Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:57:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
543
544
545
546
547
548
549
[
550
]
551
552
553
554
555
556
557
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14638992 alkalommal)
0 Felhasználó és 150 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27450 Dátum:
2013.08.07 szerda, 11:58:36 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.08.07 szerda, 11:52:02
Sajna nem Vic nem tudta elintézni pedig gyári ford szivattyút vettem, és azt köhögték, hogy mivel nem ford szerelte be, így bukott a gari, holott látszik, hogy a tengelyen ferde az alátét, szóval ezt sem értem, hogy ha gyári új, akkor hogy lehet hogy valami ott nem stimmel, főleg, hogy úgy néz ki hogy felújított. Innét megrendült a bizadalmam, gondolom érthető..
Az alátétet vissza lehet egy csavarhúzóval tenni, csak nem akartuk a garimiatt, de aztán már vissza lett téve, szóval ok vele minden. Vagy várok még 200.000 km-t, és akkor is kicserélem, de nem hiszem, hogy még annyit elmegyek az autóval.
Elég sok olyan alkatrész van, ami cserefeláras, azaz a Ford visszakéri a rossz darabot, ezért az új picivel olcsóbb, majd felújítják és újra eladják akár újként is. Tipikus példa a sebességváltó, de akár még egy ilyen esetben is előfordulhat.
Dízel PCS-k ből is háromféle van, egy "gyári új" drágáért, meg kétféle "felújított új" valamivel alacsonyabb, kb. 2/3 árban a nagyon újhoz képest.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27451 Dátum:
2013.08.07 szerda, 11:59:28 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.08.07 szerda, 11:52:02
Sajna nem, Vyc nem tudta elintézni pedig gyári ford szivattyút vettem, és azt köhögték, hogy mivel nem ford szerelte be, így bukott a gari, holott látszik, hogy a tengelyen ferde az alátét, szóval ezt sem értem, hogy ha gyári új, akkor hogy lehet hogy valami ott nem stimmel, főleg, hogy úgy néz ki hogy felújított. Innét megrendült a bizadalmam, gondolom érthető..
Az alátétet vissza lehet egy csavarhúzóval tenni, csak nem akartuk a garimiatt, de aztán már vissza lett téve, szóval ok vele minden. Vagy várok még 200.000 km-t, és akkor is kicserélem, de nem hiszem, hogy még annyit elmegyek az autóval.
Mármint miben? A márkaszervizben? Nagyon sok alkatrész kereskedő nagy cég csak úgy vállal garanciát az általuk árult cuccra, ha az általuk kijelölt vagy a velük szerződésben álló szervizben szerelik be, persze jópézé, az adott alkatrészt.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27452 Dátum:
2013.08.07 szerda, 12:36:29 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.08.07 szerda, 11:52:02
Sajna nem, Vyc nem tudta elintézni pedig gyári ford szivattyút vettem, és azt köhögték, hogy mivel nem ford szerelte be, így bukott a gari, holott látszik, hogy a tengelyen ferde az alátét, szóval ezt sem értem, hogy ha gyári új, akkor hogy lehet hogy valami ott nem stimmel, főleg, hogy úgy néz ki hogy felújított. Innét megrendült a bizadalmam, gondolom érthető..
Az alátétet vissza lehet egy csavarhúzóval tenni, csak nem akartuk a garimiatt, de aztán már vissza lett téve, szóval ok vele minden. Vagy várok még 200.000 km-t, és akkor is kicserélem, de nem hiszem, hogy még annyit elmegyek az autóval.
Itt most kiről van szó?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27453 Dátum:
2013.08.07 szerda, 14:01:05 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.07 szerda, 12:36:29
Itt most kiről van szó?
Nem Vik (Viktor) hanem Wyctor-ról. Szeritnem.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27454 Dátum:
2013.08.07 szerda, 14:04:24 »
Igen, Wyctor-ról van szó, de erről igazából nem tehet, vagy nem tudom, de én beszívtam, de őt nem bántom, hanem inkább a Ford-ot..
0
Idézetet írta: Mad-V - 2013.08.07 szerda, 14:01:05
Nem Vik (Viktor) hanem Wyctor-ról. Szeritnem.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
jimszloby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27455 Dátum:
2013.08.07 szerda, 19:13:29 »
Van valakinek egy felesleges EGR dugó-ja ?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27456 Dátum:
2013.08.07 szerda, 21:35:59 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.08.07 szerda, 19:13:29
Van valakinek egy felesleges EGR dugó-ja ?
Asszem a wikiben találsz rajzot róla. 2mm-es lemezből kivágod, azt csá. Itt a rajz.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
Naplózva
jimszloby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27457 Dátum:
2013.08.07 szerda, 21:46:30 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.07 szerda, 21:35:59
Asszem a wikiben találsz rajzot róla. 2mm-es lemezből kivágod, azt csá. Itt a rajz.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
Naplózva
jimszloby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27458 Dátum:
2013.08.10 szombat, 14:36:11 »
Sajnos van még egy problémám a kocsival, pontosabban az alapjárattal...
Mikor elinditom van amikor rángat az auto de van mikor szépen jár.
Viszont megfigyeltem amikor rángat és ha beteszem hátramenetbe ( nyomom a kuplung-ot) megemelkedik egy kicsit a fordulatszám és szinte hibátlanul jár a motor, de van amikor hátramenetbe is rángat.
Aztán meg megyek vele 1-2 km a boltig, és mielött leállítottam volna szintén szép z alapjárat, bolt után kb 2 óra mulva elinditom és megint szép az alapjárat !
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27459 Dátum:
2013.08.10 szombat, 14:48:59 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.08.10 szombat, 14:36:11
Sajnos van még egy problémám a kocsival, pontosabban az alapjárattal...
Mikor elinditom van amikor rángat az auto de van mikor szépen jár.
Viszont megfigyeltem amikor rángat és ha beteszem hátramenetbe ( nyomom a kuplung-ot) megemelkedik egy kicsit a fordulatszám és szinte hibátlanul jár a motor, de van amikor hátramenetbe is rángat.
Aztán meg megyek vele 1-2 km a boltig, és mielött leállítottam volna szintén szép z alapjárat, bolt után kb 2 óra mulva elinditom és megint szép az alapjárat !
Egy résolajveszteség mérést azért csináltass rajta. Nekem is hasonló gondom volt. Az egyik porlasztó felújítós lett. (alapjáraton az összes go. résolajban ment vissza) ugrált az alapjárat, de melegen "kisimult".
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27460 Dátum:
2013.08.10 szombat, 19:53:32 »
Sziasztok,
TDDI-ben már próbálkoztam, de lehet ez általánosabb hiba. Most felmerül a lendkerék...
Akinek már volt ilyen hibája; ismerős ez a hang?
Csináltam ma egy videót a jobb első kerék felől, mert a motor aljából véltem hallani a hangot. A szíjtárcsát veszem indításkor. A hang és a kép sajna szét van csúszva, szóval azon ne legyetek meglepődve, hogy nem akkor indul a generátorszíj, amikor hallodat az indítózást.
A második indítózás után jobban hallatszik az a csattogó hang, amit nyomozunk.
http://www.youtube.com/watch?v=vkKu0f4_9HQ
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
ralliart
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27461 Dátum:
2013.08.10 szombat, 20:26:50 »
Úgy néz ki,megoldódott a probléma,köszi a tippeket:)
Egy korrekt BOSCH szervíz megnézte,szerencsére nem a nagynyomású volt hibás,
egy csatlakozásnál eresztett,elég nehéz volt behatárolni,de sikerült.
Betett volna a szivattyú hiba,mert nemrég volt önindító probléma.
Ráadásul 15-20e km-enként cserélem a g.o.szűrőt,rendes minőségűt,
így csodálkoztam volna.
Üdv
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27462 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 00:23:17 »
Idézetet írta: ralliart - 2013.08.10 szombat, 20:26:50
Úgy néz ki,megoldódott a probléma,köszi a tippeket:)
Egy korrekt BOSCH szervíz megnézte,szerencsére nem a nagynyomású volt hibás,
egy csatlakozásnál eresztett,elég nehéz volt behatárolni,de sikerült.
Betett volna a szivattyú hiba,mert nemrég volt önindító probléma.
Ráadásul 15-20e km-enként cserélem a g.o.szűrőt,rendes minőségűt,
így csodálkoztam volna.
Üdv
Az önindító hiba mióta van köszönő viszonyban a szivattyúval?Másik tedd már ki aláírásba a kocsid adatait.A go szürőt,hogy cseréled abból baj nincs mert én is cserélem minden olajcserekor,de attól még a szivattyú hiba adódik ám kopásból és mindegy,hogy körülötte mit cserélsz.Az hip-hopp tönkre megy mint nekem seperc alatt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ralliart
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27463 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 15:07:29 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.11 vasárnap, 00:23:17
Az önindító hiba mióta van köszönő viszonyban a szivattyúval?Másik tedd már ki aláírásba a kocsid adatait.A go szürőt,hogy cseréled abból baj nincs mert én is cserélem minden olajcserekor,de attól még a szivattyú hiba adódik ám kopásból és mindegy,hogy körülötte mit cserélsz.Az hip-hopp tönkre megy mint nekem seperc alatt.
Hello!
Nem írtam,hogy köze lenne hozzá,csak nemrég avval volt probléma,és kicsit sok lett volna.
Tisztában vagyok vele,hogy "ami elromolhat,el is romlik",csak ebbe a vasban még 200 e km sincs,
elég normálisan van szervízelve,így nem esett volna jól,de szerencsére nem kellett egyenlőre cserélni ezt.
Vannak minden autóval kapcsolatban pozitív és negatív dolgok,ez tény,és bár nem vagyok nagy szakember,
de sajnos a forumon leírt gyakoribb hibák közül több már nálam is előfordult(szervoszivattyú,önindító,kormánymű folyás,
gen.feszítő,főt.szíjtárcsa....)de mivel már több mint 120 e km lett beletéve,meg amennyi előtte,így ez belefér,
a pozitív dolgokat nem kell írnom...sőt,ezek a hibák más dízelnél is vannak.
És akkor még örülök,hogy nem volt soha porlasztóval gond,meg sok más dologgal...
Üdv
Naplózva
jimszloby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27464 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 15:37:40 »
Tegnap levettem az EGR szelepet, ( nekem miért elektromos csatlakozó rajta ? ) kitisztitottam annak ellenére hogy állitolag 1 hete a szerelő kitisztiotta, és most azon gondolkozok hogy ledugozzam-e? kolegámnak is MK3 as face liftes mondeo ja van , és Ő azt mondta hogy a face lifteseket nem szokták ledugozni...
Ti hogy vagytok ezzel ?
Ja és szerelés közben észrevettem egy 1-2 cm es szakadást a turbo csövemen... ez okozhatott alapjárati problémát vagy a "malacfarkos" problémát ??
Aztán félig tankoltam a kocsit shell kuton és beleöntöttem egy wynn's injector cleaner-t majd 2. ba és 3. ba szabályzásig nyomtam neki. Most szebb az alapjáratom de még mindig nem "tökéletes".
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27465 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 15:46:22 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.08.11 vasárnap, 15:37:40
Tegnap levettem az EGR szelepet, ( nekem miért elektromos csatlakozó rajta ? ) kitisztitottam annak ellenére hogy állitolag 1 hete a szerelő kitisztiotta, és most azon gondolkozok hogy ledugozzam-e? kolegámnak is MK3 as face liftes mondeo ja van , és Ő azt mondta hogy a face lifteseket nem szokták ledugozni...
Ti hogy vagytok ezzel ?
Ja és szerelés közben észrevettem egy 1-2 cm es szakadást a turbo csövemen... ez okozhatott alapjárati problémát vagy a "malacfarkos" problémát ??
Aztán félig tankoltam a kocsit shell kuton és beleöntöttem egy wynn's injector cleaner-t majd 2. ba és 3. ba szabályzásig nyomtam neki. Most szebb az alapjáratom de még mindig nem "tökéletes".
A szakadás alapjárati gondot nem hiszem, viszont nem megy az autó, mivel elszökik a turbo nyomás. Azt minél előbb cseréld ki. Nem olcsó, viszont drága. A keres-kínálban találsz egy linket a közös beszerzésnél a szilikoncsőre, hogy milyet és honnan vegyél. Az olcsóbb és jobban bírja.
http://mondeo.hu/index.php?topic=12449.0
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.11 vasárnap, 15:49:50 írta Lacika71
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27466 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 15:48:36 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.08.11 vasárnap, 15:37:40
Tegnap levettem az EGR szelepet, ( nekem miért elektromos csatlakozó rajta ? ) kitisztitottam annak ellenére hogy állitolag 1 hete a szerelő kitisztiotta, és most azon gondolkozok hogy ledugozzam-e? kolegámnak is MK3 as face liftes mondeo ja van , és Ő azt mondta hogy a face lifteseket nem szokták ledugozni...
Ti hogy vagytok ezzel ?
Ja és szerelés közben észrevettem egy 1-2 cm es szakadást a turbo csövemen... ez okozhatott alapjárati problémát vagy a "malacfarkos" problémát ??
Aztán félig tankoltam a kocsit shell kuton és beleöntöttem egy wynn's injector cleaner-t majd 2. ba és 3. ba szabályzásig nyomtam neki. Most szebb az alapjáratom de még mindig nem "tökéletes".
Nos dugózd le az a jó.Mindenki ledugózza.Hibát fog dobni mert ahogy írtad EU4-es a motorod.De ez nem okoz gondot,ezt kilehet ütni mindig a hozzá való eszközzel.A repedt turbo csövet azonnal cseréld ki.A malacfarkos probléma sok dologtól lehet.Olvasstas hibát ha van eltárolt akkor könnyebb vele foglalkozni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27467 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 15:50:16 »
Idézetet írta: ralliart - 2013.08.11 vasárnap, 15:07:29
Hello!
Nem írtam,hogy köze lenne hozzá,csak nemrég avval volt probléma,és kicsit sok lett volna.
Tisztában vagyok vele,hogy "ami elromolhat,el is romlik",csak ebbe a vasban még 200 e km sincs,
elég normálisan van szervízelve,így nem esett volna jól,de szerencsére nem kellett egyenlőre cserélni ezt.
Vannak minden autóval kapcsolatban pozitív és negatív dolgok,ez tény,és bár nem vagyok nagy szakember,
de sajnos a forumon leírt gyakoribb hibák közül több már nálam is előfordult(szervoszivattyú,önindító,kormánymű folyás,
gen.feszítő,főt.szíjtárcsa....)de mivel már több mint 120 e km lett beletéve,meg amennyi előtte,így ez belefér,
a pozitív dolgokat nem kell írnom...sőt,ezek a hibák más dízelnél is vannak.
És akkor még örülök,hogy nem volt soha porlasztóval gond,meg sok más dologgal...
Üdv
Az aláírásodhoz dobj egy évjáratot mert így bármilyen lehet és nehezebb a tanácsadás hozzá.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
jimszloby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27468 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 17:12:40 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.11 vasárnap, 15:48:36
Nos dugózd le az a jó.Mindenki ledugózza.Hibát fog dobni mert ahogy írtad EU4-es a motorod.De ez nem okoz gondot,ezt kilehet ütni mindig a hozzá való eszközzel.A repedt turbo csövet azonnal cseréld ki.A malacfarkos probléma sok dologtól lehet.Olvasstas hibát ha van eltárolt akkor könnyebb vele foglalkozni.
Vettem egy hiba kod olvasót, jövő héten fog megjönni.
A turbo csövet körbe ragasztottuk nyers gumival + szövet szálas ragasztóval. Kolega azt mondta hogy egy örök év + 1. Egyenlőre igy marad aztán majd meglátom.
Ki tudja majd kiütni a hibát ?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27469 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 17:44:35 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.08.11 vasárnap, 17:12:40
Vettem egy hiba kod olvasót, jövő héten fog megjönni.
A turbo csövet körbe ragasztottuk nyers gumival + szövet szálas ragasztóval. Kolega azt mondta hogy egy örök év + 1. Egyenlőre igy marad aztán majd meglátom.
Ki tudja majd kiütni a hibát ?
Amit vettél hozzá azzal te is,csak arra készülj fel hogy dugózás miatt ez vissza jön.Semmi baj nincs ezzel természetes,de havonta egyszer dugd rá a kütyüt és nézd meg nincs-e más hiba.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27470 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 18:11:10 »
Ismerős kocsiján előjött a régi történet - egr dugózás után világít a Check engine. Mivel az 2006-os, svájci autó, van elektromos turbó, és van rajta még egy vákuumcső. Tehát vákuum meg csati is.
Állítólag, ha jelez a check engine, akkor annál az autónál másképp üzemel a motor. Ezért nem szabad égnie a lámpának.
Ez igaz? Ilyet senki sem állított még a fórumon eddig.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.11 vasárnap, 18:15:20 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27471 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 18:22:33 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.08.11 vasárnap, 18:11:10
Ismerős kocsiján előjött a régi történet - egr dugózás után világít a Check engine. Mivel az 2006-os, svájci autó, van elektromos turbó, és van rajta még egy vákuumcső. Tehát vákuum meg csati is.
Állítólag, ha jelez a check engine, akkor annál az autónál másképp üzemel a motor. Ezért nem szabad égnie a lámpának.
Ez igaz? Ilyet senki sem állított még a fórumon eddig.
A turbón vákuumcső is és csatlakozó is?
Nekünk is elektromos a turbó, és nincs semmi, ha ég a lámpa. Szerintem amiről szó lehet, az az, hogy az elektromos működtetésű EGR-nél, ha a motor nem tudja nyitni-zárni a szelepet, akkor vészüzembe megy a kocsi valami (nem p0401) hibakóddal. De a dugózás ilyet nem okoz, azt csak elégtelen áramlásként (p0401) fogja dobni a motor, és nem lesz vészüzem.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27472 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 19:41:17 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.08.11 vasárnap, 18:11:10
Ismerős kocsiján előjött a régi történet - egr dugózás után világít a Check engine. Mivel az 2006-os, svájci autó, van elektromos turbó, és van rajta még egy vákuumcső. Tehát vákuum meg csati is.
Állítólag, ha jelez a check engine, akkor annál az autónál másképp üzemel a motor. Ezért nem szabad égnie a lámpának.
Ez igaz? Ilyet senki sem állított még a fórumon eddig.
Ha megnézed az aláírásom, akkor látod, hogy nekem is EU4-es az autóm (2007-es), elektromos EGR-el, ami le van dugózva. Nekem jóformán folyamatosan világít emiatt a check engine lámpám, de semmivel nem rosszabb a teljesítménye. Ott valami más grimbusz lehet. Ha törlöd a hibakódot, akkor megszűnik a probléma?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27473 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 23:28:47 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.08.11 vasárnap, 18:11:10
Ismerős kocsiján előjött a régi történet - egr dugózás után világít a Check engine. Mivel az 2006-os, svájci autó, van elektromos turbó, és van rajta még egy vákuumcső. Tehát vákuum meg csati is.
Állítólag, ha jelez a check engine, akkor annál az autónál másképp üzemel a motor. Ezért nem szabad égnie a lámpának.
Ez igaz? Ilyet senki sem állított még a fórumon eddig.
Az véletlenül nem 2.2-es mert azt ugytudom ha teljesen elektromos akkor állandóan vészüzemben van ha dugózzák.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27474 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 10:12:19 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.08.11 vasárnap, 18:11:10
Ismerős kocsiján előjött a régi történet - egr dugózás után világít a Check engine. Mivel az 2006-os, svájci autó, van elektromos turbó, és van rajta még egy vákuumcső. Tehát vákuum meg csati is.
Állítólag, ha jelez a check engine, akkor annál az autónál másképp üzemel a motor. Ezért nem szabad égnie a lámpának.
Ez igaz? Ilyet senki sem állított még a fórumon eddig.
Nekem is ilyen EGR-em van. Semmit nem okoz ha ég a check engine EGR miatt, legalább is nem tapasztaltam semmi negatívumot, sem teljesítményben, sem fogyiban.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
djgin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27475 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 10:13:13 »
Sziasztok!
2006-os, 5 ajtós MK3, 2.0 TdCi, 130 Le (183 000 km), sok-e a 6,7-6,8 l/100 km fogyasztás, nyáron, mindig klímával, 90%-ban városon kívül, autópályán óra szerinti 150 tempomattal, országúton 110 tempomattal, ha lehet (országút autópálya megoszlása kb 50-50 %), 2 felnőtt, 1 kisgyerek, kb. 80-100 kg csomaggal. A kevés városi út igen rövid, 1-5 km közötti, heti 2-3 alkalommal. Tetőcsomi, thulebox ilyesmi nincs. 205/50 R17 abroncsok, gyári könnyűfém felnin. Télen ugyanez 6,2-6,4 volt, igaz akkor klíma nem volt, és átlagban kb 10 km/h-val kisebb tempo...
Sokaktól kevesebbeket hallok (kb. 1 liter), nálam van a gond, vagy ők vetítenek a tempóról vagy fogyasztásról....? Tudom hogy ez már EUR4-es, az eur3-asok gépkönyv szerint is talán 2-3 decivel takarékosabbak.
Köszi a választ előre is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27476 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 10:28:48 »
Idézetet írta: djgin - 2013.08.12 hétfő, 10:13:13
Sziasztok!
2006-os, 5 ajtós MK3, 2.0 TdCi, 130 Le (183 000 km), sok-e a 6,7-6,8 l/100 km fogyasztás, nyáron, mindig klímával, 90%-ban városon kívül, autópályán óra szerinti 150 tempomattal, országúton 110 tempomattal, ha lehet (országút autópálya megoszlása kb 50-50 %), 2 felnőtt, 1 kisgyerek, kb. 80-100 kg csomaggal. A kevés városi út igen rövid, 1-5 km közötti, heti 2-3 alkalommal. Tetőcsomi, thulebox ilyesmi nincs. 205/50 R17 abroncsok, gyári könnyűfém felnin. Télen ugyanez 6,2-6,4 volt, igaz akkor klíma nem volt, és átlagban kb 10 km/h-val kisebb tempo...
Sokaktól kevesebbeket hallok (kb. 1 liter), nálam van a gond, vagy ők vetítenek a tempóról vagy fogyasztásról....? Tudom hogy ez már EUR4-es, az eur3-asok gépkönyv szerint is talán 2-3 decivel takarékosabbak.
Köszi a választ előre is.
Ha nyár, klíma, tényleg 150 és 110 (ugye tudjuk, hogy 130 és 90 a megengedett!), és sok utas + cucc, akkor simán, a téli is rendben lehet. Itt már pl. az sem mindegy, hogy óra vagy GPS szerint mész 150-et.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27477 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 10:34:42 »
Idézetet írta: djgin - 2013.08.12 hétfő, 10:13:13
Sziasztok!
2006-os, 5 ajtós MK3, 2.0 TdCi, 130 Le (183 000 km), sok-e a 6,7-6,8 l/100 km fogyasztás, nyáron, mindig klímával, 90%-ban városon kívül, autópályán óra szerinti 150 tempomattal, országúton 110 tempomattal, ha lehet (országút autópálya megoszlása kb 50-50 %), 2 felnőtt, 1 kisgyerek, kb. 80-100 kg csomaggal. A kevés városi út igen rövid, 1-5 km közötti, heti 2-3 alkalommal. Tetőcsomi, thulebox ilyesmi nincs. 205/50 R17 abroncsok, gyári könnyűfém felnin. Télen ugyanez 6,2-6,4 volt, igaz akkor klíma nem volt, és átlagban kb 10 km/h-val kisebb tempo...
Sokaktól kevesebbeket hallok (kb. 1 liter), nálam van a gond, vagy ők vetítenek a tempóról vagy fogyasztásról....? Tudom hogy ez már EUR4-es, az eur3-asok gépkönyv szerint is talán 2-3 decivel takarékosabbak.
Köszi a választ előre is.
a leirtak alapján nállad van a gond a sebesség megválasztása miatt.
aki kevesebbet ir nem vetit semmit mivel nem úgy használja az autót mint te.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Daniel End
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27478 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 11:34:13 »
Idézetet írta: schecter - 2013.08.10 szombat, 19:53:32
Sziasztok,
TDDI-ben már próbálkoztam, de lehet ez általánosabb hiba. Most felmerül a lendkerék...
Akinek már volt ilyen hibája; ismerős ez a hang?
Csináltam ma egy videót a jobb első kerék felől, mert a motor aljából véltem hallani a hangot. A szíjtárcsát veszem indításkor. A hang és a kép sajna szét van csúszva, szóval azon ne legyetek meglepődve, hogy nem akkor indul a generátorszíj, amikor hallodat az indítózást.
A második indítózás után jobban hallatszik az a csattogó hang, amit nyomozunk.
http://www.youtube.com/watch?v=vkKu0f4_9HQ
Hello!
Az enyém is adott ilyen hangokat, az főtengely szíjtárcsám és a szíjfeszítőm adta meg magát. A csere után elmúlt ez a hang.
Naplózva
djgin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27479 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 11:41:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.12 hétfő, 10:28:48
Ha nyár, klíma, tényleg 150 és 110 (ugye tudjuk, hogy 130 és 90 a megengedett!), és sok utas + cucc, akkor simán, a téli is rendben lehet. Itt már pl. az sem mindegy, hogy óra vagy GPS szerint mész 150-et.
AndyA
Köszi, írtam, hogy óra szerinti értékek. Tapasztalatom szerint 5%-ot csal az óra felfelé, GPS szerint ezek 143-144, illetve 104-105. Nem véletlen van ez így, ugyanis ennyivel nem kapok drága fotót (+20 illetve +15 a tűrés a jelen jogszabályok szerint, ez alatt csak helyszíni bírság adható), csak akkor büntetnek, ha kivesznek, amire autópályán azért kevés az esély, országúton, már kicsit nagyobb, de ott sem jellemző.
Naplózva
djgin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27480 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 11:45:33 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.12 hétfő, 10:34:42
a leirtak alapján nállad van a gond a sebesség megválasztása miatt.
aki kevesebbet ir nem vetit semmit mivel nem úgy használja az autót mint te.
Akiktől kevesebbet hallottam hasonló tempókat emlegettek....
Szeretek haladni, és azért ez nem őrült száguldozás, és szerintem egy ilyen autónál ez a biztonság rovására sem nagyon megy. Egy kölcsön fiestában a múltkor még 130al is csak ritkán mertem menni a pályán... Lélekvesztő feeling...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27481 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 11:49:38 »
Idézetet írta: djgin - 2013.08.12 hétfő, 11:41:32
Köszi, írtam, hogy óra szerinti értékek. Tapasztalatom szerint 5%-ot csal az óra felfelé, GPS szerint ezek 143-144, illetve 104-105. Nem véletlen van ez így, ugyanis ennyivel nem kapok drága fotót (+20 illetve +15 a tűrés a jelen jogszabályok szerint, ez alatt csak helyszíni bírság adható), csak akkor büntetnek, ha kivesznek, amire autópályán azért kevés az esély, országúton, már kicsit nagyobb, de ott sem jellemző.
Én hasonló cuccal, de 225-ös gumikon produkálok nagyrészt csak autópályán haladva GPS 130-cal 6,3-6,4 körüli adatokat. Neked kisebb a gumid, de magasabb a tempó - a légellenállás itt már többet számít, mint a gördülési ellenállás.
Nem irreálisak a mondott adatok, még ha másnál lehetnek jobbak is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27482 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 19:10:21 »
Idézetet írta: djgin - 2013.08.12 hétfő, 11:45:33
Akiktől kevesebbet hallottam hasonló tempókat emlegettek....
Szeretek haladni, és azért ez nem őrült száguldozás, és szerintem egy ilyen autónál ez a biztonság rovására sem nagyon megy. Egy kölcsön fiestában a múltkor még 130al is csak ritkán mertem menni a pályán... Lélekvesztő feeling...
igen nagyobb biztonsággal halad mint egy fiesta a lassulást pedig mindenki értékelje magának
és ugye nem olyan nagy azért ez az autó mint amekkorára magasztalja sok tulaj. a nagyobbak könnyebben mozognak és érhetik a kissebbeket meglepetések a "nem őrült száguldozás" során.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
djgin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27483 Dátum:
2013.08.13 kedd, 13:32:52 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.12 hétfő, 19:10:21
igen nagyobb biztonsággal halad mint egy fiesta a lassulást pedig mindenki értékelje magának
és ugye nem olyan nagy azért ez az autó mint amekkorára magasztalja sok tulaj. a nagyobbak könnyebben mozognak és érhetik a kissebbeket meglepetések a "nem őrült száguldozás" során.
Hát igen, viszont nem is olyan kicsi, mint sok "nem tulaj" mondja... Meglepve tapasztaltam pl az adatokat megnézve, hogy nagyobb (igaz minimálisan), mint egy E39-es 5ös BMW... (szélesség, magasság, hosszúság tekintetében). Persze abban nagyobb a hely, de csak elöl és az a hátsó lábtér rovására megy, mert ugye a befoglaló méretek adottak... Szóval nem rossz "kis" kocsi ez...
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27484 Dátum:
2013.08.13 kedd, 16:46:33 »
Idézetet írta: djgin - 2013.08.13 kedd, 13:32:52
Hát igen, viszont nem is olyan kicsi, mint sok "nem tulaj" mondja... Meglepve tapasztaltam pl az adatokat megnézve, hogy nagyobb (igaz minimálisan), mint egy E39-es 5ös BMW... (szélesség, magasság, hosszúság tekintetében). Persze abban nagyobb a hely, de csak elöl és az a hátsó lábtér rovására megy, mert ugye a befoglaló méretek adottak... Szóval nem rossz "kis" kocsi ez...
mert szintén felsö közép kategória.miért lenne nagyobb.nézd meg a phaeton adatait de ez itt már off meg aztán nem akarom itt futtatni ezt az autót mert nem ide tartozik(nem egy kategória
)
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27485 Dátum:
2013.08.13 kedd, 18:11:38 »
Mai probléma!
2001 FMBA motorkódú 2.0 TDCI már sokadik alkalommal nem indul csak 3-4 indításra. Hibakód olvasás Autocom P1664 és P0191.
A fórum alapján az akku alatti testkábel tisztítás ill. IDM csatlakozó kontakt hiba. A P0191 főtengely jeladó.
Találkozott valaki ezekkel?
Frissen Üza szűrő csere megvolt.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27486 Dátum:
2013.08.13 kedd, 19:19:39 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2013.08.13 kedd, 18:11:38
Mai probléma!
2001 FMBA motorkódú 2.0 TDCI már sokadik alkalommal nem indul csak 3-4 indításra. Hibakód olvasás Autocom P1664 és P0191.
A fórum alapján az akku alatti testkábel tisztítás ill. IDM csatlakozó kontakt hiba. A P0191 főtengely jeladó.
Találkozott valaki ezekkel?
Frissen Üza szűrő csere megvolt.
hali! hát akkor valószinű a főtengely jeladód rossz és azért nem indul el az autó!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27487 Dátum:
2013.08.13 kedd, 19:33:25 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.08.13 kedd, 19:19:39
hali! hát akkor valószinű a főtengely jeladód rossz és azért nem indul el az autó!
P0191 nem a CKP (főtengely forgásérzékelő) és nem is áll vele semmilyen kapcsolatban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27488 Dátum:
2013.08.13 kedd, 19:37:14 »
Két jeladó van! Az úgy nevezett CKP a felsőholtponti jeladó, illetve a főtengely jeladó. A fórum szerint a P0191 a főtengely jeladó. Az indulási gond attól származhat. Levegősödés a szűrő csere miatt nem lehet, mert csinálta előtte is. Most sajnos egyre sűrűbb.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27489 Dátum:
2013.08.13 kedd, 19:39:27 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2013.08.13 kedd, 19:37:14
Két jeladó van! Az úgy nevezett CKP a felsőholtponti jeladó, illetve a főtengely jeladó. A fórum szerint a P0191 a főtengely jeladó. Az indulási gond attól származhat. Levegősödés a szűrő csere miatt nem lehet, mert csinálta előtte is. Most sajnos egyre sűrűbb.
hát ha levegősödik akkor a csatlakozók szarok nézd át őket nincs-e gázolaj nyom körülöttük!próbáld meg cserélni a jeladót hogy akkor is csinálja-e ha igen akkor a másikat is cseréld!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27490 Dátum:
2013.08.13 kedd, 19:43:19 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2013.08.13 kedd, 19:37:14
Két jeladó van! Az úgy nevezett CKP a felsőholtponti jeladó, illetve a főtengely jeladó. A fórum szerint a P0191 a főtengely jeladó. Az indulási gond attól származhat. Levegősödés a szűrő csere miatt nem lehet, mert csinálta előtte is. Most sajnos egyre sűrűbb.
A főtengely a CKP (CranKshaft Position)
A vezérműtengely a CMP (CaMshaft Position)
A fórum szerint? Szerintem ennél biztosabb információra kéne hagyatkozni...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27491 Dátum:
2013.08.13 kedd, 19:45:24 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2013.08.13 kedd, 18:11:38
Mai probléma!
2001 FMBA motorkódú 2.0 TDCI már sokadik alkalommal nem indul csak 3-4 indításra. Hibakód olvasás Autocom P1664 és P0191.
A fórum alapján az akku alatti testkábel tisztítás ill. IDM csatlakozó kontakt hiba. A P0191 főtengely jeladó.
Találkozott valaki ezekkel?
Frissen Üza szűrő csere megvolt.
DTC P1664 = FIP (Fuel Injection Pump) malfunction (possible air ingress in low pressure fuel side).
a P1664 arra utal, hogy nagynyomású szivattyúnak volt valami kínja. A zárójeles rész arra utalhat, hogy levegősödhet a szivattyú bemenő oldala. Szűrő koszolódás? tömítetlenség?
P0191=Tüzelőanyagelosztónyomás-jeladó „kell”értéktartományon kívüli érték
csak egy lelkes fórumozó vagyok
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27492 Dátum:
2013.08.13 kedd, 19:51:23 »
Ezt találtam!
" CMP (DTC P0340)
A vezérműtengely-jeladó meghibásodása azonnali motorleállást illetve be nem indulást okoz. Ami rossz hír, hogy ez a hiba nagy forgalomban is előjön, ilyenkor se fék, se szervó, illetve hol jó, hol nem, a jó hír viszont, hogy sanszos, hogy a motor újbóli beindítására megjavul, illetve házilag is cserélhető fillérekből. (2009. augusztus 5000Ft)
CKP (DTC P0335)
Na ha ez meghibásodik, akkor el sem indul a verda. Ez a főtengely helyzetérzékelő, pontosan behatárolható hibakód alapján. A hiba oka lehet a szenzor / vezetékelés meghibásodása, a szenzor elmozdulása illetve a lendkeréken lévő főtengely helyzetjelző fogak meghibásodása (lendkerék hiba vagy nem megfelelő felszerelése) Cseréje bonyolultabb, de megoldható házilag is. "
Akkor csak nem holtponti jeladók lesznek!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27493 Dátum:
2013.08.13 kedd, 20:04:42 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2013.08.13 kedd, 19:51:23
Ezt találtam!
" CMP (DTC P0340)
A vezérműtengely-jeladó meghibásodása azonnali motorleállást illetve be nem indulást okoz. Ami rossz hír, hogy ez a hiba nagy forgalomban is előjön, ilyenkor se fék, se szervó, illetve hol jó, hol nem, a jó hír viszont, hogy sanszos, hogy a motor újbóli beindítására megjavul, illetve házilag is cserélhető fillérekből. (2009. augusztus 5000Ft)
CKP (DTC P0335)
Na ha ez meghibásodik, akkor el sem indul a verda. Ez a főtengely helyzetérzékelő, pontosan behatárolható hibakód alapján. A hiba oka lehet a szenzor / vezetékelés meghibásodása, a szenzor elmozdulása illetve a lendkeréken lévő főtengely helyzetjelző fogak meghibásodása (lendkerék hiba vagy nem megfelelő felszerelése) Cseréje bonyolultabb, de megoldható házilag is. "
Akkor csak nem holtponti jeladók lesznek!
hát szerintem inkább a főtengely holtponti jeladó lehet ludas!vagy a lendkerékkel van valami!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27494 Dátum:
2013.08.13 kedd, 20:06:20 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2013.08.13 kedd, 19:51:23
Ezt találtam!
" CMP (DTC P0340)
A vezérműtengely-jeladó meghibásodása azonnali motorleállást illetve be nem indulást okoz. Ami rossz hír, hogy ez a hiba nagy forgalomban is előjön, ilyenkor se fék, se szervó, illetve hol jó, hol nem, a jó hír viszont, hogy sanszos, hogy a motor újbóli beindítására megjavul, illetve házilag is cserélhető fillérekből. (2009. augusztus 5000Ft)
CKP (DTC P0335)
Na ha ez meghibásodik, akkor el sem indul a verda. Ez a főtengely helyzetérzékelő, pontosan behatárolható hibakód alapján. A hiba oka lehet a szenzor / vezetékelés meghibásodása, a szenzor elmozdulása illetve a lendkeréken lévő főtengely helyzetjelző fogak meghibásodása (lendkerék hiba vagy nem megfelelő felszerelése) Cseréje bonyolultabb, de megoldható házilag is. "
Akkor csak nem holtponti jeladók lesznek!
2 órája még P1664 és P0191 volt a hibakód.
Ha félre értettem valamit, akkor én kérek elnézést.
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27495 Dátum:
2013.08.13 kedd, 20:07:33 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.08.13 kedd, 20:04:42
hát szerintem inkább a főtengely holtponti jeladó lehet ludas!vagy a lendkerékkel van valami!
Nincs erre utaló hibaüzenet..... Miért erőlteted?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27496 Dátum:
2013.08.13 kedd, 20:13:20 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.13 kedd, 20:07:33
Nincs erre utaló hibaüzenet..... Miért erőlteted?
akkor passzolom!most így jobban visszaolvasva valamit nagyon elnéztem! lehet a levegősödés miatt!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.13 kedd, 20:21:17 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27497 Dátum:
2013.08.13 kedd, 20:17:57 »
Idézetet írta: Domeeno - 2013.08.13 kedd, 20:06:20
2 órája még P1664 és P0191 volt a hibakód.
Ha félre értettem valamit, akkor én kérek elnézést.
A válaszokra reagáltam, ill tovább kutattam.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27498 Dátum:
2013.08.13 kedd, 20:29:38 »
Ezt ti hogy értelmezitek??
"P0191 (Fuel pressure sensor malfunction) - non-elec
trical fault
Symptoms:
• Engine will not start - glow plug warning lamp fl
ashes.
Cause:
• In most cases this is a software fault. In the pr
ocess, the system recognizes a fuel
pressure which is implausible for the given conditi
ons.
1.
Turn the ignition key to ignition ON. At this momen
t, using WDS data logger, the fuel pressure
should be below 90 bar.
2.
If the fuel pressure is higher than 90 bar then thi
s is a fault, as the pressure is dissipated after
the ignition is switched off.
3.
Upload the latest PCM calibration using WDS"
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27499 Dátum:
2013.08.13 kedd, 21:00:57 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.13 kedd, 20:07:33
Nincs erre utaló hibaüzenet..... Miért erőlteted?
P0315 Crankshaft Position System Variation Not Learned
Itt van!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
543
544
545
546
547
548
549
[
550
]
551
552
553
554
555
556
557
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ