Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:52:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 263 264 265 266 267 268 269 [270] 271 272 273 274 275 276 277 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14642377 alkalommal)
0 Felhasználó és 123 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13450 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 23:56:56 »

egyébként a ford olajtól a leghalkabb most az ENYÉM...de biztos ez is lehet autófüggő, és a ford is castrol ha gondolod fényképpel bizonyítom  vigyor3
Ez régebbi írásokbban kiveséztük.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #13451 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 23:58:42 »

egyébként a ford olajtól a leghalkabb most az ENYÉM...de biztos ez is lehet autófüggő, és a ford is castrol ha gondolod fényképpel bizonyítom  vigyor3

Gratula. Az enyém már nem komálja a Ford olajat, de úgy tűnik leginkább az 5W30-at. Pont ezért kapott 5W40-et és megszűnt a vezérműlánc csörgése. Na ilyet nem tudott a Ford olaj még álmában sem, akár Castrol, akár nem. Végre úgy tűnik, hogy nem cséphadaró van a motortérben.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13452 Dátum: 2011.11.01 kedd, 00:01:20 »

Gratula. Az enyém már nem komálja a Ford olajat, de úgy tűnik leginkább az 5W30-at. Pont ezért kapott 5W40-et és megszűnt a vezérműlánc csörgése. Na ilyet nem tudott a Ford olaj még álmában sem, akár Castrol, akár nem. Végre úgy tűnik, hogy nem cséphadaró van a motortérben.
meghallgatnám az autód hangját, csak mert az enyémnél is néha mtz flash van  eplus2
5w40 még sosem volt benne, csak 10w40...de annyira nem szerette! Azért raktuk bele mert fater úgy gondolta, hogy nagyon jó autószerelő VOLT és ez biztos jobb lesz  vigyor3
Na de ha Te esküszöl erre az 5w40-re akkor legközelebb én is kipróbálom eljen
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13453 Dátum: 2011.11.01 kedd, 00:03:14 »

Meglett a 280e km-es szervíz, és asszem soha többet nem fogok használni Ford olajat. Olajcsere előtt kapott egy motortisztítást, aztán bele a Castrol Edge 5W40-es olajat. Az első indítás után teljesen más hangja lett a motornak, sokkal finomabb lett. Utána még kapta a Metabondot is, most megy mint a golyó. GO szűrőből és légszűrőből Bosch-t kapott...
Egy teljes napot dolgoztunk a kocsin az unokatesómmal, de megérte.  hehe

Nekem is mindig ezt csinálja az olajcseréknél. Pedig én Ford olajat használok.
Ez az örök dilemma melyik a jobb?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #13454 Dátum: 2011.11.01 kedd, 00:10:22 »

meghallgatnám az autód hangját, csak mert az enyémnél is néha mtz flash van  eplus2
5w40 még sosem volt benne, csak 10w40...de annyira nem szerette! Azért raktuk bele mert fater úgy gondolta, hogy nagyon jó autószerelő VOLT és ez biztos jobb lesz  vigyor3
Na de ha Te esküszöl erre az 5w40-re akkor legközelebb én is kipróbálom eljen

Azért választottam ezt, mert a hideg viszkozitása ugyanaz mint az 5W30-nak, de melegen viszkózusabb, így jobban tömít. Mivel a motorban van már 280e km, így már mondhatjuk, hogy kopott, szóval elbírja.
A másik szempont a lánccsörgés volt. A láncfeszítő olajos, de arra tippeltem, hogy a feszítés nem igazán jó, mert igen csörgött melegen. Mielőtt szétszedném, elérhető alternatívának tűnt. Jobb is lett.  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13455 Dátum: 2011.11.01 kedd, 00:12:35 »

Nem akarlak elszomorítani, de qrvára nem így van.
Ha nálad mégis így van ráadásúl  még 5W40-et raksz bele, meg cséphadaró hangja is volt a motorodnak akkor nálad elég komoly gondok lehetnek. Ez nem egy probléma mentes motorra utal.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #13456 Dátum: 2011.11.01 kedd, 00:15:00 »

Ha nálad mégis így van ráadásúl  még 5W40-et raksz bele, meg cséphadaró hangja is volt a motorodnak akkor nálad elég komoly gondok lehetnek. Ez nem egy probléma mentes motorra utal.

Mutass egy autót, amivel ennyit mennek és jobb hangja van, és azt mondom igazad van.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13457 Dátum: 2011.11.01 kedd, 00:17:41 »

Mutass egy autót, amivel ennyit mennek és jobb hangja van, és azt mondom igazad van.
Nézd meg az én (pardon most már az asszonyé)  MKIII-asát, abban kb 280ekm van, de ha azt kellene csinálni vele amit te leírtál akkor nem maradt volna második kocsinak hanem ment volna a háztól.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #13458 Dátum: 2011.11.01 kedd, 00:23:10 »

Nézd meg az én (pardon most már az asszonyé)  MKIII-asát, abban kb 280ekm van, de ha azt kellene csinálni vele amit te leírtál akkor nem maradt volna második kocsinak hanem ment volna a háztól.

Az a te döntésed, ez meg az enyém. De legyen igazad. Én csak az én autómat ismerem, és egyelőre nem akarok túladni rajta.
A motorral semmi komolyabb probléma, csak a Ford motorok kemény járását hasonlítom a cséphadaróhoz. Ha hallottál már akár egy Audi 1,9-es dízelmotort ketyegni, akkor tudod miről írok.
Viszont az autó fogyasztási adatai példásak, ezt nem lehet tőle elvenni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.01 kedd, 05:21:29 írta gabe » Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13459 Dátum: 2011.11.01 kedd, 09:14:45 »

Sajnos előbb utóbb ki kell cserélned a láncfeszítődet és tök mindegy milyen olajat teszel bele.Hidd el ez csak rövid ideig nyújt neked meg oldást.Hogy Ford olaj vagy nem?Én 7.éve járok vele nekem jó.És már és is cseréltem láncot csúszkákkal meg feszítővel na az óta csendes a motor.De ez a TDDI-ben volt.Nem tudom a TDCI-ben mikor fog előjönni ez a probléma.


Azért választottam ezt, mert a hideg viszkozitása ugyanaz mint az 5W30-nak, de melegen viszkózusabb, így jobban tömít. Mivel a motorban van már 280e km, így már mondhatjuk, hogy kopott, szóval elbírja.
A másik szempont a lánccsörgés volt. A láncfeszítő olajos, de arra tippeltem, hogy a feszítés nem igazán jó, mert igen csörgött melegen. Mielőtt szétszedném, elérhető alternatívának tűnt. Jobb is lett.  vigyor3
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13460 Dátum: 2011.11.01 kedd, 11:59:57 »

A generátoron lévő szabadonfutó amitől megszünik a morgóhang ami a generátorfeszítőtől jön.Relhist segítneked ebben.

Az jo lenne!!!!! Viszont elobb ossze futnek veled ha lessz idod decemberben es a tanacsaidtol fuggoen keresnek fel szakikat akik megcsinaljak a csereket..
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13461 Dátum: 2011.11.01 kedd, 12:32:25 »

 Abban tud nekem valaki okosat mondani hogy ha a turbom ki van cserelve, a turbocso is, EGR ledugozva akkor miert van meg nemi olaj maradvany a turbo csovekben??
a szivosornal akarom cserelni a 8db tomitest mivel nem zarnak rendessen es az elso kettonel (balrol jobbra) van nemi olaj szivargas.. (nem veszes,de van..)
Ez befolyasolhatja nekem a turbo nyomast ??

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13462 Dátum: 2011.11.01 kedd, 12:44:09 »

Abban tud nekem valaki okosat mondani hogy ha a turbom ki van cserelve, a turbocso is, EGR ledugozva akkor miert van meg nemi olaj maradvany a turbo csovekben??
a szivosornal akarom cserelni a 8db tomitest mivel nem zarnak rendessen es az elso kettonel (balrol jobbra) van nemi olaj szivargas.. (nem veszes,de van..)
Ez befolyasolhatja nekem a turbo nyomast ??
Nyugi ez üzemszerű. A turbo csapágyon keresztül teljesen normálisan bejut egy kis olaj is a levegő rendszerbe, de ez nem fog elkopni mert megint a motorban fog kikötni és nem ég el. Még egyszer : az olaj a levegő rendszerben teljesen normális.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13463 Dátum: 2011.11.01 kedd, 12:52:29 »

Az a te döntésed, ez meg az enyém. De legyen igazad. Én csak az én autómat ismerem, és egyelőre nem akarok túladni rajta.
A motorral semmi komolyabb probléma, csak a Ford motorok kemény járását hasonlítom a cséphadaróhoz. Ha hallottál már akár egy Audi 1,9-es dízelmotort ketyegni, akkor tudod miről írok.
Viszont az autó fogyasztási adatai példásak, ezt nem lehet tőle elvenni.
Azért nem értem amit csinálsz mert ahogy írtad nem eszi az olajat, megy is csak "hangos". Ha nem eszi az olajat akkor a motorod még nem "kopott" A lánc csörgésén egy tüneti kezeléssel próbálod javítani amivel viszont más fog erősebben elhasználódni. Az 5w40 miatt konkrétan pl. a csapágyakra gondolok. Nem véletlen hogy a gyártók miért ragaszkodnak az előírt olajhoz. Na ez viszont a te döntésed.  Undecided
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13464 Dátum: 2011.11.01 kedd, 13:31:52 »

Az a te döntésed, ez meg az enyém. De legyen igazad. Én csak az én autómat ismerem, és egyelőre nem akarok túladni rajta.
A motorral semmi komolyabb probléma, csak a Ford motorok kemény járását hasonlítom a cséphadaróhoz. Ha hallottál már akár egy Audi 1,9-es dízelmotort ketyegni, akkor tudod miről írok.
Viszont az autó fogyasztási adatai példásak, ezt nem lehet tőle elvenni.

Hallottam az 1,9-es pdtdi-t. Inkább hangosabb a miénknél, mint halkabb. De nincs is semmi csoda ebben, mert a pd 2000 báron fecskendez be.
Egy érdekesség... volt az egyik nagytalin a toyota übertuti-ez-a-világ-legjobb-toyotadízele ami új generációkat jelent a japán pr dumákban.
Szóval az übertuti motor egy 2.2-es volt, kb 10e kilométerrel. Beállt középre, két oldalára egy-egy cséphadarószerű 2,2-es tdci. Mindkettő túl a 100e kilométeren.
A világ leghalkabb 2.2-es toyota dízele pont olyan hangot adott ki, mint a másik kettő, és sem halkabb, sem hangosabb nem volt.
Holott, a mondeónál az elején - 10-30e kilométeren belül - egy kicsivel halkabb a motor. Tehát az vagy nem változik, vagy hangosabb lesz.
Arról ne beszéljünk, hogy gyorsulásban mindenki elverte, aki csak indult ellene, még a 2.0-ások is. Lehet, hogy még nem volt teljesen bejáratva, és a szgép nem engedte el az összes lovat. Lehet. De hogy nem halkabb, az hótt ziher.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13465 Dátum: 2011.11.01 kedd, 13:34:22 »

Hallottam az 1,9-es pdtdi-t. Inkább hangosabb a miénknél, mint halkabb. De nincs is semmi csoda ebben, mert a pd 2000 báron fecskendez be.
Egy érdekesség... volt az egyik nagytalin a toyota übertuti-ez-a-világ-legjobb-toyotadízele ami új generációkat jelent a japán pr dumákban.
Szóval az übertuti motor egy 2.2-es volt, kb 10e kilométerrel. Beállt középre, két oldalára egy-egy cséphadarószerű 2,2-es tdci. Mindkettő túl a 100e kilométeren.
A világ leghalkabb 2.2-es toyota dízele pont olyan hangot adott ki, mint a másik kettő, és sem halkabb, sem hangosabb nem volt.
Holott, a mondeónál az elején - 10-30e kilométeren belül - egy kicsivel halkabb a motor. Tehát az vagy nem változik, vagy hangosabb lesz.
Arról ne beszéljünk, hogy gyorsulásban mindenki elverte, aki csak indult ellene, még a 2.0-ások is. Lehet, hogy még nem volt teljesen bejáratva, és a szgép nem engedte el az összes lovat. Lehet. De hogy nem halkabb, az hótt ziher.
a toyotások még a 2.0 D4D-től vannak hanyatt esve, hogy milyen szépen viszi a Rav4-est meg az Avensis-t. hát próbáltam egyet, azoktól még a 90le-s mk3 dízel is jobban megy nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #13466 Dátum: 2011.11.01 kedd, 13:35:50 »

Ha nem vagyok indiszkrét akkor ez a sok alkatrész összesen kb mennyibe került?,és mennyi idő alatt kopott el.
Vagyegyszerre lett cserélve minden.Huh?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13467 Dátum: 2011.11.01 kedd, 13:41:39 »

Azért választottam ezt, mert a hideg viszkozitása ugyanaz mint az 5W30-nak, de melegen viszkózusabb, így jobban tömít. Mivel a motorban van már 280e km, így már mondhatjuk, hogy kopott, szóval elbírja.
A másik szempont a lánccsörgés volt. A láncfeszítő olajos, de arra tippeltem, hogy a feszítés nem igazán jó, mert igen csörgött melegen. Mielőtt szétszedném, elérhető alternatívának tűnt. Jobb is lett.  vigyor3
Azért mert a dobozra 5W hidegoldali viszkozitás van feltüntetve mindegyiken, ha megnézed az 5W-30 és 5W-40 es olajok technológiai lapját mondjuk az 5W-30 nak kb 20%-al kisebb a viszkozitása 0 fokon és ez szinte mindegyik márkára jellemző... a csapágyhézagok és az illesztések mind ehhez a vékony olajhoz lettek fejlesztve oda-vissza (az olaj a motorhoz is) biztosan nem lesz semmi baja az autónak az 5w-40-től, de teljes motorélettartam egészen biztosan lényegesen több az előírt 5W-30-al mint az 5W-40-el...
Ezenkívül kb 5% túlfogysztás, tök feleslegesen, meg még drágább is...olajcsere után mindegyik motor halkabb még mert akkor a legjobbak az olaj tulajdonságai, az 5-30-al is halkabb kicsit.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #13468 Dátum: 2011.11.01 kedd, 13:50:42 »

a toyotások még a 2.0 D4D-től vannak hanyatt esve, hogy milyen szépen viszi a Rav4-est meg az Avensis-t. hát próbáltam egyet, azoktól még a 90le-s mk3 dízel is jobban megy nyes

Nekem sose kéne Toyota. Csak a Mondeo tdci Smiley Meg a Seat León  eplus2 eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13469 Dátum: 2011.11.01 kedd, 15:25:29 »

a toyotások még a 2.0 D4D-től vannak hanyatt esve, hogy milyen szépen viszi a Rav4-est meg az Avensis-t. hát próbáltam egyet, azoktól még a 90le-s mk3 dízel is jobban megy nyes
mondjuk az egy nagyon halk motor!! a fordhoz képest én még csak halk dízelt hallottam  vigyor3 néha az mtz-nek kalapot emelhetne  Undecided
mondjuk én leszarom hogy hangos  vigyor3 lehetne rosszabb is!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #13470 Dátum: 2011.11.01 kedd, 17:46:02 »

Sziaasztok!
Egy problémával fordulnék hozzátok. Van egy 2.2 2005 mondeo-m. Reggelente indítás után azt csinálja hogy rángat egy darabig. Kb míg eléri a 60 C-ot aztán minden rendben. Az autó garázsban áll. A leghidegebb amibe idén indult 15 C. Ez a jelenég mindig csak reggel van. Ha napközben megállok több óraára akkor nincs baj.
Találkozott már valaki hasonlóval? Mivel lehet ezt orvosolni?
Előre is köszönöm!
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13471 Dátum: 2011.11.01 kedd, 18:09:53 »

Sziaasztok!
Egy problémával fordulnék hozzátok. Van egy 2.2 2005 mondeo-m. Reggelente indítás után azt csinálja hogy rángat egy darabig. Kb míg eléri a 60 C-ot aztán minden rendben. Az autó garázsban áll. A leghidegebb amibe idén indult 15 C. Ez a jelenég mindig csak reggel van. Ha napközben megállok több óraára akkor nincs baj.
Találkozott már valaki hasonlóval? Mivel lehet ezt orvosolni?
Előre is köszönöm!
Pucold ki a maf szenzort/légtömeg mérő/tisztitsd ki a szívósort,hogy legyen neki friss levegő.Továbbá nézesd meg az EGR szelepet mert lehet kezd haldoklani és dugózd le.Hibát fog utána dobni de egy hibatörlővel mi ndig tuedod törölni.A hiba azt jelenti,hogy égni fog a mil lámpád.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13472 Dátum: 2011.11.01 kedd, 18:11:57 »

Az a te döntésed, ez meg az enyém. De legyen igazad. Én csak az én autómat ismerem, és egyelőre nem akarok túladni rajta.
A motorral semmi komolyabb probléma, csak a Ford motorok kemény járását hasonlítom a cséphadaróhoz. Ha hallottál már akár egy Audi 1,9-es dízelmotort ketyegni, akkor tudod miről írok.
Viszont az autó fogyasztási adatai példásak, ezt nem lehet tőle elvenni.
Én csak annyit fűznék hozzá nézd meg sürüen a nívó pálcát mert off autóba mikor eltérő olajat raktam bele 5e km után eltünt a nívópálcáról az olaj.Visszaraktam az eredetit és semmi hiány nemmerült fel.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #13473 Dátum: 2011.11.01 kedd, 18:30:40 »

Pucold ki a maf szenzort/légtömeg mérő/tisztitsd ki a szívósort,hogy legyen neki friss levegő.Továbbá nézesd meg az EGR szelepet mert lehet kezd haldoklani és dugózd le.Hibát fog utána dobni de egy hibatörlővel mi ndig tuedod törölni.A hiba azt jelenti,hogy égni fog a mil lámpád.

Köszönöm A tippet, holnap átnézek rajta mindent, a dugózásról meg vitt valami leírás a fórumon ha jól emlékszem.
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #13474 Dátum: 2011.11.01 kedd, 18:32:54 »

Én csak annyit fűznék hozzá nézd meg sürüen a nívó pálcát mert off autóba mikor eltérő olajat raktam bele 5e km után eltünt a nívópálcáról az olaj.Vis***aktam az eredetit és semmi hiány nemmerült fel.

Az olaj rendben van. Már több mint egy éve használom a kocsit és volt nálam olajcsere
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13475 Dátum: 2011.11.01 kedd, 18:39:17 »

Köszönöm A tippet, holnap átnézek rajta mindent, a dugózásról meg vitt valami leírás a fórumon ha jól emlékszem.
Aztán számolj be mi újság.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13476 Dátum: 2011.11.01 kedd, 18:42:05 »

Köszönöm A tippet, holnap átnézek rajta mindent, a dugózásról meg vitt valami leírás a fórumon ha jól emlékszem.

Inkább az izzítógyertyákat nézd át... vigyázat, ésszel kell kitekerni, mert beleszakadhat. Inkább csak mérd meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13477 Dátum: 2011.11.01 kedd, 18:46:30 »

Inkább az izzítógyertyákat nézd át... vigyázat, ésszel kell kitekerni, mert beleszakadhat. Inkább csak mérd meg.
Ezt elfelejtettem mondani bocsi de a többit sem árt ha még nemvolt átnézve!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13478 Dátum: 2011.11.01 kedd, 18:53:34 »

Nyugi ez üzemszerű. A turbo csapágyon keresztül teljesen normálisan bejut egy kis olaj is a levegő rendszerbe, de ez nem fog elkopni mert megint a motorban fog kikötni és nem ég el. Még egyszer : az olaj a levegő rendszerben teljesen normális.

koszi!

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13479 Dátum: 2011.11.01 kedd, 18:57:31 »

koszi!


Meg a másik ez a kismennyiségü olaj segít abban ha lukas a turbócső akkor ott olajpára jelenik meg és így látod,hogy valami rossz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #13480 Dátum: 2011.11.01 kedd, 20:19:34 »

Üdv,
az ünnepek alatt ledugóztam az EGR-t kb 120 km megtétele után a motorlámpa kivillant.
Az EGR-től lehet?
Tegnap kiszedtem a dugót és mentem vele 100 km körül mire egyszer csak elaludt.

Ez jó?

Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13481 Dátum: 2011.11.01 kedd, 20:23:48 »

Üdv,
az ünnepek alatt ledugóztam az EGR-t kb 120 km megtétele után a motorlámpa kivillant.
Az EGR-től lehet?
Tegnap kiszedtem a dugót és mentem vele 100 km körül mire egyszer csak elaludt.

Ez jó?


igen az EGR dugózás miatt világít, és egyértelműen ha kiveszed akkor nem  vigyor3
én nem foglalkozok vele a sajátomnál! ha gondolod vegyél egy hibakódtörlőt/olvasót és töröld a hibakódot időközönként!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13482 Dátum: 2011.11.01 kedd, 20:25:51 »

Üdv,
az ünnepek alatt ledugóztam az EGR-t kb 120 km megtétele után a motorlámpa kivillant.
Az EGR-től lehet?
Tegnap kiszedtem a dugót és mentem vele 100 km körül mire egyszer csak elaludt.

Ez jó?


De tedd vissza minnél előbb és a szívósort is tisztitottad?Mert kellett volna.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13483 Dátum: 2011.11.01 kedd, 20:26:19 »

Sziaasztok!
Egy problémával fordulnék hozzátok. Van egy 2.2 2005 mondeo-m. Reggelente indítás után azt csinálja hogy rángat egy darabig. Kb míg eléri a 60 C-ot aztán minden rendben. Az autó garázsban áll. A leghidegebb amibe idén indult 15 C. Ez a jelenég mindig csak reggel van. Ha napközben megállok több óraára akkor nincs baj.
Találkozott már valaki hasonlóval? Mivel lehet ezt orvosolni?
Előre is köszönöm!
ez bizony egr hiba lesz,  a 2.2-nek elvileg ez a gyengéje. a rángatás azért van, mert akkor is nyitva van, amikor nem kellene.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13484 Dátum: 2011.11.01 kedd, 20:34:13 »

ez bizony egr hiba lesz,  a 2.2-nek elvileg ez a gyengéje. a rángatás azért van, mert akkor is nyitva van, amikor nem kellene.

Ha ledugózza, és kigyullad a mil, annak van-e hatása a motor üzemére?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13485 Dátum: 2011.11.01 kedd, 20:38:07 »

Ha ledugózza, és kigyullad a mil, annak van-e hatása a motor üzemére?
Jobb lesz mert tisztább levegőt kap a motor és szívósor nem lesz telle trutyival....
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13486 Dátum: 2011.11.01 kedd, 20:43:03 »

Jobb lesz mert tisztább levegőt kap a motor és szívósor nem lesz telle trutyival....

Nem erre gondoltam. A mil lámpa mellett lesz-e üzemmód-változás, pl. csökkentett teljesítmény, egyéb.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13487 Dátum: 2011.11.01 kedd, 20:50:51 »

Nem erre gondoltam. A mil lámpa mellett lesz-e üzemmód-változás, pl. csökkentett teljesítmény, egyéb.
Semmi csak eleinte zavaró majd megszokod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13488 Dátum: 2011.11.01 kedd, 20:56:41 »

Hallottam az 1,9-es pdtdi-t. Inkább hangosabb a miénknél, mint halkabb. De nincs is semmi csoda ebben, mert a pd 2000 báron fecskendez be.
Egy érdekesség... volt az egyik nagytalin a toyota übertuti-ez-a-világ-legjobb-toyotadízele ami új generációkat jelent a japán pr dumákban.
Szóval az übertuti motor egy 2.2-es volt, kb 10e kilométerrel. Beállt középre, két oldalára egy-egy cséphadarószerű 2,2-es tdci. Mindkettő túl a 100e kilométeren.
A világ leghalkabb 2.2-es toyota dízele pont olyan hangot adott ki, mint a másik kettő, és sem halkabb, sem hangosabb nem volt.
Holott, a mondeónál az elején - 10-30e kilométeren belül - egy kicsivel halkabb a motor. Tehát az vagy nem változik, vagy hangosabb lesz.
Arról ne beszéljünk, hogy gyorsulásban mindenki elverte, aki csak indult ellene, még a 2.0-ások is. Lehet, hogy még nem volt teljesen bejáratva, és a szgép nem engedte el az összes lovat. Lehet. De hogy nem halkabb, az hótt ziher.

Érdekes. A mi céges 2.2 DCAT Auris-unk sokkal halkabb minden fordulaton, mint a Tdci vagy Di, és a gyári 177 lovával biztos lehet benne mindenki, hogy nem veri el egy 2.0 vagy egy 2.2 Tdci sem. A flame-et megelőzve ez tapasztalat, és továbbra is a fordban szeretek jobban ülni  hehe
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13489 Dátum: 2011.11.01 kedd, 20:58:28 »

Nem erre gondoltam. A mil lámpa mellett lesz-e üzemmód-változás, pl. csökkentett teljesítmény, egyéb.
hát én nem vettem észre teljesítménybeli változást
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13490 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:02:04 »

Érdekes. A mi céges 2.2 DCAT Auris-unk sokkal halkabb minden fordulaton, mint a Tdci vagy Di, és a gyári 177 lovával biztos lehet benne mindenki, hogy nem veri el egy 2.0 vagy egy 2.2 Tdci sem. A flame-et megelőzve ez tapasztalat, és továbbra is a fordban szeretek jobban ülni  hehe
csak ne menjen benne szét a denso üanyag rendszer eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13491 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:05:42 »

csak ne menjen benne szét a denso üanyag rendszer eplus2

Na ja, baja az volt már pár  hehe amúgy a visteon is műanyagból gyártja a benzin pumpákat, ha jól tudom a fordhoz...
Más: elég biztos forrásból tudom, hogy az új mondik digit műszerfala pl nem egy életbiztosítás  eplus2 Néha kicsit lemegy standby-ba menet közben  eplus2 eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13492 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:07:15 »

Érdekes. A mi céges 2.2 DCAT Auris-unk sokkal halkabb minden fordulaton, mint a Tdci vagy Di, és a gyári 177 lovával biztos lehet benne mindenki, hogy nem veri el egy 2.0 vagy egy 2.2 Tdci sem. A flame-et megelőzve ez tapasztalat, és továbbra is a fordban szeretek jobban ülni  hehe
hát erre a "nem veri el" dologra azért mérget vennék  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13493 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:07:29 »

Érdekes. A mi céges 2.2 DCAT Auris-unk sokkal halkabb minden fordulaton, mint a Tdci vagy Di, és a gyári 177 lovával biztos lehet benne mindenki, hogy nem veri el egy 2.0 vagy egy 2.2 Tdci sem. A flame-et megelőzve ez tapasztalat, és továbbra is a fordban szeretek jobban ülni  hehe

Az autó, amiben volt a 2,2 dcat, az egy lexus IS 220d. Pontosan ugyanolyan a hangja, mint a 3-as mondinak, és aki gyorsult vele, az le is hagyta.
Ott állt egymás mellett a 3 autó, nem volt nehéz összehasonlítani (nem a fülkében, hanem kívülről hallgattuk).
Azt én sem értem, miért hagytuk le, mert a gyári adatok szerint nem kellett volna.
Az auris, ha jól látom, kb a fiesta kategóriája (a fókánál jóval kisebb), abban nyilván másként teljesít ez a motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13494 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:07:40 »

Érdekes. A mi céges 2.2 DCAT Auris-unk sokkal halkabb minden fordulaton, mint a Tdci vagy Di, és a gyári 177 lovával biztos lehet benne mindenki, hogy nem veri el egy 2.0 vagy egy 2.2 Tdci sem. A flame-et megelőzve ez tapasztalat, és továbbra is a fordban szeretek jobban ülni  hehe

persze hogy halkabb....MKIII mondeónál hányadékabb hangú diesel talán nincs is.....de én pl ezt szeretem hogy úgy jár mint egy traktor..jeeeee eljen  legyen kemény hangja!!!!
persze ne emlitsük az etalon autókat,amik mindjárt jönnek is...
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.01 kedd, 21:09:15 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13495 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:08:59 »

hát erre a "nem veri el" dologra azért mérget vennék  vigyor3
eplus2

ml320 cdi-t is le kellett villognom a multkor eplus2 pedig egyformán kezdtünk el gyorsítani 70-ről Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13496 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:10:31 »

persze hogy halkabb....MKIII mondeónál hányadékabb hangú diesel talán nincs is.....de én pl ezt szeretem hogy úgy jár mint egy traktor..jeeeee eljen  legyen kemény hangja!!!!
persze ne emlitsük az etalon autókat,amik mindjárt jönnek is...
már messziről hallják, hogy jössz eplus2

a multkor beindítottak mellettem egy transit-ot, úgy hogy bent ültem a mondiban lehúzott ablakokkal. komolyan megijedtem, hogy beindult a mondi vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13497 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:11:26 »

Az autó, amiben volt a 2,2 dcat, az egy lexus IS 220d. Pontosan ugyanolyan a hangja, mint a 3-as mondinak, és aki gyorsult vele, az le is hagyta.
Ott állt egymás mellett a 3 autó, nem volt nehéz összehasonlítani (nem a fülkében, hanem kívülről hallgattuk).
Azt én sem értem, miért hagytuk le, mert a gyári adatok szerint nem kellett volna.
Az auris, ha jól látom, kb a fiesta kategóriája (a fókánál jóval kisebb), abban nyilván másként teljesít ez a motor.
Fóka méret kb az auris, legalábbis a fiestánál nagyobb. Ebben hatos váltó van, és bitangul megy, de persze nincs is hagyva, hogy ellustuljon. A fogyija gáz viszont ennek tükrében, azzal nem is dicsekednék.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13498 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:16:41 »

Érdekes. A mi céges 2.2 DCAT Auris-unk sokkal halkabb minden fordulaton, mint a Tdci vagy Di, és a gyári 177 lovával biztos lehet benne mindenki, hogy nem veri el egy 2.0 vagy egy 2.2 Tdci sem. A flame-et megelőzve ez tapasztalat, és továbbra is a fordban szeretek jobban ülni  hehe
A 177 lovas D-CAT avensisek egyáltalán nem ellenfelek  az auris meg kb annyira megy mint az MKIII-as 2.2-es. Az MKIV 2.2 200ps-el meg nem is gy kategória. Kb úgy húz el mellete mint te egy 1.6 szivóbenzines mellett.
Most hoyg már kezd egy kicsi km-is lenni benne, így lassan merem kiengedni a karmait. A múlt hét végén kicsit probálgattuk az asszonyal (Ő az MKIII 2.2-vel én az MKIV-el) Olyan 60-70-ig talán egy kicsit rugalmasabb az MKIII, felette viszont rettenetesen legázolja a IV-es a III-ast  Undecided . Pedig pont az a tartomány olyan 70-től 160-ig amelyben nem igazán volt a III-as 2.2-nek ellenfele.  Ha már így viszonyítasz akkor szerintem a D-CAt csak egy zakatoló traktor a IV-es facelift TDCi-hez képest, és ez nem elfogultság ez tény.  wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13499 Dátum: 2011.11.01 kedd, 21:19:51 »

Ha ledugózza, és kigyullad a mil, annak van-e hatása a motor üzemére?
Semmi, csak világítani fog a motorkontrol lámpa. Ami csak max zavaró.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 263 264 265 266 267 268 269 [270] 271 272 273 274 275 276 277 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.