Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:50:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 500 501 502 503 504 505 506 [507] 508 509 510 511 512 513 514 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683672 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25300 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 21:59:53 »

Ja ez megvan mindenkinek?? Nekem már készül a ledcsík, nemsokára meglessz és a működni is ugyanígy fog!
http://www.youtube.com/watch?v=ym7ONy2Mcyw
ez teccik!  főleg h indexel is
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #25301 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 22:04:54 »

Ugye hogy ÁLLAT ??
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #25302 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 22:08:04 »

Ugye hogy ÁLLAT ??
nekem is rohadtul teccik Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25303 Dátum: 2013.03.08 péntek, 00:01:12 »

Ja ez megvan mindenkinek?? Nekem már készül a ledcsík, nemsokára meglessz és a működni is ugyanígy fog!
http://www.youtube.com/watch?v=ym7ONy2Mcyw
majd a rendőrnek lehet magyarázkodni vigyor3 biztos megéri vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25304 Dátum: 2013.03.08 péntek, 08:03:32 »

majd a rendőrnek lehet magyarázkodni vigyor3 biztos megéri vigyor3

Nem én akartam lenni az első.....  vigyor3

Tényleg szép, jó meg minden.....de szerintem sem fér bele a KRESZ által meghatározott idevonatkozó részekbe.
Mint ahogy minden LED-es és egyéb termék-re is rá van írva, hogy beltéri használatra és közúton nem használható.
Mo-n pedig lassan mindenért büntetnek  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
luki
Vendég
« Új hozzászólás #25305 Dátum: 2013.03.08 péntek, 08:36:36 »

Sziasztok!

Tanácsot, véleményt kérnék Tőletek.
2003-as 2.0 TDCi 160000 km-el. Tavaly júliusban vettem, azóta tökéletesen megy. DE. Tél után elkezdett feketén füstölni kigyorsításnál. Ez leginkább akkor jelentkezik, ha alacsony fordulatról (1500 alatt) padlógázzal gyorsítok. Ha magasabb fordulatról kezdek gyorsítani (ahol a turbó gondolom már működik), nem füstöl, vagy nem annyira.
Eddig elég spórolósan, alacsony fordulaton használtam az autót, naponta 2x15 km-t teszek meg vele, ritkán megyek 100 felé. Lehet, hogy ez a baj?
Mindig a Shell Nitro Dieselt tankolok. Most elkezdtem a Spuri nevű csodaszert használni. Ettől szerintetek fog változni?
Nagy hidegben kissé dadogós az indulás, gondolom az izzítógyertyákat kell cseréltetnem.

Kösz és üdv
Luki
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25306 Dátum: 2013.03.08 péntek, 08:41:27 »

Sziasztok!

Tanácsot, véleményt kérnék Tőletek.
2003-as 2.0 TDCi 160000 km-el. Tavaly júliusban vettem, azóta tökéletesen megy. DE. Tél után elkezdett feketén füstölni kigyorsításnál. Ez leginkább akkor jelentkezik, ha alacsony fordulatról (1500 alatt) padlógázzal gyorsítok. Ha magasabb fordulatról kezdek gyorsítani (ahol a turbó gondolom már működik), nem füstöl, vagy nem annyira.
Eddig elég spórolósan, alacsony fordulaton használtam az autót, naponta 2x15 km-t teszek meg vele, ritkán megyek 100 felé. Lehet, hogy ez a baj?
Mindig a Shell Nitro Dieselt tankolok. Most elkezdtem a Spuri nevű csodaszert használni. Ettől szerintetek fog változni?
Nagy hidegben kissé dadogós az indulás, gondolom az izzítógyertyákat kell cseréltetnem.

Kösz és üdv
Luki


Egyszer kergesd meg. Autópályán menj vele 120-130-al ötödikben úgy 10-15 percig. Ki kell égetni.
Naplózva
luki
Vendég
« Új hozzászólás #25307 Dátum: 2013.03.08 péntek, 08:42:32 »

Egyszer kergesd meg. Autópályán menj vele 120-130-al ötödikben úgy 10-15 percig. Ki kell égetni.

Köszönöm!
Naplózva
baranyizoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #25308 Dátum: 2013.03.08 péntek, 11:53:27 »

Sziasztok!

Még januárban volt olyan problémám, hogy ha erőteljesen gyorsítottam, vagy magasabb (2500tól felfele) fordulatszámon használtam a gépet, akkor rántott egyet (mintha nem kapna üzemanyagot) és jobb esetbe ment tovább, rossz esetben pedig le is állt a kocsi villogó izzitásjelző mellett. Eléggé izgatottá váltam ettől a problémától, főleg azért, mert december közepén fizettem ki 240ezret a porlasztócsúcsokért, a magasnyomású szivattyú felújításáért, a tank kitisztításáért, és két szűrő berakásáért. A szerelő már akkor mondta, amikor elhoztam, hogy csináltassam meg a vezérlést, mert a feszítő és egyéb görgők miatt rázkódik a motor és nem is sikerült végig futtatnia a kódolást a pcsúcsokra vonatkozóan. Megcsináltattam a vezérlést komplett új készlettel, plusz a generátor is szabadonfutósítva lett, de a probléma továbbra is fennállt. Visszavittük a szerelőhöz aki, hibakód alapján megállapította, hogy a magasnyomásúval lesz a bibi. Kiderült, hogy egy szelep nem állt rendesen a helyén, plusz egy szűrővel volt probléma, valamint most végigfuttatta a kódolást is, és láss csodát, a kocsi sokkal csendesebb lett és még nyomni is lehet neki szükség esetén. HálaajóIstennek, nem az volt a baj amivel páran megijesztettek, hogy újra csúcsokat kell cserélni... Smiley Ennyi a történet, utólag is köszönöm az akkori segítséget mindenkitől!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI N7BA GHIA EXECUTIVE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25309 Dátum: 2013.03.08 péntek, 12:25:02 »

Sziasztok!

Még januárban volt olyan problémám, hogy ha erőteljesen gyorsítottam, vagy magasabb (2500tól felfele) fordulatszámon használtam a gépet, akkor rántott egyet (mintha nem kapna üzemanyagot) és jobb esetbe ment tovább, rossz esetben pedig le is állt a kocsi villogó izzitásjelző mellett. Eléggé izgatottá váltam ettől a problémától, főleg azért, mert december közepén fizettem ki 240ezret a porlasztócsúcsokért, a magasnyomású szivattyú felújításáért, a tank kitisztításáért, és két szűrő berakásáért. A szerelő már akkor mondta, amikor elhoztam, hogy csináltassam meg a vezérlést, mert a feszítő és egyéb görgők miatt rázkódik a motor és nem is sikerült végig futtatnia a kódolást a pcsúcsokra vonatkozóan. Megcsináltattam a vezérlést komplett új készlettel, plusz a generátor is szabadonfutósítva lett, de a probléma továbbra is fennállt. Visszavittük a szerelőhöz aki, hibakód alapján megállapította, hogy a magasnyomásúval lesz a bibi. Kiderült, hogy egy szelep nem állt rendesen a helyén, plusz egy szűrővel volt probléma, valamint most végigfuttatta a kódolást is, és láss csodát, a kocsi sokkal csendesebb lett és még nyomni is lehet neki szükség esetén. HálaajóIstennek, nem az volt a baj amivel páran megijesztettek, hogy újra csúcsokat kell cserélni... Smiley Ennyi a történet, utólag is köszönöm az akkori segítséget mindenkitől!

 taps
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25310 Dátum: 2013.03.08 péntek, 19:41:13 »

Tisztelt Fórumtársak! tudtok ajánlani valami termosztát márkát! vagy melyik a gyári? mert ki kellene cserélnem!
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25311 Dátum: 2013.03.08 péntek, 20:40:15 »

Sziasztok!

Még januárban volt olyan problémám, hogy ha erőteljesen gyorsítottam, vagy magasabb (2500tól felfele) fordulatszámon használtam a gépet, akkor rántott egyet (mintha nem kapna üzemanyagot) és jobb esetbe ment tovább, rossz esetben pedig le is állt a kocsi villogó izzitásjelző mellett. Eléggé izgatottá váltam ettől a problémától, főleg azért, mert december közepén fizettem ki 240ezret a porlasztócsúcsokért, a magasnyomású szivattyú felújításáért, a tank kitisztításáért, és két szűrő berakásáért. A szerelő már akkor mondta, amikor elhoztam, hogy csináltassam meg a vezérlést, mert a feszítő és egyéb görgők miatt rázkódik a motor és nem is sikerült végig futtatnia a kódolást a pcsúcsokra vonatkozóan. Megcsináltattam a vezérlést komplett új készlettel, plusz a generátor is szabadonfutósítva lett, de a probléma továbbra is fennállt. Visszavittük a szerelőhöz aki, hibakód alapján megállapította, hogy a magasnyomásúval lesz a bibi. Kiderült, hogy egy szelep nem állt rendesen a helyén, plusz egy szűrővel volt probléma, valamint most végigfuttatta a kódolást is, és láss csodát, a kocsi sokkal csendesebb lett és még nyomni is lehet neki szükség esetén. HálaajóIstennek, nem az volt a baj amivel páran megijesztettek, hogy újra csúcsokat kell cserélni... Smiley Ennyi a történet, utólag is köszönöm az akkori segítséget mindenkitől!
Éljen.
A történetben van pár horror pont. A segédszíj nem a vezérlés, a segédszíj hibájából biztos nem fog remegni a motor, és a porlasztó kódok ecu programozást sem tudja megakadályozni. Amúgy rendben van. Azért a felújító cég is jó csapat lehet....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25312 Dátum: 2013.03.08 péntek, 20:58:02 »

Tisztelt Fórumtársak! tudtok ajánlani valami termosztát márkát! vagy melyik a gyári? mert ki kellene cserélnem!
üdv Attila
motorcraft. de lehet fomoco lesz beleírva
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25313 Dátum: 2013.03.08 péntek, 21:08:50 »

motorcraft. de lehet fomoco lesz beleírva
unixnál nem találtam olyan a gyári minőségűre van irva ott a termék akkor az jó?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25314 Dátum: 2013.03.08 péntek, 21:15:08 »

unixnál nem találtam olyan a gyári minőségűre van irva ott a termék akkor az jó?
ott nincs gyári cucc.  én amíg nem gyárit tettem a kocsikba mindig szívás lett belőle, nem sokáig volt jó.  amióta gyári van azóta nincs gond, nem hűl vissza, fűt is rendesen.    pl wyctor,   vagy nagyautó a keres- kínálban tőlük tudsz venni, és az ár is jó.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25315 Dátum: 2013.03.08 péntek, 22:51:30 »

Tisztelt Fórumtársak! tudtok ajánlani valami termosztát márkát! vagy melyik a gyári? mert ki kellene cserélnem!
üdv Attila
Miért mi a baja???Amúgy meg gyári mind a kettóból!!!!!!Mi a csere oka???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #25316 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 08:42:33 »

Sziasztok 2004-es 2.0 tdci 115 lovas mondeóm van melyik olajat jobb beleönteni az 5w 30-at vagy a 10w 40-et
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25317 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 08:51:55 »

Sziasztok 2004-es 2.0 tdci 115 lovas mondeóm van melyik olajat jobb beleönteni az 5w 30-at vagy a 10w 40-et
5w30
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25318 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 09:45:51 »

Éljen.
A történetben van pár horror pont. A segédszíj nem a vezérlés, a segédszíj hibájából biztos nem fog remegni a motor, és a porlasztó kódok ecu programozást sem tudja megakadályozni. Amúgy rendben van. Azért a felújító cég is jó csapat lehet....

Ugyanezek jutottak nekem is az eszembe, de nem akartam leírni.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25319 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 09:58:46 »

Ha annyira rossz hogy nincs rendes töltés akkor remeghet.

Ugyanezek jutottak nekem is az eszembe, de nem akartam leírni.  Wink
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25320 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 10:05:25 »

Ha annyira rossz hogy nincs rendes töltés akkor remeghet.


Itt egész más volt a történet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25321 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 16:32:53 »

Miért mi a baja???Amúgy meg gyári mind a kettóból!!!!!!Mi a csere oka???
üdv! hát nem igazán akar megmelegedni az autó még 15 fokban is csak az első vonalig megy fel a vízhőfok,ha letakartam az egész hűtőt akkor ment középre de pár perc kicsit lassabban megyek máris visszahűl!a mínuszokban meg csak éppen megmozdul! fszuperrel is néztem max 75 fok volt!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25322 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 16:39:13 »

üdv! hát nem igazán akar megmelegedni az autó még 15 fokban is csak az első vonalig megy fel a vízhőfok,ha letakartam az egész hűtőt akkor ment középre de pár perc kicsit lassabban megyek máris visszahűl!a mínuszokban meg csak éppen megmozdul! fszuperrel is néztem max 75 fok volt!
A fűtést kikapcsolod és feljebb megy az hidd el.Nekem tegnap is középen volt a mutató.Amúgy én mindig elmondom,ha kicseréled akkor sem biztos,hogy változik a dolog,de ez netántoritson el.Amúgy nekem sem ment fel egy télen sem mióta megvan a nagy hidegben sem első vonalnál jobban.De úgy fűt mint az állat,sőt mivel van kiegészítő fütésem pláne segít.De mondom nyugodtan cseréld ki és ha segít ok ha nem segít akkor ez van nem tudsz mit csinálni.Kinek sikerült kinek semmi sem változott.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #25323 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 17:55:46 »

Estét Cheesy
Érdeklődni szeretnék, hogy a TDDI-n lévő katalizátor az jó a TDCI-re??? 2001-es a TDDI, és 2003-as a TDCI
Válaszokat előre is köszöntem Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25324 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 17:57:13 »

üdv! hát nem igazán akar megmelegedni az autó még 15 fokban is csak az első vonalig megy fel a vízhőfok,ha letakartam az egész hűtőt akkor ment középre de pár perc kicsit lassabban megyek máris visszahűl!a mínuszokban meg csak éppen megmozdul! fszuperrel is néztem max 75 fok volt!
akkor az tényleg csere.  mind a kettőt cseréld!   tudod, h 2 van?

A fűtést kikapcsolod és feljebb megy az hidd el.Nekem tegnap is középen volt a mutató.Amúgy én mindig elmondom,ha kicseréled akkor sem biztos,hogy változik a dolog,de ez netántoritson el.Amúgy nekem sem ment fel egy télen sem mióta megvan a nagy hidegben sem első vonalnál jobban.De úgy fűt mint az állat,sőt mivel van kiegészítő fütésem pláne segít.De mondom nyugodtan cseréld ki és ha segít ok ha nem segít akkor ez van nem tudsz mit csinálni.Kinek sikerült kinek semmi sem változott.

Szép lenne a +15 fokban ki kellene kapcsolni a fűtést, h bemelegedjen 1 bármilyen kocsi..  akkor -15ben be kell dugni a 220-ba mint az ifákat?  smile  ha minden jó, be kell melegednie. Főleg ha még kieg is van.   Műszerteszttel hány fokos a vized, és milyen termoszaid vannak?
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 17:59:37 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25325 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 20:13:05 »

akkor az tényleg csere.  mind a kettőt cseréld!   tudod, h 2 van?

Szép lenne a +15 fokban ki kellene kapcsolni a fűtést, h bemelegedjen 1 bármilyen kocsi..  akkor -15ben be kell dugni a 220-ba mint az ifákat?  smile  ha minden jó, be kell melegednie. Főleg ha még kieg is van.   Műszerteszttel hány fokos a vized, és milyen termoszaid vannak?
Ha olvastad én nem eazt mondtam,hogy kapcsolja ki a fűtést.Hanem ha kikapcsolja még feljebb megy.Amióta jobb az idő nekem is feljebb megy.Amúgy nem érdekel milyen a viz  hőfoka.A kieg meg 5 fok fölött már nem müködik te is tudod mert a PCM nem vezérli.A lényeg a végén volt valakinek csere után jobb lesz valakinek nem változott.Én sem cserélem ki ezértAmugy minden jó még ha ilyen akkor is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25326 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 20:16:45 »

Ha olvastad én nem eazt mondtam,hogy kapcsolja ki a fűtést.Hanem ha kikapcsolja még feljebb megy.Amióta jobb az idő nekem is feljebb megy.Amúgy nem érdekel milyen a viz  hőfoka.A kieg meg 5 fok fölött már nem müködik te is tudod mert a PCM nem vezérli.A lényeg a végén volt valakinek csere után jobb lesz valakinek nem változott.Én sem cserélem ki ezértAmugy minden jó még ha ilyen akkor is.
persze tudom, h kikapcsol 5 fok fölött.  De továbbra is az a véleményem, h ha nem melegszik be üzemi hőfokra 1 kocsi akkor ott valami nem jó.  De értem, h neked jó így  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25327 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 20:29:16 »

persze tudom, h kikapcsol 5 fok fölött.  De továbbra is az a véleményem, h ha nem melegszik be üzemi hőfokra 1 kocsi akkor ott valami nem jó.  De értem, h neked jó így  wave
Én is megkérdeztem a szerelőt mikor megvettem,hogy ez mi.És ez volt a válasz sőt tapasztalat volt nála is.Ha csre volt nem mindenkinek változott.De én nem beszélek le senkit a cseréről csak én ezt elmondom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #25328 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 20:52:57 »

Én is megkérdeztem a szerelőt mikor megvettem,hogy ez mi.És ez volt a válasz sőt tapasztalat volt nála is.Ha csre volt nem mindenkinek változott.De én nem beszélek le senkit a cseréről csak én ezt elmondom.

Én nem vinném még egyszer ahhoz a szerelőhöz...   Smiley
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25329 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 21:57:34 »

Én nem vinném még egyszer ahhoz a szerelőhöz...   Smiley
Rosszul gondolod de mindegy.Azért itt a fórumon saját tapasztalat volt amikor csere után nem változott.Akkor????Ő meg cserélt is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25330 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 22:41:38 »

Rosszul gondolod de mindegy.Azért itt a fórumon saját tapasztalat volt amikor csere után nem változott.Akkor????Ő meg cserélt is.

Nem gondolja rosszul.Van arra egy algoritmus, amelyikkel ki lehet deríteni, hogy melyik termosztát a rossz.
Ezt addig kell csinálni, amíg jó nem lesz. Mert van olyan is, hogy már az új is rossz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #25331 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 22:42:55 »

Rosszul gondolod de mindegy.Azért itt a fórumon saját tapasztalat volt amikor csere után nem változott.Akkor????Ő meg cserélt is.
Sziasztok
Én is cseréltem már mind a 2 termosztátot és  nem változott semmit sem .Elgondolkoztam rajta ha a vízszivattyút ha kicserélném lenne e változás mert szerintem az is kopik már mint szállításra?Vagy tévedek nem tudom még nem cseréltem ki a szivattyút .
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25332 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 22:43:47 »

Sziasztok
Én is cseréltem már mind a 2 termosztátot és  nem változott semmit sem .Elgondolkoztam rajta ha a vízszivattyút ha kicserélném lenne e változás mert szerintem az is kopik már mint szállításra?Vagy tévedek nem tudom még nem cseréltem ki a szivattyút .

Ha nem szállít eleget, a motor elkezd melegedni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #25333 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 22:48:47 »

Ha nem szállít eleget, a motor elkezd melegedni.
Ebben igazad van  de köztudott hogy tultervezett a mondeo hütörendszere és ezért nem fog felmelegedni szerintem .És ha már itt tartunk mit szolgál az a kis golyós szelep a termosztáton?
Ezzel a problémával nem csak fordosok vagyunk így hallottam már passatot is és szervizben 2 cseréltek neki termosztátot és nem változott semmi sem.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 22:50:23 írta virag » Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25334 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 22:50:10 »

Nem gondolja rosszul.Van arra egy algoritmus, amelyikkel ki lehet deríteni, hogy melyik termosztát a rossz.
Ezt addig kell csinálni, amíg jó nem lesz. Mert van olyan is, hogy már az új is rossz.
Értem én sőt ahogy írtam én is kérdeztem,de azért akinek csere után sem változott azért azoknak nem volt rossz az új ugye minden esetben.A megnézést meg tudom már olvastam tőled.De nekem minden jó rajta hidd el mínusz 10 fokban is fűt mint az állat.Én nem vitát akarok gerjeszteni csak látod már más is ezt írta mint én.Aztán ha egyszer rászánom magam és megpróbálom lehet változik de lehet nem és akkor is jó lesz.Majd megírom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25335 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 06:43:03 »

Értem én sőt ahogy írtam én is kérdeztem,de azért akinek csere után sem változott azért azoknak nem volt rossz az új ugye minden esetben.A megnézést meg tudom már olvastam tőled.De nekem minden jó rajta hidd el mínusz 10 fokban is fűt mint az állat.Én nem vitát akarok gerjeszteni csak látod már más is ezt írta mint én.Aztán ha egyszer rászánom magam és megpróbálom lehet változik de lehet nem és akkor is jó lesz.Majd megírom.
hát itt hallottam mindent! az enyém is fűt rendesen de nem melgszik fel hidegben pedig a hűtő el van takarva kartonnal teljesen!megpróbálom a cserét hátha segít valamit ! köszönöm a segítséget! worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25336 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 06:43:35 »

akkor az tényleg csere.  mind a kettőt cseréld!   tudod, h 2 van?

Szép lenne a +15 fokban ki kellene kapcsolni a fűtést, h bemelegedjen 1 bármilyen kocsi..  akkor -15ben be kell dugni a 220-ba mint az ifákat?  smile  ha minden jó, be kell melegednie. Főleg ha még kieg is van.   Műszerteszttel hány fokos a vized, és milyen termoszaid vannak?
igen tudom 2 van mindegyiket cserélem ha cserélem!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25337 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 06:46:41 »

Tisztelt Fórumtásak!
turbócsövek bandázsolva tényleg érezhetőbben kisebb a turbólyuk! remélem hosszútávon beválik!
üdv
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #25338 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 08:03:09 »

És ha már itt tartunk mit szolgál az a kis golyós szelep a termosztáton?
Az a golyós szelep engem is érdekelne. Mikor termosztátot cseréltem akkor jól megnéztem és az csak egy egyszerű T elegazás.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #25339 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 09:15:41 »

Tisztelt Fórumtásak!
turbócsövek bandázsolva tényleg érezhetőbben kisebb a turbólyuk! remélem hosszútávon beválik!
üdv
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalatodat. Nyugodj meg, hosszútávon is működik. Nelem már 1 éve van a turbócső bandázsolva, és semmi problémám vele. eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
waver
Vendég
« Új hozzászólás #25340 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 09:34:07 »

hát itt hallottam mindent! az enyém is fűt rendesen de nem melgszik fel hidegben pedig a hűtő el van takarva kartonnal teljesen!megpróbálom a cserét hátha segít valamit ! köszönöm a segítséget! worship

üdv.mutató szerinte az enyém se melegedett fel sose a 90 fokig télen.jo ha a 60-70 fokot elérte...de olyan meleget nyomott mint állat.most kijött a jo idö most beáll rendesen középre.de ha lassitok vagy csak gurulosra veszem a témát akkor simán visszább esik legalább 10-20 fokot a viz mutato szerint.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25341 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 14:10:32 »

üdv.mutató szerinte az enyém se melegedett fel sose a 90 fokig télen.jo ha a 60-70 fokot elérte...de olyan meleget nyomott mint állat.most kijött a jo idö most beáll rendesen középre.de ha lassitok vagy csak gurulosra veszem a témát akkor simán visszább esik legalább 10-20 fokot a viz mutato szerint.
üdv az enyém is ilyen!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #25342 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 14:12:42 »

Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalatodat. Nyugodj meg, hosszútávon is működik. Nelem már 1 éve van a turbócső bandázsolva, és semmi problémám vele. eljen
Tisztelettel László! worship
Tisztelt Fórumtárs!
én is olvastam a tapasztalatodat ezért döntöttem a bandázsolás mellett!ezért szeretem ezt a fórumot mert nagyon jól elmondanak mindent és mindenben tanácsot adnak,illetve a legtöbb alkatrész beszerezhető!
köszi mindenkinek! worship worship worship worship worship worship worship worship Wink
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25343 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 15:36:26 »

üdv az enyém is ilyen!

üdv.mutató szerinte az enyém se melegedett fel sose a 90 fokig télen.jo ha a 60-70 fokot elérte...de olyan meleget nyomott mint állat.most kijött a jo idö most beáll rendesen középre.de ha lassitok vagy csak gurulosra veszem a témát akkor simán visszább esik legalább 10-20 fokot a viz mutato szerint.

Úgy tudom ezt az olaj köri okozza. Mármint a gurulaskor viszahulest
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.11 hétfő, 15:37:59 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25344 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 15:43:15 »

Megoldódni látszik a korábban leírt "fordulatszám ugrálás alapjáraton" problémám. A 3. henger porlasztója úgy volt sz.r, ahogy volt. Az produkálta a kétszeres résolajat a többihez képest. Olyan szinten volt kaki, hogy alapjáraton 0 volt az átfolyása. Ma megcsinálták filepéknél (nem volt olcsó), de legalább működik.Ők azt mondják, hogy überfrankó lett. Majd holnap meglátom. (holnap megyek érte, mert ma már nem érek oda 4-ig). Cseréltek benne csúcsot és kapcsolót.
Naplózva
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #25345 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 15:45:44 »

Úgy tudom ezt az olaj köri okozza. Mármint a gurulaskor viszahulest

Szerintem is, mert mikor én is kicseréltem, először a főköri termosztáttal kezdtem, akkor nem vettem észre változást. Utána az olajkörit is kicseréltem, az már látványosan javított a helyzeten.  eljen
Amúgy csere előtt is fűtött, mint állat!  Cool Imádom ezért!  Grin
Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #25346 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 17:49:20 »

Üdv.Ma reggel az olaj nyomás lámpám világítani kezdett menet közben.De amikor újra indítottam el aludt.Mi történ hetet?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25347 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 17:52:35 »

Üdv.Ma reggel az olaj nyomás lámpám világítani kezdett menet közben.De amikor újra indítottam el aludt.Mi történ hetet?

Reggel, mielőtt elindítod, nézd meg az olajszintet. Ennek ha nem is naponta, de hetente vagy havonta legalább egyszer meg kellene történnie.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #25348 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 18:02:37 »

Hidd el meg szoktam nézni miden héten már 8-éve.Nem eszik az autóim az olajat.


Reggel, mielőtt elindítod, nézd meg az olajszintet. Ennek ha nem is naponta, de hetente vagy havonta legalább egyszer meg kellene történnie.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25349 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 18:05:55 »

Ebben igazad van  de köztudott hogy tultervezett a mondeo hütörendszere és ezért nem fog felmelegedni szerintem .És ha már itt tartunk mit szolgál az a kis golyós szelep a termosztáton?
Ezzel a problémával nem csak fordosok vagyunk így hallottam már passatot is és szervizben 2 cseréltek neki termosztátot és nem változott semmi sem.
Az a golyós szelep engem is érdekelne. Mikor termosztátot cseréltem akkor jól megnéztem és az csak egy egyszerű T elegazás.
z a T elág légtelenítő funkciót lát el.A termosztát megfelelő pozícóba behelyezve a légtelenító szelepével felfelé áll.A kis szelep a levegős vizet felfelé engedi a T elág felé onnan pedig megy a cucc a kiegyenlítőbe.Ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 500 501 502 503 504 505 506 [507] 508 509 510 511 512 513 514 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.