Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:18:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
303
304
305
306
307
308
309
[
310
]
311
312
313
314
315
316
317
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14659578 alkalommal)
0 Felhasználó és 138 vendég van a témában
Mukkerino
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15450 Dátum:
2012.02.04 szombat, 17:58:24 »
Sziasztok,
Aposom 1,8as Tdci-vel kapcsolatban lenne kerdesem itt a forumon. Epp felenk tart meg bo 200km-re van es hivott, hogy az autoval max 90km/h-val lehet kozlekedni, mert ha gyorsabban probalna jonni az autopalyan, akkor leall a motor (menet kozben). Es ezt 3szor el is jatszott mar az auto... Szerintetek mi okozhatja ezt? Uzemanyagszuro problema lehet? Olyan mintha nem kapna eleg uzemanyagot a motor. Bar ezt csak en tippelem. Vkinek volt mar hasonlo problemaja?
Elore is koszi a valaszokat.
Mukkerino
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15451 Dátum:
2012.02.04 szombat, 18:06:22 »
Idézetet írta: Mukkerino - 2012.02.04 szombat, 17:58:24
Sziasztok,
Aposom 1,8as Tdci-vel kapcsolatban lenne kerdesem itt a forumon. Epp felenk tart meg bo 200km-re van es hivott, hogy az autoval max 90km/h-val lehet kozlekedni, mert ha gyorsabban probalna jonni az autopalyan, akkor leall a motor (menet kozben). Es ezt 3szor el is jatszott mar az auto... Szerintetek mi okozhatja ezt? Uzemanyagszuro problema lehet? Olyan mintha nem kapna eleg uzemanyagot a motor. Bar ezt csak en tippelem. Vkinek volt mar hasonlo problemaja?
Elore is koszi a valaszokat.
Mukkerino
Ez milyen tipus mert MKIII-as nem volt 1.8 as motorral?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15452 Dátum:
2012.02.04 szombat, 18:10:49 »
Idézetet írta: Mukkerino - 2012.02.04 szombat, 17:58:24
Sziasztok,
Aposom 1,8as Tdci-vel kapcsolatban lenne kerdesem itt a forumon. Epp felenk tart meg bo 200km-re van es hivott, hogy az autoval max 90km/h-val lehet kozlekedni, mert ha gyorsabban probalna jonni az autopalyan, akkor leall a motor (menet kozben). Es ezt 3szor el is jatszott mar az auto... Szerintetek mi okozhatja ezt? Uzemanyagszuro problema lehet? Olyan mintha nem kapna eleg uzemanyagot a motor. Bar ezt csak en tippelem. Vkinek volt mar hasonlo problemaja?
Elore is koszi a valaszokat.
Mukkerino
Tankoljon rá prémium dízelt vagy 2-3 liter benzint és meg fog szűnni vszleg.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15453 Dátum:
2012.02.04 szombat, 18:19:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.04 szombat, 18:10:49
Tankoljon rá prémium dízelt vagy 2-3 liter benzint és meg fog szűnni vszleg.
A szűrőcserét úgysem ússza meg,de benyát azért mégsem kéne.....én inkább azt mondanám,hogy jöjjön haza 90el,és aztán szűrőcsere.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15454 Dátum:
2012.02.04 szombat, 18:29:34 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.04 szombat, 18:19:01
A szűrőcserét úgysem ússza meg,de benyát azért mégsem kéne.....én inkább azt mondanám,hogy jöjjön haza 90el,és aztán szűrőcsere.
Persze a végleges megoldás az, csak most hirtelenbe gondoltam ezt...ennyi benya még fél tanknál sem csinála semmi gondot ezért is mertem írni..a viszkozitás még ennyi benyával is a nyári szint felett lenne, ebben a hidegben.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mukkerino
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15455 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:07:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.04 szombat, 18:10:49
Tankoljon rá prémium dízelt vagy 2-3 liter benzint és meg fog szűnni vszleg.
ez megtortent (marmint a premium dizel tankolas) de nem volt javulas sajnos
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.04 szombat, 19:11:08 írta Mukkerino
»
Naplózva
Mukkerino
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15456 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:10:35 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.04 szombat, 18:06:22
Ez milyen tipus mert MKIII-as nem volt 1.8 as motorral?
Akkor passz. Lehet rosszul emlekeztem. De abban biztos vok, h 2.0 alatt van
De hamarosan pontosan megirom ha ideer.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15457 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:14:42 »
Idézetet írta: Mukkerino - 2012.02.04 szombat, 19:07:29
ez megtortent (marmint a premium dizel tankolas) de nem volt javulas sajnos
takarjátok le a hűtőrácsot is, hogy a motortér se hűljön a menetszéltől ki.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15458 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:16:20 »
Idézetet írta: Mukkerino - 2012.02.04 szombat, 19:10:35
Akkor passz. Lehet rosszul emlekeztem. De abban biztos vok, h 2.0 alatt van
De hamarosan pontosan megirom ha ideer.
Mindegy a lényeg ahogy előttem mondták akkor szürő csere és utána nyomjátok tele prémiummal.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15459 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:21:50 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.04 szombat, 19:14:42
takarjátok le a hűtőrácsot is, hogy a motortér se hűljön a menetszéltől ki.
Én a héten mentem vele -10 fokba 120-al és semmi gond.Szerintünk ahogy írtuk szürő gond
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15460 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:30:49 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.04 szombat, 19:21:50
Én a héten mentem vele -10 fokba 120-al és semmi gond.Szerintünk ahogy írtuk szürő gond
ez nálam is átjött
viszont azért adtam ezt a letakarós tippet, mert ha le van dermedve a trutyi a szűrőben és nem ad neki időt helyben járatással a júzer, akkor a kicsapódott paraffin nem tud leoldódni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15461 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:31:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.04 szombat, 18:29:34
Persze a végleges megoldás az, csak most hirtelenbe gondoltam ezt...ennyi benya még fél tanknál sem csinála semmi gondot ezért is mertem írni..a viszkozitás még ennyi benyával is a nyári szint felett lenne, ebben a hidegben.
Viszkozitás, sűrűség ugyanaz a télinél és a nyárinál. Az eltérés a cetánindex ami alacsonyabb a télinél kb 46 a nyári 51 helyett. Benzint inkább ne, Telitank gázolajnak 2-3 liter benzin ugyan nem gond, észre se venni, talán még 10-15 liter benzinnel is elkopogna. Ilyen időben inkább premiumot kell belerakni. Jobban nem fog tőle menni, de legalább nem dermed bele a szűrőbe.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15462 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:35:26 »
Idézetet írta: Mukkerino - 2012.02.04 szombat, 19:07:29
ez megtortent (marmint a premium dizel tankolas) de nem volt javulas sajnos
Akkor szűrődből már csak egy kanóc hiányzik és már el is mehet mécsesnek mert annyi parrafin rakadott le benne.
Cseréld ki a szűrőt és ilyen időben használj premium gázolajat.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15463 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:38:02 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.04 szombat, 19:35:26
Akkor szűrődből már csak egy kanóc hiányzik és már el is mehet mécsesnek mert annyi parrafin rakadott le benne.
Cseréld ki a szűrőt és ilyen időben használj premium gázolajat.
még talán a fűtött garázs lenne hasznára ebben a helyzetben..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mukkerino
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15464 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:45:50 »
okes. Koszi a valaszokat es tippeket. Majd megirom mi a tortenet vege.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15465 Dátum:
2012.02.04 szombat, 19:46:43 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.04 szombat, 19:38:02
még talán a fűtött garázs lenne hasznára ebben a helyzetben..
Persze csak tudd magad után húzni ha pl áll vagy 8 órát a szabadban utána a gép mielőtt visszaindulnál
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15466 Dátum:
2012.02.04 szombat, 21:55:20 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.04 szombat, 19:30:49
ez nálam is átjött
viszont azért adtam ezt a letakarós tippet, mert ha le van dermedve a trutyi a szűrőben és nem ad neki időt helyben járatással a júzer, akkor a kicsapódott paraffin nem tud leoldódni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15467 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 08:06:46 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.04 szombat, 19:38:02
még talán a fűtött garázs lenne hasznára ebben a helyzetben..
Igen, a magasabb hőfok valóban jót tesz. Hideg okozta probléma az egri Agria Park parkolóházának +12 Fokos környezetében rendbejött. Venni kell mozijegyet ott (akkor tovább parkolhatsz ingyen
), nyomod a popcornt az ücsivel, a kocsid meg kiolvad annyira, amennyire így télen soha nem tudna.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15468 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 09:20:31 »
A bosch gázolajszűrő a nem ajánlott kategóriába tartozik? Tudom, h a gyári a legjobb, csak muszájból cseréltem mert volt 1 kis gond a kocsival és gondoltuk ez az első amit érdemes, ez tűnt a legjobbnak a választék közül. Amit kivettem abba 25e km van és mann. De nem ez volt a baja.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15469 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 09:23:08 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.05 vasárnap, 09:20:31
A bosch gázolajszűrő a nem ajánlott kategóriába tartozik? Tudom, h a gyári a legjobb, csak muszájból cseréltem mert volt 1 kis gond a kocsival és gondoltuk ez az első amit érdemes, ez tűnt a legjobbnak a választék közül. Amit kivettem abba 25e km van és mann. De nem ez volt a baja.
A gyári is bosch, ugyanaz...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15470 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 09:56:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.05 vasárnap, 09:23:08
A gyári is bosch, ugyanaz...
Akkor jó.
Egy kis tanulság vagy példa a nem odafigyelésre és idegrendszerünk rongálására: A lényeghez tudni kell, h 2 hete szívósort takarítottam+ tömítés csere, map szenzort is tak, egért dugóztam újra. A kocsi nagyon jó lett és sokkal erősebb. Pénteken mentem veszprémbe, az 150 km nekem. Kb 30 km után eltűnt a lóerő nagy része, olyan lehetett mint a 1.6 D kadett. Nem füstölt, nem fújt ki turbócső, nem volt izzítás villogás se semmi. Egyedül annyi, h alapjárat leesett 700 köré -10 fokban. Odaértem nagy nehezen, megnézte 1 ismerős szerelő a honda sommerből a mol mögött( Zoli ) aki régebbről fordos és tdci je van. Nem tudott rá mit mondani gép nélkül. Álló helybe dolgozott valamennyit a turbo. Irány az egyik ford. Diag, csúcspoharazás. 3 porlasztó KO túl sok a résolaj. Volt pár hibakód is azt később beírom mert a műhelybe van a kocsiba. Turbó nyomás jó. Tehát porlasztó gyanús, és szerintük nem mindig van vészüzem. De kezdjük szűrő cserével. Hibákat kinyomtatták talán törölték is. De nem mentek vele, h mi jön vissza. Fordból el, Zolihoz vissza. Fordosok hülyék, ez nem porlasztó. Cseréljünk szűrőt hátha, de az sem így jelentkezik, és később szerez gépet, ránéz. Szűrőcsere, még rosszabb lett, alapjárat hullámzott, kopogás kék füstölés, agyvérzés határ... Itt a vég. Később sommerba be gép rá, launch vagy ilyesmi. Valami szakadásos hibakód volt. Légtömegmérő övéből át, semmi javulás. Már csak 1 maradt, amit az elején is mondott, nem e agyonvágtam a mapot féktisztítóval. Csápok alá, fel, borítások le, map csoki le. És ekkor látom, h a map vezetékét nem jó helyen vezettem el és hozzá ér a szíjtárcsához.... 2 vezeték kilátszott. Beszigetelőztem, összeraktam, le, gép rá, és olyan mint volt.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.05 vasárnap, 09:58:56 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15471 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 11:00:06 »
Látod...ha nem veszed ki és pucolgatod a MAP-ot mint ahogy itt irtuk is páran, mert nem sok értelme van, akkor nem akarták volna kicserélni a fél autót és nem kapsz agyvérzést sem fölöslegesen...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15472 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 12:00:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.05 vasárnap, 11:00:06
Látod...ha nem veszed ki és pucolgatod a MAP-ot mint ahogy itt irtuk is páran, mert nem sok értelme van, akkor nem akarták volna kicserélni a fél autót és nem kapsz agyvérzést sem fölöslegesen...
Hát igen... Vagy a helyére kellett volna visszarakni. A porlasztók meddig húzzák ilyenkor ha túl sok a résolaj? 200 van bennük, 3 ra mondták,h ko
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.05 vasárnap, 12:08:51 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15473 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 12:22:20 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.05 vasárnap, 09:56:52
Akkor jó.
Egy kis tanulság vagy példa a nem odafigyelésre és idegrendszerünk rongálására: A lényeghez tudni kell, h 2 hete szívósort takarítottam+ tömítés csere, map szenzort is tak, egért dugóztam újra. A kocsi nagyon jó lett és sokkal erősebb. Pénteken mentem veszprémbe, az 150 km nekem. Kb 30 km után eltűnt a lóerő nagy része, olyan lehetett mint a 1.6 D kadett. Nem füstölt, nem fújt ki turbócső, nem volt izzítás villogás se semmi. Egyedül annyi, h alapjárat leesett 700 köré -10 fokban. Odaértem nagy nehezen, megnézte 1 ismerős szerelő a honda sommerből a mol mögött( Zoli ) aki régebbről fordos és tdci je van. Nem tudott rá mit mondani gép nélkül. Álló helybe dolgozott valamennyit a turbo. Irány az egyik ford. Diag, csúcspoharazás. 3 porlasztó KO túl sok a résolaj. Volt pár hibakód is azt később beírom mert a műhelybe van a kocsiba. Turbó nyomás jó. Tehát porlasztó gyanús, és szerintük nem mindig van vészüzem. De kezdjük szűrő cserével. Hibákat kinyomtatták talán törölték is. De nem mentek vele, h mi jön vissza. Fordból el, Zolihoz vissza. Fordosok hülyék, ez nem porlasztó. Cseréljünk szűrőt hátha, de az sem így jelentkezik, és később szerez gépet, ránéz. Szűrőcsere, még rosszabb lett, alapjárat hullámzott, kopogás kék füstölés, agyvérzés határ... Itt a vég. Később sommerba be gép rá, launch vagy ilyesmi. Valami szakadásos hibakód volt. Légtömegmérő övéből át, semmi javulás. Már csak 1 maradt, amit az elején is mondott, nem e agyonvágtam a mapot féktisztítóval. Csápok alá, fel, borítások le, map csoki le. És ekkor látom, h a map vezetékét nem jó helyen vezettem el és hozzá ér a szíjtárcsához.... 2 vezeték kilátszott. Beszigetelőztem, összeraktam, le, gép rá, és olyan mint volt.
Emlékszem mikor felhozták a MAP tisztítást, az első voltam aki írta, hogy értelmetlenség az egész, mert a turbó kb 2mp múlva úgyis lefújja olajjal...látod nem figyelsz...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15474 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 12:23:54 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.05 vasárnap, 12:00:07
Hát igen... Vagy a helyére kellett volna visszarakni. A porlasztók meddig húzzák ilyenkor ha túl sok a résolaj? 200 van bennük, 3 ra mondták,h ko
Dombnak fölfelé padlózd le hirtelen gyorsítva és ha levált kuka.Tapasztalatból mondom.Ha nagy a résolaj veszteség kezdjél gyüjteni.Amikor cseréltétek a go szürőt megkellett volna nézni nincs-e benne fémreszelék a nyugodt alvás miatt.Mert a 3 csúcs egyszerre rossz ez is fen áll és a szivattyút minősiti.nekem 4 csúcs egyszerre és ment is a szivattyú.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15475 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 12:42:48 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.04 szombat, 15:11:21
Biztosan az volt a hibakód?
P0434 -
Generic Type Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description Heated Catalyst Temperature Below Threshold
Location Bank 2
akkor nem
valami ilyesmit gagyogott a szerelő... viszont kérdésem lenne, hogy TI MENNÉTEK-E MÉG EGYSZER EHHEZ A SZERELŐHÖZ?
tehát elmondtam neki, hogy meleg motornál bármilyen előjel nélkül állt le a motor és azóta semmi. Megdiagnosztikázták és kidobott nekik egy kódot, hogy camshaft position sensor fault. Ezt gagyogta a lengyel szerelő a telefonba. Na én itt pattantam az asszony kocsijába és repültem oda, mert az a CMP. Na figyeljétek a csávót!
Levette a légszűrő csövet és elkezdte a haverjával önindítózgatni a kocsit hidegindítóval, ami szinte már járt, de csattogott úgy, hogy majdnem megállt a szívem. Megcsinálták ezt szenzorral is meg anélkül is. Mondom ezt miért kellett? Hát azért, mert így már valószínűbb, hogy a szenzor az és nem pedig a vezérműlánc nyúlt meg. Na én itt nyeltem egy nagyot... én azt értem, hogy a lánc megnyúlhat, de az majd minden előjel nélkül letiltja a kompjútert 215e km-nél? Ne is mondjam a bézs belsőmet össze is olajozták. Azt mondja, majd hoz egy szalvétát. Mondom meg ne próbáld még bele is dörzsölni.. van otthon vegytisztító gépem ha tudom kiszedem én... mondtam, haver legközelebb használj takarót!
Na ehhez mit szóltok?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15476 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 12:47:26 »
Idézetet írta: aldahus - 2012.02.05 vasárnap, 12:42:48
akkor nem
valami ilyesmit gagyogott a szerelő... viszont kérdésem lenne, hogy TI MENNÉTEK-E MÉG EGYSZER EHHEZ A SZERELŐHÖZ?
tehát elmondtam neki, hogy meleg motornál bármilyen előjel nélkül állt le a motor és azóta semmi. Megdiagnosztikázták és kidobott nekik egy kódot, hogy camshaft position sensor fault. Ezt gagyogta a lengyel szerelő a telefonba. Na én itt pattantam az asszony kocsijába és repültem oda, mert az a CMP. Na figyeljétek a csávót!
Levette a légszűrő csövet és elkezdte a haverjával önindítózgatni a kocsit hidegindítóval, ami szinte már járt, de csattogott úgy, hogy majdnem megállt a szívem. Megcsinálták ezt szenzorral is meg anélkül is. Mondom ezt miért kellett? Hát azért, mert így már valószínűbb, hogy a szenzor az és nem pedig a vezérműlánc nyúlt meg. Na én itt nyeltem egy nagyot... én azt értem, hogy a lánc megnyúlhat, de az majd minden előjel nélkül letiltja a kompjútert 215e km-nél? Ne is mondjam a bézs belsőmet össze is olajozták. Azt mondja, majd hoz egy szalvétát. Mondom meg ne próbáld még bele is dörzsölni.. van otthon vegytisztító gépem ha tudom kiszedem én... mondtam, haver legközelebb használj takarót!
Na ehhez mit szóltok?
Amikor megvettem a mondeot akkor megkérdeztem a havert ki szintén a fórumon tag ,hogy tud-e olyan szerelőt ajánlani aki Ford specialista illettve arra van szakosodva.Pécsen van ilyen.Na ilyet keress.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15477 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 13:29:03 »
Idézetet írta: aldahus - 2012.02.05 vasárnap, 12:42:48
akkor nem
valami ilyesmit gagyogott a szerelő... viszont kérdésem lenne, hogy TI MENNÉTEK-E MÉG EGYSZER EHHEZ A SZERELŐHÖZ?
tehát elmondtam neki, hogy meleg motornál bármilyen előjel nélkül állt le a motor és azóta semmi. Megdiagnosztikázták és kidobott nekik egy kódot, hogy camshaft position sensor fault. Ezt gagyogta a lengyel szerelő a telefonba. Na én itt pattantam az asszony kocsijába és repültem oda, mert az a CMP. Na figyeljétek a csávót!
Levette a légszűrő csövet és elkezdte a haverjával önindítózgatni a kocsit hidegindítóval, ami szinte már járt, de csattogott úgy, hogy majdnem megállt a szívem. Megcsinálták ezt szenzorral is meg anélkül is. Mondom ezt miért kellett? Hát azért, mert így már valószínűbb, hogy a szenzor az és nem pedig a vezérműlánc nyúlt meg. Na én itt nyeltem egy nagyot... én azt értem, hogy a lánc megnyúlhat, de az majd minden előjel nélkül letiltja a kompjútert 215e km-nél? Ne is mondjam a bézs belsőmet össze is olajozták. Azt mondja, majd hoz egy szalvétát. Mondom meg ne próbáld még bele is dörzsölni.. van otthon vegytisztító gépem ha tudom kiszedem én... mondtam, haver legközelebb használj takarót!
Huh... ez kb olyan, mintha baltával csinálná a borbély a választékot.
Nem vagyok híve a hidegindítózásnak, mert szerintem azzal simán szét lehet b..ni a motort. Arra azért kíváncsi lennék, hogy miből derülne ki, hogy a lánc megnyúlt...
Nagyjából kizártnak tartom.
Az autóban van szgép, azok keresztül kell diagnosztizálni, nem pedig ilyen barbár módszerekkel. Ha a cmp rossz, ki kell cserélni.
Bakker. El onnan, de fürgén.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15478 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 14:21:27 »
Idézetet írta: aldahus - 2012.02.05 vasárnap, 12:42:48
akkor nem
valami ilyesmit gagyogott a szerelő... viszont kérdésem lenne, hogy TI MENNÉTEK-E MÉG EGYSZER EHHEZ A SZERELŐHÖZ?
tehát elmondtam neki, hogy meleg motornál bármilyen előjel nélkül állt le a motor és azóta semmi. Megdiagnosztikázták és kidobott nekik egy kódot, hogy camshaft position sensor fault. Ezt gagyogta a lengyel szerelő a telefonba. Na én itt pattantam az asszony kocsijába és repültem oda, mert az a CMP. Na figyeljétek a csávót!
Levette a légszűrő csövet és elkezdte a haverjával önindítózgatni a kocsit hidegindítóval, ami szinte már járt, de csattogott úgy, hogy majdnem megállt a szívem. Megcsinálták ezt szenzorral is meg anélkül is. Mondom ezt miért kellett? Hát azért, mert így már valószínűbb, hogy a szenzor az és nem pedig a vezérműlánc nyúlt meg. Na én itt nyeltem egy nagyot... én azt értem, hogy a lánc megnyúlhat, de az majd minden előjel nélkül letiltja a kompjútert 215e km-nél? Ne is mondjam a bézs belsőmet össze is olajozták. Azt mondja, majd hoz egy szalvétát. Mondom meg ne próbáld még bele is dörzsölni.. van otthon vegytisztító gépem ha tudom kiszedem én... mondtam, haver legközelebb használj takarót!
Na ehhez mit szóltok?
többet ne menj arra felé!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15479 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 15:38:00 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.05 vasárnap, 12:00:07
Hát igen... Vagy a helyére kellett volna visszarakni. A porlasztók meddig húzzák ilyenkor ha túl sok a résolaj? 200 van bennük, 3 ra mondták,h ko
Hát ezt nem lehet megmondani előre...aki meg megmondja az hazudik...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15480 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 15:38:39 »
Azt hiszem, én is nézhetek új akksit. Egy éjszaka után -12 fokban még úgy-ahogy rendben indult a masina, de ma reggel a második -13-as éjszaka után már villant az ABS lámpa, kicsit nehézkesen átfordítva jópár fordulat után ugrott csak be a cucc. Pedig hagytam izzítani vagy 8-10 másodpercet előtte. Utána még pár másodpercig ingadozott az alapjárat, mire beállt egyenletesnek mondható 900 körülre.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15481 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 16:41:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.05 vasárnap, 15:38:39
Azt hiszem, én is nézhetek új akksit. Egy éjszaka után -12 fokban még úgy-ahogy rendben indult a masina, de ma reggel a második -13-as éjszaka után már villant az ABS lámpa, kicsit nehézkesen átfordítva jópár fordulat után ugrott csak be a cucc. Pedig hagytam izzítani vagy 8-10 másodpercet előtte. Utána még pár másodpercig ingadozott az alapjárat, mire beállt egyenletesnek mondható 900 körülre.
AndyA
Ma először volt nekem is olyan, hogy nem túl erőteljesen indult...de nem világított semmi asszem
Meg 1200 volt az alapjárat
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15482 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 18:03:18 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.05 vasárnap, 16:41:54
Ma először volt nekem is olyan, hogy nem túl erőteljesen indult...de nem világított semmi asszem
Meg 1200 volt az alapjárat
én meg sikeresen rajtahagytam a helyzetjelzőt.
reggelre nem kellett indítani azzal a másfél volttal.
Viszont feltöltöttem és minden cellában 1300kg/l a savsűrűség,így biztosan megúszta.Pedig már kezdtem kétségbeesni,hogy vissza kell vinnem gariba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15483 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 18:24:34 »
Nekem is most betolja a TDCi az ABS+ESP lámpát indításnál. Nem értem, mert teker rendesen, és egy hónapja egy hetes allás után a -15 fokban is
simán beindult, kétszer is egymás után, úgy hogy a beindítások között csak 10 perc alapjárat + első-hátsó szélvédő fűtés + max párátlanítás, amíg
letoltam a havat a kocsiról. Az akku valamivel több, mint 1 éves Bosch S4 (740A, 80Ah). Mit néz a kocsi, mi alapján kapcsol lámpát? Hogy mennyire esik le a feszültség?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15484 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 18:28:34 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.05 vasárnap, 18:03:18
én meg sikeresen rajtahagytam a helyzetjelzőt.
reggelre nem kellett indítani azzal a másfél volttal.
Viszont feltöltöttem és minden cellában 1300kg/l a savsűrűség,így biztosan megúszta.Pedig már kezdtem kétségbeesni,hogy vissza kell vinnem gariba.
ki tudtad még vele nyitni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15485 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 18:40:01 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.05 vasárnap, 18:03:18
1300kg/l
Az jó tömény
persze az érdekel, hogy nem szakad le az eleje... 1,3t/liter?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15486 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 18:41:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 18:28:34
ki tudtad még vele nyitni??
nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15487 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 18:42:37 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.05 vasárnap, 18:40:01
Az jó tömény
persze az érdekel, hogy nem szakad le az eleje... 1,3t/liter?
pedig ez a mértékegysége.
és még igazad is lehet,mert jó elírtam a tizedes vesszőt.Nem 1300,hanem 1,300 kg/l.
de jó lett volna az 1300g/l is.....
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.05 vasárnap, 19:30:12 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15488 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 21:14:08 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.05 vasárnap, 18:42:37
pedig ez a mértékegysége.
és még igazad is lehet,mert jó elírtam a tizedes vesszőt.Nem 1300,hanem 1,300 kg/l.
de jó lett volna az 1300g/l is.....
Na ugye...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15489 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 21:49:02 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.05 vasárnap, 18:03:18
én meg sikeresen rajtahagytam a helyzetjelzőt.
reggelre nem kellett indítani azzal a másfél volttal.
Viszont feltöltöttem és minden cellában 1300kg/l a savsűrűség,így biztosan megúszta.Pedig már kezdtem kétségbeesni,hogy vissza kell vinnem gariba.
Miért, a helyzetjelző rajta hagyás gari esemény?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15490 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 21:49:36 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.02.05 vasárnap, 18:24:34
Nekem is most betolja a TDCi az ABS+ESP lámpát indításnál. Nem értem, mert teker rendesen, és egy hónapja egy hetes allás után a -15 fokban is
simán beindult, kétszer is egymás után, úgy hogy a beindítások között csak 10 perc alapjárat + első-hátsó szélvédő fűtés + max párátlanítás, amíg
letoltam a havat a kocsiról. Az akku valamivel több, mint 1 éves Bosch S4 (740A, 80Ah). Mit néz a kocsi, mi alapján kapcsol lámpát? Hogy mennyire esik le a feszültség?
indítózásnál 10v alá eső akksifeszültségre gerjed.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15491 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 21:50:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 18:28:34
ki tudtad még vele nyitni??
van valami olyan, hogy ha esik a feszültség, kinyitja a központi zárat, nem?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15492 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 21:57:39 »
Idézetet írta: aldahus - 2012.02.05 vasárnap, 12:42:48
akkor nem
valami ilyesmit gagyogott a szerelő... viszont kérdésem lenne, hogy TI MENNÉTEK-E MÉG EGYSZER EHHEZ A SZERELŐHÖZ?
tehát elmondtam neki, hogy meleg motornál bármilyen előjel nélkül állt le a motor és azóta semmi. Megdiagnosztikázták és kidobott nekik egy kódot, hogy camshaft position sensor fault. Ezt gagyogta a lengyel szerelő a telefonba. Na én itt pattantam az asszony kocsijába és repültem oda, mert az a CMP. Na figyeljétek a csávót!
Levette a légszűrő csövet és elkezdte a haverjával önindítózgatni a kocsit hidegindítóval, ami szinte már járt, de csattogott úgy, hogy majdnem megállt a szívem. Megcsinálták ezt szenzorral is meg anélkül is. Mondom ezt miért kellett? Hát azért, mert így már valószínűbb, hogy a szenzor az és nem pedig a vezérműlánc nyúlt meg. Na én itt nyeltem egy nagyot... én azt értem, hogy a lánc megnyúlhat, de az majd minden előjel nélkül letiltja a kompjútert 215e km-nél? Ne is mondjam a bézs belsőmet össze is olajozták. Azt mondja, majd hoz egy szalvétát. Mondom meg ne próbáld még bele is dörzsölni.. van otthon vegytisztító gépem ha tudom kiszedem én... mondtam, haver legközelebb használj takarót!
Na ehhez mit szóltok?
ez hülye.
a hidegindítón már múltkor is vitáztunk kicsit.
De cmp nélkül indítózni hidegindítóval egy cr dízelt... vazze.
Az alap, hogy a CMP, CKP jel vagy ezek szinkronitása nélkül egyből tilt az ecu, nem vészüzem, hanem teljes tiltás. Minden cmp-ckp hiba állapothoz van külön hibakód.
Megnyúlt láncnál lesz cmp-ckp szinkron hibára utaló kód, és csattogós lesz a járás a pontatlan befecskendezés miatt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15493 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:16:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.05 vasárnap, 21:49:36
indítózásnál 10v alá eső akksifeszültségre gerjed.
Köszi, akkor majd holnap megtámadom egy multiméterrel (műszerteszt törli a km-t, azt meg nem szeretem)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15494 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:20:43 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.02.05 vasárnap, 22:16:19
Köszi, akkor majd holnap megtámadom egy multiméterrel (műszerteszt törli a km-t, azt meg nem szeretem)
Nem törli.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15495 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:22:38 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.05 vasárnap, 22:20:43
Nem törli.
facelift előtt igen
én is meglepódtem a faceliftes egységnél, hogy megmaradt a km
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15496 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:25:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 22:22:38
facelift előtt igen
én is meglepódtem a faceliftes egységnél, hogy megmaradt a km
Akkó bocsi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15497 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 23:09:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.05 vasárnap, 22:22:38
facelift előtt igen
én is meglepódtem a faceliftes egységnél, hogy megmaradt a km
Ja, akkor azért hittem, hogy törölné, mert még csak a benzinesen próbáltam, és nem gondoltam, hogy ilyesmin változtattak
(gondolom ez is beszámít a fl-kor 1500 megváltozott részletekbe, vagy amennyit írtak a reklámokban).
Akkor mégcsak multiméter se fog kelleni
Naplózva
vtom83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15498 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 00:15:46 »
Sziasztok! Van egy 2003-as 130 lovas mondeóm,az a kérdésem,hogy reggeli indítás után mikor elindulok a kocsival szaggatni kezd majd villog az izzítás jelző és leáll.Később kb:5-10km után mikor kicsit felmelegszik már semmi baja.A hegyekben lakom és reggel gyakran-20foknál hidegebb is van(síparadicsom),és szegény sajnos az utcán parkol.Ezt a dolgot vajon mi okozhatja?Talán ledermed a gázolaj és nem kap anyagot?Decemberben lett benne izzító gyertya cserélve,nem emlékszem mi volt a típusa,de egy barátomnál vásároltam akinek van egy autó alkatrész boltja ő mondta,hogy ez a legjobb gyertya ezekhez a kocsikhoz.Szóval fogalmam sincs mi lehet vele a baj.Jelenleg külföldön vagyok(1300km)szerintetek merjek elindulni vele haza,vagy vigyem szervizbe itt horror pénzért olyanokhoz akikről azt sem tudom hogy dolgoznak!Ja és ha valaki esetleg tud valami jó szerelőt Bács-kiskun megyében bajához közel aki ért is a fordokhoz,(és lehetőleg ne márkaszerviz legyen)az kérem küldje el a szerviz telefonszámát az e-mail címemre,vagy írja a fórumba.(
vtom83@freemail.hu
)Válaszaitokat előre is köszönöm üdv!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15499 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 00:42:18 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.05 vasárnap, 12:23:54
Dombnak fölfelé padlózd le hirtelen gyorsítva és ha levált kuka.Tapasztalatból mondom.Ha nagy a résolaj veszteség kezdjél gyüjteni.Amikor cseréltétek a go szürőt megkellett volna nézni nincs-e benne fémreszelék a nyugodt alvás miatt.Mert a 3 csúcs egyszerre rossz ez is fen áll és a szivattyút minősiti.nekem 4 csúcs egyszerre és ment is a szivattyú.
Ez nem tilt le, megy mint a állat. Sose ment még ilyen jól. Szűrő megvan, szétszedem megnézem. Kezdek gyűjteni....
Ezek voltak a hibakódok: P 0110, P0191, P2288
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
...
303
304
305
306
307
308
309
[
310
]
311
312
313
314
315
316
317
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ