Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:11:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
537
538
539
540
541
542
543
[
544
]
545
546
547
548
549
550
551
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624829 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27150 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 14:53:22 »
Erről kinek mi a véleménye?
http://www.racebits.net/INTERCOOLER-KITS.html
FORD MONDEO MK3 2.0 / 2.2 DIESEL
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27151 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 15:00:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.11 csütörtök, 14:53:22
Erről kinek mi a véleménye?
http://www.racebits.net/INTERCOOLER-KITS.html
FORD MONDEO MK3 2.0 / 2.2 DIESEL
AndyA
Szép. Gondolom ez cooler.
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27152 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 15:43:44 »
Sziasztok!
Olyan problémám van hogy mikor leállítom a motort a turbóból jön egy hang.Olyan mint mintha egy rugó rázkodna és kb 2s csinálja.Ötlet?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27153 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 16:12:58 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.11 csütörtök, 15:00:14
Szép. Gondolom ez cooler.
Tisztelt Fórumtárs!
Az bizony.
Én sem dagasztó teknőnek néztem!
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.11 csütörtök, 16:41:52 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27154 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 17:31:14 »
Valaki nem tudja véletlen, hogy a Torque-ban hogyan lehet kitenni a turbó nyomást?
Egyszerűen nem találom.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27155 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 19:07:47 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.07.11 csütörtök, 17:31:14
Valaki nem tudja véletlen, hogy a Torque-ban hogyan lehet kitenni a turbó nyomást?
Egyszerűen nem találom.
realtime info-jobb gomb-kijelző hozáadása-sebességmérő-szenzor hozzáadása-Turbó gyorsítás&vákuum kaliber-nagy kijelző-tsókolom.
vagy ha nem ezt keresed akkor intake air pressure.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.11 csütörtök, 19:09:19 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27156 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 19:08:40 »
Na ezt a "Turbó gyorsítás&vákuum kaliber"-t nem találtam. Jobban mondva nem esett le, hogy az az.
Köszi
Idézetet írta: alf - 2013.07.11 csütörtök, 19:07:47
jobb gomb-kijelző hozáadása-sebességmérő-szenzor hozzáadása-Turbó gyorsítás&vákuum kaliber-nagy kijelző-tsókolom.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27157 Dátum:
2013.07.11 csütörtök, 20:19:01 »
Idézetet írta: Pisti - 2013.07.09 kedd, 16:14:08
Sziasztok
Tegnap elvittem egy szegedi diesel szervizbe az autómat, kivették a négy porlasztót próbapadon megnézték mind a négyet. Mire visszamentem a szaki azzal fogadott, hogy mind a négy porlasztót fel kell újítani de szeretné ha az egész ha az egész üzemanyag rendszert felújíthatná, Megkérdeztem mennyibe kerülne ez nekem.
Elkezdte sorolni magasnyomású szivattyú 100 000 Ft, rendszer átmosás 30 000 Ft porlasztók darabonként 60 000 Ft.
Hát mit nem mondjak majdnem dobtam egy hátast közel 400 000 Ft lenne a vége.Most egy kicsit elgondolkoztam költsek e rá ennyit.Még futok egy kört hátha valahol olcsóbb lenne.
Gondoltam ezt megosztom veletek.
Hova vitted?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27158 Dátum:
2013.07.12 péntek, 17:02:42 »
Helló.Tud e valaki olyat aki program átírással tud a 2,2-es mondeómba még erőt telepíteni.Elegem van a majmokból akik emberkednek az autópályán.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27159 Dátum:
2013.07.12 péntek, 17:05:51 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.07.12 péntek, 17:02:42
Helló.Tud e valaki olyat aki program átírással tud a 2,2-es mondeómba még erőt telepíteni.Elegem van a majmokból akik emberkednek az autópályán.
persze.sásdon lakik a csippmester!Ha kell elérhetőség szólj.asszem most 45ért dolgozik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27160 Dátum:
2013.07.12 péntek, 18:12:48 »
Köszike.Kell a száma.Hátha meg tudok beszélni vele valami hozzám közelebbi helyen,egy találkozót.
Idézetet írta: alf - 2013.07.12 péntek, 17:05:51
persze.sásdon lakik a csippmester!Ha kell elérhetőség szólj.asszem most 45ért dolgozik.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27161 Dátum:
2013.07.12 péntek, 19:04:23 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.07.12 péntek, 18:12:48
Köszike.Kell a száma.Hátha meg tudok beszélni vele valami hozzám közelebbi helyen,egy találkozót.
hát...műhelyben dolgozik.....bár volt már nagytalin is helyszíni módosítás.pü megy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27162 Dátum:
2013.07.12 péntek, 21:11:18 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.12 péntek, 19:04:23
hát...műhelyben dolgozik.....bár volt már nagytalin is helyszíni módosítás.pü megy.
Engem is érdekelne egy kis plusz lőerő!
Elkérhetem én is a szaki számát
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27163 Dátum:
2013.07.12 péntek, 21:17:38 »
És még lefújó szelepen is gondolkodom.
Szerintetek nagy hülyeség? Nagyon tetszik a hangja....
Emberünk vállal ilyet?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27164 Dátum:
2013.07.12 péntek, 21:30:37 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.07.12 péntek, 21:17:38
És még lefújó szelepen is gondolkodom.
Szerintetek nagy hülyeség? Nagyon tetszik a hangja....
Emberünk vállal ilyet?
Pár hét és megunod.... aztán meg zavarni fog.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27165 Dátum:
2013.07.12 péntek, 21:32:15 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.07.12 péntek, 21:17:38
És még lefújó szelepen is gondolkodom.
Szerintetek nagy hülyeség? Nagyon tetszik a hangja....
Emberünk vállal ilyet?
Dízelbe minek?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27166 Dátum:
2013.07.12 péntek, 22:24:35 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.07.12 péntek, 21:32:15
Dízelbe minek?
Hallottam már dízelben is lefújót, jó hangja volt! (1.9 Pdti)
Engem csak a hangja érdekel
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27167 Dátum:
2013.07.13 szombat, 01:35:04 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.07.12 péntek, 22:24:35
Hallottam már dízelben is lefújót, jó hangja volt! (1.9 Pdti)
Engem csak a hangja érdekel
mp3?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27168 Dátum:
2013.07.13 szombat, 10:06:16 »
Idézetet írta: László - 2013.07.11 csütörtök, 16:12:58
Tisztelt Fórumtárs!
Az bizony.
Én sem dagasztó teknőnek néztem!
Tisztelettel László!
Olyanokat írnak, hogy simán hoz 15-20 pacit pluszban egy direktszűrős lélegeztetéssel megfejelve (anélkül csak 10-15 körül).
Létezik ez, vagy az csak akkor igaz, ha utánaigazíttatja az ember az üzemanyaggörbét is a vezérlésben?
Azt írjak az stdrivers.co.uk-n, hogy a 155 paciból sima ügy a 200, bár ahhoz már a kipufogót is mókolni kell, meg persze ez nyilván csak chipeléssel megy.
Szóval érdekelne esetleg valakit ilyen? Pofa azt írta, hogy 3 db-nál már adna 10% körüli kedvezményt, és közös beszerzés esetén a postaköltség is sokkal kedvezőbb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27169 Dátum:
2013.07.13 szombat, 11:39:05 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.07.12 péntek, 21:11:18
Engem is érdekelne egy kis plusz lőerő!
Elkérhetem én is a szaki számát
pü
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szabotom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27170 Dátum:
2013.07.13 szombat, 14:05:23 »
Tisztelt Szakik !!
Az alábbi kép utalhat turbócső repedésre ?
Picit gyengébb mint kellene és gázadáskor bojtol
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27171 Dátum:
2013.07.13 szombat, 14:18:02 »
Idézetet írta: szabotom - 2013.07.13 szombat, 14:05:23
Tisztelt Szakik !!
Az alábbi kép utalhat turbócső repedésre ?
Picit gyengébb mint kellene és gázadáskor bojtol
Ez a szívóoldal.
Látszólag valahol kijut már a kartergáz olajtartalma. Ha levegőt is szív emellett, akkor a légtömegmérő értéke nem pontos.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27172 Dátum:
2013.07.13 szombat, 15:07:06 »
Idézetet írta: szabotom - 2013.07.13 szombat, 14:05:23
Tisztelt Szakik !!
Az alábbi kép utalhat turbócső repedésre ?
Picit gyengébb mint kellene és gázadáskor bojtol
Ez a kartergáz-visszavezetés, még nem a nyomott oldal. Cseréld ki a roppantós bilincseket AWAB-ra, hogy biztosan álljon a helyén minden, és próbáld ki újra. Ha még mindig nem, akkor a turbócső mentén kell végigmenni és olajsarat keresni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szabotom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27173 Dátum:
2013.07.13 szombat, 17:42:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.13 szombat, 15:07:06
Ez a kartergáz-visszavezetés, még nem a nyomott oldal. Cseréld ki a roppantós bilincseket AWAB-ra, hogy biztosan álljon a helyén minden, és próbáld ki újra. Ha még mindig nem, akkor a turbócső mentén kell végigmenni és olajsarat keresni.
AndyA
AndyA
Hogyan emlékszel , a HXS nek le volt dugózva sz EGR -e ?
Naplózva
egetozsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27174 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 19:06:17 »
Sziasztok!
Tegnapi nap folyamán olaszországbol jöttünk haza fele és udine után egyszercsak elkezdett villogni az izzítás jelzőm.Majd után rögtön le is állitotta a motort az ecu,ujra inditottam ment tovább,majd egy-két kilométer után ujra eljátszotta ezt jelenséget, megint leállít megint ujra inditottam(most már kirakta a sárga motorkodot is).utána probálgattam ürseben hiába pörgettem nem csinálta, majd elindultam megint, aztán késöbb rájöttem hogy csak a gyorsitásnál valamint az emelkedőknél csinálja. elég nehéz volt igy eljönni vele ausztrián keresztül magyarországra de röpke 10 ora alatt sikersen haza értünk......mai nap rádugtam a computert és kiolvasásbol kiderült hogy a nagynyomásummal van valami baj.
Kérdésem az lenne hogy valakinek volt-e hasonló baja?ha igen, neki mi volt a ludas?
olvastam hogy ujitanak fel nagynyomásut, győr környékén nem tud valaki valami helyet ahol iennel foglalkoznak?
Sok embertől hallottam sok mindent hogy lehet hogy a EGR-szelep csinálja vagy összeesett go szűrő belseje és kevés go miatt nem tud nyomást felépíteni.
Köszönöm előre a segitséget!
Naplózva
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27175 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 19:49:12 »
Idézetet írta: egetozsolt - 2013.07.14 vasárnap, 19:06:17
Sziasztok!
Tegnapi nap folyamán olaszországbol jöttünk haza fele és udine után egyszercsak elkezdett villogni az izzítás jelzőm.Majd után rögtön le is állitotta a motort az ecu,ujra inditottam ment tovább,majd egy-két kilométer után ujra eljátszotta ezt jelenséget, megint leállít megint ujra inditottam(most már kirakta a sárga motorkodot is).utána probálgattam ürseben hiába pörgettem nem csinálta, majd elindultam megint, aztán késöbb rájöttem hogy csak a gyorsitásnál valamint az emelkedőknél csinálja. elég nehéz volt igy eljönni vele ausztrián keresztül magyarországra de röpke 10 ora alatt sikersen haza értünk......mai nap rádugtam a computert és kiolvasásbol kiderült hogy a nagynyomásummal van valami baj.
Kérdésem az lenne hogy valakinek volt-e hasonló baja?ha igen, neki mi volt a ludas?
olvastam hogy ujitanak fel nagynyomásut, győr környékén nem tud valaki valami helyet ahol iennel foglalkoznak?
Sok embertől hallottam sok mindent hogy lehet hogy a EGR-szelep csinálja vagy összeesett go szűrő belseje és kevés go miatt nem tud nyomást felépíteni.
Köszönöm előre a segitséget!
Hát nagyon valószinü, hogy zsebbe kell nyúlni.
Ha leáll akkor a szabályzó szelep is csinálhatja( Nekem ez volt ), de lehet porlasztó vagy szivattyú is. Ha átszivta a szűrőt az is gond mert nem könnyű kitakarítani a rendszert.Mennyi kilóméter van a gépben?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27176 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 21:27:32 »
Idézetet írta: egetozsolt - 2013.07.14 vasárnap, 19:06:17
Sziasztok!
Tegnapi nap folyamán olaszországbol jöttünk haza fele és udine után egyszercsak elkezdett villogni az izzítás jelzőm.Majd után rögtön le is állitotta a motort az ecu,ujra inditottam ment tovább,majd egy-két kilométer után ujra eljátszotta ezt jelenséget, megint leállít megint ujra inditottam(most már kirakta a sárga motorkodot is).utána probálgattam ürseben hiába pörgettem nem csinálta, majd elindultam megint, aztán késöbb rájöttem hogy csak a gyorsitásnál valamint az emelkedőknél csinálja. elég nehéz volt igy eljönni vele ausztrián keresztül magyarországra de röpke 10 ora alatt sikersen haza értünk......mai nap rádugtam a computert és kiolvasásbol kiderült hogy a nagynyomásummal van valami baj.
Kérdésem az lenne hogy valakinek volt-e hasonló baja?ha igen, neki mi volt a ludas?
olvastam hogy ujitanak fel nagynyomásut, győr környékén nem tud valaki valami helyet ahol iennel foglalkoznak?
Sok embertől hallottam sok mindent hogy lehet hogy a EGR-szelep csinálja vagy összeesett go szűrő belseje és kevés go miatt nem tud nyomást felépíteni.
Köszönöm előre a segitséget!
Engem ilyenkor nem szeretnek de nálam ez a szivattyú csere volt 4db porlasztóval.Ha a hiba kód is erre utal akkor vagy cseréled vagy felujítod.De a csúcsokat is megkell nézni mert ha a kopásból eredő fémreszelékkel megszórta őket sanszos a zoknak is a javítása.Ez nem EGR szelep ugyanis a gyorsításkor emelkedőn elereszti a nyomást .Húzós lesz a dolog.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27177 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 08:57:47 »
Idézetet írta: szabotom - 2013.07.13 szombat, 17:42:04
AndyA
Hogyan emlékszel , a HXS nek le volt dugózva sz EGR -e ?
Fogalmam sincs...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
David89
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27178 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 09:53:46 »
Sziasztok!
Az autom (TDCi, FMBA mondi) motorja kopog, és kormol. A kocsi nem megy rosszul, de érzetre később (2000-2200 rpm) között indul meg "igazán". A csúcsoknak bizonyítottan nincs bajuk. Érdekes, hogy ha üresbe túráztatom teljesen normalis a hangja. Hibaüzenet nincs! Van valami tippetek, mi lehet ez?
Köszönöm a segítséget!:)
Naplózva
gh14t20n
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27179 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 12:21:19 »
Idézetet írta: egetozsolt - 2013.07.14 vasárnap, 19:06:17
Sziasztok!
Tegnapi nap folyamán olaszországbol jöttünk haza fele és udine után egyszercsak elkezdett villogni az izzítás jelzőm.Majd után rögtön le is állitotta a motort az ecu,ujra inditottam ment tovább,majd egy-két kilométer után ujra eljátszotta ezt jelenséget, megint leállít megint ujra inditottam(most már kirakta a sárga motorkodot is).utána probálgattam ürseben hiába pörgettem nem csinálta, majd elindultam megint, aztán késöbb rájöttem hogy csak a gyorsitásnál valamint az emelkedőknél csinálja. elég nehéz volt igy eljönni vele ausztrián keresztül magyarországra de röpke 10 ora alatt sikersen haza értünk......mai nap rádugtam a computert és kiolvasásbol kiderült hogy a nagynyomásummal van valami baj.
Kérdésem az lenne hogy valakinek volt-e hasonló baja?ha igen, neki mi volt a ludas?
olvastam hogy ujitanak fel nagynyomásut, győr környékén nem tud valaki valami helyet ahol iennel foglalkoznak?
Sok embertől hallottam sok mindent hogy lehet hogy a EGR-szelep csinálja vagy összeesett go szűrő belseje és kevés go miatt nem tud nyomást felépíteni.
Köszönöm előre a segitséget!
Hasonlo cipoben jartam en is a hetekben, nekem teljesen bedaralta a magasnyomasut, toknretette az uzemanyagszabalyzot, 4 db porlasztocsucsot is csereltunk, atmostuk az egesz rendszert, uj gazolajszuro+ jarulekos alkatreszek, = 470.000 forint gyari uj alkatreszekbol.
Kicsit sok, de remelem most egy darabig jo lesz.
Hany km van az autoban?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27180 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 15:10:00 »
Idézetet írta: David89 - 2013.07.15 hétfő, 09:53:46
Sziasztok!
Az autom (TDCi, FMBA mondi) motorja kopog, és kormol. A kocsi nem megy rosszul, de érzetre később (2000-2200 rpm) között indul meg "igazán". A csúcsoknak bizonyítottan nincs bajuk. Érdekes, hogy ha üresbe túráztatom teljesen normalis a hangja. Hibaüzenet nincs! Van valami tippetek, mi lehet ez?
Köszönöm a segítséget!:)
Nézd végig a turbo csöveket. Olajsáros részt keress. Ha találsz olyat, akkor cseréld ki, mert az lyukas. Ha a bilincs környékén olyan, akkor próbálj rajta húzni.
A kopogás lehet porlasztóhiba is. Nekem is vopogott és kiderült, hogy az egyik porlasztó felújítós.
Naplózva
Steve5049
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27181 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 16:45:14 »
Sziasztok!
Szeretnék segítséget vagy tanácsot kérni tőletek.
Azt csinálja az autóm, hogy ha nagyobb terhelést kap, (pl. magasabb fordulatszám, klíma, stb.) akkor egyet ránt (érezni, hogy valami elektronika letilt) és elkezd villogni az izzítás lámpa, világít a motor visszajelző lámpa és elkezd esni a fordulatszám. Egy bizonyos fordulat alatt a töltés és az olajnyomás lámpa is elkezd világítani és ekkor megszűnik a szervo is. Ilyenkor a gázadásra már egyáltalán nem reagál, és leáll a motor. Ha ekkor félreállok az út szélén és várakozás nélkül újra indítom (természetesen az izzítási időt megvárva), akkor pöccre indul és gond nélkül megy egészen a következő megnövekvő terhelésig. A fogyasztására nincs semmilyen negatív hatással. 2 hete voltam családlátogatáson Cegléd – Nyíregyháza – Cegléd a 4-esen 100-as tempó, 6. sebesség, tempomat = 4,7l/100km.
Voltam vele a megszokott szerelőmnél, aki megnézte és a BC azt a hibát tárolta el, hogy „tüzelőanyag rendszer nyomás nem megfelelő” vagy valami ilyesmi. Azt mondta nagynyomású szivattyú lehet, de azt szétszedte, kitakarította és nem talált benne szinte semmit. Kicseréltem a gázolaj szűrőt is, az sem segített.
Találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Van ötlet merre keressem a hibát?
Jó lenne minél előbb a dolog végére érni, mert az autó igaz, hogy használható, de nem lehet vele egy rendeset előzni, mert mindig attól félek, hogy megáll vagy sem. Illetve nem tudom mennyit ártok vele, ha így használom!
Mindenkinek előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27182 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 17:01:11 »
Idézetet írta: Steve5049 - 2013.07.15 hétfő, 16:45:14
Sziasztok!
Szeretnék segítséget vagy tanácsot kérni tőletek.
Azt csinálja az autóm, hogy ha nagyobb terhelést kap, (pl. magasabb fordulatszám, klíma, stb.) akkor egyet ránt (érezni, hogy valami elektronika letilt) és elkezd villogni az izzítás lámpa, világít a motor visszajelző lámpa és elkezd esni a fordulatszám. Egy bizonyos fordulat alatt a töltés és az olajnyomás lámpa is elkezd világítani és ekkor megszűnik a szervo is. Ilyenkor a gázadásra már egyáltalán nem reagál, és leáll a motor. Ha ekkor félreállok az út szélén és várakozás nélkül újra indítom (természetesen az izzítási időt megvárva), akkor pöccre indul és gond nélkül megy egészen a következő megnövekvő terhelésig. A fogyasztására nincs semmilyen negatív hatással. 2 hete voltam családlátogatáson Cegléd – Nyíregyháza – Cegléd a 4-esen 100-as tempó, 6. sebesség, tempomat = 4,7l/100km.
Voltam vele a megszokott szerelőmnél, aki megnézte és a BC azt a hibát tárolta el, hogy „tüzelőanyag rendszer nyomás nem megfelelő” vagy valami ilyesmi. Azt mondta nagynyomású szivattyú lehet, de azt szétszedte, kitakarította és nem talált benne szinte semmit. Kicseréltem a gázolaj szűrőt is, az sem segített.
Találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Van ötlet merre keressem a hibát?
Jó lenne minél előbb a dolog végére érni, mert az autó igaz, hogy használható, de nem lehet vele egy rendeset előzni, mert mindig attól félek, hogy megáll vagy sem. Illetve nem tudom mennyit ártok vele, ha így használom!
Mindenkinek előre is köszönöm a segítséget.
Amikor elkezd villogni a malacfarok, akkor vészüzembe kapcsol és leáll. Ha a szerelőd szerint a szivattyú tiszta, akkor lehet, hogy a szivattyúban a nyomásszelep köszönt el. Ha visszaolvasol pár oldalt, akkor talász rá példát.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27183 Dátum:
2013.07.17 szerda, 08:32:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.13 szombat, 10:06:16
Olyanokat írnak, hogy simán hoz 15-20 pacit pluszban egy direktszűrős lélegeztetéssel megfejelve (anélkül csak 10-15 körül).
Létezik ez, vagy az csak akkor igaz, ha utánaigazíttatja az ember az üzemanyaggörbét is a vezérlésben?
Azt írjak az stdrivers.co.uk-n, hogy a 155 paciból sima ügy a 200, bár ahhoz már a kipufogót is mókolni kell, meg persze ez nyilván csak chipeléssel megy.
Szóval érdekelne esetleg valakit ilyen? Pofa azt írta, hogy 3 db-nál már adna 10% körüli kedvezményt, és közös beszerzés esetén a postaköltség is sokkal kedvezőbb.
AndyA
Senki többet, harmadszor egy tuning-intercoolerre?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27184 Dátum:
2013.07.17 szerda, 12:27:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.17 szerda, 08:32:19
Senki többet, harmadszor egy tuning-intercoolerre?
AndyA
Valaki bővebben kifejthetné nekem, hogy ez hogyan is működne, illetve a nagyobb intercooler miatt mit kellene még csinálni. Mert ha jól gondolom akkor csak jobb lesz a cooler hatásfoka és nagyobb lesz a levegő átengedési képessége. A kocsim még nincs chippleve, de tervben van, de sajnos mindig közbe jön valami.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27185 Dátum:
2013.07.17 szerda, 12:42:12 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.07.17 szerda, 12:27:20
Valaki bővebben kifejthetné nekem, hogy ez hogyan is működne, illetve a nagyobb intercooler miatt mit kellene még csinálni. Mert ha jól gondolom akkor csak jobb lesz a cooler hatásfoka és nagyobb lesz a levegő átengedési képessége. A kocsim még nincs chippleve, de tervben van, de sajnos mindig közbe jön valami.
Ez egy jó kérdés, én is ezt tettem fel. Ettől alapból nő a teljesítmény valamivel, vagy csak chippel lehet kihasználni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27186 Dátum:
2013.07.17 szerda, 13:01:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.17 szerda, 12:42:12
Ez egy jó kérdés, én is ezt tettem fel. Ettől alapból nő a teljesítmény valamivel, vagy csak chippel lehet kihasználni?
AndyA
szerintem natúrban nem sokat érzel rajta...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
alapjárat lassan, ugrálva esik vissza
«
Új hozzászólás #27187 Dátum:
2013.07.17 szerda, 14:05:10 »
Hello!
Esetleg volt vkinek ilyen?
70-80 kmh sebességnél ha üresbe teszem ( nem tartom benyomva a kuplungot ) -az alapjárat nem esik le rögtön a normálisra, hanem lassan - néha ugrálva - csúszik le.
Kivéve: ha benyomom a kuplungpedált, akkor utána rögtön leesik és ugy is marad.
Ez normális?
(esetleg összefüggésben lehet a hidegindításkori alapjárat ingadozással? )
Köszi!
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27188 Dátum:
2013.07.17 szerda, 14:08:36 »
Bocsánat, a fordulatszám kifejezést kellett volna használnom
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27189 Dátum:
2013.07.17 szerda, 14:35:51 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.07.17 szerda, 14:08:36
Bocsánat, a fordulatszám kifejezést kellett volna használnom
Ha mozog az autó, magasabb az alapjárat, mint álló helyzetben, és ezt azt hiszem, 2 vagy 3 fokozatban is állítja, ahogy lassulsz. Ha ugrál is, az már lehet baj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27190 Dátum:
2013.07.17 szerda, 14:50:04 »
Lassan esik lefelé, ugrálásnak inkább annyira nem nevezném valójában.
Köszi!
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.17 szerda, 14:35:51
Ha mozog az autó, magasabb az alapjárat, mint álló helyzetben, és ezt azt hiszem, 2 vagy 3 fokozatban is állítja, ahogy lassulsz. Ha ugrál is, az már lehet baj.
AndyA
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27191 Dátum:
2013.07.17 szerda, 14:51:49 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.07.17 szerda, 14:50:04
Lassan esik lefelé, ugrálásnak inkább annyira nem nevezném valójában.
Köszi!
Ahogy lassulsz, úgy lépked lefelé. Ha egyenletes a csökkenés, azaz nem pörög fel-le egy lépés alatt, akkor azzal nincs baj.
Próbáld ki álló helyzetből, csak gurítsd meg egyesben az autót, és utána nagyon lassan fékezz le. Picit fel fog menni, és éppen mielőtt megállna az autó, visszaesik a normál alapjáratra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27192 Dátum:
2013.07.17 szerda, 17:02:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.17 szerda, 12:42:12
Ez egy jó kérdés, én is ezt tettem fel. Ettől alapból nő a teljesítmény valamivel, vagy csak chippel lehet kihasználni?
AndyA
Simán beteszel egy nagyobb coolert sokmindent nem érsz el vele, max látszik hogy neked aztán mekkora coolered van a kocsiban.....jeee.
15-30LE-t egy chippel is röhögve és cooler sem kell hozzá...fölötte meg már zsebbe nyúlós a buli rendesen...cooler nagyobb turbóhoz kell mondjuk egy 2056-hoz már ajánlott......nem ártasz vele de semmi teljesitmény növekedést nem lessz szerintem....
Szeretem mikor számokat mondogatnak ennyi meg annyi LE és ez tuti....legtöbb ember azt se tudja hogy a forgalmiban lévő teljesitmény az főtengelyen leadott gyári adat, nemsok köze van ahhoz amit lead az útra,mert ugye elveszik a hajtásláncban elég sok belőle...ezért van hogy két pl 170LE autó nem ugyanugy megy...egyik jobban leadja,másik meg nem az aszfaltra...
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27193 Dátum:
2013.07.17 szerda, 19:51:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.07.17 szerda, 17:02:05
Simán beteszel egy nagyobb coolert sokmindent nem érsz el vele, max látszik hogy neked aztán mekkora coolered van a kocsiban.....jeee.
15-30LE-t egy chippel is röhögve és cooler sem kell hozzá...fölötte meg már zsebbe nyúlós a buli rendesen...cooler nagyobb turbóhoz kell mondjuk egy 2056-hoz már ajánlott......nem ártasz vele de semmi teljesitmény növekedést nem lessz szerintem....
Szeretem mikor számokat mondogatnak ennyi meg annyi LE és ez tuti....legtöbb ember azt se tudja hogy a forgalmiban lévő teljesitmény az főtengelyen leadott gyári adat, nemsok köze van ahhoz amit lead az útra,mert ugye elveszik a hajtásláncban elég sok belőle...ezért van hogy két pl 170LE autó nem ugyanugy megy...egyik jobban leadja,másik meg nem az aszfaltra...
Igaza van Bunyeknak. Én gyorsultam egy 207 LE diesel mercivel és 90-100km/h-ig partiban voltam.
Utána is csak lassan ment el mellettem...
A srác is mondta h, jól ment e drágaszág...
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27194 Dátum:
2013.07.17 szerda, 19:57:27 »
Fiuk OFF-oztam az EGR-emet és azt vettem észre h, az alapjáratom egy kicsit alacsonyabb
lett.
Ez normális?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27195 Dátum:
2013.07.17 szerda, 20:07:54 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.07.17 szerda, 19:57:27
Fiuk OFF-oztam az EGR-emet és azt vettem észre h, az alapjáratom egy kicsit alacsonyabb
lett.
Ez normális?
te irtál chip ügyben?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27196 Dátum:
2013.07.17 szerda, 20:14:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.07.17 szerda, 20:07:54
te irtál chip ügyben?
Én igen..
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27197 Dátum:
2013.07.17 szerda, 20:23:18 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.07.17 szerda, 20:14:09
Én igen..
ok...
Naplózva
verik
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27198 Dátum:
2013.07.17 szerda, 23:18:56 »
ford mondeo 2004 2.0 tdci 130Le, nem indul. A tünet a következő, egy előzőleg működő autóról van szó, indításnál 1-2 normál indítási hangot hallok, majd olyan mint ha elvveszne a kompresszió, és könnyen tekeredik a főtengely, de minden egyes indításnál ez a helyzet, mindezt megelőzte egy halk csattanás, ezután kezdte el ezt csinálni.
Alapadatok, kicsit megfáradt akkumulátor, de a főtengely forog, azt látom az ékszíjon
minden ötletet örömmel fogadok, nekem egyenlőre már elfogytak
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27199 Dátum:
2013.07.17 szerda, 23:21:06 »
Idézetet írta: verik - 2013.07.17 szerda, 23:18:56
ford mondeo 2004 2.0 tdci 130Le, nem indul. A tünet a következő, egy előzőleg működő autóról van szó, indításnál 1-2 normál indítási hangot hallok, majd olyan mint ha elvveszne a kompresszió, és könnyen tekeredik a főtengely, de minden egyes indításnál ez a helyzet, mindezt megelőzte egy halk csattanás, ezután kezdte el ezt csinálni.
Alapadatok, kicsit megfáradt akkumulátor, de a főtengely forog, azt látom az ékszíjon
minden ötletet örömmel fogadok, nekem egyenlőre már elfogytak
Ez által valami villogás-múszerek kimozdulása???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
537
538
539
540
541
542
543
[
544
]
545
546
547
548
549
550
551
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ