Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:11:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 543 544 545 546 547 548 549 [550] 551 552 553 554 555 556 557 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14639590 alkalommal)
0 Felhasználó és 151 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27450 Dátum: 2013.08.07 szerda, 11:58:36 »

Sajna nem Vic nem tudta elintézni pedig gyári ford szivattyút vettem, és azt köhögték, hogy mivel nem ford szerelte be, így bukott a gari, holott látszik, hogy a tengelyen ferde az alátét, szóval ezt sem értem, hogy ha gyári új, akkor hogy lehet hogy valami ott nem stimmel, főleg, hogy úgy néz ki hogy felújított. Innét megrendült a bizadalmam, gondolom érthető..

Az alátétet vissza lehet egy csavarhúzóval tenni, csak nem akartuk a garimiatt, de aztán már vissza lett téve, szóval ok vele minden. Vagy várok még 200.000 km-t, és akkor is kicserélem, de nem hiszem, hogy még annyit elmegyek az autóval. Sad

Elég sok olyan alkatrész van, ami cserefeláras, azaz a Ford visszakéri a rossz darabot, ezért az új picivel olcsóbb, majd felújítják és újra eladják akár újként is. Tipikus példa a sebességváltó, de akár még egy ilyen esetben is előfordulhat.

Dízel PCS-k ből is háromféle van, egy "gyári új" drágáért, meg kétféle "felújított új" valamivel alacsonyabb, kb. 2/3 árban a nagyon újhoz képest.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27451 Dátum: 2013.08.07 szerda, 11:59:28 »

Sajna nem, Vyc nem tudta elintézni pedig gyári ford szivattyút vettem, és azt köhögték, hogy mivel nem ford szerelte be, így bukott a gari, holott látszik, hogy a tengelyen ferde az alátét, szóval ezt sem értem, hogy ha gyári új, akkor hogy lehet hogy valami ott nem stimmel, főleg, hogy úgy néz ki hogy felújított. Innét megrendült a bizadalmam, gondolom érthető..

Az alátétet vissza lehet egy csavarhúzóval tenni, csak nem akartuk a garimiatt, de aztán már vissza lett téve, szóval ok vele minden. Vagy várok még 200.000 km-t, és akkor is kicserélem, de nem hiszem, hogy még annyit elmegyek az autóval. Sad





Mármint miben? A márkaszervizben? Nagyon sok alkatrész kereskedő nagy cég csak úgy vállal garanciát az általuk árult cuccra, ha az általuk kijelölt vagy a velük szerződésben álló szervizben szerelik be, persze jópézé, az adott alkatrészt.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27452 Dátum: 2013.08.07 szerda, 12:36:29 »

Sajna nem, Vyc nem tudta elintézni pedig gyári ford szivattyút vettem, és azt köhögték, hogy mivel nem ford szerelte be, így bukott a gari, holott látszik, hogy a tengelyen ferde az alátét, szóval ezt sem értem, hogy ha gyári új, akkor hogy lehet hogy valami ott nem stimmel, főleg, hogy úgy néz ki hogy felújított. Innét megrendült a bizadalmam, gondolom érthető..

Az alátétet vissza lehet egy csavarhúzóval tenni, csak nem akartuk a garimiatt, de aztán már vissza lett téve, szóval ok vele minden. Vagy várok még 200.000 km-t, és akkor is kicserélem, de nem hiszem, hogy még annyit elmegyek az autóval. Sad
Itt most kiről van szó?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #27453 Dátum: 2013.08.07 szerda, 14:01:05 »

Itt most kiről van szó?

Nem Vik (Viktor) hanem Wyctor-ról. Szeritnem.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27454 Dátum: 2013.08.07 szerda, 14:04:24 »

Igen, Wyctor-ról van szó, de erről igazából nem tehet, vagy nem tudom, de én beszívtam, de őt nem bántom, hanem inkább a Ford-ot..

0
Nem Vik (Viktor) hanem Wyctor-ról. Szeritnem.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27455 Dátum: 2013.08.07 szerda, 19:13:29 »

Van valakinek egy felesleges EGR dugó-ja ?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27456 Dátum: 2013.08.07 szerda, 21:35:59 »

Van valakinek egy felesleges EGR dugó-ja ?

Asszem a wikiben találsz rajzot róla. 2mm-es lemezből kivágod, azt csá. Itt a rajz. http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
Naplózva
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27457 Dátum: 2013.08.07 szerda, 21:46:30 »

Asszem a wikiben találsz rajzot róla. 2mm-es lemezből kivágod, azt csá. Itt a rajz. http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon

 worship
Naplózva
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27458 Dátum: 2013.08.10 szombat, 14:36:11 »

Sajnos van még egy problémám a kocsival, pontosabban az alapjárattal...
Mikor elinditom van amikor rángat az auto de van mikor szépen jár.
Viszont megfigyeltem amikor rángat és ha beteszem hátramenetbe ( nyomom a kuplung-ot) megemelkedik egy kicsit a fordulatszám és szinte hibátlanul jár a motor, de van amikor hátramenetbe is rángat.
Aztán meg megyek vele 1-2 km a boltig, és mielött leállítottam volna szintén szép z alapjárat, bolt után kb 2 óra mulva elinditom és megint szép az alapjárat !  help help help
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27459 Dátum: 2013.08.10 szombat, 14:48:59 »

Sajnos van még egy problémám a kocsival, pontosabban az alapjárattal...
Mikor elinditom van amikor rángat az auto de van mikor szépen jár.
Viszont megfigyeltem amikor rángat és ha beteszem hátramenetbe ( nyomom a kuplung-ot) megemelkedik egy kicsit a fordulatszám és szinte hibátlanul jár a motor, de van amikor hátramenetbe is rángat.
Aztán meg megyek vele 1-2 km a boltig, és mielött leállítottam volna szintén szép z alapjárat, bolt után kb 2 óra mulva elinditom és megint szép az alapjárat !  help help help

Egy résolajveszteség mérést azért csináltass rajta. Nekem is hasonló gondom volt. Az egyik porlasztó felújítós lett. (alapjáraton az összes go. résolajban ment vissza) ugrált az alapjárat, de melegen "kisimult".
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #27460 Dátum: 2013.08.10 szombat, 19:53:32 »

Sziasztok,

TDDI-ben már próbálkoztam, de lehet ez általánosabb hiba. Most felmerül a lendkerék...
Akinek már volt ilyen hibája; ismerős ez a hang?

Csináltam ma egy videót a jobb első kerék felől, mert a motor aljából véltem hallani a hangot. A szíjtárcsát veszem indításkor. A hang és a kép sajna szét van csúszva, szóval azon ne legyetek meglepődve, hogy nem akkor indul a generátorszíj, amikor hallodat az indítózást.
A második indítózás után jobban hallatszik az a csattogó hang, amit nyomozunk.

http://www.youtube.com/watch?v=vkKu0f4_9HQ
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
ralliart
Vendég
« Új hozzászólás #27461 Dátum: 2013.08.10 szombat, 20:26:50 »

Úgy néz ki,megoldódott a probléma,köszi a tippeket:)
Egy korrekt BOSCH szervíz megnézte,szerencsére nem a nagynyomású volt hibás,
egy csatlakozásnál eresztett,elég nehéz volt behatárolni,de sikerült.
Betett volna a szivattyú hiba,mert nemrég volt önindító probléma.
Ráadásul 15-20e km-enként cserélem a g.o.szűrőt,rendes minőségűt,
így csodálkoztam volna.
Üdv
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27462 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 00:23:17 »

Úgy néz ki,megoldódott a probléma,köszi a tippeket:)
Egy korrekt BOSCH szervíz megnézte,szerencsére nem a nagynyomású volt hibás,
egy csatlakozásnál eresztett,elég nehéz volt behatárolni,de sikerült.
Betett volna a szivattyú hiba,mert nemrég volt önindító probléma.
Ráadásul 15-20e km-enként cserélem a g.o.szűrőt,rendes minőségűt,
így csodálkoztam volna.
Üdv
Az önindító hiba mióta van köszönő viszonyban a szivattyúval?Másik tedd már ki aláírásba a kocsid adatait.A go szürőt,hogy cseréled abból baj nincs mert én is cserélem minden olajcserekor,de attól még a szivattyú hiba adódik ám kopásból és mindegy,hogy körülötte mit cserélsz.Az hip-hopp tönkre megy mint nekem seperc alatt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ralliart
Vendég
« Új hozzászólás #27463 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 15:07:29 »

Az önindító hiba mióta van köszönő viszonyban a szivattyúval?Másik tedd már ki aláírásba a kocsid adatait.A go szürőt,hogy cseréled abból baj nincs mert én is cserélem minden olajcserekor,de attól még a szivattyú hiba adódik ám kopásból és mindegy,hogy körülötte mit cserélsz.Az hip-hopp tönkre megy mint nekem seperc alatt.
Hello!
Nem írtam,hogy köze lenne hozzá,csak nemrég avval volt probléma,és kicsit sok lett volna.
Tisztában vagyok vele,hogy "ami elromolhat,el is romlik",csak ebbe a vasban még 200 e km sincs,
elég normálisan van szervízelve,így nem esett volna jól,de szerencsére nem kellett egyenlőre cserélni ezt.
Vannak minden autóval kapcsolatban pozitív és negatív dolgok,ez tény,és bár nem vagyok nagy szakember,
de sajnos a forumon leírt gyakoribb hibák közül több már nálam is előfordult(szervoszivattyú,önindító,kormánymű folyás,
gen.feszítő,főt.szíjtárcsa....)de mivel már több mint 120 e km lett beletéve,meg amennyi előtte,így ez belefér,
a pozitív dolgokat nem kell írnom...sőt,ezek a hibák más dízelnél is vannak.
És akkor még örülök,hogy nem volt soha porlasztóval gond,meg sok más dologgal...
Üdv
Naplózva
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27464 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 15:37:40 »

Tegnap levettem az EGR szelepet, ( nekem miért elektromos csatlakozó rajta ? ) kitisztitottam annak ellenére hogy állitolag 1 hete a szerelő kitisztiotta, és most azon gondolkozok hogy ledugozzam-e? kolegámnak is MK3 as face liftes mondeo ja van , és Ő azt mondta hogy a face lifteseket nem szokták ledugozni...
Ti hogy vagytok ezzel ?
Ja és szerelés közben észrevettem egy 1-2 cm es szakadást a turbo csövemen... ez okozhatott alapjárati problémát vagy a "malacfarkos" problémát ??  
Aztán félig tankoltam a kocsit shell kuton és beleöntöttem egy wynn's injector cleaner-t majd 2. ba és 3. ba szabályzásig nyomtam neki. Most szebb az alapjáratom de még mindig nem "tökéletes".
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27465 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 15:46:22 »

Tegnap levettem az EGR szelepet, ( nekem miért elektromos csatlakozó rajta ? ) kitisztitottam annak ellenére hogy állitolag 1 hete a szerelő kitisztiotta, és most azon gondolkozok hogy ledugozzam-e? kolegámnak is MK3 as face liftes mondeo ja van , és Ő azt mondta hogy a face lifteseket nem szokták ledugozni...
Ti hogy vagytok ezzel ?
Ja és szerelés közben észrevettem egy 1-2 cm es szakadást a turbo csövemen... ez okozhatott alapjárati problémát vagy a "malacfarkos" problémát ??  
Aztán félig tankoltam a kocsit shell kuton és beleöntöttem egy wynn's injector cleaner-t majd 2. ba és 3. ba szabályzásig nyomtam neki. Most szebb az alapjáratom de még mindig nem "tökéletes".

A szakadás alapjárati gondot nem hiszem, viszont nem megy az autó, mivel elszökik a turbo nyomás. Azt minél előbb cseréld ki. Nem olcsó, viszont drága. A keres-kínálban találsz egy linket a közös beszerzésnél a szilikoncsőre, hogy milyet és honnan vegyél. Az olcsóbb és jobban bírja.

http://mondeo.hu/index.php?topic=12449.0
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.11 vasárnap, 15:49:50 írta Lacika71 » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27466 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 15:48:36 »

Tegnap levettem az EGR szelepet, ( nekem miért elektromos csatlakozó rajta ? ) kitisztitottam annak ellenére hogy állitolag 1 hete a szerelő kitisztiotta, és most azon gondolkozok hogy ledugozzam-e? kolegámnak is MK3 as face liftes mondeo ja van , és Ő azt mondta hogy a face lifteseket nem szokták ledugozni...
Ti hogy vagytok ezzel ?
Ja és szerelés közben észrevettem egy 1-2 cm es szakadást a turbo csövemen... ez okozhatott alapjárati problémát vagy a "malacfarkos" problémát ??  
Aztán félig tankoltam a kocsit shell kuton és beleöntöttem egy wynn's injector cleaner-t majd 2. ba és 3. ba szabályzásig nyomtam neki. Most szebb az alapjáratom de még mindig nem "tökéletes".
Nos dugózd le az a jó.Mindenki ledugózza.Hibát fog dobni mert ahogy írtad EU4-es a motorod.De ez nem okoz gondot,ezt kilehet ütni mindig a hozzá való eszközzel.A repedt turbo csövet azonnal cseréld ki.A malacfarkos probléma sok dologtól lehet.Olvasstas hibát ha van eltárolt akkor könnyebb vele foglalkozni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27467 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 15:50:16 »

Hello!
Nem írtam,hogy köze lenne hozzá,csak nemrég avval volt probléma,és kicsit sok lett volna.
Tisztában vagyok vele,hogy "ami elromolhat,el is romlik",csak ebbe a vasban még 200 e km sincs,
elég normálisan van szervízelve,így nem esett volna jól,de szerencsére nem kellett egyenlőre cserélni ezt.
Vannak minden autóval kapcsolatban pozitív és negatív dolgok,ez tény,és bár nem vagyok nagy szakember,
de sajnos a forumon leírt gyakoribb hibák közül több már nálam is előfordult(szervoszivattyú,önindító,kormánymű folyás,
gen.feszítő,főt.szíjtárcsa....)de mivel már több mint 120 e km lett beletéve,meg amennyi előtte,így ez belefér,
a pozitív dolgokat nem kell írnom...sőt,ezek a hibák más dízelnél is vannak.
És akkor még örülök,hogy nem volt soha porlasztóval gond,meg sok más dologgal...
Üdv
Az aláírásodhoz dobj egy évjáratot mert így bármilyen lehet és nehezebb a tanácsadás hozzá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27468 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 17:12:40 »

Nos dugózd le az a jó.Mindenki ledugózza.Hibát fog dobni mert ahogy írtad EU4-es a motorod.De ez nem okoz gondot,ezt kilehet ütni mindig a hozzá való eszközzel.A repedt turbo csövet azonnal cseréld ki.A malacfarkos probléma sok dologtól lehet.Olvasstas hibát ha van eltárolt akkor könnyebb vele foglalkozni.
Vettem egy hiba kod olvasót, jövő héten fog megjönni.
A turbo csövet körbe ragasztottuk nyers gumival + szövet szálas ragasztóval. Kolega azt mondta hogy egy örök év + 1. Egyenlőre igy marad aztán majd meglátom.
Ki tudja majd kiütni a hibát ? 
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27469 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 17:44:35 »

Vettem egy hiba kod olvasót, jövő héten fog megjönni.
A turbo csövet körbe ragasztottuk nyers gumival + szövet szálas ragasztóval. Kolega azt mondta hogy egy örök év + 1. Egyenlőre igy marad aztán majd meglátom.
Ki tudja majd kiütni a hibát ? 
Amit vettél hozzá azzal te is,csak arra készülj fel hogy dugózás miatt ez vissza jön.Semmi baj nincs ezzel természetes,de havonta egyszer dugd rá a kütyüt és nézd meg nincs-e más hiba.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27470 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 18:11:10 »

Ismerős kocsiján előjött a régi történet - egr dugózás után világít a Check engine. Mivel az 2006-os, svájci autó, van elektromos turbó, és van rajta még egy vákuumcső. Tehát vákuum meg csati is.
Állítólag, ha jelez a check engine, akkor annál az autónál másképp üzemel a motor. Ezért nem szabad égnie a lámpának.
Ez igaz? Ilyet senki sem állított még a fórumon eddig.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.11 vasárnap, 18:15:20 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27471 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 18:22:33 »

Ismerős kocsiján előjött a régi történet - egr dugózás után világít a Check engine. Mivel az 2006-os, svájci autó, van elektromos turbó, és van rajta még egy vákuumcső. Tehát vákuum meg csati is.
Állítólag, ha jelez a check engine, akkor annál az autónál másképp üzemel a motor. Ezért nem szabad égnie a lámpának.
Ez igaz? Ilyet senki sem állított még a fórumon eddig.

A turbón vákuumcső is és csatlakozó is? Huh?

Nekünk is elektromos a turbó, és nincs semmi, ha ég a lámpa. Szerintem amiről szó lehet, az az, hogy az elektromos működtetésű EGR-nél, ha a motor nem tudja nyitni-zárni a szelepet, akkor vészüzembe megy a kocsi valami (nem p0401) hibakóddal. De a dugózás ilyet nem okoz, azt csak elégtelen áramlásként (p0401) fogja dobni a motor, és nem lesz vészüzem.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27472 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 19:41:17 »

Ismerős kocsiján előjött a régi történet - egr dugózás után világít a Check engine. Mivel az 2006-os, svájci autó, van elektromos turbó, és van rajta még egy vákuumcső. Tehát vákuum meg csati is.
Állítólag, ha jelez a check engine, akkor annál az autónál másképp üzemel a motor. Ezért nem szabad égnie a lámpának.
Ez igaz? Ilyet senki sem állított még a fórumon eddig.

Ha megnézed az aláírásom, akkor látod, hogy nekem is EU4-es az autóm (2007-es), elektromos EGR-el, ami le van dugózva. Nekem jóformán folyamatosan világít emiatt a check engine lámpám, de semmivel nem rosszabb a teljesítménye. Ott valami más grimbusz lehet. Ha törlöd a hibakódot, akkor megszűnik a probléma?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27473 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 23:28:47 »

Ismerős kocsiján előjött a régi történet - egr dugózás után világít a Check engine. Mivel az 2006-os, svájci autó, van elektromos turbó, és van rajta még egy vákuumcső. Tehát vákuum meg csati is.
Állítólag, ha jelez a check engine, akkor annál az autónál másképp üzemel a motor. Ezért nem szabad égnie a lámpának.
Ez igaz? Ilyet senki sem állított még a fórumon eddig.
Az véletlenül nem 2.2-es mert azt ugytudom ha teljesen elektromos akkor állandóan vészüzemben van ha dugózzák.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #27474 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 10:12:19 »

Ismerős kocsiján előjött a régi történet - egr dugózás után világít a Check engine. Mivel az 2006-os, svájci autó, van elektromos turbó, és van rajta még egy vákuumcső. Tehát vákuum meg csati is.
Állítólag, ha jelez a check engine, akkor annál az autónál másképp üzemel a motor. Ezért nem szabad égnie a lámpának.
Ez igaz? Ilyet senki sem állított még a fórumon eddig.

Nekem is ilyen EGR-em van. Semmit nem okoz ha ég a check engine EGR miatt, legalább is nem tapasztaltam semmi negatívumot, sem teljesítményben, sem fogyiban.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #27475 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 10:13:13 »

Sziasztok!

2006-os, 5 ajtós MK3, 2.0 TdCi, 130 Le (183 000 km), sok-e a 6,7-6,8 l/100 km fogyasztás, nyáron, mindig klímával, 90%-ban városon kívül, autópályán óra szerinti 150 tempomattal, országúton 110 tempomattal, ha lehet (országút autópálya megoszlása kb 50-50 %), 2 felnőtt, 1 kisgyerek, kb. 80-100 kg csomaggal. A kevés városi út igen rövid, 1-5 km közötti, heti 2-3 alkalommal. Tetőcsomi, thulebox ilyesmi nincs. 205/50 R17 abroncsok, gyári könnyűfém felnin. Télen ugyanez 6,2-6,4 volt, igaz akkor klíma nem volt, és átlagban kb 10 km/h-val kisebb tempo...

Sokaktól kevesebbeket hallok (kb. 1 liter), nálam van a gond, vagy ők vetítenek a tempóról vagy fogyasztásról....? Tudom hogy ez már EUR4-es, az eur3-asok gépkönyv szerint is talán 2-3 decivel takarékosabbak.

Köszi a választ előre is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27476 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 10:28:48 »

Sziasztok!

2006-os, 5 ajtós MK3, 2.0 TdCi, 130 Le (183 000 km), sok-e a 6,7-6,8 l/100 km fogyasztás, nyáron, mindig klímával, 90%-ban városon kívül, autópályán óra szerinti 150 tempomattal, országúton 110 tempomattal, ha lehet (országút autópálya megoszlása kb 50-50 %), 2 felnőtt, 1 kisgyerek, kb. 80-100 kg csomaggal. A kevés városi út igen rövid, 1-5 km közötti, heti 2-3 alkalommal. Tetőcsomi, thulebox ilyesmi nincs. 205/50 R17 abroncsok, gyári könnyűfém felnin. Télen ugyanez 6,2-6,4 volt, igaz akkor klíma nem volt, és átlagban kb 10 km/h-val kisebb tempo...

Sokaktól kevesebbeket hallok (kb. 1 liter), nálam van a gond, vagy ők vetítenek a tempóról vagy fogyasztásról....? Tudom hogy ez már EUR4-es, az eur3-asok gépkönyv szerint is talán 2-3 decivel takarékosabbak.

Köszi a választ előre is.

Ha nyár, klíma, tényleg 150 és 110 (ugye tudjuk, hogy 130 és 90 a megengedett!), és sok utas + cucc, akkor simán, a téli is rendben lehet. Itt már pl. az sem mindegy, hogy óra vagy GPS szerint mész 150-et.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27477 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 10:34:42 »

Sziasztok!

2006-os, 5 ajtós MK3, 2.0 TdCi, 130 Le (183 000 km), sok-e a 6,7-6,8 l/100 km fogyasztás, nyáron, mindig klímával, 90%-ban városon kívül, autópályán óra szerinti 150 tempomattal, országúton 110 tempomattal, ha lehet (országút autópálya megoszlása kb 50-50 %), 2 felnőtt, 1 kisgyerek, kb. 80-100 kg csomaggal. A kevés városi út igen rövid, 1-5 km közötti, heti 2-3 alkalommal. Tetőcsomi, thulebox ilyesmi nincs. 205/50 R17 abroncsok, gyári könnyűfém felnin. Télen ugyanez 6,2-6,4 volt, igaz akkor klíma nem volt, és átlagban kb 10 km/h-val kisebb tempo...

Sokaktól kevesebbeket hallok (kb. 1 liter), nálam van a gond, vagy ők vetítenek a tempóról vagy fogyasztásról....? Tudom hogy ez már EUR4-es, az eur3-asok gépkönyv szerint is talán 2-3 decivel takarékosabbak.

Köszi a választ előre is.
a leirtak alapján nállad van a gond a sebesség megválasztása miatt.
aki kevesebbet ir nem vetit semmit mivel nem úgy használja az autót mint te.  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Daniel End
Vendég
« Új hozzászólás #27478 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 11:34:13 »

Sziasztok,

TDDI-ben már próbálkoztam, de lehet ez általánosabb hiba. Most felmerül a lendkerék...
Akinek már volt ilyen hibája; ismerős ez a hang?

Csináltam ma egy videót a jobb első kerék felől, mert a motor aljából véltem hallani a hangot. A szíjtárcsát veszem indításkor. A hang és a kép sajna szét van csúszva, szóval azon ne legyetek meglepődve, hogy nem akkor indul a generátorszíj, amikor hallodat az indítózást.
A második indítózás után jobban hallatszik az a csattogó hang, amit nyomozunk.

http://www.youtube.com/watch?v=vkKu0f4_9HQ





Hello!

Az enyém is adott ilyen hangokat, az főtengely szíjtárcsám és a szíjfeszítőm adta meg magát. A csere után elmúlt ez a hang.
Naplózva
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #27479 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 11:41:32 »

Ha nyár, klíma, tényleg 150 és 110 (ugye tudjuk, hogy 130 és 90 a megengedett!), és sok utas + cucc, akkor simán, a téli is rendben lehet. Itt már pl. az sem mindegy, hogy óra vagy GPS szerint mész 150-et.

AndyA

Köszi, írtam, hogy óra szerinti értékek. Tapasztalatom szerint 5%-ot csal az óra felfelé, GPS szerint ezek 143-144, illetve 104-105. Nem véletlen van ez így, ugyanis ennyivel nem kapok drága fotót (+20 illetve +15 a tűrés a jelen jogszabályok szerint, ez alatt csak helyszíni bírság adható), csak akkor büntetnek, ha kivesznek, amire autópályán azért kevés az esély, országúton, már kicsit nagyobb, de ott sem jellemző.
Naplózva
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #27480 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 11:45:33 »

a leirtak alapján nállad van a gond a sebesség megválasztása miatt.
aki kevesebbet ir nem vetit semmit mivel nem úgy használja az autót mint te.  integet2

Akiktől kevesebbet hallottam hasonló tempókat emlegettek....

Szeretek haladni, és azért ez nem őrült száguldozás, és szerintem egy ilyen autónál ez a biztonság rovására sem nagyon megy. Egy kölcsön fiestában a múltkor még 130al is csak ritkán mertem menni a pályán... Lélekvesztő feeling...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27481 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 11:49:38 »

Köszi, írtam, hogy óra szerinti értékek. Tapasztalatom szerint 5%-ot csal az óra felfelé, GPS szerint ezek 143-144, illetve 104-105. Nem véletlen van ez így, ugyanis ennyivel nem kapok drága fotót (+20 illetve +15 a tűrés a jelen jogszabályok szerint, ez alatt csak helyszíni bírság adható), csak akkor büntetnek, ha kivesznek, amire autópályán azért kevés az esély, országúton, már kicsit nagyobb, de ott sem jellemző.

Én hasonló cuccal, de 225-ös gumikon produkálok nagyrészt csak autópályán haladva GPS 130-cal 6,3-6,4 körüli adatokat. Neked kisebb a gumid, de magasabb a tempó - a légellenállás itt már többet számít, mint a gördülési ellenállás.

Nem irreálisak a mondott adatok, még ha másnál lehetnek jobbak is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27482 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 19:10:21 »

Akiktől kevesebbet hallottam hasonló tempókat emlegettek....

Szeretek haladni, és azért ez nem őrült száguldozás, és szerintem egy ilyen autónál ez a biztonság rovására sem nagyon megy. Egy kölcsön fiestában a múltkor még 130al is csak ritkán mertem menni a pályán... Lélekvesztő feeling...
igen nagyobb biztonsággal halad mint egy fiesta a lassulást pedig mindenki értékelje magának  Wink
és ugye nem olyan nagy azért ez az autó mint amekkorára magasztalja sok tulaj. a nagyobbak könnyebben mozognak és érhetik a kissebbeket meglepetések a "nem őrült száguldozás" során.  szomoru1
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #27483 Dátum: 2013.08.13 kedd, 13:32:52 »

igen nagyobb biztonsággal halad mint egy fiesta a lassulást pedig mindenki értékelje magának  Wink
és ugye nem olyan nagy azért ez az autó mint amekkorára magasztalja sok tulaj. a nagyobbak könnyebben mozognak és érhetik a kissebbeket meglepetések a "nem őrült száguldozás" során.  szomoru1

Hát igen, viszont nem is olyan kicsi, mint sok "nem tulaj" mondja... Meglepve tapasztaltam pl az adatokat megnézve, hogy nagyobb (igaz minimálisan), mint egy E39-es 5ös BMW... (szélesség, magasság, hosszúság tekintetében). Persze abban nagyobb a hely, de csak elöl és az a hátsó lábtér rovására megy, mert ugye a befoglaló méretek adottak... Szóval nem rossz "kis" kocsi ez...
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27484 Dátum: 2013.08.13 kedd, 16:46:33 »

Hát igen, viszont nem is olyan kicsi, mint sok "nem tulaj" mondja... Meglepve tapasztaltam pl az adatokat megnézve, hogy nagyobb (igaz minimálisan), mint egy E39-es 5ös BMW... (szélesség, magasság, hosszúság tekintetében). Persze abban nagyobb a hely, de csak elöl és az a hátsó lábtér rovására megy, mert ugye a befoglaló méretek adottak... Szóval nem rossz "kis" kocsi ez...
mert szintén felsö közép kategória.miért lenne nagyobb.nézd meg a phaeton adatait de ez itt már off meg aztán nem akarom itt futtatni ezt az autót mert nem ide tartozik(nem egy kategória  eplus2integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #27485 Dátum: 2013.08.13 kedd, 18:11:38 »

Mai probléma!

2001 FMBA motorkódú 2.0 TDCI már sokadik alkalommal nem indul csak 3-4 indításra. Hibakód olvasás Autocom P1664 és P0191.

A fórum alapján az akku alatti testkábel tisztítás ill. IDM csatlakozó kontakt hiba. A P0191 főtengely jeladó.

Találkozott valaki ezekkel?Huh? Frissen Üza szűrő csere megvolt.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27486 Dátum: 2013.08.13 kedd, 19:19:39 »

Mai probléma!

2001 FMBA motorkódú 2.0 TDCI már sokadik alkalommal nem indul csak 3-4 indításra. Hibakód olvasás Autocom P1664 és P0191.

A fórum alapján az akku alatti testkábel tisztítás ill. IDM csatlakozó kontakt hiba. A P0191 főtengely jeladó.

Találkozott valaki ezekkel?Huh? Frissen Üza szűrő csere megvolt.
hali! hát akkor valószinű a főtengely jeladód rossz és azért nem indul el az autó!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27487 Dátum: 2013.08.13 kedd, 19:33:25 »

hali! hát akkor valószinű a főtengely jeladód rossz és azért nem indul el az autó!

P0191 nem a CKP (főtengely forgásérzékelő) és nem is áll vele semmilyen kapcsolatban.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #27488 Dátum: 2013.08.13 kedd, 19:37:14 »

Két jeladó van! Az úgy nevezett CKP a felsőholtponti jeladó, illetve a főtengely jeladó. A fórum szerint a P0191 a főtengely jeladó. Az indulási gond attól származhat. Levegősödés a szűrő csere miatt nem lehet, mert csinálta előtte is. Most sajnos egyre sűrűbb.

Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27489 Dátum: 2013.08.13 kedd, 19:39:27 »

Két jeladó van! Az úgy nevezett CKP a felsőholtponti jeladó, illetve a főtengely jeladó. A fórum szerint a P0191 a főtengely jeladó. Az indulási gond attól származhat. Levegősödés a szűrő csere miatt nem lehet, mert csinálta előtte is. Most sajnos egyre sűrűbb.


hát ha levegősödik akkor a csatlakozók szarok nézd át őket nincs-e gázolaj nyom körülöttük!próbáld meg cserélni a jeladót hogy akkor is csinálja-e ha igen akkor a másikat is cseréld!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27490 Dátum: 2013.08.13 kedd, 19:43:19 »

Két jeladó van! Az úgy nevezett CKP a felsőholtponti jeladó, illetve a főtengely jeladó. A fórum szerint a P0191 a főtengely jeladó. Az indulási gond attól származhat. Levegősödés a szűrő csere miatt nem lehet, mert csinálta előtte is. Most sajnos egyre sűrűbb.



A főtengely a CKP (CranKshaft Position)
A vezérműtengely a CMP (CaMshaft Position)

A fórum szerint?  Szerintem ennél biztosabb információra kéne hagyatkozni...  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #27491 Dátum: 2013.08.13 kedd, 19:45:24 »

Mai probléma!

2001 FMBA motorkódú 2.0 TDCI már sokadik alkalommal nem indul csak 3-4 indításra. Hibakód olvasás Autocom P1664 és P0191.

A fórum alapján az akku alatti testkábel tisztítás ill. IDM csatlakozó kontakt hiba. A P0191 főtengely jeladó.

Találkozott valaki ezekkel?Huh? Frissen Üza szűrő csere megvolt.

DTC P1664 = FIP (Fuel Injection Pump) malfunction (possible air ingress in low pressure fuel side).
a P1664 arra utal, hogy nagynyomású szivattyúnak volt valami kínja. A zárójeles rész arra utalhat, hogy levegősödhet a szivattyú bemenő oldala. Szűrő koszolódás? tömítetlenség?

P0191=Tüzelőanyagelosztónyomás-jeladó „kell”értéktartományon kívüli érték

csak egy lelkes fórumozó vagyok  integet2
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #27492 Dátum: 2013.08.13 kedd, 19:51:23 »

Ezt találtam!

" CMP (DTC P0340)

A vezérműtengely-jeladó meghibásodása azonnali motorleállást illetve be nem indulást okoz. Ami rossz hír, hogy ez a hiba nagy forgalomban is előjön, ilyenkor se fék, se szervó, illetve hol jó, hol nem, a jó hír viszont, hogy sanszos, hogy a motor újbóli beindítására megjavul, illetve házilag is cserélhető fillérekből. (2009. augusztus 5000Ft)
CKP (DTC P0335)

Na ha ez meghibásodik, akkor el sem indul a verda. Ez a főtengely helyzetérzékelő, pontosan behatárolható hibakód alapján. A hiba oka lehet a szenzor / vezetékelés meghibásodása, a szenzor elmozdulása illetve a lendkeréken lévő főtengely helyzetjelző fogak meghibásodása (lendkerék hiba vagy nem megfelelő felszerelése) Cseréje bonyolultabb, de megoldható házilag is. "

Akkor csak nem holtponti jeladók lesznek!
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27493 Dátum: 2013.08.13 kedd, 20:04:42 »

Ezt találtam!

" CMP (DTC P0340)

A vezérműtengely-jeladó meghibásodása azonnali motorleállást illetve be nem indulást okoz. Ami rossz hír, hogy ez a hiba nagy forgalomban is előjön, ilyenkor se fék, se szervó, illetve hol jó, hol nem, a jó hír viszont, hogy sanszos, hogy a motor újbóli beindítására megjavul, illetve házilag is cserélhető fillérekből. (2009. augusztus 5000Ft)
CKP (DTC P0335)

Na ha ez meghibásodik, akkor el sem indul a verda. Ez a főtengely helyzetérzékelő, pontosan behatárolható hibakód alapján. A hiba oka lehet a szenzor / vezetékelés meghibásodása, a szenzor elmozdulása illetve a lendkeréken lévő főtengely helyzetjelző fogak meghibásodása (lendkerék hiba vagy nem megfelelő felszerelése) Cseréje bonyolultabb, de megoldható házilag is. "

Akkor csak nem holtponti jeladók lesznek!

hát szerintem inkább a főtengely holtponti jeladó lehet ludas!vagy a lendkerékkel van valami!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #27494 Dátum: 2013.08.13 kedd, 20:06:20 »

Ezt találtam!

" CMP (DTC P0340)

A vezérműtengely-jeladó meghibásodása azonnali motorleállást illetve be nem indulást okoz. Ami rossz hír, hogy ez a hiba nagy forgalomban is előjön, ilyenkor se fék, se szervó, illetve hol jó, hol nem, a jó hír viszont, hogy sanszos, hogy a motor újbóli beindítására megjavul, illetve házilag is cserélhető fillérekből. (2009. augusztus 5000Ft)
CKP (DTC P0335)

Na ha ez meghibásodik, akkor el sem indul a verda. Ez a főtengely helyzetérzékelő, pontosan behatárolható hibakód alapján. A hiba oka lehet a szenzor / vezetékelés meghibásodása, a szenzor elmozdulása illetve a lendkeréken lévő főtengely helyzetjelző fogak meghibásodása (lendkerék hiba vagy nem megfelelő felszerelése) Cseréje bonyolultabb, de megoldható házilag is. "

Akkor csak nem holtponti jeladók lesznek!


2 órája még P1664 és P0191 volt a hibakód.
Ha félre értettem valamit, akkor én kérek elnézést.
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27495 Dátum: 2013.08.13 kedd, 20:07:33 »

hát szerintem inkább a főtengely holtponti jeladó lehet ludas!vagy a lendkerékkel van valami!

Nincs erre utaló hibaüzenet.....  Miért erőlteted?  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27496 Dátum: 2013.08.13 kedd, 20:13:20 »

Nincs erre utaló hibaüzenet.....  Miért erőlteted?  wave
akkor passzolom!most így jobban visszaolvasva valamit nagyon elnéztem! lehet a levegősödés miatt!
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.13 kedd, 20:21:17 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #27497 Dátum: 2013.08.13 kedd, 20:17:57 »

2 órája még P1664 és P0191 volt a hibakód.
Ha félre értettem valamit, akkor én kérek elnézést.

A válaszokra reagáltam, ill tovább kutattam.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #27498 Dátum: 2013.08.13 kedd, 20:29:38 »

Ezt ti hogy értelmezitek??

"P0191 (Fuel pressure sensor malfunction) - non-elec
trical fault
Symptoms:
• Engine will not start - glow plug warning lamp fl
ashes.
Cause:
• In most cases this is a software fault. In the pr
ocess, the system recognizes a fuel
pressure which is implausible for the given conditi
ons.
1.
Turn the ignition key to ignition ON. At this momen
t, using WDS data logger, the fuel pressure
should be below 90 bar.
2.
If the fuel pressure is higher than 90 bar then thi
s is a fault, as the pressure is dissipated after
the ignition is switched off.
3.
Upload the latest PCM calibration using WDS"
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27499 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:00:57 »

Nincs erre utaló hibaüzenet.....  Miért erőlteted?  wave
P0315 Crankshaft Position System Variation Not Learned
Itt van!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 543 544 545 546 547 548 549 [550] 551 552 553 554 555 556 557 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.