Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:41:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
500
501
502
503
504
505
506
[
507
]
508
509
510
511
512
513
514
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14641623 alkalommal)
0 Felhasználó és 147 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25300 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 21:59:53 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.03.07 csütörtök, 20:21:48
Ja ez megvan mindenkinek?? Nekem már készül a ledcsík, nemsokára meglessz és a működni is ugyanígy fog!
http://www.youtube.com/watch?v=ym7ONy2Mcyw
ez teccik! főleg h indexel is
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25301 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 22:04:54 »
Ugye hogy ÁLLAT ??
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25302 Dátum:
2013.03.07 csütörtök, 22:08:04 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.03.07 csütörtök, 22:04:54
Ugye hogy ÁLLAT ??
nekem is rohadtul teccik
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25303 Dátum:
2013.03.08 péntek, 00:01:12 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.03.07 csütörtök, 20:21:48
Ja ez megvan mindenkinek?? Nekem már készül a ledcsík, nemsokára meglessz és a működni is ugyanígy fog!
http://www.youtube.com/watch?v=ym7ONy2Mcyw
majd a rendőrnek lehet magyarázkodni
biztos megéri
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25304 Dátum:
2013.03.08 péntek, 08:03:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.08 péntek, 00:01:12
majd a rendőrnek lehet magyarázkodni
biztos megéri
Nem én akartam lenni az első.....
Tényleg szép, jó meg minden.....de szerintem sem fér bele a KRESZ által meghatározott idevonatkozó részekbe.
Mint ahogy minden LED-es és egyéb termék-re is rá van írva, hogy beltéri használatra és közúton nem használható.
Mo-n pedig lassan mindenért büntetnek
Naplózva
Imádom a dízeleket!
luki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25305 Dátum:
2013.03.08 péntek, 08:36:36 »
Sziasztok!
Tanácsot, véleményt kérnék Tőletek.
2003-as 2.0 TDCi 160000 km-el. Tavaly júliusban vettem, azóta tökéletesen megy. DE. Tél után elkezdett feketén füstölni kigyorsításnál. Ez leginkább akkor jelentkezik, ha alacsony fordulatról (1500 alatt) padlógázzal gyorsítok. Ha magasabb fordulatról kezdek gyorsítani (ahol a turbó gondolom már működik), nem füstöl, vagy nem annyira.
Eddig elég spórolósan, alacsony fordulaton használtam az autót, naponta 2x15 km-t teszek meg vele, ritkán megyek 100 felé. Lehet, hogy ez a baj?
Mindig a Shell Nitro Dieselt tankolok. Most elkezdtem a Spuri nevű csodaszert használni. Ettől szerintetek fog változni?
Nagy hidegben kissé dadogós az indulás, gondolom az izzítógyertyákat kell cseréltetnem.
Kösz és üdv
Luki
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25306 Dátum:
2013.03.08 péntek, 08:41:27 »
Idézetet írta: luki - 2013.03.08 péntek, 08:36:36
Sziasztok!
Tanácsot, véleményt kérnék Tőletek.
2003-as 2.0 TDCi 160000 km-el. Tavaly júliusban vettem, azóta tökéletesen megy. DE. Tél után elkezdett feketén füstölni kigyorsításnál. Ez leginkább akkor jelentkezik, ha alacsony fordulatról (1500 alatt) padlógázzal gyorsítok. Ha magasabb fordulatról kezdek gyorsítani (ahol a turbó gondolom már működik), nem füstöl, vagy nem annyira.
Eddig elég spórolósan, alacsony fordulaton használtam az autót, naponta 2x15 km-t teszek meg vele, ritkán megyek 100 felé. Lehet, hogy ez a baj?
Mindig a Shell Nitro Dieselt tankolok. Most elkezdtem a Spuri nevű csodaszert használni. Ettől szerintetek fog változni?
Nagy hidegben kissé dadogós az indulás, gondolom az izzítógyertyákat kell cseréltetnem.
Kösz és üdv
Luki
Egyszer kergesd meg. Autópályán menj vele 120-130-al ötödikben úgy 10-15 percig. Ki kell égetni.
Naplózva
luki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25307 Dátum:
2013.03.08 péntek, 08:42:32 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.03.08 péntek, 08:41:27
Egyszer kergesd meg. Autópályán menj vele 120-130-al ötödikben úgy 10-15 percig. Ki kell égetni.
Köszönöm!
Naplózva
baranyizoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25308 Dátum:
2013.03.08 péntek, 11:53:27 »
Sziasztok!
Még januárban volt olyan problémám, hogy ha erőteljesen gyorsítottam, vagy magasabb (2500tól felfele) fordulatszámon használtam a gépet, akkor rántott egyet (mintha nem kapna üzemanyagot) és jobb esetbe ment tovább, rossz esetben pedig le is állt a kocsi villogó izzitásjelző mellett. Eléggé izgatottá váltam ettől a problémától, főleg azért, mert december közepén fizettem ki 240ezret a porlasztócsúcsokért, a magasnyomású szivattyú felújításáért, a tank kitisztításáért, és két szűrő berakásáért. A szerelő már akkor mondta, amikor elhoztam, hogy csináltassam meg a vezérlést, mert a feszítő és egyéb görgők miatt rázkódik a motor és nem is sikerült végig futtatnia a kódolást a pcsúcsokra vonatkozóan. Megcsináltattam a vezérlést komplett új készlettel, plusz a generátor is szabadonfutósítva lett, de a probléma továbbra is fennállt. Visszavittük a szerelőhöz aki, hibakód alapján megállapította, hogy a magasnyomásúval lesz a bibi. Kiderült, hogy egy szelep nem állt rendesen a helyén, plusz egy szűrővel volt probléma, valamint most végigfuttatta a kódolást is, és láss csodát, a kocsi sokkal csendesebb lett és még nyomni is lehet neki szükség esetén. HálaajóIstennek, nem az volt a baj amivel páran megijesztettek, hogy újra csúcsokat kell cserélni...
Ennyi a történet, utólag is köszönöm az akkori segítséget mindenkitől!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI N7BA GHIA EXECUTIVE
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25309 Dátum:
2013.03.08 péntek, 12:25:02 »
Idézetet írta: baranyizoli - 2013.03.08 péntek, 11:53:27
Sziasztok!
Még januárban volt olyan problémám, hogy ha erőteljesen gyorsítottam, vagy magasabb (2500tól felfele) fordulatszámon használtam a gépet, akkor rántott egyet (mintha nem kapna üzemanyagot) és jobb esetbe ment tovább, rossz esetben pedig le is állt a kocsi villogó izzitásjelző mellett. Eléggé izgatottá váltam ettől a problémától, főleg azért, mert december közepén fizettem ki 240ezret a porlasztócsúcsokért, a magasnyomású szivattyú felújításáért, a tank kitisztításáért, és két szűrő berakásáért. A szerelő már akkor mondta, amikor elhoztam, hogy csináltassam meg a vezérlést, mert a feszítő és egyéb görgők miatt rázkódik a motor és nem is sikerült végig futtatnia a kódolást a pcsúcsokra vonatkozóan. Megcsináltattam a vezérlést komplett új készlettel, plusz a generátor is szabadonfutósítva lett, de a probléma továbbra is fennállt. Visszavittük a szerelőhöz aki, hibakód alapján megállapította, hogy a magasnyomásúval lesz a bibi. Kiderült, hogy egy szelep nem állt rendesen a helyén, plusz egy szűrővel volt probléma, valamint most végigfuttatta a kódolást is, és láss csodát, a kocsi sokkal csendesebb lett és még nyomni is lehet neki szükség esetén. HálaajóIstennek, nem az volt a baj amivel páran megijesztettek, hogy újra csúcsokat kell cserélni...
Ennyi a történet, utólag is köszönöm az akkori segítséget mindenkitől!
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25310 Dátum:
2013.03.08 péntek, 19:41:13 »
Tisztelt Fórumtársak! tudtok ajánlani valami termosztát márkát! vagy melyik a gyári? mert ki kellene cserélnem!
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25311 Dátum:
2013.03.08 péntek, 20:40:15 »
Idézetet írta: baranyizoli - 2013.03.08 péntek, 11:53:27
Sziasztok!
Még januárban volt olyan problémám, hogy ha erőteljesen gyorsítottam, vagy magasabb (2500tól felfele) fordulatszámon használtam a gépet, akkor rántott egyet (mintha nem kapna üzemanyagot) és jobb esetbe ment tovább, rossz esetben pedig le is állt a kocsi villogó izzitásjelző mellett. Eléggé izgatottá váltam ettől a problémától, főleg azért, mert december közepén fizettem ki 240ezret a porlasztócsúcsokért, a magasnyomású szivattyú felújításáért, a tank kitisztításáért, és két szűrő berakásáért. A szerelő már akkor mondta, amikor elhoztam, hogy csináltassam meg a vezérlést, mert a feszítő és egyéb görgők miatt rázkódik a motor és nem is sikerült végig futtatnia a kódolást a pcsúcsokra vonatkozóan. Megcsináltattam a vezérlést komplett új készlettel, plusz a generátor is szabadonfutósítva lett, de a probléma továbbra is fennállt. Visszavittük a szerelőhöz aki, hibakód alapján megállapította, hogy a magasnyomásúval lesz a bibi. Kiderült, hogy egy szelep nem állt rendesen a helyén, plusz egy szűrővel volt probléma, valamint most végigfuttatta a kódolást is, és láss csodát, a kocsi sokkal csendesebb lett és még nyomni is lehet neki szükség esetén. HálaajóIstennek, nem az volt a baj amivel páran megijesztettek, hogy újra csúcsokat kell cserélni...
Ennyi a történet, utólag is köszönöm az akkori segítséget mindenkitől!
Éljen.
A történetben van pár horror pont. A segédszíj nem a vezérlés, a segédszíj hibájából biztos nem fog remegni a motor, és a porlasztó kódok ecu programozást sem tudja megakadályozni. Amúgy rendben van. Azért a felújító cég is jó csapat lehet....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25312 Dátum:
2013.03.08 péntek, 20:58:02 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.03.08 péntek, 19:41:13
Tisztelt Fórumtársak! tudtok ajánlani valami termosztát márkát! vagy melyik a gyári? mert ki kellene cserélnem!
üdv Attila
motorcraft. de lehet fomoco lesz beleírva
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25313 Dátum:
2013.03.08 péntek, 21:08:50 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.08 péntek, 20:58:02
motorcraft. de lehet fomoco lesz beleírva
unixnál nem találtam olyan a gyári minőségűre van irva ott a termék akkor az jó?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25314 Dátum:
2013.03.08 péntek, 21:15:08 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.03.08 péntek, 21:08:50
unixnál nem találtam olyan a gyári minőségűre van irva ott a termék akkor az jó?
ott nincs gyári cucc. én amíg nem gyárit tettem a kocsikba mindig szívás lett belőle, nem sokáig volt jó. amióta gyári van azóta nincs gond, nem hűl vissza, fűt is rendesen. pl wyctor, vagy nagyautó a keres- kínálban tőlük tudsz venni, és az ár is jó.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25315 Dátum:
2013.03.08 péntek, 22:51:30 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.03.08 péntek, 19:41:13
Tisztelt Fórumtársak! tudtok ajánlani valami termosztát márkát! vagy melyik a gyári? mert ki kellene cserélnem!
üdv Attila
Miért mi a baja???Amúgy meg gyári mind a kettóból!!!!!!Mi a csere oka???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25316 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 08:42:33 »
Sziasztok 2004-es 2.0 tdci 115 lovas mondeóm van melyik olajat jobb beleönteni az 5w 30-at vagy a 10w 40-et
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25317 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 08:51:55 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2013.03.10 vasárnap, 08:42:33
Sziasztok 2004-es 2.0 tdci 115 lovas mondeóm van melyik olajat jobb beleönteni az 5w 30-at vagy a 10w 40-et
5w30
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25318 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 09:45:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.03.08 péntek, 20:40:15
Éljen.
A történetben van pár horror pont. A segédszíj nem a vezérlés, a segédszíj hibájából biztos nem fog remegni a motor, és a porlasztó kódok ecu programozást sem tudja megakadályozni. Amúgy rendben van. Azért a felújító cég is jó csapat lehet....
Ugyanezek jutottak nekem is az eszembe, de nem akartam leírni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25319 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 09:58:46 »
Ha annyira rossz hogy nincs rendes töltés akkor remeghet.
Idézetet írta: GSR - 2013.03.10 vasárnap, 09:45:51
Ugyanezek jutottak nekem is az eszembe, de nem akartam leírni.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25320 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 10:05:25 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.03.10 vasárnap, 09:58:46
Ha annyira rossz hogy nincs rendes töltés akkor remeghet.
Itt egész más volt a történet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25321 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 16:32:53 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.08 péntek, 22:51:30
Miért mi a baja???Amúgy meg gyári mind a kettóból!!!!!!Mi a csere oka???
üdv! hát nem igazán akar megmelegedni az autó még 15 fokban is csak az első vonalig megy fel a vízhőfok,ha letakartam az egész hűtőt akkor ment középre de pár perc kicsit lassabban megyek máris visszahűl!a mínuszokban meg csak éppen megmozdul! fszuperrel is néztem max 75 fok volt!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25322 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 16:39:13 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.03.10 vasárnap, 16:32:53
üdv! hát nem igazán akar megmelegedni az autó még 15 fokban is csak az első vonalig megy fel a vízhőfok,ha letakartam az egész hűtőt akkor ment középre de pár perc kicsit lassabban megyek máris visszahűl!a mínuszokban meg csak éppen megmozdul! fszuperrel is néztem max 75 fok volt!
A fűtést kikapcsolod és feljebb megy az hidd el.Nekem tegnap is középen volt a mutató.Amúgy én mindig elmondom,ha kicseréled akkor sem biztos,hogy változik a dolog,de ez netántoritson el.Amúgy nekem sem ment fel egy télen sem mióta megvan a nagy hidegben sem első vonalnál jobban.De úgy fűt mint az állat,sőt mivel van kiegészítő fütésem pláne segít.De mondom nyugodtan cseréld ki és ha segít ok ha nem segít akkor ez van nem tudsz mit csinálni.Kinek sikerült kinek semmi sem változott.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25323 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 17:55:46 »
Estét
Érdeklődni szeretnék, hogy a TDDI-n lévő katalizátor az jó a TDCI-re??? 2001-es a TDDI, és 2003-as a TDCI
Válaszokat előre is köszöntem
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25324 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 17:57:13 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.03.10 vasárnap, 16:32:53
üdv! hát nem igazán akar megmelegedni az autó még 15 fokban is csak az első vonalig megy fel a vízhőfok,ha letakartam az egész hűtőt akkor ment középre de pár perc kicsit lassabban megyek máris visszahűl!a mínuszokban meg csak éppen megmozdul! fszuperrel is néztem max 75 fok volt!
akkor az tényleg csere. mind a kettőt cseréld! tudod, h 2 van?
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.10 vasárnap, 16:39:13
A fűtést kikapcsolod és feljebb megy az hidd el.Nekem tegnap is középen volt a mutató.Amúgy én mindig elmondom,ha kicseréled akkor sem biztos,hogy változik a dolog,de ez netántoritson el.Amúgy nekem sem ment fel egy télen sem mióta megvan a nagy hidegben sem első vonalnál jobban.De úgy fűt mint az állat,sőt mivel van kiegészítő fütésem pláne segít.De mondom nyugodtan cseréld ki és ha segít ok ha nem segít akkor ez van nem tudsz mit csinálni.Kinek sikerült kinek semmi sem változott.
Szép lenne a +15 fokban ki kellene kapcsolni a fűtést, h bemelegedjen 1 bármilyen kocsi.. akkor -15ben be kell dugni a 220-ba mint az ifákat?
ha minden jó, be kell melegednie. Főleg ha még kieg is van. Műszerteszttel hány fokos a vized, és milyen termoszaid vannak?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 17:59:37 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25325 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 20:13:05 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.10 vasárnap, 17:57:13
akkor az tényleg csere. mind a kettőt cseréld! tudod, h 2 van?
Szép lenne a +15 fokban ki kellene kapcsolni a fűtést, h bemelegedjen 1 bármilyen kocsi.. akkor -15ben be kell dugni a 220-ba mint az ifákat?
ha minden jó, be kell melegednie. Főleg ha még kieg is van. Műszerteszttel hány fokos a vized, és milyen termoszaid vannak?
Ha olvastad én nem eazt mondtam,hogy kapcsolja ki a fűtést.Hanem ha kikapcsolja még feljebb megy.Amióta jobb az idő nekem is feljebb megy.Amúgy nem érdekel milyen a viz hőfoka.A kieg meg 5 fok fölött már nem müködik te is tudod mert a PCM nem vezérli.A lényeg a végén volt valakinek csere után jobb lesz valakinek nem változott.Én sem cserélem ki ezértAmugy minden jó még ha ilyen akkor is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25326 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 20:16:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.10 vasárnap, 20:13:05
Ha olvastad én nem eazt mondtam,hogy kapcsolja ki a fűtést.Hanem ha kikapcsolja még feljebb megy.Amióta jobb az idő nekem is feljebb megy.Amúgy nem érdekel milyen a viz hőfoka.A kieg meg 5 fok fölött már nem müködik te is tudod mert a PCM nem vezérli.A lényeg a végén volt valakinek csere után jobb lesz valakinek nem változott.Én sem cserélem ki ezértAmugy minden jó még ha ilyen akkor is.
persze tudom, h kikapcsol 5 fok fölött. De továbbra is az a véleményem, h ha nem melegszik be üzemi hőfokra 1 kocsi akkor ott valami nem jó. De értem, h neked jó így
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25327 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 20:29:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.10 vasárnap, 20:16:45
persze tudom, h kikapcsol 5 fok fölött. De továbbra is az a véleményem, h ha nem melegszik be üzemi hőfokra 1 kocsi akkor ott valami nem jó. De értem, h neked jó így
Én is megkérdeztem a szerelőt mikor megvettem,hogy ez mi.És ez volt a válasz sőt tapasztalat volt nála is.Ha csre volt nem mindenkinek változott.De én nem beszélek le senkit a cseréről csak én ezt elmondom.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dadan
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 264
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25328 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 20:52:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.10 vasárnap, 20:29:16
Én is megkérdeztem a szerelőt mikor megvettem,hogy ez mi.És ez volt a válasz sőt tapasztalat volt nála is.Ha csre volt nem mindenkinek változott.De én nem beszélek le senkit a cseréről csak én ezt elmondom.
Én nem vinném még egyszer ahhoz a szerelőhöz...
Naplózva
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25329 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 21:57:34 »
Idézetet írta: dadan - 2013.03.10 vasárnap, 20:52:57
Én nem vinném még egyszer ahhoz a szerelőhöz...
Rosszul gondolod de mindegy.Azért itt a fórumon saját tapasztalat volt amikor csere után nem változott.Akkor????Ő meg cserélt is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25330 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 22:41:38 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.10 vasárnap, 21:57:34
Rosszul gondolod de mindegy.Azért itt a fórumon saját tapasztalat volt amikor csere után nem változott.Akkor????Ő meg cserélt is.
Nem gondolja rosszul.Van arra egy algoritmus, amelyikkel ki lehet deríteni, hogy melyik termosztát a rossz.
Ezt addig kell csinálni, amíg jó nem lesz. Mert van olyan is, hogy már az új is rossz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25331 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 22:42:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.10 vasárnap, 21:57:34
Rosszul gondolod de mindegy.Azért itt a fórumon saját tapasztalat volt amikor csere után nem változott.Akkor????Ő meg cserélt is.
Sziasztok
Én is cseréltem már mind a 2 termosztátot és nem változott semmit sem .Elgondolkoztam rajta ha a vízszivattyút ha kicserélném lenne e változás mert szerintem az is kopik már mint szállításra?Vagy tévedek nem tudom még nem cseréltem ki a szivattyút .
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25332 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 22:43:47 »
Idézetet írta: virag - 2013.03.10 vasárnap, 22:42:55
Sziasztok
Én is cseréltem már mind a 2 termosztátot és nem változott semmit sem .Elgondolkoztam rajta ha a vízszivattyút ha kicserélném lenne e változás mert szerintem az is kopik már mint szállításra?Vagy tévedek nem tudom még nem cseréltem ki a szivattyút .
Ha nem szállít eleget, a motor elkezd melegedni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25333 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 22:48:47 »
Idézetet írta: Angel - 2013.03.10 vasárnap, 22:43:47
Ha nem szállít eleget, a motor elkezd melegedni.
Ebben igazad van de köztudott hogy tultervezett a mondeo hütörendszere és ezért nem fog felmelegedni szerintem .És ha már itt tartunk mit szolgál az a kis golyós szelep a termosztáton?
Ezzel a problémával nem csak fordosok vagyunk így hallottam már passatot is és szervizben 2 cseréltek neki termosztátot és nem változott semmi sem.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 22:50:23 írta virag
»
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25334 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 22:50:10 »
Idézetet írta: Angel - 2013.03.10 vasárnap, 22:41:38
Nem gondolja rosszul.Van arra egy algoritmus, amelyikkel ki lehet deríteni, hogy melyik termosztát a rossz.
Ezt addig kell csinálni, amíg jó nem lesz. Mert van olyan is, hogy már az új is rossz.
Értem én sőt ahogy írtam én is kérdeztem,de azért akinek csere után sem változott azért azoknak nem volt rossz az új ugye minden esetben.A megnézést meg tudom már olvastam tőled.De nekem minden jó rajta hidd el mínusz 10 fokban is fűt mint az állat.Én nem vitát akarok gerjeszteni csak látod már más is ezt írta mint én.Aztán ha egyszer rászánom magam és megpróbálom lehet változik de lehet nem és akkor is jó lesz.Majd megírom.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25335 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 06:43:03 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.10 vasárnap, 22:50:10
Értem én sőt ahogy írtam én is kérdeztem,de azért akinek csere után sem változott azért azoknak nem volt rossz az új ugye minden esetben.A megnézést meg tudom már olvastam tőled.De nekem minden jó rajta hidd el mínusz 10 fokban is fűt mint az állat.Én nem vitát akarok gerjeszteni csak látod már más is ezt írta mint én.Aztán ha egyszer rászánom magam és megpróbálom lehet változik de lehet nem és akkor is jó lesz.Majd megírom.
hát itt hallottam mindent! az enyém is fűt rendesen de nem melgszik fel hidegben pedig a hűtő el van takarva kartonnal teljesen!megpróbálom a cserét hátha segít valamit ! köszönöm a segítséget!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25336 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 06:43:35 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.10 vasárnap, 17:57:13
akkor az tényleg csere. mind a kettőt cseréld! tudod, h 2 van?
Szép lenne a +15 fokban ki kellene kapcsolni a fűtést, h bemelegedjen 1 bármilyen kocsi.. akkor -15ben be kell dugni a 220-ba mint az ifákat?
ha minden jó, be kell melegednie. Főleg ha még kieg is van. Műszerteszttel hány fokos a vized, és milyen termoszaid vannak?
igen tudom 2 van mindegyiket cserélem ha cserélem!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25337 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 06:46:41 »
Tisztelt Fórumtásak!
turbócsövek bandázsolva tényleg érezhetőbben kisebb a turbólyuk! remélem hosszútávon beválik!
üdv
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25338 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 08:03:09 »
Idézetet írta: virag - 2013.03.10 vasárnap, 22:48:47
És ha már itt tartunk mit szolgál az a kis golyós szelep a termosztáton?
Az a golyós szelep engem is érdekelne. Mikor termosztátot cseréltem akkor jól megnéztem és az csak egy egyszerű T elegazás.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25339 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 09:15:41 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.03.11 hétfő, 06:46:41
Tisztelt Fórumtásak!
turbócsövek bandázsolva tényleg érezhetőbben kisebb a turbólyuk! remélem hosszútávon beválik!
üdv
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalatodat. Nyugodj meg, hosszútávon is működik. Nelem már 1 éve van a turbócső bandázsolva, és semmi problémám vele.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25340 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 09:34:07 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.03.11 hétfő, 06:43:03
hát itt hallottam mindent! az enyém is fűt rendesen de nem melgszik fel hidegben pedig a hűtő el van takarva kartonnal teljesen!megpróbálom a cserét hátha segít valamit ! köszönöm a segítséget!
üdv.mutató szerinte az enyém se melegedett fel sose a 90 fokig télen.jo ha a 60-70 fokot elérte...de olyan meleget nyomott mint állat.most kijött a jo idö most beáll rendesen középre.de ha lassitok vagy csak gurulosra veszem a témát akkor simán visszább esik legalább 10-20 fokot a viz mutato szerint.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25341 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 14:10:32 »
Idézetet írta: waver - 2013.03.11 hétfő, 09:34:07
üdv.mutató szerinte az enyém se melegedett fel sose a 90 fokig télen.jo ha a 60-70 fokot elérte...de olyan meleget nyomott mint állat.most kijött a jo idö most beáll rendesen középre.de ha lassitok vagy csak gurulosra veszem a témát akkor simán visszább esik legalább 10-20 fokot a viz mutato szerint.
üdv az enyém is ilyen!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25342 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 14:12:42 »
Idézetet írta: László - 2013.03.11 hétfő, 09:15:41
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalatodat. Nyugodj meg, hosszútávon is működik. Nelem már 1 éve van a turbócső bandázsolva, és semmi problémám vele.
Tisztelettel László!
Tisztelt Fórumtárs!
én is olvastam a tapasztalatodat ezért döntöttem a bandázsolás mellett!ezért szeretem ezt a fórumot mert nagyon jól elmondanak mindent és mindenben tanácsot adnak,illetve a legtöbb alkatrész beszerezhető!
köszi mindenkinek!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25343 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 15:36:26 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.03.11 hétfő, 14:10:32
üdv az enyém is ilyen!
Idézetet írta: waver - 2013.03.11 hétfő, 09:34:07
üdv.mutató szerinte az enyém se melegedett fel sose a 90 fokig télen.jo ha a 60-70 fokot elérte...de olyan meleget nyomott mint állat.most kijött a jo idö most beáll rendesen középre.de ha lassitok vagy csak gurulosra veszem a témát akkor simán visszább esik legalább 10-20 fokot a viz mutato szerint.
Úgy tudom ezt az olaj köri okozza. Mármint a gurulaskor viszahulest
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.11 hétfő, 15:37:59 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25344 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 15:43:15 »
Megoldódni látszik a korábban leírt "fordulatszám ugrálás alapjáraton" problémám. A 3. henger porlasztója úgy volt sz.r, ahogy volt. Az produkálta a kétszeres résolajat a többihez képest. Olyan szinten volt kaki, hogy alapjáraton 0 volt az átfolyása. Ma megcsinálták filepéknél (nem volt olcsó), de legalább működik.Ők azt mondják, hogy überfrankó lett. Majd holnap meglátom. (holnap megyek érte, mert ma már nem érek oda 4-ig). Cseréltek benne csúcsot és kapcsolót.
Naplózva
omilan03
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25345 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 15:45:44 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.11 hétfő, 15:36:26
Úgy tudom ezt az olaj köri okozza. Mármint a gurulaskor viszahulest
Szerintem is, mert mikor én is kicseréltem, először a főköri termosztáttal kezdtem, akkor nem vettem észre változást. Utána az olajkörit is kicseréltem, az már látványosan javított a helyzeten.
Amúgy csere előtt is fűtött, mint állat!
Imádom ezért!
Naplózva
Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25346 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 17:49:20 »
Üdv.Ma reggel az olaj nyomás lámpám világítani kezdett menet közben.De amikor újra indítottam el aludt.Mi történ hetet?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25347 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 17:52:35 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.03.11 hétfő, 17:49:20
Üdv.Ma reggel az olaj nyomás lámpám világítani kezdett menet közben.De amikor újra indítottam el aludt.Mi történ hetet?
Reggel, mielőtt elindítod, nézd meg az olajszintet. Ennek ha nem is naponta, de hetente vagy havonta legalább egyszer meg kellene történnie.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25348 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 18:02:37 »
Hidd el meg szoktam nézni miden héten már 8-éve.Nem eszik az autóim az olajat.
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.03.11 hétfő, 17:52:35
Reggel, mielőtt elindítod, nézd meg az olajszintet. Ennek ha nem is naponta, de hetente vagy havonta legalább egyszer meg kellene történnie.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25349 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 18:05:55 »
Idézetet írta: virag - 2013.03.10 vasárnap, 22:48:47
Ebben igazad van de köztudott hogy tultervezett a mondeo hütörendszere és ezért nem fog felmelegedni szerintem .És ha már itt tartunk mit szolgál az a kis golyós szelep a termosztáton?
Ezzel a problémával nem csak fordosok vagyunk így hallottam már passatot is és szervizben 2 cseréltek neki termosztátot és nem változott semmi sem.
Idézetet írta: spyware - 2013.03.11 hétfő, 08:03:09
Az a golyós szelep engem is érdekelne. Mikor termosztátot cseréltem akkor jól megnéztem és az csak egy egyszerű T elegazás.
z a T elág légtelenítő funkciót lát el.A termosztát megfelelő pozícóba behelyezve a légtelenító szelepével felfelé áll.A kis szelep a levegős vizet felfelé engedi a T elág felé onnan pedig megy a cucc a kiegyenlítőbe.Ennyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
500
501
502
503
504
505
506
[
507
]
508
509
510
511
512
513
514
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ