Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:14:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 283 284 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14647181 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13800 Dátum: 2011.11.16 szerda, 19:54:56 »

Kezemben egy 2006-os kiadású, kézikönyv miszerint a kombi eur4-es városi fogyasztása 8.3, országút 5, vegyes 6.2 . És ezt a gyártó állítja. Automata értelem szerűen többet. Neki milyen van?
Ha 58,5 l tankol (bár ettől biztos kevesebbet), akkor is 7,3-as fogyi jön ki. És hideg is van. Miért mondjuk akkor, hogy sokat fogyaszt?
1,5 tonnás autó. Ha nekem városba többet eszik mint nyolc, akkor se kell bosszankodjak, mert 8,3 a gyár szerint. Ez az én véleményem.  wave
ezt mondom,hogy nem sok! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13801 Dátum: 2011.11.16 szerda, 21:54:21 »

ezt mondom,hogy nem sok! Wink
tudom, csak a tiedhez fűztem az én gondolatomat  wave
(ő ne gondolja, hogy sok  Wink)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13802 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 00:42:19 »

Levegő... hiány.

errol hogy gyozodjek meg? csereljek levegoszurot?? juniusban volt uj belerakva...
Egyebkent az egr le van dugozva es  azota hallom foleg hidegen hogy huppog...  mit tudok csinalni??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13803 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 00:52:41 »


errol hogy gyozodjek meg? csereljek levegoszurot?? juniusban volt uj belerakva...
Egyebkent az egr le van dugozva es  azota hallom foleg hidegen hogy huppog...  mit tudok csinalni??

nézd át a turbocsöveidet, lehet, hogy valamelyik lyukas
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13804 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 00:53:22 »


errol hogy gyozodjek meg? csereljek levegoszurot?? juniusban volt uj belerakva...
Egyebkent az egr le van dugozva es  azota hallom foleg hidegen hogy huppog...  mit tudok csinalni??


Vagy lyukas a turbócsöved, vagy ilyesmi.
Jó lenne nyomást mérni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13805 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 01:18:36 »

Erre gyanakszom elegge!! az egr-ig a turbocsovet mar csereltem! - ennek volt hangja!
Viszont most is hallok egy fajta sipolast, mintha a turbo futyulne, de ezt csak 1800-2200 kozott hallom, de oda kell figyelnem hogy halljam a motorhang mellett!
mas ok lehet??
 ha nem mehet a forge szett Smiley Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.17 csütörtök, 09:55:55 írta AndyA » Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13806 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 10:50:01 »

EEC7 azaz EuroIII ennél nem lesz hibakód ha ledugozód. Csak Az EEC10 =Euro IV-nél kalkulálja az ECU hogy szerinte mennyi gáznak kelen lennie (direkt ezért csinálták így a gyártok hogy ne lehessen becsapni  eplus2 pedig dehogy)

Stealt, ezt az EEC7/EEC10 sztorit hogy lehet kideríteni? Alváz ill motorszámban nem látom Huh?
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13807 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 11:02:20 »

Stealt, ezt az EEC7/EEC10 sztorit hogy lehet kideríteni? Alváz ill motorszámban nem látom Huh?
csak nézd meg a forgalmit ott van bene a környezeti osztályba sorolás. De megnézheted itt is: http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do   
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #13808 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 11:27:46 »

csak nézd meg a forgalmit ott van bene a környezeti osztályba sorolás. De megnézheted itt is: http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do   

Köszi megvan, az etis szerint is az, mint a forgalmiban  nyes EURO III-as motor
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
gy-gabor
Vendég
« Új hozzászólás #13809 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 21:03:45 »

ha facelift előtti és P2288-at tárol, érdemes megnézni az injektor vezérlő modul testkábelét az akku alatt.

P2288 (Pressure higher than expected)
Symptoms:
* This trouble code often occurs in conjunction with other trouble codes.
* Engine frequently undershoots to a stop.
* Engine will not start up.
Causes:
* Loose contacts (corrosion) on the wiring harness connector of the fuel
metering valve, or the connector is not pushed together properly. Check wiring harness connector
to ensure it is connected correctly and that the pins are not corroded.
* Fault with IMV wiring harness.
* Fuel metering valve stuck. Use IMV cycle test if available on this vehicle.
* Loose contact on the fuel pressure sensor wiring harness connector This tends to happen more
rarely.
* If DTC P0191 is also set, check RPM signal is present during cranking. If not check crank
sensor

És talán egy újraprogramozást is megér.
Köszi szépen megprobálom .
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13810 Dátum: 2011.11.18 péntek, 17:56:16 »

Sziasztok.A jó múltkor írtam,hogy a 2,2-sem nem indul valami szépen.Nagyon füstöl meg kapkod dadog a motor hidegen.Na örömmel írom minden ilyen gondom meg szünt.Vettem bele PRO-TEC tisztítót és szerintem jót tesz neki a folyamatos autópálya 140-nel.Szerintem kitisztult.Hálá legyen.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Tofipapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #13811 Dátum: 2011.11.18 péntek, 18:50:57 »

Nekem is hasonló problémám volt . Egér dugózás szívósor tisztítás /kb1.5kg olajsár, wave :eplus2:korom / és 4-böl 3 izzító rossz volt csere után minden kifogástalan .
Naplózva

FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off  INA/+36 20 98 19 535/
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13812 Dátum: 2011.11.18 péntek, 18:54:34 »

Nekem is hasonló problémám volt . Egér dugózás szívósor tisztítás /kb1.5kg olajsár, wave :eplus2:korom / és 4-böl 3 izzító rossz volt csere után minden kifogástalan .

Én most a tesztnél tartok. Egr lehúz (mil szemmel tart), semmi pucolás, dugózás. 4. napja járatom. Látványos a különbség. Hétvégén megforgatom, és utána döntést hozok a továbbiakról.
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #13813 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:53:19 »

Én most a tesztnél tartok. Egr lehúz (mil szemmel tart), semmi pucolás, dugózás. 4. napja járatom. Látványos a különbség. Hétvégén megforgatom, és utána döntést hozok a továbbiakról.
Én is ki akarom próbálni, mik a tapasztalatok? Mil lámpa világit? Úgy próbálnám ki,
hogy hibatörlésre ne kelljen menni, avagy a hiba törlődik, ha visszakötöm?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13814 Dátum: 2011.11.18 péntek, 19:55:05 »

Én is ki akarom próbálni, mik a tapasztalatok? Mil lámpa világit? Úgy próbálnám ki,
hogy hibatörlésre ne kelljen menni, avagy a hiba törlődik, ha visszakötöm?
ha leveszed 15 percre az akksi sarut, akkor törlődik a hiba
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #13815 Dátum: 2011.11.18 péntek, 20:01:27 »

ha leveszed 15 percre az akksi sarut, akkor törlődik a hiba
köszi, ez jó ötlet, csak radióhoz nem tudom a kódot  falbav ,
tudom ki kell húzni és számot küldeni,
csak mostanában nincs sok időm, na majd egyszercsak...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13816 Dátum: 2011.11.18 péntek, 20:04:41 »

köszi, ez jó ötlet, csak radióhoz nem tudom a kódot  falbav ,
tudom ki kell húzni és számot küldeni,
csak mostanában nincs sok időm, na majd egyszercsak...
"Tedd a kezed a Tévére!" nyes
Ha van számod,memmondom a kódod! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13817 Dátum: 2011.11.18 péntek, 20:06:02 »

Nekem nincs le dugózva az egr és szerintem nem is lessz.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #13818 Dátum: 2011.11.18 péntek, 20:08:27 »

A 2005ös 2.0 tdci milyen környezetvédelmi kategória? Mert nekem kék matricám van, de láttam már zölddel is, rendszám alapján hasonló korú tdci-t...
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13819 Dátum: 2011.11.18 péntek, 20:12:07 »

Én is ki akarom próbálni, mik a tapasztalatok? Mil lámpa világit? Úgy próbálnám ki,
hogy hibatörlésre ne kelljen menni, avagy a hiba törlődik, ha visszakötöm?

A gázra jobban (közvetlenebbül) reagál. Úgy, mint miután "jó alaposan" meghajtottam. Szebben indul, nem cibálja az alapjáratot hidegben. A fogyasztást egyelőre nem tudom.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13820 Dátum: 2011.11.18 péntek, 20:14:41 »

Nekem nincs le dugózva az egr és szerintem nem is lessz.

Én is így indítottam. Még azután is, hogy 2 éve a beállt egr miatt vontatás lett a vége. De mára nagyon elegem lett belőle, mert 2 évente nem fogok 60-ért újat venni! Plusz a tisztításkor szívósor-tömítés csere - nem olcsó. És folyton (2 naponta) teliszívja magát mocsokkal, és nem akar menni az autó.
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #13821 Dátum: 2011.11.18 péntek, 20:41:00 »

Én is így indítottam. Még azután is, hogy 2 éve a beállt egr miatt vontatás lett a vége. De mára nagyon elegem lett belőle, mert 2 évente nem fogok 60-ért újat venni! Plusz a tisztításkor szívósor-tömítés csere - nem olcsó. És folyton (2 naponta) teliszívja magát mocsokkal, és nem akar menni az autó.
Ez hogyvan, hogy vontatni kellett, de ha lehúzod meg nem tilt le?
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13822 Dátum: 2011.11.18 péntek, 20:52:36 »

Ez hogyvan, hogy vontatni kellett, de ha lehúzod meg nem tilt le?

Mocskos volt, nyitva állt be. Kettőt fordult indítózáskor, majd letüdőzte a mocskát, és lefulladt.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13823 Dátum: 2011.11.18 péntek, 20:59:34 »

A 2005ös 2.0 tdci milyen környezetvédelmi kategória? Mert nekem kék matricám van, de láttam már zölddel is, rendszám alapján hasonló korú tdci-t...

Ha etisbe beírod az alvázszámot, akkor megmondja, hogy a tiéd konkrétan milyen (EURO 3 vagy 4, itthon előbbi kék, utóbbi zöld). Ha EURO 4-et mond, akkor
okmányirodában lehet reklamálni (azt hiszem fordtól lehet kérni típusbizonyítványt, hogy EURO 4), forgalmi csere, és kapsz zöld matricát.
(De az is lehet, hogy nem lesz forgalmi csere, nekem OFF autón megjegyzések közé írták a forgalmiba a változást.)
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13824 Dátum: 2011.11.18 péntek, 21:19:25 »

Mocskos volt, nyitva állt be. Kettőt fordult indítózáskor, majd letüdőzte a mocskát, és lefulladt.
Ja ez a tipikus 2.2 EGR achilles sarka. ledugózni és nincs gond  többé vigyor3
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13825 Dátum: 2011.11.18 péntek, 21:40:20 »

A 2005ös 2.0 tdci milyen környezetvédelmi kategória? Mert nekem kék matricám van, de láttam már zölddel is, rendszám alapján hasonló korú tdci-t...
én zöldet kaptam  eplus2
az én autóm napfényt eszik!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


polgab
Vendég
« Új hozzászólás #13826 Dátum: 2011.11.18 péntek, 21:46:23 »

Ja ez a tipikus 2.2 EGR achilles sarka. ledugózni és nincs gond  többé vigyor3
egyre inkább úgy érzem, hogy nekem is meg kell lépnem ezt...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13827 Dátum: 2011.11.18 péntek, 21:50:47 »

egyre inkább úgy érzem, hogy nekem is meg kell lépnem ezt...
Inkább előbb mint utóbb
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #13828 Dátum: 2011.11.18 péntek, 22:15:44 »

Inkább előbb mint utóbb

Nekem holnap lesz a napja.
Már alig várom, hogy ledugózhassam Cheesy
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13829 Dátum: 2011.11.19 szombat, 00:23:39 »

sziasztok!

valaki megtudja mondani nekem mi a kulombseg a 101z es 301z injektor kozott??
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13830 Dátum: 2011.11.19 szombat, 00:51:37 »

üdv mindenki.egy kérdés.megvalosithato az hogy a 2.0 tdci-re a 2.2 tdci morvezérlése legyen feltöltve?csak ugy érdeklödés szinten...teljesitményben változna valami?másik kérdés.miböl lehet tudni hogy nem müködik valamelyik izzitom?menyibe fáj a cseréjük?hali.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13831 Dátum: 2011.11.19 szombat, 01:11:10 »

üdv mindenki.egy kérdés.megvalosithato az hogy a 2.0 tdci-re a 2.2 tdci morvezérlése legyen feltöltve?csak ugy érdeklödés szinten...teljesitményben változna valami?másik kérdés.miböl lehet tudni hogy nem müködik valamelyik izzitom?menyibe fáj a cseréjük?hali.
fel lehet, jó esetben be sem fog indulni, szóval -130le és 320nm teljesítményváltozás várható nyes

remélem csak viccnek szántad a kérdésed falbav falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13832 Dátum: 2011.11.19 szombat, 01:16:38 »

fel lehet, jó esetben be sem fog indulni, szóval -130le és 320nm teljesítményváltozás várható nyes

remélem csak viccnek szántad a kérdésed falbav falbav

eszembe sem jutna megcsinálni!ez csak elméleti kérdés volt!nyugi. worship
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13833 Dátum: 2011.11.19 szombat, 08:18:58 »

üdv mindenki.egy kérdés.megvalosithato az hogy a 2.0 tdci-re a 2.2 tdci morvezérlése legyen feltöltve?csak ugy érdeklödés szinten...teljesitményben változna valami?másik kérdés.miböl lehet tudni hogy nem müködik valamelyik izzitom?menyibe fáj a cseréjük?hali.
Totál más a befecskendezési rendszere, felejtsd el.
Az hogy az izzítod nem működik onnan látszik, hogy hidegben nehezen indul és egyenletlen az alapjárat. Nagy hidegben meg tényleg sokáig kell köszörülnie míg beindul. Olyan 140ekm-ként javasolják cserélni az izzító gyertyákat.
Naplózva
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #13834 Dátum: 2011.11.19 szombat, 09:35:02 »

Ha etisbe beírod az alvázszámot, akkor megmondja, hogy a tiéd konkrétan milyen (EURO 3 vagy 4, itthon előbbi kék, utóbbi zöld). Ha EURO 4-et mond, akkor
okmányirodában lehet reklamálni (azt hiszem fordtól lehet kérni típusbizonyítványt, hogy EURO 4), forgalmi csere, és kapsz zöld matricát.
(De az is lehet, hogy nem lesz forgalmi csere, nekem OFF autón megjegyzések közé írták a forgalmiba a változást.)
Ezt dobta ki: Emission:     2000 EEC (EEC 7)
Na ez most akkor mi? A forgalmiban 08-as környezetvédelmi kód szerepel.
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #13835 Dátum: 2011.11.19 szombat, 10:23:59 »

Erre gyanakszom elegge!! az egr-ig a turbocsovet mar csereltem! - ennek volt hangja!
Viszont most is hallok egy fajta sipolast, mintha a turbo futyulne, de ezt csak 1800-2200 kozott hallom, de oda kell figyelnem hogy halljam a motorhang mellett!
mas ok lehet??
 ha nem mehet a forge szett Smiley Smiley

Ez a fütyülés engem is aggaszt, néha hallani, néha nem. Reggel szoktam, beindítás után az első pár km-en, gázadáskor is, meg gázelvételkor is rákezdi, alig hallható, de van. Korábban belemásztunk volna a témába, de elsikkadt. Pedig a dolog ott van, és létezik. Nem tudni, mi lesz a folyománya....ki kéne deríteni mi fütyül!
Jöhetnek az ötletek, please
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.19 szombat, 10:46:00 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13836 Dátum: 2011.11.19 szombat, 10:31:52 »

üdv mindenki.egy kérdés.megvalosithato az hogy a 2.0 tdci-re a 2.2 tdci morvezérlése legyen feltöltve?csak ugy érdeklödés szinten...teljesitményben változna valami?másik kérdés.miböl lehet tudni hogy nem müködik valamelyik izzitom?menyibe fáj a cseréjük?hali.
Nem azért erősebb mert más a szoftver, hanem azért mert +200 köbcenti...mivel más a lökete a motornak, teljesen mások az előtöltési értékek...teljes badarság rátölteni.  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13837 Dátum: 2011.11.19 szombat, 10:34:06 »

Ezt dobta ki: Emission:     2000 EEC (EEC 7)
Na ez most akkor mi? A forgalmiban 08-as környezetvédelmi kód szerepel.

Az úgy tudom EURO 3, tehát jól van besorolva a forgalmiban, és a matrica színe is megfelelő.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #13838 Dátum: 2011.11.19 szombat, 10:50:00 »

OFF Kangoo (2001-es) forgalmijában környezetvédelmi osztályba sorolásnál "4" van jelölve és zöld matricás.
Az enyém (2002-es) "7"-es osztályú besorolást kapott anno és kék matricám van. Csak Én nem értem eszt az egészet? Huh?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13839 Dátum: 2011.11.19 szombat, 11:02:14 »

OFF Kangoo (2001-es) forgalmijában környezetvédelmi osztályba sorolásnál "4" van jelölve és zöld matricás.
Az enyém (2002-es) "7"-es osztályú besorolást kapott anno és kék matricám van. Csak Én nem értem eszt az egészet? Huh?
bürokráciát amúgy is nehéz követni.Lényeg ez amiről beszélünk nekem is EURO3-as és kék.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13840 Dátum: 2011.11.19 szombat, 11:05:59 »

OFF Kangoo (2001-es) forgalmijában környezetvédelmi osztályba sorolásnál "4" van jelölve és zöld matricás.
Az enyém (2002-es) "7"-es osztályú besorolást kapott anno és kék matricám van. Csak Én nem értem eszt az egészet? Huh?

Azt én sem értem, hogy a 4-es besorolással hogy kapott zöldet. De én az egész szabályzást nem értem. Azt velem senki nem tudja elhitetni, hogy egy '94-es 1.3 swift
megfelelően működő katalizátorral és lambdaszondával károsabb a környezetre, mint egy Lexus RX400h, pedig előbbi piros, és fujj, míg utóbbi zöld, és napfény jön a kipufogójából.
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #13841 Dátum: 2011.11.19 szombat, 12:48:04 »

 help
Kérdésem a következő lenne.
Külföldről behozott piros gázolaj mennyire ártalmas a TDCI motornak,csúcsoknak szivattyúnak,stb.
Vagy csak a szinezéke más az adott országra vonatkozóan,hogy kik és mire használhatják?
Válaszokat előre is köszi.

Balázs.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #13842 Dátum: 2011.11.19 szombat, 12:56:43 »

Egy újabb kérdés merült fel bennem.
Az autóban lévő JÓ !!! csúcsokat tudják-e megfelelő géppel újraprogramozni (kódolni)?
Vagy a csúcsban lévő elektronikát cserélni kell?
Ugyanis melegen a motornak csattogósabb a hangja,bizonyos fordulaton és sebességgel haladva.
Ez kb: 5.-ben  50 km/h-val haladva.
Azért írom hogy jó,mert most vizsgáltattam be Bosch padon és a résolaj érték azonos mind a 4-nél.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13843 Dátum: 2011.11.19 szombat, 13:23:06 »

Egy újabb kérdés merült fel bennem.
Az autóban lévő JÓ !!! csúcsokat tudják-e megfelelő géppel újraprogramozni (kódolni)?
Vagy a csúcsban lévő elektronikát cserélni kell?
Ugyanis melegen a motornak csattogósabb a hangja,bizonyos fordulaton és sebességgel haladva.
Ez kb: 5.-ben  50 km/h-val haladva.
Azért írom hogy jó,mert most vizsgáltattam be Bosch padon és a résolaj érték azonos mind a 4-nél.
igen.Gyári célműszerrel szagszervízben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13844 Dátum: 2011.11.19 szombat, 13:24:00 »

help
Kérdésem a következő lenne.
Külföldről behozott piros gázolaj mennyire ártalmas a TDCI motornak,csúcsoknak szivattyúnak,stb.
Vagy csak a szinezéke más az adott országra vonatkozóan,hogy kik és mire használhatják?
Válaszokat előre is köszi.

Balázs.
fűtőolaj.tdci nem szeresse.csúcsok és a pumpa kb haccá'ezer HUF.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #13845 Dátum: 2011.11.19 szombat, 14:17:48 »

és melyik szakszerviz a jó?Huh??
Időben kb mennyi ideig tart?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #13846 Dátum: 2011.11.19 szombat, 14:20:35 »

pedig azt mondják,hogy csak a színe más,na meg az adótartalom
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13847 Dátum: 2011.11.19 szombat, 14:33:56 »

pedig azt mondják,hogy csak a színe más,na meg az adótartalom
AZ fűtőolaj!A hagyományos dízeleknek még elment,de a tdci-nek nem jó.Nem ugyan az a minőség.Teljesen más!Nem csak a színe!
Kérdezd csak meg Stealt-et,ő otthon van a témában!Drága kísérlet lesz,de azt csinálsz amit akarsz! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13848 Dátum: 2011.11.19 szombat, 14:35:01 »

és melyik szakszerviz a jó?Huh??
Időben kb mennyi ideig tart?
amelyik útba esik neked! vigyor3
Max fél óra.de szerintem annyi sincs..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13849 Dátum: 2011.11.19 szombat, 15:12:46 »

Van nekem az autó szerelőm.Őt a vagy két hete elvitte a főnöke egy tovább képzés szerű valamire (nem tom pontosan miféle volt) de volt ott egy csóka aki a nagy nyomású rendszerek specialistája.Na az a csóka azt mondta,hogy európában a Magyar piacra adnak el a legtöbb nagy nyomású rendszerhez tartozó dolgokat.Amire gondolt pl:nagy nyomású pumpa és csúcsok.Volt nála kettő db pumpa és meg kérdezte hogy melyikkel hány km-ert mentek.Mindegy saccoltak nem tudom melyikre mit mondtak de nem ez a lényeg hanem az,hogy az egyikben 600000km-ter volt a másikban 280000km-ter.Na a kevesebb km-teres volt az amit itthol használtak.Be tette valami nagyon nagyító alá és a magyar televolt karcokkal a német meg nem.Azt mondta,hogy a magyar gázolaj nem cigazán felel meg az eu előírásainak.
Mit szóltok ehhez?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 283 284 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.