Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:09:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
552
553
554
555
556
557
558
[
559
]
560
561
562
563
564
565
566
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685038 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27900 Dátum:
2013.09.07 szombat, 21:18:41 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.07 szombat, 21:17:08
de.
ááááááá....de normál esetben tied is összenyomható volt akkor.....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27901 Dátum:
2013.09.07 szombat, 21:22:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.07 szombat, 21:18:41
ááááááá....de normál esetben tied is összenyomható volt akkor.....
dehogy! A labdának semmi baja nem volt.a kipuff felől tört el a tengely,vele 1ütt a szélkerék.20ért adtam el egy felújító cégnek.gondolom jól jött nekik a kompresszorkerék,meg az aluháza.az sértetlen volt.
de mondok jobbat.azt hiszem,hogy amit Motorcrafttól vettem,az pont ugyan annyira keményen mozgott.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27902 Dátum:
2013.09.07 szombat, 22:04:59 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.07 szombat, 21:22:36
dehogy! A labdának semmi baja nem volt.a kipuff felől tört el a tengely,vele 1ütt a szélkerék.20ért adtam el egy felújító cégnek.gondolom jól jött nekik a kompresszorkerék,meg az aluháza.az sértetlen volt.
de mondok jobbat.azt hiszem,hogy amit Motorcrafttól vettem,az pont ugyan annyira keményen mozgott.
Akkor mondok valamit énis...ami nem úgy mozog MKIII diesel mondeon a vákumlabda, mint a videóm-on......az mind
SZ@R
!!!!!!
Naplózva
Szücsi_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27903 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 09:05:51 »
Sziasztok!
Megosztanék itt egy problémámat, amire hátha kerülne megoldás, javaslat, tipp vagy bármi okos dolog.
Nem túl régen nagynyomású szivattyú, 4 porlasztó és vezérlő lett felújítva, cserélve. Éppen nyaralás előtt volt, így meg is lett a próbaút. Az alábbi dolgokat tapasztaltam:
-Hidegen kicsit tovább kellett forgatni, hogy induljon, ezelőtt pedig pöcc-röff.
-Gázadásnál némi furcsa csörgő hang egy kis fekete füst, ami magasabb fordulaton már kitisztul.
Kérdeztem a szerelőm, ez mitől van. Mondja, hogy nem lett felprogramozva a porlasztó, mert arra már nem volt ideje. Jó -gondoltam- ha a Balatonra elvitt, csak hazavisz. Nem is volt semmi gond, max annyi, hogy előfordult, hogy melegen is nehezen indult, de mire hazajöttem (bő 1000 km csavargás) a csörgő hang és füstölés megszűnt, a hidegindítási gond megmaradt.
Itthon, pár nappal később, sikerült felprogramozni a porlasztókat, műszer szerint hiba mentes.
Na és most jön az érdekes dolog...
A csörgő hang és a füstölés visszatért (I'll be back), gondoltam, semmi gond, ha egyszer kitisztult, kitisztul ismét. De pár napja, simán gond nélkül hazajöttem vele, extra tapasztalatok nélkül. Reggel kicsit furán indult, olyan háromhengeresen járt, majd leállt. Majd az istennek sem akart beindulni. Nagyon olyannak tűnt mint ami nem kap üzemanyagot. Kipróbáltam egy-két dolgot, de azóta sem vállalja az elindulást.
-Tanktól a szűrőig könnyen jön a cucc, alig szívtam meg, már folyt a nafta.
-A szűrő is 2 hónapos azon is simán megy a cucc.
Viszont... az üzemanyag csövek igencsak üresek voltak minden irányba. Visszatettem a régi szivattyú mágnes-szelepét, de nem lett változás.
Mivel a szerelőm már 4 napja ígéri, hogy eljön megnézni... szóval gondoltam hátha van itt valakinek valami ilyen jellegű problémára tippje, tanácsa.
Mi lehet a gond?
-szivattyú
-mágnes-szelep
-vezérmű jeladó
-bármi más amire nem gondolok?
Minden épkézláb, használható megoldást szívesen fogadok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27904 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 11:57:12 »
Idézetet írta: Szücsi_ - 2013.09.08 vasárnap, 09:05:51
Sziasztok!
Megosztanék itt egy problémámat, amire hátha kerülne megoldás, javaslat, tipp vagy bármi okos dolog.
A szgépnek van egy kis korrekciós módja, vagyis a visszamért adatok alapján korrigál.
Csúccsere után kellett volna progizni is. De mind1, az autó kezdett hozzátanulni, majd amikor felprogramozták, kezdődik minden előről.
Vagyis, menj le vele még kb ezer kilométert, és szerintem javulni fog. A csörgős indulás is ilyen.
Viszont azt nem értem, hogy lehetnek üresek az üa csövek.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27905 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 12:12:26 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.07 szombat, 20:38:35
Na, akkor holnap ezzel kezdem. Köszi!
Ha meg bizonytalan vagyok, akkor leveszem a vízpumpát, aztán megvizsgálom.
Nakéremszépen. Levettük a vízpumpát. A tengelyen a bordák sértetlenek, a szervószivattyún úgyszintén. Tekerem körbe a vízpumpa tengelyét, belül a lapátkerék meg áll egy helyben!
Tavaly novemberben lett felrakva. SKF. Azt hittem azért az még egy márka.
Számlát megtaláltam, elvileg még garanciás. Csakhogy. "Garanciális igény elbírálásának feltétele az alkatrész szakműhelyben történő beszerelése és az erről szóló számla"
Akkor ezt most bebuktam? Mintha attól ment volna tönkre, hogy nem szakműhelyben lett beszerelve....
Igazad volt Alf, tényleg a vízpumpa, pedig én nem hittem volna!
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27906 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 12:19:53 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.09.08 vasárnap, 12:12:26
Nakéremszépen. Levettük a vízpumpát. A tengelyen a bordák sértetlenek, a szervószivattyún úgyszintén. Tekerem körbe a vízpumpa tengelyét, belül a lapátkerék meg áll egy helyben!
Tavaly novemberben lett felrakva. SKF. Azt hittem azért az még egy márka.
Számlát megtaláltam, elvileg még garanciás. Csakhogy. "Garanciális igény elbírálásának feltétele az alkatrész szakműhelyben történő beszerelése és az erről szóló számla"
Akkor ezt most bebuktam? Mintha attól ment volna tönkre, hogy nem szakműhelyben lett beszerelve....
Igazad volt Alf, tényleg a vízpumpa, pedig én nem hittem volna!
sajnálom,hogy így alakult.ellenben örülök,hogy megvan a hiba.gyorsan kicseréled,és ismét minden rendben lesz a verdával.
bebuktad az skf-et-nincs mit tenni.
Én használtam meyle tupust,hiátlanul üzemelt,csk javasolni tudom,és csak 20e.
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szücsi_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27907 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 15:04:18 »
Igen, azt sejtettem, hogy idővel újra beáll. De sejtelmem sincs miért nem indul. A közös nyomónál leoldottam a go csöveket, ott látszott üzemanyag...
Idézetet írta: Angel - 2013.09.08 vasárnap, 11:57:12
A szgépnek van egy kis korrekciós módja, vagyis a visszamért adatok alapján korrigál.
Csúccsere után kellett volna progizni is. De mind1, az autó kezdett hozzátanulni, majd amikor felprogramozták, kezdődik minden előről.
Vagyis, menj le vele még kb ezer kilométert, és szerintem javulni fog. A csörgős indulás is ilyen.
Viszont azt nem értem, hogy lehetnek üresek az üa csövek.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27908 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 15:38:00 »
Idézetet írta: Szücsi_ - 2013.09.08 vasárnap, 15:04:18
Igen, azt sejtettem, hogy idővel újra beáll. De sejtelmem sincs miért nem indul. A közös nyomónál leoldottam a go csöveket, ott látszott üzemanyag...
Esetleg levegősödhet valahol az ü.a rendszer?
Naplózva
Szücsi_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27909 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 16:10:19 »
Nem tudom, elképzelhető, de akkor hol vajon? És ennyire, hogy bármit csinálok nuku üzemanyag?
Idézetet írta: tpmportal - 2013.09.08 vasárnap, 15:38:00
Esetleg levegősödhet valahol az ü.a rendszer?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27910 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 16:25:06 »
Idézetet írta: Szücsi_ - 2013.09.08 vasárnap, 16:10:19
Nem tudom, elképzelhető, de akkor hol vajon? És ennyire, hogy bármit csinálok nuku üzemanyag?
Szivattyú előtti részen valahol, szűrő gyorscsatijait lehet nézegetni esetleg.
Milyen műszered, programod van? Railnyomást tudsz vele nézni?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27911 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 16:38:41 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.09.08 vasárnap, 16:25:06
Szivattyú előtti részen valahol, szűrő gyorscsatijait lehet nézegetni esetleg.
Milyen műszered, programod van? Railnyomást tudsz vele nézni?
Az a szivattyú jól fellett ujítva???ha elfelejtették programozni a csúcsokat akkor ez is benne lehet ezeknél
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27912 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 17:14:31 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.08 vasárnap, 12:19:53
sajnálom,hogy így alakult.ellenben örülök,hogy megvan a hiba.gyorsan kicseréled,és ismét minden rendben lesz a verdával.
bebuktad az skf-et-nincs mit tenni.
Én használtam meyle tupust,hiátlanul üzemelt,csk javasolni tudom,és csak 20e.
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007
Tudod mi volt a baja? A vízpumpa fedelét illesztőperselyek nélkül rakták rá (két furatnál kéne lennie perselynek), ezért nem volt központos és a járókerék beleért a fedélbe. Ki van fényesedve a helye. A műanyag járókerék végül megrepedt és elforgott a tengelyen.
Egyébként elég igényes, masszív konstrukciónak tűnik ez az skf. Pl. a fedele is fém, nem pedig műanyag, mint a legtöbb gyártónál. Ha rendesen össze van rakva, akkor biztos sokáig elmenne. Csak hát a kínai összeszerelő üzemben gondolom úgy gondolták, hogy "jó lesz az így is".
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Szücsi_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27913 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 17:40:42 »
Nincs semmilyen, manualisan probalgattam.
Idézetet írta: tpmportal - 2013.09.08 vasárnap, 16:25:06
Szivattyú előtti részen valahol, szűrő gyorscsatijait lehet nézegetni esetleg.
Milyen műszered, programod van? Railnyomást tudsz vele nézni?
Naplózva
Szücsi_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27914 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 17:56:53 »
Igen, első gondolatom nekem is a szivattyú. Ha a sz..r szivattyúval és porlasztókkal simán indult hidegen, azóta meg vacakol néha melegen is...
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.09.08 vasárnap, 16:38:41
Az a szivattyú jól fellett ujítva???ha elfelejtették programozni a csúcsokat akkor ez is benne lehet ezeknél
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27915 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 18:09:15 »
Idézetet írta: Szücsi_ - 2013.09.08 vasárnap, 17:56:53
Igen, első gondolatom nekem is a szivattyú. Ha a sz..r szivattyúval és porlasztókkal simán indult hidegen, azóta meg vacakol néha melegen is...
Erre azt mondom ami saját tapsztalat,hogy ha rossz az nem egyformán rossz.mert nekem szivattyú+4csúcs egyszerre lett cserélve és sosem indult nehezen semilyen körülmények között,sosem volt traktoros hangja,viszont mindig nagyobb terhelésnél letiltott és le is állt.Nos azért kérdeztem mivel ez nem szívja fel az üzemanyagot lehet nem jó a szivattyúd.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Szücsi_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27916 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 18:25:01 »
Ez még talán a jobbik eset lenne mert 2 hónapja sincs hogy csinálták, így erősen garanciás. Kiadok érte 70k-t és 1 hónapig jó...? Nonszensz...
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.09.08 vasárnap, 18:09:15
Erre azt mondom ami saját tapsztalat,hogy ha rossz az nem egyformán rossz.mert nekem szivattyú+4csúcs egyszerre lett cserélve és sosem indult nehezen semilyen körülmények között,sosem volt traktoros hangja,viszont mindig nagyobb terhelésnél letiltott és le is állt.Nos azért kérdeztem mivel ez nem szívja fel az üzemanyagot lehet nem jó a szivattyúd.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27917 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 18:44:33 »
Idézetet írta: Szücsi_ - 2013.09.08 vasárnap, 18:25:01
Ez még talán a jobbik eset lenne mert 2 hónapja sincs hogy csinálták, így erősen garanciás. Kiadok érte 70k-t és 1 hónapig jó...? Nonszensz...
Nem vigasz,de volt itt olyan akinek 1 hét volt sőt ismerősnek 3 hónap lett mire ujra és ujra javították és jó lett.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Szücsi_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27918 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 18:49:37 »
Remek... akkor ismét autó nélkül leszek egy ideig... Köszi az info-t.
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.09.08 vasárnap, 18:44:33
Nem vigasz,de volt itt olyan akinek 1 hét volt sőt ismerősnek 3 hónap lett mire ujra és ujra javították és jó lett.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27919 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 19:05:50 »
1 Nem látok hibakódokat. Enélkül egy centit nem lépnék.
2 Egy rendes szerelő kell, aki ért is hozzá.
Enélkül sokba fog kerülni a móka...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27920 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 20:18:32 »
Idézetet írta: Szücsi_ - 2013.09.08 vasárnap, 18:49:37
Remek... akkor ismét autó nélkül leszek egy ideig... Köszi az info-t.
kannából inditsd...porlasztóknál nyisd meg az anyákat hogy lazák legyenek és inditózz...ha nem jön a gázolaj akkor szivattyú csá...
Naplózva
Szücsi_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27921 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 20:29:25 »
Sajna egyelőre ott tudom ütni a vasat ahol csinálták. Csak annyira elfoglalt aki csinálta, hogy nincs ideje ránézni...
Csak gondoltam érdeklődöm, hogy házilag milyen lehetőségem van némi vizsgálódásra.
Idézetet írta: Angel - 2013.09.08 vasárnap, 19:05:50
1 Nem látok hibakódokat. Enélkül egy centit nem lépnék.
2 Egy rendes szerelő kell, aki ért is hozzá.
Enélkül sokba fog kerülni a móka...
Naplózva
Szücsi_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27922 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 20:30:28 »
Ezt még ki fogom próbálni, köszi!
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.08 vasárnap, 20:18:32
kannából inditsd...porlasztóknál nyisd meg az anyákat hogy lazák legyenek és inditózz...ha nem jön a gázolaj akkor szivattyú csá...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27923 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 21:55:32 »
Idézetet írta: Szücsi_ - 2013.09.08 vasárnap, 20:29:25
.... Csak annyira elfoglalt aki csinálta, hogy nincs ideje ránézni...
Ja, gondolom.....és milyen melege lehet, amikor felhívod.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27924 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 10:27:47 »
Idézetet írta: Szücsi_ - 2013.09.08 vasárnap, 20:29:25
Sajna egyelőre ott tudom ütni a vasat ahol csinálták. Csak annyira elfoglalt aki csinálta, hogy nincs ideje ránézni...
Csak gondoltam érdeklődöm, hogy házilag milyen lehetőségem van némi vizsgálódásra.
Ne a vasat, hanem azt üsd, aki nem csinálta meg rendesen. Lehet, hogy utána jó lesz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27925 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 11:12:22 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.09 hétfő, 10:27:47
Ne a vasat, hanem azt üsd, aki nem csinálta meg rendesen. Lehet, hogy utána jó lesz.
Neki biztosan, de az autójának...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27926 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 11:13:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.09 hétfő, 11:12:22
Neki biztosan, de az autójának...?
AndyA
Tudod, egy magát nagy embernek tartó nem is olyan régen megmondta, hogy a jó gyerek is akkor tanul rendesen, ha ütik.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27927 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 11:15:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.09 hétfő, 11:12:22
Neki biztosan, de az autójának...?
AndyA
az autóval üti?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27928 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 11:17:25 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.09 hétfő, 11:13:58
Tudod, egy magát nagy embernek tartó nem is olyan régen megmondta, hogy a jó gyerek is akkor tanul rendesen, ha ütik.
gondolom ez sokak tapasztalata
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27929 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 11:48:33 »
Sziasztok!
Lehet tök egyszerű dolgot kérdezek de a TDCI motorban merre találom az önindítót?
Köszi
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27930 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 11:58:52 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.09 hétfő, 11:48:33
Sziasztok!
Lehet tök egyszerű dolgot kérdezek de a TDCI motorban merre találom az önindítót?
Köszi
a motor és a hűtő között jobb kéz felől vizszintesen henger alakú egy kissebb hengerrel a hátán.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27931 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 12:00:40 »
Idézetet írta: coboy - 2013.09.09 hétfő, 11:58:52
a motor és a hűtő között jobb kéz felől vizszintesen henger alakú egy kissebb hengerrel a hátán.
Köszönöm!
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27932 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 12:01:58 »
Idézetet írta: Laci74 - 2013.09.09 hétfő, 12:00:40
Köszönöm!
meg van ?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27933 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 14:37:25 »
Idézetet írta: coboy - 2013.09.09 hétfő, 11:17:25
gondolom ez sokak tapasztalata
Ezt nem tudom és nem értek vele egyet. Ha a mondatra rákeresel, akkor meg fogod találni, hogy ki mondta, ahogy arra is, hogy az illettő egy netto b.rom.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27934 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 14:50:06 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.09 hétfő, 14:37:25
Ezt nem tudom és nem értek vele egyet. Ha a mondatra rákeresel, akkor meg fogod találni, hogy ki mondta, ahogy arra is, hogy az illettő egy netto b.rom.
Hagyjuk inkább. Egyáltalán nem dízelmotortéma, sőt, nem is fórumtéma.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27935 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 15:30:40 »
Idézetet írta: coboy - 2013.09.09 hétfő, 12:01:58
meg van ?
Igen megvan,sajnos hiába kocogtattam meg,hogy hátha...A szerelők már elvontatták,innentől az ő dolguk.
De köszönöm a segítségeket!
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Szücsi_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27936 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 16:14:00 »
Kipróbálva. Igaz nem kannából, csak flakonból. A csövön szépen ment a nafta, porlasztó teteje taknyos lett, ergo... akkor a szivattyú mégis jó.
Laikusként egyelőre a vezér jeladóra tippelek (szívtam vele amikor v6 omega volt, az se indult pedig minden ok volt).
De majd a mester megmondja a frankót.
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.08 vasárnap, 20:18:32
kannából inditsd...porlasztóknál nyisd meg az anyákat hogy lazák legyenek és inditózz...ha nem jön a gázolaj akkor szivattyú csá...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27937 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 16:29:03 »
Idézetet írta: Szücsi_ - 2013.09.09 hétfő, 16:14:00
Kipróbálva. Igaz nem kannából, csak flakonból. A csövön szépen ment a nafta, porlasztó teteje taknyos lett, ergo... akkor a szivattyú mégis jó.
Laikusként egyelőre a vezér jeladóra tippelek (szívtam vele amikor v6 omega volt, az se indult pedig minden ok volt).
De majd a mester megmondja a frankót.
akkor szivattyú szállit....ha ezután visszahúzod az anyákat és inditózol, nem indul be?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27938 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 16:54:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.09 hétfő, 16:29:03
akkor szivattyú szállit....ha ezután visszahúzod az anyákat és inditózol, nem indul be?
Szállít, de lehet nem állítja elő a szükséges nyomást.
Ezt egy multiméterrel fél perc alatt lehet ellenőrizni indítózás közben, hogy kialakul-e az induláshoz szükséges minimum nyomás. Te is tudod....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Szücsi_
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27939 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 17:22:29 »
Sajna már nem tudom, mert az akksi lekettyent, éppen töltődik. Multiméter van, azzal hogy tudnám megnézni és mennyinek kellene lenni. Na és hova kellene tekerni a műszert?
Idézetet írta: GSR - 2013.09.09 hétfő, 16:54:42
Szállít, de lehet nem állítja elő a szükséges nyomást.
Ezt egy multiméterrel fél perc alatt lehet ellenőrizni indítózás közben, hogy kialakul-e az induláshoz szükséges minimum nyomás. Te is tudod....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27940 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 20:36:51 »
Idézetet írta: GSR - 2013.09.09 hétfő, 16:54:42
Szállít, de lehet nem állítja elő a szükséges nyomást.
Ezt egy multiméterrel fél perc alatt lehet ellenőrizni indítózás közben, hogy kialakul-e az induláshoz szükséges minimum nyomás. Te is tudod....
Az már egy következő fokozat az orális élvezetek lépcsőfokán...eddig nem volt üzemanyag a csövekben sem...már van..
multiméterrel? nyomást? feszültségérték alapján rail csőről visszaszámolva még ok...de rátolok egy diag műszert inkább az megnézem úgy...
vagy hogy gondoltad?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27941 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 20:45:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.09 hétfő, 20:36:51
Az már egy következő fokozat az orális élvezetek lépcsőfokán...eddig nem volt üzemanyag a csövekben sem...már van..
multiméterrel? nyomást? feszültségérték alapján rail csőről visszaszámolva még ok...de rátolok egy diag műszert inkább az megnézem úgy...
vagy hogy gondoltad?
Tudod te hogyan gondoltam
.... nyilván a szenzor feszültséget és nem közvetlen a nyomást.
Az bőven elég infó, hogy hogyan tovább.
Diag nincs mindenkinél kéznél, de egy multiméter háztartási tartozék.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27942 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 21:05:30 »
Idézetet írta: Szücsi_ - 2013.09.09 hétfő, 16:14:00
Kipróbálva. Igaz nem kannából, csak flakonból. A csövön szépen ment a nafta, porlasztó teteje taknyos lett, ergo... akkor a szivattyú mégis jó.
Laikusként egyelőre a vezér jeladóra tippelek (szívtam vele amikor v6 omega volt, az se indult pedig minden ok volt).
De majd a mester megmondja a frankót.
Nem kevés az, hogy "taknyos lett"? Ott alapjáraton is elég nagy nyomásnak kell lennie (szerintem min. 400bar), laza hollandernél ott dőlnie kéne a gázolajnak, nem?
Asszem a cr pumpa után van egy nyomásszabályzó szelep, nem az a ludas?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
jimszloby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27943 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 21:34:09 »
Tanácstalan vagyok, nem tudom mit csináljak... El tudnám vitetni az injektorokat asszem Kiskunlacházára, van ott egy injektor javitó műhely akik ráadásul 50 % kedvezménybe vannak a Bosch-al . Nem tudom hogy most ez igaz vagy csak részben az...
Ja és barátnőm elvitte az autót dolgozni, Siófokra am kb 100 km és előzés közben megint csinálta a malacfarkos hibát, épp egy buszt előzött, amikor elment az ereje majd miután megelőzte a buszt ( nagy nehezen, padló gázzal ) le is állt a motor. Klima nélkül ment. Hozzá teszem a turbo csövem még mindig csak ragasztva van !
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27944 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 21:56:58 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.09.09 hétfő, 21:34:09
Tanácstalan vagyok, nem tudom mit csináljak... El tudnám vitetni az injektorokat asszem Kiskunlacházára, van ott egy injektor javitó műhely akik ráadásul 50 % kedvezménybe vannak a Bosch-al . Nem tudom hogy most ez igaz vagy csak részben az...
Ja és barátnőm elvitte az autót dolgozni, Siófokra am kb 100 km és előzés közben megint csinálta a malacfarkos hibát, épp egy buszt előzött, amikor elment az ereje majd miután megelőzte a buszt ( nagy nehezen, padló gázzal ) le is állt a motor. Klima nélkül ment. Hozzá teszem a turbo csövem még mindig csak ragasztva van !
akkor vidd a szivattyút ha leállt mert akkor az is rossz.Diaggal nézzétek meg milyen hibát ír ki.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27945 Dátum:
2013.09.09 hétfő, 22:03:07 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.09.09 hétfő, 21:34:09
Tanácstalan vagyok, nem tudom mit csináljak... El tudnám vitetni az injektorokat asszem Kiskunlacházára, van ott egy injektor javitó műhely akik ráadásul 50 % kedvezménybe vannak a Bosch-al . Nem tudom hogy most ez igaz vagy csak részben az...
Ja és barátnőm elvitte az autót dolgozni, Siófokra am kb 100 km és előzés közben megint csinálta a malacfarkos hibát, épp egy buszt előzött, amikor elment az ereje majd miután megelőzte a buszt ( nagy nehezen, padló gázzal ) le is állt a motor. Klima nélkül ment. Hozzá teszem a turbo csövem még mindig csak ragasztva van !
Üdv a klubban! Én is igy jártam. Ma guritottam szerelőhöz......szivattyú csere első körben....
Naplózva
jagxt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27946 Dátum:
2013.09.10 kedd, 16:12:40 »
Hallo! Tud vki 1 olyan mühelyt ahol 4db bontott (tökéletesen üzemelt)504es injektornak, adnak uj kodot anélkül hogy 40 ezerért fel akarnák ujitani darabját? Elöre is köszi az ötleteket.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27947 Dátum:
2013.09.10 kedd, 16:38:53 »
Idézetet írta: jagxt - 2013.09.10 kedd, 16:12:40
Hallo! Tud vki 1 olyan mühelyt ahol 4db bontott (tökéletesen üzemelt)504es injektornak, adnak uj kodot anélkül hogy 40 ezerért fel akarnák ujitani darabját? Elöre is köszi az ötleteket.
Ha még eredeti a befecskendező, akkor rajta van a kódja.
Ha nem és nincs meg, akkor pl. Filep diesel vagy egyéb komolyabb dízeles tudja padra rakni és kódot generálni hozzá.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27948 Dátum:
2013.09.10 kedd, 16:50:33 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.09.09 hétfő, 22:03:07
Üdv a klubban! Én is igy jártam. Ma guritottam szerelőhöz......szivattyú csere első körben....
ez elég hamar összejött!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27949 Dátum:
2013.09.10 kedd, 19:08:45 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.09.10 kedd, 16:50:33
ez elég hamar összejött!
nekem is pont ez ugrott be.basszus most vette.na ezért megy el mindenkinek a dizeltol a kedve.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak:
1
...
552
553
554
555
556
557
558
[
559
]
560
561
562
563
564
565
566
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ