Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:38:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 351 352 353 354 355 356 357 [358] 359 360 361 362 363 364 365 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14630204 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17850 Dátum: 2012.05.05 szombat, 23:44:26 »

már megint kifizettem fél millát a szerelőnek(porlasztók felújítása, szivattyú felújítása,olaj csere, szűrők cseréje,tank mosás .. turbóvezérlő csere +gömbfej csere , stabilizátor csere)....az autóm akkor is makacson gyenge maradt, erős kormolás melett (fekete)....kis motor hiba jelző lámpa kigyulladt....gázadásra szinte semmi nem történik...csak 3000 fölött van ereje és akkor sem a gyárit megközelítő....szervizből számlát nem kaptam....segítsetek mit csináljak, mert el keserítő h ezért dolgozok, mert szeretem az autóm és mégis ***....ha a szerviz a ludas akkor hogy tudom jogilag, vagy bárhogy garanciáztatni...ezt nem nyelhetem be már 3szor is.... sosem kértem fél megoldásokat...de ígéretet kaptam h jó lesz mikor odavittem...teljes az elkeseredés....tud esetleg valaki vizsgálatot csinálni az autón vagy szakvéleményt adni nekem h aztán a szerelőm orra alá dörgölhessem...de félő h megint vihetem máshová és ott megint ugyanez az összeg vár majd rám, amit képtelen vagyok kifizetni jelen pillanatban...S.O.S HELP előre is köszönök minden véleményt...jó fórumozást mindenkinek
kompressziót kellene méretni. Egy ennyire nyűgös motornak általában az a baja. A kompresszió hiánya nagyon hasonló tüneteket tud okozni az üzemanyag rendszeri hibájához.
Ha tényleg vákumos a turbód (évjárat alapján) akkor milyen vezérlést cseréltek rajta? Vákumszelepet? nyomáslabdát?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
sanya60
Vendég
« Új hozzászólás #17851 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 02:55:09 »

Sziasztok!
Abban a dologban szeretném a segitségeteket kérni,hogy hol lehetne korrekt áron turbót javittatni ugyanis az én drága masinámba eltört a turbó tengelye és cserére szorul.Hátha valakinek van jó tapasztalata a felujitás terén.
Előre is köszi a segitséget worship worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17852 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 03:00:26 »

Sziasztok!
Abban a dologban szeretném a segitségeteket kérni,hogy hol lehetne korrekt áron turbót javittatni ugyanis az én drága masinámba eltört a turbó tengelye és cserére szorul.Hátha valakinek van jó tapasztalata a felujitás terén.
Előre is köszi a segitséget worship worship
küldtem privát üzenetet Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17853 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 06:00:10 »

Nos, a Filpesekről mindenki mást mond. Nem a szolgáltatásról, hanem az eredményről. Valakinek jó egy darabig a felújított csúcs, valakinek meg csak rosszabb lett velel az autó.
Én beszéltem velük, és az a véleményem, hogy egy flegma dilettáns társulat (sajnos mint olyan sokan Budapesten). Nem tudtak semmi árat mondani, vagy inkább nem is akartak, minden infót úgy kellett kihúzni belőlük, hogy mi is a menetrend, és hol miért mennyit számláznak. Ami nekem lejött, hogy begurulsz az autóval, és még mielőtt bármit cserélnének az autón, legombolnak rólad alaphangon 25e Ft-ot.
Aztán jön az árajánlat, aztán a munka, aztán meg az eredmény, ami vagy jó, vagy nem.
Mindegy, van a Fileptől olcsóbb és ugyanolyan jó műhely. Persze, szerintem...
Tisztelt Fórumtárs!
Akkor nem tudok mást ajánlani, csak Németh Viktort, Ford Auto Fort Szerviz Bp Lurdy házzal szemben. Sajnos kevés a becsületes és a valóban hozzá értő szakember, különösan a diesel területen. Viktor viszont a legjobb.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.06 vasárnap, 06:06:31 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #17854 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 07:50:10 »

Sziasztok,

MK3 TDCI 115Le. Lehetséges valahogy házilag hibakódot kiolvasni? Csinál valaki komplett diagnosztikát? KEM vagy fejér vagy Győr megyében?

A problémám: Mikor felmelegedett a motor és odalépek neki, 3000 fordulat felett, kivillan az izzítás jelző, és úgy is marad, míg le nem állok! Persze ilyenkor nem húz.

Köszi!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17855 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 08:14:06 »

Nos, a Filpesekről mindenki mást mond. Nem a szolgáltatásról, hanem az eredményről. Valakinek jó egy darabig a felújított csúcs, valakinek meg csak rosszabb lett velel az autó.
Én beszéltem velük, és az a véleményem, hogy egy flegma dilettáns társulat (sajnos mint olyan sokan Budapesten). Nem tudtak semmi árat mondani, vagy inkább nem is akartak, minden infót úgy kellett kihúzni belőlük, hogy mi is a menetrend, és hol miért mennyit számláznak. Ami nekem lejött, hogy begurulsz az autóval, és még mielőtt bármit cserélnének az autón, legombolnak rólad alaphangon 25e Ft-ot.
Aztán jön az árajánlat, aztán a munka, aztán meg az eredmény, ami vagy jó, vagy nem.
Mindegy, van a Fileptől olcsóbb és ugyanolyan jó műhely. Persze, szerintem...

Ha úgy mész oda, h felújítás akkor minek a bevizsgálás 25-ér?
A fehérvári Filepesekkel nem beszéltél?  Ervin mondta múltkor, h teljesen jó amiket csinálnak. Nemcsak taknyolnak mint sok műhely, hanem elektronika is csere nem csak csúcs. Mintha azt mondta volna, h 200-  4 csúcsfelújítás.
  Wyctortól  gyári felújított?   

 De lehet az a legjobb amit László írt: elmész Vik-hez. És ha jó az árajánlat, akkor ott intézni mindent, van számla+garancia!  Nincs ideg meg újra szét, meg nem jó, nem mén, meg hozott cuccra nincs garancia stb...  Lehet ezt választanám.   Biztos nem a legolcsóbb, de az olcsó az a végére mindig drága!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17856 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 08:45:30 »

Sziasztok,

MK3 TDCI 115Le. Lehetséges valahogy házilag hibakódot kiolvasni? Csinál valaki komplett diagnosztikát? KEM vagy fejér vagy Győr megyében?

A problémám: Mikor felmelegedett a motor és odalépek neki, 3000 fordulat felett, kivillan az izzítás jelző, és úgy is marad, míg le nem állok! Persze ilyenkor nem húz.

Köszi!
természetesen! 1 elm327-el bármikor!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #17857 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 08:59:12 »

Az elm327 a diag? És hol talállak meg helyileg? Adsz számot? Előre is köszi!

természetesen! 1 elm327-el bármikor!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17858 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 09:36:27 »

Az elm327 a diag? És hol talállak meg helyileg? Adsz számot? Előre is köszi!

a baj,hogy én dél pesti vagyok...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #17859 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 09:55:16 »

iAz mit jelent? Melyik kerület, hol? Max. összekötöm valami kirándulással. Mennyi ideig tart a diag? Mindent kimutat? És mibe kerülne?
a baj,hogy én dél pesti vagyok...

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17860 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:03:53 »

iAz mit jelent? Melyik kerület, hol? Max. összekötöm valami kirándulással. Mennyi ideig tart a diag? Mindent kimutat? És mibe kerülne?
szia!
Dél pesten lakom az m0-déli dunahídtól 3 percre halásztelken.Ha erre jársz nagyon szívesen segítek,természetesen ingyé'!
A diaggal jó eséllyel kitudjuk olvasni azokat a hibakódokat,amiket akkor dob be,amikor kiáll az autó vészüzemre!
Sőt,jó volna egyszer úgy érkezned,ha tudnád produkálni a vészüzemet és úgy tudnék hibakódot olvasni,hogy épp vészütemen van a verda,és nem állítod le.
Maga a diagnosztika néhány perc.Az utána következő beszélgetés szabadon választott.... vigyor3
A vészüzemet okozhatja a turbó,az üza rendszer,de a cmp jeladó is.A diag segít kiszűrni a pontos okot.Ha megvan a hiba,akkor a továbbiakban célirányosan lehet keresni műhelyt vagy szakit,aki megcsinálja a gépet,ha nem lehet házilag megoldani.
Ha érdekel privátban küldök egy telószámot,és megdumálunk egy időpontot.
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
syk
Vendég
« Új hozzászólás #17861 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:18:28 »

A max nyomás 1630bar.Ha ezt nem tudja,az sem biztos,hogy a nyomás szabályzó szelep okozza!
Mindenképpen megkell szüntetni az összes gázolaj szivárgást!Az ilyen apró problémák óriási galibákat okoznak.
Ok.Hibakódolvasás pipa!
Következő: teljesen megszűntetni a szivárgásokat!
Ha még ezek után is fennáll a hiba,és a hibakód is,akkor asszem 30körül lehet venni nyomás szabályzó szelepet,és otthon kilehet cserélni,mert 1 db csavar fogja a helyére.De az is lehet,hogy ott is szivárog az olaj a szelepnél,azon meg egy 10 forintos Ó gyűrűt kell csak cserélni......

Helló! üzemanyag szivárgás megszüntetve minden por száraz a hollandin lehetet húzni majdnem egy negyedet üzemanyag szívó cső a szűrőtől a tankig átfújva nincs probléma, tanksapka meglazítva próba: a kocsi érezhetően jobban megy de padló gáznál 5.- ben ismét előjön az izzítás jel és motor korlátozás. akkor szerinted is nem lehet más mint a nyomásszabályzó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17862 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 13:31:51 »

Helló! üzemanyag szivárgás megszüntetve minden por száraz a hollandin lehetet húzni majdnem egy negyedet üzemanyag szívó cső a szűrőtől a tankig átfújva nincs probléma, tanksapka meglazítva próba: a kocsi érezhetően jobban megy de padló gáznál 5.- ben ismét előjön az izzítás jel és motor korlátozás. akkor szerinted is nem lehet más mint a nyomásszabályzó?
nem az a kérdés,hogy szerintem is a nyomás szabályzó rossz-e,hanem hogy még mindig ugyan az -e a hibakód,és vagy mi a pontos hibakód száma.
Ha most is ugyan az a hibakód,akkor igen. De ha mondjuk p0251,akkor bizony sok minden más is lehet.
Amúgy a go szűrő mikor volt cserélve utoljára?Azóta mennyi km van a szűrőben?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
syk
Vendég
« Új hozzászólás #17863 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 14:51:09 »

nem az a kérdés,hogy szerintem is a nyomás szabályzó rossz-e,hanem hogy még mindig ugyan az -e a hibakód,és vagy mi a pontos hibakód száma.
Ha most is ugyan az a hibakód,akkor igen. De ha mondjuk p0251,akkor bizony sok minden más is lehet.
Amúgy a go szűrő mikor volt cserélve utoljára?Azóta mennyi km van a szűrőben?

A szűrőben kb 1200 km van gyári ford a hibát szűrőcsere előtt is produkálta újabb hibakódolvasás csak jövő héten lehetséges de műszerteszttel két hibakód van tárolva az egyik dtdc80 a másik dtcd262 estleg nem tudod mit jelentenek ezek a hibakódok?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17864 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 16:58:23 »

A szűrőben kb 1200 km van gyári ford a hibát szűrőcsere előtt is produkálta újabb hibakódolvasás csak jövő héten lehetséges de műszerteszttel két hibakód van tárolva az egyik dtdc80 a másik dtcd262 estleg nem tudod mit jelentenek ezek a hibakódok?
Kommunikációs busz hiba
(hiányzó CAN üzenetek)
a 80as kódra nem találok semmit.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.06 vasárnap, 17:00:39 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #17865 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 17:16:09 »

szia!
Dél pesten lakom az m0-déli dunahídtól 3 percre halásztelken.Ha erre jársz nagyon szívesen segítek,természetesen ingyé'!
A diaggal jó eséllyel kitudjuk olvasni azokat a hibakódokat,amiket akkor dob be,amikor kiáll az autó vészüzemre!
Sőt,jó volna egyszer úgy érkezned,ha tudnád produkálni a vészüzemet és úgy tudnék hibakódot olvasni,hogy épp vészütemen van a verda,és nem állítod le.
Maga a diagnosztika néhány perc.Az utána következő beszélgetés szabadon választott.... vigyor3
A vészüzemet okozhatja a turbó,az üza rendszer,de a cmp jeladó is.A diag segít kiszűrni a pontos okot.Ha megvan a hiba,akkor a továbbiakban célirányosan lehet keresni műhelyt vagy szakit,aki megcsinálja a gépet,ha nem lehet házilag megoldani.
Ha érdekel privátban küldök egy telószámot,és megdumálunk egy időpontot.
 Wink wave

Ha nem is tud vészüzemben érkezni, kerültök egyet a szép új gerincúton körforgalomtól körforgalomig. Kihozza az ...  nyes
Naplózva
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #17866 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 21:17:47 »

Érdekel mindenképpen! Eddig mindig tudtam reprodukálni a hibát, persze ma próbáltam, és nem jött ki!!! Hát ilyen nincs! Gondolom az nem oldotta meg, hogy kiporsziztam, letörölgettem és lemostam! Várom a számod, hívlak, és megyek, mikor neked is jó! Nincs végül messze! És előre is köszi!
szia!
Dél pesten lakom az m0-déli dunahídtól 3 percre halásztelken.Ha erre jársz nagyon szívesen segítek,természetesen ingyé'!
A diaggal jó eséllyel kitudjuk olvasni azokat a hibakódokat,amiket akkor dob be,amikor kiáll az autó vészüzemre!
Sőt,jó volna egyszer úgy érkezned,ha tudnád produkálni a vészüzemet és úgy tudnék hibakódot olvasni,hogy épp vészütemen van a verda,és nem állítod le.
Maga a diagnosztika néhány perc.Az utána következő beszélgetés szabadon választott.... vigyor3
A vészüzemet okozhatja a turbó,az üza rendszer,de a cmp jeladó is.A diag segít kiszűrni a pontos okot.Ha megvan a hiba,akkor a továbbiakban célirányosan lehet keresni műhelyt vagy szakit,aki megcsinálja a gépet,ha nem lehet házilag megoldani.
Ha érdekel privátban küldök egy telószámot,és megdumálunk egy időpontot.
 Wink wave
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17867 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 21:32:18 »

Érdekel mindenképpen! Eddig mindig tudtam reprodukálni a hibát, persze ma próbáltam, és nem jött ki!!! Hát ilyen nincs! Gondolom az nem oldotta meg, hogy kiporsziztam, letörölgettem és lemostam! Várom a számod, hívlak, és megyek, mikor neked is jó! Nincs végül messze! És előre is köszi!
Azért ha nem is tudtad újra produkálni a hibát tárolt lesz azért.próbáld meg dombos helyen felfelé terhelve.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17868 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 21:49:10 »

Nos, a Filpesekről mindenki mást mond. Nem a szolgáltatásról, hanem az eredményről. Valakinek jó egy darabig a felújított csúcs, valakinek meg csak rosszabb lett velel az autó.
Én beszéltem velük, és az a véleményem, hogy egy flegma dilettáns társulat (sajnos mint olyan sokan Budapesten). Nem tudtak semmi árat mondani, vagy inkább nem is akartak, minden infót úgy kellett kihúzni belőlük, hogy mi is a menetrend, és hol miért mennyit számláznak. Ami nekem lejött, hogy begurulsz az autóval, és még mielőtt bármit cserélnének az autón, legombolnak rólad alaphangon 25e Ft-ot.
Aztán jön az árajánlat, aztán a munka, aztán meg az eredmény, ami vagy jó, vagy nem.
Mindegy, van a Fileptől olcsóbb és ugyanolyan jó műhely. Persze, szerintem...
A
Filep Fehérváron jó, nekem is ők csinálták (igaz kényszerből) 205 pénz volt(4 pcsucs),Kérés nélkül adtak számlát +6 hó garit azóta is jó.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #17869 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 00:06:34 »

A
Filep Fehérváron jó, nekem is ők csinálták (igaz kényszerből) 205 pénz volt(4 pcsucs),Kérés nélkül adtak számlát +6 hó garit azóta is jó.

Mit csináltattál velük? Csak a 4 db porlasztócsúcsot? Felújított, vagy új került bele?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17870 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 00:49:56 »

Mit csináltattál velük? Csak a 4 db porlasztócsúcsot? Felújított, vagy új került bele?
ma találtam ezt a honlapot, nem tom, hogy milyen lehet a munkájuk: http://www.adagolo-bolt.hu/
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #17871 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 01:19:51 »

ma találtam ezt a honlapot, nem tom, hogy milyen lehet a munkájuk: http://www.adagolo-bolt.hu/

Mindenesetre a honlapjukon elég érdekesen fogalmaznak: "Nagy tapasztalatot szereztünk a folyamatosan fejlődő diesel technológiából.".

Basszus, nem tudom, hogy mi legyen: új csúcsok, vagy felújítottak? A felújított mellett csak az ára szól, semmi több.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17872 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 07:47:00 »

Mindenesetre a honlapjukon elég érdekesen fogalmaznak: "Nagy tapasztalatot szereztünk a folyamatosan fejlődő diesel technológiából.".

Basszus, nem tudom, hogy mi legyen: új csúcsok, vagy felújítottak? A felújított mellett csak az ára szól, semmi több.

Korábban már írtam:
 De lehet az a legjobb amit László írt: elmész Vik-hez. És ha jó az árajánlat, akkor ott intézni mindent, van számla+garancia!  Nincs ideg meg újra szét, meg nem jó, nem mén, meg hozott cuccra nincs garancia stb...  Lehet ezt választanám.   Biztos nem a legolcsóbb, de az olcsó az a végére mindig drága!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17873 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 07:47:53 »

Azok az árak amik ott vannak csak a munkadijakról szólnak...az alaktrészek árai nincsenek benne....
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #17874 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 08:05:30 »

Azok az árak amik ott vannak csak a munkadijakról szólnak...az alaktrészek árai nincsenek benne....

Gyanítotam.  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17875 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 11:42:15 »

Azért ha nem is tudtad újra produkálni a hibát tárolt lesz azért.próbáld meg dombos helyen felfelé terhelve.
A p0251-et pl. törli, ha indításnál nincs meg a hiba.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17876 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 11:57:44 »

A p0251-et pl. törli, ha indításnál nincs meg a hiba.  wave
Csak azért írtam mert nekem ha leállt ha vész üzem volt és újra indítottam mindig volt hiba igaz a szivattyú volt megnevezve.De ALF is írta neki a hiba olvasást.VAlami talán lesz azért amiből kiindulhat
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #17877 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 18:29:33 »

Már kiváncsi vagyok, mi okozza! De még nem kaptam elérhetőséget. Talán más is kiderülhet, ezért lesz jó a diagn.!

Csak azért írtam mert nekem ha leállt ha vész üzem volt és újra indítottam mindig volt hiba igaz a szivattyú volt megnevezve.De ALF is írta neki a hiba olvasást.VAlami talán lesz azért amiből kiindulhat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17878 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 19:24:34 »

Már kiváncsi vagyok, mi okozza! De még nem kaptam elérhetőséget. Talán más is kiderülhet, ezért lesz jó a diagn.!

küldtem pü-t!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #17879 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 20:37:40 »

Üdv Urak, a szervószíj feszítő görgőnél a csapágy cseréje mennyire nehéz mármint a régi csapágy helyére felrakni az újat.Egyébként ha azt ill. a szíjat kicseréltetem más gond ott lehet-e még.Ja és esetleg közös beszerzés csapágyból lesz-e volt-e?
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17880 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 20:56:57 »

Üdv Urak, a szervószíj feszítő görgőnél a csapágy cseréje mennyire nehéz mármint a régi csapágy helyére felrakni az újat.Egyébként ha azt ill. a szíjat kicseréltetem más gond ott lehet-e még.Ja és esetleg közös beszerzés csapágyból lesz-e volt-e?
nincs más,és könnyű a csere is.
Nem indult közös beszerzés,csak egyéni megoldások voltak.....indíts egyet! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17881 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:05:13 »

nincs más,és könnyű a csere is.
Nem indult közös beszerzés,csak egyéni megoldások voltak.....indíts egyet! Wink

Itt van nálam a csapágy, de az volt a mondás, hogy megnézzük, hátha a generátor oldalra is találunk megfelelőt, és akkor a kétfélére együtt lehet kedvezőbb árat kérni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #17882 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:24:19 »

Itt van nálam a csapágy, de az volt a mondás, hogy megnézzük, hátha a generátor oldalra is találunk megfelelőt, és akkor a kétfélére együtt lehet kedvezőbb árat kérni.

AndyA
Köszi az infókat!
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17883 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:27:25 »

Köszi az infókat!

Most a kiszerelt generátor-szíjfeszítőt nem találom... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17884 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:38:35 »

Mit csináltattál velük? Csak a 4 db porlasztócsúcsot? Felújított, vagy új került bele?
4 db pcsúcs bevizsgálás,4db cr szelep,4db pcsúcs ,de ha dobsz mail-cimet elküdöm a számlát meg tudod nézni(nem tudom hogy kell ide feltölteni a képet esetleg valaki tud segiteni ebben)
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17885 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:42:28 »

4 db pcsúcs bevizsgálás,4db cr szelep,4db pcsúcs ,de ha dobsz mail-cimet elküdöm a számlát meg tudod nézni(nem tudom hogy kell ide feltölteni a képet esetleg valaki tud segiteni ebben)

kepfeltoltes.hu-ra feltöltöd  és ott lesz olyan,h fórumokhoz.  de a direkt link is jó   bemásolod a válaszba
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17886 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:42:50 »

4 db pcsúcs bevizsgálás,4db cr szelep,4db pcsúcs ,de ha dobsz mail-cimet elküdöm a számlát meg tudod nézni(nem tudom hogy kell ide feltölteni a képet esetleg valaki tud segiteni ebben)
Képfeltöltés.hu.Feltötltöd és a kapott linket bemásolod ennyi
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17887 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:43:44 »

4 db pcsúcs bevizsgálás,4db cr szelep,4db pcsúcs ,de ha dobsz mail-cimet elküdöm a számlát meg tudod nézni(nem tudom hogy kell ide feltölteni a képet esetleg valaki tud segiteni ebben)
www.kepfeltoltes.hu
Ide feltolod,majd s kapott linket bemasolod a hsz-edbe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17888 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:44:42 »

 taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17889 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:44:54 »

 worship
kepfeltoltes.hu-ra feltöltöd  és ott lesz olyan,h fórumokhoz.  de a direkt link is jó   bemásolod a válaszba
worship
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17890 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:45:49 »

taps
Wink
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17891 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:46:11 »

4 db pcsúcs bevizsgálás,4db cr szelep,4db pcsúcs ,de ha dobsz mail-cimet elküdöm a számlát meg tudod nézni(nem tudom hogy kell ide feltölteni a képet esetleg valaki tud segiteni ebben)
Beszéltem vele és neki a szivattyút is kell cserélni-felújítani attól függ mit választ.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17892 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 21:46:51 »

Képfeltöltés.hu.Feltötltöd és a kapott linket bemásolod ennyi
smile
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Kovács Imre
Vendég
« Új hozzászólás #17893 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 22:17:54 »

Hibakód olvasás kiderítette,hogy az EGR szelepet nyitogató vákumszabályzó okozta a hibát,rátettünk próbára egy másikat,azóta nem jött elő a megtorpanás rángatás.Köszönöm a
hoz :awink:zászólásokat,ötleteket a hiba megoldására. Smiley
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17894 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 22:44:11 »

Generátor szíj cserén gondolkodom szabadonfutóval együtt mi kell hozzá és honnan van a legjobb ár Roll Eyes 
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #17895 Dátum: 2012.05.08 kedd, 08:14:44 »

Hibakód olvasás kiderítette,hogy az EGR szelepet nyitogató vákumszabályzó okozta a hibát,rátettünk próbára egy másikat,azóta nem jött elő a megtorpanás rángatás.Köszönöm a
hoz :awink:zászólásokat,ötleteket a hiba megoldására. Smiley
Hali!
Ez a rángatás 2000-es fordulat alatt jelentkezett, sebességtartásnál, meleg motornál?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17896 Dátum: 2012.05.08 kedd, 09:15:54 »

Generátor szíj cserén gondolkodom szabadonfutóval együtt mi kell hozzá és honnan van a legjobb ár Roll Eyes 
Relhistöl a szabadonfutó wave wave wave
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17897 Dátum: 2012.05.08 kedd, 14:01:56 »

Itt van nálam a csapágy, de az volt a mondás, hogy megnézzük, hátha a generátor oldalra is találunk megfelelőt, és akkor a kétfélére együtt lehet kedvezőbb árat kérni.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Én 1.5 éve amikor a szervó szijfeszitő görgőmet cseréltem csapágyra, kiakartam cserélni, ill helyettesiteni akartam a generátor oldali görgőket is csapágyra. Sajnos ilyen csapágy nem létezik mégpedig a 17mm belső átmérő miatt. Ehez tartozik egy 65mm külső átmérő és 26 mm szélesség. Na ilyen csapáby nem létezik, illetve nem szabvány és külön kellene gyártatni ami nem olcsó mulatság. Másik probléma az, hogy a csapágy keskenyebb min a rajta lévő futó görgő ami miatt, egyáltalán nem lehet helyettesiteni, mert ha felszereled a csapágyat, féloldalasan futna rajta a szijj.  Ezért a legolcsóbb megoldás a generátor oldalon  a görgő csere gyárira.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.08 kedd, 14:05:11 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17898 Dátum: 2012.05.08 kedd, 14:24:09 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én 1.5 éve amikor a szervó szijfeszitő görgőmet cseréltem csapágyra, kiakartam cserélni, ill helyettesiteni akartam a generátor oldali görgőket is csapágyra. Sajnos ilyen csapágy nem létezik mégpedig a 17mm belső átmérő miatt. Ehez tartozik egy 65mm külső átmérő és 26 mm szélesség. Na ilyen csapáby nem létezik, illetve nem szabvány és külön kellene gyártatni ami nem olcsó mulatság. Másik probléma az, hogy a csapágy keskenyebb min a rajta lévő futó görgő ami miatt, egyáltalán nem lehet helyettesiteni, mert ha felszereled a csapágyat, féloldalasan futna rajta a szijj.  Ezért a legolcsóbb megoldás a generátor oldalon  a görgő csere gyárira.
Tisztelettel László!

17 x 70 x 26-os létezik. Ez 2,5 mm-rel nagyobb átmérő. Kb. a kerületének mekkora részén fut a generátorszíj? Ha nem nagyon sok, talán elbírja azt a pár mm-t pluszban, amivel "megrövidül" egy picit a szíj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17899 Dátum: 2012.05.08 kedd, 15:22:46 »

17 x 70 x 26-os létezik. Ez 2,5 mm-rel nagyobb átmérő. Kb. a kerületének mekkora részén fut a generátorszíj? Ha nem nagyon sok, talán elbírja azt a pár mm-t pluszban, amivel "megrövidül" egy picit a szíj.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
A 70 mm átmérő kompenzálható lenne hoszabb szijjal. Nem ez a valódi probléma. Mint már irtam A csapágy vékonyabb mint a futógörgő, ami rávan sütve a bordázott felszinü csapágyra, tehát úgy néz ki mintha a középső része kilenne könnyítve. Ha ennek a csapágynak a helyére beteszel egy teli csapágat akkor az új csapágy jelentősen eltolodik az együttfutási siktól oldalra. A következmény a szij csak fél felületen fut a csapágy felszinén. Egyszerű, de nem tudom egyszerübben leirni. Ha megnézed az eredeti görgőt, rögton látni fogod miről beszélek.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.08 kedd, 15:28:04 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 351 352 353 354 355 356 357 [358] 359 360 361 362 363 364 365 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.