonnal koppan egyet valami a motortérben. Pl akkor is, amikor megállok és hátramenetben gáz nélkül ráengedem a kuplungot. Gondolom már találkozott valaki ezzel?! Üdv: Laci
a 2tömegű lendkerék.No para.ha xar lesz észreveszed,mert szétrángatja  az autót.amíg csak csattan,az sajnos majdnem teljesen normális jelenségnek mondható.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #12787 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 12:14:37 »

sziasztok! integet2

pénteken megtörtént a generátor oldalon a szíjtárcsa,feszítő,görgők,szíj csere.Jó csendesen suhanni és végre senki nem néz furán a pirosnál h mi ez a csattogás Wink

Szervizben is ajánlották a szabadonfutósítást, csak nem volt raktáron nekik.(drága is lett volna szerintem Tongue)

Lenne valakinek elfekvőbe 1db esetleg?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12788 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 12:15:36 »

sziasztok! integet2

pénteken megtörtént a generátor oldalon a szíjtárcsa,feszítő,görgők,szíj csere.Jó csendesen suhanni és végre senki nem néz furán a pirosnál h mi ez a csattogás Wink

Szervizben is ajánlották a szabadonfutósítást, csak nem volt raktáron nekik.(drága is lett volna szerintem Tongue)

Lenne valakinek elfekvőbe 1db esetleg?

Relhist-et kérdezd meg pü-ben Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12789 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 12:46:06 »

De ha leveszed akkor úgy fújkálod ahogy akarod. Talán a féktisztító sprayel a leghatékonyabb a szívosor és az EGR takarítása ha nem volt ledugozva. Ha az EGR le van dugozva akkor az max csak egy kicsit olajos lesz de soha többet kormos. A szívosor meg nem lesz olajsáros.

a szivososrt le vettem es tisztara takaritottam! bocsi en a beomlo nyilasra gondoltam a motor falon! ott nem merttem nagyon tisztogatni nehogy a motorba hulljon a sok trutyi...
Naplózva
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #12790 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 12:49:15 »

Relhist-et kérdezd meg pü-ben Wink
oksa integet2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12791 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 12:53:13 »

a szivososrt le vettem es tisztara takaritottam! bocsi en a beomlo nyilasra gondoltam a motor falon! ott nem merttem nagyon tisztogatni nehogy a motorba hulljon a sok trutyi...
Pedig kellet volna hidd el küldök neked e-mailt-t nézd meg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #12792 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 13:37:38 »

a 2tömegű lendkerék.No para.ha xar lesz észreveszed,mert szétrángatja  az autót.amíg csak csattan,az sajnos majdnem teljesen normális jelenségnek mondható.

Hi! A kettőstömegűmben 30ezer van, szóval affelől most nem aggódok. Tudom milyen amikor az csattog, de ez más. Sokkal inkább valami finomabb hang jön, nem is tudom mihez hasonlítani annyira egyedi. Mintha a p.csúcsban lenne egy kis szelep fém a fémmel és az záródna gázelvételkor. A csúcsaim még elméletileg jók, voltam mérésen nemrég és jól is megy a kocsi. Majd a Fordban megmondják hétfőn műszaki előtt... Jó 7végét és köszi! Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12793 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 13:38:41 »

Hi! A kettőstömegűmben 30ezer van, szóval affelől most nem aggódok. Tudom milyen amikor az csattog, de ez más. Sokkal inkább valami finomabb hang jön, nem is tudom mihez hasonlítani annyira egyedi. Mintha a p.csúcsban lenne egy kis szelep fém a fémmel és az záródna gázelvételkor. A csúcsaim még elméletileg jók, voltam mérésen nemrég és jól is megy a kocsi. Majd a Fordban megmondják hétfőn műszaki előtt... Jó 7végét és köszi! Laci
ha fémes és magas, akkor akár turbó is lehet Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12794 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 13:52:12 »

Hi! A kettőstömegűmben 30ezer van, szóval affelől most nem aggódok. Tudom milyen amikor az csattog, de ez más. Sokkal inkább valami finomabb hang jön, nem is tudom mihez hasonlítani annyira egyedi. Mintha a p.csúcsban lenne egy kis szelep fém a fémmel és az záródna gázelvételkor. A csúcsaim még elméletileg jók, voltam mérésen nemrég és jól is megy a kocsi. Majd a Fordban megmondják hétfőn műszaki előtt... Jó 7végét és köszi! Laci
ha terhelésváltáskor koppan,akkor a lendkeréken kívül még lehet szilentprobléma,motortartó vagy váltótartó bak.....
a csúcsokból nem jön ki ilyen hang!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12795 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 13:54:11 »

Nos.Meg csináltam az egr dugózást igaz még izzító gyertyát nem cseréltem de sajnos ugyan olyan fehér füstösen és dadogva indul.Egy kicsit el keseredtem. rinya rinya
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12796 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 13:56:58 »

Nos.Meg csináltam az egr dugózást igaz még izzító gyertyát nem cseréltem de sajnos ugyan olyan fehér füstösen és dadogva indul.Egy kicsit el keseredtem. rinya rinya
Ha izzító gyertyát cserélsz csak óvatossan ha még nemcseréltél nehogy beletörd mert akkor zokogni fogsz nem csak elkeseredni!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12797 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:02:17 »

Nos.Meg csináltam az egr dugózást igaz még izzító gyertyát nem cseréltem de sajnos ugyan olyan fehér füstösen és dadogva indul.Egy kicsit el keseredtem. rinya rinya
Van tempomatod? ha beállsz egy 90-es tempóra vele és odafigyelsz a motor hangjára, nem kezd kopogósan járni? Nálam leginkább gyorsításkor volt hallható a kopogás, majd hónapokkal később állt be az egyenletes tempónál is ez a jelenség. (tak-tak-tak, hangutánzok.)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #12798 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:08:09 »

Tudom halottam már róla.Jól be kell fújni csavar lazítóval várni vele.És persze hideg motornál. De nem én csinálom majd.Meg a szívósort is ki kell takarítani.Ha ezek meg vannak szerintetek fog még fehéren és dadogva indulni?

Ha izzító gyertyát cserélsz csak óvatossan ha még nemcseréltél nehogy beletörd mert akkor zokogni fogsz nem csak elkeseredni!!!!
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12799 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:08:56 »

Nos.Meg csináltam az egr dugózást igaz még izzító gyertyát nem cseréltem de sajnos ugyan olyan fehér füstösen és dadogva indul.Egy kicsit el keseredtem. rinya rinya
ne parázz az izzítócserétől, de ne vasárnap csináld, mikor nem tudsz hengerfejjavításra elmenni szakiparoshoz..
 vigyor3
komolyra véve, fújd be csavarlazítóval már két nappal előtte és óvatosan szaggassad a menetet.  Roll Eyes
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 262 263 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.