Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:50:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
372
373
374
375
376
377
378
[
379
]
380
381
382
383
384
385
386
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14638717 alkalommal)
0 Felhasználó és 164 vendég van a témában
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18900 Dátum:
2012.07.13 péntek, 19:18:15 »
Tenéked igazad van.
Idézetet írta: László - 2012.07.13 péntek, 19:15:29
Tisztelt Fórumtársak!
Néhány gondolat a porlasztó csúcsokkal kapcsolatban.
Szerintem nem kéne egymást agyon stresszelni a különböző módon megnyilvánuló pcs problémákkal. A kezdeti pcs bizonytalanságok és problémák orvosolva lettek, és a 2004 utáni gépeknél egyre ritkábban jelentkezik, minden Mondeós rémálma a pcs probléma. A Mondeo vezérlő és védelmi rendszere, korrekt módon ellenörzi a befecskendezés folyamatát idejét nyomását stb...stb. Hideg motornál, több ütemben történik az izzitás, ezzel is javitva a tökéletes égést. Minden dieesel gépnek hidegben, erősebb alkalmanként kopogósabb hangja van, de ez nem jelenti azt, hogy rövidesen meghalnak a pcs-k. Használni kell a gépet, nem szélsőséges üzemben, és nyugodtan meg kell várni mig valóban jelentkezik az egyáltalán nem olcsó probléma. Nem egy Mondeós társunk van aki meghaladta a 300 ezer Km az eredeti pcs-kel. Egy egy, nem általános meghibásodásból, nem szabad végső következtetéseket levonni. Ha jól emlékszem egy fórutársnál égett át a dugatyu homlok. Lehet, hogy valóban a porlasztás nélkül benyomott nagy mennyiségű üzemanyagtól történ a dugattyú átégése, de ebből nem szabad általánositani, és végső következtetéseket levonni, és főleg nem kéne egymást fölöslegesen riogatni. Ami elromolhat, az egyszer úgy is elfog romlani. Szerintem érdemesebb nyugodtan kivárni a konkrét problémát, mint éveken át stresszelni magam, hogy mikor döglenek meg a porlasztó csúcsok. A másik probléma, hogy nagyon sok olyan gép fut a fórumtársaknál, amiknek nem ismerjük az előéletét, és a meghibásodás egyébbként normál elhasználódás következménye, csak nem tudunk róla, és ez vonatkozik a porlasztó csúcsokra is.
Tisztelettel László!
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Pocok0011
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18901 Dátum:
2012.07.13 péntek, 19:41:42 »
Sziasztok!
Hozzáértők véleményére lennék kíváncsi:
2005/12-i,2.0 TDCI,130LE,pár napja jelenkezett,hogy elkezdett gyengülni,nem húz,nagyon füstöl,s sokat eszik.A turbó abszolút nem műxik sztem.Ez mitől lehet?
(1-2 x kifogyasztottam rendesen,lehet ,hogy vmi koszt felkapott a tankból?dugulás?az letilthatja a turbót?)Tegnap cseréltem ki a gázolajszűrőt.
Várom válaszotokat,
üdv.
Pocok
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18902 Dátum:
2012.07.13 péntek, 19:47:39 »
Idézetet írta: László - 2012.07.13 péntek, 19:15:29
Tisztelt Fórumtársak!
Néhány gondolat a porlasztó csúcsokkal kapcsolatban.
Szerintem nem kéne egymást agyon stresszelni a különböző módon megnyilvánuló pcs problémákkal. A kezdeti pcs bizonytalanságok és problémák orvosolva lettek, és a 2004 utáni gépeknél egyre ritkábban jelentkezik, minden Mondeós rémálma a pcs probléma.
Vajon miért pont 2004 utániaknál lenne más? Mikortól más a pcsúcs? Az első sorozat kb 2003 elejéig ment. 2003 eleje és 2003 szeptemberig volt egy rövid sorozat.
2003 szeptemberétől valameddig ment a következő generáció, majd megjelent az eu4 (szintén 2003 szept), ez lett a legutolsó (teljesség igénye nélkül).
Tehát nincs 2004-es dátum... másrészt, a pcsúcs-javulás az nagyrészt urban legend. Meg mondjuk 2005-ben arról beszéltünk, hogy márpedig a facelift óta sokkal jobb csúcsokat szerelnek. Egy fenét. Az persze igaz, hogy függ a körülményektől, hogy mennyit megy le, meg főleg a kilométertől. De ennél komolyabb jóslásba nem bocsátkoznék, mert sok alapja nincs. Annyi még, hogy az elején volt egy szippancs sorozat, amiről mállott ez-az, és tönkretett mindent.
De még egyszer: nincs semmi 2004-ben.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18903 Dátum:
2012.07.13 péntek, 19:48:19 »
Idézetet írta: Pocok0011 - 2012.07.13 péntek, 19:41:42
Sziasztok!
Hozzáértők véleményére lennék kíváncsi:
2005/12-i,2.0 TDCI,130LE,pár napja jelenkezett,hogy elkezdett gyengülni,nem húz,nagyon füstöl,s sokat eszik.A turbó abszolút nem műxik sztem.Ez mitől lehet?
(1-2 x kifogyasztottam rendesen,lehet ,hogy vmi koszt felkapott a tankból?dugulás?az letilthatja a turbót?)Tegnap cseréltem ki a gázolajszűrőt.
Kilyukadt valahol a turbócsöved. Nézd végig alaposan, meg fogod találni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18904 Dátum:
2012.07.13 péntek, 19:56:26 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.07.13 péntek, 18:45:41
A Makrocar-nál 10375ft a gyári gázolaj szűrő.És nem el felejteni a BOSS nem gyári.Szerintem van közöttük különbség.
A BOSS valoban nem gyari, viszont a Bosch igen, es Ford logo nelkul olcsobb es ugyan azt tudja, amit a Ford logos.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18905 Dátum:
2012.07.13 péntek, 20:03:45 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.07.13 péntek, 18:45:41
A Makrocar-nál 10375ft a gyári gázolaj szűrő.És nem el felejteni a BOSS nem gyári.Szerintem van közöttük különbség.
Az is sok. Te milyen BOSS-ról beszélsz?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18906 Dátum:
2012.07.13 péntek, 20:13:44 »
Lehet kapni motocraft jelzés nélküli BOSS szűrőt ami 7000ft körül van kb.Arról beszélek.
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.13 péntek, 20:03:45
Az is sok. Te milyen BOSS-ról beszélsz?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18907 Dátum:
2012.07.13 péntek, 20:14:37 »
Idézetet írta: Pocok0011 - 2012.07.13 péntek, 19:41:42
Sziasztok!
Hozzáértők véleményére lennék kíváncsi:
2005/12-i,2.0 TDCI,130LE,pár napja jelenkezett,hogy elkezdett gyengülni,nem húz,nagyon füstöl,s sokat eszik.A turbó abszolút nem műxik sztem.Ez mitől lehet?
(1-2 x kifogyasztottam rendesen,lehet ,hogy vmi koszt felkapott a tankból?dugulás?az letilthatja a turbót?)Tegnap cseréltem ki a gázolajszűrőt.
Várom válaszotokat,
üdv.
Pocok
Angel jól írja, valszeg valamelyik turbócsöved adta meg magát, erre utal az erőtlenség és a füstölés. A lyukas turbócső ismertetőjele, hogy olajos és az autónak "porszívóhangja" van. Viszont teljesen biztos vagy benne, hogy nem működik a turbód? Ha nem működik, akkor az vészüzemre utal (nálam...), amihez viszont megint "tartoznak" egyéb jelenségek is, pl. az izzításjelző villogása, nehéz indulás, és egyéb nyalánkságok.
Szóval melyik?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18908 Dátum:
2012.07.13 péntek, 20:17:52 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.07.13 péntek, 20:13:44
Lehet kapni motocraft jelzés nélküli BOSS szűrőt ami 7000ft körül van kb.Arról beszélek.
A BOSS zakókat gyárt meg parfümöt wazze, de nem GO szűrőt!!!!!!!
A BOSCH meg éppen GO szűrőt gyárt, és parfümöt nem... El se hiszem, hogy ezt leírtam...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18909 Dátum:
2012.07.13 péntek, 20:20:13 »
Bocs.De sajnos rosszul írtam.De te a toppon vagy az a lényeg
Idézetet írta: gabe - 2012.07.13 péntek, 20:17:52
A BOSS zakókat gyárt meg parfümöt wazze, de nem GO szűrőt!!!!!!!
A BOSCH meg éppen GO szűrőt gyárt, és parfümöt nem... El se hiszem, hogy ezt leírtam...
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18910 Dátum:
2012.07.13 péntek, 20:26:20 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.07.13 péntek, 20:13:44
Lehet kapni motocraft jelzés nélküli BOSS szűrőt ami 7000ft körül van kb.Arról beszélek.
Hol láttál Te ilyet? A gyári szűrőn Ford Bosch felirat van, nem Motorcraft. Értelem szerűen a nem gyárin Bosch.
A BOSS az Hugo Boss, de olyat én nem teszek a kocsimba. Magamra sem, mert rohadt drága, öltönyként is meg parfümként is. De volt régen 1 fiúcsapat: BROS vagy BROSS is ha jól emlékszem
Rég nevettem ilyen jót
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18911 Dátum:
2012.07.13 péntek, 20:34:32 »
Na nem tudom, mit kell így felkapni a vizet, Bosch = Boss, ahogy Siemens = Szímensz. Nem kell olyan nagy képzelőerő a dologhoz
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18912 Dátum:
2012.07.13 péntek, 20:37:56 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.07.13 péntek, 20:34:32
Na nem tudom, mit kell így felkapni a vizet, Bosch = Boss, ahogy Siemens = Szímensz. Nem kell olyan nagy képzelőerő a dologhoz
Nem kaptam fel, tetszett
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18913 Dátum:
2012.07.13 péntek, 20:44:38 »
Téma zárva?Vagy még valaki ír valamit?
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.13 péntek, 20:37:56
Nem kaptam fel, tetszett
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18914 Dátum:
2012.07.13 péntek, 21:17:41 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.07.13 péntek, 18:45:41
A Makrocar-nál 10375ft a gyári gázolaj szűrő.És nem el felejteni a BOSS nem gyári.Szerintem van közöttük különbség.
Kb annyi, hogy hiányzik a ford logó festés...mert jelenleg gyáriban csak bosch-t kapsz, régebben még lehetett gagyi delphiben is látni gyárit, de az mostanában nincs....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18915 Dátum:
2012.07.13 péntek, 21:20:11 »
Akkor lehet hogy a TDDI szűrővel keverem.
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.13 péntek, 21:17:41
Kb annyi, hogy hiányzik a ford logó festés...mert jelenleg gyáriban csak bosch-t kapsz, régebben még lehetett gagyi delphiben is látni gyárit, de az mostanában nincs....
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18916 Dátum:
2012.07.14 szombat, 06:06:02 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.13 péntek, 19:47:39
Vajon miért pont 2004 utániaknál lenne más? Mikortól más a pcsúcs? Az első sorozat kb 2003 elejéig ment. 2003 eleje és 2003 szeptemberig volt egy rövid sorozat.
2003 szeptemberétől valameddig ment a következő generáció, majd megjelent az eu4 (szintén 2003 szept), ez lett a legutolsó (teljesség igénye nélkül).
Tehát nincs 2004-es dátum... másrészt, a pcsúcs-javulás az nagyrészt urban legend. Meg mondjuk 2005-ben arról beszéltünk, hogy márpedig a facelift óta sokkal jobb csúcsokat szerelnek. Egy fenét. Az persze igaz, hogy függ a körülményektől, hogy mennyit megy le, meg főleg a kilométertől. De ennél komolyabb jóslásba nem bocsátkoznék, mert sok alapja nincs. Annyi még, hogy az elején volt egy szippancs sorozat, amiről mállott ez-az, és tönkretett mindent.
De még egyszer: nincs semmi 2004-ben.
Tisztelt Fórumtárs!
Mint olvasom neked is van egy véleményed a pcs-ről. Amit én maximálisan tiszteletben tartok. Lehet, hogy a dátumok tekintetében igazad van
Nem a dátumon van a hangsúly. Én csak azt irtam, nem kéne feleslegesen riogatni az embereket a pcs problémával , mint a sötét középkorban az ördöggel .
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18917 Dátum:
2012.07.14 szombat, 08:39:15 »
Sziasztok!
Megrendeltem mindent,amit csak kell a hosszbordás szíjhoz(viszonylag olcsón) és vittem volna szerelőhöz az autót és azt mondták,hogy fél napos munka,kiszedik a turbót és megemelik a motort csak úgy férnek hozzá,igaz ezek elég elismert szerelők a környéken.A Ford Hoványnál meg azt mondták,hogy nem csinálják meg,mert hozott alkatrésszel nem foglalkoznak(biztos így nem tudnak eléggé lehúzni).Szerintetek megbarmolják így az autót?
Naplózva
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18918 Dátum:
2012.07.14 szombat, 08:45:31 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2012.07.14 szombat, 08:39:15
Sziasztok!
Megrendeltem mindent,amit csak kell a hosszbordás szíjhoz(viszonylag olcsón) és vittem volna szerelőhöz az autót és azt mondták,hogy fél napos munka,kiszedik a turbót és megemelik a motort csak úgy férnek hozzá,igaz ezek elég elismert szerelők a környéken.A Ford Hoványnál meg azt mondták,hogy nem csinálják meg,mert hozott alkatrésszel nem foglalkoznak(biztos így nem tudnak eléggé lehúzni).Szerintetek megbarmolják így az autót?
igen!
wow!
jobb első kerék leszed,kormány összekötő szetold,generátort kiveszi.ez a gyári előírás.
lefelé is kijön a generátor,de a turbot akkor sem kell leszedni.
3-ik lehetőség:
turbo hovedot leszed,go szűrő kiszed,toronymerevito kiszed,és felfelé kijön a generátor.a fel nap (3-4ora) korrekt.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.14 szombat, 08:47:32 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18919 Dátum:
2012.07.14 szombat, 08:50:21 »
Én is valami ilyesmire gondoltam.Akkor ezt a megoldást mondom nekik,igaz nem szeretik,ha a kuncsaft beleszól.
Naplózva
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18920 Dátum:
2012.07.14 szombat, 09:08:13 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2012.07.14 szombat, 08:39:15
Sziasztok!
Megrendeltem mindent,amit csak kell a hosszbordás szíjhoz(viszonylag olcsón) és vittem volna szerelőhöz az autót és azt mondták,hogy fél napos munka,kiszedik a turbót és megemelik a motort csak úgy férnek hozzá,igaz ezek elég elismert szerelők a környéken.A Ford Hoványnál meg azt mondták,hogy nem csinálják meg,mert hozott alkatrésszel nem foglalkoznak(biztos így nem tudnak eléggé lehúzni).Szerintetek megbarmolják így az autót?
Tisztelt Fórumtárs!
Nem értem.
A generátorszij és a teljes görgő sor cseréjéhez, nem kell kiszerelni a turbót. Az összes görgö és a szijfeszitő cseréjéhez, a menenetirány szerinti jobb motortartó bakot kell leszerelni, és emelővel pár centit meg kell emelni a motort, és kitudod cserélni a kérdéses görgöt. Még akna sem kell hozzá, ha minimum 400 mmm megtudod emelni a kocsit, és alá tududod bakolni. Ha szabadon futósitod a rendszert, akkor a generátort felülről kitudod venni ha kiszereled a gázolaj szürőt és leszereled a menetirány szerinti jobboldali toronymerevitő lemezt. Ha nem tévedek 5 db csavar tartja, ebből 3 a toronycsapágyhoz tartozik. Szerintem magad is megtudod csinálni, ha nem bizol magadban, szövetkezz valamelyik fórumtárssal, aki segít neked megcsinálni. Ne hagy magad lehúzni és bepalizni. Én mindent magam csináltam egyedül segitség nélkül, reggel hozzáfogtam és kényemesen délutánra készen voltam mindennel.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.14 szombat, 16:47:06 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18921 Dátum:
2012.07.14 szombat, 09:14:36 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2012.07.14 szombat, 08:50:21
Én is valami ilyesmire gondoltam.Akkor ezt a megoldást mondom nekik,igaz nem szeretik,ha a kuncsaft beleszól.
Ha az ügyfélnek kell elmondani hogyan kell megcsinálni, akkor minek a szerelő? Jóhogy a motort nem veszik ki....Beszélj valakivel itt aki segít, vagy keress másik szerelőt
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.14 szombat, 09:19:36 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18922 Dátum:
2012.07.14 szombat, 09:18:00 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2012.07.14 szombat, 08:50:21
Én is valami ilyesmire gondoltam.Akkor ezt a megoldást mondom nekik,igaz nem szeretik,ha a kuncsaft beleszól.
Nem is kell szeretniuk, hogy a kuncsaft beleszol, eleg ha a penzet szeretik.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18923 Dátum:
2012.07.14 szombat, 09:19:20 »
Cserkeszőlő
Naplózva
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18924 Dátum:
2012.07.14 szombat, 09:24:34 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2012.07.14 szombat, 09:19:20
Cserkeszőlő
Közben megtaláltam. Kérdezd meg Lászlót privátban, ahogy néztem kb annyira van neked mint Kecskemét.Gondolom ott voltál.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mondeos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18925 Dátum:
2012.07.14 szombat, 15:51:51 »
Érdekelne mk 3-as 4 gyári/fel újított p.csúcs szereléssel együtt pest megye 2.0 tdci
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.14 szombat, 16:08:19 írta Mondeos
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18926 Dátum:
2012.07.14 szombat, 16:05:55 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.13 péntek, 21:17:41
Kb annyi, hogy hiányzik a ford logó festés...mert jelenleg gyáriban csak bosch-t kapsz, régebben még lehetett gagyi delphiben is látni gyárit, de az mostanában nincs....
Miért gagyi a DELPHI? elég nagy beszállitó világszinten.....Bosch-t 4800-ért vettem a TDCI-be nemrég...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18927 Dátum:
2012.07.14 szombat, 19:08:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.14 szombat, 16:05:55
Miért gagyi a DELPHI? elég nagy beszállitó világszinten.....Bosch-t 4800-ért vettem a TDCI-be nemrég...
Kozkincse tehetned, hogy hol vetted ennyiert!, ha meg specko ar csak neked, akkor meg ne kerkedj vele!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
ice850303
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18928 Dátum:
2012.07.14 szombat, 19:34:03 »
Idézetet írta: László - 2012.07.14 szombat, 09:08:13
Tisztelt Fórumtárs!
Nem értem.
A generátorszij és a teljes görgő sor cseréjéhez, nem kell kiszerelni a turbót. Az összes görgö és a szijfeszitő cseréjéhez, a menenetirány szerinti jobb motortartó bakot kell leszerelni, és emelővel pár centit meg kell emelni a motort, és kitudod cserélni a kérdéses görgöt. Még akna sem kell hozzá, ha minimum 400 mmm megtudod emelni a kocsit, és alá tududod bakolni. Ha szabadon futósitod a rendszert, akkor a generátort felülről ...
Tisztelettel László!
Mi is most cseréltük és egyáltalán nem kellett a motortartó bakot se kivenni se motort emelni.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18929 Dátum:
2012.07.14 szombat, 19:58:24 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.07.14 szombat, 19:34:03
Mi is most cseréltük és egyáltalán nem kellett a motortartó bakot se kivenni se motort emelni.
lehet, ha szíjat nem cseréltettek
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18930 Dátum:
2012.07.14 szombat, 21:58:55 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.07.14 szombat, 19:08:19
Kozkincse tehetned, hogy hol vetted ennyiert!, ha meg specko ar csak neked, akkor meg ne kerkedj vele!
Miért? itt mindenki janizik, én nem tehetem?
Kedvezményes ár , de csak cégek vásárolhatnak ott...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18931 Dátum:
2012.07.14 szombat, 22:40:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.14 szombat, 16:05:55
Miért gagyi a DELPHI? elég nagy beszállitó világszinten.....Bosch-t 4800-ért vettem a TDCI-be nemrég...
Volt egy-két rossz tapasztalatom vele, főleg fékügyileg, nem egy top minőség..
Meg a porlasztóik sem mindig úgy sikertültek, ahogy illik..
(lásd merci cdi...mekkora botrány volt), és direkt nem írtam más márkát, de ott is voltak hiányosságok..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18932 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 08:17:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.14 szombat, 22:40:08
Volt egy-két rossz tapasztalatom vele, főleg fékügyileg, nem egy top minőség..
Meg a porlasztóik sem mindig úgy sikertültek, ahogy illik..
(lásd merci cdi...mekkora botrány volt), és direkt nem írtam más márkát, de ott is voltak hiányosságok..
A porlasztóknál egy széria volt gagyi ( első 250CDI-knek) amúgy ugyanannyit bírnak mint bármelyik másik. (Az asszony MKIII 2.2-esébe 280ekm van eredeti delphi porlasztokkal, semmi bajuk. Pont ezért is nem adtuk el hanem maradt második autónak és ment helyett inkább az asszony offja)
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18933 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 09:47:29 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.07.14 szombat, 19:34:03
Mi is most cseréltük és egyáltalán nem kellett a motortartó bakot se kivenni se motort emelni.
Tisztelt Fórumtárs!
Légyszives, homályositsál fel a tekintetben, hogyan cseréltetek minden görgőt és szijat anélkül, hogy nem szereltétek le a motortartó bakot és nem emeltétek meg a motort.
Ne haljak már meg tudatlanul, mert megől a kiváncsiság.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18934 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 12:20:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.07.14 szombat, 22:40:08
Volt egy-két rossz tapasztalatom vele, főleg fékügyileg, nem egy top minőség..
Meg a porlasztóik sem mindig úgy sikertültek, ahogy illik..
(lásd merci cdi...mekkora botrány volt), és direkt nem írtam más márkát, de ott is voltak hiányosságok..
Hát én csak autószerelőkkel beszéltem eddig, de mindegyik az mondta róla hogy jó, sőt jobb mint a MOSTANI brembo,textar.....nekem elől DELPHI tárcsa van(igy vettem a kocsit és már van válla is gyári betéttel(ezt én tettem bele már 2 éve) és semmi nyikorgás, fékkel semmi bajom, volt pár keményebb szitu ahol én már felis adtam és mégis megálltam....Én megmondom őszintén most is Delphit akarok venni komplett szettet(mert pofátlanul olcsón megkapnám) vagy TRW-t.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18935 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 12:28:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.07.15 vasárnap, 12:20:01
Hát én csak autószerelőkkel beszéltem eddig, de mindegyik az mondta róla hogy jó, sőt jobb mint a MOSTANI brembo,textar.....nekem elől DELPHI tárcsa van(igy vettem a kocsit és már van válla is gyári betéttel(ezt én tettem bele már 2 éve) és semmi nyikorgás, fékkel semmi bajom, volt pár keményebb szitu ahol én már felis adtam és mégis megálltam....Én megmondom őszintén most is Delphit akarok venni komplett szettet(mert pofátlanul olcsón megkapnám) vagy TRW-t.
Csatlakoznék Bunyekhez,nekünk is a régebbi Mondeoba most Delphi betétek kerültek fel,a Seaton meg hátul Delphi tárcsa+betét van,és tökéletesen működnek.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18936 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 14:23:05 »
Idézetet írta: László - 2012.07.15 vasárnap, 09:47:29
Tisztelt Fórumtárs!
Légyszives, homályositsál fel a tekintetben, hogyan cseréltetek minden görgőt és szijat anélkül, hogy nem szereltétek le a motortartó bakot és nem emeltétek meg a motort.
Ne haljak már meg tudatlanul, mert megől a kiváncsiság.
Tisztelettel László!
A szíjat szerintem nem cserélték.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18937 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 16:21:10 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.15 vasárnap, 14:23:05
A szíjat szerintem nem cserélték.
Tisztelt Fórumtárs!
Aki csinált már ilyen felújitást, az tudja szijcsere nélkül se tudja kicserélni az összes görgőt, a motortartó bak eltávolitása, és a motor megemelése nélkül. Tudni illik nem fér ki, a görgő tartó csavar a karosszériától, csak ha megemeli a motort.
Ezért várom kiváncsian a megoldó képletet
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18938 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 16:36:53 »
Idézetet írta: László - 2012.07.15 vasárnap, 16:21:10
Tisztelt Fórumtárs!
Aki csinált már ilyen felújitást, az tudja szijcsere nélkül se tudja kicserélni az összes görgőt, a motortartó bak eltávolitása, és a motor megemelése nélkül. Tudni illik nem fér ki, a görgő tartó csavar a karosszériától, csak ha megemeli a motort.
Ezért várom kiváncsian a megoldó képletet
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
A képlet az, hogy a motort el kell engedni, és néhány cm-t megemelni a karosszériát eközben a motor alá van támasztva. Csak így fér ki a kérdéses görgő. Tehát jól látod nincs más képlet! Tisztelettel Tibi
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18939 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 16:46:44 »
Idézetet írta: László - 2012.07.15 vasárnap, 16:21:10
Tisztelt Fórumtárs!
Aki csinált már ilyen felújitást, az tudja szijcsere nélkül se tudja kicserélni az összes görgőt, a motortartó bak eltávolitása, és a motor megemelése nélkül. Tudni illik nem fér ki, a görgő tartó csavar a karosszériától, csak ha megemeli a motort.
Ezért várom kiváncsian a megoldó képletet
Tisztelettel László!
az enyém már kifer.tudniillik a tocsavar már 10 mm-el rövidebb....így nem kell a gorgo cserejehez semmit megbontani. :-)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18940 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 16:53:06 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.15 vasárnap, 16:46:44
az enyém már kifer.tudniillik a tocsavar már 10 mm-el rövidebb....így nem kell a gorgo cserejehez semmit megbontani. :-)
Kedves Alf!
Ezt a képletet vártam! A jó pap is holtig tanul.
Tisztelettel László
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18941 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 17:03:02 »
Idézetet írta: tibike71 - 2012.07.15 vasárnap, 16:36:53
Tisztelt László!
A képlet az, hogy a motort el kell engedni, és néhány cm-t megemelni a karosszériát eközben a motor alá van támasztva. Csak így fér ki a kérdéses görgő. Tehát jól látod nincs más képlet! Tisztelettel Tibi
Tisztelt Fórumtárs!
Megkövetlek. Igazad van, csodálkozásomban nem jól irtam az előzőekben, a karosszériát emeljük meg, nem a motort.
Kösznöm a kiigazitást mert igy helyes.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.16 hétfő, 12:25:14 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18942 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 19:52:27 »
Idézetet írta: László - 2012.07.15 vasárnap, 16:21:10
Tisztelt Fórumtárs!
Aki csinált már ilyen felújitást, az tudja szijcsere nélkül se tudja kicserélni az összes görgőt, a motortartó bak eltávolitása, és a motor megemelése nélkül. Tudni illik nem fér ki, a görgő tartó csavar a karosszériától, csak ha megemeli a motort.
Ezért várom kiváncsian a megoldó képletet
Tisztelettel László!
Kevés László. Köszönöm az infót, de én már csináltam ilyet
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18943 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 08:55:55 »
Idézetet írta: stealt - 2012.07.14 szombat, 19:58:24
lehet, ha szíjat nem cseréltettek
Szijat is csereltunk.
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18944 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 08:57:36 »
Idézetet írta: László - 2012.07.15 vasárnap, 09:47:29
Tisztelt Fórumtárs!
Légyszives, homályositsál fel a tekintetben, hogyan cseréltetek minden görgőt és szijat anélkül, hogy nem szereltétek le a motortartó bakot és nem emeltétek meg a motort.
Ne haljak már meg tudatlanul, mert megől a kiváncsiság.
Tisztelettel László!
Lehet a tdci maskepp van, mint a tddi?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18945 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 09:00:06 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.07.16 hétfő, 08:57:36
Lehet a tdci maskepp van, mint a tddi?
ugyanaz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ice850303
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18946 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 09:04:08 »
Idézetet írta: László - 2012.07.15 vasárnap, 16:21:10
Tisztelt Fórumtárs!
Aki csinált már ilyen felújitást, az tudja szijcsere nélkül se tudja kicserélni az összes görgőt, a motortartó bak eltávolitása, és a motor megemelése nélkül. Tudni illik nem fér ki, a görgő tartó csavar a karosszériától, csak ha megemeli a motort.
Ezért várom kiváncsian a megoldó képletet
Tisztelettel László!
Ez igy van hogy nem fer ki a gorgo de a kis femlemezt ki lehet pattintani a gorgo kozeperol es igy szetszedheto, a tavtarto is kijon. Cromaxba mutattak.
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18947 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 09:17:54 »
http://kepfeltoltes.hu/view/120716/IMG-20120716-00066_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18948 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 12:20:53 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.07.16 hétfő, 09:04:08
Ez igy van hogy nem fer ki a gorgo de a kis femlemezt ki lehet pattintani a gorgo kozeperol es igy szetszedheto, a tavtarto is kijon. Cromaxba mutattak.
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos elbeszélünk egymás mellett. A görgőt rögzitő csavart nem tudod kivenni, mert nem fér ki a sárvédő lemeztől. A csodálkozásomban
, még rosszul is irtam mert
, nem a motort kell megemelni hanem a karosszériát, és ha kivan kötve a motortartóbak, akkor a motor ezáltal lesüllyeszthető, és hozzá férhető kiszerelhető a görgőt tartó csavar. Egyébként én ezt a dolgot anno elég jól körül jártam, és magam csináltam a görgők cseréjét, és mindent megpróbáltam, hogy ne dolgozzak feleslegesen , de sajna nem ment másképp. Ebből adódóan számomra érthetetlen amit irsz. Az hogy a görgő közepe kipattintható csak arra jó, hogy a görgők mindegyike egymással csere szabatos egy kivétellel, azzal amelyik bordázott. Részemről lezárom a vitát mert nem vezet sehova. Aki már csinált ilyet, az tudja miről beszélek.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.16 hétfő, 12:22:27 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18949 Dátum:
2012.07.16 hétfő, 12:29:55 »
Nekem bevált.....
http://www.prowerdose.hu/
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Oldalak:
1
...
372
373
374
375
376
377
378
[
379
]
380
381
382
383
384
385
386
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ