Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:42:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
351
352
353
354
355
356
357
[
358
]
359
360
361
362
363
364
365
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14630331 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17850 Dátum:
2012.05.05 szombat, 23:44:26 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 12:07:40
már megint kifizettem fél millát a szerelőnek(porlasztók felújítása, szivattyú felújítása,olaj csere, szűrők cseréje,tank mosás .. turbóvezérlő csere +gömbfej csere , stabilizátor csere)....az autóm akkor is makacson gyenge maradt, erős kormolás melett (fekete)....kis motor hiba jelző lámpa kigyulladt....gázadásra szinte semmi nem történik...csak 3000 fölött van ereje és akkor sem a gyárit megközelítő....szervizből számlát nem kaptam....segítsetek mit csináljak, mert el keserítő h ezért dolgozok, mert szeretem az autóm és mégis ***....ha a szerviz a ludas akkor hogy tudom jogilag, vagy bárhogy garanciáztatni...ezt nem nyelhetem be már 3szor is.... sosem kértem fél megoldásokat...de ígéretet kaptam h jó lesz mikor odavittem...teljes az elkeseredés....tud esetleg valaki vizsgálatot csinálni az autón vagy szakvéleményt adni nekem h aztán a szerelőm orra alá dörgölhessem...de félő h megint vihetem máshová és ott megint ugyanez az összeg vár majd rám, amit képtelen vagyok kifizetni jelen pillanatban...S.O.S HELP előre is köszönök minden véleményt...jó fórumozást mindenkinek
kompressziót kellene méretni. Egy ennyire nyűgös motornak általában az a baja. A kompresszió hiánya nagyon hasonló tüneteket tud okozni az üzemanyag rendszeri hibájához.
Ha tényleg vákumos a turbód (évjárat alapján) akkor milyen vezérlést cseréltek rajta? Vákumszelepet? nyomáslabdát?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
sanya60
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17851 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 02:55:09 »
Sziasztok!
Abban a dologban szeretném a segitségeteket kérni,hogy hol lehetne korrekt áron turbót javittatni ugyanis az én drága masinámba eltört a turbó tengelye és cserére szorul.Hátha valakinek van jó tapasztalata a felujitás terén.
Előre is köszi a segitséget
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17852 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 03:00:26 »
Idézetet írta: sanya60 - 2012.05.06 vasárnap, 02:55:09
Sziasztok!
Abban a dologban szeretném a segitségeteket kérni,hogy hol lehetne korrekt áron turbót javittatni ugyanis az én drága masinámba eltört a turbó tengelye és cserére szorul.Hátha valakinek van jó tapasztalata a felujitás terén.
Előre is köszi a segitséget
küldtem privát üzenetet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17853 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 06:00:10 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.05 szombat, 23:31:20
Nos, a Filpesekről mindenki mást mond. Nem a szolgáltatásról, hanem az eredményről. Valakinek jó egy darabig a felújított csúcs, valakinek meg csak rosszabb lett velel az autó.
Én beszéltem velük, és az a véleményem, hogy egy flegma dilettáns társulat (sajnos mint olyan sokan Budapesten). Nem tudtak semmi árat mondani, vagy inkább nem is akartak, minden infót úgy kellett kihúzni belőlük, hogy mi is a menetrend, és hol miért mennyit számláznak. Ami nekem lejött, hogy begurulsz az autóval, és még mielőtt bármit cserélnének az autón, legombolnak rólad alaphangon 25e Ft-ot.
Aztán jön az árajánlat, aztán a munka, aztán meg az eredmény, ami vagy jó, vagy nem.
Mindegy, van a Fileptől olcsóbb és ugyanolyan jó műhely. Persze, szerintem...
Tisztelt Fórumtárs!
Akkor nem tudok mást ajánlani, csak Németh Viktort, Ford Auto Fort Szerviz Bp Lurdy házzal szemben. Sajnos kevés a becsületes és a valóban hozzá értő szakember, különösan a diesel területen. Viktor viszont a legjobb.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.06 vasárnap, 06:06:31 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kamus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17854 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 07:50:10 »
Sziasztok,
MK3 TDCI 115Le. Lehetséges valahogy házilag hibakódot kiolvasni? Csinál valaki komplett diagnosztikát? KEM vagy fejér vagy Győr megyében?
A problémám: Mikor felmelegedett a motor és odalépek neki, 3000 fordulat felett, kivillan az izzítás jelző, és úgy is marad, míg le nem állok! Persze ilyenkor nem húz.
Köszi!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17855 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 08:14:06 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.05 szombat, 23:31:20
Nos, a Filpesekről mindenki mást mond. Nem a szolgáltatásról, hanem az eredményről. Valakinek jó egy darabig a felújított csúcs, valakinek meg csak rosszabb lett velel az autó.
Én beszéltem velük, és az a véleményem, hogy egy flegma dilettáns társulat (sajnos mint olyan sokan Budapesten). Nem tudtak semmi árat mondani, vagy inkább nem is akartak, minden infót úgy kellett kihúzni belőlük, hogy mi is a menetrend, és hol miért mennyit számláznak. Ami nekem lejött, hogy begurulsz az autóval, és még mielőtt bármit cserélnének az autón, legombolnak rólad alaphangon 25e Ft-ot.
Aztán jön az árajánlat, aztán a munka, aztán meg az eredmény, ami vagy jó, vagy nem.
Mindegy, van a Fileptől olcsóbb és ugyanolyan jó műhely. Persze, szerintem...
Ha úgy mész oda, h felújítás akkor minek a bevizsgálás 25-ér?
A fehérvári Filepesekkel nem beszéltél? Ervin mondta múltkor, h teljesen jó amiket csinálnak. Nemcsak taknyolnak mint sok műhely, hanem elektronika is csere nem csak csúcs. Mintha azt mondta volna, h 200- 4 csúcsfelújítás.
Wyctortól gyári felújított?
De lehet az a legjobb amit László írt: elmész Vik-hez. És ha jó az árajánlat, akkor ott intézni mindent, van számla+garancia! Nincs ideg meg újra szét, meg nem jó, nem mén, meg hozott cuccra nincs garancia stb... Lehet ezt választanám. Biztos nem a legolcsóbb, de az olcsó az a végére mindig drága!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17856 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 08:45:30 »
Idézetet írta: kamus - 2012.05.06 vasárnap, 07:50:10
Sziasztok,
MK3 TDCI 115Le. Lehetséges valahogy házilag hibakódot kiolvasni? Csinál valaki komplett diagnosztikát? KEM vagy fejér vagy Győr megyében?
A problémám: Mikor felmelegedett a motor és odalépek neki, 3000 fordulat felett, kivillan az izzítás jelző, és úgy is marad, míg le nem állok! Persze ilyenkor nem húz.
Köszi!
természetesen! 1 elm327-el bármikor!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kamus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17857 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 08:59:12 »
Az elm327 a diag? És hol talállak meg helyileg? Adsz számot? Előre is köszi!
Idézetet írta: alf - 2012.05.06 vasárnap, 08:45:30
természetesen! 1 elm327-el bármikor!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17858 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 09:36:27 »
Idézetet írta: kamus - 2012.05.06 vasárnap, 08:59:12
Az elm327 a diag? És hol talállak meg helyileg? Adsz számot? Előre is köszi!
a baj,hogy én dél pesti vagyok...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kamus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17859 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 09:55:16 »
iAz mit jelent? Melyik kerület, hol? Max. összekötöm valami kirándulással. Mennyi ideig tart a diag? Mindent kimutat? És mibe kerülne?
Idézetet írta: alf - 2012.05.06 vasárnap, 09:36:27
a baj,hogy én dél pesti vagyok...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17860 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 13:03:53 »
Idézetet írta: kamus - 2012.05.06 vasárnap, 09:55:16
iAz mit jelent? Melyik kerület, hol? Max. összekötöm valami kirándulással. Mennyi ideig tart a diag? Mindent kimutat? És mibe kerülne?
szia!
Dél pesten lakom az m0-déli dunahídtól 3 percre halásztelken.Ha erre jársz nagyon szívesen segítek,természetesen ingyé'!
A diaggal jó eséllyel kitudjuk olvasni azokat a hibakódokat,amiket akkor dob be,amikor kiáll az autó vészüzemre!
Sőt,jó volna egyszer úgy érkezned,ha tudnád produkálni a vészüzemet és úgy tudnék hibakódot olvasni,hogy épp vészütemen van a verda,és nem állítod le.
Maga a diagnosztika néhány perc.Az utána következő beszélgetés szabadon választott....
A vészüzemet okozhatja a turbó,az üza rendszer,de a cmp jeladó is.A diag segít kiszűrni a pontos okot.Ha megvan a hiba,akkor a továbbiakban célirányosan lehet keresni műhelyt vagy szakit,aki megcsinálja a gépet,ha nem lehet házilag megoldani.
Ha érdekel privátban küldök egy telószámot,és megdumálunk egy időpontot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
syk
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17861 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 13:18:28 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.05 szombat, 21:01:48
A max nyomás 1630bar.Ha ezt nem tudja,az sem biztos,hogy a nyomás szabályzó szelep okozza!
Mindenképpen megkell szüntetni az összes gázolaj szivárgást!Az ilyen apró problémák óriási galibákat okoznak.
Ok.Hibakódolvasás pipa!
Következő: teljesen megszűntetni a szivárgásokat!
Ha még ezek után is fennáll a hiba,és a hibakód is,akkor asszem 30körül lehet venni nyomás szabályzó szelepet,és otthon kilehet cserélni,mert 1 db csavar fogja a helyére.De az is lehet,hogy ott is szivárog az olaj a szelepnél,azon meg egy 10 forintos Ó gyűrűt kell csak cserélni......
Helló! üzemanyag szivárgás megszüntetve minden por száraz a hollandin lehetet húzni majdnem egy negyedet üzemanyag szívó cső a szűrőtől a tankig átfújva nincs probléma, tanksapka meglazítva próba: a kocsi érezhetően jobban megy de padló gáznál 5.- ben ismét előjön az izzítás jel és motor korlátozás. akkor szerinted is nem lehet más mint a nyomásszabályzó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17862 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 13:31:51 »
Idézetet írta: syk - 2012.05.06 vasárnap, 13:18:28
Helló! üzemanyag szivárgás megszüntetve minden por száraz a hollandin lehetet húzni majdnem egy negyedet üzemanyag szívó cső a szűrőtől a tankig átfújva nincs probléma, tanksapka meglazítva próba: a kocsi érezhetően jobban megy de padló gáznál 5.- ben ismét előjön az izzítás jel és motor korlátozás. akkor szerinted is nem lehet más mint a nyomásszabályzó?
nem az a kérdés,hogy szerintem is a nyomás szabályzó rossz-e,hanem hogy még mindig ugyan az -e a hibakód,és vagy mi a pontos hibakód száma.
Ha most is ugyan az a hibakód,akkor igen. De ha mondjuk p0251,akkor bizony sok minden más is lehet.
Amúgy a go szűrő mikor volt cserélve utoljára?Azóta mennyi km van a szűrőben?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
syk
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17863 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 14:51:09 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.06 vasárnap, 13:31:51
nem az a kérdés,hogy szerintem is a nyomás szabályzó rossz-e,hanem hogy még mindig ugyan az -e a hibakód,és vagy mi a pontos hibakód száma.
Ha most is ugyan az a hibakód,akkor igen. De ha mondjuk p0251,akkor bizony sok minden más is lehet.
Amúgy a go szűrő mikor volt cserélve utoljára?Azóta mennyi km van a szűrőben?
A szűrőben kb 1200 km van gyári ford a hibát szűrőcsere előtt is produkálta újabb hibakódolvasás csak jövő héten lehetséges de műszerteszttel két hibakód van tárolva az egyik dtdc80 a másik dtcd262 estleg nem tudod mit jelentenek ezek a hibakódok?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17864 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 16:58:23 »
Idézetet írta: syk - 2012.05.06 vasárnap, 14:51:09
A szűrőben kb 1200 km van gyári ford a hibát szűrőcsere előtt is produkálta újabb hibakódolvasás csak jövő héten lehetséges de műszerteszttel két hibakód van tárolva az egyik dtdc80 a másik dtcd262 estleg nem tudod mit jelentenek ezek a hibakódok?
Kommunikációs busz hiba
(hiányzó CAN üzenetek)
a 80as kódra nem találok semmit.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.06 vasárnap, 17:00:39 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17865 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 17:16:09 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.06 vasárnap, 13:03:53
szia!
Dél pesten lakom az m0-déli dunahídtól 3 percre halásztelken.Ha erre jársz nagyon szívesen segítek,természetesen ingyé'!
A diaggal jó eséllyel kitudjuk olvasni azokat a hibakódokat,amiket akkor dob be,amikor kiáll az autó vészüzemre!
Sőt,jó volna egyszer úgy érkezned,ha tudnád produkálni a vészüzemet és úgy tudnék hibakódot olvasni,hogy épp vészütemen van a verda,és nem állítod le.
Maga a diagnosztika néhány perc.Az utána következő beszélgetés szabadon választott....
A vészüzemet okozhatja a turbó,az üza rendszer,de a cmp jeladó is.A diag segít kiszűrni a pontos okot.Ha megvan a hiba,akkor a továbbiakban célirányosan lehet keresni műhelyt vagy szakit,aki megcsinálja a gépet,ha nem lehet házilag megoldani.
Ha érdekel privátban küldök egy telószámot,és megdumálunk egy időpontot.
Ha nem is tud vészüzemben érkezni, kerültök egyet a szép új gerincúton körforgalomtól körforgalomig. Kihozza az ...
Naplózva
kamus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17866 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 21:17:47 »
Érdekel mindenképpen! Eddig mindig tudtam reprodukálni a hibát, persze ma próbáltam, és nem jött ki!!! Hát ilyen nincs! Gondolom az nem oldotta meg, hogy kiporsziztam, letörölgettem és lemostam! Várom a számod, hívlak, és megyek, mikor neked is jó! Nincs végül messze! És előre is köszi!
Idézetet írta: alf - 2012.05.06 vasárnap, 13:03:53
szia!
Dél pesten lakom az m0-déli dunahídtól 3 percre halásztelken.Ha erre jársz nagyon szívesen segítek,természetesen ingyé'!
A diaggal jó eséllyel kitudjuk olvasni azokat a hibakódokat,amiket akkor dob be,amikor kiáll az autó vészüzemre!
Sőt,jó volna egyszer úgy érkezned,ha tudnád produkálni a vészüzemet és úgy tudnék hibakódot olvasni,hogy épp vészütemen van a verda,és nem állítod le.
Maga a diagnosztika néhány perc.Az utána következő beszélgetés szabadon választott....
A vészüzemet okozhatja a turbó,az üza rendszer,de a cmp jeladó is.A diag segít kiszűrni a pontos okot.Ha megvan a hiba,akkor a továbbiakban célirányosan lehet keresni műhelyt vagy szakit,aki megcsinálja a gépet,ha nem lehet házilag megoldani.
Ha érdekel privátban küldök egy telószámot,és megdumálunk egy időpontot.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17867 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 21:32:18 »
Idézetet írta: kamus - 2012.05.06 vasárnap, 21:17:47
Érdekel mindenképpen! Eddig mindig tudtam reprodukálni a hibát, persze ma próbáltam, és nem jött ki!!! Hát ilyen nincs! Gondolom az nem oldotta meg, hogy kiporsziztam, letörölgettem és lemostam! Várom a számod, hívlak, és megyek, mikor neked is jó! Nincs végül messze! És előre is köszi!
Azért ha nem is tudtad újra produkálni a hibát tárolt lesz azért.próbáld meg dombos helyen felfelé terhelve.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17868 Dátum:
2012.05.06 vasárnap, 21:49:10 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.05 szombat, 23:31:20
Nos, a Filpesekről mindenki mást mond. Nem a szolgáltatásról, hanem az eredményről. Valakinek jó egy darabig a felújított csúcs, valakinek meg csak rosszabb lett velel az autó.
Én beszéltem velük, és az a véleményem, hogy egy flegma dilettáns társulat (sajnos mint olyan sokan Budapesten). Nem tudtak semmi árat mondani, vagy inkább nem is akartak, minden infót úgy kellett kihúzni belőlük, hogy mi is a menetrend, és hol miért mennyit számláznak. Ami nekem lejött, hogy begurulsz az autóval, és még mielőtt bármit cserélnének az autón, legombolnak rólad alaphangon 25e Ft-ot.
Aztán jön az árajánlat, aztán a munka, aztán meg az eredmény, ami vagy jó, vagy nem.
Mindegy, van a Fileptől olcsóbb és ugyanolyan jó műhely. Persze, szerintem...
A
Filep Fehérváron jó, nekem is ők csinálták (igaz kényszerből) 205 pénz volt(4 pcsucs),Kérés nélkül adtak számlát +6 hó garit azóta is jó.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17869 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 00:06:34 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.05.06 vasárnap, 21:49:10
A
Filep Fehérváron jó, nekem is ők csinálták (igaz kényszerből) 205 pénz volt(4 pcsucs),Kérés nélkül adtak számlát +6 hó garit azóta is jó.
Mit csináltattál velük? Csak a 4 db porlasztócsúcsot? Felújított, vagy új került bele?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17870 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 00:49:56 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.07 hétfő, 00:06:34
Mit csináltattál velük? Csak a 4 db porlasztócsúcsot? Felújított, vagy új került bele?
ma találtam ezt a honlapot, nem tom, hogy milyen lehet a munkájuk:
http://www.adagolo-bolt.hu/
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17871 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 01:19:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.07 hétfő, 00:49:56
ma találtam ezt a honlapot, nem tom, hogy milyen lehet a munkájuk:
http://www.adagolo-bolt.hu/
Mindenesetre a honlapjukon elég érdekesen fogalmaznak: "Nagy tapasztalatot szereztünk a folyamatosan fejlődő diesel technológiából.".
Basszus, nem tudom, hogy mi legyen: új csúcsok, vagy felújítottak? A felújított mellett csak az ára szól, semmi több.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17872 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 07:47:00 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.07 hétfő, 01:19:51
Mindenesetre a honlapjukon elég érdekesen fogalmaznak: "Nagy tapasztalatot szereztünk a folyamatosan fejlődő diesel technológiából.".
Basszus, nem tudom, hogy mi legyen: új csúcsok, vagy felújítottak? A felújított mellett csak az ára szól, semmi több.
Korábban már írtam:
De lehet az a legjobb amit László írt: elmész Vik-hez. És ha jó az árajánlat, akkor ott intézni mindent, van számla+garancia! Nincs ideg meg újra szét, meg nem jó, nem mén, meg hozott cuccra nincs garancia stb... Lehet ezt választanám. Biztos nem a legolcsóbb, de az olcsó az a végére mindig drága!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17873 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 07:47:53 »
Azok az árak amik ott vannak csak a munkadijakról szólnak...az alaktrészek árai nincsenek benne....
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17874 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 08:05:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.07 hétfő, 07:47:53
Azok az árak amik ott vannak csak a munkadijakról szólnak...az alaktrészek árai nincsenek benne....
Gyanítotam.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17875 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 11:42:15 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.05.06 vasárnap, 21:32:18
Azért ha nem is tudtad újra produkálni a hibát tárolt lesz azért.próbáld meg dombos helyen felfelé terhelve.
A p0251-et pl. törli, ha indításnál nincs meg a hiba.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17876 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 11:57:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.05.07 hétfő, 11:42:15
A p0251-et pl. törli, ha indításnál nincs meg a hiba.
Csak azért írtam mert nekem ha leállt ha vész üzem volt és újra indítottam mindig volt hiba igaz a szivattyú volt megnevezve.De ALF is írta neki a hiba olvasást.VAlami talán lesz azért amiből kiindulhat
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kamus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17877 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 18:29:33 »
Már kiváncsi vagyok, mi okozza! De még nem kaptam elérhetőséget. Talán más is kiderülhet, ezért lesz jó a diagn.!
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.05.07 hétfő, 11:57:44
Csak azért írtam mert nekem ha leállt ha vész üzem volt és újra indítottam mindig volt hiba igaz a szivattyú volt megnevezve.De ALF is írta neki a hiba olvasást.VAlami talán lesz azért amiből kiindulhat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17878 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 19:24:34 »
Idézetet írta: kamus - 2012.05.07 hétfő, 18:29:33
Már kiváncsi vagyok, mi okozza! De még nem kaptam elérhetőséget. Talán más is kiderülhet, ezért lesz jó a diagn.!
küldtem pü-t!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17879 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 20:37:40 »
Üdv Urak, a szervószíj feszítő görgőnél a csapágy cseréje mennyire nehéz mármint a régi csapágy helyére felrakni az újat.Egyébként ha azt ill. a szíjat kicseréltetem más gond ott lehet-e még.Ja és esetleg közös beszerzés csapágyból lesz-e volt-e?
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17880 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 20:56:57 »
Idézetet írta: luim75 - 2012.05.07 hétfő, 20:37:40
Üdv Urak, a szervószíj feszítő görgőnél a csapágy cseréje mennyire nehéz mármint a régi csapágy helyére felrakni az újat.Egyébként ha azt ill. a szíjat kicseréltetem más gond ott lehet-e még.Ja és esetleg közös beszerzés csapágyból lesz-e volt-e?
nincs más,és könnyű a csere is.
Nem indult közös beszerzés,csak egyéni megoldások voltak.....indíts egyet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17881 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 21:05:13 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.07 hétfő, 20:56:57
nincs más,és könnyű a csere is.
Nem indult közös beszerzés,csak egyéni megoldások voltak.....indíts egyet!
Itt van nálam a csapágy, de az volt a mondás, hogy megnézzük, hátha a generátor oldalra is találunk megfelelőt, és akkor a kétfélére együtt lehet kedvezőbb árat kérni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17882 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 21:24:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.07 hétfő, 21:05:13
Itt van nálam a csapágy, de az volt a mondás, hogy megnézzük, hátha a generátor oldalra is találunk megfelelőt, és akkor a kétfélére együtt lehet kedvezőbb árat kérni.
AndyA
Köszi az infókat!
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17883 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 21:27:25 »
Idézetet írta: luim75 - 2012.05.07 hétfő, 21:24:19
Köszi az infókat!
Most a kiszerelt generátor-szíjfeszítőt nem találom...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17884 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 21:38:35 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.07 hétfő, 00:06:34
Mit csináltattál velük? Csak a 4 db porlasztócsúcsot? Felújított, vagy új került bele?
4 db pcsúcs bevizsgálás,4db cr szelep,4db pcsúcs ,de ha dobsz mail-cimet elküdöm a számlát meg tudod nézni(nem tudom hogy kell ide feltölteni a képet esetleg valaki tud segiteni ebben)
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17885 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 21:42:28 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.05.07 hétfő, 21:38:35
4 db pcsúcs bevizsgálás,4db cr szelep,4db pcsúcs ,de ha dobsz mail-cimet elküdöm a számlát meg tudod nézni(nem tudom hogy kell ide feltölteni a képet esetleg valaki tud segiteni ebben)
kepfeltoltes.hu-ra feltöltöd és ott lesz olyan,h fórumokhoz. de a direkt link is jó bemásolod a válaszba
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17886 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 21:42:50 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.05.07 hétfő, 21:38:35
4 db pcsúcs bevizsgálás,4db cr szelep,4db pcsúcs ,de ha dobsz mail-cimet elküdöm a számlát meg tudod nézni(nem tudom hogy kell ide feltölteni a képet esetleg valaki tud segiteni ebben)
Képfeltöltés.hu.Feltötltöd és a kapott linket bemásolod ennyi
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17887 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 21:43:44 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.05.07 hétfő, 21:38:35
4 db pcsúcs bevizsgálás,4db cr szelep,4db pcsúcs ,de ha dobsz mail-cimet elküdöm a számlát meg tudod nézni(nem tudom hogy kell ide feltölteni a képet esetleg valaki tud segiteni ebben)
www.kepfeltoltes.hu
Ide feltolod,majd s kapott linket bemasolod a hsz-edbe.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17888 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 21:44:42 »
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17889 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 21:44:54 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.07 hétfő, 21:42:28
kepfeltoltes.hu-ra feltöltöd és ott lesz olyan,h fórumokhoz. de a direkt link is jó bemásolod a válaszba
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17890 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 21:45:49 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.07 hétfő, 21:44:42
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17891 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 21:46:11 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.05.07 hétfő, 21:38:35
4 db pcsúcs bevizsgálás,4db cr szelep,4db pcsúcs ,de ha dobsz mail-cimet elküdöm a számlát meg tudod nézni(nem tudom hogy kell ide feltölteni a képet esetleg valaki tud segiteni ebben)
Beszéltem vele és neki a szivattyút is kell cserélni-felújítani attól függ mit választ.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17892 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 21:46:51 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.05.07 hétfő, 21:42:50
Képfeltöltés.hu.Feltötltöd és a kapott linket bemásolod ennyi
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Kovács Imre
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17893 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 22:17:54 »
Hibakód olvasás kiderítette,hogy az EGR szelepet nyitogató vákumszabályzó okozta a hibát,rátettünk próbára egy másikat,azóta nem jött elő a megtorpanás rángatás.Köszönöm a
hoz :awink:zászólásokat,ötleteket a hiba megoldására.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17894 Dátum:
2012.05.07 hétfő, 22:44:11 »
Generátor szíj cserén gondolkodom szabadonfutóval együtt mi kell hozzá és honnan van a legjobb ár
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17895 Dátum:
2012.05.08 kedd, 08:14:44 »
Idézetet írta: Kovács Imre - 2012.05.07 hétfő, 22:17:54
Hibakód olvasás kiderítette,hogy az EGR szelepet nyitogató vákumszabályzó okozta a hibát,rátettünk próbára egy másikat,azóta nem jött elő a megtorpanás rángatás.Köszönöm a
hoz :awink:zászólásokat,ötleteket a hiba megoldására.
Hali!
Ez a rángatás 2000-es fordulat alatt jelentkezett, sebességtartásnál, meleg motornál?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17896 Dátum:
2012.05.08 kedd, 09:15:54 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.05.07 hétfő, 22:44:11
Generátor szíj cserén gondolkodom szabadonfutóval együtt mi kell hozzá és honnan van a legjobb ár
Relhistöl a szabadonfutó
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17897 Dátum:
2012.05.08 kedd, 14:01:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.07 hétfő, 21:05:13
Itt van nálam a csapágy, de az volt a mondás, hogy megnézzük, hátha a generátor oldalra is találunk megfelelőt, és akkor a kétfélére együtt lehet kedvezőbb árat kérni.
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Én 1.5 éve amikor a szervó szijfeszitő görgőmet cseréltem csapágyra, kiakartam cserélni, ill helyettesiteni akartam a generátor oldali görgőket is csapágyra. Sajnos ilyen csapágy nem létezik mégpedig a 17mm belső átmérő miatt. Ehez tartozik egy 65mm külső átmérő és 26 mm szélesség. Na ilyen csapáby nem létezik, illetve nem szabvány és külön kellene gyártatni ami nem olcsó mulatság. Másik probléma az, hogy a csapágy keskenyebb min a rajta lévő futó görgő ami miatt, egyáltalán nem lehet helyettesiteni, mert ha felszereled a csapágyat, féloldalasan futna rajta a szijj. Ezért a legolcsóbb megoldás a generátor oldalon a görgő csere gyárira.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.08 kedd, 14:05:11 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17898 Dátum:
2012.05.08 kedd, 14:24:09 »
Idézetet írta: László - 2012.05.08 kedd, 14:01:56
Tisztelt Fórumtárs!
Én 1.5 éve amikor a szervó szijfeszitő görgőmet cseréltem csapágyra, kiakartam cserélni, ill helyettesiteni akartam a generátor oldali görgőket is csapágyra. Sajnos ilyen csapágy nem létezik mégpedig a 17mm belső átmérő miatt. Ehez tartozik egy 65mm külső átmérő és 26 mm szélesség. Na ilyen csapáby nem létezik, illetve nem szabvány és külön kellene gyártatni ami nem olcsó mulatság. Másik probléma az, hogy a csapágy keskenyebb min a rajta lévő futó görgő ami miatt, egyáltalán nem lehet helyettesiteni, mert ha felszereled a csapágyat, féloldalasan futna rajta a szijj. Ezért a legolcsóbb megoldás a generátor oldalon a görgő csere gyárira.
Tisztelettel László!
17 x 70 x 26-os létezik. Ez 2,5 mm-rel nagyobb átmérő. Kb. a kerületének mekkora részén fut a generátorszíj? Ha nem nagyon sok, talán elbírja azt a pár mm-t pluszban, amivel "megrövidül" egy picit a szíj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17899 Dátum:
2012.05.08 kedd, 15:22:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.08 kedd, 14:24:09
17 x 70 x 26-os létezik. Ez 2,5 mm-rel nagyobb átmérő. Kb. a kerületének mekkora részén fut a generátorszíj? Ha nem nagyon sok, talán elbírja azt a pár mm-t pluszban, amivel "megrövidül" egy picit a szíj.
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
A 70 mm átmérő kompenzálható lenne hoszabb szijjal. Nem ez a valódi probléma. Mint már irtam A csapágy vékonyabb mint a futógörgő, ami rávan sütve a bordázott felszinü csapágyra, tehát úgy néz ki mintha a középső része kilenne könnyítve. Ha ennek a csapágynak a helyére beteszel egy teli csapágat akkor az új csapágy jelentősen eltolodik az együttfutási siktól oldalra. A következmény a szij csak fél felületen fut a csapágy felszinén. Egyszerű, de nem tudom egyszerübben leirni. Ha megnézed az eredeti görgőt, rögton látni fogod miről beszélek.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.08 kedd, 15:28:04 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
351
352
353
354
355
356
357
[
358
]
359
360
361
362
363
364
365
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ