Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:48:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 448 449 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 461 462 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14627026 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22700 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:06:49 »

Emailt küldtem.
Alapjáraton nem fog felmenni a hűtővíz hőfok, főleg télen.
Az is számít, ha valaki télen egyből indításkor a páramentesítés miatt levegőt fúvat, akkor nem tud melegedni a rendszer! Csak ha nem fűtesz egyből indításkor, akkor van esély, hogy gyorsan felmelegszik a rendszer, ha mész a kocsival 4-5 percen belül középre kéne beállni a mutatónak.
Ha nincs így, akkor nem működik a termosztát....
izé, akkor nem működik ha normál menet közben is ingadozik a víz hőmérséklete. Múlt pénteken 20 percet mentem, mire elkezdett bemelegedni, ja, hogy 15-öt dugóban álltam? Cheesy
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22701 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:08:24 »

Emailt küldtem.
Alapjáraton nem fog felmenni a hűtővíz hőfok, főleg télen.
Az is számít, ha valaki télen egyből indításkor a páramentesítés miatt levegőt fúvat, akkor nem tud melegedni a rendszer! Csak ha nem fűtesz egyből indításkor, akkor van esély, hogy gyorsan felmelegszik a rendszer, ha mész a kocsival 4-5 percen belül középre kéne beállni a mutatónak.
Ha nincs így, akkor nem működik a termosztát....
Ha felmegyek pestre (100km) akkor sem lesz melegebb 60 foknál néha max 75fok ha brutálba oda baxok neki.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22702 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:15:58 »

Ha felmegyek pestre (100km) akkor sem lesz melegebb 60 foknál néha max 75fok ha brutálba oda baxok neki.

Olajköri a vízpumpa oldalában van. Ha mindkettő jól működik, akkor kergetés nélkül is 80°C környékén kéne mozognia országúton ilyen hidegben is.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #22703 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:23:27 »

nem, ilyesmi nincs, a turbócsöveket megvizslatom újra, hétfőn nézegettem semmit sem láttam
Az autó megy rendesen? Nem észleltél azóta teljesítmény gyengülést?
A turbód is rendesen üzemel?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
mhz40
Vendég
« Új hozzászólás #22704 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:53:31 »

Tisztelt Szakértő Urak!

Egyetlen kérdést szeretnék feltenni, ezért regisztráltam.

2006 2.2 TDCI, most 210 ezer van benne, 100 ezernél új csúcsok kerültek bele, 160 ezernél a turbó geometria állító kis fekete HELLA dobozt kellet felújitatnom, ezen kívül apró hibái voltak, műszerfal világítás, ülésfűtés, semmi más nem romlott el és 5,5-öt eszik alattam átlag.

Az EGR szelep elektronikusan hibás, ez nem a vákuumos, hanem elektronikusan szabályozott.

Kb. másfél éve így járok vele, le is van dugózva, én nem szeretném használni, látva mit enged be a szívósorra, azt is megpucolom tán valamikor.

Természetesen a check-engine lámpa jobbra fent a műszerfalon másfél éve ég ez nem zavaró, az viszont annál inkább, hogy időnként teljesen véletlenszerűen átmegy vészüzembe, vagyis villog az izzításjelző és 50 lóerős lesz. Azonnali újraindításra az esetek 90%-ban elmúlik, a maradék 10% pedig ha megállok valahol és visszajövök akár 10 perc vagy 2 óra múlva már nem villog az izzításjelző minden ismét oké.

Gépre téve minden hiba az EGR szelep pozíciójával függ össze.

Gondolom a központi számítógép időnként lekérdezi az egységet és ha akkor éppen tartományon kívüli valamilyen érték, akkor irány a vészüzem.

A kérdésem lényege az lenne, nem lehet-e ezt a lekérdezési gyakoriságot csökkenteni vagy megszüntetni vagy valamilyen fals jellel etetni a központi számítógépet?

106 ezer lenne az EGR és meg is venném ha szeretném használni de nem lesz rá szükségem, magyarul nem akarom ezt a pénzt feleslegesen a kocsiba temetni.

Olvasgatva itteni és külföldi fórumokat számomra az derült ki -ha igaz- hogy ezt a mintavételi gyakoriságot lehet valahogy csökkenteni, csak azt nem tudom hol és ki által?

Köszönöm szépen előre is, ha valakinek van ötlete!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22705 Dátum: 2012.12.12 szerda, 23:10:15 »

Tisztelt Szakértő Urak!

Egyetlen kérdést szeretnék feltenni, ezért regisztráltam.

2006 2.2 TDCI, most 210 ezer van benne, 100 ezernél új csúcsok kerültek bele, 160 ezernél a turbó geometria állító kis fekete HELLA dobozt kellet felújitatnom, ezen kívül apró hibái voltak, műszerfal világítás, ülésfűtés, semmi más nem romlott el és 5,5-öt eszik alattam átlag.

Az EGR szelep elektronikusan hibás, ez nem a vákuumos, hanem elektronikusan szabályozott.

Kb. másfél éve így járok vele, le is van dugózva, én nem szeretném használni, látva mit enged be a szívósorra, azt is megpucolom tán valamikor.

Természetesen a check-engine lámpa jobbra fent a műszerfalon másfél éve ég ez nem zavaró, az viszont annál inkább, hogy időnként teljesen véletlenszerűen átmegy vészüzembe, vagyis villog az izzításjelző és 50 lóerős lesz. Azonnali újraindításra az esetek 90%-ban elmúlik, a maradék 10% pedig ha megállok valahol és visszajövök akár 10 perc vagy 2 óra múlva már nem villog az izzításjelző minden ismét oké.

Gépre téve minden hiba az EGR szelep pozíciójával függ össze.

Gondolom a központi számítógép időnként lekérdezi az egységet és ha akkor éppen tartományon kívüli valamilyen érték, akkor irány a vészüzem.

A kérdésem lényege az lenne, nem lehet-e ezt a lekérdezési gyakoriságot csökkenteni vagy megszüntetni vagy valamilyen fals jellel etetni a központi számítógépet?

106 ezer lenne az EGR és meg is venném ha szeretném használni de nem lesz rá szükségem, magyarul nem akarom ezt a pénzt feleslegesen a kocsiba temetni.

Olvasgatva itteni és külföldi fórumokat számomra az derült ki -ha igaz- hogy ezt a mintavételi gyakoriságot lehet valahogy csökkenteni, csak azt nem tudom hol és ki által?

Köszönöm szépen előre is, ha valakinek van ötlete!


Erre még nincsen software-es megoldás, tudtom szerint. Igény volna rá, ígéret is, csak még nincs kész.
Vegyél egy bontott EGR-t ami jó + dugó + ELM327BT(hibatörlésre). Szívósort pucold ki.  integet2
Több kérdésed nem lehet!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22706 Dátum: 2012.12.12 szerda, 23:35:04 »

Van itt egyépként olyan lelkes emberke aki ezeket a kis dolgokat pucold meg ezt azt nézdmeg ezt azt stb... dolgokat megcsinálja némi pénzmagért? integet2
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22707 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 07:57:36 »

Persze, Ervin!

Van itt egyépként olyan lelkes emberke aki ezeket a kis dolgokat pucold meg ezt azt nézdmeg ezt azt stb... dolgokat megcsinálja némi pénzmagért? integet2
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22708 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 08:00:44 »

Szia!

Dehogy nincs, 35 ezerért pakson kiütik, vagy Szfváron hogy ne világítson a check engin az EGR miatt.

1. Gyanús, hogy 100 ezernél már elkoptak a csúcsok, az inkább 150 vagy 200.
2. A vészüzem tudtommal nem lehet az EGR miatt! Inkább porlasztó, vagy szivattyú, mit mutat a hiba kód olvasó?
3. Ervinnel próbáltuk mi az ELM327-et nem olvasott az x-et sem. De a vészüzemet az sem oldja fel, oda csak ford progi jó, sőt nekünk azzal sem ment..



Erre még nincsen software-es megoldás, tudtom szerint. Igény volna rá, ígéret is, csak még nincs kész.
Vegyél egy bontott EGR-t ami jó + dugó + ELM327BT(hibatörlésre). Szívósort pucold ki.  integet2
Több kérdésed nem lehet!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.13 csütörtök, 08:25:55 írta Meszike007 » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22709 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 08:42:53 »

Szia!

Dehogy nincs, 35 ezerért pakson kiütik, vagy Szfváron hogy ne világítson a check engin az EGR miatt.

1. Gyanús, hogy 100 ezernél már elkoptak a csúcsok, az inkább 150 vagy 200.
2. A vészüzem tudtommal nem lehet az EGR miatt! Inkább porlasztó, vagy szivattyú, mit mutat a hiba kód olvasó?
3. Ervinnel próbáltuk mi az ELM327-et nem olvasott az x-et sem. De a vészüzemet az sem oldja fel, oda csak ford progi jó, sőt nekünk azzal sem ment..

Mintha Euro-4-nél tudna a dugózott EGR is vészüzemet okozni, nem?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22710 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 08:58:16 »

Nem tudom, lehet?  Tesónak is le van dugózva, neki semmi baja, csak a lámpa világít. Jó az Nissan X-trail.
Mit mond a kód??

Mintha Euro-4-nél tudna a dugózott EGR is vészüzemet okozni, nem?

AndyA
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22711 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 09:16:10 »

Persze, Ervin!

És Ervi merre lakik? Mert én Székesfehérvár mellett közvetlen Abán.
Chiptuningot ki csinálja és menyiért?
Lehet bevállalnék egyet abbol is  nyes
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22712 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 09:27:12 »

És Ervi merre lakik? Mert én Székesfehérvár mellett közvetlen Abán.
Chiptuningot ki csinálja és menyiért?
Lehet bevállalnék egyet abbol is  nyes
Akkor eddig miért nem mentél el Ervinhez? Egész közel laktok egymáshoz.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22713 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 09:28:29 »

És Ervi merre lakik? Mert én Székesfehérvár mellett közvetlen Abán.
Chiptuningot ki csinálja és menyiért?
Lehet bevállalnék egyet abbol is  nyes

Akkor neked Ervin elég közel van. Smiley

Chiptuning az messzebb, Pécsre kell menni érte.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #22714 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 09:31:09 »

Akkor neked Ervin elég közel van. Smiley

Chiptuning az messzebb, Pécsre kell menni érte.

AndyA

Vagy Balatonfüredre, mert ott is van egy ügyes srác  Wink
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22715 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 09:31:26 »

Szia!

Dehogy nincs, 35 ezerért pakson kiütik, vagy Szfváron hogy ne világítson a check engin az EGR miatt.

1. Gyanús, hogy 100 ezernél már elkoptak a csúcsok, az inkább 150 vagy 200.
2. A vészüzem tudtommal nem lehet az EGR miatt! Inkább porlasztó, vagy szivattyú, mit mutat a hiba kód olvasó?
3. Ervinnel próbáltuk mi az ELM327-et nem olvasott az x-et sem. De a vészüzemet az sem oldja fel, oda csak ford progi jó, sőt nekünk azzal sem ment..

1. Ez még nem biztos, hogy csúcs, ne riogasd a legrosszabbal!

2. Ha jól emlékszem Stealt írta, hogy anno mikor beszart neki az EGR (MKIII 2.2), akkor vészüzem lett belőle, majd Trailer, szervíz csere újra. Ez után ledugózta a francba a jó EGR-t. EUR 4-nél dob hibakódot dugózott jó EGR-nél, de az nem csinál vészüzemet csak a rossz EGR.

3. ELM327 és ELM327 között is van különbség. Ez is le lett írva már többször. Ha nincs benne a Ford-hoz való protokoll (talán J1850), akkor nem olvassa, és akkor nem szabad megvenni. Én is láttam olyat ami a Fordal nem működik, azt nem is vettem meg. Amit Scmiditől vettem az meg jó volt eddig amiben próbáltam (pl: Mondeo 2004,2005,2006 TDCI, Mondeo 1997 Benzin 1.8, Sokoda Fabia, Fiesta 2002, Angel Fiestája).

"35 ezerért pakson kiütik, vagy Szfváron hogy ne világítson a check engin az EGR miatt."
Kiütik vagy ki írtják szoftveresen? Átírja a szoftvert?
Annyit persze nem ér, mert akkor inkább törölgetem párszázkm-enként 1 perc alatt (az ELM327+mobil-al).
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.13 csütörtök, 09:34:44 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22716 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 09:53:40 »

1. Ez még nem biztos, hogy csúcs, ne riogasd a legrosszabbal!

2. Ha jól emlékszem Stealt írta, hogy anno mikor beszart neki az EGR (MKIII 2.2), akkor vészüzem lett belőle, majd Trailer, szervíz csere újra. Ez után ledugózta a francba a jó EGR-t. EUR 4-nél dob hibakódot dugózott jó EGR-nél, de az nem csinál vészüzemet csak a rossz EGR.

3. ELM327 és ELM327 között is van különbség. Ez is le lett írva már többször. Ha nincs benne a Ford-hoz való protokoll (talán J1850), akkor nem olvassa, és akkor nem szabad megvenni. Én is láttam olyat ami a Fordal nem működik, azt nem is vettem meg. Amit Scmiditől vettem az meg jó volt eddig amiben próbáltam (pl: Mondeo 2004,2005,2006 TDCI, Mondeo 1997 Benzin 1.8, Sokoda Fabia, Fiesta 2002, Angel Fiestája).

"35 ezerért pakson kiütik, vagy Szfváron hogy ne világítson a check engin az EGR miatt."
Kiütik vagy ki írtják szoftveresen? Átírja a szoftvert?
Annyit persze nem ér, mert akkor inkább törölgetem párszázkm-enként 1 perc alatt (az ELM327+mobil-al).
így van,a 2.2es egr- el is tud veszuzemet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22717 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 09:56:17 »

Tisztelt Szakértő Urak!

Egyetlen kérdést szeretnék feltenni, ezért regisztráltam.

2006 2.2 TDCI, most 210 ezer van benne, 100 ezernél új csúcsok kerültek bele, 160 ezernél a turbó geometria állító kis fekete HELLA dobozt kellet felújitatnom, ezen kívül apró hibái voltak, műszerfal világítás, ülésfűtés, semmi más nem romlott el és 5,5-öt eszik alattam átlag.

Az EGR szelep elektronikusan hibás, ez nem a vákuumos, hanem elektronikusan szabályozott.

Kb. másfél éve így járok vele, le is van dugózva, én nem szeretném használni, látva mit enged be a szívósorra, azt is megpucolom tán valamikor.

Természetesen a check-engine lámpa jobbra fent a műszerfalon másfél éve ég ez nem zavaró, az viszont annál inkább, hogy időnként teljesen véletlenszerűen átmegy vészüzembe, vagyis villog az izzításjelző és 50 lóerős lesz. Azonnali újraindításra az esetek 90%-ban elmúlik, a maradék 10% pedig ha megállok valahol és visszajövök akár 10 perc vagy 2 óra múlva már nem villog az izzításjelző minden ismét oké.

Gépre téve minden hiba az EGR szelep pozíciójával függ össze.

Gondolom a központi számítógép időnként lekérdezi az egységet és ha akkor éppen tartományon kívüli valamilyen érték, akkor irány a vészüzem.

A kérdésem lényege az lenne, nem lehet-e ezt a lekérdezési gyakoriságot csökkenteni vagy megszüntetni vagy valamilyen fals jellel etetni a központi számítógépet?

106 ezer lenne az EGR és meg is venném ha szeretném használni de nem lesz rá szükségem, magyarul nem akarom ezt a pénzt feleslegesen a kocsiba temetni.

Olvasgatva itteni és külföldi fórumokat számomra az derült ki -ha igaz- hogy ezt a mintavételi gyakoriságot lehet valahogy csökkenteni, csak azt nem tudom hol és ki által?

Köszönöm szépen előre is, ha valakinek van ötlete!

hibakodot kell olvastatni.lehet egr,turbo elektronika,uzarendszer.nem kell találgatni,ha megvan a hibakod.ha feljossz delpestre, a diagban tudok segíteni ingyen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22718 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 10:04:13 »

Akkor neked Ervin elég közel van. Smiley

Chiptuning az messzebb, Pécsre kell menni érte.

AndyA
Akkor azt már tudom hogy közel, de hogy hol azt még mindig nem  nyes

Épp vezetek 6,2 városban a pillanatnyim, alapjarat 8l  eplus2
Valamit megyomtam hogy az aktuális fogyit mutatja nem az átlagot
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22719 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 10:05:19 »

Akkor azt már tudom hogy közel, de hogy hol azt még mindig nem  nyes

Épp vezetek 6,2 városban a pillanatnyim, alapjarat 8l  eplus2
Valamit megyomtam hogy az aktuális fogyit mutatja nem az átlagot

Ervin Suron lakik.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22720 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 10:07:05 »

Akkor azt már tudom hogy közel, de hogy hol azt még mindig nem  nyes

Épp vezetek 6,2 városban a pillanatnyim, alapjarat 8l  eplus2
Valamit megyomtam hogy az aktuális fogyit mutatja nem az átlagot

igen,az indexkar végén az info gombot!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #22721 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 10:13:59 »

Én eddig valóban CDI motorban tettem főként pláne mikor kint erdélybe kaptam 170ft/liter áron akkor tök tisztán azzal mentem
a motor halkabb csendesebb lett és kevesebb is fogyott belőle.Az is magasnyomású volt...
ebbe még csak keveset tettem mert nemtudom hogy reagáll rá de 1 tanknál 10 litert nem vett észre.
Viszont itthon drága a napraforgó olaj így nem éri meg tankolni.
Ha valaki megfigyeli,nem hiába van mindíg 40-80ft al drágábban a napraforgó olaj mint a sima kuti disel.
Az autók 90%-a észre sem veszi hogy nem disel van bene hanem naprafordó olaj. Miért?
A napraforgó olaj finomabb egy picit sürbb ezért nagyobb nyomatékal préselődik a motor erősebb lesz tőle stb.. Ez bizonyított tény.De itthon alapból is büntetik ha napraforgót tankolsz.
Tudtátok hogy a bio disel alapjában is sima napraforgó olaj csak nem a háztartási minőségi?
Sok országban kapható,és sok autonak a tanksapkájában ott van hogy megy bio diseel is.

Fogj egy üveg napraforgó olajat és tedd ki éjszakára, vagy a fagyasztóba....
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22722 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 10:27:12 »

Szia!

Fehérváron van egy emberke, aki tud ilyet, szerintem ő segít neked.Kőrösi Robi: Eredeti gyári FORD gépe van.
06 20 910 3372

Nekem is ő írta vissza a porlasztó kódokat, meg tud EGR.ben is segíteni..



Akkor eddig miért nem mentél el Ervinhez? Egész közel laktok egymáshoz.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #22723 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 10:28:03 »

Akkor azt már tudom hogy közel, de hogy hol azt még mindig nem  nyes

Épp vezetek 6,2 városban a pillanatnyim, alapjarat 8l  eplus2
Valamit megyomtam hogy az aktuális fogyit mutatja nem az átlagot


Az enyém nem mutatja az aktuális fogyasztást  Huh? (Nem mintha lenne értelme)
De miért nem mutatja?
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22724 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 10:34:12 »

Én eddig valóban CDI motorban tettem főként pláne mikor kint erdélybe kaptam 170ft/liter áron akkor tök tisztán azzal mentem
a motor halkabb csendesebb lett és kevesebb is fogyott belőle.Az is magasnyomású volt...
ebbe még csak keveset tettem mert nemtudom hogy reagáll rá de 1 tanknál 10 litert nem vett észre.
Viszont itthon drága a napraforgó olaj így nem éri meg tankolni.
Ha valaki megfigyeli,nem hiába van mindíg 40-80ft al drágábban a napraforgó olaj mint a sima kuti disel.
Az autók 90%-a észre sem veszi hogy nem disel van bene hanem naprafordó olaj. Miért?
A napraforgó olaj finomabb egy picit sürbb ezért nagyobb nyomatékal préselődik a motor erősebb lesz tőle stb.. Ez bizonyított tény.De itthon alapból is büntetik ha napraforgót tankolsz.
Tudtátok hogy a bio disel alapjában is sima napraforgó olaj csak nem a háztartási minőségi?
Sok országban kapható,és sok autonak a tanksapkájában ott van hogy megy bio diseel is.

Nem egészen. Egy pici kémia még van benne addig. Nagy vonalakban: metilalkohol+nátrium-hidroxid, ezzel keverik az olajat, hogy a növényi olaj túlságosan hosszú szénláncait a gázolajéhoz hasonló méretűre összetörjék. Majd vizes mosás és pH semlegesítés történik, a maradék a biodízel. Kb. az eredeti térfogat 80%-a hozható így ki belőle.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22725 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 12:09:14 »

Az enyém nem mutatja az aktuális fogyasztást  Huh? (Nem mintha lenne értelme)
De miért nem mutatja?
Enyém is az átlag fogyit mutatta eddig de most nyomkodtam a óra előtt található gombot és egyszer csak folyamatosan mozogni kezdett a fogyasztásom annak megfelelően ahogy adtam a gázt vagy épp egyenletesen mentem.
Ebből gondoltam arra hogy ez az aktuális.
Viszont most nemtudom vissza tenni hogy az átlagot írja  nyes

MÁS..
Ma felment a viz hőmérsékletem is kb 80 fokosra rövid ideig a fogyasztásom is csökkent,szerintem eléggé belebeszél a fogyiba a motor hőmérséklete (szervzbe azt monták hogy hoszabb ideig porlaszt ha hideg a motor így többet is eszik)
Lehet teszek papirt a fél rács elé és kevesebb lesz a beáramló levegő.

A chiptuningos srácot hogy tudom elérni? és mibe kerűl egy ílyen művelet és menyi időt vesz igénybe?

És még valami,mit dob az autón? értem itt lóerő nyuton fogyasztás stb...
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.13 csütörtök, 12:19:22 írta f27 » Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22726 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 12:12:56 »

A paksi srác:
Réti Feri

06 20 355 4281

Nekem van egy haverom yarisa van, amit a franciák rakták össze, és fél évig úgy járt mint te, neki egy fűtéscső nem volt felrögzítve rendesen, így alapból szinte mindig hideg volt neki a motor, és egyrészt nem fűtött, másrészt evett mint a barom.

Valami ilyesmi lehet Neked is, ráadásul a mi kocsikkban van előfűtés is, ami fűti a rendszert, Ervin mutatta, így nagyon hamar kell melegnek lenni..
Smiley




Enyém is az átlag fogyit mutatta eddig de most nyomkodtam a óra előtt található gombot és egyszer csak folyamatosan mozogni kezdett a fogyasztásom annak megfelelően ahogy adtam a gázt vagy épp egyenletesen mentem.
Ebből gondoltam arra hogy ez az aktuális.
Viszont most nemtudom vissza tenni hogy az átlagot írja  nyes

MÁS..
Ma felment a viz hőmérsékletem is kb 80 fokosra rövid ideig a fogyasztásom is csökkent,szerintem eléggé belebeszél a fogyiba a motor hőmérséklete (szervzbe azt monták hogy hoszabb ideig porlaszt ha hideg a motor így többet is eszik)
Lehet teszek papirt a fél rács elé és kevesebb lesz a beáramló levegő.

A chiptuningos srácot hogy tudom elérni? és mibe kerűl egy ílyen művelet és menyi időt vesz igénybe?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.13 csütörtök, 12:20:48 írta Meszike007 » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22727 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 12:30:41 »

A paksi srác:
Réti Feri

06 20 355 4281

Nekem van egy haverom yarisa van, amit a franciák rakták össze, és fél évig úgy járt mint te, neki egy fűtéscső nem volt felrögzítve rendesen, így alapból szinte mindig hideg volt neki a motor, és egyrészt nem fűtött, másrészt evett mint a barom.

Valami ilyesmi lehet Neked is, ráadásul a mi kocsikkban van előfűtés is, ami fűti a rendszert, Ervin mutatta, így nagyon hamar kell melegnek lenni..
Smiley



Igen csúnyán megnőtt a fogyasztásom,mióta 0fok környékén járunk.
Fűtésem az van kb 20km után kánikulát tol befele.De a viz akkor is 60-70fokon mocorog.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22728 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 12:37:11 »

Ez érdekes, nekem meg minden esetben télen jobb a fogyim, pedig az útvonal mindig ugyan az..

Igen csúnyán megnőtt a fogyasztásom,mióta 0fok környékén járunk.
Fűtésem az van kb 20km után kánikulát tol befele.De a viz akkor is 60-70fokon mocorog.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22729 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 12:44:14 »

A paksi srác:
Réti Feri

06 20 355 4281

Nekem van egy haverom yarisa van, amit a franciák rakták össze, és fél évig úgy járt mint te, neki egy fűtéscső nem volt felrögzítve rendesen, így alapból szinte mindig hideg volt neki a motor, és egyrészt nem fűtött, másrészt evett mint a barom.

Valami ilyesmi lehet Neked is, ráadásul a mi kocsikkban van előfűtés is, ami fűti a rendszert, Ervin mutatta, így nagyon hamar kell melegnek lenni..
Smiley



felhívtam a srácot meglepödött mikor montam modeo mert még nemcsinált 1db sem Smiley
segítőkész volt monta hogy fényképezzem a compit stb...
Aztán utánna néz hogyan műxik a mondeó chipelése.
Milyen jelöltünk van még?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22730 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 12:53:56 »

felhívtam a srácot meglepödött mikor montam modeo mert még nemcsinált 1db sem Smiley
segítőkész volt monta hogy fényképezzem a compit stb...
Aztán utánna néz hogyan műxik a mondeó chipelése.
Milyen jelöltünk van még?
Keresd meg Bunyeket és nem lesz gondod utána.Ő meg a haverja tutik a chip-ben
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #22731 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 13:19:07 »

Ez érdekes, nekem meg minden esetben télen jobb a fogyim, pedig az útvonal mindig ugyan az..


Nekem is pontosan ez van.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22732 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 14:15:02 »

Helyes!

Nekem is ezt mondta, hogy még nem csinálta, de én is benne lennék!


felhívtam a srácot meglepödött mikor montam modeo mert még nemcsinált 1db sem Smiley
segítőkész volt monta hogy fényképezzem a compit stb...
Aztán utánna néz hogyan műxik a mondeó chipelése.
Milyen jelöltünk van még?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22733 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 15:03:12 »

Helyes!

Nekem is ezt mondta, hogy még nem csinálta, de én is benne lennék!


Nos én kicsit süket vagyok mert kiderűlt hogy van egy ismim pesten akik nagyon nagyba csinálják ezt.
Sok mondeot csináltak már és képbe van ,1-másfél óra a müvelet minőségi chipel mindenel együtt
35le/70Nm dob a mondeon.
45k -ért
köv héten viszem lövetni  taps
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22734 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 15:16:08 »

Nos én kicsit süket vagyok mert kiderűlt hogy van egy ismim pesten akik nagyon nagyba csinálják ezt.
Sok mondeot csináltak már és képbe van ,1-másfél óra a müvelet minőségi chipel mindenel együtt
35le/70Nm dob a mondeon.
45k -ért
köv héten viszem lövetni  taps

Kik azok?

Csinálnak róla valami mérést is, fordulatszám-lóerő-nyomaték diagram és társai?

Majd mesélj!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22735 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 15:39:30 »

Nos én kicsit süket vagyok mert kiderűlt hogy van egy ismim pesten akik nagyon nagyba csinálják ezt.
Sok mondeot csináltak már és képbe van ,1-másfél óra a müvelet minőségi chipel mindenel együtt
35le/70Nm dob a mondeon.
45k -ért
köv héten viszem lövetni  taps
Tisztelt Fórumtárs!
Én, mindezek ellenére azt javaslom, mégis csak keresd meg Bunyeket és a barátját a Fórumon. Jó pár embernek megcsinálták a gépét, és még nem volt probléma. Ami még egy fontos dolog. Van garancia, és referencia. Én a saját szememmel láttam a nagy talin, hogy mentek a gépek chippelés, előtt és után a gyorsulási versenyen. Nehogy csalódás legyen a vége Pesten, a minőségi chippel. Természetesen nem vonom kétségbe az ismerősöd minőségi munkáját, de láttunk már karón varjút, és csalódot tulajt, chippelés után.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22736 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 15:40:40 »

Kik azok?

Csinálnak róla valami mérést is, fordulatszám-lóerő-nyomaték diagram és társai?

Majd mesélj!

AndyA

A Válaszuk...

mi nem csinálunk
de nem is kell mert az egész szoftver nyomaték alapfán működik, könnyű belőni

Chiptuner Kft. Chiptuning, Tuning file support

Minden képpen mondani fogom mit érzek majd.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22737 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 15:59:49 »

Nekem is pontosan ez van.
ez attól van,hogy a hideg levegőben magasabb az oxigentartalom,így tökéletesebb az égés,kevesebb üza kell.na meg óvatosabban hajtasz télen,mint máskor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22738 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 16:01:21 »

Enyém is az átlag fogyit mutatta eddig de most nyomkodtam a óra előtt található gombot és egyszer csak folyamatosan mozogni kezdett a fogyasztásom annak megfelelően ahogy adtam a gázt vagy épp egyenletesen mentem.
Ebből gondoltam arra hogy ez az aktuális.
Viszont most nemtudom vissza tenni hogy az átlagot írja  nyes

MÁS..
Ma felment a viz hőmérsékletem is kb 80 fokosra rövid ideig a fogyasztásom is csökkent,szerintem eléggé belebeszél a fogyiba a motor hőmérséklete (szervzbe azt monták hogy hoszabb ideig porlaszt ha hideg a motor így többet is eszik)
Lehet teszek papirt a fél rács elé és kevesebb lesz a beáramló levegő.

A chiptuningos srácot hogy tudom elérni? és mibe kerűl egy ílyen művelet és menyi időt vesz igénybe?

És még valami,mit dob az autón? értem itt lóerő nyuton fogyasztás stb...
indexkar végén info gomb!azzal valasztod a kijelzest!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22739 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 16:15:40 »

indexkar végén info gomb!azzal valasztod a kijelzest!

Az index kar végén kiválaszthatom az átlag sebeséget a hőmérsékletet a megtehető Km és a fogyasztás méről.
nade azt nemtudom álítani ott hogy az átlag fogyasztást mutassa vagy a jelenlegi fogyasztást ami ha brutálbe oda baxok neki kiugrik 11literre és aztán vissza esik 6,3l-re.
azt hol kell álitani hogy az átlagot mutassa ne a pillanatnyit?
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #22740 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 16:51:44 »

Az index kar végén kiválaszthatom az átlag sebeséget a hőmérsékletet a megtehető Km és a fogyasztás méről.
nade azt nemtudom álítani ott hogy az átlag fogyasztást mutassa vagy a jelenlegi fogyasztást ami ha brutálbe oda baxok neki kiugrik 11literre és aztán vissza esik 6,3l-re.
azt hol kell álitani hogy az átlagot mutassa ne a pillanatnyit?
Kinulláztad az átlagfogyasztást,és most azért írkál ilyen fogyit! 
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22741 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 18:15:14 »

Kinulláztad az átlagfogyasztást,és most azért írkál ilyen fogyit! 
jaa hogy most azért írja írja össze visza mert kinulláztam?
De folyamatosan változik 5,6-és 11 liter között bármilyen érték lehet reggel óta,és nem akar megálni.
Alapjáratnál legutóbb felment 9,5l-re de ahogy gurulni keztem ment is lefelé.
Az itteni chiptuningost hol találom meg itt a forumon? mert kutattam de nemtalálok róla semmi infot Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22742 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 18:17:57 »

jaa hogy most azért írja írja össze visza mert kinulláztam?
De folyamatosan változik 5,6-és 11 liter között bármilyen érték lehet reggel óta,és nem akar megálni.
Alapjáratnál legutóbb felment 9,5l-re de ahogy gurulni keztem ment is lefelé.
Az itteni chiptuningost hol találom meg itt a forumon? mert kutattam de nemtalálok róla semmi infot Smiley

A megtett km-rel arányosan átlagolódik ki egyre jobban, addig a nagyobb változásoktól ugrálhat. De ha egy hirtelen padlóra nem megy fel 30 literre, csak kicsit ugrik feljebb, akkor azt már átlag, nem pillanatnyi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22743 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 18:21:32 »

jaa hogy most azért írja írja össze visza mert kinulláztam?
De folyamatosan változik 5,6-és 11 liter között bármilyen érték lehet reggel óta,és nem akar megálni.
Alapjáratnál legutóbb felment 9,5l-re de ahogy gurulni keztem ment is lefelé.
Az itteni chiptuningost hol találom meg itt a forumon? mert kutattam de nemtalálok róla semmi infot Smiley
Nekem megvan a közvetlen elérhetősége is az úrnak.De itt a fórumon keresd,és vedd fel a kapcsolatot Bunyek-kel,ő majd útbaigazít!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22744 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 18:22:29 »

indexkar végén info gomb!azzal valasztod a kijelzest!
ha nem működik, akkor arra nincs tipped, hogy mi lehet a hibája? A kar végén romolhatott el a gomb (amit páran nem hisznek), vagy inkább valami szoftveres baja lehet?

Köszi Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22745 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 18:23:33 »

ha nem működik, akkor arra nincs tipped, hogy mi lehet a hibája? A kar végén romolhatott el a gomb (amit páran nem hisznek), vagy inkább valami szoftveres baja lehet?

Köszi Smiley
Ha nem vált,és nem is csippant amikor megnyomod,akkor a kapcsoló xar.kb 3e ft a másik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22746 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 18:29:56 »

A megtett km-rel arányosan átlagolódik ki egyre jobban, addig a nagyobb változásoktól ugrálhat. De ha egy hirtelen padlóra nem megy fel 30 literre, csak kicsit ugrik feljebb, akkor azt már átlag, nem pillanatnyi.

AndyA
addig nem ugrik ki csak 5-11 liter között ugrál mint egy süket.
Nullázásnál sem ment feljebb padlo 1be sem jobban 12 liternél.

MÁS..
Valaki tuningolta már szanaszétt a gépét? Mármint hogy sok paci legyen benne sok Nm-el? laugh
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.13 csütörtök, 18:33:13 írta f27 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22747 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 18:32:21 »

addig nem ugrik ki csak 5-11 liter között ugrál mint egy süket.
Nullázásnál sem ment feljebb padlo 1be sem jobban 12 liternél.
az átlagfogyi.1tank elpörkölése után majd beáll egy szintre,és onnan majd nehezem mozdul el.
Ha pillanatnyi lenne,egy kövérebb indulásnál 50-60literig is felugrana. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22748 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 18:49:20 »

az átlagfogyi.1tank elpörkölése után majd beáll egy szintre,és onnan majd nehezem mozdul el.
Ha pillanatnyi lenne,egy kövérebb indulásnál 50-60literig is felugrana. eplus2

Áááááá az tiltott dolog neki!!!  beka3
Én megbeszéltem vele hogy max ennyit kap ,ossza be  eplus2


MÁS....
A riasztót hogy tudom le ellenőrizni hogy működik e?
Ha leriaztom felrúghatom a kocsit sem kezd el nyekeregni  hehe
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22749 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 18:49:58 »

Ha nem vált,és nem is csippant amikor megnyomod,akkor a kapcsoló xar.kb 3e ft a másik.
oké, köszi, akkor mégis visszamegyek mk2-höz Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 448 449 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 461 462 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.