Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:32:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 552 553 554 555 556 557 558 [559] 560 561 562 563 564 565 566 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14647988 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27900 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:18:41 »

de. beka3 pias Grin

ááááááá....de normál esetben tied is összenyomható volt akkor..... beka3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27901 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:22:36 »

ááááááá....de normál esetben tied is összenyomható volt akkor..... beka3
dehogy! A labdának semmi baja nem volt.a kipuff felől tört el a tengely,vele 1ütt a szélkerék.20ért adtam el egy felújító cégnek.gondolom jól jött nekik a kompresszorkerék,meg az aluháza.az sértetlen volt.

de mondok jobbat.azt hiszem,hogy amit Motorcrafttól vettem,az pont ugyan annyira keményen mozgott. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27902 Dátum: 2013.09.07 szombat, 22:04:59 »

dehogy! A labdának semmi baja nem volt.a kipuff felől tört el a tengely,vele 1ütt a szélkerék.20ért adtam el egy felújító cégnek.gondolom jól jött nekik a kompresszorkerék,meg az aluháza.az sértetlen volt.

de mondok jobbat.azt hiszem,hogy amit Motorcrafttól vettem,az pont ugyan annyira keményen mozgott. Wink

Akkor mondok valamit énis...ami nem úgy mozog MKIII diesel mondeon a vákumlabda, mint a videóm-on......az mind SZ@R!!!!!!   eplus2
Naplózva
Szücsi_
Vendég
« Új hozzászólás #27903 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 09:05:51 »

Sziasztok!
Megosztanék itt egy problémámat, amire hátha kerülne megoldás, javaslat, tipp vagy bármi okos dolog.
Nem túl régen nagynyomású szivattyú, 4 porlasztó és vezérlő lett felújítva, cserélve. Éppen nyaralás előtt volt, így meg is lett a próbaút. Az alábbi dolgokat tapasztaltam:
-Hidegen kicsit tovább kellett forgatni, hogy induljon, ezelőtt pedig pöcc-röff.
-Gázadásnál némi furcsa csörgő hang egy kis fekete füst, ami magasabb fordulaton már kitisztul.
Kérdeztem a szerelőm, ez mitől van. Mondja, hogy nem lett felprogramozva a porlasztó, mert arra már nem volt ideje. Jó -gondoltam- ha a Balatonra elvitt, csak hazavisz. Nem is volt semmi gond, max annyi, hogy előfordult, hogy melegen is nehezen indult, de mire hazajöttem (bő 1000 km csavargás) a csörgő hang és füstölés megszűnt, a hidegindítási gond megmaradt.
Itthon, pár nappal később, sikerült felprogramozni a porlasztókat, műszer szerint hiba mentes.
Na és most jön az érdekes dolog...
A csörgő hang és a füstölés visszatért (I'll be back), gondoltam, semmi gond, ha egyszer kitisztult, kitisztul ismét. De pár napja, simán gond nélkül hazajöttem vele, extra tapasztalatok nélkül. Reggel kicsit furán indult, olyan háromhengeresen járt, majd leállt. Majd az istennek sem akart beindulni. Nagyon olyannak tűnt mint ami nem kap üzemanyagot. Kipróbáltam egy-két dolgot, de azóta sem vállalja az elindulást.
-Tanktól a szűrőig könnyen jön a cucc, alig szívtam meg, már folyt a nafta.
-A szűrő is 2 hónapos azon is simán megy a cucc.
Viszont... az üzemanyag csövek igencsak üresek voltak minden irányba. Visszatettem a régi szivattyú mágnes-szelepét, de nem lett változás.
Mivel a szerelőm már 4 napja ígéri, hogy eljön megnézni... szóval gondoltam hátha van itt valakinek valami ilyen jellegű problémára tippje, tanácsa.
Mi lehet a gond?
-szivattyú
-mágnes-szelep
-vezérmű jeladó
-bármi más amire nem gondolok?

Minden épkézláb, használható megoldást szívesen fogadok. Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27904 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 11:57:12 »

Sziasztok!
Megosztanék itt egy problémámat, amire hátha kerülne megoldás, javaslat, tipp vagy bármi okos dolog.

A szgépnek van egy kis korrekciós módja, vagyis a visszamért adatok alapján korrigál.
Csúccsere után kellett volna progizni is. De mind1, az autó kezdett hozzátanulni, majd amikor felprogramozták, kezdődik minden előről.
Vagyis, menj le vele még kb ezer kilométert, és szerintem javulni fog. A csörgős indulás is ilyen.
Viszont azt nem értem, hogy lehetnek üresek az üa csövek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27905 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 12:12:26 »

Na, akkor holnap ezzel kezdem. Köszi!
Ha meg bizonytalan vagyok, akkor leveszem a vízpumpát, aztán megvizsgálom.


Nakéremszépen. Levettük a vízpumpát. A tengelyen a bordák sértetlenek, a szervószivattyún úgyszintén. Tekerem körbe a vízpumpa tengelyét, belül a lapátkerék meg áll egy helyben!  Shocked
Tavaly novemberben lett felrakva. SKF. Azt hittem azért az még egy márka.
Számlát megtaláltam, elvileg még garanciás. Csakhogy. "Garanciális igény elbírálásának feltétele az alkatrész szakműhelyben történő beszerelése és az erről szóló számla"
Akkor ezt most bebuktam? Mintha attól ment volna tönkre, hogy nem szakműhelyben lett beszerelve....

Igazad volt Alf, tényleg a vízpumpa, pedig én nem hittem volna!  taps   worship
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27906 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 12:19:53 »

Nakéremszépen. Levettük a vízpumpát. A tengelyen a bordák sértetlenek, a szervószivattyún úgyszintén. Tekerem körbe a vízpumpa tengelyét, belül a lapátkerék meg áll egy helyben!  Shocked
Tavaly novemberben lett felrakva. SKF. Azt hittem azért az még egy márka.
Számlát megtaláltam, elvileg még garanciás. Csakhogy. "Garanciális igény elbírálásának feltétele az alkatrész szakműhelyben történő beszerelése és az erről szóló számla"
Akkor ezt most bebuktam? Mintha attól ment volna tönkre, hogy nem szakműhelyben lett beszerelve....

Igazad volt Alf, tényleg a vízpumpa, pedig én nem hittem volna!  taps   worship
sajnálom,hogy így alakult.ellenben örülök,hogy megvan a hiba.gyorsan kicseréled,és ismét minden rendben lesz a verdával.
bebuktad az skf-et-nincs mit tenni.
Én használtam meyle tupust,hiátlanul üzemelt,csk javasolni tudom,és csak 20e.
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szücsi_
Vendég
« Új hozzászólás #27907 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 15:04:18 »

Igen, azt sejtettem, hogy idővel újra beáll. De sejtelmem sincs miért nem indul. A közös nyomónál leoldottam a go csöveket, ott látszott üzemanyag...

A szgépnek van egy kis korrekciós módja, vagyis a visszamért adatok alapján korrigál.
Csúccsere után kellett volna progizni is. De mind1, az autó kezdett hozzátanulni, majd amikor felprogramozták, kezdődik minden előről.
Vagyis, menj le vele még kb ezer kilométert, és szerintem javulni fog. A csörgős indulás is ilyen.
Viszont azt nem értem, hogy lehetnek üresek az üa csövek.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27908 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 15:38:00 »

Igen, azt sejtettem, hogy idővel újra beáll. De sejtelmem sincs miért nem indul. A közös nyomónál leoldottam a go csöveket, ott látszott üzemanyag...


Esetleg levegősödhet valahol az ü.a rendszer?
Naplózva
Szücsi_
Vendég
« Új hozzászólás #27909 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 16:10:19 »

Nem tudom, elképzelhető, de akkor hol vajon? És ennyire, hogy bármit csinálok nuku üzemanyag?

Esetleg levegősödhet valahol az ü.a rendszer?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27910 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 16:25:06 »

Nem tudom, elképzelhető, de akkor hol vajon? És ennyire, hogy bármit csinálok nuku üzemanyag?


Szivattyú előtti részen valahol, szűrő gyorscsatijait lehet nézegetni esetleg.

Milyen műszered, programod van? Railnyomást tudsz vele nézni?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27911 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 16:38:41 »

Szivattyú előtti részen valahol, szűrő gyorscsatijait lehet nézegetni esetleg.

Milyen műszered, programod van? Railnyomást tudsz vele nézni?
Az a szivattyú jól fellett ujítva???ha elfelejtették programozni a csúcsokat akkor ez is benne lehet ezeknél
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27912 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 17:14:31 »

sajnálom,hogy így alakult.ellenben örülök,hogy megvan a hiba.gyorsan kicseréled,és ismét minden rendben lesz a verdával.
bebuktad az skf-et-nincs mit tenni.
Én használtam meyle tupust,hiátlanul üzemelt,csk javasolni tudom,és csak 20e.
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007

Tudod mi volt a baja? A vízpumpa fedelét illesztőperselyek nélkül rakták rá (két furatnál kéne lennie perselynek), ezért nem volt központos és a járókerék beleért a fedélbe. Ki van fényesedve a helye. A műanyag járókerék végül megrepedt és elforgott a tengelyen.
Egyébként elég igényes, masszív konstrukciónak tűnik ez az skf. Pl. a fedele is fém, nem pedig műanyag, mint a legtöbb gyártónál. Ha rendesen össze van rakva, akkor biztos sokáig elmenne. Csak hát a kínai összeszerelő üzemben gondolom úgy gondolták, hogy "jó lesz az így is".
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Szücsi_
Vendég
« Új hozzászólás #27913 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 17:40:42 »

Nincs semmilyen, manualisan probalgattam.

Szivattyú előtti részen valahol, szűrő gyorscsatijait lehet nézegetni esetleg.

Milyen műszered, programod van? Railnyomást tudsz vele nézni?
Naplózva
Szücsi_
Vendég
« Új hozzászólás #27914 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 17:56:53 »

Igen, első gondolatom nekem is a szivattyú. Ha a sz..r szivattyúval és porlasztókkal simán indult hidegen, azóta meg vacakol néha melegen is...

Az a szivattyú jól fellett ujítva???ha elfelejtették programozni a csúcsokat akkor ez is benne lehet ezeknél

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27915 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 18:09:15 »

Igen, első gondolatom nekem is a szivattyú. Ha a sz..r szivattyúval és porlasztókkal simán indult hidegen, azóta meg vacakol néha melegen is...

Erre azt mondom ami saját tapsztalat,hogy ha rossz az nem egyformán rossz.mert nekem szivattyú+4csúcs egyszerre lett cserélve és sosem indult nehezen semilyen körülmények között,sosem volt traktoros hangja,viszont mindig nagyobb terhelésnél letiltott és le is állt.Nos azért kérdeztem mivel ez nem szívja fel az üzemanyagot lehet nem jó  a szivattyúd.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Szücsi_
Vendég
« Új hozzászólás #27916 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 18:25:01 »

Ez még talán a jobbik eset lenne mert 2 hónapja sincs hogy csinálták, így erősen garanciás. Kiadok érte 70k-t és 1 hónapig jó...? Nonszensz...

Erre azt mondom ami saját tapsztalat,hogy ha rossz az nem egyformán rossz.mert nekem szivattyú+4csúcs egyszerre lett cserélve és sosem indult nehezen semilyen körülmények között,sosem volt traktoros hangja,viszont mindig nagyobb terhelésnél letiltott és le is állt.Nos azért kérdeztem mivel ez nem szívja fel az üzemanyagot lehet nem jó  a szivattyúd.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27917 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 18:44:33 »

Ez még talán a jobbik eset lenne mert 2 hónapja sincs hogy csinálták, így erősen garanciás. Kiadok érte 70k-t és 1 hónapig jó...? Nonszensz...

Nem vigasz,de volt itt olyan akinek 1 hét volt sőt ismerősnek 3 hónap lett mire ujra és ujra javították és jó lett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Szücsi_
Vendég
« Új hozzászólás #27918 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 18:49:37 »

Remek... akkor ismét autó nélkül leszek egy ideig... Köszi az info-t.

Nem vigasz,de volt itt olyan akinek 1 hét volt sőt ismerősnek 3 hónap lett mire ujra és ujra javították és jó lett.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27919 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 19:05:50 »

1 Nem látok hibakódokat. Enélkül egy centit nem lépnék.
2 Egy rendes szerelő kell, aki ért is hozzá.

Enélkül sokba fog kerülni a móka...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27920 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 20:18:32 »

Remek... akkor ismét autó nélkül leszek egy ideig... Köszi az info-t.


kannából inditsd...porlasztóknál nyisd meg az anyákat hogy lazák legyenek és inditózz...ha nem jön a gázolaj akkor szivattyú csá...
Naplózva
Szücsi_
Vendég
« Új hozzászólás #27921 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 20:29:25 »

Sajna egyelőre ott tudom ütni a vasat ahol csinálták. Csak annyira elfoglalt aki csinálta, hogy nincs ideje ránézni...
Csak gondoltam érdeklődöm, hogy házilag milyen lehetőségem van némi vizsgálódásra.

1 Nem látok hibakódokat. Enélkül egy centit nem lépnék.
2 Egy rendes szerelő kell, aki ért is hozzá.

Enélkül sokba fog kerülni a móka...
Naplózva
Szücsi_
Vendég
« Új hozzászólás #27922 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 20:30:28 »

Ezt még ki fogom próbálni, köszi!

kannából inditsd...porlasztóknál nyisd meg az anyákat hogy lazák legyenek és inditózz...ha nem jön a gázolaj akkor szivattyú csá...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27923 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 21:55:32 »

.... Csak annyira elfoglalt aki csinálta, hogy nincs ideje ránézni...
Ja, gondolom.....és milyen melege lehet, amikor felhívod.  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27924 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 10:27:47 »

Sajna egyelőre ott tudom ütni a vasat ahol csinálták. Csak annyira elfoglalt aki csinálta, hogy nincs ideje ránézni...
Csak gondoltam érdeklődöm, hogy házilag milyen lehetőségem van némi vizsgálódásra.


Ne a vasat, hanem azt üsd, aki nem csinálta meg rendesen. Lehet, hogy utána jó lesz.  hehe
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27925 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 11:12:22 »

Ne a vasat, hanem azt üsd, aki nem csinálta meg rendesen. Lehet, hogy utána jó lesz.  hehe

Neki biztosan, de az autójának...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27926 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 11:13:58 »

Neki biztosan, de az autójának...?

AndyA

Tudod, egy magát nagy embernek tartó nem is olyan régen megmondta, hogy a jó gyerek is akkor tanul rendesen, ha ütik.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27927 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 11:15:55 »

Neki biztosan, de az autójának...?

AndyA
az autóval üti?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27928 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 11:17:25 »

Tudod, egy magát nagy embernek tartó nem is olyan régen megmondta, hogy a jó gyerek is akkor tanul rendesen, ha ütik.
gondolom ez sokak tapasztalata
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #27929 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 11:48:33 »

Sziasztok!

Lehet tök egyszerű dolgot kérdezek de a TDCI motorban merre találom az önindítót?

Köszi
 
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27930 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 11:58:52 »

Sziasztok!

Lehet tök egyszerű dolgot kérdezek de a TDCI motorban merre találom az önindítót?

Köszi
 
a motor és a hűtő között jobb kéz felől vizszintesen henger alakú egy kissebb hengerrel a hátán.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #27931 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 12:00:40 »

a motor és a hűtő között jobb kéz felől vizszintesen henger alakú egy kissebb hengerrel a hátán.

Köszönöm!  worship
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27932 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 12:01:58 »

Köszönöm!  worship
meg van ?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27933 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 14:37:25 »

gondolom ez sokak tapasztalata

Ezt nem tudom és nem értek vele egyet. Ha a mondatra rákeresel, akkor meg fogod találni, hogy ki mondta, ahogy arra is, hogy az illettő egy netto b.rom.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27934 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 14:50:06 »

Ezt nem tudom és nem értek vele egyet. Ha a mondatra rákeresel, akkor meg fogod találni, hogy ki mondta, ahogy arra is, hogy az illettő egy netto b.rom.

Hagyjuk inkább. Egyáltalán nem dízelmotortéma, sőt, nem is fórumtéma.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #27935 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 15:30:40 »

meg van ?
Igen megvan,sajnos hiába kocogtattam meg,hogy hátha...A szerelők már elvontatták,innentől az ő dolguk.
De köszönöm a segítségeket!  eljen
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Szücsi_
Vendég
« Új hozzászólás #27936 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 16:14:00 »

Kipróbálva. Igaz nem kannából, csak flakonból. A csövön szépen ment a nafta, porlasztó teteje taknyos lett, ergo... akkor a szivattyú mégis jó.
Laikusként egyelőre a vezér jeladóra tippelek (szívtam vele amikor v6 omega volt, az se indult pedig minden ok volt).
De majd a mester megmondja a frankót.

kannából inditsd...porlasztóknál nyisd meg az anyákat hogy lazák legyenek és inditózz...ha nem jön a gázolaj akkor szivattyú csá...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27937 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 16:29:03 »

Kipróbálva. Igaz nem kannából, csak flakonból. A csövön szépen ment a nafta, porlasztó teteje taknyos lett, ergo... akkor a szivattyú mégis jó.
Laikusként egyelőre a vezér jeladóra tippelek (szívtam vele amikor v6 omega volt, az se indult pedig minden ok volt).
De majd a mester megmondja a frankót.



akkor szivattyú szállit....ha ezután visszahúzod az anyákat és inditózol, nem indul be?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27938 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 16:54:42 »



akkor szivattyú szállit....ha ezután visszahúzod az anyákat és inditózol, nem indul be?

Szállít, de lehet nem állítja elő a szükséges nyomást.
Ezt egy multiméterrel fél perc alatt lehet ellenőrizni indítózás közben, hogy kialakul-e az induláshoz szükséges minimum nyomás. Te is tudod.... wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szücsi_
Vendég
« Új hozzászólás #27939 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 17:22:29 »

Sajna már nem tudom, mert az akksi lekettyent, éppen töltődik. Multiméter van, azzal hogy tudnám megnézni és mennyinek kellene lenni. Na és hova kellene tekerni a műszert? Smiley

Szállít, de lehet nem állítja elő a szükséges nyomást.
Ezt egy multiméterrel fél perc alatt lehet ellenőrizni indítózás közben, hogy kialakul-e az induláshoz szükséges minimum nyomás. Te is tudod.... wave
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27940 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:36:51 »

Szállít, de lehet nem állítja elő a szükséges nyomást.
Ezt egy multiméterrel fél perc alatt lehet ellenőrizni indítózás közben, hogy kialakul-e az induláshoz szükséges minimum nyomás. Te is tudod.... wave

Az már egy következő fokozat az orális élvezetek lépcsőfokán...eddig nem volt üzemanyag a csövekben sem...már van.. eplus2
multiméterrel? nyomást? feszültségérték alapján rail csőről visszaszámolva még ok...de rátolok egy diag műszert inkább az megnézem úgy...
vagy hogy gondoltad?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27941 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:45:36 »

Az már egy következő fokozat az orális élvezetek lépcsőfokán...eddig nem volt üzemanyag a csövekben sem...már van.. eplus2
multiméterrel? nyomást? feszültségérték alapján rail csőről visszaszámolva még ok...de rátolok egy diag műszert inkább az megnézem úgy...
vagy hogy gondoltad?

Tudod te hogyan gondoltam  Cool.... nyilván a szenzor feszültséget és nem közvetlen a nyomást.  beka3 Az bőven elég infó, hogy hogyan tovább.
Diag nincs mindenkinél kéznél, de egy multiméter háztartási tartozék.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27942 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 21:05:30 »

Kipróbálva. Igaz nem kannából, csak flakonból. A csövön szépen ment a nafta, porlasztó teteje taknyos lett, ergo... akkor a szivattyú mégis jó.
Laikusként egyelőre a vezér jeladóra tippelek (szívtam vele amikor v6 omega volt, az se indult pedig minden ok volt).
De majd a mester megmondja a frankót.


Nem kevés az, hogy "taknyos lett"? Ott alapjáraton is elég nagy nyomásnak kell lennie (szerintem min. 400bar), laza hollandernél ott dőlnie kéne a gázolajnak, nem?
Asszem a cr pumpa után van egy nyomásszabályzó szelep, nem az a ludas?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27943 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 21:34:09 »

Tanácstalan vagyok, nem tudom mit csináljak... El tudnám vitetni az injektorokat asszem Kiskunlacházára, van ott egy injektor javitó műhely akik ráadásul 50 % kedvezménybe vannak a Bosch-al . Nem tudom hogy most ez igaz vagy csak részben az...
Ja és barátnőm elvitte az autót dolgozni, Siófokra am kb 100 km és előzés közben megint csinálta a malacfarkos hibát, épp egy buszt előzött, amikor elment az ereje majd miután megelőzte a buszt ( nagy nehezen, padló gázzal ) le is állt a motor. Klima nélkül ment. Hozzá teszem a turbo csövem még mindig csak ragasztva van !
 help
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27944 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 21:56:58 »

Tanácstalan vagyok, nem tudom mit csináljak... El tudnám vitetni az injektorokat asszem Kiskunlacházára, van ott egy injektor javitó műhely akik ráadásul 50 % kedvezménybe vannak a Bosch-al . Nem tudom hogy most ez igaz vagy csak részben az...
Ja és barátnőm elvitte az autót dolgozni, Siófokra am kb 100 km és előzés közben megint csinálta a malacfarkos hibát, épp egy buszt előzött, amikor elment az ereje majd miután megelőzte a buszt ( nagy nehezen, padló gázzal ) le is állt a motor. Klima nélkül ment. Hozzá teszem a turbo csövem még mindig csak ragasztva van !
 help
akkor vidd a szivattyút ha leállt mert akkor az is rossz.Diaggal nézzétek meg milyen hibát ír ki.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #27945 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 22:03:07 »

Tanácstalan vagyok, nem tudom mit csináljak... El tudnám vitetni az injektorokat asszem Kiskunlacházára, van ott egy injektor javitó műhely akik ráadásul 50 % kedvezménybe vannak a Bosch-al . Nem tudom hogy most ez igaz vagy csak részben az...
Ja és barátnőm elvitte az autót dolgozni, Siófokra am kb 100 km és előzés közben megint csinálta a malacfarkos hibát, épp egy buszt előzött, amikor elment az ereje majd miután megelőzte a buszt ( nagy nehezen, padló gázzal ) le is állt a motor. Klima nélkül ment. Hozzá teszem a turbo csövem még mindig csak ragasztva van !
 help

Üdv a klubban! Én is igy jártam. Ma guritottam szerelőhöz......szivattyú csere első körben.... rinya rinya
Naplózva
jagxt
Vendég
« Új hozzászólás #27946 Dátum: 2013.09.10 kedd, 16:12:40 »

Hallo! Tud vki 1 olyan mühelyt ahol 4db bontott (tökéletesen üzemelt)504es injektornak, adnak uj kodot anélkül hogy 40  ezerért fel akarnák ujitani darabját? Elöre is köszi az ötleteket.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27947 Dátum: 2013.09.10 kedd, 16:38:53 »

Hallo! Tud vki 1 olyan mühelyt ahol 4db bontott (tökéletesen üzemelt)504es injektornak, adnak uj kodot anélkül hogy 40  ezerért fel akarnák ujitani darabját? Elöre is köszi az ötleteket.

Ha még eredeti a befecskendező, akkor rajta van a kódja.
Ha nem és nincs meg, akkor pl. Filep diesel vagy egyéb komolyabb dízeles tudja padra rakni és kódot generálni hozzá.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27948 Dátum: 2013.09.10 kedd, 16:50:33 »

Üdv a klubban! Én is igy jártam. Ma guritottam szerelőhöz......szivattyú csere első körben.... rinya rinya
ez elég hamar összejött!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27949 Dátum: 2013.09.10 kedd, 19:08:45 »

ez elég hamar összejött!
nekem is pont ez ugrott be.basszus most vette.na ezért megy el mindenkinek a dizeltol a kedve.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak: 1 ... 552 553 554 555 556 557 558 [559] 560 561 562 563 564 565 566 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.