Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 08:20:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 303 304 305 306 307 308 309 [310] 311 312 313 314 315 316 317 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13838687 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
Mukkerino
Vendég
« Új hozzászólás #15450 Dátum: 2012.02.04 szombat, 17:58:24 »

Sziasztok,

Aposom 1,8as Tdci-vel kapcsolatban lenne kerdesem itt a forumon. Epp felenk tart meg bo 200km-re van es hivott, hogy az autoval max 90km/h-val lehet kozlekedni, mert ha gyorsabban probalna jonni az autopalyan, akkor leall a motor (menet kozben). Es ezt 3szor el is jatszott mar az auto... Szerintetek mi okozhatja ezt? Uzemanyagszuro problema lehet? Olyan mintha nem kapna eleg uzemanyagot a motor. Bar ezt csak en tippelem. Vkinek volt mar hasonlo problemaja?

Elore is koszi a valaszokat.

Mukkerino
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15451 Dátum: 2012.02.04 szombat, 18:06:22 »

Sziasztok,

Aposom 1,8as Tdci-vel kapcsolatban lenne kerdesem itt a forumon. Epp felenk tart meg bo 200km-re van es hivott, hogy az autoval max 90km/h-val lehet kozlekedni, mert ha gyorsabban probalna jonni az autopalyan, akkor leall a motor (menet kozben). Es ezt 3szor el is jatszott mar az auto... Szerintetek mi okozhatja ezt? Uzemanyagszuro problema lehet? Olyan mintha nem kapna eleg uzemanyagot a motor. Bar ezt csak en tippelem. Vkinek volt mar hasonlo problemaja?

Elore is koszi a valaszokat.

Mukkerino
Ez milyen tipus mert MKIII-as nem volt 1.8 as motorral?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15452 Dátum: 2012.02.04 szombat, 18:10:49 »

Sziasztok,

Aposom 1,8as Tdci-vel kapcsolatban lenne kerdesem itt a forumon. Epp felenk tart meg bo 200km-re van es hivott, hogy az autoval max 90km/h-val lehet kozlekedni, mert ha gyorsabban probalna jonni az autopalyan, akkor leall a motor (menet kozben). Es ezt 3szor el is jatszott mar az auto... Szerintetek mi okozhatja ezt? Uzemanyagszuro problema lehet? Olyan mintha nem kapna eleg uzemanyagot a motor. Bar ezt csak en tippelem. Vkinek volt mar hasonlo problemaja?

Elore is koszi a valaszokat.

Mukkerino
Tankoljon rá prémium dízelt vagy 2-3 liter benzint és meg fog szűnni vszleg.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15453 Dátum: 2012.02.04 szombat, 18:19:01 »

Tankoljon rá prémium dízelt vagy 2-3 liter benzint és meg fog szűnni vszleg.
A szűrőcserét úgysem ússza meg,de benyát azért mégsem kéne.....én inkább azt mondanám,hogy jöjjön haza 90el,és aztán szűrőcsere. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15454 Dátum: 2012.02.04 szombat, 18:29:34 »

A szűrőcserét úgysem ússza meg,de benyát azért mégsem kéne.....én inkább azt mondanám,hogy jöjjön haza 90el,és aztán szűrőcsere. Roll Eyes
Persze a végleges megoldás az, csak most hirtelenbe gondoltam ezt...ennyi benya még fél tanknál sem csinála semmi gondot ezért is mertem írni..a viszkozitás még ennyi benyával is a nyári szint felett lenne, ebben a hidegben.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mukkerino
Vendég
« Új hozzászólás #15455 Dátum: 2012.02.04 szombat, 19:07:29 »

Tankoljon rá prémium dízelt vagy 2-3 liter benzint és meg fog szűnni vszleg.

ez megtortent (marmint a premium dizel tankolas) de nem volt javulas sajnos Sad
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.04 szombat, 19:11:08 írta Mukkerino » Naplózva
Mukkerino
Vendég
« Új hozzászólás #15456 Dátum: 2012.02.04 szombat, 19:10:35 »

Ez milyen tipus mert MKIII-as nem volt 1.8 as motorral?Huh?

Akkor passz. Lehet rosszul emlekeztem. De abban biztos vok, h 2.0 alatt van Smiley De hamarosan pontosan megirom ha ideer. Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15457 Dátum: 2012.02.04 szombat, 19:14:42 »

ez megtortent (marmint a premium dizel tankolas) de nem volt javulas sajnos Sad
takarjátok le a hűtőrácsot is, hogy a motortér se hűljön a menetszéltől ki.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15458 Dátum: 2012.02.04 szombat, 19:16:20 »

Akkor passz. Lehet rosszul emlekeztem. De abban biztos vok, h 2.0 alatt van Smiley De hamarosan pontosan megirom ha ideer. Smiley
Mindegy a lényeg ahogy előttem mondták akkor szürő csere és utána nyomjátok tele prémiummal.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15459 Dátum: 2012.02.04 szombat, 19:21:50 »

takarjátok le a hűtőrácsot is, hogy a motortér se hűljön a menetszéltől ki.
Én a héten mentem vele -10 fokba 120-al és semmi gond.Szerintünk ahogy írtuk szürő gond
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15460 Dátum: 2012.02.04 szombat, 19:30:49 »

Én a héten mentem vele -10 fokba 120-al és semmi gond.Szerintünk ahogy írtuk szürő gond
ez nálam is átjött Smiley
viszont azért adtam ezt a letakarós tippet, mert ha le van dermedve a trutyi a szűrőben és nem ad neki időt helyben járatással a júzer, akkor a kicsapódott paraffin nem tud leoldódni.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15461 Dátum: 2012.02.04 szombat, 19:31:47 »

Persze a végleges megoldás az, csak most hirtelenbe gondoltam ezt...ennyi benya még fél tanknál sem csinála semmi gondot ezért is mertem írni..a viszkozitás még ennyi benyával is a nyári szint felett lenne, ebben a hidegben.
Viszkozitás, sűrűség ugyanaz a télinél és a nyárinál. Az eltérés a cetánindex ami alacsonyabb  a télinél kb 46 a nyári 51 helyett. Benzint inkább ne, Telitank gázolajnak 2-3 liter benzin ugyan nem gond, észre se venni, talán még 10-15 liter benzinnel is elkopogna. Ilyen időben inkább premiumot kell belerakni. Jobban nem fog tőle menni, de legalább nem dermed bele a szűrőbe.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15462 Dátum: 2012.02.04 szombat, 19:35:26 »

ez megtortent (marmint a premium dizel tankolas) de nem volt javulas sajnos Sad
Akkor szűrődből már csak egy kanóc hiányzik és már el is mehet mécsesnek mert annyi parrafin rakadott le benne.  Undecided Cseréld ki a szűrőt és ilyen időben használj premium gázolajat.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15463 Dátum: 2012.02.04 szombat, 19:38:02 »

Akkor szűrődből már csak egy kanóc hiányzik és már el is mehet mécsesnek mert annyi parrafin rakadott le benne.  Undecided Cseréld ki a szűrőt és ilyen időben használj premium gázolajat.
még talán a fűtött garázs lenne hasznára ebben a helyzetben..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mukkerino
Vendég
« Új hozzászólás #15464 Dátum: 2012.02.04 szombat, 19:45:50 »

okes. Koszi a valaszokat es tippeket. Majd megirom mi a tortenet vege.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15465 Dátum: 2012.02.04 szombat, 19:46:43 »

még talán a fűtött garázs lenne hasznára ebben a helyzetben..
Persze csak tudd magad után húzni ha pl áll vagy 8 órát a szabadban utána a gép mielőtt visszaindulnál  vigyor3
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15466 Dátum: 2012.02.04 szombat, 21:55:20 »

ez nálam is átjött Smiley
viszont azért adtam ezt a letakarós tippet, mert ha le van dermedve a trutyi a szűrőben és nem ad neki időt helyben járatással a júzer, akkor a kicsapódott paraffin nem tud leoldódni.
eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #15467 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 08:06:46 »

még talán a fűtött garázs lenne hasznára ebben a helyzetben..
Igen, a magasabb hőfok valóban jót tesz. Hideg okozta probléma az egri Agria Park parkolóházának +12 Fokos környezetében rendbejött. Venni kell mozijegyet ott (akkor tovább parkolhatsz ingyen eplus2 ), nyomod a popcornt az ücsivel, a kocsid meg kiolvad annyira, amennyire így télen soha nem tudna.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15468 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 09:20:31 »

A bosch gázolajszűrő a nem ajánlott kategóriába tartozik?  Tudom, h a gyári a legjobb, csak muszájból cseréltem mert volt 1 kis gond a kocsival és gondoltuk ez az első amit érdemes, ez tűnt a legjobbnak a választék közül.   Amit kivettem abba 25e km van és mann.  De nem ez volt a baja.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15469 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 09:23:08 »

A bosch gázolajszűrő a nem ajánlott kategóriába tartozik?  Tudom, h a gyári a legjobb, csak muszájból cseréltem mert volt 1 kis gond a kocsival és gondoltuk ez az első amit érdemes, ez tűnt a legjobbnak a választék közül.   Amit kivettem abba 25e km van és mann.  De nem ez volt a baja.
A gyári is bosch, ugyanaz...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15470 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 09:56:52 »

A gyári is bosch, ugyanaz...


 
Akkor jó.
  Egy kis tanulság vagy példa a nem odafigyelésre és idegrendszerünk rongálására:  A lényeghez tudni kell, h 2 hete szívósort takarítottam+ tömítés csere, map szenzort is tak, egért dugóztam újra. A kocsi nagyon jó lett és sokkal erősebb. Pénteken mentem veszprémbe, az 150 km nekem.  Kb 30 km után  eltűnt a lóerő nagy része, olyan lehetett mint a 1.6 D kadett. Nem füstölt, nem fújt ki turbócső, nem volt izzítás villogás se semmi.  Egyedül annyi, h alapjárat leesett 700 köré  -10 fokban. Odaértem nagy nehezen, megnézte 1 ismerős szerelő a honda sommerből a mol mögött( Zoli ) aki régebbről fordos és tdci je van. Nem tudott rá mit mondani gép nélkül. Álló helybe dolgozott valamennyit a turbo.  Irány az egyik ford.  Diag,  csúcspoharazás. 3 porlasztó KO túl sok a résolaj. Volt pár hibakód is azt később beírom mert a műhelybe van a kocsiba.  Turbó nyomás jó. Tehát porlasztó gyanús, és szerintük nem mindig van vészüzem.  De kezdjük szűrő cserével. Hibákat kinyomtatták talán törölték is. De nem mentek vele, h mi jön vissza. Fordból el, Zolihoz vissza.  Fordosok hülyék, ez nem porlasztó. Cseréljünk szűrőt hátha, de az sem így jelentkezik, és később szerez gépet, ránéz.  Szűrőcsere, még rosszabb lett, alapjárat hullámzott, kopogás kék füstölés,  agyvérzés határ...   Itt a vég.  Később sommerba be gép rá, launch vagy ilyesmi. Valami szakadásos hibakód volt. Légtömegmérő övéből át, semmi javulás. Már csak 1 maradt, amit az elején is mondott, nem e agyonvágtam a mapot féktisztítóval. Csápok alá, fel, borítások le, map csoki le. És ekkor látom, h a map vezetékét nem jó helyen vezettem el és hozzá ér a szíjtárcsához....  2 vezeték kilátszott.  Beszigetelőztem, összeraktam, le, gép rá, és olyan mint volt.   falbav falbav falbav falbav falbav beka3
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.05 vasárnap, 09:58:56 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15471 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 11:00:06 »

Látod...ha nem veszed ki és pucolgatod a MAP-ot mint ahogy itt irtuk is páran, mert nem sok értelme van, akkor nem akarták volna kicserélni a fél autót és nem kapsz agyvérzést sem fölöslegesen... eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15472 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 12:00:07 »

Látod...ha nem veszed ki és pucolgatod a MAP-ot mint ahogy itt irtuk is páran, mert nem sok értelme van, akkor nem akarták volna kicserélni a fél autót és nem kapsz agyvérzést sem fölöslegesen... eplus2

Hát igen... Vagy a helyére kellett volna visszarakni.  A porlasztók meddig húzzák ilyenkor ha túl sok a résolaj? 200 van bennük, 3 ra mondták,h ko
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.05 vasárnap, 12:08:51 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15473 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 12:22:20 »


 
Akkor jó.
  Egy kis tanulság vagy példa a nem odafigyelésre és idegrendszerünk rongálására:  A lényeghez tudni kell, h 2 hete szívósort takarítottam+ tömítés csere, map szenzort is tak, egért dugóztam újra. A kocsi nagyon jó lett és sokkal erősebb. Pénteken mentem veszprémbe, az 150 km nekem.  Kb 30 km után  eltűnt a lóerő nagy része, olyan lehetett mint a 1.6 D kadett. Nem füstölt, nem fújt ki turbócső, nem volt izzítás villogás se semmi.  Egyedül annyi, h alapjárat leesett 700 köré  -10 fokban. Odaértem nagy nehezen, megnézte 1 ismerős szerelő a honda sommerből a mol mögött( Zoli ) aki régebbről fordos és tdci je van. Nem tudott rá mit mondani gép nélkül. Álló helybe dolgozott valamennyit a turbo.  Irány az egyik ford.  Diag,  csúcspoharazás. 3 porlasztó KO túl sok a résolaj. Volt pár hibakód is azt később beírom mert a műhelybe van a kocsiba.  Turbó nyomás jó. Tehát porlasztó gyanús, és szerintük nem mindig van vészüzem.  De kezdjük szűrő cserével. Hibákat kinyomtatták talán törölték is. De nem mentek vele, h mi jön vissza. Fordból el, Zolihoz vissza.  Fordosok hülyék, ez nem porlasztó. Cseréljünk szűrőt hátha, de az sem így jelentkezik, és később szerez gépet, ránéz.  Szűrőcsere, még rosszabb lett, alapjárat hullámzott, kopogás kék füstölés,  agyvérzés határ...   Itt a vég.  Később sommerba be gép rá, launch vagy ilyesmi. Valami szakadásos hibakód volt. Légtömegmérő övéből át, semmi javulás. Már csak 1 maradt, amit az elején is mondott, nem e agyonvágtam a mapot féktisztítóval. Csápok alá, fel, borítások le, map csoki le. És ekkor látom, h a map vezetékét nem jó helyen vezettem el és hozzá ér a szíjtárcsához....  2 vezeték kilátszott.  Beszigetelőztem, összeraktam, le, gép rá, és olyan mint volt.   falbav falbav falbav falbav falbav beka3
Emlékszem mikor felhozták a MAP tisztítást, az első voltam aki írta, hogy értelmetlenség az egész, mert a turbó kb 2mp múlva úgyis lefújja olajjal...látod nem figyelsz... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15474 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 12:23:54 »

Hát igen... Vagy a helyére kellett volna visszarakni.  A porlasztók meddig húzzák ilyenkor ha túl sok a résolaj? 200 van bennük, 3 ra mondták,h ko
Dombnak fölfelé padlózd le hirtelen gyorsítva és ha levált kuka.Tapasztalatból mondom.Ha nagy a résolaj veszteség kezdjél gyüjteni.Amikor cseréltétek a go szürőt megkellett volna nézni nincs-e benne fémreszelék a nyugodt alvás miatt.Mert a 3 csúcs egyszerre rossz ez is fen áll és a szivattyút minősiti.nekem 4 csúcs egyszerre és ment is a szivattyú.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #15475 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 12:42:48 »

Biztosan az volt a hibakód? nyes
P0434 -

Generic Type    Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description            Heated Catalyst Temperature Below Threshold
Location            Bank 2

akkor nem Smiley valami ilyesmit gagyogott a szerelő... viszont kérdésem lenne, hogy TI MENNÉTEK-E MÉG EGYSZER EHHEZ A SZERELŐHÖZ?

tehát elmondtam neki, hogy meleg motornál bármilyen előjel nélkül állt le a motor és azóta semmi. Megdiagnosztikázták és kidobott nekik egy kódot, hogy camshaft position sensor fault. Ezt gagyogta a lengyel szerelő a telefonba. Na én itt pattantam az asszony kocsijába és repültem oda, mert az a CMP. Na figyeljétek a csávót!
Levette a légszűrő csövet és elkezdte a haverjával önindítózgatni a kocsit hidegindítóval, ami szinte már járt, de csattogott úgy, hogy majdnem megállt a szívem. Megcsinálták ezt szenzorral is meg anélkül is. Mondom ezt miért kellett? Hát azért, mert így már valószínűbb, hogy a szenzor az és nem pedig a vezérműlánc nyúlt meg. Na én itt nyeltem egy nagyot... én azt értem, hogy a lánc megnyúlhat, de az majd minden előjel nélkül letiltja a kompjútert 215e km-nél? Ne is mondjam a bézs belsőmet össze is olajozták. Azt mondja, majd hoz egy szalvétát. Mondom meg ne próbáld még bele is dörzsölni.. van otthon vegytisztító gépem ha tudom kiszedem én... mondtam, haver legközelebb használj takarót!

Na ehhez mit szóltok?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15476 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 12:47:26 »

akkor nem Smiley valami ilyesmit gagyogott a szerelő... viszont kérdésem lenne, hogy TI MENNÉTEK-E MÉG EGYSZER EHHEZ A SZERELŐHÖZ?

tehát elmondtam neki, hogy meleg motornál bármilyen előjel nélkül állt le a motor és azóta semmi. Megdiagnosztikázták és kidobott nekik egy kódot, hogy camshaft position sensor fault. Ezt gagyogta a lengyel szerelő a telefonba. Na én itt pattantam az asszony kocsijába és repültem oda, mert az a CMP. Na figyeljétek a csávót!
Levette a légszűrő csövet és elkezdte a haverjával önindítózgatni a kocsit hidegindítóval, ami szinte már járt, de csattogott úgy, hogy majdnem megállt a szívem. Megcsinálták ezt szenzorral is meg anélkül is. Mondom ezt miért kellett? Hát azért, mert így már valószínűbb, hogy a szenzor az és nem pedig a vezérműlánc nyúlt meg. Na én itt nyeltem egy nagyot... én azt értem, hogy a lánc megnyúlhat, de az majd minden előjel nélkül letiltja a kompjútert 215e km-nél? Ne is mondjam a bézs belsőmet össze is olajozták. Azt mondja, majd hoz egy szalvétát. Mondom meg ne próbáld még bele is dörzsölni.. van otthon vegytisztító gépem ha tudom kiszedem én... mondtam, haver legközelebb használj takarót!

Na ehhez mit szóltok?
Amikor megvettem a mondeot akkor megkérdeztem a havert ki szintén a fórumon tag ,hogy tud-e olyan szerelőt ajánlani aki  Ford  specialista illettve arra van szakosodva.Pécsen van ilyen.Na ilyet keress.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15477 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 13:29:03 »

akkor nem Smiley valami ilyesmit gagyogott a szerelő... viszont kérdésem lenne, hogy TI MENNÉTEK-E MÉG EGYSZER EHHEZ A SZERELŐHÖZ?

tehát elmondtam neki, hogy meleg motornál bármilyen előjel nélkül állt le a motor és azóta semmi. Megdiagnosztikázták és kidobott nekik egy kódot, hogy camshaft position sensor fault. Ezt gagyogta a lengyel szerelő a telefonba. Na én itt pattantam az asszony kocsijába és repültem oda, mert az a CMP. Na figyeljétek a csávót!
Levette a légszűrő csövet és elkezdte a haverjával önindítózgatni a kocsit hidegindítóval, ami szinte már járt, de csattogott úgy, hogy majdnem megállt a szívem. Megcsinálták ezt szenzorral is meg anélkül is. Mondom ezt miért kellett? Hát azért, mert így már valószínűbb, hogy a szenzor az és nem pedig a vezérműlánc nyúlt meg. Na én itt nyeltem egy nagyot... én azt értem, hogy a lánc megnyúlhat, de az majd minden előjel nélkül letiltja a kompjútert 215e km-nél? Ne is mondjam a bézs belsőmet össze is olajozták. Azt mondja, majd hoz egy szalvétát. Mondom meg ne próbáld még bele is dörzsölni.. van otthon vegytisztító gépem ha tudom kiszedem én... mondtam, haver legközelebb használj takarót!

Huh... ez kb olyan, mintha baltával csinálná a borbély a választékot.
Nem vagyok híve a hidegindítózásnak, mert szerintem azzal simán szét lehet b..ni a motort. Arra azért kíváncsi lennék, hogy miből derülne ki, hogy a lánc megnyúlt...
Nagyjából kizártnak tartom.
Az autóban van szgép, azok keresztül kell diagnosztizálni, nem pedig ilyen barbár módszerekkel. Ha a cmp rossz, ki kell cserélni.
Bakker. El onnan, de fürgén.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15478 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 14:21:27 »

akkor nem Smiley valami ilyesmit gagyogott a szerelő... viszont kérdésem lenne, hogy TI MENNÉTEK-E MÉG EGYSZER EHHEZ A SZERELŐHÖZ?

tehát elmondtam neki, hogy meleg motornál bármilyen előjel nélkül állt le a motor és azóta semmi. Megdiagnosztikázták és kidobott nekik egy kódot, hogy camshaft position sensor fault. Ezt gagyogta a lengyel szerelő a telefonba. Na én itt pattantam az asszony kocsijába és repültem oda, mert az a CMP. Na figyeljétek a csávót!
Levette a légszűrő csövet és elkezdte a haverjával önindítózgatni a kocsit hidegindítóval, ami szinte már járt, de csattogott úgy, hogy majdnem megállt a szívem. Megcsinálták ezt szenzorral is meg anélkül is. Mondom ezt miért kellett? Hát azért, mert így már valószínűbb, hogy a szenzor az és nem pedig a vezérműlánc nyúlt meg. Na én itt nyeltem egy nagyot... én azt értem, hogy a lánc megnyúlhat, de az majd minden előjel nélkül letiltja a kompjútert 215e km-nél? Ne is mondjam a bézs belsőmet össze is olajozták. Azt mondja, majd hoz egy szalvétát. Mondom meg ne próbáld még bele is dörzsölni.. van otthon vegytisztító gépem ha tudom kiszedem én... mondtam, haver legközelebb használj takarót!

Na ehhez mit szóltok?
többet ne menj arra felé!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15479 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 15:38:00 »

Hát igen... Vagy a helyére kellett volna visszarakni.  A porlasztók meddig húzzák ilyenkor ha túl sok a résolaj? 200 van bennük, 3 ra mondták,h ko

Hát ezt nem lehet megmondani előre...aki meg megmondja az hazudik...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #15480 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 15:38:39 »

Azt hiszem, én is nézhetek új akksit. Egy éjszaka után -12 fokban még úgy-ahogy rendben indult a masina, de ma reggel a második -13-as éjszaka után már villant az ABS lámpa, kicsit nehézkesen átfordítva jópár fordulat után ugrott csak be a cucc. Pedig hagytam izzítani vagy 8-10 másodpercet előtte. Utána még pár másodpercig ingadozott az alapjárat, mire beállt egyenletesnek mondható 900 körülre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15481 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 16:41:54 »

Azt hiszem, én is nézhetek új akksit. Egy éjszaka után -12 fokban még úgy-ahogy rendben indult a masina, de ma reggel a második -13-as éjszaka után már villant az ABS lámpa, kicsit nehézkesen átfordítva jópár fordulat után ugrott csak be a cucc. Pedig hagytam izzítani vagy 8-10 másodpercet előtte. Utána még pár másodpercig ingadozott az alapjárat, mire beállt egyenletesnek mondható 900 körülre.

AndyA

Ma először volt nekem is olyan, hogy nem túl erőteljesen indult...de nem világított semmi asszem  Roll Eyes

Meg 1200 volt az alapjárat  wow1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15482 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 18:03:18 »

Ma először volt nekem is olyan, hogy nem túl erőteljesen indult...de nem világított semmi asszem  Roll Eyes

Meg 1200 volt az alapjárat  wow1
én meg sikeresen rajtahagytam a helyzetjelzőt. falbav
reggelre nem kellett indítani azzal a másfél volttal.
Viszont feltöltöttem és minden cellában 1300kg/l a savsűrűség,így biztosan megúszta.Pedig már kezdtem kétségbeesni,hogy vissza kell vinnem gariba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15483 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 18:24:34 »

Nekem is most betolja a TDCi az ABS+ESP lámpát indításnál. Nem értem, mert teker rendesen, és egy hónapja egy hetes allás után a -15 fokban is
simán beindult, kétszer is egymás után, úgy hogy a beindítások között csak 10 perc alapjárat + első-hátsó szélvédő fűtés + max párátlanítás, amíg
letoltam a havat a kocsiról. Az akku valamivel több, mint 1 éves Bosch S4 (740A, 80Ah). Mit néz a kocsi, mi alapján kapcsol lámpát? Hogy mennyire esik le a feszültség?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15484 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 18:28:34 »

én meg sikeresen rajtahagytam a helyzetjelzőt. falbav
reggelre nem kellett indítani azzal a másfél volttal.
Viszont feltöltöttem és minden cellában 1300kg/l a savsűrűség,így biztosan megúszta.Pedig már kezdtem kétségbeesni,hogy vissza kell vinnem gariba.
ki tudtad még vele nyitni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15485 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 18:40:01 »

1300kg/l

Az jó tömény  vigyor3 persze az érdekel, hogy nem szakad le az eleje... 1,3t/liter?  Huh?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15486 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 18:41:50 »

ki tudtad még vele nyitni??
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #15487 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 18:42:37 »

Az jó tömény  vigyor3 persze az érdekel, hogy nem szakad le az eleje... 1,3t/liter?  Huh?
pedig ez a mértékegysége. beka3



és még igazad is lehet,mert jó elírtam a tizedes vesszőt.Nem 1300,hanem 1,300 kg/l. smile
de jó lett volna az 1300g/l is..... Grin
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.05 vasárnap, 19:30:12 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15488 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:14:08 »

pedig ez a mértékegysége. beka3



és még igazad is lehet,mert jó elírtam a tizedes vesszőt.Nem 1300,hanem 1,300 kg/l. smile
de jó lett volna az 1300g/l is..... Grin

Na ugye...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15489 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:49:02 »

én meg sikeresen rajtahagytam a helyzetjelzőt. falbav
reggelre nem kellett indítani azzal a másfél volttal.
Viszont feltöltöttem és minden cellában 1300kg/l a savsűrűség,így biztosan megúszta.Pedig már kezdtem kétségbeesni,hogy vissza kell vinnem gariba.
Miért, a helyzetjelző rajta hagyás gari esemény? Smiley  beka3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15490 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:49:36 »

Nekem is most betolja a TDCi az ABS+ESP lámpát indításnál. Nem értem, mert teker rendesen, és egy hónapja egy hetes allás után a -15 fokban is
simán beindult, kétszer is egymás után, úgy hogy a beindítások között csak 10 perc alapjárat + első-hátsó szélvédő fűtés + max párátlanítás, amíg
letoltam a havat a kocsiról. Az akku valamivel több, mint 1 éves Bosch S4 (740A, 80Ah). Mit néz a kocsi, mi alapján kapcsol lámpát? Hogy mennyire esik le a feszültség?
indítózásnál 10v alá eső akksifeszültségre gerjed. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15491 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:50:30 »

ki tudtad még vele nyitni??
van valami olyan, hogy ha esik a feszültség, kinyitja a központi zárat, nem?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15492 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:57:39 »

akkor nem Smiley valami ilyesmit gagyogott a szerelő... viszont kérdésem lenne, hogy TI MENNÉTEK-E MÉG EGYSZER EHHEZ A SZERELŐHÖZ?

tehát elmondtam neki, hogy meleg motornál bármilyen előjel nélkül állt le a motor és azóta semmi. Megdiagnosztikázták és kidobott nekik egy kódot, hogy camshaft position sensor fault. Ezt gagyogta a lengyel szerelő a telefonba. Na én itt pattantam az asszony kocsijába és repültem oda, mert az a CMP. Na figyeljétek a csávót!
Levette a légszűrő csövet és elkezdte a haverjával önindítózgatni a kocsit hidegindítóval, ami szinte már járt, de csattogott úgy, hogy majdnem megállt a szívem. Megcsinálták ezt szenzorral is meg anélkül is. Mondom ezt miért kellett? Hát azért, mert így már valószínűbb, hogy a szenzor az és nem pedig a vezérműlánc nyúlt meg. Na én itt nyeltem egy nagyot... én azt értem, hogy a lánc megnyúlhat, de az majd minden előjel nélkül letiltja a kompjútert 215e km-nél? Ne is mondjam a bézs belsőmet össze is olajozták. Azt mondja, majd hoz egy szalvétát. Mondom meg ne próbáld még bele is dörzsölni.. van otthon vegytisztító gépem ha tudom kiszedem én... mondtam, haver legközelebb használj takarót!

Na ehhez mit szóltok?
ez hülye.
a hidegindítón már múltkor is vitáztunk kicsit.
De cmp nélkül indítózni hidegindítóval egy cr dízelt... vazze.  falbav falbav falbav
Az alap, hogy a CMP, CKP jel vagy ezek szinkronitása nélkül egyből tilt az ecu, nem vészüzem, hanem teljes tiltás. Minden cmp-ckp hiba állapothoz van külön hibakód.
Megnyúlt láncnál lesz cmp-ckp szinkron hibára utaló kód, és csattogós lesz a járás a pontatlan befecskendezés miatt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15493 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:16:19 »

indítózásnál 10v alá eső akksifeszültségre gerjed. Smiley

Köszi, akkor majd holnap megtámadom egy multiméterrel (műszerteszt törli a km-t, azt meg nem szeretem)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15494 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:20:43 »

Köszi, akkor majd holnap megtámadom egy multiméterrel (műszerteszt törli a km-t, azt meg nem szeretem)

Nem törli.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15495 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:22:38 »

Nem törli.
facelift előtt igen vigyor3 én is meglepódtem a faceliftes egységnél, hogy megmaradt a km
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15496 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:25:45 »

facelift előtt igen vigyor3 én is meglepódtem a faceliftes egységnél, hogy megmaradt a km

Akkó bocsi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15497 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 23:09:03 »

facelift előtt igen vigyor3 én is meglepódtem a faceliftes egységnél, hogy megmaradt a km

Ja, akkor azért hittem, hogy törölné, mert még csak a benzinesen próbáltam, és nem gondoltam, hogy ilyesmin változtattak
(gondolom ez is beszámít a fl-kor 1500 megváltozott részletekbe, vagy amennyit írtak a reklámokban).

Akkor mégcsak multiméter se fog kelleni  Cheesy
Naplózva
vtom83
Vendég
« Új hozzászólás #15498 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 00:15:46 »

Sziasztok! Van egy 2003-as 130 lovas mondeóm,az a kérdésem,hogy reggeli indítás után mikor elindulok a kocsival szaggatni kezd majd villog az izzítás jelző és leáll.Később kb:5-10km után mikor kicsit felmelegszik már semmi baja.A hegyekben lakom és reggel gyakran-20foknál hidegebb is van(síparadicsom),és szegény sajnos az utcán parkol.Ezt a dolgot vajon mi okozhatja?Talán ledermed a gázolaj és nem kap anyagot?Decemberben lett benne izzító gyertya cserélve,nem emlékszem mi volt a típusa,de egy barátomnál vásároltam akinek van egy autó alkatrész boltja ő mondta,hogy ez a legjobb gyertya ezekhez a kocsikhoz.Szóval fogalmam sincs mi lehet vele a baj.Jelenleg  külföldön vagyok(1300km)szerintetek merjek elindulni vele haza,vagy vigyem szervizbe itt horror pénzért olyanokhoz akikről azt sem tudom hogy dolgoznak!Ja és ha valaki esetleg tud valami jó szerelőt Bács-kiskun megyében bajához közel aki ért is a fordokhoz,(és lehetőleg ne márkaszerviz legyen)az kérem küldje el a szerviz telefonszámát az e-mail címemre,vagy írja a fórumba.(vtom83@freemail.hu)Válaszaitokat előre is köszönöm üdv!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15499 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 00:42:18 »

Dombnak fölfelé padlózd le hirtelen gyorsítva és ha levált kuka.Tapasztalatból mondom.Ha nagy a résolaj veszteség kezdjél gyüjteni.Amikor cseréltétek a go szürőt megkellett volna nézni nincs-e benne fémreszelék a nyugodt alvás miatt.Mert a 3 csúcs egyszerre rossz ez is fen áll és a szivattyút minősiti.nekem 4 csúcs egyszerre és ment is a szivattyú.

Ez nem tilt le, megy mint a állat. Sose ment még ilyen jól. Szűrő megvan, szétszedem megnézem. Kezdek gyűjteni.... 

Ezek voltak a hibakódok:  P 0110,  P0191,  P2288
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 303 304 305 306 307 308 309 [310] 311 312 313 314 315 316 317 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.