Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:33:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
270
271
272
273
274
275
276
[
277
]
278
279
280
281
282
283
284
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14645524 alkalommal)
0 Felhasználó és 138 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13800 Dátum:
2011.11.16 szerda, 19:54:56 »
Idézetet írta: Styleair - 2011.11.15 kedd, 20:57:58
Kezemben egy 2006-os kiadású, kézikönyv miszerint a kombi eur4-es városi fogyasztása 8.3, országút 5, vegyes 6.2 . És ezt a gyártó állítja. Automata értelem szerűen többet. Neki milyen van?
Ha 58,5 l tankol (bár ettől biztos kevesebbet), akkor is 7,3-as fogyi jön ki. És hideg is van. Miért mondjuk akkor, hogy sokat fogyaszt?
1,5 tonnás autó. Ha nekem városba többet eszik mint nyolc, akkor se kell bosszankodjak, mert 8,3 a gyár szerint. Ez az én véleményem.
ezt mondom,hogy nem sok!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13801 Dátum:
2011.11.16 szerda, 21:54:21 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.16 szerda, 19:54:56
ezt mondom,hogy nem sok!
tudom, csak a tiedhez fűztem az én gondolatomat
(ő ne gondolja, hogy sok
)
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13802 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 00:42:19 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.16 szerda, 09:08:38
Levegő... hiány.
errol hogy gyozodjek meg? csereljek levegoszurot?? juniusban volt uj belerakva...
Egyebkent az egr le van dugozva es azota hallom foleg hidegen hogy huppog... mit tudok csinalni??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13803 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 00:52:41 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.11.17 csütörtök, 00:42:19
errol hogy gyozodjek meg? csereljek levegoszurot?? juniusban volt uj belerakva...
Egyebkent az egr le van dugozva es azota hallom foleg hidegen hogy huppog... mit tudok csinalni??
nézd át a turbocsöveidet, lehet, hogy valamelyik lyukas
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13804 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 00:53:22 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.11.17 csütörtök, 00:42:19
errol hogy gyozodjek meg? csereljek levegoszurot?? juniusban volt uj belerakva...
Egyebkent az egr le van dugozva es azota hallom foleg hidegen hogy huppog... mit tudok csinalni??
Vagy lyukas a turbócsöved, vagy ilyesmi.
Jó lenne nyomást mérni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13805 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 01:18:36 »
Erre gyanakszom elegge!! az egr-ig a turbocsovet mar csereltem! - ennek volt hangja!
Viszont most is hallok egy fajta sipolast, mintha a turbo futyulne, de ezt csak 1800-2200 kozott hallom, de oda kell figyelnem hogy halljam a motorhang mellett!
mas ok lehet??
ha nem mehet a forge szett
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.17 csütörtök, 09:55:55 írta AndyA
»
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13806 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 10:50:01 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.14 péntek, 16:20:20
EEC7 azaz EuroIII ennél nem lesz hibakód ha ledugozód. Csak Az EEC10 =Euro IV-nél kalkulálja az ECU hogy szerinte mennyi gáznak kelen lennie (direkt ezért csinálták így a gyártok hogy ne lehessen becsapni
pedig dehogy)
Stealt, ezt az EEC7/EEC10 sztorit hogy lehet kideríteni? Alváz ill motorszámban nem látom
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13807 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 11:02:20 »
Idézetet írta: Levis - 2011.11.17 csütörtök, 10:50:01
Stealt, ezt az EEC7/EEC10 sztorit hogy lehet kideríteni? Alváz ill motorszámban nem látom
csak nézd meg a forgalmit ott van bene a környezeti osztályba sorolás. De megnézheted itt is:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13808 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 11:27:46 »
Idézetet írta: stealt - 2011.11.17 csütörtök, 11:02:20
csak nézd meg a forgalmit ott van bene a környezeti osztályba sorolás. De megnézheted itt is:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Köszi megvan, az etis szerint is az, mint a forgalmiban
EURO III-as motor
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
gy-gabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13809 Dátum:
2011.11.17 csütörtök, 21:03:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.11.16 szerda, 13:29:20
ha facelift előtti és P2288-at tárol, érdemes megnézni az injektor vezérlő modul testkábelét az akku alatt.
P2288 (Pressure higher than expected)
Symptoms:
* This trouble code often occurs in conjunction with other trouble codes.
* Engine frequently undershoots to a stop.
* Engine will not start up.
Causes:
* Loose contacts (corrosion) on the wiring harness connector of the fuel
metering valve, or the connector is not pushed together properly. Check wiring harness connector
to ensure it is connected correctly and that the pins are not corroded.
* Fault with IMV wiring harness.
* Fuel metering valve stuck. Use IMV cycle test if available on this vehicle.
* Loose contact on the fuel pressure sensor wiring harness connector This tends to happen more
rarely.
* If DTC P0191 is also set, check RPM signal is present during cranking. If not check crank
sensor
És talán egy újraprogramozást is megér.
Köszi szépen megprobálom .
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13810 Dátum:
2011.11.18 péntek, 17:56:16 »
Sziasztok.A jó múltkor írtam,hogy a 2,2-sem nem indul valami szépen.Nagyon füstöl meg kapkod dadog a motor hidegen.Na örömmel írom minden ilyen gondom meg szünt.Vettem bele PRO-TEC tisztítót és szerintem jót tesz neki a folyamatos autópálya 140-nel.Szerintem kitisztult.Hálá legyen.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Tofipapa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13811 Dátum:
2011.11.18 péntek, 18:50:57 »
Nekem is hasonló problémám volt . Egér dugózás szívósor tisztítás /kb1.5kg olajsár,
:eplus2:korom / és 4-böl 3 izzító rossz volt csere után minden kifogástalan .
Naplózva
FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off INA/+36 20 98 19 535/
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13812 Dátum:
2011.11.18 péntek, 18:54:34 »
Idézetet írta: Tofipapa - 2011.11.18 péntek, 18:50:57
Nekem is hasonló problémám volt . Egér dugózás szívósor tisztítás /kb1.5kg olajsár,
:eplus2:korom / és 4-böl 3 izzító rossz volt csere után minden kifogástalan .
Én most a tesztnél tartok. Egr lehúz (mil szemmel tart), semmi pucolás, dugózás. 4. napja járatom. Látványos a különbség. Hétvégén megforgatom, és utána döntést hozok a továbbiakról.
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13813 Dátum:
2011.11.18 péntek, 19:53:19 »
Idézetet írta: teo - 2011.11.18 péntek, 18:54:34
Én most a tesztnél tartok. Egr lehúz (mil szemmel tart), semmi pucolás, dugózás. 4. napja járatom. Látványos a különbség. Hétvégén megforgatom, és utána döntést hozok a továbbiakról.
Én is ki akarom próbálni, mik a tapasztalatok? Mil lámpa világit? Úgy próbálnám ki,
hogy hibatörlésre ne kelljen menni, avagy a hiba törlődik, ha visszakötöm?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13814 Dátum:
2011.11.18 péntek, 19:55:05 »
Idézetet írta: polgab - 2011.11.18 péntek, 19:53:19
Én is ki akarom próbálni, mik a tapasztalatok? Mil lámpa világit? Úgy próbálnám ki,
hogy hibatörlésre ne kelljen menni, avagy a hiba törlődik, ha visszakötöm?
ha leveszed 15 percre az akksi sarut, akkor törlődik a hiba
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13815 Dátum:
2011.11.18 péntek, 20:01:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.18 péntek, 19:55:05
ha leveszed 15 percre az akksi sarut, akkor törlődik a hiba
köszi, ez jó ötlet, csak radióhoz nem tudom a kódot
,
tudom ki kell húzni és számot küldeni,
csak mostanában nincs sok időm, na majd egyszercsak...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13816 Dátum:
2011.11.18 péntek, 20:04:41 »
Idézetet írta: polgab - 2011.11.18 péntek, 20:01:27
köszi, ez jó ötlet, csak radióhoz nem tudom a kódot
,
tudom ki kell húzni és számot küldeni,
csak mostanában nincs sok időm, na majd egyszercsak...
"Tedd a kezed a Tévére!"
Ha van számod,memmondom a kódod!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13817 Dátum:
2011.11.18 péntek, 20:06:02 »
Nekem nincs le dugózva az egr és szerintem nem is lessz.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
badzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
a másik egy Honda CBR600RR '07...
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13818 Dátum:
2011.11.18 péntek, 20:08:27 »
A 2005ös 2.0 tdci milyen környezetvédelmi kategória? Mert nekem kék matricám van, de láttam már zölddel is, rendszám alapján hasonló korú tdci-t...
Naplózva
'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13819 Dátum:
2011.11.18 péntek, 20:12:07 »
Idézetet írta: polgab - 2011.11.18 péntek, 19:53:19
Én is ki akarom próbálni, mik a tapasztalatok? Mil lámpa világit? Úgy próbálnám ki,
hogy hibatörlésre ne kelljen menni, avagy a hiba törlődik, ha visszakötöm?
A gázra jobban (közvetlenebbül) reagál. Úgy, mint miután "jó alaposan" meghajtottam. Szebben indul, nem cibálja az alapjáratot hidegben. A fogyasztást egyelőre nem tudom.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13820 Dátum:
2011.11.18 péntek, 20:14:41 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.11.18 péntek, 20:06:02
Nekem nincs le dugózva az egr és szerintem nem is lessz.
Én is így indítottam. Még azután is, hogy 2 éve a beállt egr miatt vontatás lett a vége. De mára nagyon elegem lett belőle, mert 2 évente nem fogok 60-ért újat venni! Plusz a tisztításkor szívósor-tömítés csere - nem olcsó. És folyton (2 naponta) teliszívja magát mocsokkal, és nem akar menni az autó.
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13821 Dátum:
2011.11.18 péntek, 20:41:00 »
Idézetet írta: teo - 2011.11.18 péntek, 20:14:41
Én is így indítottam. Még azután is, hogy 2 éve a beállt egr miatt vontatás lett a vége. De mára nagyon elegem lett belőle, mert 2 évente nem fogok 60-ért újat venni! Plusz a tisztításkor szívósor-tömítés csere - nem olcsó. És folyton (2 naponta) teliszívja magát mocsokkal, és nem akar menni az autó.
Ez hogyvan, hogy vontatni kellett, de ha lehúzod meg nem tilt le?
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13822 Dátum:
2011.11.18 péntek, 20:52:36 »
Idézetet írta: polgab - 2011.11.18 péntek, 20:41:00
Ez hogyvan, hogy vontatni kellett, de ha lehúzod meg nem tilt le?
Mocskos volt, nyitva állt be. Kettőt fordult indítózáskor, majd letüdőzte a mocskát, és lefulladt.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13823 Dátum:
2011.11.18 péntek, 20:59:34 »
Idézetet írta: badzoli - 2011.11.18 péntek, 20:08:27
A 2005ös 2.0 tdci milyen környezetvédelmi kategória? Mert nekem kék matricám van, de láttam már zölddel is, rendszám alapján hasonló korú tdci-t...
Ha etisbe beírod az alvázszámot, akkor megmondja, hogy a tiéd konkrétan milyen (EURO 3 vagy 4, itthon előbbi kék, utóbbi zöld). Ha EURO 4-et mond, akkor
okmányirodában lehet reklamálni (azt hiszem fordtól lehet kérni típusbizonyítványt, hogy EURO 4), forgalmi csere, és kapsz zöld matricát.
(De az is lehet, hogy nem lesz forgalmi csere, nekem OFF autón megjegyzések közé írták a forgalmiba a változást.)
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13824 Dátum:
2011.11.18 péntek, 21:19:25 »
Idézetet írta: teo - 2011.11.18 péntek, 20:52:36
Mocskos volt, nyitva állt be. Kettőt fordult indítózáskor, majd letüdőzte a mocskát, és lefulladt.
Ja ez a tipikus 2.2 EGR achilles sarka. ledugózni és nincs gond többé
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13825 Dátum:
2011.11.18 péntek, 21:40:20 »
Idézetet írta: badzoli - 2011.11.18 péntek, 20:08:27
A 2005ös 2.0 tdci milyen környezetvédelmi kategória? Mert nekem kék matricám van, de láttam már zölddel is, rendszám alapján hasonló korú tdci-t...
én zöldet kaptam
az én autóm napfényt eszik!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13826 Dátum:
2011.11.18 péntek, 21:46:23 »
Idézetet írta: stealt - 2011.11.18 péntek, 21:19:25
Ja ez a tipikus 2.2 EGR achilles sarka. ledugózni és nincs gond többé
egyre inkább úgy érzem, hogy nekem is meg kell lépnem ezt...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13827 Dátum:
2011.11.18 péntek, 21:50:47 »
Idézetet írta: polgab - 2011.11.18 péntek, 21:46:23
egyre inkább úgy érzem, hogy nekem is meg kell lépnem ezt...
Inkább előbb mint utóbb
Naplózva
oritomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13828 Dátum:
2011.11.18 péntek, 22:15:44 »
Idézetet írta: stealt - 2011.11.18 péntek, 21:50:47
Inkább előbb mint utóbb
Nekem holnap lesz a napja.
Már alig várom, hogy ledugózhassam
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13829 Dátum:
2011.11.19 szombat, 00:23:39 »
sziasztok!
valaki megtudja mondani nekem mi a kulombseg a 101z es 301z injektor kozott??
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13830 Dátum:
2011.11.19 szombat, 00:51:37 »
üdv mindenki.egy kérdés.megvalosithato az hogy a 2.0 tdci-re a 2.2 tdci morvezérlése legyen feltöltve?csak ugy érdeklödés szinten...teljesitményben változna valami?másik kérdés.miböl lehet tudni hogy nem müködik valamelyik izzitom?menyibe fáj a cseréjük?hali.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13831 Dátum:
2011.11.19 szombat, 01:11:10 »
Idézetet írta: waver - 2011.11.19 szombat, 00:51:37
üdv mindenki.egy kérdés.megvalosithato az hogy a 2.0 tdci-re a 2.2 tdci morvezérlése legyen feltöltve?csak ugy érdeklödés szinten...teljesitményben változna valami?másik kérdés.miböl lehet tudni hogy nem müködik valamelyik izzitom?menyibe fáj a cseréjük?hali.
fel lehet, jó esetben be sem fog indulni, szóval -130le és 320nm teljesítményváltozás várható
remélem csak viccnek szántad a kérdésed
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13832 Dátum:
2011.11.19 szombat, 01:16:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.19 szombat, 01:11:10
fel lehet, jó esetben be sem fog indulni, szóval -130le és 320nm teljesítményváltozás várható
remélem csak viccnek szántad a kérdésed
eszembe sem jutna megcsinálni!ez csak elméleti kérdés volt!nyugi.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13833 Dátum:
2011.11.19 szombat, 08:18:58 »
Idézetet írta: waver - 2011.11.19 szombat, 00:51:37
üdv mindenki.egy kérdés.megvalosithato az hogy a 2.0 tdci-re a 2.2 tdci morvezérlése legyen feltöltve?csak ugy érdeklödés szinten...teljesitményben változna valami?másik kérdés.miböl lehet tudni hogy nem müködik valamelyik izzitom?menyibe fáj a cseréjük?hali.
Totál más a befecskendezési rendszere, felejtsd el.
Az hogy az izzítod nem működik onnan látszik, hogy hidegben nehezen indul és egyenletlen az alapjárat. Nagy hidegben meg tényleg sokáig kell köszörülnie míg beindul. Olyan 140ekm-ként javasolják cserélni az izzító gyertyákat.
Naplózva
badzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
a másik egy Honda CBR600RR '07...
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13834 Dátum:
2011.11.19 szombat, 09:35:02 »
Idézetet írta: tpmportal - 2011.11.18 péntek, 20:59:34
Ha etisbe beírod az alvázszámot, akkor megmondja, hogy a tiéd konkrétan milyen (EURO 3 vagy 4, itthon előbbi kék, utóbbi zöld). Ha EURO 4-et mond, akkor
okmányirodában lehet reklamálni (azt hiszem fordtól lehet kérni típusbizonyítványt, hogy EURO 4), forgalmi csere, és kapsz zöld matricát.
(De az is lehet, hogy nem lesz forgalmi csere, nekem OFF autón megjegyzések közé írták a forgalmiba a változást.)
Ezt dobta ki: Emission: 2000 EEC (EEC 7)
Na ez most akkor mi? A forgalmiban 08-as környezetvédelmi kód szerepel.
Naplózva
'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Fütyülő hang
«
Új hozzászólás #13835 Dátum:
2011.11.19 szombat, 10:23:59 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.11.17 csütörtök, 01:18:36
Erre gyanakszom elegge!! az egr-ig a turbocsovet mar csereltem! - ennek volt hangja!
Viszont
most is hallok egy fajta sipolast, mintha a turbo futyulne
, de ezt csak 1800-2200 kozott hallom, de oda kell figyelnem hogy halljam a motorhang mellett!
mas ok lehet??
ha nem mehet a forge szett
Ez a fütyülés engem is aggaszt, néha hallani, néha nem. Reggel szoktam, beindítás után az első pár km-en, gázadáskor is, meg gázelvételkor is rákezdi, alig hallható, de van. Korábban belemásztunk volna a témába, de elsikkadt. Pedig a dolog ott van, és létezik. Nem tudni, mi lesz a folyománya....ki kéne deríteni mi fütyül!
Jöhetnek az ötletek, please
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.19 szombat, 10:46:00 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13836 Dátum:
2011.11.19 szombat, 10:31:52 »
Idézetet írta: waver - 2011.11.19 szombat, 00:51:37
üdv mindenki.egy kérdés.megvalosithato az hogy a 2.0 tdci-re a 2.2 tdci morvezérlése legyen feltöltve?csak ugy érdeklödés szinten...teljesitményben változna valami?másik kérdés.miböl lehet tudni hogy nem müködik valamelyik izzitom?menyibe fáj a cseréjük?hali.
Nem azért erősebb mert más a szoftver, hanem azért mert +200 köbcenti...mivel más a lökete a motornak, teljesen mások az előtöltési értékek...teljes badarság rátölteni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13837 Dátum:
2011.11.19 szombat, 10:34:06 »
Idézetet írta: badzoli - 2011.11.19 szombat, 09:35:02
Ezt dobta ki: Emission: 2000 EEC (EEC 7)
Na ez most akkor mi? A forgalmiban 08-as környezetvédelmi kód szerepel.
Az úgy tudom EURO 3, tehát jól van besorolva a forgalmiban, és a matrica színe is megfelelő.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13838 Dátum:
2011.11.19 szombat, 10:50:00 »
OFF Kangoo (2001-es) forgalmijában környezetvédelmi osztályba sorolásnál "4" van jelölve és zöld matricás.
Az enyém (2002-es) "7"-es osztályú besorolást kapott anno és kék matricám van. Csak Én nem értem eszt az egészet?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13839 Dátum:
2011.11.19 szombat, 11:02:14 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.11.19 szombat, 10:50:00
OFF Kangoo (2001-es) forgalmijában környezetvédelmi osztályba sorolásnál "4" van jelölve és zöld matricás.
Az enyém (2002-es) "7"-es osztályú besorolást kapott anno és kék matricám van. Csak Én nem értem eszt az egészet?
bürokráciát amúgy is nehéz követni.Lényeg ez amiről beszélünk nekem is EURO3-as és kék.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13840 Dátum:
2011.11.19 szombat, 11:05:59 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.11.19 szombat, 10:50:00
OFF Kangoo (2001-es) forgalmijában környezetvédelmi osztályba sorolásnál "4" van jelölve és zöld matricás.
Az enyém (2002-es) "7"-es osztályú besorolást kapott anno és kék matricám van. Csak Én nem értem eszt az egészet?
Azt én sem értem, hogy a 4-es besorolással hogy kapott zöldet. De én az egész szabályzást nem értem. Azt velem senki nem tudja elhitetni, hogy egy '94-es 1.3 swift
megfelelően működő katalizátorral és lambdaszondával károsabb a környezetre, mint egy Lexus RX400h, pedig előbbi piros, és fujj, míg utóbbi zöld, és napfény jön a kipufogójából.
Naplózva
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13841 Dátum:
2011.11.19 szombat, 12:48:04 »
Kérdésem a következő lenne.
Külföldről behozott piros gázolaj mennyire ártalmas a TDCI motornak,csúcsoknak szivattyúnak,stb.
Vagy csak a szinezéke más az adott országra vonatkozóan,hogy kik és mire használhatják?
Válaszokat előre is köszi.
Balázs.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13842 Dátum:
2011.11.19 szombat, 12:56:43 »
Egy újabb kérdés merült fel bennem.
Az autóban lévő JÓ !!! csúcsokat tudják-e megfelelő géppel újraprogramozni (kódolni)?
Vagy a csúcsban lévő elektronikát cserélni kell?
Ugyanis melegen a motornak csattogósabb a hangja,bizonyos fordulaton és sebességgel haladva.
Ez kb: 5.-ben 50 km/h-val haladva.
Azért írom hogy jó,mert most vizsgáltattam be Bosch padon és a résolaj érték azonos mind a 4-nél.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13843 Dátum:
2011.11.19 szombat, 13:23:06 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2011.11.19 szombat, 12:56:43
Egy újabb kérdés merült fel bennem.
Az autóban lévő JÓ !!! csúcsokat tudják-e megfelelő géppel újraprogramozni (kódolni)?
Vagy a csúcsban lévő elektronikát cserélni kell?
Ugyanis melegen a motornak csattogósabb a hangja,bizonyos fordulaton és sebességgel haladva.
Ez kb: 5.-ben 50 km/h-val haladva.
Azért írom hogy jó,mert most vizsgáltattam be Bosch padon és a résolaj érték azonos mind a 4-nél.
igen.Gyári célműszerrel szagszervízben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13844 Dátum:
2011.11.19 szombat, 13:24:00 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2011.11.19 szombat, 12:48:04
Kérdésem a következő lenne.
Külföldről behozott piros gázolaj mennyire ártalmas a TDCI motornak,csúcsoknak szivattyúnak,stb.
Vagy csak a szinezéke más az adott országra vonatkozóan,hogy kik és mire használhatják?
Válaszokat előre is köszi.
Balázs.
fűtőolaj.tdci nem szeresse.csúcsok és a pumpa kb haccá'ezer HUF.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13845 Dátum:
2011.11.19 szombat, 14:17:48 »
és melyik szakszerviz a jó?
?
Időben kb mennyi ideig tart?
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13846 Dátum:
2011.11.19 szombat, 14:20:35 »
pedig azt mondják,hogy csak a színe más,na meg az adótartalom
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13847 Dátum:
2011.11.19 szombat, 14:33:56 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2011.11.19 szombat, 14:20:35
pedig azt mondják,hogy csak a színe más,na meg az adótartalom
AZ fűtőolaj!A hagyományos dízeleknek még elment,de a tdci-nek nem jó.Nem ugyan az a minőség.Teljesen más!Nem csak a színe!
Kérdezd csak meg Stealt-et,ő otthon van a témában!Drága kísérlet lesz,de azt csinálsz amit akarsz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13848 Dátum:
2011.11.19 szombat, 14:35:01 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2011.11.19 szombat, 14:17:48
és melyik szakszerviz a jó?
?
Időben kb mennyi ideig tart?
amelyik útba esik neked!
Max fél óra.de szerintem annyi sincs.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13849 Dátum:
2011.11.19 szombat, 15:12:46 »
Van nekem az autó szerelőm.Őt a vagy két hete elvitte a főnöke egy tovább képzés szerű valamire (nem tom pontosan miféle volt) de volt ott egy csóka aki a nagy nyomású rendszerek specialistája.Na az a csóka azt mondta,hogy európában a Magyar piacra adnak el a legtöbb nagy nyomású rendszerhez tartozó dolgokat.Amire gondolt pl:nagy nyomású pumpa és csúcsok.Volt nála kettő db pumpa és meg kérdezte hogy melyikkel hány km-ert mentek.Mindegy saccoltak nem tudom melyikre mit mondtak de nem ez a lényeg hanem az,hogy az egyikben 600000km-ter volt a másikban 280000km-ter.Na a kevesebb km-teres volt az amit itthol használtak.Be tette valami nagyon nagyító alá és a magyar televolt karcokkal a német meg nem.Azt mondta,hogy a magyar gázolaj nem cigazán felel meg az eu előírásainak.
Mit szóltok ehhez?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Oldalak:
1
...
270
271
272
273
274
275
276
[
277
]
278
279
280
281
282
283
284
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ