Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:43:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
448
449
450
451
452
453
454
[
455
]
456
457
458
459
460
461
462
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14626816 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22700 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:06:49 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.12.12 szerda, 22:04:09
Emailt küldtem.
Alapjáraton nem fog felmenni a hűtővíz hőfok, főleg télen.
Az is számít, ha valaki télen egyből indításkor a páramentesítés miatt levegőt fúvat, akkor nem tud melegedni a rendszer! Csak ha nem fűtesz egyből indításkor, akkor van esély, hogy gyorsan felmelegszik a rendszer, ha mész a kocsival 4-5 percen belül középre kéne beállni a mutatónak.
Ha nincs így, akkor nem működik a termosztát....
izé, akkor nem működik ha normál menet közben is ingadozik a víz hőmérséklete. Múlt pénteken 20 percet mentem, mire elkezdett bemelegedni, ja, hogy 15-öt dugóban álltam?
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22701 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:08:24 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.12.12 szerda, 22:04:09
Emailt küldtem.
Alapjáraton nem fog felmenni a hűtővíz hőfok, főleg télen.
Az is számít, ha valaki télen egyből indításkor a páramentesítés miatt levegőt fúvat, akkor nem tud melegedni a rendszer! Csak ha nem fűtesz egyből indításkor, akkor van esély, hogy gyorsan felmelegszik a rendszer, ha mész a kocsival 4-5 percen belül középre kéne beállni a mutatónak.
Ha nincs így, akkor nem működik a termosztát....
Ha felmegyek pestre (100km) akkor sem lesz melegebb 60 foknál néha max 75fok ha brutálba oda baxok neki.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22702 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:15:58 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.12 szerda, 22:08:24
Ha felmegyek pestre (100km) akkor sem lesz melegebb 60 foknál néha max 75fok ha brutálba oda baxok neki.
Olajköri a vízpumpa oldalában van. Ha mindkettő jól működik, akkor kergetés nélkül is 80°C környékén kéne mozognia országúton ilyen hidegben is.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22703 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:23:27 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.12 szerda, 20:10:57
nem, ilyesmi nincs, a turbócsöveket megvizslatom újra, hétfőn nézegettem semmit sem láttam
Az autó megy rendesen? Nem észleltél azóta teljesítmény gyengülést?
A turbód is rendesen üzemel?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
mhz40
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22704 Dátum:
2012.12.12 szerda, 22:53:31 »
Tisztelt Szakértő Urak!
Egyetlen kérdést szeretnék feltenni, ezért regisztráltam.
2006 2.2 TDCI, most 210 ezer van benne, 100 ezernél új csúcsok kerültek bele, 160 ezernél a turbó geometria állító kis fekete HELLA dobozt kellet felújitatnom, ezen kívül apró hibái voltak, műszerfal világítás, ülésfűtés, semmi más nem romlott el és 5,5-öt eszik alattam átlag.
Az EGR szelep elektronikusan hibás, ez nem a vákuumos, hanem elektronikusan szabályozott.
Kb. másfél éve így járok vele, le is van dugózva, én nem szeretném használni, látva mit enged be a szívósorra, azt is megpucolom tán valamikor.
Természetesen a check-engine lámpa jobbra fent a műszerfalon másfél éve ég ez nem zavaró, az viszont annál inkább, hogy időnként teljesen véletlenszerűen átmegy vészüzembe, vagyis villog az izzításjelző és 50 lóerős lesz. Azonnali újraindításra az esetek 90%-ban elmúlik, a maradék 10% pedig ha megállok valahol és visszajövök akár 10 perc vagy 2 óra múlva már nem villog az izzításjelző minden ismét oké.
Gépre téve minden hiba az EGR szelep pozíciójával függ össze.
Gondolom a központi számítógép időnként lekérdezi az egységet és ha akkor éppen tartományon kívüli valamilyen érték, akkor irány a vészüzem.
A kérdésem lényege az lenne, nem lehet-e ezt a lekérdezési gyakoriságot csökkenteni vagy megszüntetni vagy valamilyen fals jellel etetni a központi számítógépet?
106 ezer lenne az EGR és meg is venném ha szeretném használni de nem lesz rá szükségem, magyarul nem akarom ezt a pénzt feleslegesen a kocsiba temetni.
Olvasgatva itteni és külföldi fórumokat számomra az derült ki -ha igaz- hogy ezt a mintavételi gyakoriságot lehet valahogy csökkenteni, csak azt nem tudom hol és ki által?
Köszönöm szépen előre is, ha valakinek van ötlete!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22705 Dátum:
2012.12.12 szerda, 23:10:15 »
Idézetet írta: mhz40 - 2012.12.12 szerda, 22:53:31
Tisztelt Szakértő Urak!
Egyetlen kérdést szeretnék feltenni, ezért regisztráltam.
2006 2.2 TDCI, most 210 ezer van benne, 100 ezernél új csúcsok kerültek bele, 160 ezernél a turbó geometria állító kis fekete HELLA dobozt kellet felújitatnom, ezen kívül apró hibái voltak, műszerfal világítás, ülésfűtés, semmi más nem romlott el és 5,5-öt eszik alattam átlag.
Az EGR szelep elektronikusan hibás, ez nem a vákuumos, hanem elektronikusan szabályozott.
Kb. másfél éve így járok vele, le is van dugózva, én nem szeretném használni, látva mit enged be a szívósorra, azt is megpucolom tán valamikor.
Természetesen a check-engine lámpa jobbra fent a műszerfalon másfél éve ég ez nem zavaró, az viszont annál inkább, hogy időnként teljesen véletlenszerűen átmegy vészüzembe, vagyis villog az izzításjelző és 50 lóerős lesz. Azonnali újraindításra az esetek 90%-ban elmúlik, a maradék 10% pedig ha megállok valahol és visszajövök akár 10 perc vagy 2 óra múlva már nem villog az izzításjelző minden ismét oké.
Gépre téve minden hiba az EGR szelep pozíciójával függ össze.
Gondolom a központi számítógép időnként lekérdezi az egységet és ha akkor éppen tartományon kívüli valamilyen érték, akkor irány a vészüzem.
A kérdésem lényege az lenne, nem lehet-e ezt a lekérdezési gyakoriságot csökkenteni vagy megszüntetni vagy valamilyen fals jellel etetni a központi számítógépet?
106 ezer lenne az EGR és meg is venném ha szeretném használni de nem lesz rá szükségem, magyarul nem akarom ezt a pénzt feleslegesen a kocsiba temetni.
Olvasgatva itteni és külföldi fórumokat számomra az derült ki -ha igaz- hogy ezt a mintavételi gyakoriságot lehet valahogy csökkenteni, csak azt nem tudom hol és ki által?
Köszönöm szépen előre is, ha valakinek van ötlete!
Erre még nincsen software-es megoldás, tudtom szerint. Igény volna rá, ígéret is, csak még nincs kész.
Vegyél egy bontott EGR-t ami jó + dugó + ELM327BT(hibatörlésre). Szívósort pucold ki.
Több kérdésed nem lehet!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22706 Dátum:
2012.12.12 szerda, 23:35:04 »
Van itt egyépként olyan lelkes emberke aki ezeket a kis dolgokat pucold meg ezt azt nézdmeg ezt azt stb... dolgokat megcsinálja némi pénzmagért?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22707 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 07:57:36 »
Persze, Ervin!
Idézetet írta: f27 - 2012.12.12 szerda, 23:35:04
Van itt egyépként olyan lelkes emberke aki ezeket a kis dolgokat pucold meg ezt azt nézdmeg ezt azt stb... dolgokat megcsinálja némi pénzmagért?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22708 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 08:00:44 »
Szia!
Dehogy nincs, 35 ezerért pakson kiütik, vagy Szfváron hogy ne világítson a check engin az EGR miatt.
1. Gyanús, hogy 100 ezernél már elkoptak a csúcsok, az inkább 150 vagy 200.
2. A vészüzem tudtommal nem lehet az EGR miatt! Inkább porlasztó, vagy szivattyú, mit mutat a hiba kód olvasó?
3. Ervinnel próbáltuk mi az ELM327-et nem olvasott az x-et sem. De a vészüzemet az sem oldja fel, oda csak ford progi jó, sőt nekünk azzal sem ment..
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.12 szerda, 23:10:15
Erre még nincsen software-es megoldás, tudtom szerint. Igény volna rá, ígéret is, csak még nincs kész.
Vegyél egy bontott EGR-t ami jó + dugó + ELM327BT(hibatörlésre). Szívósort pucold ki.
Több kérdésed nem lehet!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.13 csütörtök, 08:25:55 írta Meszike007
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22709 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 08:42:53 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.13 csütörtök, 08:00:44
Szia!
Dehogy nincs, 35 ezerért pakson kiütik, vagy Szfváron hogy ne világítson a check engin az EGR miatt.
1. Gyanús, hogy 100 ezernél már elkoptak a csúcsok, az inkább 150 vagy 200.
2. A vészüzem tudtommal nem lehet az EGR miatt! Inkább porlasztó, vagy szivattyú, mit mutat a hiba kód olvasó?
3. Ervinnel próbáltuk mi az ELM327-et nem olvasott az x-et sem. De a vészüzemet az sem oldja fel, oda csak ford progi jó, sőt nekünk azzal sem ment..
Mintha Euro-4-nél tudna a dugózott EGR is vészüzemet okozni, nem?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22710 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 08:58:16 »
Nem tudom, lehet? Tesónak is le van dugózva, neki semmi baja, csak a lámpa világít. Jó az Nissan X-trail.
Mit mond a kód??
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.13 csütörtök, 08:42:53
Mintha Euro-4-nél tudna a dugózott EGR is vészüzemet okozni, nem?
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22711 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 09:16:10 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.13 csütörtök, 07:57:36
Persze, Ervin!
És Ervi merre lakik? Mert én Székesfehérvár mellett közvetlen Abán.
Chiptuningot ki csinálja és menyiért?
Lehet bevállalnék egyet abbol is
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22712 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 09:27:12 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 09:16:10
És Ervi merre lakik? Mert én Székesfehérvár mellett közvetlen Abán.
Chiptuningot ki csinálja és menyiért?
Lehet bevállalnék egyet abbol is
Akkor eddig miért nem mentél el Ervinhez? Egész közel laktok egymáshoz.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22713 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 09:28:29 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 09:16:10
És Ervi merre lakik? Mert én Székesfehérvár mellett közvetlen Abán.
Chiptuningot ki csinálja és menyiért?
Lehet bevállalnék egyet abbol is
Akkor neked Ervin elég közel van.
Chiptuning az messzebb, Pécsre kell menni érte.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22714 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 09:31:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.13 csütörtök, 09:28:29
Akkor neked Ervin elég közel van.
Chiptuning az messzebb, Pécsre kell menni érte.
AndyA
Vagy Balatonfüredre, mert ott is van egy ügyes srác
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22715 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 09:31:26 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.13 csütörtök, 08:00:44
Szia!
Dehogy nincs, 35 ezerért pakson kiütik, vagy Szfváron hogy ne világítson a check engin az EGR miatt.
1. Gyanús, hogy 100 ezernél már elkoptak a csúcsok, az inkább 150 vagy 200.
2. A vészüzem tudtommal nem lehet az EGR miatt! Inkább porlasztó, vagy szivattyú, mit mutat a hiba kód olvasó?
3. Ervinnel próbáltuk mi az ELM327-et nem olvasott az x-et sem. De a vészüzemet az sem oldja fel, oda csak ford progi jó, sőt nekünk azzal sem ment..
1. Ez még nem biztos, hogy csúcs, ne riogasd a legrosszabbal!
2. Ha jól emlékszem Stealt írta, hogy anno mikor beszart neki az EGR (MKIII 2.2), akkor vészüzem lett belőle, majd Trailer, szervíz csere újra. Ez után ledugózta a francba
a jó EGR-t
. EUR 4-nél dob hibakódot dugózott jó EGR-nél, de az nem csinál vészüzemet csak a rossz EGR.
3. ELM327 és ELM327 között is van különbség. Ez is le lett írva már többször. Ha nincs benne a Ford-hoz való protokoll (talán J1850), akkor nem olvassa, és akkor nem szabad megvenni. Én is láttam olyat ami a Fordal nem működik, azt nem is vettem meg. Amit Scmiditől vettem az meg jó volt eddig amiben próbáltam (pl: Mondeo 2004,2005,2006 TDCI, Mondeo 1997 Benzin 1.8, Sokoda Fabia, Fiesta 2002, Angel Fiestája).
"35 ezerért pakson kiütik, vagy Szfváron hogy ne világítson a check engin az EGR miatt."
Kiütik vagy ki írtják szoftveresen? Átírja a szoftvert?
Annyit persze nem ér, mert akkor inkább törölgetem párszázkm-enként 1 perc alatt (az ELM327+mobil-al).
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.13 csütörtök, 09:34:44 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22716 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 09:53:40 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.13 csütörtök, 09:31:26
1. Ez még nem biztos, hogy csúcs, ne riogasd a legrosszabbal!
2. Ha jól emlékszem Stealt írta, hogy anno mikor beszart neki az EGR (MKIII 2.2), akkor vészüzem lett belőle, majd Trailer, szervíz csere újra. Ez után ledugózta a francba
a jó EGR-t
. EUR 4-nél dob hibakódot dugózott jó EGR-nél, de az nem csinál vészüzemet csak a rossz EGR.
3. ELM327 és ELM327 között is van különbség. Ez is le lett írva már többször. Ha nincs benne a Ford-hoz való protokoll (talán J1850), akkor nem olvassa, és akkor nem szabad megvenni. Én is láttam olyat ami a Fordal nem működik, azt nem is vettem meg. Amit Scmiditől vettem az meg jó volt eddig amiben próbáltam (pl: Mondeo 2004,2005,2006 TDCI, Mondeo 1997 Benzin 1.8, Sokoda Fabia, Fiesta 2002, Angel Fiestája).
"35 ezerért pakson kiütik, vagy Szfváron hogy ne világítson a check engin az EGR miatt."
Kiütik vagy ki írtják szoftveresen? Átírja a szoftvert?
Annyit persze nem ér, mert akkor inkább törölgetem párszázkm-enként 1 perc alatt (az ELM327+mobil-al).
így van,a 2.2es egr- el is tud veszuzemet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22717 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 09:56:17 »
Idézetet írta: mhz40 - 2012.12.12 szerda, 22:53:31
Tisztelt Szakértő Urak!
Egyetlen kérdést szeretnék feltenni, ezért regisztráltam.
2006 2.2 TDCI, most 210 ezer van benne, 100 ezernél új csúcsok kerültek bele, 160 ezernél a turbó geometria állító kis fekete HELLA dobozt kellet felújitatnom, ezen kívül apró hibái voltak, műszerfal világítás, ülésfűtés, semmi más nem romlott el és 5,5-öt eszik alattam átlag.
Az EGR szelep elektronikusan hibás, ez nem a vákuumos, hanem elektronikusan szabályozott.
Kb. másfél éve így járok vele, le is van dugózva, én nem szeretném használni, látva mit enged be a szívósorra, azt is megpucolom tán valamikor.
Természetesen a check-engine lámpa jobbra fent a műszerfalon másfél éve ég ez nem zavaró, az viszont annál inkább, hogy időnként teljesen véletlenszerűen átmegy vészüzembe, vagyis villog az izzításjelző és 50 lóerős lesz. Azonnali újraindításra az esetek 90%-ban elmúlik, a maradék 10% pedig ha megállok valahol és visszajövök akár 10 perc vagy 2 óra múlva már nem villog az izzításjelző minden ismét oké.
Gépre téve minden hiba az EGR szelep pozíciójával függ össze.
Gondolom a központi számítógép időnként lekérdezi az egységet és ha akkor éppen tartományon kívüli valamilyen érték, akkor irány a vészüzem.
A kérdésem lényege az lenne, nem lehet-e ezt a lekérdezési gyakoriságot csökkenteni vagy megszüntetni vagy valamilyen fals jellel etetni a központi számítógépet?
106 ezer lenne az EGR és meg is venném ha szeretném használni de nem lesz rá szükségem, magyarul nem akarom ezt a pénzt feleslegesen a kocsiba temetni.
Olvasgatva itteni és külföldi fórumokat számomra az derült ki -ha igaz- hogy ezt a mintavételi gyakoriságot lehet valahogy csökkenteni, csak azt nem tudom hol és ki által?
Köszönöm szépen előre is, ha valakinek van ötlete!
hibakodot kell olvastatni.lehet egr,turbo elektronika,uzarendszer.nem kell találgatni,ha megvan a hibakod.ha feljossz delpestre, a diagban tudok segíteni ingyen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22718 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 10:04:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.13 csütörtök, 09:28:29
Akkor neked Ervin elég közel van.
Chiptuning az messzebb, Pécsre kell menni érte.
AndyA
Akkor azt már tudom hogy közel, de hogy hol azt még mindig nem
Épp vezetek 6,2 városban a pillanatnyim, alapjarat 8l
Valamit megyomtam hogy az aktuális fogyit mutatja nem az átlagot
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22719 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 10:05:19 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 10:04:13
Akkor azt már tudom hogy közel, de hogy hol azt még mindig nem
Épp vezetek 6,2 városban a pillanatnyim, alapjarat 8l
Valamit megyomtam hogy az aktuális fogyit mutatja nem az átlagot
Ervin Suron lakik.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22720 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 10:07:05 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 10:04:13
Akkor azt már tudom hogy közel, de hogy hol azt még mindig nem
Épp vezetek 6,2 városban a pillanatnyim, alapjarat 8l
Valamit megyomtam hogy az aktuális fogyit mutatja nem az átlagot
igen,az indexkar végén az info gombot!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22721 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 10:13:59 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.12 szerda, 21:31:19
Én eddig valóban CDI motorban tettem főként pláne mikor kint erdélybe kaptam 170ft/liter áron akkor tök tisztán azzal mentem
a motor halkabb csendesebb lett és kevesebb is fogyott belőle.Az is magasnyomású volt...
ebbe még csak keveset tettem mert nemtudom hogy reagáll rá de 1 tanknál 10 litert nem vett észre.
Viszont itthon drága a napraforgó olaj így nem éri meg tankolni.
Ha valaki megfigyeli,nem hiába van mindíg 40-80ft al drágábban a napraforgó olaj mint a sima kuti disel.
Az autók 90%-a észre sem veszi hogy nem disel van bene hanem naprafordó olaj. Miért?
A napraforgó olaj finomabb egy picit sürbb ezért nagyobb nyomatékal préselődik a motor erősebb lesz tőle stb.. Ez bizonyított tény.De itthon alapból is büntetik ha napraforgót tankolsz.
Tudtátok hogy a bio disel alapjában is sima napraforgó olaj csak nem a háztartási minőségi?
Sok országban kapható,és sok autonak a tanksapkájában ott van hogy megy bio diseel is.
Fogj egy üveg napraforgó olajat és tedd ki éjszakára, vagy a fagyasztóba....
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22722 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 10:27:12 »
Szia!
Fehérváron van egy emberke, aki tud ilyet, szerintem ő segít neked.Kőrösi Robi: Eredeti gyári FORD gépe van.
06 20 910 3372
Nekem is ő írta vissza a porlasztó kódokat, meg tud EGR.ben is segíteni..
Idézetet írta: GiN - 2012.12.13 csütörtök, 09:27:12
Akkor eddig miért nem mentél el Ervinhez? Egész közel laktok egymáshoz.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22723 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 10:28:03 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 10:04:13
Akkor azt már tudom hogy közel, de hogy hol azt még mindig nem
Épp vezetek 6,2 városban a pillanatnyim, alapjarat 8l
Valamit megyomtam hogy az aktuális fogyit mutatja nem az átlagot
Az enyém nem mutatja az aktuális fogyasztást
(Nem mintha lenne értelme)
De miért nem mutatja?
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22724 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 10:34:12 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.12 szerda, 21:31:19
Én eddig valóban CDI motorban tettem főként pláne mikor kint erdélybe kaptam 170ft/liter áron akkor tök tisztán azzal mentem
a motor halkabb csendesebb lett és kevesebb is fogyott belőle.Az is magasnyomású volt...
ebbe még csak keveset tettem mert nemtudom hogy reagáll rá de 1 tanknál 10 litert nem vett észre.
Viszont itthon drága a napraforgó olaj így nem éri meg tankolni.
Ha valaki megfigyeli,nem hiába van mindíg 40-80ft al drágábban a napraforgó olaj mint a sima kuti disel.
Az autók 90%-a észre sem veszi hogy nem disel van bene hanem naprafordó olaj. Miért?
A napraforgó olaj finomabb egy picit sürbb ezért nagyobb nyomatékal préselődik a motor erősebb lesz tőle stb.. Ez bizonyított tény.De itthon alapból is büntetik ha napraforgót tankolsz.
Tudtátok hogy a bio disel alapjában is sima napraforgó olaj csak nem a háztartási minőségi?
Sok országban kapható,és sok autonak a tanksapkájában ott van hogy megy bio diseel is.
Nem egészen. Egy pici kémia még van benne addig. Nagy vonalakban: metilalkohol+nátrium-hidroxid, ezzel keverik az olajat, hogy a növényi olaj túlságosan hosszú szénláncait a gázolajéhoz hasonló méretűre összetörjék. Majd vizes mosás és pH semlegesítés történik, a maradék a biodízel. Kb. az eredeti térfogat 80%-a hozható így ki belőle.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22725 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 12:09:14 »
Idézetet írta: molbar - 2012.12.13 csütörtök, 10:28:03
Az enyém nem mutatja az aktuális fogyasztást
(Nem mintha lenne értelme)
De miért nem mutatja?
Enyém is az átlag fogyit mutatta eddig de most nyomkodtam a óra előtt található gombot és egyszer csak folyamatosan mozogni kezdett a fogyasztásom annak megfelelően ahogy adtam a gázt vagy épp egyenletesen mentem.
Ebből gondoltam arra hogy ez az aktuális.
Viszont most nemtudom vissza tenni hogy az átlagot írja
MÁS..
Ma felment a viz hőmérsékletem is kb 80 fokosra rövid ideig a fogyasztásom is csökkent,szerintem eléggé belebeszél a fogyiba a motor hőmérséklete (szervzbe azt monták hogy hoszabb ideig porlaszt ha hideg a motor így többet is eszik)
Lehet teszek papirt a fél rács elé és kevesebb lesz a beáramló levegő.
A chiptuningos srácot hogy tudom elérni? és mibe kerűl egy ílyen művelet és menyi időt vesz igénybe?
És még valami,mit dob az autón? értem itt lóerő nyuton fogyasztás stb...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.13 csütörtök, 12:19:22 írta f27
»
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22726 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 12:12:56 »
A paksi srác:
Réti Feri
06 20 355 4281
Nekem van egy haverom yarisa van, amit a franciák rakták össze, és fél évig úgy járt mint te, neki egy fűtéscső nem volt felrögzítve rendesen, így alapból szinte mindig hideg volt neki a motor, és egyrészt nem fűtött, másrészt evett mint a barom.
Valami ilyesmi lehet Neked is, ráadásul a mi kocsikkban van előfűtés is, ami fűti a rendszert, Ervin mutatta, így nagyon hamar kell melegnek lenni..
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 12:09:14
Enyém is az átlag fogyit mutatta eddig de most nyomkodtam a óra előtt található gombot és egyszer csak folyamatosan mozogni kezdett a fogyasztásom annak megfelelően ahogy adtam a gázt vagy épp egyenletesen mentem.
Ebből gondoltam arra hogy ez az aktuális.
Viszont most nemtudom vissza tenni hogy az átlagot írja
MÁS..
Ma felment a viz hőmérsékletem is kb 80 fokosra rövid ideig a fogyasztásom is csökkent,szerintem eléggé belebeszél a fogyiba a motor hőmérséklete (szervzbe azt monták hogy hoszabb ideig porlaszt ha hideg a motor így többet is eszik)
Lehet teszek papirt a fél rács elé és kevesebb lesz a beáramló levegő.
A chiptuningos srácot hogy tudom elérni? és mibe kerűl egy ílyen művelet és menyi időt vesz igénybe?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.13 csütörtök, 12:20:48 írta Meszike007
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22727 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 12:30:41 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.13 csütörtök, 12:12:56
A paksi srác:
Réti Feri
06 20 355 4281
Nekem van egy haverom yarisa van, amit a franciák rakták össze, és fél évig úgy járt mint te, neki egy fűtéscső nem volt felrögzítve rendesen, így alapból szinte mindig hideg volt neki a motor, és egyrészt nem fűtött, másrészt evett mint a barom.
Valami ilyesmi lehet Neked is, ráadásul a mi kocsikkban van előfűtés is, ami fűti a rendszert, Ervin mutatta, így nagyon hamar kell melegnek lenni..
Igen csúnyán megnőtt a fogyasztásom,mióta 0fok környékén járunk.
Fűtésem az van kb 20km után kánikulát tol befele.De a viz akkor is 60-70fokon mocorog.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22728 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 12:37:11 »
Ez érdekes, nekem meg minden esetben télen jobb a fogyim, pedig az útvonal mindig ugyan az..
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 12:30:41
Igen csúnyán megnőtt a fogyasztásom,mióta 0fok környékén járunk.
Fűtésem az van kb 20km után kánikulát tol befele.De a viz akkor is 60-70fokon mocorog.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22729 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 12:44:14 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.13 csütörtök, 12:12:56
A paksi srác:
Réti Feri
06 20 355 4281
Nekem van egy haverom yarisa van, amit a franciák rakták össze, és fél évig úgy járt mint te, neki egy fűtéscső nem volt felrögzítve rendesen, így alapból szinte mindig hideg volt neki a motor, és egyrészt nem fűtött, másrészt evett mint a barom.
Valami ilyesmi lehet Neked is, ráadásul a mi kocsikkban van előfűtés is, ami fűti a rendszert, Ervin mutatta, így nagyon hamar kell melegnek lenni..
felhívtam a srácot meglepödött mikor montam modeo mert még nemcsinált 1db sem
segítőkész volt monta hogy fényképezzem a compit stb...
Aztán utánna néz hogyan műxik a mondeó chipelése.
Milyen jelöltünk van még?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22730 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 12:53:56 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 12:44:14
felhívtam a srácot meglepödött mikor montam modeo mert még nemcsinált 1db sem
segítőkész volt monta hogy fényképezzem a compit stb...
Aztán utánna néz hogyan műxik a mondeó chipelése.
Milyen jelöltünk van még?
Keresd meg Bunyeket és nem lesz gondod utána.Ő meg a haverja tutik a chip-ben
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22731 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 13:19:07 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.13 csütörtök, 12:37:11
Ez érdekes, nekem meg minden esetben télen jobb a fogyim, pedig az útvonal mindig ugyan az..
Nekem is pontosan ez van.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22732 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 14:15:02 »
Helyes!
Nekem is ezt mondta, hogy még nem csinálta, de én is benne lennék!
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 12:44:14
felhívtam a srácot meglepödött mikor montam modeo mert még nemcsinált 1db sem
segítőkész volt monta hogy fényképezzem a compit stb...
Aztán utánna néz hogyan műxik a mondeó chipelése.
Milyen jelöltünk van még?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22733 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 15:03:12 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.13 csütörtök, 14:15:02
Helyes!
Nekem is ezt mondta, hogy még nem csinálta, de én is benne lennék!
Nos én kicsit süket vagyok mert kiderűlt hogy van egy ismim pesten akik nagyon nagyba csinálják ezt.
Sok mondeot csináltak már és képbe van ,1-másfél óra a müvelet minőségi chipel mindenel együtt
35le/70Nm dob a mondeon.
45k -ért
köv héten viszem lövetni
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22734 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 15:16:08 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 15:03:12
Nos én kicsit süket vagyok mert kiderűlt hogy van egy ismim pesten akik nagyon nagyba csinálják ezt.
Sok mondeot csináltak már és képbe van ,1-másfél óra a müvelet minőségi chipel mindenel együtt
35le/70Nm dob a mondeon.
45k -ért
köv héten viszem lövetni
Kik azok?
Csinálnak róla valami mérést is, fordulatszám-lóerő-nyomaték diagram és társai?
Majd mesélj!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22735 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 15:39:30 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 15:03:12
Nos én kicsit süket vagyok mert kiderűlt hogy van egy ismim pesten akik nagyon nagyba csinálják ezt.
Sok mondeot csináltak már és képbe van ,1-másfél óra a müvelet minőségi chipel mindenel együtt
35le/70Nm dob a mondeon.
45k -ért
köv héten viszem lövetni
Tisztelt Fórumtárs!
Én, mindezek ellenére azt javaslom, mégis csak keresd meg Bunyeket és a barátját a Fórumon. Jó pár embernek megcsinálták a gépét, és még nem volt probléma. Ami még egy fontos dolog. Van garancia, és referencia. Én a saját szememmel láttam a nagy talin, hogy mentek a gépek chippelés, előtt és után a gyorsulási versenyen. Nehogy csalódás legyen a vége Pesten, a minőségi chippel. Természetesen nem vonom kétségbe az ismerősöd minőségi munkáját, de láttunk már karón varjút, és csalódot tulajt, chippelés után.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22736 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 15:40:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.13 csütörtök, 15:16:08
Kik azok?
Csinálnak róla valami mérést is, fordulatszám-lóerő-nyomaték diagram és társai?
Majd mesélj!
AndyA
A Válaszuk...
mi nem csinálunk
de nem is kell mert az egész szoftver nyomaték alapfán működik, könnyű belőni
Chiptuner Kft. Chiptuning, Tuning file support
Minden képpen mondani fogom mit érzek majd.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22737 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 15:59:49 »
Idézetet írta: spyware - 2012.12.13 csütörtök, 13:19:07
Nekem is pontosan ez van.
ez attól van,hogy a hideg levegőben magasabb az oxigentartalom,így tökéletesebb az égés,kevesebb üza kell.na meg óvatosabban hajtasz télen,mint máskor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22738 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 16:01:21 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 12:09:14
Enyém is az átlag fogyit mutatta eddig de most nyomkodtam a óra előtt található gombot és egyszer csak folyamatosan mozogni kezdett a fogyasztásom annak megfelelően ahogy adtam a gázt vagy épp egyenletesen mentem.
Ebből gondoltam arra hogy ez az aktuális.
Viszont most nemtudom vissza tenni hogy az átlagot írja
MÁS..
Ma felment a viz hőmérsékletem is kb 80 fokosra rövid ideig a fogyasztásom is csökkent,szerintem eléggé belebeszél a fogyiba a motor hőmérséklete (szervzbe azt monták hogy hoszabb ideig porlaszt ha hideg a motor így többet is eszik)
Lehet teszek papirt a fél rács elé és kevesebb lesz a beáramló levegő.
A chiptuningos srácot hogy tudom elérni? és mibe kerűl egy ílyen művelet és menyi időt vesz igénybe?
És még valami,mit dob az autón? értem itt lóerő nyuton fogyasztás stb...
indexkar végén info gomb!azzal valasztod a kijelzest!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22739 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 16:15:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.13 csütörtök, 16:01:21
indexkar végén info gomb!azzal valasztod a kijelzest!
Az index kar végén kiválaszthatom az átlag sebeséget a hőmérsékletet a megtehető Km és a fogyasztás méről.
nade azt nemtudom álítani ott hogy az átlag fogyasztást mutassa vagy a jelenlegi fogyasztást ami ha brutálbe oda baxok neki kiugrik 11literre és aztán vissza esik 6,3l-re.
azt hol kell álitani hogy az átlagot mutassa ne a pillanatnyit?
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22740 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 16:51:44 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 16:15:40
Az index kar végén kiválaszthatom az átlag sebeséget a hőmérsékletet a megtehető Km és a fogyasztás méről.
nade azt nemtudom álítani ott hogy az átlag fogyasztást mutassa vagy a jelenlegi fogyasztást ami ha brutálbe oda baxok neki kiugrik 11literre és aztán vissza esik 6,3l-re.
azt hol kell álitani hogy az átlagot mutassa ne a pillanatnyit?
Kinulláztad az átlagfogyasztást,és most azért írkál ilyen fogyit!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22741 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 18:15:14 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.13 csütörtök, 16:51:44
Kinulláztad az átlagfogyasztást,és most azért írkál ilyen fogyit!
jaa hogy most azért írja írja össze visza mert kinulláztam?
De folyamatosan változik 5,6-és 11 liter között bármilyen érték lehet reggel óta,és nem akar megálni.
Alapjáratnál legutóbb felment 9,5l-re de ahogy gurulni keztem ment is lefelé.
Az itteni chiptuningost hol találom meg itt a forumon? mert kutattam de nemtalálok róla semmi infot
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22742 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 18:17:57 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 18:15:14
jaa hogy most azért írja írja össze visza mert kinulláztam?
De folyamatosan változik 5,6-és 11 liter között bármilyen érték lehet reggel óta,és nem akar megálni.
Alapjáratnál legutóbb felment 9,5l-re de ahogy gurulni keztem ment is lefelé.
Az itteni chiptuningost hol találom meg itt a forumon? mert kutattam de nemtalálok róla semmi infot
A megtett km-rel arányosan átlagolódik ki egyre jobban, addig a nagyobb változásoktól ugrálhat. De ha egy hirtelen padlóra nem megy fel 30 literre, csak kicsit ugrik feljebb, akkor azt már átlag, nem pillanatnyi.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22743 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 18:21:32 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 18:15:14
jaa hogy most azért írja írja össze visza mert kinulláztam?
De folyamatosan változik 5,6-és 11 liter között bármilyen érték lehet reggel óta,és nem akar megálni.
Alapjáratnál legutóbb felment 9,5l-re de ahogy gurulni keztem ment is lefelé.
Az itteni chiptuningost hol találom meg itt a forumon? mert kutattam de nemtalálok róla semmi infot
Nekem megvan a közvetlen elérhetősége is az úrnak.De itt a fórumon keresd,és vedd fel a kapcsolatot Bunyek-kel,ő majd útbaigazít!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22744 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 18:22:29 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.13 csütörtök, 16:01:21
indexkar végén info gomb!azzal valasztod a kijelzest!
ha nem működik, akkor arra nincs tipped, hogy mi lehet a hibája? A kar végén romolhatott el a gomb (amit páran nem hisznek), vagy inkább valami szoftveres baja lehet?
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22745 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 18:23:33 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.13 csütörtök, 18:22:29
ha nem működik, akkor arra nincs tipped, hogy mi lehet a hibája? A kar végén romolhatott el a gomb (amit páran nem hisznek), vagy inkább valami szoftveres baja lehet?
Köszi
Ha nem vált,és nem is csippant amikor megnyomod,akkor a kapcsoló xar.kb 3e ft a másik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22746 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 18:29:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.13 csütörtök, 18:17:57
A megtett km-rel arányosan átlagolódik ki egyre jobban, addig a nagyobb változásoktól ugrálhat. De ha egy hirtelen padlóra nem megy fel 30 literre, csak kicsit ugrik feljebb, akkor azt már átlag, nem pillanatnyi.
AndyA
addig nem ugrik ki csak 5-11 liter között ugrál mint egy süket.
Nullázásnál sem ment feljebb padlo 1be sem jobban 12 liternél.
MÁS..
Valaki tuningolta már szanaszétt a gépét? Mármint hogy sok paci legyen benne sok Nm-el?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.13 csütörtök, 18:33:13 írta f27
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22747 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 18:32:21 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.13 csütörtök, 18:29:56
addig nem ugrik ki csak 5-11 liter között ugrál mint egy süket.
Nullázásnál sem ment feljebb padlo 1be sem jobban 12 liternél.
az átlagfogyi.1tank elpörkölése után majd beáll egy szintre,és onnan majd nehezem mozdul el.
Ha pillanatnyi lenne,egy kövérebb indulásnál 50-60literig is felugrana.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22748 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 18:49:20 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.13 csütörtök, 18:32:21
az átlagfogyi.1tank elpörkölése után majd beáll egy szintre,és onnan majd nehezem mozdul el.
Ha pillanatnyi lenne,egy kövérebb indulásnál 50-60literig is felugrana.
Áááááá az tiltott dolog neki!!!
Én megbeszéltem vele hogy max ennyit kap ,ossza be
MÁS....
A riasztót hogy tudom le ellenőrizni hogy működik e?
Ha leriaztom felrúghatom a kocsit sem kezd el nyekeregni
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22749 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 18:49:58 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.13 csütörtök, 18:23:33
Ha nem vált,és nem is csippant amikor megnyomod,akkor a kapcsoló xar.kb 3e ft a másik.
oké, köszi, akkor mégis visszamegyek mk2-höz
Naplózva
Oldalak:
1
...
448
449
450
451
452
453
454
[
455
]
456
457
458
459
460
461
462
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ