Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:44:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
249
250
251
252
253
254
255
[
256
]
257
258
259
260
261
262
263
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634522 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12750 Dátum:
2011.10.08 szombat, 18:16:37 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.08 szombat, 15:13:55
Három nő volt meg egy szegény úri ember.Nem tudom ki tankolta de szegény ember nagyon fel volt dúlva a 3 hölgy csak lapított.
gondolj bele, mekkora méreg lehet..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12751 Dátum:
2011.10.08 szombat, 18:19:45 »
Idézetet írta: Göndör - 2011.10.08 szombat, 18:08:41
Igen, valóban az is egy hasznos kiegészítő, egy ekkora járműnél
Utólag nem lehet ilyesmit beletenni?
Te hogy vagy megelégedve a tiéddel? Neked bevált? Nagyon pozitív, hogy van ilyen fórumotok :-)
Jó a radar. Mindig szól, ha hülye vagyok. Vékony rudak esetében csak az utolsó pillanatban szól.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12752 Dátum:
2011.10.08 szombat, 18:25:07 »
Idézetet írta: teo - 2011.10.08 szombat, 18:19:45
Jó a radar. Mindig szól, ha hülye vagyok. Vékony rudak esetében csak az utolsó pillanatban szól.
nehogy már egy tolatóradaron akadjatok fenn, azt nem túl költséges pótolni, nem úgy mint más komolyabb extrákat.
Ott van például a sony benne, na az példul nem mp3-as. mai világban transzmitterezni meg olyan alsókategórás autóba való játék..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12753 Dátum:
2011.10.08 szombat, 18:32:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.08 szombat, 15:49:36
Errol mar beszeltunk, de hogyan is kell ezt? Egy szal drot megy vegig az osszesen. Vagy elindulok a legtavolabbitol, es a gyertyak kozott egyre nagyobb aramot kellene tudjak merni, ha mukodnek?
AndyA
Szia!
Lekötöd azt a szál drótot mindegyikről (asszem 7-es dugó kulcs) majd egyenként adsz a tetejére áramot az akksitól, ha szikrázik akkor jó...vagy ellenállást mérsz a tető(+) és a gyertyatest között, ha nincs ellenállás, akkor szakadt, de a legprecízebb megoldás, hogy kiszereled, adsz neki áramot és ha végig izzik akkor tökéletes. Én az első módszerrel megelégedtem a sajátomnál, már az megmutatta, hogy mind a 4 ki volt égve...
Bosch Durathermet kapott már 5 éve, de még mindegyik jó, a gyári 5 évesen mind rossz volt..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12754 Dátum:
2011.10.08 szombat, 18:51:05 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.08 szombat, 11:56:25
Még azelőttről ismerjük,hogy Fordunk lett volna. Tesóm egyik barátjának az apja,és becsületes ember
Ha már téma a szervizelés...Mennyibe kerül egy kettőstömegű lendkerék csere meg ami kell hozzá?
Nekem a kettóstömegű+kinyomó+k.szerkezet került 135e Ft-ba(LUK). + szerelés.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12755 Dátum:
2011.10.08 szombat, 19:04:42 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.10.08 szombat, 18:51:05
Nekem a kettóstömegű+kinyomó+k.szerkezet került 135e Ft-ba(LUK). + szerelés.
Értem köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12756 Dátum:
2011.10.08 szombat, 19:18:40 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.08 szombat, 18:32:53
...de a legprecízebb megoldás, hogy kiszereled, adsz neki áramot és ha végig izzik akkor tökéletes. Én az első módszerrel megelégedtem a sajátomnál, már az megmutatta, hogy mind a 4 ki volt égve...
Bosch Durathermet kapott már 5 éve, de még mindegyik jó, a gyári 5 évesen mind rossz volt..
Ha kiszereli az ember, akkor már cserélje is ki, még ha még jó is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12757 Dátum:
2011.10.08 szombat, 19:22:21 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.08 szombat, 19:04:42
Értem köszi
Nekem olcsóbban is ajánlottak LUK-ot, persze ez privát téma.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12758 Dátum:
2011.10.08 szombat, 19:24:08 »
sziasztok!
Valaki tud arrol valamit hogy az EGR szelep vakum kontrolja ha meghibasodik akkor mik a jelek?
ha leveszem az egr-rol a gumicsovet akkor alapjaraton erzem a vakumot. Viszont ha magasabb a fordulat akkor gyengebben...
lehet hogy ez nem normalis??
Vagy ha az a kontrol szelep bedilizik akkor egyaltalan nem mukodik? :S
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12759 Dátum:
2011.10.08 szombat, 19:29:03 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.08 szombat, 19:24:08
sziasztok!
Valaki tud arrol valamit hogy az EGR szelep vakum kontrolja ha meghibasodik akkor mik a jelek?
ha leveszem az egr-rol a gumicsovet akkor alapjaraton erzem a vakumot. Viszont ha magasabb a fordulat akkor gyengebben...
lehet hogy ez nem normalis??
Vagy ha az a kontrol szelep bedilizik akkor egyaltalan nem mukodik? :S
A vákumos egr-rel egyet érdemes csinálni: ledugózni... én biz nem sokat foglalkoznék vele.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12760 Dátum:
2011.10.08 szombat, 19:31:37 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.08 szombat, 19:24:08
sziasztok!
Valaki tud arrol valamit hogy az EGR szelep vakum kontrolja ha meghibasodik akkor mik a jelek?
ha leveszem az egr-rol a gumicsovet akkor alapjaraton erzem a vakumot. Viszont ha magasabb a fordulat akkor gyengebben...
lehet hogy ez nem normalis??
Vagy ha az a kontrol szelep bedilizik akkor egyaltalan nem mukodik? :S
Le kell dugózni (vákuumcső mehet vissza a csöcsre..) és nem kell vele foglalkozni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12761 Dátum:
2011.10.08 szombat, 20:40:13 »
Milyen lemezt vágjak az egr hez dudónak?Alut vagy vasat?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12762 Dátum:
2011.10.08 szombat, 20:43:25 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.08 szombat, 20:40:13
Milyen lemezt vágjak az egr hez dudónak?Alut vagy vasat?
A legjobb a 1,5-2mm-s saváló, ha ilyet nem tudsz beszerezni akkor vasat.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12763 Dátum:
2011.10.08 szombat, 20:54:56 »
köszike
Idézetet írta: NemTom - 2011.10.08 szombat, 20:43:25
A legjobb a 1,5-2mm-s saváló, ha ilyet nem tudsz beszerezni akkor vasat.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12764 Dátum:
2011.10.08 szombat, 21:09:04 »
http://www.kisalfold.hu/auto/2160_kilometeres_hatotavolsag_ford_mondeo/2244017/
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12765 Dátum:
2011.10.08 szombat, 21:52:05 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.08 szombat, 18:25:07
nehogy már egy tolatóradaron akadjatok fenn, azt nem túl költséges pótolni, nem úgy mint más komolyabb extrákat.
Ott van például a sony benne, na az példul nem mp3-as. mai világban transzmitterezni meg olyan alsókategórás autóba való játék..
ezt miből látod?Annyi a külömbség a 6os váltóshoz képest,hogy a cd nyílás jobb oldalán van egy mp3-as felirat.Na én azt a képen nem tudom kivenni,hogy ott va-e vagy nincs.amúgy ha nem mp3-as akkor meg 6lemezes.és már minden rendben is van....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12766 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:08:05 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.08 szombat, 21:52:05
ezt miből látod?Annyi a külömbség a 6os váltóshoz képest,hogy a cd nyílás jobb oldalán van egy mp3-as felirat.Na én azt a képen nem tudom kivenni,hogy ott va-e vagy nincs.amúgy ha nem mp3-as akkor meg 6lemezes.és már minden rendben is van....
a leírásból, hogy hat lemezes
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12767 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:11:00 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.08 szombat, 22:08:05
a leírásból, hogy hat lemezes
hát én aztat elsem olvastam.....nem sok információt hordoz általában,csak felületesen a felszereltséget.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12768 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:11:42 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.08 szombat, 18:25:07
nehogy már egy tolatóradaron akadjatok fenn, azt nem túl költséges pótolni, nem úgy mint más komolyabb extrákat.
Ott van például a sony benne, na az példul nem mp3-as. mai világban transzmitterezni meg olyan alsókategórás autóba való játék..
A sonynak van AV bemenete... miért kéne transzmitterezni?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12769 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:14:49 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.08 szombat, 22:08:05
a leírásból, hogy hat lemezes
Vagy tudja vagy nem. Lehet hogy nem is tud róla a tulajdonos hogy mp3-as. de 70 % esélyt adok rá hogy nem mert a telefonkihangosító nem gyári tehát a fedélzeti elektronika alap, nincs hangvezérlés, telefon előkészítés. Ez viszont biztos. De ezek nem mindenkinek fontosak. Engem egy dolog zavar csak igazából a 102ekm, nekem nem hihető de igazából mindegy. Én tudok olyanról akinek majd 3x ennyivel sincs még semmi baja
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12770 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:15:49 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.08 szombat, 22:11:42
A sonynak van AV bemenete... miért kéne transzmitterezni?
Mert AV-n keresztül nem tudod használni a fedélzeti rádiót telefonkihangosításra, csak transzmitterrel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12771 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:43:49 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.08 szombat, 22:15:49
Mert AV-n keresztül nem tudod használni a fedélzeti rádiót telefonkihangosításra, csak transzmitterrel.
Hogy mind a 4 hangszóróból szóljon a telefon hangja? Azt én nem szeretném. Biz beraknék egy sima hangszórót, a sofőr lábához a burkolat alá.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12772 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:45:49 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.08 szombat, 22:43:49
Hogy mind a 4 hangszóróból szóljon a telefon hangja? Azt én nem szeretném. Biz beraknék egy sima hangszórót, a sofőr lábához a burkolat alá.
De gondolj bele milyen jó, ha hív az anyós és sztereoban cseng a füledben
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12773 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:51:08 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.08 szombat, 22:45:49
De gondolj bele milyen jó, ha hív az anyós és sztereoban cseng a füledben
Én utólag raktam bele kihangosítót, a Nokiáét. Azt biztos, hogy némító bemenete van a rádiónak, de talán telefonhang is - ebben nem vagyok biztos.
De nem akartam közösíten a hangrendszerrel, pont azért, hogy ne a teljes autó ettől viszhangozzon. Eleve a bal lábamhoz raktuk a hangszórót - így majdnem csak én hallom.
Többször van olyan, hogy más is utazik az autóban...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12774 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:56:05 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.08 szombat, 22:11:42
A sonynak van AV bemenete... miért kéne transzmitterezni?
ja van neki! használtam is vagy 2 héten keresztül. de közben összecsikartam magam, mikor átkapcsolva rádióra belehasított a hangerőkülönbség a fülembe. illetve azt a kellemes sercegést meguntam hallgatni, amit felvett a rövidke, ámbár árnyékolt átjátszókábelem. Szerintem gány, kókler megoldás két kütyüt nyomogatni, ha zenét akarok hallgatni.. Hopp,de ez már offtopic, hifi alfórumba való, nem is folytatom..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12775 Dátum:
2011.10.08 szombat, 23:00:38 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.08 szombat, 22:14:49
Vagy tudja vagy nem. Lehet hogy nem is tud róla a tulajdonos hogy mp3-as. de 70 % esélyt adok rá hogy nem mert a telefonkihangosító nem gyári tehát a fedélzeti elektronika alap, nincs hangvezérlés, telefon előkészítés. Ez viszont biztos. De ezek nem mindenkinek fontosak. Engem egy dolog zavar csak igazából a 102ekm, nekem nem hihető de igazából mindegy. Én tudok olyanról akinek majd 3x ennyivel sincs még semmi baja
ja, engem is. szkeptikus vagyok/lettem kilométer ügyben, ha mondeo a téma. mindent hamisítanak, miért lenne akadály egy szervizfüzet.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12776 Dátum:
2011.10.08 szombat, 23:04:02 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.08 szombat, 22:51:08
Én utólag raktam bele kihangosítót, a Nokiáét. Azt biztos, hogy némító bemenete van a rádiónak, de talán telefonhang is - ebben nem vagyok biztos.
De nem akartam közösíten a hangrendszerrel, pont azért, hogy ne a teljes autó ettől viszhangozzon. Eleve a bal lábamhoz raktuk a hangszórót - így majdnem csak én hallom.
Többször van olyan, hogy más is utazik az autóban...
Én nagyon sokat pofázok vezetés közben mert így nem holt idő amíg A-ból B-be keveredek. Amióta jött velem szemben a bulgár a belső sávban, azóta nincs kedvem babrálni a telefont még annyire se hoyg akár gombokat nyomogassak. Ezért is lett már az MKIII-ban is hangvezérlés és avn ugynez az MKIV-ben is (egyébként a hang meg minden ugyanaz. Semmit nem öregedet a nöi hang az autóban
Jó neki, bárcsak így tartanák magukat az oldalbordák is.
Ha meg vannak a kocsiban és "olyan a hívás" akkor nem kihangosító lehalkítva, mert az finoman szólva sem diszkrét. és nem kikapcs kihangosító hanem udvariasan elég jelezni hogy most nem alkalmas utazunk valahova x-y-al. A hívó fél érti az ilyet.
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12777 Dátum:
2011.10.08 szombat, 23:04:47 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.08 szombat, 19:29:03
A vákumos egr-rel egyet érdemes csinálni: ledugózni... én biz nem sokat foglalkoznék vele.
az oke, de en a vakumbol kifolyolag a turbora gondoltam, mivel az elso szelep szabalyozza a turboba a vakumot! nekem csak ez miatt kellene a dolgot tudni!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12778 Dátum:
2011.10.08 szombat, 23:05:08 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.08 szombat, 23:00:38
ja, engem is. szkeptikus vagyok/lettem kilométer ügyben, ha mondeo a téma. mindent hamisítanak, miért lenne akadály egy szervizfüzet.
Régebben úgy hallottam 5000 forintért csinálják
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12779 Dátum:
2011.10.08 szombat, 23:06:32 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.08 szombat, 23:05:08
Régebben úgy hallottam 5000 forintért csinálják
jah, az egyik nyílvános fájlmegosztón meg fentvan az össze márkaszervíz pecsétje. 1000ft-ért haver meg legyártja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12780 Dátum:
2011.10.08 szombat, 23:12:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 23:06:32
jah, az egyik nyílvános fájlmegosztón meg fentvan az össze márkaszervíz pecsétje. 1000ft-ért haver meg legyártja
Ha valaki használt kocsit akar venni és tényleg biztosat akar tudni akkor vigyen magával a.) egy festékvastagság mérőt b.) csináltasson diagnosztikát (nem az eladó által ajánlott helyen) c.) vigyen magával egy olyan rutin rókát aki látott-nyüstölt már olyan gépet amit venni akar.
A többi az csak parasztvakitás szervizkönyv km-állás? Mennyi legyen?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12781 Dátum:
2011.10.08 szombat, 23:14:22 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.08 szombat, 23:12:30
Ha valaki használt kocsit akar venni és tényleg biztosat akar tudni akkor vigyen magával a.) egy festékvastagság mérőt b.) csináltasson diagnosztikát (nem az eladó által ajánlott helyen) c.) vigyen magával egy olyan rutin rókát aki látott-nyüstölt már olyan gépet amit venni akar.
A többi az csak parasztvakitás szervizkönyv km-állás? Mennyi legyen?
lehetőleg ismerős gépet kell venni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12782 Dátum:
2011.10.08 szombat, 23:20:51 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.08 szombat, 19:24:08
sziasztok!
Valaki tud arrol valamit hogy az EGR szelep vakum kontrolja ha meghibasodik akkor mik a jelek?
ha leveszem az egr-rol a gumicsovet akkor alapjaraton erzem a vakumot. Viszont ha magasabb a fordulat akkor gyengebben...
lehet hogy ez nem normalis??
Vagy ha az a kontrol szelep bedilizik akkor egyaltalan nem mukodik? :S
Dugózd le mert ha nyitott állapotban marad akkor még a motor is lefullad és tréleren viheted szerviízbe.Ha ledugózod akkor vele együtt szívósort is tisztitsd ki mert ezáltal több levegőt fog kapni.Ha leveszed a szívósort meglátod milyen trutyis ott minden.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12783 Dátum:
2011.10.08 szombat, 23:57:30 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.08 szombat, 23:20:51
Dugózd le mert ha nyitott állapotban marad akkor még a motor is lefullad és tréleren viheted szerviízbe.Ha ledugózod akkor vele együtt szívósort is tisztitsd ki mert ezáltal több levegőt fog kapni.Ha leveszed a szívósort meglátod milyen trutyis ott minden.
a dugot meg csinaltam! le is van dugozva! a szivosort is ki takaritottam .... ugy ahogy mivel nem mertem nagyon spray-el fujkalni hogy tisztuljon...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12784 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 00:07:01 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.08 szombat, 23:57:30
a dugot meg csinaltam! le is van dugozva! a szivosort is ki takaritottam .... ugy ahogy mivel nem mertem nagyon spray-el fujkalni hogy tisztuljon...
De ha leveszed akkor úgy fújkálod ahogy akarod. Talán a féktisztító sprayel a leghatékonyabb a szívosor és az EGR takarítása ha nem volt ledugozva. Ha az EGR le van dugozva akkor az max csak egy kicsit olajos lesz de soha többet kormos. A szívosor meg nem lesz olajsáros.
Naplózva
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Kattanás/koppanás?!
«
Új hozzászólás #12785 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 11:01:06 »
Sziasztok!
Érdekes hangot hallok a motortérből mostmár sűrűbben, mint régen. A hang hangszíne magas és kb 0,5 mp-ig hallatszik... Pl akkor a legjellemzőbb, amikor 2.-ban nyomom a gázt, majd elveszem és motorfékkel lassítok. A gáz elvételekor azonnal koppan egyet valami a motortérben. Pl akkor is, amikor megállok és hátramenetben gáz nélkül ráengedem a kuplungot. Gondolom már találkozott valaki ezzel?! Üdv: Laci
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Kattanás/koppanás?!
«
Új hozzászólás #12786 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 11:24:29 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.10.09 vasárnap, 11:01:06
Sziasztok!
Érdekes hangot hallok a motortérből mostmár sűrűbben, mint régen. A hang hangszíne magas és kb 0,5 mp-ig hallatszik... Pl akkor a legjellemzőbb, amikor 2.-ban nyomom a gázt, majd elveszem és motorfékkel lassítok. A gáz elvételekor azonnal koppan egyet valami a motortérben. Pl akkor is, amikor megállok és hátramenetben gáz nélkül ráengedem a kuplungot. Gondolom már találkozott valaki ezzel?! Üdv: Laci
a 2tömegű lendkerék.No para.ha xar lesz észreveszed,mert szétrángatja az autót.amíg csak csattan,az sajnos majdnem teljesen normális jelenségnek mondható.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12787 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 12:14:37 »
sziasztok!
pénteken megtörtént a generátor oldalon a szíjtárcsa,feszítő,görgők,szíj csere.Jó csendesen suhanni és végre senki nem néz furán a pirosnál h mi ez a csattogás
Szervizben is ajánlották a szabadonfutósítást, csak nem volt raktáron nekik.(drága is lett volna szerintem
)
Lenne valakinek elfekvőbe 1db esetleg?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12788 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 12:15:36 »
Idézetet írta: Dave - 2011.10.09 vasárnap, 12:14:37
sziasztok!
pénteken megtörtént a generátor oldalon a szíjtárcsa,feszítő,görgők,szíj csere.Jó csendesen suhanni és végre senki nem néz furán a pirosnál h mi ez a csattogás
Szervizben is ajánlották a szabadonfutósítást, csak nem volt raktáron nekik.(drága is lett volna szerintem
)
Lenne valakinek elfekvőbe 1db esetleg?
Relhist-et kérdezd meg pü-ben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12789 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 12:46:06 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.09 vasárnap, 00:07:01
De ha leveszed akkor úgy fújkálod ahogy akarod. Talán a féktisztító sprayel a leghatékonyabb a szívosor és az EGR takarítása ha nem volt ledugozva. Ha az EGR le van dugozva akkor az max csak egy kicsit olajos lesz de soha többet kormos. A szívosor meg nem lesz olajsáros.
a szivososrt le vettem es tisztara takaritottam! bocsi en a beomlo nyilasra gondoltam a motor falon! ott nem merttem nagyon tisztogatni nehogy a motorba hulljon a sok trutyi...
Naplózva
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12790 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 12:49:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.09 vasárnap, 12:15:36
Relhist-et kérdezd meg pü-ben
oksa
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12791 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 12:53:13 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.09 vasárnap, 12:46:06
a szivososrt le vettem es tisztara takaritottam! bocsi en a beomlo nyilasra gondoltam a motor falon! ott nem merttem nagyon tisztogatni nehogy a motorba hulljon a sok trutyi...
Pedig kellet volna hidd el küldök neked e-mailt-t nézd meg.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: Kattanás/koppanás?!
«
Új hozzászólás #12792 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 13:37:38 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.09 vasárnap, 11:24:29
a 2tömegű lendkerék.No para.ha xar lesz észreveszed,mert szétrángatja az autót.amíg csak csattan,az sajnos majdnem teljesen normális jelenségnek mondható.
Hi! A kettőstömegűmben 30ezer van, szóval affelől most nem aggódok. Tudom milyen amikor az csattog, de ez más. Sokkal inkább valami finomabb hang jön, nem is tudom mihez hasonlítani annyira egyedi. Mintha a p.csúcsban lenne egy kis szelep fém a fémmel és az záródna gázelvételkor. A csúcsaim még elméletileg jók, voltam mérésen nemrég és jól is megy a kocsi. Majd a Fordban megmondják hétfőn műszaki előtt... Jó 7végét és köszi! Laci
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Kattanás/koppanás?!
«
Új hozzászólás #12793 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 13:38:41 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.10.09 vasárnap, 13:37:38
Hi! A kettőstömegűmben 30ezer van, szóval affelől most nem aggódok. Tudom milyen amikor az csattog, de ez más. Sokkal inkább valami finomabb hang jön, nem is tudom mihez hasonlítani annyira egyedi. Mintha a p.csúcsban lenne egy kis szelep fém a fémmel és az záródna gázelvételkor. A csúcsaim még elméletileg jók, voltam mérésen nemrég és jól is megy a kocsi. Majd a Fordban megmondják hétfőn műszaki előtt... Jó 7végét és köszi! Laci
ha fémes és magas, akkor akár turbó is lehet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Kattanás/koppanás?!
«
Új hozzászólás #12794 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 13:52:12 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.10.09 vasárnap, 13:37:38
Hi! A kettőstömegűmben 30ezer van, szóval affelől most nem aggódok. Tudom milyen amikor az csattog, de ez más. Sokkal inkább valami finomabb hang jön, nem is tudom mihez hasonlítani annyira egyedi. Mintha a p.csúcsban lenne egy kis szelep fém a fémmel és az záródna gázelvételkor. A csúcsaim még elméletileg jók, voltam mérésen nemrég és jól is megy a kocsi. Majd a Fordban megmondják hétfőn műszaki előtt... Jó 7végét és köszi! Laci
ha terhelésváltáskor koppan,akkor a lendkeréken kívül még lehet szilentprobléma,motortartó vagy váltótartó bak.....
a csúcsokból nem jön ki ilyen hang!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12795 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 13:54:11 »
Nos.Meg csináltam az egr dugózást igaz még izzító gyertyát nem cseréltem de sajnos ugyan olyan fehér füstösen és dadogva indul.Egy kicsit el keseredtem.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12796 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 13:56:58 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.09 vasárnap, 13:54:11
Nos.Meg csináltam az egr dugózást igaz még izzító gyertyát nem cseréltem de sajnos ugyan olyan fehér füstösen és dadogva indul.Egy kicsit el keseredtem.
Ha izzító gyertyát cserélsz csak óvatossan ha még nemcseréltél nehogy beletörd mert akkor zokogni fogsz nem csak elkeseredni!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12797 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 14:02:17 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.09 vasárnap, 13:54:11
Nos.Meg csináltam az egr dugózást igaz még izzító gyertyát nem cseréltem de sajnos ugyan olyan fehér füstösen és dadogva indul.Egy kicsit el keseredtem.
Van tempomatod? ha beállsz egy 90-es tempóra vele és odafigyelsz a motor hangjára, nem kezd kopogósan járni? Nálam leginkább gyorsításkor volt hallható a kopogás, majd hónapokkal később állt be az egyenletes tempónál is ez a jelenség. (tak-tak-tak, hangutánzok.)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12798 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 14:08:09 »
Tudom halottam már róla.Jól be kell fújni csavar lazítóval várni vele.És persze hideg motornál. De nem én csinálom majd.Meg a szívósort is ki kell takarítani.Ha ezek meg vannak szerintetek fog még fehéren és dadogva indulni?
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.09 vasárnap, 13:56:58
Ha izzító gyertyát cserélsz csak óvatossan ha még nemcseréltél nehogy beletörd mert akkor zokogni fogsz nem csak elkeseredni!!!!
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12799 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 14:08:56 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.09 vasárnap, 13:54:11
Nos.Meg csináltam az egr dugózást igaz még izzító gyertyát nem cseréltem de sajnos ugyan olyan fehér füstösen és dadogva indul.Egy kicsit el keseredtem.
ne parázz az izzítócserétől, de ne vasárnap csináld, mikor nem tudsz hengerfejjavításra elmenni szakiparoshoz..
komolyra véve, fújd be csavarlazítóval már két nappal előtte és óvatosan szaggassad a menetet.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
249
250
251
252
253
254
255
[
256
]
257
258
259
260
261
262
263
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ