Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 12:23:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 372 373 374 375 376 377 378 [379] 380 381 382 383 384 385 386 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14382769 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #18900 Dátum: 2012.07.13 péntek, 19:18:15 »

Tenéked igazad van. Wink Wink Wink



Tisztelt Fórumtársak!
Néhány gondolat a porlasztó csúcsokkal kapcsolatban.
Szerintem nem kéne egymást agyon stresszelni a különböző módon megnyilvánuló pcs problémákkal. A kezdeti pcs bizonytalanságok és problémák orvosolva lettek, és a 2004 utáni gépeknél egyre ritkábban jelentkezik, minden Mondeós rémálma a pcs probléma. A Mondeo vezérlő és védelmi rendszere, korrekt módon ellenörzi a befecskendezés folyamatát idejét nyomását stb...stb. Hideg motornál, több ütemben történik az izzitás, ezzel is javitva a tökéletes égést. Minden dieesel gépnek hidegben, erősebb alkalmanként kopogósabb hangja van, de ez nem jelenti azt, hogy rövidesen meghalnak a pcs-k. Használni kell a gépet, nem szélsőséges üzemben, és nyugodtan meg kell várni mig valóban jelentkezik az egyáltalán nem olcsó probléma. Nem egy Mondeós társunk van aki meghaladta a 300 ezer Km az eredeti pcs-kel. Egy egy, nem általános meghibásodásból, nem szabad végső következtetéseket levonni. Ha jól emlékszem egy fórutársnál égett át a dugatyu homlok. Lehet, hogy valóban a porlasztás nélkül benyomott nagy mennyiségű üzemanyagtól történ a dugattyú átégése, de ebből nem szabad általánositani, és végső következtetéseket levonni, és főleg nem kéne egymást fölöslegesen riogatni. Ami elromolhat, az egyszer úgy is elfog romlani. Szerintem érdemesebb nyugodtan kivárni a konkrét problémát, mint éveken át stresszelni magam, hogy mikor döglenek meg a porlasztó csúcsok. A másik probléma, hogy nagyon sok olyan gép fut a fórumtársaknál, amiknek nem ismerjük az előéletét, és a meghibásodás egyébbként normál elhasználódás következménye, csak nem tudunk róla, és ez vonatkozik a porlasztó csúcsokra is.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Pocok0011
Vendég
« Új hozzászólás #18901 Dátum: 2012.07.13 péntek, 19:41:42 »

Sziasztok!

Hozzáértők véleményére lennék kíváncsi:

2005/12-i,2.0 TDCI,130LE,pár napja jelenkezett,hogy elkezdett gyengülni,nem húz,nagyon füstöl,s sokat eszik.A turbó abszolút nem műxik sztem.Ez mitől lehet?

(1-2 x kifogyasztottam rendesen,lehet ,hogy vmi koszt felkapott a tankból?dugulás?az letilthatja a turbót?)Tegnap cseréltem ki a gázolajszűrőt.

Várom válaszotokat,

üdv.

Pocok
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18902 Dátum: 2012.07.13 péntek, 19:47:39 »

Tisztelt Fórumtársak!
Néhány gondolat a porlasztó csúcsokkal kapcsolatban.
Szerintem nem kéne egymást agyon stresszelni a különböző módon megnyilvánuló pcs problémákkal. A kezdeti pcs bizonytalanságok és problémák orvosolva lettek, és a 2004 utáni gépeknél egyre ritkábban jelentkezik, minden Mondeós rémálma a pcs probléma.

Vajon miért pont 2004 utániaknál lenne más? Mikortól más a pcsúcs? Az első sorozat kb 2003 elejéig ment. 2003 eleje és 2003 szeptemberig volt egy rövid sorozat.
2003 szeptemberétől valameddig ment a következő generáció, majd megjelent az eu4 (szintén 2003 szept), ez lett a legutolsó (teljesség igénye nélkül).
Tehát nincs 2004-es dátum... másrészt, a pcsúcs-javulás az nagyrészt urban legend. Meg mondjuk 2005-ben arról beszéltünk, hogy márpedig a facelift óta sokkal jobb csúcsokat szerelnek. Egy fenét. Az persze igaz, hogy függ a körülményektől, hogy mennyit megy le, meg főleg a kilométertől. De ennél komolyabb jóslásba nem bocsátkoznék, mert sok alapja nincs. Annyi még, hogy az elején volt egy szippancs sorozat, amiről mállott ez-az, és tönkretett mindent.
De még egyszer: nincs semmi 2004-ben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18903 Dátum: 2012.07.13 péntek, 19:48:19 »

Sziasztok!

Hozzáértők véleményére lennék kíváncsi:

2005/12-i,2.0 TDCI,130LE,pár napja jelenkezett,hogy elkezdett gyengülni,nem húz,nagyon füstöl,s sokat eszik.A turbó abszolút nem műxik sztem.Ez mitől lehet?

(1-2 x kifogyasztottam rendesen,lehet ,hogy vmi koszt felkapott a tankból?dugulás?az letilthatja a turbót?)Tegnap cseréltem ki a gázolajszűrőt.

Kilyukadt valahol a turbócsöved. Nézd végig alaposan, meg fogod találni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18904 Dátum: 2012.07.13 péntek, 19:56:26 »

A Makrocar-nál 10375ft a gyári gázolaj szűrő.És nem el felejteni a BOSS nem gyári.Szerintem van közöttük különbség.

A BOSS valoban nem gyari, viszont a Bosch igen, es Ford logo nelkul olcsobb es ugyan azt tudja, amit a Ford logos.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18905 Dátum: 2012.07.13 péntek, 20:03:45 »

A Makrocar-nál 10375ft a gyári gázolaj szűrő.És nem el felejteni a BOSS nem gyári.Szerintem van közöttük különbség.



Az is sok.   Te milyen BOSS-ról  beszélsz?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #18906 Dátum: 2012.07.13 péntek, 20:13:44 »

Lehet kapni motocraft jelzés nélküli BOSS szűrőt ami 7000ft körül van kb.Arról beszélek.


Az is sok.   Te milyen BOSS-ról  beszélsz?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #18907 Dátum: 2012.07.13 péntek, 20:14:37 »

Sziasztok!

Hozzáértők véleményére lennék kíváncsi:

2005/12-i,2.0 TDCI,130LE,pár napja jelenkezett,hogy elkezdett gyengülni,nem húz,nagyon füstöl,s sokat eszik.A turbó abszolút nem műxik sztem.Ez mitől lehet?

(1-2 x kifogyasztottam rendesen,lehet ,hogy vmi koszt felkapott a tankból?dugulás?az letilthatja a turbót?)Tegnap cseréltem ki a gázolajszűrőt.

Várom válaszotokat,

üdv.

Pocok

Angel jól írja, valszeg valamelyik turbócsöved adta meg magát, erre utal az erőtlenség és a füstölés. A lyukas turbócső ismertetőjele, hogy olajos és az autónak "porszívóhangja" van. Viszont teljesen biztos vagy benne, hogy nem működik a turbód? Ha nem működik, akkor az vészüzemre utal (nálam...), amihez viszont megint "tartoznak" egyéb jelenségek is, pl. az izzításjelző villogása, nehéz indulás, és egyéb nyalánkságok.
Szóval melyik?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #18908 Dátum: 2012.07.13 péntek, 20:17:52 »

Lehet kapni motocraft jelzés nélküli BOSS szűrőt ami 7000ft körül van kb.Arról beszélek.



A BOSS zakókat gyárt meg parfümöt wazze, de nem GO szűrőt!!!!!!!  Grin Grin
A BOSCH meg éppen GO szűrőt gyárt, és parfümöt nem... El se hiszem, hogy ezt leírtam...  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #18909 Dátum: 2012.07.13 péntek, 20:20:13 »

Bocs.De sajnos rosszul írtam.De te a toppon vagy az a lényeg



A BOSS zakókat gyárt meg parfümöt wazze, de nem GO szűrőt!!!!!!!  Grin Grin
A BOSCH meg éppen GO szűrőt gyárt, és parfümöt nem... El se hiszem, hogy ezt leírtam...  Grin
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18910 Dátum: 2012.07.13 péntek, 20:26:20 »

Lehet kapni motocraft jelzés nélküli BOSS szűrőt ami 7000ft körül van kb.Arról beszélek.


Wink nyes vigyor3 falbav rinya smile wow1 wave eplus2     Hol láttál Te ilyet?   A gyári szűrőn  Ford  Bosch felirat van, nem Motorcraft.  Értelem szerűen a nem gyárin Bosch. 

  A BOSS az Hugo Boss, de olyat én nem teszek a kocsimba. Magamra sem, mert rohadt drága, öltönyként is meg parfümként is. De volt régen 1 fiúcsapat: BROS vagy BROSS is  ha jól emlékszem    2funny   Rég nevettem ilyen jót
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #18911 Dátum: 2012.07.13 péntek, 20:34:32 »

Na nem tudom, mit kell így felkapni a vizet, Bosch = Boss, ahogy Siemens = Szímensz. Nem kell olyan nagy képzelőerő a dologhoz   Undecided
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18912 Dátum: 2012.07.13 péntek, 20:37:56 »

Na nem tudom, mit kell így felkapni a vizet, Bosch = Boss, ahogy Siemens = Szímensz. Nem kell olyan nagy képzelőerő a dologhoz   Undecided
Nem kaptam fel, tetszett smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #18913 Dátum: 2012.07.13 péntek, 20:44:38 »

Téma zárva?Vagy még valaki ír valamit?


Nem kaptam fel, tetszett smile
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18914 Dátum: 2012.07.13 péntek, 21:17:41 »

A Makrocar-nál 10375ft a gyári gázolaj szűrő.És nem el felejteni a BOSS nem gyári.Szerintem van közöttük különbség.



Kb annyi, hogy hiányzik a ford logó festés...mert jelenleg gyáriban csak bosch-t kapsz, régebben még lehetett gagyi delphiben is látni gyárit, de az mostanában nincs....
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #18915 Dátum: 2012.07.13 péntek, 21:20:11 »

Akkor lehet hogy a TDDI szűrővel keverem.


Kb annyi, hogy hiányzik a ford logó festés...mert jelenleg gyáriban csak bosch-t kapsz, régebben még lehetett gagyi delphiben is látni gyárit, de az mostanában nincs....
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18916 Dátum: 2012.07.14 szombat, 06:06:02 »

Vajon miért pont 2004 utániaknál lenne más? Mikortól más a pcsúcs? Az első sorozat kb 2003 elejéig ment. 2003 eleje és 2003 szeptemberig volt egy rövid sorozat.
2003 szeptemberétől valameddig ment a következő generáció, majd megjelent az eu4 (szintén 2003 szept), ez lett a legutolsó (teljesség igénye nélkül).
Tehát nincs 2004-es dátum... másrészt, a pcsúcs-javulás az nagyrészt urban legend. Meg mondjuk 2005-ben arról beszéltünk, hogy márpedig a facelift óta sokkal jobb csúcsokat szerelnek. Egy fenét. Az persze igaz, hogy függ a körülményektől, hogy mennyit megy le, meg főleg a kilométertől. De ennél komolyabb jóslásba nem bocsátkoznék, mert sok alapja nincs. Annyi még, hogy az elején volt egy szippancs sorozat, amiről mállott ez-az, és tönkretett mindent.
De még egyszer: nincs semmi 2004-ben.
Tisztelt Fórumtárs!
Mint olvasom neked is van egy véleményed a pcs-ről. Amit én maximálisan tiszteletben tartok. Lehet, hogy a dátumok tekintetében igazad van
Nem a dátumon van a hangsúly. Én csak azt irtam, nem kéne feleslegesen riogatni az embereket a pcs problémával , mint a sötét középkorban az ördöggel . falbav
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #18917 Dátum: 2012.07.14 szombat, 08:39:15 »

Sziasztok!
Megrendeltem mindent,amit csak kell a hosszbordás szíjhoz(viszonylag olcsón) és vittem volna szerelőhöz az autót és azt mondták,hogy fél napos munka,kiszedik a turbót és megemelik a motort csak úgy férnek hozzá,igaz ezek elég elismert szerelők a környéken.A Ford Hoványnál meg azt mondták,hogy nem csinálják meg,mert hozott alkatrésszel nem foglalkoznak(biztos így nem tudnak eléggé lehúzni).Szerintetek megbarmolják így az autót?
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #18918 Dátum: 2012.07.14 szombat, 08:45:31 »

Sziasztok!
Megrendeltem mindent,amit csak kell a hosszbordás szíjhoz(viszonylag olcsón) és vittem volna szerelőhöz az autót és azt mondták,hogy fél napos munka,kiszedik a turbót és megemelik a motort csak úgy férnek hozzá,igaz ezek elég elismert szerelők a környéken.A Ford Hoványnál meg azt mondták,hogy nem csinálják meg,mert hozott alkatrésszel nem foglalkoznak(biztos így nem tudnak eléggé lehúzni).Szerintetek megbarmolják így az autót?
igen!
wow!
jobb első kerék leszed,kormány összekötő szetold,generátort kiveszi.ez a gyári előírás.
lefelé is kijön a generátor,de a turbot akkor sem kell leszedni.
3-ik lehetőség:
turbo hovedot leszed,go szűrő kiszed,toronymerevito kiszed,és felfelé kijön a generátor.a fel nap (3-4ora) korrekt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.14 szombat, 08:47:32 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #18919 Dátum: 2012.07.14 szombat, 08:50:21 »

Én is valami ilyesmire gondoltam.Akkor ezt a megoldást mondom nekik,igaz nem szeretik,ha a kuncsaft beleszól.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18920 Dátum: 2012.07.14 szombat, 09:08:13 »

Sziasztok!
Megrendeltem mindent,amit csak kell a hosszbordás szíjhoz(viszonylag olcsón) és vittem volna szerelőhöz az autót és azt mondták,hogy fél napos munka,kiszedik a turbót és megemelik a motort csak úgy férnek hozzá,igaz ezek elég elismert szerelők a környéken.A Ford Hoványnál meg azt mondták,hogy nem csinálják meg,mert hozott alkatrésszel nem foglalkoznak(biztos így nem tudnak eléggé lehúzni).Szerintetek megbarmolják így az autót?
Tisztelt Fórumtárs!
Nem értem. falbav A generátorszij és a teljes görgő sor cseréjéhez, nem kell kiszerelni a turbót. Az összes görgö és a szijfeszitő cseréjéhez, a menenetirány szerinti jobb motortartó bakot kell leszerelni, és emelővel pár centit meg kell emelni a motort, és kitudod cserélni a kérdéses görgöt. Még akna sem kell hozzá, ha minimum 400 mmm megtudod emelni a kocsit, és alá tududod bakolni. Ha szabadon futósitod a rendszert, akkor a generátort felülről kitudod venni ha kiszereled a gázolaj szürőt és leszereled a menetirány szerinti jobboldali toronymerevitő lemezt. Ha nem tévedek 5 db csavar tartja, ebből 3 a toronycsapágyhoz tartozik. Szerintem magad is megtudod csinálni, ha nem bizol magadban, szövetkezz valamelyik fórumtárssal, aki segít neked megcsinálni. Ne hagy magad lehúzni és bepalizni. Én mindent magam csináltam egyedül segitség nélkül, reggel hozzáfogtam és kényemesen délutánra készen voltam mindennel.
Tisztelettel László! wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.14 szombat, 16:47:06 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18921 Dátum: 2012.07.14 szombat, 09:14:36 »

Én is valami ilyesmire gondoltam.Akkor ezt a megoldást mondom nekik,igaz nem szeretik,ha a kuncsaft beleszól.
Ha az ügyfélnek kell elmondani hogyan kell megcsinálni, akkor minek a szerelő? Jóhogy a motort nem veszik ki....Beszélj valakivel itt aki segít, vagy keress másik szerelőt wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.14 szombat, 09:19:36 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18922 Dátum: 2012.07.14 szombat, 09:18:00 »

Én is valami ilyesmire gondoltam.Akkor ezt a megoldást mondom nekik,igaz nem szeretik,ha a kuncsaft beleszól.

Nem is kell szeretniuk, hogy a kuncsaft beleszol, eleg ha a penzet szeretik.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #18923 Dátum: 2012.07.14 szombat, 09:19:20 »

Cserkeszőlő
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18924 Dátum: 2012.07.14 szombat, 09:24:34 »

Cserkeszőlő
Közben megtaláltam. Kérdezd meg Lászlót privátban, ahogy néztem kb annyira van neked mint Kecskemét.Gondolom ott voltál.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mondeos
Vendég
« Új hozzászólás #18925 Dátum: 2012.07.14 szombat, 15:51:51 »

 help Érdekelne mk 3-as 4 gyári/fel újított p.csúcs szereléssel együtt pest megye 2.0 tdci  help
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.14 szombat, 16:08:19 írta Mondeos » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18926 Dátum: 2012.07.14 szombat, 16:05:55 »

Kb annyi, hogy hiányzik a ford logó festés...mert jelenleg gyáriban csak bosch-t kapsz, régebben még lehetett gagyi delphiben is látni gyárit, de az mostanában nincs....

Miért gagyi a DELPHI? elég nagy beszállitó világszinten.....Bosch-t 4800-ért vettem a TDCI-be nemrég... eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18927 Dátum: 2012.07.14 szombat, 19:08:19 »

Miért gagyi a DELPHI? elég nagy beszállitó világszinten.....Bosch-t 4800-ért vettem a TDCI-be nemrég... eplus2
Kozkincse tehetned, hogy hol vetted ennyiert!, ha meg specko ar csak neked, akkor meg ne kerkedj vele!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #18928 Dátum: 2012.07.14 szombat, 19:34:03 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem értem. falbav A generátorszij és a teljes görgő sor cseréjéhez, nem kell kiszerelni a turbót. Az összes görgö és a szijfeszitő cseréjéhez, a menenetirány szerinti jobb motortartó bakot kell leszerelni, és emelővel pár centit meg kell emelni a motort, és kitudod cserélni a kérdéses görgöt. Még akna sem kell hozzá, ha minimum 400 mmm megtudod emelni a kocsit, és alá tududod bakolni. Ha szabadon futósitod a rendszert, akkor a generátort felülről ...
Tisztelettel László! wave

Mi is most cseréltük és egyáltalán nem kellett a motortartó bakot se kivenni se motort emelni.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18929 Dátum: 2012.07.14 szombat, 19:58:24 »

Mi is most cseréltük és egyáltalán nem kellett a motortartó bakot se kivenni se motort emelni.
lehet, ha szíjat nem cseréltettek
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18930 Dátum: 2012.07.14 szombat, 21:58:55 »

Kozkincse tehetned, hogy hol vetted ennyiert!, ha meg specko ar csak neked, akkor meg ne kerkedj vele!  Wink

Miért? itt mindenki janizik, én nem tehetem?  eplus2
Kedvezményes ár , de csak cégek vásárolhatnak ott...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18931 Dátum: 2012.07.14 szombat, 22:40:08 »

Miért gagyi a DELPHI? elég nagy beszállitó világszinten.....Bosch-t 4800-ért vettem a TDCI-be nemrég... eplus2
Volt egy-két rossz tapasztalatom vele, főleg fékügyileg, nem egy top minőség.. Undecided
Meg a porlasztóik sem mindig úgy sikertültek, ahogy illik.. vigyor3 (lásd merci cdi...mekkora botrány volt), és direkt nem írtam más márkát, de ott is voltak hiányosságok.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18932 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 08:17:00 »

Volt egy-két rossz tapasztalatom vele, főleg fékügyileg, nem egy top minőség.. Undecided
Meg a porlasztóik sem mindig úgy sikertültek, ahogy illik.. vigyor3 (lásd merci cdi...mekkora botrány volt), és direkt nem írtam más márkát, de ott is voltak hiányosságok.. vigyor3
A porlasztóknál egy széria volt gagyi ( első 250CDI-knek) amúgy ugyanannyit bírnak mint bármelyik másik. (Az asszony MKIII 2.2-esébe 280ekm van eredeti delphi porlasztokkal, semmi bajuk. Pont ezért is nem adtuk el hanem maradt második autónak és ment helyett inkább az asszony offja)
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18933 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 09:47:29 »

Mi is most cseréltük és egyáltalán nem kellett a motortartó bakot se kivenni se motort emelni.
Tisztelt Fórumtárs!
Légyszives, homályositsál fel a tekintetben, hogyan cseréltetek minden görgőt és szijat anélkül, hogy nem szereltétek le a motortartó bakot és nem emeltétek meg a motort. falbav Ne haljak már meg tudatlanul, mert megől a kiváncsiság. wow1
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #18934 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 12:20:01 »

Volt egy-két rossz tapasztalatom vele, főleg fékügyileg, nem egy top minőség.. Undecided
Meg a porlasztóik sem mindig úgy sikertültek, ahogy illik.. vigyor3 (lásd merci cdi...mekkora botrány volt), és direkt nem írtam más márkát, de ott is voltak hiányosságok.. vigyor3

Hát én csak autószerelőkkel beszéltem eddig, de mindegyik az mondta róla hogy jó, sőt jobb mint a MOSTANI brembo,textar.....nekem elől DELPHI tárcsa van(igy vettem a kocsit és már van válla is gyári betéttel(ezt én tettem bele már 2 éve) és semmi nyikorgás, fékkel semmi bajom, volt pár keményebb szitu ahol én már felis adtam és mégis megálltam....Én megmondom őszintén most is Delphit akarok venni komplett szettet(mert pofátlanul olcsón megkapnám) vagy TRW-t.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18935 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 12:28:52 »

Hát én csak autószerelőkkel beszéltem eddig, de mindegyik az mondta róla hogy jó, sőt jobb mint a MOSTANI brembo,textar.....nekem elől DELPHI tárcsa van(igy vettem a kocsit és már van válla is gyári betéttel(ezt én tettem bele már 2 éve) és semmi nyikorgás, fékkel semmi bajom, volt pár keményebb szitu ahol én már felis adtam és mégis megálltam....Én megmondom őszintén most is Delphit akarok venni komplett szettet(mert pofátlanul olcsón megkapnám) vagy TRW-t.

Csatlakoznék Bunyekhez,nekünk is a régebbi Mondeoba most Delphi betétek kerültek fel,a Seaton meg hátul Delphi tárcsa+betét van,és tökéletesen működnek.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18936 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 14:23:05 »

Tisztelt Fórumtárs!
Légyszives, homályositsál fel a tekintetben, hogyan cseréltetek minden görgőt és szijat anélkül, hogy nem szereltétek le a motortartó bakot és nem emeltétek meg a motort. falbav Ne haljak már meg tudatlanul, mert megől a kiváncsiság. wow1
Tisztelettel László! worship
A szíjat szerintem nem cserélték.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18937 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 16:21:10 »

A szíjat szerintem nem cserélték.
Tisztelt Fórumtárs!
Aki csinált már ilyen felújitást, az tudja szijcsere nélkül se tudja kicserélni az összes görgőt, a motortartó bak eltávolitása, és a motor megemelése nélkül. Tudni illik nem fér ki, a görgő tartó csavar a karosszériától, csak ha megemeli a motort.
Ezért várom kiváncsian a megoldó képletet wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #18938 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 16:36:53 »

Tisztelt Fórumtárs!
Aki csinált már ilyen felújitást, az tudja szijcsere nélkül se tudja kicserélni az összes görgőt, a motortartó bak eltávolitása, és a motor megemelése nélkül. Tudni illik nem fér ki, a görgő tartó csavar a karosszériától, csak ha megemeli a motort.
Ezért várom kiváncsian a megoldó képletet wave
Tisztelettel László! worship
Tisztelt László!
A képlet az, hogy a motort el kell engedni, és néhány cm-t megemelni a karosszériát eközben a motor alá van támasztva. Csak így fér ki a kérdéses görgő. Tehát jól látod nincs más képlet! Tisztelettel Tibi
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #18939 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 16:46:44 »

Tisztelt Fórumtárs!
Aki csinált már ilyen felújitást, az tudja szijcsere nélkül se tudja kicserélni az összes görgőt, a motortartó bak eltávolitása, és a motor megemelése nélkül. Tudni illik nem fér ki, a görgő tartó csavar a karosszériától, csak ha megemeli a motort.
Ezért várom kiváncsian a megoldó képletet wave
Tisztelettel László! worship
az enyém már kifer.tudniillik a tocsavar már 10 mm-el rövidebb....így nem kell a gorgo cserejehez semmit megbontani. :-)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18940 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 16:53:06 »

az enyém már kifer.tudniillik a tocsavar már 10 mm-el rövidebb....így nem kell a gorgo cserejehez semmit megbontani. :-)
Kedves Alf!
Ezt a képletet vártam! A jó pap is holtig tanul. eljen eljen  eljen
Tisztelettel László worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18941 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 17:03:02 »

Tisztelt László!
A képlet az, hogy a motort el kell engedni, és néhány cm-t megemelni a karosszériát eközben a motor alá van támasztva. Csak így fér ki a kérdéses görgő. Tehát jól látod nincs más képlet! Tisztelettel Tibi
Tisztelt Fórumtárs!
Megkövetlek. Igazad van, csodálkozásomban nem jól irtam az előzőekben, a karosszériát emeljük meg, nem a motort.
Kösznöm a kiigazitást mert igy helyes. eljen
Tisztelettel László! worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.16 hétfő, 12:25:14 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18942 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 19:52:27 »

Tisztelt Fórumtárs!
Aki csinált már ilyen felújitást, az tudja szijcsere nélkül se tudja kicserélni az összes görgőt, a motortartó bak eltávolitása, és a motor megemelése nélkül. Tudni illik nem fér ki, a görgő tartó csavar a karosszériától, csak ha megemeli a motort.
Ezért várom kiváncsian a megoldó képletet wave
Tisztelettel László! worship
Kevés László. Köszönöm az infót, de én már csináltam ilyet wave
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #18943 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 08:55:55 »

lehet, ha szíjat nem cseréltettek

Szijat is csereltunk.
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #18944 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 08:57:36 »

Tisztelt Fórumtárs!
Légyszives, homályositsál fel a tekintetben, hogyan cseréltetek minden görgőt és szijat anélkül, hogy nem szereltétek le a motortartó bakot és nem emeltétek meg a motort. falbav Ne haljak már meg tudatlanul, mert megől a kiváncsiság. wow1
Tisztelettel László! worship

Lehet a tdci maskepp van, mint a tddi? Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #18945 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 09:00:06 »

Lehet a tdci maskepp van, mint a tddi? Cheesy
ugyanaz!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #18946 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 09:04:08 »

Tisztelt Fórumtárs!
Aki csinált már ilyen felújitást, az tudja szijcsere nélkül se tudja kicserélni az összes görgőt, a motortartó bak eltávolitása, és a motor megemelése nélkül. Tudni illik nem fér ki, a görgő tartó csavar a karosszériától, csak ha megemeli a motort.
Ezért várom kiváncsian a megoldó képletet wave
Tisztelettel László! worship

Ez igy van hogy nem fer ki a gorgo de a kis femlemezt ki lehet pattintani a gorgo kozeperol es igy szetszedheto, a tavtarto is kijon. Cromaxba mutattak.
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #18947 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 09:17:54 »

http://kepfeltoltes.hu/view/120716/IMG-20120716-00066_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18948 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 12:20:53 »

Ez igy van hogy nem fer ki a gorgo de a kis femlemezt ki lehet pattintani a gorgo kozeperol es igy szetszedheto, a tavtarto is kijon. Cromaxba mutattak.
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos elbeszélünk egymás mellett. A görgőt rögzitő csavart nem tudod kivenni, mert nem fér ki a sárvédő lemeztől. A csodálkozásomban wow1, még rosszul is irtam mert  falbav, nem a motort kell megemelni hanem a karosszériát, és ha kivan kötve a motortartóbak, akkor a motor ezáltal lesüllyeszthető, és hozzá férhető kiszerelhető a görgőt tartó csavar. Egyébként én ezt a dolgot anno elég jól körül jártam, és magam csináltam a görgők cseréjét, és mindent megpróbáltam, hogy ne dolgozzak feleslegesen , de sajna nem ment másképp. Ebből adódóan számomra érthetetlen amit irsz. Az hogy a görgő közepe kipattintható csak arra jó, hogy a görgők mindegyike egymással csere szabatos egy kivétellel, azzal amelyik bordázott. Részemről lezárom a vitát mert nem vezet sehova. Aki már csinált ilyet, az tudja miről beszélek. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.16 hétfő, 12:22:27 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #18949 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 12:29:55 »

Nekem bevált.....http://www.prowerdose.hu/
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Oldalak: 1 ... 372 373 374 375 376 377 378 [379] 380 381 382 383 384 385 386 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.221 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.