Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:51:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 306 307 308 309 310 311 312 [313] 314 315 316 317 318 319 320 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14662587 alkalommal)
0 Felhasználó és 203 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15600 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:34:38 »

Miért árulnak olyan üzemanyagot, ami az adott körülmények között nem használható? Ez kész...
és a legtöbb helyen ilyen volt a fórumos tapasztalatok alapján falbav

gondolom papiron belekerült, a valóságban meg annyi, hogy -5-ig jó legyen, a többi meg... Huh? Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.07 kedd, 21:39:49 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15601 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:38:25 »

Miért árulnak olyan üzemanyagot, ami az adott körülmények között nem használható? Ez kész...

Meglepő gondolat... biztosan nem számítottak rá, hogy télen fagyni fog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15602 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:40:09 »

Miért árulnak olyan üzemanyagot, ami az adott körülmények között nem használható? Ez kész...
Nekem holnap este fog kint állni kb 4 órát, ebben mol-os van meg spuri.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15603 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:41:36 »

Én Pesten ugyan csak Shell-nél tankoltam az "olcsó" gázolajat./437ft/.
-13 foknál /itt ez volt a csúcs/ még pöccre indult és ugyan úgy ment mint máskor.
Akartam is venni a shop-ban adalékot bele de azt mondták,hogy nem tartanak semmilyen adalékot.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.07 kedd, 21:50:36 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15604 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:48:25 »

Én Pesten ugyan csak Shell-nél tankoltam az "olcsó" gázolajat./437ft/.
-13 foknál /itt ez volt a csúcs/ még pöccre indult és ugyan úgy ment mint máskor.
nekem végre megengedték a shell Prémium dieselt(meg is buritottam 55l) ,majd holnap meglátjuk, igaz ma hőség volt -7 fok,de holnap kutya hideg lesz
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.07 kedd, 22:08:55 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15605 Dátum: 2012.02.07 kedd, 22:20:15 »

nekem non-stop streeten áll a céges opelem, a büdös életbe nem dermedt le soha a gázolaj benne és pöccre indul minden reggel...270.000 van ebbe most, előzőbe 320.000 van az se dermedt le soha....de a mondim is fűtetlen garázsba van azis pöcc-röff(ráadásul adagoló csere lessz nemsokára kicsit beteg szerintem), sose dermedt le mondim se, prémiumot közelről sem szagolt nagyon egyik autó sem ezek közül...én nem tudom másnak miért dermed le?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15606 Dátum: 2012.02.07 kedd, 22:29:55 »

pontosítás Tisler-hez képest:
P0110=IAT circuit malfunction = beszívott levegő hőmérséklet érzékelő áramkör hibája. Ez a MAF szenzorral közös házban van a szívócső légszűrő utáni részén.
P0191=Fuel pressure sensor malfunction - non-electrical fault =  üzemanyag nyomás érzékelő hiba (nem elektromos hiba): erre azt írja a ford, hogy gyakran szoftverhiba az oka, a mért nyomásérték nem felel meg az üzemállapothoz tartozó üzemanyag nyomás intervallumnak. Diagnosztizálni úgy lehet, hogy diagnosztikával meg kell nézni az üa. nyomást rádaott gyújtás mellett. Ekkor 90 bar alatti nyomást kell mutasson. Ha ettől magasabb, valami gond van a nyomásszabályozóval.
P2288=Fuel Pressure higher than expected = a vártnál magasabb nyomás. Gyakran más hibakódokkal együtt fordul elő. Ha a P0191-es kóddal együtt szerepel, elsődlegesen a fordulatszám jelet (fordulatszám jeladó és vezetékelés) és a CKP jeladót érdemes vizslatni (CKP jel hibát okozhat széthullófélben lévő lendkerék is). Ha nincs mellette más kód, elsődlegesen a CR szivattyún lévő  nyomásszelep (IVM) problémájára utal, vezetékelési gond, beakadt szelep lehet az oka. Okozhatja továbbá üzemanyag nyomás szenzor (rail szenzor) vezetékelési hiba is.  

 Mondanám, h értem, de nem.  a 0110 a map vezetéke volt az már jó. A többivel foglalkozzak? Ha igen mit?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15607 Dátum: 2012.02.07 kedd, 22:33:32 »

Mondanám, h értem, de nem.  a 0110 a map vezetéke volt az már jó. A többivel foglalkozzak? Ha igen mit?
kódtörlés, ha újra visszajön, akkor igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15608 Dátum: 2012.02.07 kedd, 22:33:45 »

Diesel autóim 2004-től vannak.Soha nem tankoltam bele prémium kategóriás üzemanyagokat soha nem volt dermedésem.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15609 Dátum: 2012.02.07 kedd, 23:29:45 »

Felháborító, hogy a "NORMÁL" üzemanyag nem használható idehaza. Helyette vegyen az ember "prémium" üzemanyagot, ha használni is akarja az autót. Margit?! NORMÁLIS?! Mi folyik itt Gyöngyösön?!
Valaki a fogyasztóvédelemnél intézkedhetne. Fokozzam? -15 alatt nem is volt az autóm! Mit tankoljon az ember Romániában?! -30 fokban..
 boxer mf3 exploserderage nono2 violent violent nezze idiot2
ez nem ennyire egyszerű szerintem. Nekem normál MOL dízel van benne és semmi baja.
Ez ugyan az a kérdés, hogy jobb-e az osztrák mint a magyar üzemanyag. Egyszerűen az van, hogy bizonyos kutakon szerintem maszatolnak az üzemanyaggal, valahol meg nem. A dermedésgátlót nem helyszínen keverik bele szerintem (mégis hogy? jön a tanker, feltöltik a földalatti 50m3-as tartályt gázolajjal, majd a személyzet utána önt egy kis dermedésgátlót? wtf? )
Én mindig olyan MOL kúton tankolok, ami MOL saját, nem franchise. Eddig sosem volt gond a naftával. érdekes...

Az viszont megérne egy misét, hogy akinek ledermedt a gázolaj és van róla számla, küldje el a fogyasztóvédőknek (vagy a kerminek, vagy utódjának), hogy ugyan nézzék már meg, megfelel-e a gyártói specifikációnak.
Szerintem a hivatalosan a kutaknak eladott gázolaj nem dermedhet le -30 fokig. De majd remélem jön Stealt és megmondja, hogy mi a regula. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
vtom83
Vendég
« Új hozzászólás #15610 Dátum: 2012.02.07 kedd, 23:34:02 »

Köszönöm a segítséget!Már néztem is a neten egyet gyári ford és nem is vészes az ára 28 euró!Üdv
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15611 Dátum: 2012.02.07 kedd, 23:37:26 »

Mondanám, h értem, de nem.  a 0110 a map vezetéke volt az már jó. A többivel foglalkozzak? Ha igen mit?
hát kellene. Legalább annyit, hogy a leírt üa.nyomás mérést megcsinálod.
És megnézed az üa nyomás érzékelő, a szivattyún lévő szelep, a ckp jeladó és a fordulatszám jeladó vezetékelését és az ECU csatlakozóját.
A lendkerék rendben van?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #15612 Dátum: 2012.02.08 szerda, 00:28:44 »

Én mindig olyan MOL kúton tankolok, ami MOL saját, nem franchise. Eddig sosem volt gond a naftával. érdekes...
Honnan lehet tudni mi a különbség? MOL vs. franchise MOL?
Persze, a "vidéki kis kutak MOL matricával" megkülönböztetésen kívül?
Naplózva
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #15613 Dátum: 2012.02.08 szerda, 07:43:56 »

Nem indult a verda nekem sem,villogó izzításjelző vészüzemmód majd leállás dadogás 3-ban 1800-as fordulatnál, vagy nagyobb gázadásra ismét villogó izzításjelző szóval minden rémisztő szarság ami csak előjöhet ebben a piszok gazdag pénzelteli időszakban wow1. Olvastam egy kicsit itt és én is kicseréltem a go.-szűrőt és helyreállt a rend. Az alapjárat stabil, hangja teljesen megválltozott tehát minden a régi sőt jobb mint régen. Még hozzátartozi az is hogy a nagy ijedségben vettem egy előmelegítő cuccot (amit belinkeltem még tegnapelőtt) holnap berakatom és megírom milyen. Nagyjából ennyi KÖSZÖNÖM az infókat mindegykinek worship worship worship
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15614 Dátum: 2012.02.08 szerda, 08:38:57 »

nekem non-stop streeten áll a céges opelem, a büdös életbe nem dermedt le soha a gázolaj benne és pöccre indul minden reggel...270.000 van ebbe most, előzőbe 320.000 van az se dermedt le soha....de a mondim is fűtetlen garázsba van azis pöcc-röff(ráadásul adagoló csere lessz nemsokára kicsit beteg szerintem), sose dermedt le mondim se, prémiumot közelről sem szagolt nagyon egyik autó sem ezek közül...én nem tudom másnak miért dermed le?
talán mert más -xarabb- kúton tankol?!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15615 Dátum: 2012.02.08 szerda, 08:42:22 »

ez nem ennyire egyszerű szerintem. Nekem normál MOL dízel van benne és semmi baja.
Ez ugyan az a kérdés, hogy jobb-e az osztrák mint a magyar üzemanyag. Egyszerűen az van, hogy bizonyos kutakon szerintem maszatolnak az üzemanyaggal, valahol meg nem. A dermedésgátlót nem helyszínen keverik bele szerintem (mégis hogy? jön a tanker, feltöltik a földalatti 50m3-as tartályt gázolajjal, majd a személyzet utána önt egy kis dermedésgátlót? wtf? )
Én mindig olyan MOL kúton tankolok, ami MOL saját, nem franchise. Eddig sosem volt gond a naftával. érdekes...

Az viszont megérne egy misét, hogy akinek ledermedt a gázolaj és van róla számla, küldje el a fogyasztóvédőknek (vagy a kerminek, vagy utódjának), hogy ugyan nézzék már meg, megfelel-e a gyártói specifikációnak.
Szerintem a hivatalosan a kutaknak eladott gázolaj nem dermedhet le -30 fokig. De majd remélem jön Stealt és megmondja, hogy mi a regula. Smiley

Szerintem meg egyszerű a kérdés. Ugyanis vagy megy az autó tőle vagy nem. nekem van még a go szűrőmben a ledermedt motyóból, de sajnálnám elküldeni bárhova, mivel szét akarom fűrészelni.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15616 Dátum: 2012.02.08 szerda, 10:06:58 »

Honnan lehet tudni mi a különbség? MOL vs. franchise MOL?
Persze, a "vidéki kis kutak MOL matricával" megkülönböztetésen kívül?
hát pl. a számla v. nyugta fejlécéből. Smiley
Meg régebben találtam a MOL honlapján egy táblát, hogy melyik kút milyen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15617 Dátum: 2012.02.08 szerda, 10:19:28 »

Szerintem meg egyszerű a kérdés. Ugyanis vagy megy az autó tőle vagy nem. nekem van még a go szűrőmben a ledermedt motyóból, de sajnálnám elküldeni bárhova, mivel szét akarom fűrészelni.

Fűrész nem jó, mert belemegy az aprólék. Vágni kell, lemezollóval. De első körben az is elég, ha tejfölöspohárba kitöltesz belőle és megrángatsz alatta egy jó erős mágnest. Ha szaladgál a mágnes után a sok pici aprólék, akkor már sejthető a dolog...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15618 Dátum: 2012.02.08 szerda, 10:21:28 »

Fűrész nem jó, mert belemegy az aprólék. Vágni kell, lemezollóval. De első körben az is elég, ha tejfölöspohárba kitöltesz belőle és megrángatsz alatta egy jó erős mágnest. Ha szaladgál a mágnes után a sok pici aprólék, akkor már sejthető a dolog...

AndyA
de nem azt akarja nézni szerintem, hanem a paraffint.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15619 Dátum: 2012.02.08 szerda, 10:26:34 »

de nem azt akarja nézni szerintem, hanem a paraffint.
de jó lenne mindkét ügyet kivizsgálni egyszerre! pias
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #15620 Dátum: 2012.02.08 szerda, 11:03:25 »

hát pl. a számla v. nyugta fejlécéből. Smiley

addigra már betankoltál a *** nyálból  Undecided
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #15621 Dátum: 2012.02.08 szerda, 11:38:20 »

Diesel autóim 2004-től vannak.Soha nem tankoltam bele prémium kategóriás üzemanyagokat soha nem volt dermedésem.


Semmit nem jelent. Diesel autóim 1999-től vannak.Soha nem tankoltam bele prémium kategóriás üzemanyagokat soha nem volt dermedésem. Egészen hétfő reggelig...
Akkor is indult és szépen ketyegett alapjáraton, de mihelyt elindultam vele megtorpant, izzító villogott, majd a motor leállt... Kb 15-ször az első 5 km-en. Aztán kiolvadt és nem volt többé baja. Tankoltam bele prémium üzemanyagot és kicseréltem a szűrőt, azóta rendben van. A szűrő tartalmának elemzésére még nem szántam rá magam.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15622 Dátum: 2012.02.08 szerda, 12:26:21 »

Semmit nem jelent. Diesel autóim 1999-től vannak.Soha nem tankoltam bele prémium kategóriás üzemanyagokat soha nem volt dermedésem. Egészen hétfő reggelig...
Akkor is indult és szépen ketyegett alapjáraton, de mihelyt elindultam vele megtorpant, izzító villogott, majd a motor leállt... Kb 15-ször az első 5 km-en. Aztán kiolvadt és nem volt többé baja. Tankoltam bele prémium üzemanyagot és kicseréltem a szűrőt, azóta rendben van. A szűrő tartalmának elemzésére még nem szántam rá magam.
Szerintem a régebbi szűrők nem voltak ilyen sűrűek, mint a most használt nagynyomású rendszerekhez gyártott szűrők, és ez okozza a nagy különbséget! Ezeken a pár mikronos filtereken, már az egész apró parafinszemcsék is bedugulnak, míg a régebbi 20-40 mikronosokon még vígan folyna a gázolaj...
Ezért van az is, hogy más típusok ugyanazzal a gázolajjal ami a TDCi-ben már nem megy át a szűrőn, még vígan gurulnak.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #15623 Dátum: 2012.02.08 szerda, 13:23:16 »

Nekem is volt már egy pár diesel autóm, de még soha nem volt go. dermedési problémám. Télen minden tankolásnál teszek a go-hoz dermedés gátlót. Évek óta ezt haszálom: és télen nincs üzemanyag rendszeri probléma! 150ml/70L go-hoz, (papír szerint)és mínusz 50C-ig no para!De mivel a mondi tankja csak 58,5 liter,még magasabb a dermedési pont.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #15624 Dátum: 2012.02.08 szerda, 14:18:04 »

Sziasztok,


egy kérdés a fűtéssel kapcsolatban.
Már tavaly is éreztem hogy nem úgy melegszik a motor, mint ahogy én azt gondolnám (valszeg én gondolom rosszul  nyes), de most a lassú melegedés után nagyon gyorsan vissza is hűl  rinya

Indulás után megyek 12 km-t autópályán (110km/h), ekkor nagyjából sikerül felmelegednie 80 fok körülre (az OK tartomány alsó szélére, néha magasabbra), és a fűtést is csak ekkor szoktam bekapcsolni. De aztán ahogy beérek a városba, piros lámpa, stb.. szinte rögtön visszaesik 60 fok körülre... ez normális?

Mindez 2.2 TDCi


Köszi,
Levis




Nekem is hasonlóképp viselkedik a 2.2-es. Sőt, ha csak motorfékkel gurulok, többszáz métert, akkor visszamegy a mutató az ok taromány széléhez.
De régen volt nekem 1.3DDIS Ignisem is, az is így viselkedett. Utána az OPEL Zafi 1.9CDTI az nem, mert gyári állófűtés volt benne, és ha vissza kezdett hűlni, bekapcsolta menet közben a kályhát.
Itt is szerintem az elektromos kiegészítő fűtés (már amelyikben van) már bekapcsol.Ez az ára az alacsonyabb fogyasztásnak...Sírjunk, vagy nevessünk?  nyes
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Tofipapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #15625 Dátum: 2012.02.08 szerda, 15:14:23 »

Nekem is hasonlóképp viselkedik a 2.2-es. Sőt, ha csak motorfékkel gurulok, többszáz métert, akkor visszamegy a mutató az ok taromány széléhez.
De régen volt nekem 1.3DDIS Ignisem is, az is így viselkedett. Utána az OPEL Zafi 1.9CDTI az nem, mert gyári állófűtés volt benne, és ha vissza kezdett hűlni, bekapcsolta menet közben a kályhát.
Itt is szerintem az elektromos kiegészítő fűtés (már amelyikben van) már bekapcsol.Ez az ára az alacsonyabb fogyasztásnak...Sírjunk, vagy nevessünk?  nyes

 git git git git
Naplózva

FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off  INA/+36 20 98 19 535/
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #15626 Dátum: 2012.02.08 szerda, 16:13:18 »

Sírjunk, vagy nevessünk?  nyes

Cserélj olajköri és vízköri termosztátot, és nevess  vigyor3
Naplózva
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #15627 Dátum: 2012.02.08 szerda, 17:03:25 »

Cserélj olajköri és vízköri termosztátot, és nevess  vigyor3
Az enyémet nincs 1 hónapja, hogy nézte a szerelő. Úgy gondolom, pl. ma hajnalban, amikor -21fokot mutatott az autó külső hőmérője, akkor pl. motorüzem esetén, amikor egyáltalán nincs üzemanyag-befecskendezés, az totál természetes, hogy visszahül a vízhőfok...Hiszen nincs semmi ami melegítené, az utasteret meg stabilan 22fokon tartottam. És ugye erősen üzemmeleg állapotról beszélünk, kb.
80 km megtétele utánról is.
Amikor 90-100-al megyek akkor szépen beáll középre.Ha termosztátokkal gond van, az fogyasztás növekedést is okoz. De nálam ez 6L/100km ebben a nagyon mínuszban.Jó nem Pesten lakom.
De persze én nem vagyok autószerelő.....Ez csak az én tapasztalatom.Jah és az IGNIS az zsír újonnan az enyém volt, és télen még közel ilyen hideg sem volt, akkor is ezt csinálta, egészen 150000Km-ig amikor is el kellett adnunk mert nem fért bele a család pakkal.És az is megevett 5lityit gázolajból.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15628 Dátum: 2012.02.08 szerda, 17:51:50 »

És ha le engedem a víz le eresztőn az nem elég?Már mint a gáz olajat?




Fűrész nem jó, mert belemegy az aprólék. Vágni kell, lemezollóval. De első körben az is elég, ha tejfölöspohárba kitöltesz belőle és megrángatsz alatta egy jó erős mágnest. Ha szaladgál a mágnes után a sok pici aprólék, akkor már sejthető a dolog...

AndyA
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15629 Dátum: 2012.02.08 szerda, 18:18:52 »

Szerintem meg egyszerű a kérdés. Ugyanis vagy megy az autó tőle vagy nem. nekem van még a go szűrőmben a ledermedt motyóból, de sajnálnám elküldeni bárhova, mivel szét akarom fűrészelni.
Mért szeretnéd szétfürészelni?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15630 Dátum: 2012.02.08 szerda, 18:36:38 »

Mért szeretnéd szétfürészelni?Huh?
mert a saját "szervizemben"  vigyor3 bevezettem kötelező ellenőrzésnek.  police
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15631 Dátum: 2012.02.08 szerda, 18:40:37 »

mert a saját "szervizemben"  vigyor3 bevezettem kötelező ellenőrzésnek.  police
worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15632 Dátum: 2012.02.08 szerda, 20:13:42 »


Ma reggel...és nem dermedt...pöcc-röff wow1
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15633 Dátum: 2012.02.08 szerda, 20:15:30 »

[img width=800 height=600]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/431090_380799398613526_100000504070776_1472195_1661809584_n.jpg[/img
Ma reggel...és nem dermedt... wow1
Bakker ez  nem semmi -25,5 nálunk csak -14 volt
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.09 csütörtök, 09:03:52 írta AndyA » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #15634 Dátum: 2012.02.08 szerda, 20:16:35 »

[img width=800 height=600]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/431090_380799398613526_100000504070776_1472195_1661809584_n.jpg[/img
Ma reggel...és nem dermedt...pöcc-röff wow1

Ennyi volt reggel Pécsen?  wow1
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.09 csütörtök, 09:04:04 írta AndyA » Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #15635 Dátum: 2012.02.08 szerda, 20:37:49 »

[img width=800 height=600]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/431090_380799398613526_100000504070776_1472195_1661809584_n.jpg[/img
Ma reggel...és nem dermedt...pöcc-röff wow1
Ez egy kopel kijelző!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.09 csütörtök, 09:04:10 írta AndyA » Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15636 Dátum: 2012.02.08 szerda, 20:39:47 »

Ez egy kopel kijelző!  eplus2
sokat csalnak ezek a készülékek..  taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15637 Dátum: 2012.02.08 szerda, 20:39:53 »

Az. És ráadásul a hőmérséklet jelző sokszor hibás értéket mutat.
A főnökömén -60.0 volt a minap.

Ez egy kopel kijelző!  eplus2
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15638 Dátum: 2012.02.08 szerda, 20:40:06 »

Szerintem a régebbi szűrők nem voltak ilyen sűrűek, mint a most használt nagynyomású rendszerekhez gyártott szűrők, és ez okozza a nagy különbséget! Ezeken a pár mikronos filtereken, már az egész apró parafinszemcsék is bedugulnak, míg a régebbi 20-40 mikronosokon még vígan folyna a gázolaj...
Ezért van az is, hogy más típusok ugyanazzal a gázolajjal ami a TDCi-ben már nem megy át a szűrőn, még vígan gurulnak.
hozzá kell tenni,hogy azért kivan az találva!A motor,és a nyomás a szivattyúban rendesen felmelegíti a gázolajat.Ennek a meleg go-nak a nagyrésze vissza jut a szűrőbe,és 50fokig bekeveri a  szivattyú szívó oldalára a meleg gázolajat.Ha elérte a hőmérsékletet visszaengedi a tankba a meleg visszatérőt.Így van megoldva az előmelegítés.Már alapjáraton is sokat számít!
Én inkább ennek a meghibásodásában(illetve is) látom a problémákat,amikor elfagy vagy eldugul a parafintól a szűrő.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5048.0  Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15639 Dátum: 2012.02.08 szerda, 21:06:05 »

Ez egy kopel kijelző!  eplus2

Az...ez a céges kocsim...1.7cdti
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #15640 Dátum: 2012.02.08 szerda, 21:14:50 »

Az...ez a céges kocsim...1.7cdti
Nekem is volt kopel 2 is. Egy F astra,utánna meg 1 B vectra és mind a kettő Diesel.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15641 Dátum: 2012.02.08 szerda, 21:40:15 »

Dermedés gátlót fagyellen betonozáshoz szoktak használni, gázolajhoz nem. Gázolajnál a hidegszűrhetőséget kell javítani (CFPP=Cold filter plugging point ) Ezt a paraffintartalom határozza meg. Több paraffin van a nyáriban kevesebb téliben. Ezért más a go nyáron , télen vagy akár az átmeneti időben.
Naplózva
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #15642 Dátum: 2012.02.08 szerda, 22:12:11 »

mindenki szenved a TDCi Mondaokkal a -12C" alatt , ?

Mi a megoldás Huh?Huh???
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15643 Dátum: 2012.02.08 szerda, 22:25:48 »

mindenki szenved a TDCi Mondaokkal a -12C" alatt , ?

Mi a megoldás Huh?Huh???

csak akinek retkes a szűrője
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15644 Dátum: 2012.02.08 szerda, 22:30:12 »

Isten  őrizzen.


mindenki szenved a TDCi Mondaokkal a -12C" alatt , ?

Mi a megoldás Huh?Huh???

Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15645 Dátum: 2012.02.08 szerda, 22:50:54 »

Az. És ráadásul a hőmérséklet jelző sokszor hibás értéket mutat.
A főnökömén -60.0 volt a minap.

Csak ez tényleg nem csal mert reggel -17 körül volt a házak között hát nyílt terepen akkor és én is Pécsi vagyok.Sajnos volt ennyi és már,hogy unom
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15646 Dátum: 2012.02.08 szerda, 22:55:32 »

mindenki szenved a TDCi Mondaokkal a -12C" alatt , ?

Mi a megoldás Huh?Huh???

Én nem mert a hétfői napon mutatot -15 fokot is és cudar volt az idó.A megoldás mindenkinél más és én szomorú lennék ha gondom lenne.Én mióta a csúcsokat és a szivattyút kicserélték csak prémium OMV gázolajjal járok és ez -35 fokig garantált.A múlt héten is este -12 fok volt egy pöccre indul és még mikor száraz hideg volt 120-nál sincs gond.Én is és más is javasolta ,hogy kis ideig tankoljatok prémiumot akkor.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15647 Dátum: 2012.02.08 szerda, 23:00:22 »

hát kellene. Legalább annyit, hogy a leírt üa.nyomás mérést megcsinálod.
És megnézed az üa nyomás érzékelő, a szivattyún lévő szelep, a ckp jeladó és a fordulatszám jeladó vezetékelését és az ECU csatlakozóját.
A lendkerék rendben van?

Lendkerék jó!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
hobi
Vendég
« Új hozzászólás #15648 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 06:37:23 »

Sziasztok

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy gyakran olvasom a diesel motornál a porlasztócsúcs hibát.De milyen jelenségeket okoz a porlasztócsúcs hiba????Többet eszik, rángat az autó,vagy esetleg nem megy?Huh?
Nézegetem a neten, hogy többen is foglalkoznak p.csúcs felújítással, pl.delphi, megéri vagy csak gyárit érdemes újonan venni???

Másik kérdésem a kettős tömegű lendkerék.Sok autót árulnak állítólagos kettős tömegű lendkerék cserével. Ezt lehet felújítani vagy csak újjal lehet orvosolni.Huh??

Szerintem a fenti hibákon kívül a TDCI motor az egyik legmegbízhatóbb diesel motor. Kinéztem egy autót amiben 270.000 km.-van, nem visszatekert, azonban tartok a p.csúcs hibától.

Ha tudtok adjatok már tanácsot p.csúcs és kettős tömegű lendkerék felújítással kapcsolatban, illetve a saját véleményeteket is szívesen várom.

Előre is köszönöm. 
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15649 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 10:16:48 »

Dermedés gátlót fagyellen betonozáshoz szoktak használni, gázolajhoz nem. Gázolajnál a hidegszűrhetőséget kell javítani (CFPP=Cold filter plugging point ) Ezt a paraffintartalom határozza meg. Több paraffin van a nyáriban kevesebb téliben. Ezért más a go nyáron , télen vagy akár az átmeneti időben.
Smiley
Na ja, de ha adalékolt a gázolaj, az adalékot a kút keveri hozzá vagy gyárilag benne van?
Valahol azt olvastam, hogy a tartálykocsiban keverik.  Huh?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 306 307 308 309 310 311 312 [313] 314 315 316 317 318 319 320 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.