Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 10:28:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
561
562
563
564
565
566
567
[
568
]
569
570
571
572
573
574
575
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14686643 alkalommal)
Mikorka Kálmán
és 12 vendég van a témában
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28350 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 19:15:23 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.03 csütörtök, 19:00:37
nem.sőt,kiolvasni sem lehet az icu-ból a kódokat,mert csak írható.tehát azoknak megkell lenniük,és csak bekell őket írni.ezt most jelenleg a gyári diagon kívül tudja pl a forscan és az Fsuper progi.valszeg van több is,én nagyjából ezeket ismerem.ha az embered tudja mit csinál,akkor valszeg menni fog.ha mégsem,akkor szagszervízt javasolok továbbra is.amúgy kb másfél perc lesz a progizás. a kommunikáció felépítése több időt vesz igénybe....
Köszönöm, ez hogy lehet, hogy ismét be kell írni a kódokat, hisz már benne vannak az ecu ban. az látható hogy milyen sorszámmal vannak, és ha jól vannak beírva akkor is mégegyszer be kell vinni? üres mezőket fog csak beadni? (egy kis érdekesség
http://www.youtube.com/watch?v=uLm0dqxw8gM
) na meg ez is
http://www.youtube.com/watch?v=lLhkzFto7iA
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.03 csütörtök, 19:19:09 írta andras2
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28351 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 19:35:34 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.03 csütörtök, 19:15:23
Köszönöm, ez hogy lehet, hogy ismét be kell írni a kódokat, hisz már benne vannak az ecu ban. az látható hogy milyen sorszámmal vannak, és ha jól vannak beírva akkor is mégegyszer be kell vinni? üres mezőket fog csak beadni? (egy kis érdekesség
http://www.youtube.com/watch?v=uLm0dqxw8gM
) na meg ez is
http://www.youtube.com/watch?v=lLhkzFto7iA
igen,üres mezőket,mint a kisvideón.Amúgy ott a fordiaggal progizzák a csúcsokat,mert az egyik henger kopogás érzékelő jelzés miatt vészüzemen állt a verda.úgy be sem indul...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28352 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 19:37:03 »
Idézetet írta: chopper7 - 2013.10.03 csütörtök, 16:48:03
Üdv Mondeos társak!
Igen sajnos nálam is kiderült mint oly sok mondeosnál, hogy a 4-es porlasztócsúcsom lassan megadja magát. Azt mondta a szerelőm, hogy kérdezzek rá itt, hogy Győr környékén tudnátok-e ajánlani valakit aki foglalkozik porlasztócsúcs felújítással. Volt egy embere a Perkin's-be , de sajna már nincs ott, és azt mondja, hogy nagyon nem értenek hozzá az ott maradt emberek. Ha valaki tudna segíteni nekem ebbe azt nagyon megköszönném.
chopper7
Filep diesel Székesfehérvár,nekem is ott csinálták van 6ho gari,számla +normálisan megcsinálják.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28353 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 19:43:24 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.03 csütörtök, 19:35:34
igen,üres mezőket,mint a kisvideón.Amúgy ott a fordiaggal progizzák a csúcsokat,mert az egyik henger kopogás érzékelő jelzés miatt vészüzemen állt a verda.úgy be sem indul...
Eszméletlen, hogy milyen sokat tanultam ma is
:taps:nektek hála jól látom, hogy ez letölthető a netről? (fordiag1.22) és akkor ez használható is? ha nem jó az emberem softwerja?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28354 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 19:57:36 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.03 csütörtök, 19:43:24
Eszméletlen, hogy milyen sokat tanultam ma is
:taps:nektek hála jól látom, hogy ez letölthető a netről? (fordiag1.22) és akkor ez használható is? ha nem jó az emberem softwerja?
Magával a programmal semmire nem mész, ha nincs meg hozzá az ODBII-es olvasód. Ha jól tudom az ELM327 nem biztos, hogy jó hozzá. Annak külön olvasója van és nem olcsó. (30e körül van cakk-pakk, míg az ELM 3-4 e)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28355 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 20:02:57 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.03 csütörtök, 19:43:24
Eszméletlen, hogy milyen sokat tanultam ma is
:taps:nektek hála jól látom, hogy ez letölthető a netről? (fordiag1.22) és akkor ez használható is? ha nem jó az emberem softwerja?
csak a hardvere 30píz.azt megveszed és mán lövöd is.
vagy:
Veszel 1 db bt-os elm327-est ami v1.5ös,letöltöd ingyé a forscan-t,és mindez került 2-4e huf-ba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28356 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 20:04:17 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.03 csütörtök, 19:57:36
Magával a programmal semmire nem mész, ha nincs meg hozzá az ODBII-es olvasód. Ha jól tudom az ELM327 nem biztos, hogy jó hozzá. Annak külön olvasója van és nem olcsó. (30e körül van cakk-pakk, míg az ELM 3-4 e)
Köszönöm a választ, te mit javasolsz? az ELM az a csatlakozó fej ami az autóhoz csatlakozik? jól tudom?
ALF már meg is válaszolta!!!!
szuper akkor ez lesz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28357 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 20:07:28 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.03 csütörtök, 20:04:17
Köszönöm a választ, te mit javasolsz? az ELM az a csatlakozó fej ami az autóhoz csatlakozik? jól tudom?
ALF már meg is válaszolta!!!!
szuper akkor ez lesz.
ilyet,csak sokkal olcsóbban:
http://budavill.hu/products/ELM327--OBD-II-BLUETOOTH--multi-protokollos-interf
ész.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28358 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 20:07:32 »
Idézetet írta: chopper7 - 2013.10.03 csütörtök, 16:48:03
Üdv Mondeos társak!
Igen sajnos nálam is kiderült mint oly sok mondeosnál, hogy a 4-es porlasztócsúcsom lassan megadja magát. Azt mondta a szerelőm, hogy kérdezzek rá itt, hogy Győr környékén tudnátok-e ajánlani valakit aki foglalkozik porlasztócsúcs felújítással. Volt egy embere a Perkin's-be , de sajna már nincs ott, és azt mondja, hogy nagyon nem értenek hozzá az ott maradt emberek. Ha valaki tudna segíteni nekem ebbe azt nagyon megköszönném.
chopper7
Sárváron van 1 Gyula nevű srác, sokan járnak hozzá és állítólag jól dolgozik. Ha kell, megszerzem a számát, és kifaggatod. Közelebb nem tudok.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28359 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 20:13:26 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.03 csütörtök, 20:07:28
ilyet,csak sokkal olcsóbban: http://budavill.hu/products/ELM327--OBD-II-BLUETOOTH--multi-protokollos-interfész.html
Nekem is a Scanmaster nevű programot adták hozzá. Nem rossz, de ezzel nem lehet programozni.
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28360 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 20:17:03 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.03 csütörtök, 20:07:28
ilyet,csak sokkal olcsóbban:
http://budavill.hu/products/ELM327--OBD-II-BLUETOOTH--multi-protokollos-interf
ész.html
Alf, Amit be linkeltél az alatt nem található a termék.
nekem kell programozni is Lacika71.
http://aprod.hu/hirdetes/elm327-usb-interface-obd2-v-1-5-IDXnrr.html
ILYENRE GONDOLTOK?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.03 csütörtök, 20:19:59 írta andras2
»
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28361 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 20:19:17 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.03 csütörtök, 20:17:03
Alf, Amit be linkeltél az alatt nem található a termék.
nekem kell programozni is Lacika71.
Jelöld ki az egész linket->másol->új lap->címsávba beilleszt->enter
A programot hozzá adják, de nem a forscant. Azt neked kell letölteni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28362 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 20:19:17 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.03 csütörtök, 20:17:03
Alf, Amit be linkeltél az alatt nem található a termék.
nekem kell programozni is Lacika71.
akkor bal oldalt kategóriák-alatta autódiagnosztika-számítógépes hibakódolvasók-és ott az első 2 termék,de inkább a második bt-os.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28363 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 20:21:15 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.03 csütörtök, 20:19:17
akkor bal oldalt kategóriák-alatta autódiagnosztika-számítógépes hibakódolvasók-és ott az első 2 termék,de inkább a második bt-os.
ok megvan.
Köszönöm a sok jó ötletet, amint jutottam valamire jelentkezem:
ÜDV,
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.03 csütörtök, 20:52:37 írta andras2
»
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28364 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 22:37:25 »
Szép estét!
Fura dologra lettem ma figyelmes. Ahol lakom körülbelül 4 fok volt amikor elkezdtem használni a kocsit. Hideg volt a motor, járattam az autót amíg kinyitottam a kaput, és kiálltam. Felmentem a nagyihoz. Üresben gurultam kb 300 métert. Az alapjárat intenzíven ugrált 1000 és 1500 között. 3.-ban mentem pár száz métert majd megérkeztem. 2 óra múlva elindultam egy 10 km-es táv megtételéhez. Arra lettem figyelmes, hogy az autó gázadás nélkül gyorsul minden sebességben. Felváltottam 70-nél 5-be, az autó magától felpörgött 2000-es fordulatszámig. Ráfékeztem, vissza raktam 4-be, de ez csak-csak gyorsít. Figyeltem a motor hőmérsékletét. Nem láttam változást egészen addig, amíg a víz hőfok negyed fölé nem ment. Elég veszélyesnek vélem ezt a dolgot. Mitől van ez?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28365 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 22:46:27 »
Idézetet írta: mobster - 2013.10.03 csütörtök, 22:37:25
Szép estét!
Fura dologra lettem ma figyelmes. Ahol lakom körülbelül 4 fok volt amikor elkezdtem használni a kocsit. Hideg volt a motor, járattam az autót amíg kinyitottam a kaput, és kiálltam. Felmentem a nagyihoz. Üresben gurultam kb 300 métert. Az alapjárat intenzíven ugrált 1000 és 1500 között. 3.-ban mentem pár száz métert majd megérkeztem. 2 óra múlva elindultam egy 10 km-es táv megtételéhez. Arra lettem figyelmes, hogy az autó gázadás nélkül gyorsul minden sebességben. Felváltottam 70-nél 5-be, az autó magától felpörgött 2000-es fordulatszámig. Ráfékeztem, vissza raktam 4-be, de ez csak-csak gyorsít. Figyeltem a motor hőmérsékletét. Nem láttam változást egészen addig, amíg a víz hőfok negyed fölé nem ment. Elég veszélyesnek vélem ezt a dolgot. Mitől van ez?
A generátorhibája okoz ilyet sajnos
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28366 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 22:47:41 »
Idézetet írta: mobster - 2013.10.03 csütörtök, 22:37:25
Szép estét!
Fura dologra lettem ma figyelmes. Ahol lakom körülbelül 4 fok volt amikor elkezdtem használni a kocsit. Hideg volt a motor, járattam az autót amíg kinyitottam a kaput, és kiálltam. Felmentem a nagyihoz. Üresben gurultam kb 300 métert. Az alapjárat intenzíven ugrált 1000 és 1500 között. 3.-ban mentem pár száz métert majd megérkeztem. 2 óra múlva elindultam egy 10 km-es táv megtételéhez. Arra lettem figyelmes, hogy az autó gázadás nélkül gyorsul minden sebességben. Felváltottam 70-nél 5-be, az autó magától felpörgött 2000-es fordulatszámig. Ráfékeztem, vissza raktam 4-be, de ez csak-csak gyorsít. Figyeltem a motor hőmérsékletét. Nem láttam változást egészen addig, amíg a víz hőfok negyed fölé nem ment. Elég veszélyesnek vélem ezt a dolgot. Mitől van ez?
Lefagyott a lábad?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28367 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 22:48:44 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.10.03 csütörtök, 22:47:41
Lefagyott a lábad?
Sajnos nem, bár boka zokni volt rajtam
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28368 Dátum:
2013.10.03 csütörtök, 22:49:08 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.10.03 csütörtök, 22:46:27
A generátorhibája okoz ilyet sajnos
Miért okozza ezt?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28369 Dátum:
2013.10.04 péntek, 10:35:30 »
Idézetet írta: mobster - 2013.10.03 csütörtök, 22:49:08
Miért okozza ezt?
Keves az aram a kocsinak. Emeli a fordulatot h többet toltson. Én a kieg fűtés gyertyait neznem meg, nem zarlatosak e. 5 fok alatt bekapcsol magától es addig megy amíg 75 fokos lesz a viz. Ez kb az elso vonal. Ha nincs kieged akkor najd Alf megmongya mi a baj.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28370 Dátum:
2013.10.04 péntek, 11:58:52 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.04 péntek, 10:35:30
Keves az aram a kocsinak. Emeli a fordulatot h többet toltson. Én a kieg fűtés gyertyait neznem meg, nem zarlatosak e. 5 fok alatt bekapcsol magától es addig megy amíg 75 fokos lesz a viz. Ez kb az elso vonal. Ha nincs kieged akkor najd Alf megmongya mi a baj.
így van.a generátort kell javítani vagy felújítani.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28371 Dátum:
2013.10.04 péntek, 12:24:09 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.04 péntek, 11:58:52
így van.a generátort kell javítani vagy felújítani.
2 éves generátor van benne! Legalábbis a szervíz elmondása szerint...
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28372 Dátum:
2013.10.04 péntek, 16:03:51 »
Idézetet írta: mobster - 2013.10.04 péntek, 12:24:09
2 éves generátor van benne! Legalábbis a szervíz elmondása szerint...
az nem jelent semmit nekem is 2 év után adta meg magát a teljesen felújított generátor!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28373 Dátum:
2013.10.04 péntek, 16:45:13 »
Idézetet írta: mobster - 2013.10.03 csütörtök, 22:37:25
Szép estét!
Fura dologra lettem ma figyelmes. Ahol lakom körülbelül 4 fok volt amikor elkezdtem használni a kocsit. Hideg volt a motor, járattam az autót amíg kinyitottam a kaput, és kiálltam. Felmentem a nagyihoz. Üresben gurultam kb 300 métert. Az alapjárat intenzíven ugrált 1000 és 1500 között. 3.-ban mentem pár száz métert majd megérkeztem. 2 óra múlva elindultam egy 10 km-es táv megtételéhez. Arra lettem figyelmes, hogy az autó gázadás nélkül gyorsul minden sebességben. Felváltottam 70-nél 5-be, az autó magától felpörgött 2000-es fordulatszámig. Ráfékeztem, vissza raktam 4-be, de ez csak-csak gyorsít. Figyeltem a motor hőmérsékletét. Nem láttam változást egészen addig, amíg a víz hőfok negyed fölé nem ment. Elég veszélyesnek vélem ezt a dolgot. Mitől van ez?
Lehet, hogy valaki feltelepítette a kocsidra a Skynet-et és tudatára ébredt.
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28374 Dátum:
2013.10.04 péntek, 17:35:14 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.04 péntek, 16:45:13
Lehet, hogy valaki feltelepítette a kocsidra a Skynet-et és tudatára ébredt.
Lehet! De akkor a skynet dízelpárti, mert csak 2000-ig forgatta minden sebességben.
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28375 Dátum:
2013.10.04 péntek, 21:06:52 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.10.04 péntek, 16:03:51
az nem jelent semmit nekem is 2 év után adta meg magát a teljesen felújított generátor!
Nem kellene világítania a töltésjelzőmnek?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28376 Dátum:
2013.10.04 péntek, 22:22:29 »
Idézetet írta: mobster - 2013.10.03 csütörtök, 22:37:25
Szép estét!
Fura dologra lettem ma figyelmes. Ahol lakom körülbelül 4 fok volt amikor elkezdtem használni a kocsit. Hideg volt a motor, járattam az autót amíg kinyitottam a kaput, és kiálltam. Felmentem a nagyihoz. Üresben gurultam kb 300 métert. Az alapjárat intenzíven ugrált 1000 és 1500 között. 3.-ban mentem pár száz métert majd megérkeztem. 2 óra múlva elindultam egy 10 km-es táv megtételéhez. Arra lettem figyelmes, hogy az autó gázadás nélkül gyorsul minden sebességben. Felváltottam 70-nél 5-be, az autó magától felpörgött 2000-es fordulatszámig. Ráfékeztem, vissza raktam 4-be, de ez csak-csak gyorsít. Figyeltem a motor hőmérsékletét. Nem láttam változást egészen addig, amíg a víz hőfok negyed fölé nem ment. Elég veszélyesnek vélem ezt a dolgot. Mitől van ez?
Ma még arra is figyelmes lettem, hogy eléggé csörgő hangot ad a motor, amit eddig még nem hallottam. Lehet, hogy valamelyik szíjfeszítőm lazult meg? Ennek nem lehet valami köze a motor fordulatszámának ingadozásához?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28377 Dátum:
2013.10.04 péntek, 23:07:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.03 csütörtök, 20:13:26
Nekem is a Scanmaster nevű programot adták hozzá. Nem rossz, de ezzel nem lehet programozni.
Nekem van olyan adapterem amivel lehet programozni...
http://www.vatera.hu/fordiag_ford_diagnosztikai_usb_odb2_kabel_1807219958.html
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28378 Dátum:
2013.10.05 szombat, 07:27:42 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.10.04 péntek, 23:07:57
Nekem van olyan adapterem amivel lehet programozni...
http://www.vatera.hu/fordiag_ford_diagnosztikai_usb_odb2_kabel_1807219958.html
miért adod el? nem vált be?
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28379 Dátum:
2013.10.05 szombat, 07:55:34 »
Idézetet írta: mobster - 2013.10.04 péntek, 21:06:52
Nem kellene világítania a töltésjelzőmnek?
nekem is elkezdett ingadozni előszőr és aztán gyújtotta a lámpát!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28380 Dátum:
2013.10.05 szombat, 08:59:56 »
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet az oka az alábbi hibának?
Reggeli (hideg motor) indítás után csak három henger működik, viszont ha bemelegszik, akkor mind a négy henger működik.
A motor hibajelző lámpa nem világít, meleg motornál egyenletesen jár, nem füstől.
Lehet hogy izzító hiba?
üdv.
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28381 Dátum:
2013.10.05 szombat, 09:59:00 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2013.10.05 szombat, 08:59:56
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet az oka az alábbi hibának?
Reggeli (hideg motor) indítás után csak három henger működik, viszont ha bemelegszik, akkor mind a négy henger működik.
A motor hibajelző lámpa nem világít, meleg motornál egyenletesen jár, nem füstől.
Lehet hogy izzító hiba?
üdv.
Tamás
nem hiszem,hogy az 3 henger,hanem inkább csak simán 500as alapjárattal indul.bizony ez porlasztóra utal....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tomi76
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 204
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28382 Dátum:
2013.10.05 szombat, 18:12:36 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.05 szombat, 09:59:00
nem hiszem,hogy az 3 henger,hanem inkább csak simán 500as alapjárattal indul.bizony ez porlasztóra utal....
Köszi Alf.
Remélem nem adja meg magát gyorsan.
Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28383 Dátum:
2013.10.05 szombat, 18:59:48 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.04 péntek, 10:35:30
Keves az aram a kocsinak. Emeli a fordulatot h többet toltson. Én a kieg fűtés gyertyait neznem meg, nem zarlatosak e. 5 fok alatt bekapcsol magától es addig megy amíg 75 fokos lesz a viz. Ez kb az elso vonal. Ha nincs kieged akkor najd Alf megmongya mi a baj.
és a kieg.fűtés gyertyát hol lehet meg lelni?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28384 Dátum:
2013.10.05 szombat, 19:04:01 »
Idézetet írta: coboy - 2013.10.05 szombat, 18:59:48
és a kieg.fűtés gyertyát hol lehet meg lelni?
Kb a sofőr sarkánál van (alulról).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28385 Dátum:
2013.10.05 szombat, 19:14:30 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.05 szombat, 19:04:01
Kb a sofőr sarkánál van (alulról).
bal vagy jobb sarok.egyéb jelek hogy van e vagy nincs? Feleslegesen ne keresgeljem.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28386 Dátum:
2013.10.05 szombat, 21:01:10 »
Idézetet írta: coboy - 2013.10.05 szombat, 19:14:30
bal vagy jobb sarok.egyéb jelek hogy van e vagy nincs? Feleslegesen ne keresgeljem.
kb a jobb.ha kitekered a kormányt balra,akkor látszik is,ha van a bal kerékjárati ívből.
amúgy meg a bal torony oldalán vannak a reléi(2db).ha nincsenek,akkor nincs is fűtésed.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28387 Dátum:
2013.10.05 szombat, 21:02:20 »
Idézetet írta: Tomi76 - 2013.10.05 szombat, 18:12:36
Köszi Alf.
Remélem nem adja meg magát gyorsan.
Tamás
a csúcsok előtt ellenőrizd az izzítógyertyákat,és a kiegfűtés gyertyáit,ha van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28388 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 13:21:34 »
De, csak 2 van.
Idézetet írta: Bunyek - 2013.10.05 szombat, 07:27:42
miért adod el? nem vált be?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28389 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 13:22:54 »
Apropo, nekem még eredeti a generátorom, most colt 10 éves, és 315 ezer van a kocsimban, akkor lassan az is cserés ? Egyedül nyáron 2 x villant fel a töltésjelző lámpám, de ennyi.
Szerintetek akkor cseréljem lassan?
Idézetet írta: mobster - 2013.10.04 péntek, 21:06:52
Nem kellene világítania a töltésjelzőmnek?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28390 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 15:23:04 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.05 szombat, 21:01:10
kb a jobb.ha kitekered a kormányt balra,akkor látszik is,ha van a bal kerékjárati ívből.
amúgy meg a bal torony oldalán vannak a reléi(2db).ha nincsenek,akkor nincs is fűtésed.
Nos a fedkomp diagnosztika 14.3, 14.4, 14.5 v feszültséget mutat járó motornál. Azt vettem észre, hogy csak 5 fok alatt produkálja az alapjárati ingadozást. Lehetséges ezek szerint, hogy a kieg. fűtés a hibás, ha van?! Kérdem én: Ezek a reléi a kieg fűtésnek? Tehát a vasamban van ilyen fűtés? Ha ez az, akkor megmondjátok hol találhatom a gyertyáit?
Restellem, hogy ilyen tudatlan vagyok ebben a témában, de tegnap még azt sem tudtam, hogy létezik a földön kiegészítő fűtés
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28391 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 15:29:21 »
Idézetet írta: mobster - 2013.10.06 vasárnap, 15:23:04
Nos a fedkomp diagnosztika 14.3, 14.4, 14.5 v feszültséget mutat járó motornál. Azt vettem észre, hogy csak 5 fok alatt produkálja az alapjárati ingadozást. Lehetséges ezek szerint, hogy a kieg. fűtés a hibás, ha van?! Kérdem én: Ezek a reléi a kieg fűtésnek? Tehát a vasamban van ilyen fűtés? Ha ez az, akkor megmondjátok hol találhatom a gyertyáit?
Restellem, hogy ilyen tudatlan vagyok ebben a témában, de tegnap még azt sem tudtam, hogy létezik a földön kiegészítő fűtés
http://s23.postimg.org/773zwzjp7/IMG_0636.jpg
Szia!
A tűzfal alján középen, mindjárt teszek fel róla képet.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.06 vasárnap, 20:10:33 írta AndyA
»
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28392 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 15:43:53 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2013.10.06 vasárnap, 15:29:21
Szia!
A tűzfal alján középen, mindjárt teszek fel róla képet.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
köszönöm uram! A napokban megemelem, aztán megnézem mi a helyzet. Lehet nem lesz elég kivenni, és visszatenni a gyertyákat, de először is azt fogom tenni
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28393 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 16:23:46 »
Sziasztok!
A tegnap este sikerült diagolni a gépet, viszont nem sikerült beindítani.
Hibakód volt rendesen, meg rájöttünk hogy nem jó egy db izzító gy. sem. A 4-est nem sikerült kiszednem, érezhetően az anyag adná meg magát sok áztatás után is.
Létezik hogy az izzítás hiánya is közre játszik a nem indulás miatt? Korábbi beszakadt izzítók után kutatva, itt a fórumon nem nagyon ez lehet az oka.
A képen látjátok, hogy a diagot az AUTO-COM-mal csináltuk, bevittük az injektor adatokat amit szépen be is vett.
Ami még érdekes hogy sokszor szétkapcsolt a kapcsolat a ecu-gép között, ezt csinálta egy kézi kis diaggal valami V- nem tudom milyen.
Amit a szivattyú tudott indításkor 290 bár volt.
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_039_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_038_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_037_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ui, az üa, rendszer meg volt bontva az igaz, mivel csak így voltam biztos hogy kap üanyagot. (résolaj levegőt szív, amit az "o" gyürük sem oldottak meg) ezért van az hogy nem engedtem vissza a szűrőbe.
Itt egy csúcs próbát ejtettem meg kifordítva.
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
András
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28394 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 17:02:10 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.06 vasárnap, 16:23:46
Sziasztok!
A tegnap este sikerült diagolni a gépet, viszont nem sikerült beindítani.
Hibakód volt rendesen, meg rájöttünk hogy nem jó egy db izzító gy. sem. A 4-est nem sikerült kiszednem, érezhetően az anyag adná meg magát sok áztatás után is.
Létezik hogy az izzítás hiánya is közre játszik a nem indulás miatt? Korábbi beszakadt izzítók után kutatva, itt a fórumon nem nagyon ez lehet az oka.
A képen látjátok, hogy a diagot az AUTO-COM-mal csináltuk, bevittük az injektor adatokat amit szépen be is vett.
Ami még érdekes hogy sokszor szétkapcsolt a kapcsolat a ecu-gép között, ezt csinálta egy kézi kis diaggal valami V- nem tudom milyen.
Amit a szivattyú tudott indításkor 290 bár volt.
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_039_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_038_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_037_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ui, az üa, rendszer meg volt bontva az igaz, mivel csak így voltam biztos hogy kap üanyagot. (résolaj levegőt szív, amit az "o" gyürük sem oldottak meg) ezért van az hogy nem engedtem vissza a szűrőbe.
Itt egy csúcs próbát ejtettem meg kifordítva.
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
András
Hogyan kezdődött, mi volt az első hibajelenség?
Az izzítógyertya nem lényeg, 5 °C felett nem is működik. Ha szükség is lenne rá, pár mp-et többet kell indítózni és talán egyenetlen az első másodpercekben, de simán be kell indulnia egy jó motornak.
Töröljétek a hibakódokat és meg kell nézni, hogy indítózás után miket ír vissza.
Fordulatszám jelet láttok?
Vezérműtengely jelet?
Ezek igen fontosak az induláshoz.
A 290 bar elég ahhoz, hogy induljon. Kifordítva volt befecskendezés?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28395 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 17:45:18 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.06 vasárnap, 17:02:10
Hogyan kezdődött, mi volt az első hibajelenség?
Az izzítógyertya nem lényeg, 5 °C felett nem is működik. Ha szükség is lenne rá, pár mp-et többet kell indítózni és talán egyenetlen az első másodpercekben, de simán be kell indulnia egy jó motornak.
Töröljétek a hibakódokat és meg kell nézni, hogy indítózás után miket ír vissza.
Fordulatszám jelet láttok?
Vezérműtengely jelet?
Ezek igen fontosak az induláshoz.
A 290 bar elég ahhoz, hogy induljon. Kifordítva volt befecskendezés?
Kintről lett behozva traileren, még a hangját sem hallottam.(diesel pumpe defect)
A kódok törölve lettek, de vissza rakta.
A fordulat+ vezérműt. nem néztük, abból mi derülhet ki?
Amikor ki volt fordítva szépen dolgozott.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28396 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 19:01:56 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.06 vasárnap, 17:45:18
Kintről lett behozva traileren, még a hangját sem hallottam.(diesel pumpe defect)
A kódok törölve lettek, de vissza rakta.
A fordulat+ vezérműt. nem néztük, abból mi derülhet ki?
Amikor ki volt fordítva szépen dolgozott.
Óriási hibát követtél el!
Egy használt dízel autót úgy megvenni, hogy még csak nem is jár a motorja?
Ha nincs fordulatszám jel és/vagy vezérműtengely jel....akkor nem történik semmi.
Viszont ha befecskendez, akkor van.
Minden hibakódot visszaírt?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28397 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 19:18:29 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.06 vasárnap, 19:01:56
Óriási hibát követtél el!
Egy használt dízel autót úgy megvenni, hogy még csak nem is jár a motorja?
Ha nincs fordulatszám jel és/vagy vezérműtengely jel....akkor nem történik semmi.
Viszont ha befecskendez, akkor van.
Minden hibakódot visszaírt?
Az volt a koncepció, hogy legyen szép, és inkább én költsek rá, főleg ami a gerince, mintsem hogy megveszem és jön a meglepetések tömege.
Az önindító tekert, tudtuk vizsgálni, hogy a dugók nem lukasak, meg a német amikor megkapta az ajánlatot a javításra amit ott csináltak volna, akkor lehült
Amikor ki fordítottam a csúcsot korrekten porlasztott.
p2265
p007f
p2288
p0251
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.06 vasárnap, 19:21:25 írta andras2
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28398 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 19:21:11 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.06 vasárnap, 19:18:29
Az volt a koncepció, hogy legyen szép, és inkább én költsek rá, főleg ami a gerince, mintsem hogy megveszem és jön a meglepetések tömege.
Az önindító tekert, tudtuk vizsgálni, hogy a dugók nem lukasak, meg a német amikor megkapta az ajánlatot a javításra amit ott csináltak volna, akkor lehült
Amikor ki fordítottam a csúcsot korrekten porlasztott.
a baj,hogy ilyen javítási metódus,hogy kifordítjuk a csúcsokat sajnos nincs!!!!!!!!!!!
Ezt nem is tudom,mire jó?Locsol.Na és?Mennyit,és mekkora nyomáson,és milyen a porlasztási kép?Ez semmit nem árul el a csúcsokról,maximum annyit,hogy a szippancs tolja az anyagot.Ettől még minden csúcs lehet rossz........vagy akár jó is,de az biztos.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28399 Dátum:
2013.10.06 vasárnap, 19:29:11 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.06 vasárnap, 19:21:11
a baj,hogy ilyen javítási metódus,hogy kifordítjuk a csúcsokat sajnos nincs!!!!!!!!!!!
Ezt nem is tudom,mire jó?Locsol.Na és?Mennyit,és mekkora nyomáson,és milyen a porlasztási kép?Ez semmit nem árul el a csúcsokról,maximum annyit,hogy a szippancs tolja az anyagot.Ettől még minden csúcs lehet rossz........vagy akár jó is,de az biztos.....
igen, még diag előtt tettem egy kísérletet hogy lássam.
ez szolgált ötletül
https://www.youtube.com/watch?v=uLm0dqxw8gM
Naplózva
Oldalak:
1
...
561
562
563
564
565
566
567
[
568
]
569
570
571
572
573
574
575
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ