Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 12:31:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
306
307
308
309
310
311
312
[
313
]
314
315
316
317
318
319
320
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14686993 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15600 Dátum:
2012.02.07 kedd, 21:34:38 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.07 kedd, 21:33:16
Miért árulnak olyan üzemanyagot, ami az adott körülmények között nem használható? Ez kész...
és a legtöbb helyen ilyen volt a fórumos tapasztalatok alapján
gondolom papiron belekerült, a valóságban meg annyi, hogy -5-ig jó legyen, a többi meg...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.07 kedd, 21:39:49 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15601 Dátum:
2012.02.07 kedd, 21:38:25 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.07 kedd, 21:33:16
Miért árulnak olyan üzemanyagot, ami az adott körülmények között nem használható? Ez kész...
Meglepő gondolat... biztosan nem számítottak rá, hogy télen fagyni fog.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15602 Dátum:
2012.02.07 kedd, 21:40:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.07 kedd, 21:33:16
Miért árulnak olyan üzemanyagot, ami az adott körülmények között nem használható? Ez kész...
Nekem holnap este fog kint állni kb 4 órát, ebben mol-os van meg spuri..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15603 Dátum:
2012.02.07 kedd, 21:41:36 »
Én Pesten ugyan csak Shell-nél tankoltam az "olcsó" gázolajat./437ft/.
-13 foknál /itt ez volt a csúcs/ még pöccre indult és ugyan úgy ment mint máskor.
Akartam is venni a shop-ban adalékot bele de azt mondták,hogy nem tartanak semmilyen adalékot.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.07 kedd, 21:50:36 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15604 Dátum:
2012.02.07 kedd, 21:48:25 »
Idézetet írta: soho001 - 2012.02.07 kedd, 21:41:36
Én Pesten ugyan csak Shell-nél tankoltam az "olcsó" gázolajat./437ft/.
-13 foknál /itt ez volt a csúcs/ még pöccre indult és ugyan úgy ment mint máskor.
nekem végre megengedték a shell Prémium dieselt(meg is buritottam 55l) ,majd holnap meglátjuk, igaz ma hőség volt -7 fok,de holnap kutya hideg lesz
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.07 kedd, 22:08:55 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15605 Dátum:
2012.02.07 kedd, 22:20:15 »
nekem non-stop streeten áll a céges opelem, a büdös életbe nem dermedt le soha a gázolaj benne és pöccre indul minden reggel...270.000 van ebbe most, előzőbe 320.000 van az se dermedt le soha....de a mondim is fűtetlen garázsba van azis pöcc-röff(ráadásul adagoló csere lessz nemsokára kicsit beteg szerintem), sose dermedt le mondim se, prémiumot közelről sem szagolt nagyon egyik autó sem ezek közül...én nem tudom másnak miért dermed le?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15606 Dátum:
2012.02.07 kedd, 22:29:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.06 hétfő, 11:35:45
pontosítás Tisler-hez képest:
P0110=IAT circuit malfunction = beszívott levegő hőmérséklet érzékelő áramkör hibája. Ez a MAF szenzorral közös házban van a szívócső légszűrő utáni részén.
P0191=Fuel pressure sensor malfunction - non-electrical fault = üzemanyag nyomás érzékelő hiba (nem elektromos hiba): erre azt írja a ford, hogy gyakran szoftverhiba az oka, a mért nyomásérték nem felel meg az üzemállapothoz tartozó üzemanyag nyomás intervallumnak. Diagnosztizálni úgy lehet, hogy diagnosztikával meg kell nézni az üa. nyomást rádaott gyújtás mellett. Ekkor 90 bar alatti nyomást kell mutasson. Ha ettől magasabb, valami gond van a nyomásszabályozóval.
P2288=Fuel Pressure higher than expected = a vártnál magasabb nyomás. Gyakran más hibakódokkal együtt fordul elő. Ha a P0191-es kóddal együtt szerepel, elsődlegesen a fordulatszám jelet (fordulatszám jeladó és vezetékelés) és a CKP jeladót érdemes vizslatni (CKP jel hibát okozhat széthullófélben lévő lendkerék is). Ha nincs mellette más kód, elsődlegesen a CR szivattyún lévő nyomásszelep (IVM) problémájára utal, vezetékelési gond, beakadt szelep lehet az oka. Okozhatja továbbá üzemanyag nyomás szenzor (rail szenzor) vezetékelési hiba is.
Mondanám, h értem, de nem. a 0110 a map vezetéke volt az már jó. A többivel foglalkozzak? Ha igen mit?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15607 Dátum:
2012.02.07 kedd, 22:33:32 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.07 kedd, 22:29:55
Mondanám, h értem, de nem. a 0110 a map vezetéke volt az már jó. A többivel foglalkozzak? Ha igen mit?
kódtörlés, ha újra visszajön, akkor igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15608 Dátum:
2012.02.07 kedd, 22:33:45 »
Diesel autóim 2004-től vannak.Soha nem tankoltam bele prémium kategóriás üzemanyagokat soha nem volt dermedésem.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15609 Dátum:
2012.02.07 kedd, 23:29:45 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.07 kedd, 21:23:04
Felháborító, hogy a "NORMÁL" üzemanyag nem használható idehaza. Helyette vegyen az ember "prémium" üzemanyagot, ha használni is akarja az autót. Margit?! NORMÁLIS?! Mi folyik itt Gyöngyösön?!
Valaki a fogyasztóvédelemnél intézkedhetne. Fokozzam? -15 alatt nem is volt az autóm! Mit tankoljon az ember Romániában?! -30 fokban..
ez nem ennyire egyszerű szerintem. Nekem normál MOL dízel van benne és semmi baja.
Ez ugyan az a kérdés, hogy jobb-e az osztrák mint a magyar üzemanyag. Egyszerűen az van, hogy bizonyos kutakon szerintem maszatolnak az üzemanyaggal, valahol meg nem. A dermedésgátlót nem helyszínen keverik bele szerintem (mégis hogy? jön a tanker, feltöltik a földalatti 50m3-as tartályt gázolajjal, majd a személyzet utána önt egy kis dermedésgátlót? wtf? )
Én mindig olyan MOL kúton tankolok, ami MOL saját, nem franchise. Eddig sosem volt gond a naftával. érdekes...
Az viszont megérne egy misét, hogy akinek ledermedt a gázolaj és van róla számla, küldje el a fogyasztóvédőknek (vagy a kerminek, vagy utódjának), hogy ugyan nézzék már meg, megfelel-e a gyártói specifikációnak.
Szerintem a hivatalosan a kutaknak eladott gázolaj nem dermedhet le -30 fokig. De majd remélem jön Stealt és megmondja, hogy mi a regula.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
vtom83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15610 Dátum:
2012.02.07 kedd, 23:34:02 »
Köszönöm a segítséget!Már néztem is a neten egyet gyári ford és nem is vészes az ára 28 euró!Üdv
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15611 Dátum:
2012.02.07 kedd, 23:37:26 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.07 kedd, 22:29:55
Mondanám, h értem, de nem. a 0110 a map vezetéke volt az már jó. A többivel foglalkozzak? Ha igen mit?
hát kellene. Legalább annyit, hogy a leírt üa.nyomás mérést megcsinálod.
És megnézed az üa nyomás érzékelő, a szivattyún lévő szelep, a ckp jeladó és a fordulatszám jeladó vezetékelését és az ECU csatlakozóját.
A lendkerék rendben van?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15612 Dátum:
2012.02.08 szerda, 00:28:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.07 kedd, 23:29:45
Én mindig olyan MOL kúton tankolok, ami MOL saját, nem franchise. Eddig sosem volt gond a naftával. érdekes...
Honnan lehet tudni mi a különbség? MOL vs. franchise MOL?
Persze, a "vidéki kis kutak MOL matricával" megkülönböztetésen kívül?
Naplózva
norberto31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15613 Dátum:
2012.02.08 szerda, 07:43:56 »
Nem indult a verda nekem sem,villogó izzításjelző vészüzemmód majd leállás dadogás 3-ban 1800-as fordulatnál, vagy nagyobb gázadásra ismét villogó izzításjelző szóval minden rémisztő szarság ami csak előjöhet ebben a piszok gazdag pénzelteli időszakban
. Olvastam egy kicsit itt és én is kicseréltem a go.-szűrőt és helyreállt a rend. Az alapjárat stabil, hangja teljesen megválltozott tehát minden a régi sőt jobb mint régen. Még hozzátartozi az is hogy a nagy ijedségben vettem egy előmelegítő cuccot (amit belinkeltem még tegnapelőtt) holnap berakatom és megírom milyen. Nagyjából ennyi KÖSZÖNÖM az infókat mindegykinek
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15614 Dátum:
2012.02.08 szerda, 08:38:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.07 kedd, 22:20:15
nekem non-stop streeten áll a céges opelem, a büdös életbe nem dermedt le soha a gázolaj benne és pöccre indul minden reggel...270.000 van ebbe most, előzőbe 320.000 van az se dermedt le soha....de a mondim is fűtetlen garázsba van azis pöcc-röff(ráadásul adagoló csere lessz nemsokára kicsit beteg szerintem), sose dermedt le mondim se, prémiumot közelről sem szagolt nagyon egyik autó sem ezek közül...én nem tudom másnak miért dermed le?
talán mert más -xarabb- kúton tankol?!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15615 Dátum:
2012.02.08 szerda, 08:42:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.07 kedd, 23:29:45
ez nem ennyire egyszerű szerintem. Nekem normál MOL dízel van benne és semmi baja.
Ez ugyan az a kérdés, hogy jobb-e az osztrák mint a magyar üzemanyag. Egyszerűen az van, hogy bizonyos kutakon szerintem maszatolnak az üzemanyaggal, valahol meg nem. A dermedésgátlót nem helyszínen keverik bele szerintem (mégis hogy? jön a tanker, feltöltik a földalatti 50m3-as tartályt gázolajjal, majd a személyzet utána önt egy kis dermedésgátlót? wtf? )
Én mindig olyan MOL kúton tankolok, ami MOL saját, nem franchise. Eddig sosem volt gond a naftával. érdekes...
Az viszont megérne egy misét, hogy akinek ledermedt a gázolaj és van róla számla, küldje el a fogyasztóvédőknek (vagy a kerminek, vagy utódjának), hogy ugyan nézzék már meg, megfelel-e a gyártói specifikációnak.
Szerintem a hivatalosan a kutaknak eladott gázolaj nem dermedhet le -30 fokig. De majd remélem jön Stealt és megmondja, hogy mi a regula.
Szerintem meg egyszerű a kérdés. Ugyanis vagy megy az autó tőle vagy nem. nekem van még a go szűrőmben a ledermedt motyóból, de sajnálnám elküldeni bárhova, mivel szét akarom fűrészelni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15616 Dátum:
2012.02.08 szerda, 10:06:58 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.08 szerda, 00:28:44
Honnan lehet tudni mi a különbség? MOL vs. franchise MOL?
Persze, a "vidéki kis kutak MOL matricával" megkülönböztetésen kívül?
hát pl. a számla v. nyugta fejlécéből.
Meg régebben találtam a MOL honlapján egy táblát, hogy melyik kút milyen.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15617 Dátum:
2012.02.08 szerda, 10:19:28 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.08 szerda, 08:42:22
Szerintem meg egyszerű a kérdés. Ugyanis vagy megy az autó tőle vagy nem. nekem van még a go szűrőmben a ledermedt motyóból, de sajnálnám elküldeni bárhova, mivel szét akarom fűrészelni.
Fűrész nem jó, mert belemegy az aprólék. Vágni kell, lemezollóval. De első körben az is elég, ha tejfölöspohárba kitöltesz belőle és megrángatsz alatta egy jó erős mágnest. Ha szaladgál a mágnes után a sok pici aprólék, akkor már sejthető a dolog...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15618 Dátum:
2012.02.08 szerda, 10:21:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.08 szerda, 10:19:28
Fűrész nem jó, mert belemegy az aprólék. Vágni kell, lemezollóval. De első körben az is elég, ha tejfölöspohárba kitöltesz belőle és megrángatsz alatta egy jó erős mágnest. Ha szaladgál a mágnes után a sok pici aprólék, akkor már sejthető a dolog...
AndyA
de nem azt akarja nézni szerintem, hanem a paraffint.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15619 Dátum:
2012.02.08 szerda, 10:26:34 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.08 szerda, 10:21:28
de nem azt akarja nézni szerintem, hanem a paraffint.
de jó lenne mindkét ügyet kivizsgálni egyszerre!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15620 Dátum:
2012.02.08 szerda, 11:03:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.08 szerda, 10:06:58
hát pl. a számla v. nyugta fejlécéből.
addigra már betankoltál a *** nyálból
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15621 Dátum:
2012.02.08 szerda, 11:38:20 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.02.07 kedd, 22:33:45
Diesel autóim 2004-től vannak.Soha nem tankoltam bele prémium kategóriás üzemanyagokat soha nem volt dermedésem.
Semmit nem jelent. Diesel autóim 1999-től vannak.Soha nem tankoltam bele prémium kategóriás üzemanyagokat soha nem volt dermedésem. Egészen hétfő reggelig...
Akkor is indult és szépen ketyegett alapjáraton, de mihelyt elindultam vele megtorpant, izzító villogott, majd a motor leállt... Kb 15-ször az első 5 km-en. Aztán kiolvadt és nem volt többé baja. Tankoltam bele prémium üzemanyagot és kicseréltem a szűrőt, azóta rendben van. A szűrő tartalmának elemzésére még nem szántam rá magam.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15622 Dátum:
2012.02.08 szerda, 12:26:21 »
Idézetet írta: arrabonus - 2012.02.08 szerda, 11:38:20
Semmit nem jelent. Diesel autóim 1999-től vannak.Soha nem tankoltam bele prémium kategóriás üzemanyagokat soha nem volt dermedésem. Egészen hétfő reggelig...
Akkor is indult és szépen ketyegett alapjáraton, de mihelyt elindultam vele megtorpant, izzító villogott, majd a motor leállt... Kb 15-ször az első 5 km-en. Aztán kiolvadt és nem volt többé baja. Tankoltam bele prémium üzemanyagot és kicseréltem a szűrőt, azóta rendben van. A szűrő tartalmának elemzésére még nem szántam rá magam.
Szerintem a régebbi szűrők nem voltak ilyen sűrűek, mint a most használt nagynyomású rendszerekhez gyártott szűrők, és ez okozza a nagy különbséget! Ezeken a pár mikronos filtereken, már az egész apró parafinszemcsék is bedugulnak, míg a régebbi 20-40 mikronosokon még vígan folyna a gázolaj...
Ezért van az is, hogy más típusok ugyanazzal a gázolajjal ami a TDCi-ben már nem megy át a szűrőn, még vígan gurulnak.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15623 Dátum:
2012.02.08 szerda, 13:23:16 »
Nekem is volt már egy pár diesel autóm, de még soha nem volt go. dermedési problémám. Télen minden tankolásnál teszek a go-hoz dermedés gátlót. Évek óta ezt haszálom:
és télen nincs üzemanyag rendszeri probléma! 150ml/70L go-hoz, (papír szerint)és mínusz 50C-ig no para!De mivel a mondi tankja csak 58,5 liter,még magasabb a dermedési pont.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15624 Dátum:
2012.02.08 szerda, 14:18:04 »
Idézetet írta: Levis - 2012.02.03 péntek, 14:49:28
Sziasztok,
egy kérdés a fűtéssel kapcsolatban.
Már tavaly is éreztem hogy nem úgy melegszik a motor, mint ahogy én azt gondolnám (valszeg én gondolom rosszul
), de most a lassú melegedés után nagyon gyorsan vissza is hűl
Indulás után megyek 12 km-t autópályán (110km/h), ekkor nagyjából sikerül felmelegednie 80 fok körülre (az OK tartomány alsó szélére, néha magasabbra), és a fűtést is csak ekkor szoktam bekapcsolni. De aztán ahogy beérek a városba, piros lámpa, stb.. szinte rögtön visszaesik 60 fok körülre... ez normális?
Mindez 2.2 TDCi
Köszi,
Levis
Nekem is hasonlóképp viselkedik a 2.2-es. Sőt, ha csak motorfékkel gurulok, többszáz métert, akkor visszamegy a mutató az ok taromány széléhez.
De régen volt nekem 1.3DDIS Ignisem is, az is így viselkedett. Utána az OPEL Zafi 1.9CDTI az nem, mert gyári állófűtés volt benne, és ha vissza kezdett hűlni, bekapcsolta menet közben a kályhát.
Itt is szerintem az elektromos kiegészítő fűtés (már amelyikben van) már bekapcsol.Ez az ára az alacsonyabb fogyasztásnak...Sírjunk, vagy nevessünk?
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
Tofipapa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15625 Dátum:
2012.02.08 szerda, 15:14:23 »
Idézetet írta: Göndör - 2012.02.08 szerda, 14:18:04
Nekem is hasonlóképp viselkedik a 2.2-es. Sőt, ha csak motorfékkel gurulok, többszáz métert, akkor visszamegy a mutató az ok taromány széléhez.
De régen volt nekem 1.3DDIS Ignisem is, az is így viselkedett. Utána az OPEL Zafi 1.9CDTI az nem, mert gyári állófűtés volt benne, és ha vissza kezdett hűlni, bekapcsolta menet közben a kályhát.
Itt is szerintem az elektromos kiegészítő fűtés (már amelyikben van) már bekapcsol.Ez az ára az alacsonyabb fogyasztásnak...Sírjunk, vagy nevessünk?
Naplózva
FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off INA/+36 20 98 19 535/
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15626 Dátum:
2012.02.08 szerda, 16:13:18 »
Idézetet írta: Göndör - 2012.02.08 szerda, 14:18:04
Sírjunk, vagy nevessünk?
Cserélj olajköri és vízköri termosztátot, és nevess
Naplózva
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15627 Dátum:
2012.02.08 szerda, 17:03:25 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.08 szerda, 16:13:18
Cserélj olajköri és vízköri termosztátot, és nevess
Az enyémet nincs 1 hónapja, hogy nézte a szerelő. Úgy gondolom, pl. ma hajnalban, amikor -21fokot mutatott az autó külső hőmérője, akkor pl. motorüzem esetén, amikor egyáltalán nincs üzemanyag-befecskendezés, az totál természetes, hogy visszahül a vízhőfok...Hiszen nincs semmi ami melegítené, az utasteret meg stabilan 22fokon tartottam. És ugye erősen üzemmeleg állapotról beszélünk, kb.
80 km megtétele utánról is.
Amikor 90-100-al megyek akkor szépen beáll középre.Ha termosztátokkal gond van, az fogyasztás növekedést is okoz. De nálam ez 6L/100km ebben a nagyon mínuszban.Jó nem Pesten lakom.
De persze én nem vagyok autószerelő.....Ez csak az én tapasztalatom.Jah és az IGNIS az zsír újonnan az enyém volt, és télen még közel ilyen hideg sem volt, akkor is ezt csinálta, egészen 150000Km-ig amikor is el kellett adnunk mert nem fért bele a család pakkal.És az is megevett 5lityit gázolajból.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15628 Dátum:
2012.02.08 szerda, 17:51:50 »
És ha le engedem a víz le eresztőn az nem elég?Már mint a gáz olajat?
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.08 szerda, 10:19:28
Fűrész nem jó, mert belemegy az aprólék. Vágni kell, lemezollóval. De első körben az is elég, ha tejfölöspohárba kitöltesz belőle és megrángatsz alatta egy jó erős mágnest. Ha szaladgál a mágnes után a sok pici aprólék, akkor már sejthető a dolog...
AndyA
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15629 Dátum:
2012.02.08 szerda, 18:18:52 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.08 szerda, 08:42:22
Szerintem meg egyszerű a kérdés. Ugyanis vagy megy az autó tőle vagy nem. nekem van még a go szűrőmben a ledermedt motyóból, de sajnálnám elküldeni bárhova, mivel szét akarom fűrészelni.
Mért szeretnéd szétfürészelni?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15630 Dátum:
2012.02.08 szerda, 18:36:38 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.08 szerda, 18:18:52
Mért szeretnéd szétfürészelni?
mert a saját "szervizemben"
bevezettem kötelező ellenőrzésnek.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15631 Dátum:
2012.02.08 szerda, 18:40:37 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.08 szerda, 18:36:38
mert a saját "szervizemben"
bevezettem kötelező ellenőrzésnek.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15632 Dátum:
2012.02.08 szerda, 20:13:42 »
Ma reggel...és nem dermedt...pöcc-röff
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15633 Dátum:
2012.02.08 szerda, 20:15:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.08 szerda, 20:13:42
[img width=800 height=600]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/431090_380799398613526_100000504070776_1472195_1661809584_n.jpg[/img
Ma reggel...és nem dermedt...
Bakker ez nem semmi -25,5 nálunk csak -14 volt
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.09 csütörtök, 09:03:52 írta AndyA
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15634 Dátum:
2012.02.08 szerda, 20:16:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.08 szerda, 20:13:42
[img width=800 height=600]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/431090_380799398613526_100000504070776_1472195_1661809584_n.jpg[/img
Ma reggel...és nem dermedt...pöcc-röff
Ennyi volt reggel Pécsen?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.09 csütörtök, 09:04:04 írta AndyA
»
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15635 Dátum:
2012.02.08 szerda, 20:37:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.08 szerda, 20:13:42
[img width=800 height=600]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/431090_380799398613526_100000504070776_1472195_1661809584_n.jpg[/img
Ma reggel...és nem dermedt...pöcc-röff
Ez egy kopel kijelző!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.09 csütörtök, 09:04:10 írta AndyA
»
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15636 Dátum:
2012.02.08 szerda, 20:39:47 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.08 szerda, 20:37:49
Ez egy kopel kijelző!
sokat csalnak ezek a készülékek..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15637 Dátum:
2012.02.08 szerda, 20:39:53 »
Az. És ráadásul a hőmérséklet jelző sokszor hibás értéket mutat.
A főnökömén -60.0 volt a minap.
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.08 szerda, 20:37:49
Ez egy kopel kijelző!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15638 Dátum:
2012.02.08 szerda, 20:40:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.08 szerda, 12:26:21
Szerintem a régebbi szűrők nem voltak ilyen sűrűek, mint a most használt nagynyomású rendszerekhez gyártott szűrők, és ez okozza a nagy különbséget! Ezeken a pár mikronos filtereken, már az egész apró parafinszemcsék is bedugulnak, míg a régebbi 20-40 mikronosokon még vígan folyna a gázolaj...
Ezért van az is, hogy más típusok ugyanazzal a gázolajjal ami a TDCi-ben már nem megy át a szűrőn, még vígan gurulnak.
hozzá kell tenni,hogy azért kivan az találva!A motor,és a nyomás a szivattyúban rendesen felmelegíti a gázolajat.Ennek a meleg go-nak a nagyrésze vissza jut a szűrőbe,és 50fokig bekeveri a szivattyú szívó oldalára a meleg gázolajat.Ha elérte a hőmérsékletet visszaengedi a tankba a meleg visszatérőt.Így van megoldva az előmelegítés.Már alapjáraton is sokat számít!
Én inkább ennek a meghibásodásában(illetve is) látom a problémákat,amikor elfagy vagy eldugul a parafintól a szűrő.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5048.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15639 Dátum:
2012.02.08 szerda, 21:06:05 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.08 szerda, 20:37:49
Ez egy kopel kijelző!
Az...ez a céges kocsim...1.7cdti
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15640 Dátum:
2012.02.08 szerda, 21:14:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.08 szerda, 21:06:05
Az...ez a céges kocsim...1.7cdti
Nekem is volt kopel 2 is. Egy F astra,utánna meg 1 B vectra és mind a kettő Diesel.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15641 Dátum:
2012.02.08 szerda, 21:40:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.07 kedd, 23:29:45
Dermedés gátlót fagyellen betonozáshoz szoktak használni, gázolajhoz nem. Gázolajnál a hidegszűrhetőséget kell javítani (CFPP=Cold filter plugging point ) Ezt a paraffintartalom határozza meg. Több paraffin van a nyáriban kevesebb téliben. Ezért más a go nyáron , télen vagy akár az átmeneti időben.
Naplózva
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15642 Dátum:
2012.02.08 szerda, 22:12:11 »
mindenki szenved a TDCi Mondaokkal a -12C" alatt , ?
Mi a megoldás
??
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15643 Dátum:
2012.02.08 szerda, 22:25:48 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2012.02.08 szerda, 22:12:11
mindenki szenved a TDCi Mondaokkal a -12C" alatt , ?
Mi a megoldás
??
csak akinek retkes a szűrője
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15644 Dátum:
2012.02.08 szerda, 22:30:12 »
Isten őrizzen.
Idézetet írta: gerencsersz - 2012.02.08 szerda, 22:12:11
mindenki szenved a TDCi Mondaokkal a -12C" alatt , ?
Mi a megoldás
??
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15645 Dátum:
2012.02.08 szerda, 22:50:54 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.08 szerda, 20:39:53
Az. És ráadásul a hőmérséklet jelző sokszor hibás értéket mutat.
A főnökömén -60.0 volt a minap.
Csak ez tényleg nem csal mert reggel -17 körül volt a házak között hát nyílt terepen akkor és én is Pécsi vagyok.Sajnos volt ennyi és már,hogy unom
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15646 Dátum:
2012.02.08 szerda, 22:55:32 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2012.02.08 szerda, 22:12:11
mindenki szenved a TDCi Mondaokkal a -12C" alatt , ?
Mi a megoldás
??
Én nem mert a hétfői napon mutatot -15 fokot is és cudar volt az idó.A megoldás mindenkinél más és én szomorú lennék ha gondom lenne.Én mióta a csúcsokat és a szivattyút kicserélték csak prémium OMV gázolajjal járok és ez -35 fokig garantált.A múlt héten is este -12 fok volt egy pöccre indul és még mikor száraz hideg volt 120-nál sincs gond.Én is és más is javasolta ,hogy kis ideig tankoljatok prémiumot akkor.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15647 Dátum:
2012.02.08 szerda, 23:00:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.07 kedd, 23:37:26
hát kellene. Legalább annyit, hogy a leírt üa.nyomás mérést megcsinálod.
És megnézed az üa nyomás érzékelő, a szivattyún lévő szelep, a ckp jeladó és a fordulatszám jeladó vezetékelését és az ECU csatlakozóját.
A lendkerék rendben van?
Lendkerék jó!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
hobi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15648 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 06:37:23 »
Sziasztok
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy gyakran olvasom a diesel motornál a porlasztócsúcs hibát.De milyen jelenségeket okoz a porlasztócsúcs hiba????Többet eszik, rángat az autó,vagy esetleg nem megy?
Nézegetem a neten, hogy többen is foglalkoznak p.csúcs felújítással, pl.delphi, megéri vagy csak gyárit érdemes újonan venni???
Másik kérdésem a kettős tömegű lendkerék.Sok autót árulnak állítólagos kettős tömegű lendkerék cserével. Ezt lehet felújítani vagy csak újjal lehet orvosolni.
?
Szerintem a fenti hibákon kívül a TDCI motor az egyik legmegbízhatóbb diesel motor. Kinéztem egy autót amiben 270.000 km.-van, nem visszatekert, azonban tartok a p.csúcs hibától.
Ha tudtok adjatok már tanácsot p.csúcs és kettős tömegű lendkerék felújítással kapcsolatban, illetve a saját véleményeteket is szívesen várom.
Előre is köszönöm.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15649 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 10:16:48 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.08 szerda, 21:40:15
Dermedés gátlót fagyellen betonozáshoz szoktak használni, gázolajhoz nem. Gázolajnál a hidegszűrhetőséget kell javítani (CFPP=Cold filter plugging point ) Ezt a paraffintartalom határozza meg. Több paraffin van a nyáriban kevesebb téliben. Ezért más a go nyáron , télen vagy akár az átmeneti időben.
Na ja, de ha adalékolt a gázolaj, az adalékot a kút keveri hozzá vagy gyárilag benne van?
Valahol azt olvastam, hogy a tartálykocsiban keverik.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
306
307
308
309
310
311
312
[
313
]
314
315
316
317
318
319
320
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ