Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:23:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
263
264
265
266
267
268
269
[
270
]
271
272
273
274
275
276
277
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14640344 alkalommal)
0 Felhasználó és 136 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13450 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 23:56:56 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.10.31 hétfő, 23:53:30
egyébként a ford olajtól a leghalkabb most az ENYÉM...de biztos ez is lehet autófüggő, és a ford is castrol ha gondolod fényképpel bizonyítom
Ez régebbi írásokbban kiveséztük.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13451 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 23:58:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.10.31 hétfő, 23:53:30
egyébként a ford olajtól a leghalkabb most az ENYÉM...de biztos ez is lehet autófüggő, és a ford is castrol ha gondolod fényképpel bizonyítom
Gratula. Az enyém már nem komálja a Ford olajat, de úgy tűnik leginkább az 5W30-at. Pont ezért kapott 5W40-et és megszűnt a vezérműlánc csörgése. Na ilyet nem tudott a Ford olaj még álmában sem, akár Castrol, akár nem. Végre úgy tűnik, hogy nem cséphadaró van a motortérben.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13452 Dátum:
2011.11.01 kedd, 00:01:20 »
Idézetet írta: gabe - 2011.10.31 hétfő, 23:58:42
Gratula. Az enyém már nem komálja a Ford olajat, de úgy tűnik leginkább az 5W30-at. Pont ezért kapott 5W40-et és megszűnt a vezérműlánc csörgése. Na ilyet nem tudott a Ford olaj még álmában sem, akár Castrol, akár nem. Végre úgy tűnik, hogy nem cséphadaró van a motortérben.
meghallgatnám az autód hangját, csak mert az enyémnél is néha mtz flash van
5w40 még sosem volt benne, csak 10w40...de annyira nem szerette! Azért raktuk bele mert fater úgy gondolta, hogy nagyon jó autószerelő VOLT és ez biztos jobb lesz
Na de ha Te esküszöl erre az 5w40-re akkor legközelebb én is kipróbálom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13453 Dátum:
2011.11.01 kedd, 00:03:14 »
Idézetet írta: gabe - 2011.10.31 hétfő, 23:30:40
Meglett a 280e km-es szervíz, és asszem soha többet nem fogok használni Ford olajat. Olajcsere előtt kapott egy motortisztítást, aztán bele a Castrol Edge 5W40-es olajat. Az első indítás után teljesen más hangja lett a motornak, sokkal finomabb lett. Utána még kapta a Metabondot is, most megy mint a golyó. GO szűrőből és légszűrőből Bosch-t kapott...
Egy teljes napot dolgoztunk a kocsin az unokatesómmal, de megérte.
Nekem is mindig ezt csinálja az olajcseréknél. Pedig én Ford olajat használok.
Ez az örök dilemma melyik a jobb?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13454 Dátum:
2011.11.01 kedd, 00:10:22 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.11.01 kedd, 00:01:20
meghallgatnám az autód hangját, csak mert az enyémnél is néha mtz flash van
5w40 még sosem volt benne, csak 10w40...de annyira nem szerette! Azért raktuk bele mert fater úgy gondolta, hogy nagyon jó autószerelő VOLT és ez biztos jobb lesz
Na de ha Te esküszöl erre az 5w40-re akkor legközelebb én is kipróbálom
Azért választottam ezt, mert a hideg viszkozitása ugyanaz mint az 5W30-nak, de melegen viszkózusabb, így jobban tömít. Mivel a motorban van már 280e km, így már mondhatjuk, hogy kopott, szóval elbírja.
A másik szempont a lánccsörgés volt. A láncfeszítő olajos, de arra tippeltem, hogy a feszítés nem igazán jó, mert igen csörgött melegen. Mielőtt szétszedném, elérhető alternatívának tűnt. Jobb is lett.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13455 Dátum:
2011.11.01 kedd, 00:12:35 »
Idézetet írta: gabe - 2011.10.31 hétfő, 23:51:53
Nem akarlak elszomorítani, de qrvára nem így van.
Ha nálad mégis így van ráadásúl még 5W40-et raksz bele, meg cséphadaró hangja is volt a motorodnak akkor nálad elég komoly gondok lehetnek. Ez nem egy probléma mentes motorra utal.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13456 Dátum:
2011.11.01 kedd, 00:15:00 »
Idézetet írta: stealt - 2011.11.01 kedd, 00:12:35
Ha nálad mégis így van ráadásúl még 5W40-et raksz bele, meg cséphadaró hangja is volt a motorodnak akkor nálad elég komoly gondok lehetnek. Ez nem egy probléma mentes motorra utal.
Mutass egy autót, amivel ennyit mennek és jobb hangja van, és azt mondom igazad van.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13457 Dátum:
2011.11.01 kedd, 00:17:41 »
Idézetet írta: gabe - 2011.11.01 kedd, 00:15:00
Mutass egy autót, amivel ennyit mennek és jobb hangja van, és azt mondom igazad van.
Nézd meg az én (pardon most már az asszonyé) MKIII-asát, abban kb 280ekm van, de ha azt kellene csinálni vele amit te leírtál akkor nem maradt volna második kocsinak hanem ment volna a háztól.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13458 Dátum:
2011.11.01 kedd, 00:23:10 »
Idézetet írta: stealt - 2011.11.01 kedd, 00:17:41
Nézd meg az én (pardon most már az asszonyé) MKIII-asát, abban kb 280ekm van, de ha azt kellene csinálni vele amit te leírtál akkor nem maradt volna második kocsinak hanem ment volna a háztól.
Az a te döntésed, ez meg az enyém. De legyen igazad. Én csak az én autómat ismerem, és egyelőre nem akarok túladni rajta.
A motorral semmi komolyabb probléma, csak a Ford motorok kemény járását hasonlítom a cséphadaróhoz. Ha hallottál már akár egy Audi 1,9-es dízelmotort ketyegni, akkor tudod miről írok.
Viszont az autó fogyasztási adatai példásak, ezt nem lehet tőle elvenni.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.01 kedd, 05:21:29 írta gabe
»
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13459 Dátum:
2011.11.01 kedd, 09:14:45 »
Sajnos előbb utóbb ki kell cserélned a láncfeszítődet és tök mindegy milyen olajat teszel bele.Hidd el ez csak rövid ideig nyújt neked meg oldást.Hogy Ford olaj vagy nem?Én 7.éve járok vele nekem jó.És már és is cseréltem láncot csúszkákkal meg feszítővel na az óta csendes a motor.De ez a TDDI-ben volt.Nem tudom a TDCI-ben mikor fog előjönni ez a probléma.
Idézetet írta: gabe - 2011.11.01 kedd, 00:10:22
Azért választottam ezt, mert a hideg viszkozitása ugyanaz mint az 5W30-nak, de melegen viszkózusabb, így jobban tömít. Mivel a motorban van már 280e km, így már mondhatjuk, hogy kopott, szóval elbírja.
A másik szempont a lánccsörgés volt. A láncfeszítő olajos, de arra tippeltem, hogy a feszítés nem igazán jó, mert igen csörgött melegen. Mielőtt szétszedném, elérhető alternatívának tűnt. Jobb is lett.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13460 Dátum:
2011.11.01 kedd, 11:59:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.30 vasárnap, 23:14:48
A generátoron lévő szabadonfutó amitől megszünik a morgóhang ami a generátorfeszítőtől jön.Relhist segítneked ebben.
Az jo lenne!!!!! Viszont elobb ossze futnek veled ha lessz idod decemberben es a tanacsaidtol fuggoen keresnek fel szakikat akik megcsinaljak a csereket..
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13461 Dátum:
2011.11.01 kedd, 12:32:25 »
Abban tud nekem valaki okosat mondani hogy ha a turbom ki van cserelve, a turbocso is, EGR ledugozva akkor miert van meg nemi olaj maradvany a turbo csovekben??
a szivosornal akarom cserelni a 8db tomitest mivel nem zarnak rendessen es az elso kettonel (balrol jobbra) van nemi olaj szivargas.. (nem veszes,de van..)
Ez befolyasolhatja nekem a turbo nyomast ??
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13462 Dátum:
2011.11.01 kedd, 12:44:09 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.11.01 kedd, 12:32:25
Abban tud nekem valaki okosat mondani hogy ha a turbom ki van cserelve, a turbocso is, EGR ledugozva akkor miert van meg nemi olaj maradvany a turbo csovekben??
a szivosornal akarom cserelni a 8db tomitest mivel nem zarnak rendessen es az elso kettonel (balrol jobbra) van nemi olaj szivargas.. (nem veszes,de van..)
Ez befolyasolhatja nekem a turbo nyomast ??
Nyugi ez üzemszerű. A turbo csapágyon keresztül teljesen normálisan bejut egy kis olaj is a levegő rendszerbe, de ez nem fog elkopni mert megint a motorban fog kikötni és nem ég el. Még egyszer : az olaj a levegő rendszerben teljesen normális.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13463 Dátum:
2011.11.01 kedd, 12:52:29 »
Idézetet írta: gabe - 2011.11.01 kedd, 00:23:10
Az a te döntésed, ez meg az enyém. De legyen igazad. Én csak az én autómat ismerem, és egyelőre nem akarok túladni rajta.
A motorral semmi komolyabb probléma, csak a Ford motorok kemény járását hasonlítom a cséphadaróhoz. Ha hallottál már akár egy Audi 1,9-es dízelmotort ketyegni, akkor tudod miről írok.
Viszont az autó fogyasztási adatai példásak, ezt nem lehet tőle elvenni.
Azért nem értem amit csinálsz mert ahogy írtad nem eszi az olajat, megy is csak "hangos". Ha nem eszi az olajat akkor a motorod még nem "kopott" A lánc csörgésén egy tüneti kezeléssel próbálod javítani amivel viszont más fog erősebben elhasználódni. Az 5w40 miatt konkrétan pl. a csapágyakra gondolok. Nem véletlen hogy a gyártók miért ragaszkodnak az előírt olajhoz. Na ez viszont a te döntésed.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13464 Dátum:
2011.11.01 kedd, 13:31:52 »
Idézetet írta: gabe - 2011.11.01 kedd, 00:23:10
Az a te döntésed, ez meg az enyém. De legyen igazad. Én csak az én autómat ismerem, és egyelőre nem akarok túladni rajta.
A motorral semmi komolyabb probléma, csak a Ford motorok kemény járását hasonlítom a cséphadaróhoz. Ha hallottál már akár egy Audi 1,9-es dízelmotort ketyegni, akkor tudod miről írok.
Viszont az autó fogyasztási adatai példásak, ezt nem lehet tőle elvenni.
Hallottam az 1,9-es pdtdi-t. Inkább hangosabb a miénknél, mint halkabb. De nincs is semmi csoda ebben, mert a pd 2000 báron fecskendez be.
Egy érdekesség... volt az egyik nagytalin a toyota übertuti-ez-a-világ-legjobb-toyotadízele ami új generációkat jelent a japán pr dumákban.
Szóval az übertuti motor egy 2.2-es volt, kb 10e kilométerrel. Beállt középre, két oldalára egy-egy cséphadarószerű 2,2-es tdci. Mindkettő túl a 100e kilométeren.
A világ leghalkabb 2.2-es toyota dízele pont olyan hangot adott ki, mint a másik kettő, és sem halkabb, sem hangosabb nem volt.
Holott, a mondeónál az elején - 10-30e kilométeren belül - egy kicsivel halkabb a motor. Tehát az vagy nem változik, vagy hangosabb lesz.
Arról ne beszéljünk, hogy gyorsulásban mindenki elverte, aki csak indult ellene, még a 2.0-ások is. Lehet, hogy még nem volt teljesen bejáratva, és a szgép nem engedte el az összes lovat. Lehet. De hogy nem halkabb, az hótt ziher.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13465 Dátum:
2011.11.01 kedd, 13:34:22 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.01 kedd, 13:31:52
Hallottam az 1,9-es pdtdi-t. Inkább hangosabb a miénknél, mint halkabb. De nincs is semmi csoda ebben, mert a pd 2000 báron fecskendez be.
Egy érdekesség... volt az egyik nagytalin a toyota übertuti-ez-a-világ-legjobb-toyotadízele ami új generációkat jelent a japán pr dumákban.
Szóval az übertuti motor egy 2.2-es volt, kb 10e kilométerrel. Beállt középre, két oldalára egy-egy cséphadarószerű 2,2-es tdci. Mindkettő túl a 100e kilométeren.
A világ leghalkabb 2.2-es toyota dízele pont olyan hangot adott ki, mint a másik kettő, és sem halkabb, sem hangosabb nem volt.
Holott, a mondeónál az elején - 10-30e kilométeren belül - egy kicsivel halkabb a motor. Tehát az vagy nem változik, vagy hangosabb lesz.
Arról ne beszéljünk, hogy gyorsulásban mindenki elverte, aki csak indult ellene, még a 2.0-ások is. Lehet, hogy még nem volt teljesen bejáratva, és a szgép nem engedte el az összes lovat. Lehet. De hogy nem halkabb, az hótt ziher.
a toyotások még a 2.0 D4D-től vannak hanyatt esve, hogy milyen szépen viszi a Rav4-est meg az Avensis-t. hát próbáltam egyet, azoktól még a 90le-s mk3 dízel is jobban megy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13466 Dátum:
2011.11.01 kedd, 13:35:50 »
Ha nem vagyok indiszkrét akkor ez a sok alkatrész összesen kb mennyibe került?,és mennyi idő alatt kopott el.
Vagyegyszerre lett cserélve minden.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13467 Dátum:
2011.11.01 kedd, 13:41:39 »
Idézetet írta: gabe - 2011.11.01 kedd, 00:10:22
Azért választottam ezt, mert a hideg viszkozitása ugyanaz mint az 5W30-nak, de melegen viszkózusabb, így jobban tömít. Mivel a motorban van már 280e km, így már mondhatjuk, hogy kopott, szóval elbírja.
A másik szempont a lánccsörgés volt. A láncfeszítő olajos, de arra tippeltem, hogy a feszítés nem igazán jó, mert igen csörgött melegen. Mielőtt szétszedném, elérhető alternatívának tűnt. Jobb is lett.
Azért mert a dobozra 5W hidegoldali viszkozitás van feltüntetve mindegyiken, ha megnézed az 5W-30 és 5W-40 es olajok technológiai lapját mondjuk az 5W-30 nak kb 20%-al kisebb a viszkozitása 0 fokon és ez szinte mindegyik márkára jellemző... a csapágyhézagok és az illesztések mind ehhez a vékony olajhoz lettek fejlesztve oda-vissza (az olaj a motorhoz is) biztosan nem lesz semmi baja az autónak az 5w-40-től, de teljes motorélettartam egészen biztosan lényegesen több az előírt 5W-30-al mint az 5W-40-el...
Ezenkívül kb 5% túlfogysztás, tök feleslegesen, meg még drágább is...olajcsere után mindegyik motor halkabb még mert akkor a legjobbak az olaj tulajdonságai, az 5-30-al is halkabb kicsit.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13468 Dátum:
2011.11.01 kedd, 13:50:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.01 kedd, 13:34:22
a toyotások még a 2.0 D4D-től vannak hanyatt esve, hogy milyen szépen viszi a Rav4-est meg az Avensis-t. hát próbáltam egyet, azoktól még a 90le-s mk3 dízel is jobban megy
Nekem sose kéne Toyota. Csak a Mondeo tdci
Meg a Seat León
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13469 Dátum:
2011.11.01 kedd, 15:25:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.01 kedd, 13:34:22
a toyotások még a 2.0 D4D-től vannak hanyatt esve, hogy milyen szépen viszi a Rav4-est meg az Avensis-t. hát próbáltam egyet, azoktól még a 90le-s mk3 dízel is jobban megy
mondjuk az egy nagyon halk motor!! a fordhoz képest én még csak halk dízelt hallottam
néha az mtz-nek kalapot emelhetne
mondjuk én leszarom hogy hangos
lehetne rosszabb is!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13470 Dátum:
2011.11.01 kedd, 17:46:02 »
Sziaasztok!
Egy problémával fordulnék hozzátok. Van egy 2.2 2005 mondeo-m. Reggelente indítás után azt csinálja hogy rángat egy darabig. Kb míg eléri a 60 C-ot aztán minden rendben. Az autó garázsban áll. A leghidegebb amibe idén indult 15 C. Ez a jelenég mindig csak reggel van. Ha napközben megállok több óraára akkor nincs baj.
Találkozott már valaki hasonlóval? Mivel lehet ezt orvosolni?
Előre is köszönöm!
Naplózva
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13471 Dátum:
2011.11.01 kedd, 18:09:53 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2011.11.01 kedd, 17:46:02
Sziaasztok!
Egy problémával fordulnék hozzátok. Van egy 2.2 2005 mondeo-m. Reggelente indítás után azt csinálja hogy rángat egy darabig. Kb míg eléri a 60 C-ot aztán minden rendben. Az autó garázsban áll. A leghidegebb amibe idén indult 15 C. Ez a jelenég mindig csak reggel van. Ha napközben megállok több óraára akkor nincs baj.
Találkozott már valaki hasonlóval? Mivel lehet ezt orvosolni?
Előre is köszönöm!
Pucold ki a maf szenzort/légtömeg mérő/tisztitsd ki a szívósort,hogy legyen neki friss levegő.Továbbá nézesd meg az EGR szelepet mert lehet kezd haldoklani és dugózd le.Hibát fog utána dobni de egy hibatörlővel mi ndig tuedod törölni.A hiba azt jelenti,hogy égni fog a mil lámpád.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13472 Dátum:
2011.11.01 kedd, 18:11:57 »
Idézetet írta: gabe - 2011.11.01 kedd, 00:23:10
Az a te döntésed, ez meg az enyém. De legyen igazad. Én csak az én autómat ismerem, és egyelőre nem akarok túladni rajta.
A motorral semmi komolyabb probléma, csak a Ford motorok kemény járását hasonlítom a cséphadaróhoz. Ha hallottál már akár egy Audi 1,9-es dízelmotort ketyegni, akkor tudod miről írok.
Viszont az autó fogyasztási adatai példásak, ezt nem lehet tőle elvenni.
Én csak annyit fűznék hozzá nézd meg sürüen a nívó pálcát mert off autóba mikor eltérő olajat raktam bele 5e km után eltünt a nívópálcáról az olaj.Visszaraktam az eredetit és semmi hiány nemmerült fel.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13473 Dátum:
2011.11.01 kedd, 18:30:40 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.11.01 kedd, 18:09:53
Pucold ki a maf szenzort/légtömeg mérő/tisztitsd ki a szívósort,hogy legyen neki friss levegő.Továbbá nézesd meg az EGR szelepet mert lehet kezd haldoklani és dugózd le.Hibát fog utána dobni de egy hibatörlővel mi ndig tuedod törölni.A hiba azt jelenti,hogy égni fog a mil lámpád.
Köszönöm A tippet, holnap átnézek rajta mindent, a dugózásról meg vitt valami leírás a fórumon ha jól emlékszem.
Naplózva
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13474 Dátum:
2011.11.01 kedd, 18:32:54 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.11.01 kedd, 18:11:57
Én csak annyit fűznék hozzá nézd meg sürüen a nívó pálcát mert off autóba mikor eltérő olajat raktam bele 5e km után eltünt a nívópálcáról az olaj.Vis***aktam az eredetit és semmi hiány nemmerült fel.
Az olaj rendben van. Már több mint egy éve használom a kocsit és volt nálam olajcsere
Naplózva
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13475 Dátum:
2011.11.01 kedd, 18:39:17 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2011.11.01 kedd, 18:30:40
Köszönöm A tippet, holnap átnézek rajta mindent, a dugózásról meg vitt valami leírás a fórumon ha jól emlékszem.
Aztán számolj be mi újság.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13476 Dátum:
2011.11.01 kedd, 18:42:05 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2011.11.01 kedd, 18:30:40
Köszönöm A tippet, holnap átnézek rajta mindent, a dugózásról meg vitt valami leírás a fórumon ha jól emlékszem.
Inkább az izzítógyertyákat nézd át... vigyázat, ésszel kell kitekerni, mert beleszakadhat. Inkább csak mérd meg.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13477 Dátum:
2011.11.01 kedd, 18:46:30 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.01 kedd, 18:42:05
Inkább az izzítógyertyákat nézd át... vigyázat, ésszel kell kitekerni, mert beleszakadhat. Inkább csak mérd meg.
Ezt elfelejtettem mondani bocsi de a többit sem árt ha még nemvolt átnézve!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13478 Dátum:
2011.11.01 kedd, 18:53:34 »
Idézetet írta: stealt - 2011.11.01 kedd, 12:44:09
Nyugi ez üzemszerű. A turbo csapágyon keresztül teljesen normálisan bejut egy kis olaj is a levegő rendszerbe, de ez nem fog elkopni mert megint a motorban fog kikötni és nem ég el. Még egyszer : az olaj a levegő rendszerben teljesen normális.
koszi!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13479 Dátum:
2011.11.01 kedd, 18:57:31 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.11.01 kedd, 18:53:34
koszi!
Meg a másik ez a kismennyiségü olaj segít abban ha lukas a turbócső akkor ott olajpára jelenik meg és így látod,hogy valami rossz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13480 Dátum:
2011.11.01 kedd, 20:19:34 »
Üdv,
az ünnepek alatt ledugóztam az EGR-t kb 120 km megtétele után a motorlámpa kivillant.
Az EGR-től lehet?
Tegnap kiszedtem a dugót és mentem vele 100 km körül mire egyszer csak elaludt.
Ez jó?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13481 Dátum:
2011.11.01 kedd, 20:23:48 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.11.01 kedd, 20:19:34
Üdv,
az ünnepek alatt ledugóztam az EGR-t kb 120 km megtétele után a motorlámpa kivillant.
Az EGR-től lehet?
Tegnap kiszedtem a dugót és mentem vele 100 km körül mire egyszer csak elaludt.
Ez jó?
igen az EGR dugózás miatt világít, és egyértelműen ha kiveszed akkor nem
én nem foglalkozok vele a sajátomnál! ha gondolod vegyél egy hibakódtörlőt/olvasót és töröld a hibakódot időközönként!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13482 Dátum:
2011.11.01 kedd, 20:25:51 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.11.01 kedd, 20:19:34
Üdv,
az ünnepek alatt ledugóztam az EGR-t kb 120 km megtétele után a motorlámpa kivillant.
Az EGR-től lehet?
Tegnap kiszedtem a dugót és mentem vele 100 km körül mire egyszer csak elaludt.
Ez jó?
De tedd vissza minnél előbb és a szívósort is tisztitottad?Mert kellett volna.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13483 Dátum:
2011.11.01 kedd, 20:26:19 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2011.11.01 kedd, 17:46:02
Sziaasztok!
Egy problémával fordulnék hozzátok. Van egy 2.2 2005 mondeo-m. Reggelente indítás után azt csinálja hogy rángat egy darabig. Kb míg eléri a 60 C-ot aztán minden rendben. Az autó garázsban áll. A leghidegebb amibe idén indult 15 C. Ez a jelenég mindig csak reggel van. Ha napközben megállok több óraára akkor nincs baj.
Találkozott már valaki hasonlóval? Mivel lehet ezt orvosolni?
Előre is köszönöm!
ez bizony egr hiba lesz, a 2.2-nek elvileg ez a gyengéje. a rángatás azért van, mert akkor is nyitva van, amikor nem kellene.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13484 Dátum:
2011.11.01 kedd, 20:34:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.11.01 kedd, 20:26:19
ez bizony egr hiba lesz, a 2.2-nek elvileg ez a gyengéje. a rángatás azért van, mert akkor is nyitva van, amikor nem kellene.
Ha ledugózza, és kigyullad a mil, annak van-e hatása a motor üzemére?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13485 Dátum:
2011.11.01 kedd, 20:38:07 »
Idézetet írta: teo - 2011.11.01 kedd, 20:34:13
Ha ledugózza, és kigyullad a mil, annak van-e hatása a motor üzemére?
Jobb lesz mert tisztább levegőt kap a motor és szívósor nem lesz telle trutyival....
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13486 Dátum:
2011.11.01 kedd, 20:43:03 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.11.01 kedd, 20:38:07
Jobb lesz mert tisztább levegőt kap a motor és szívósor nem lesz telle trutyival....
Nem erre gondoltam. A mil lámpa mellett lesz-e üzemmód-változás, pl. csökkentett teljesítmény, egyéb.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13487 Dátum:
2011.11.01 kedd, 20:50:51 »
Idézetet írta: teo - 2011.11.01 kedd, 20:43:03
Nem erre gondoltam. A mil lámpa mellett lesz-e üzemmód-változás, pl. csökkentett teljesítmény, egyéb.
Semmi csak eleinte zavaró majd megszokod.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13488 Dátum:
2011.11.01 kedd, 20:56:41 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.01 kedd, 13:31:52
Hallottam az 1,9-es pdtdi-t. Inkább hangosabb a miénknél, mint halkabb. De nincs is semmi csoda ebben, mert a pd 2000 báron fecskendez be.
Egy érdekesség... volt az egyik nagytalin a toyota übertuti-ez-a-világ-legjobb-toyotadízele ami új generációkat jelent a japán pr dumákban.
Szóval az übertuti motor egy 2.2-es volt, kb 10e kilométerrel. Beállt középre, két oldalára egy-egy cséphadarószerű 2,2-es tdci. Mindkettő túl a 100e kilométeren.
A világ leghalkabb 2.2-es toyota dízele pont olyan hangot adott ki, mint a másik kettő, és sem halkabb, sem hangosabb nem volt.
Holott, a mondeónál az elején - 10-30e kilométeren belül - egy kicsivel halkabb a motor. Tehát az vagy nem változik, vagy hangosabb lesz.
Arról ne beszéljünk, hogy gyorsulásban mindenki elverte, aki csak indult ellene, még a 2.0-ások is. Lehet, hogy még nem volt teljesen bejáratva, és a szgép nem engedte el az összes lovat. Lehet. De hogy nem halkabb, az hótt ziher.
Érdekes. A mi céges 2.2 DCAT Auris-unk sokkal halkabb minden fordulaton, mint a Tdci vagy Di, és a gyári 177 lovával biztos lehet benne mindenki, hogy nem veri el egy 2.0 vagy egy 2.2 Tdci sem. A flame-et megelőzve ez tapasztalat, és továbbra is a fordban szeretek jobban ülni
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13489 Dátum:
2011.11.01 kedd, 20:58:28 »
Idézetet írta: teo - 2011.11.01 kedd, 20:43:03
Nem erre gondoltam. A mil lámpa mellett lesz-e üzemmód-változás, pl. csökkentett teljesítmény, egyéb.
hát én nem vettem észre teljesítménybeli változást
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13490 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:02:04 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.11.01 kedd, 20:56:41
Érdekes. A mi céges 2.2 DCAT Auris-unk sokkal halkabb minden fordulaton, mint a Tdci vagy Di, és a gyári 177 lovával biztos lehet benne mindenki, hogy nem veri el egy 2.0 vagy egy 2.2 Tdci sem. A flame-et megelőzve ez tapasztalat, és továbbra is a fordban szeretek jobban ülni
csak ne menjen benne szét a denso üanyag rendszer
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13491 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:05:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.01 kedd, 21:02:04
csak ne menjen benne szét a denso üanyag rendszer
Na ja, baja az volt már pár
amúgy a visteon is műanyagból gyártja a benzin pumpákat, ha jól tudom a fordhoz...
Más: elég biztos forrásból tudom, hogy az új mondik digit műszerfala pl nem egy életbiztosítás
Néha kicsit lemegy standby-ba menet közben
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13492 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:07:15 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.11.01 kedd, 20:56:41
Érdekes. A mi céges 2.2 DCAT Auris-unk sokkal halkabb minden fordulaton, mint a Tdci vagy Di, és a gyári 177 lovával biztos lehet benne mindenki, hogy nem veri el egy 2.0 vagy egy 2.2 Tdci sem. A flame-et megelőzve ez tapasztalat, és továbbra is a fordban szeretek jobban ülni
hát erre a "nem veri el" dologra azért mérget vennék
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13493 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:07:29 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.11.01 kedd, 20:56:41
Érdekes. A mi céges 2.2 DCAT Auris-unk sokkal halkabb minden fordulaton, mint a Tdci vagy Di, és a gyári 177 lovával biztos lehet benne mindenki, hogy nem veri el egy 2.0 vagy egy 2.2 Tdci sem. A flame-et megelőzve ez tapasztalat, és továbbra is a fordban szeretek jobban ülni
Az autó, amiben volt a 2,2 dcat, az egy lexus IS 220d. Pontosan ugyanolyan a hangja, mint a 3-as mondinak, és aki gyorsult vele, az le is hagyta.
Ott állt egymás mellett a 3 autó, nem volt nehéz összehasonlítani (nem a fülkében, hanem kívülről hallgattuk).
Azt én sem értem, miért hagytuk le, mert a gyári adatok szerint nem kellett volna.
Az auris, ha jól látom, kb a fiesta kategóriája (a fókánál jóval kisebb), abban nyilván másként teljesít ez a motor.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13494 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:07:40 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.11.01 kedd, 20:56:41
Érdekes. A mi céges 2.2 DCAT Auris-unk sokkal halkabb minden fordulaton, mint a Tdci vagy Di, és a gyári 177 lovával biztos lehet benne mindenki, hogy nem veri el egy 2.0 vagy egy 2.2 Tdci sem. A flame-et megelőzve ez tapasztalat, és továbbra is a fordban szeretek jobban ülni
persze hogy halkabb....MKIII mondeónál hányadékabb hangú diesel talán nincs is.....de én pl ezt szeretem hogy úgy jár mint egy traktor..jeeeee
legyen kemény hangja!!!!
persze ne emlitsük az etalon autókat,amik mindjárt jönnek is...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.01 kedd, 21:09:15 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13495 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:08:59 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.11.01 kedd, 21:07:15
hát erre a "nem veri el" dologra azért mérget vennék
ml320 cdi-t is le kellett villognom a multkor
pedig egyformán kezdtünk el gyorsítani 70-ről
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13496 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:10:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.01 kedd, 21:07:40
persze hogy halkabb....MKIII mondeónál hányadékabb hangú diesel talán nincs is.....de én pl ezt szeretem hogy úgy jár mint egy traktor..jeeeee
legyen kemény hangja!!!!
persze ne emlitsük az etalon autókat,amik mindjárt jönnek is...
már messziről hallják, hogy jössz
a multkor beindítottak mellettem egy transit-ot, úgy hogy bent ültem a mondiban lehúzott ablakokkal. komolyan megijedtem, hogy beindult a mondi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13497 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:11:26 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.01 kedd, 21:07:29
Az autó, amiben volt a 2,2 dcat, az egy lexus IS 220d. Pontosan ugyanolyan a hangja, mint a 3-as mondinak, és aki gyorsult vele, az le is hagyta.
Ott állt egymás mellett a 3 autó, nem volt nehéz összehasonlítani (nem a fülkében, hanem kívülről hallgattuk).
Azt én sem értem, miért hagytuk le, mert a gyári adatok szerint nem kellett volna.
Az auris, ha jól látom, kb a fiesta kategóriája (a fókánál jóval kisebb), abban nyilván másként teljesít ez a motor.
Fóka méret kb az auris, legalábbis a fiestánál nagyobb. Ebben hatos váltó van, és bitangul megy, de persze nincs is hagyva, hogy ellustuljon. A fogyija gáz viszont ennek tükrében, azzal nem is dicsekednék.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13498 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:16:41 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.11.01 kedd, 20:56:41
Érdekes. A mi céges 2.2 DCAT Auris-unk sokkal halkabb minden fordulaton, mint a Tdci vagy Di, és a gyári 177 lovával biztos lehet benne mindenki, hogy nem veri el egy 2.0 vagy egy 2.2 Tdci sem. A flame-et megelőzve ez tapasztalat, és továbbra is a fordban szeretek jobban ülni
A 177 lovas D-CAT avensisek egyáltalán nem ellenfelek az auris meg kb annyira megy mint az MKIII-as 2.2-es. Az MKIV 2.2 200ps-el meg nem is gy kategória. Kb úgy húz el mellete mint te egy 1.6 szivóbenzines mellett.
Most hoyg már kezd egy kicsi km-is lenni benne, így lassan merem kiengedni a karmait. A múlt hét végén kicsit probálgattuk az asszonyal (Ő az MKIII 2.2-vel én az MKIV-el) Olyan 60-70-ig talán egy kicsit rugalmasabb az MKIII, felette viszont rettenetesen legázolja a IV-es a III-ast
. Pedig pont az a tartomány olyan 70-től 160-ig amelyben nem igazán volt a III-as 2.2-nek ellenfele. Ha már így viszonyítasz akkor szerintem a D-CAt csak egy zakatoló traktor a IV-es facelift TDCi-hez képest, és ez nem elfogultság ez tény.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13499 Dátum:
2011.11.01 kedd, 21:19:51 »
Idézetet írta: teo - 2011.11.01 kedd, 20:34:13
Ha ledugózza, és kigyullad a mil, annak van-e hatása a motor üzemére?
Semmi, csak világítani fog a motorkontrol lámpa. Ami csak max zavaró.
Naplózva
Oldalak:
1
...
263
264
265
266
267
268
269
[
270
]
271
272
273
274
275
276
277
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ