Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 14:36:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 561 562 563 564 565 566 567 [568] 569 570 571 572 573 574 575 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14394931 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28350 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 19:15:23 »

nem.sőt,kiolvasni sem lehet az icu-ból a kódokat,mert csak írható.tehát azoknak megkell lenniük,és csak bekell őket írni.ezt most jelenleg a gyári diagon kívül tudja pl a forscan és az Fsuper progi.valszeg van több is,én nagyjából ezeket ismerem.ha az embered tudja mit csinál,akkor valszeg menni fog.ha mégsem,akkor szagszervízt javasolok továbbra is.amúgy kb másfél perc lesz a progizás. a kommunikáció felépítése több időt vesz igénybe....
Köszönöm, ez hogy lehet, hogy ismét be kell írni a kódokat, hisz már benne vannak az ecu ban. az látható hogy milyen sorszámmal vannak, és ha jól vannak beírva akkor is mégegyszer be kell vinni?  üres mezőket fog csak beadni?  (egy kis érdekesség http://www.youtube.com/watch?v=uLm0dqxw8gM) na meg ez is http://www.youtube.com/watch?v=lLhkzFto7iA
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.03 csütörtök, 19:19:09 írta andras2 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28351 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 19:35:34 »

Köszönöm, ez hogy lehet, hogy ismét be kell írni a kódokat, hisz már benne vannak az ecu ban. az látható hogy milyen sorszámmal vannak, és ha jól vannak beírva akkor is mégegyszer be kell vinni?  üres mezőket fog csak beadni?  (egy kis érdekesség http://www.youtube.com/watch?v=uLm0dqxw8gM) na meg ez is http://www.youtube.com/watch?v=lLhkzFto7iA
igen,üres mezőket,mint a kisvideón.Amúgy ott a fordiaggal progizzák a csúcsokat,mert az egyik henger kopogás érzékelő jelzés miatt vészüzemen állt a verda.úgy be sem indul...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #28352 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 19:37:03 »

Üdv Mondeos társak!
Igen sajnos nálam is kiderült mint oly sok mondeosnál, hogy a 4-es porlasztócsúcsom lassan megadja magát. Azt mondta a szerelőm, hogy kérdezzek rá itt, hogy Győr környékén tudnátok-e ajánlani valakit aki foglalkozik porlasztócsúcs felújítással. Volt egy embere a Perkin's-be , de sajna már nincs ott, és azt mondja, hogy nagyon nem értenek hozzá az ott maradt emberek. Ha valaki tudna segíteni nekem ebbe azt nagyon megköszönném.
chopper7
Filep diesel Székesfehérvár,nekem is ott csinálták van 6ho gari,számla +normálisan megcsinálják.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28353 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 19:43:24 »

igen,üres mezőket,mint a kisvideón.Amúgy ott a fordiaggal progizzák a csúcsokat,mert az egyik henger kopogás érzékelő jelzés miatt vészüzemen állt a verda.úgy be sem indul...
Eszméletlen, hogy milyen sokat tanultam ma is worship :taps:nektek hála jól látom, hogy ez letölthető a netről? (fordiag1.22) és akkor ez használható is? ha nem jó az emberem softwerja?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28354 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 19:57:36 »

Eszméletlen, hogy milyen sokat tanultam ma is worship :taps:nektek hála jól látom, hogy ez letölthető a netről? (fordiag1.22) és akkor ez használható is? ha nem jó az emberem softwerja?

Magával a programmal semmire nem mész, ha nincs meg hozzá az ODBII-es olvasód. Ha jól tudom az ELM327 nem biztos, hogy jó hozzá. Annak külön olvasója van és nem olcsó. (30e körül van cakk-pakk, míg az ELM 3-4 e)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28355 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 20:02:57 »

Eszméletlen, hogy milyen sokat tanultam ma is worship :taps:nektek hála jól látom, hogy ez letölthető a netről? (fordiag1.22) és akkor ez használható is? ha nem jó az emberem softwerja?
csak a hardvere 30píz.azt megveszed és mán lövöd is.

vagy:

Veszel 1 db bt-os elm327-est  ami v1.5ös,letöltöd ingyé a forscan-t,és mindez került 2-4e huf-ba. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28356 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 20:04:17 »

Magával a programmal semmire nem mész, ha nincs meg hozzá az ODBII-es olvasód. Ha jól tudom az ELM327 nem biztos, hogy jó hozzá. Annak külön olvasója van és nem olcsó. (30e körül van cakk-pakk, míg az ELM 3-4 e)
Köszönöm a választ, te mit javasolsz? az ELM az a csatlakozó fej ami az autóhoz csatlakozik? jól tudom?
ALF már meg is válaszolta!!!! worship szuper akkor ez lesz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28357 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 20:07:28 »

Köszönöm a választ, te mit javasolsz? az ELM az a csatlakozó fej ami az autóhoz csatlakozik? jól tudom?
ALF már meg is válaszolta!!!! worship szuper akkor ez lesz.
ilyet,csak sokkal olcsóbban:   http://budavill.hu/products/ELM327--OBD-II-BLUETOOTH--multi-protokollos-interfész.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28358 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 20:07:32 »

Üdv Mondeos társak!
Igen sajnos nálam is kiderült mint oly sok mondeosnál, hogy a 4-es porlasztócsúcsom lassan megadja magát. Azt mondta a szerelőm, hogy kérdezzek rá itt, hogy Győr környékén tudnátok-e ajánlani valakit aki foglalkozik porlasztócsúcs felújítással. Volt egy embere a Perkin's-be , de sajna már nincs ott, és azt mondja, hogy nagyon nem értenek hozzá az ott maradt emberek. Ha valaki tudna segíteni nekem ebbe azt nagyon megköszönném.
chopper7
Sárváron van 1 Gyula nevű srác, sokan járnak hozzá és állítólag jól dolgozik. Ha kell, megszerzem a számát, és kifaggatod. Közelebb nem tudok.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28359 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 20:13:26 »

ilyet,csak sokkal olcsóbban:   http://budavill.hu/products/ELM327--OBD-II-BLUETOOTH--multi-protokollos-interfész.html

Nekem is a Scanmaster nevű programot adták hozzá. Nem rossz, de ezzel nem lehet programozni.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28360 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 20:17:03 »

Alf, Amit be linkeltél az alatt nem található a termék.
nekem kell programozni is Lacika71.
http://aprod.hu/hirdetes/elm327-usb-interface-obd2-v-1-5-IDXnrr.html ILYENRE GONDOLTOK?
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.03 csütörtök, 20:19:59 írta andras2 » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28361 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 20:19:17 »

Alf, Amit be linkeltél az alatt nem található a termék.
nekem kell programozni is Lacika71.

Jelöld ki az egész linket->másol->új lap->címsávba beilleszt->enter

A programot hozzá adják, de nem a forscant. Azt neked kell letölteni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28362 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 20:19:17 »

Alf, Amit be linkeltél az alatt nem található a termék.
nekem kell programozni is Lacika71.
akkor bal oldalt kategóriák-alatta autódiagnosztika-számítógépes hibakódolvasók-és ott az első 2 termék,de inkább a második bt-os.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28363 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 20:21:15 »

akkor bal oldalt kategóriák-alatta autódiagnosztika-számítógépes hibakódolvasók-és ott az első 2 termék,de inkább a második bt-os.
ok megvan.
Köszönöm a sok jó ötletet, amint jutottam valamire jelentkezem:

ÜDV,
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.03 csütörtök, 20:52:37 írta andras2 » Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28364 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 22:37:25 »

Szép estét!
Fura dologra lettem ma figyelmes. Ahol lakom körülbelül 4 fok volt amikor elkezdtem használni a kocsit. Hideg volt a motor, járattam az autót amíg kinyitottam a kaput, és kiálltam. Felmentem a nagyihoz. Üresben gurultam kb 300 métert. Az alapjárat intenzíven ugrált 1000 és 1500 között. 3.-ban mentem pár száz métert majd megérkeztem. 2 óra múlva elindultam egy 10 km-es táv megtételéhez. Arra lettem figyelmes, hogy az autó gázadás nélkül gyorsul minden sebességben. Felváltottam 70-nél 5-be, az autó magától felpörgött 2000-es fordulatszámig. Ráfékeztem, vissza raktam 4-be, de ez csak-csak gyorsít. Figyeltem a motor hőmérsékletét. Nem láttam változást egészen addig, amíg a víz hőfok negyed fölé nem ment. Elég veszélyesnek vélem ezt a dolgot. Mitől van ez?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28365 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 22:46:27 »

Szép estét!
Fura dologra lettem ma figyelmes. Ahol lakom körülbelül 4 fok volt amikor elkezdtem használni a kocsit. Hideg volt a motor, járattam az autót amíg kinyitottam a kaput, és kiálltam. Felmentem a nagyihoz. Üresben gurultam kb 300 métert. Az alapjárat intenzíven ugrált 1000 és 1500 között. 3.-ban mentem pár száz métert majd megérkeztem. 2 óra múlva elindultam egy 10 km-es táv megtételéhez. Arra lettem figyelmes, hogy az autó gázadás nélkül gyorsul minden sebességben. Felváltottam 70-nél 5-be, az autó magától felpörgött 2000-es fordulatszámig. Ráfékeztem, vissza raktam 4-be, de ez csak-csak gyorsít. Figyeltem a motor hőmérsékletét. Nem láttam változást egészen addig, amíg a víz hőfok negyed fölé nem ment. Elég veszélyesnek vélem ezt a dolgot. Mitől van ez?
A generátorhibája okoz ilyet sajnos
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28366 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 22:47:41 »

Szép estét!
Fura dologra lettem ma figyelmes. Ahol lakom körülbelül 4 fok volt amikor elkezdtem használni a kocsit. Hideg volt a motor, járattam az autót amíg kinyitottam a kaput, és kiálltam. Felmentem a nagyihoz. Üresben gurultam kb 300 métert. Az alapjárat intenzíven ugrált 1000 és 1500 között. 3.-ban mentem pár száz métert majd megérkeztem. 2 óra múlva elindultam egy 10 km-es táv megtételéhez. Arra lettem figyelmes, hogy az autó gázadás nélkül gyorsul minden sebességben. Felváltottam 70-nél 5-be, az autó magától felpörgött 2000-es fordulatszámig. Ráfékeztem, vissza raktam 4-be, de ez csak-csak gyorsít. Figyeltem a motor hőmérsékletét. Nem láttam változást egészen addig, amíg a víz hőfok negyed fölé nem ment. Elég veszélyesnek vélem ezt a dolgot. Mitől van ez?

Lefagyott a lábad?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28367 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 22:48:44 »

Lefagyott a lábad?  laugh
Sajnos nem, bár boka zokni volt rajtam  hehe
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28368 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 22:49:08 »

A generátorhibája okoz ilyet sajnos
Miért okozza ezt?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28369 Dátum: 2013.10.04 péntek, 10:35:30 »

Miért okozza ezt?
Keves az aram a kocsinak.  Emeli a fordulatot h többet toltson.  Én a kieg fűtés gyertyait neznem meg,  nem zarlatosak e. 5 fok alatt bekapcsol magától es addig megy amíg 75 fokos lesz a viz. Ez kb az elso vonal.   Ha nincs kieged akkor najd Alf megmongya mi a baj.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28370 Dátum: 2013.10.04 péntek, 11:58:52 »

Keves az aram a kocsinak.  Emeli a fordulatot h többet toltson.  Én a kieg fűtés gyertyait neznem meg,  nem zarlatosak e. 5 fok alatt bekapcsol magától es addig megy amíg 75 fokos lesz a viz. Ez kb az elso vonal.   Ha nincs kieged akkor najd Alf megmongya mi a baj.
így van.a generátort kell javítani vagy felújítani. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28371 Dátum: 2013.10.04 péntek, 12:24:09 »

így van.a generátort kell javítani vagy felújítani. Wink
2 éves generátor van benne! Legalábbis a szervíz elmondása szerint...
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #28372 Dátum: 2013.10.04 péntek, 16:03:51 »

2 éves generátor van benne! Legalábbis a szervíz elmondása szerint...
az nem jelent semmit nekem is 2 év után adta meg magát a teljesen felújított generátor!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28373 Dátum: 2013.10.04 péntek, 16:45:13 »

Szép estét!
Fura dologra lettem ma figyelmes. Ahol lakom körülbelül 4 fok volt amikor elkezdtem használni a kocsit. Hideg volt a motor, járattam az autót amíg kinyitottam a kaput, és kiálltam. Felmentem a nagyihoz. Üresben gurultam kb 300 métert. Az alapjárat intenzíven ugrált 1000 és 1500 között. 3.-ban mentem pár száz métert majd megérkeztem. 2 óra múlva elindultam egy 10 km-es táv megtételéhez. Arra lettem figyelmes, hogy az autó gázadás nélkül gyorsul minden sebességben. Felváltottam 70-nél 5-be, az autó magától felpörgött 2000-es fordulatszámig. Ráfékeztem, vissza raktam 4-be, de ez csak-csak gyorsít. Figyeltem a motor hőmérsékletét. Nem láttam változást egészen addig, amíg a víz hőfok negyed fölé nem ment. Elég veszélyesnek vélem ezt a dolgot. Mitől van ez?

Lehet, hogy valaki feltelepítette a kocsidra a Skynet-et és tudatára ébredt.  eplus2
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28374 Dátum: 2013.10.04 péntek, 17:35:14 »

Lehet, hogy valaki feltelepítette a kocsidra a Skynet-et és tudatára ébredt.  eplus2
Lehet! De akkor a skynet dízelpárti, mert csak 2000-ig forgatta minden sebességben.  angel
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28375 Dátum: 2013.10.04 péntek, 21:06:52 »

az nem jelent semmit nekem is 2 év után adta meg magát a teljesen felújított generátor!
Nem kellene világítania a töltésjelzőmnek?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28376 Dátum: 2013.10.04 péntek, 22:22:29 »

Szép estét!
Fura dologra lettem ma figyelmes. Ahol lakom körülbelül 4 fok volt amikor elkezdtem használni a kocsit. Hideg volt a motor, járattam az autót amíg kinyitottam a kaput, és kiálltam. Felmentem a nagyihoz. Üresben gurultam kb 300 métert. Az alapjárat intenzíven ugrált 1000 és 1500 között. 3.-ban mentem pár száz métert majd megérkeztem. 2 óra múlva elindultam egy 10 km-es táv megtételéhez. Arra lettem figyelmes, hogy az autó gázadás nélkül gyorsul minden sebességben. Felváltottam 70-nél 5-be, az autó magától felpörgött 2000-es fordulatszámig. Ráfékeztem, vissza raktam 4-be, de ez csak-csak gyorsít. Figyeltem a motor hőmérsékletét. Nem láttam változást egészen addig, amíg a víz hőfok negyed fölé nem ment. Elég veszélyesnek vélem ezt a dolgot. Mitől van ez?
Ma még arra is figyelmes lettem, hogy eléggé csörgő hangot ad a motor, amit eddig még nem hallottam. Lehet, hogy valamelyik szíjfeszítőm lazult meg? Ennek nem lehet valami köze a motor fordulatszámának ingadozásához?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28377 Dátum: 2013.10.04 péntek, 23:07:57 »

Nekem is a Scanmaster nevű programot adták hozzá. Nem rossz, de ezzel nem lehet programozni.

Nekem van olyan adapterem amivel lehet programozni...
http://www.vatera.hu/fordiag_ford_diagnosztikai_usb_odb2_kabel_1807219958.html

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28378 Dátum: 2013.10.05 szombat, 07:27:42 »

Nekem van olyan adapterem amivel lehet programozni...
http://www.vatera.hu/fordiag_ford_diagnosztikai_usb_odb2_kabel_1807219958.html



miért adod el? nem vált be?
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #28379 Dátum: 2013.10.05 szombat, 07:55:34 »

Nem kellene világítania a töltésjelzőmnek?
nekem is elkezdett ingadozni előszőr és aztán gyújtotta a lámpát!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #28380 Dátum: 2013.10.05 szombat, 08:59:56 »

Sziasztok!

Szerintetek mi lehet az oka az alábbi hibának?
Reggeli (hideg motor) indítás után csak három henger működik, viszont ha bemelegszik, akkor mind a négy henger működik.
A motor hibajelző lámpa nem világít, meleg motornál egyenletesen jár, nem füstől.
Lehet hogy izzító hiba?

üdv.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28381 Dátum: 2013.10.05 szombat, 09:59:00 »

Sziasztok!

Szerintetek mi lehet az oka az alábbi hibának?
Reggeli (hideg motor) indítás után csak három henger működik, viszont ha bemelegszik, akkor mind a négy henger működik.
A motor hibajelző lámpa nem világít, meleg motornál egyenletesen jár, nem füstől.
Lehet hogy izzító hiba?

üdv.

Tamás
nem hiszem,hogy az 3 henger,hanem inkább csak simán 500as alapjárattal indul.bizony ez porlasztóra utal....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #28382 Dátum: 2013.10.05 szombat, 18:12:36 »

nem hiszem,hogy az 3 henger,hanem inkább csak simán 500as alapjárattal indul.bizony ez porlasztóra utal....

Köszi Alf.
Remélem nem adja meg magát gyorsan.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28383 Dátum: 2013.10.05 szombat, 18:59:48 »

Keves az aram a kocsinak.  Emeli a fordulatot h többet toltson.  Én a kieg fűtés gyertyait neznem meg,  nem zarlatosak e. 5 fok alatt bekapcsol magától es addig megy amíg 75 fokos lesz a viz. Ez kb az elso vonal.   Ha nincs kieged akkor najd Alf megmongya mi a baj.
és a kieg.fűtés gyertyát hol lehet meg lelni?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28384 Dátum: 2013.10.05 szombat, 19:04:01 »

és a kieg.fűtés gyertyát hol lehet meg lelni?

Kb a sofőr sarkánál van (alulról).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28385 Dátum: 2013.10.05 szombat, 19:14:30 »

Kb a sofőr sarkánál van (alulról).
bal vagy jobb sarok.egyéb jelek hogy van e vagy nincs? Feleslegesen ne keresgeljem.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28386 Dátum: 2013.10.05 szombat, 21:01:10 »

bal vagy jobb sarok.egyéb jelek hogy van e vagy nincs? Feleslegesen ne keresgeljem.
kb a jobb.ha kitekered a kormányt balra,akkor látszik is,ha van a bal kerékjárati ívből.
amúgy meg a bal torony oldalán vannak a reléi(2db).ha nincsenek,akkor nincs is fűtésed.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28387 Dátum: 2013.10.05 szombat, 21:02:20 »

Köszi Alf.
Remélem nem adja meg magát gyorsan.

Tamás
a csúcsok előtt ellenőrizd az izzítógyertyákat,és a kiegfűtés gyertyáit,ha van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28388 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 13:21:34 »

De, csak 2 van. Smiley

miért adod el? nem vált be?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28389 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 13:22:54 »

Apropo, nekem még eredeti a generátorom, most colt 10 éves, és 315 ezer van a kocsimban, akkor lassan az is cserés ? Egyedül nyáron 2 x villant fel a töltésjelző lámpám, de ennyi.
Szerintetek akkor cseréljem lassan?


Nem kellene világítania a töltésjelzőmnek?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28390 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 15:23:04 »

kb a jobb.ha kitekered a kormányt balra,akkor látszik is,ha van a bal kerékjárati ívből.
amúgy meg a bal torony oldalán vannak a reléi(2db).ha nincsenek,akkor nincs is fűtésed.
Nos a fedkomp diagnosztika 14.3, 14.4, 14.5 v feszültséget mutat járó motornál. Azt vettem észre, hogy csak 5 fok alatt produkálja az alapjárati ingadozást. Lehetséges ezek szerint, hogy a kieg. fűtés a hibás, ha van?! Kérdem én: Ezek a reléi a kieg fűtésnek? Tehát a vasamban van ilyen fűtés? Ha ez az, akkor megmondjátok hol találhatom a gyertyáit?
Restellem, hogy ilyen tudatlan vagyok ebben a témában, de tegnap még azt sem tudtam, hogy létezik a földön kiegészítő fűtés  Roll Eyes
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #28391 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 15:29:21 »

Nos a fedkomp diagnosztika 14.3, 14.4, 14.5 v feszültséget mutat járó motornál. Azt vettem észre, hogy csak 5 fok alatt produkálja az alapjárati ingadozást. Lehetséges ezek szerint, hogy a kieg. fűtés a hibás, ha van?! Kérdem én: Ezek a reléi a kieg fűtésnek? Tehát a vasamban van ilyen fűtés? Ha ez az, akkor megmondjátok hol találhatom a gyertyáit?
Restellem, hogy ilyen tudatlan vagyok ebben a témában, de tegnap még azt sem tudtam, hogy létezik a földön kiegészítő fűtés  Roll Eyes
http://s23.postimg.org/773zwzjp7/IMG_0636.jpg

Szia!

A tűzfal alján középen, mindjárt teszek fel róla képet.  integet2


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.06 vasárnap, 20:10:33 írta AndyA » Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28392 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 15:43:53 »

Szia!

A tűzfal alján középen, mindjárt teszek fel róla képet.  integet2


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
köszönöm uram! A napokban megemelem, aztán megnézem mi a helyzet. Lehet nem lesz elég kivenni, és visszatenni a gyertyákat, de először is azt fogom tenni  wave
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28393 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 16:23:46 »

Sziasztok!
A tegnap este sikerült diagolni a gépet, viszont nem sikerült beindítani.
Hibakód volt rendesen, meg rájöttünk hogy nem jó egy db izzító gy. sem. A 4-est nem sikerült kiszednem, érezhetően az anyag adná meg magát sok áztatás után is.
Létezik hogy az izzítás hiánya is közre játszik a nem indulás miatt? Korábbi beszakadt izzítók után kutatva, itt a fórumon nem nagyon ez lehet az oka.
A képen látjátok, hogy a diagot az AUTO-COM-mal csináltuk, bevittük az injektor adatokat amit szépen be is vett.
Ami még érdekes hogy sokszor szétkapcsolt a kapcsolat a ecu-gép között, ezt csinálta egy kézi kis diaggal valami V- nem tudom milyen.
Amit a szivattyú tudott indításkor 290 bár volt.   http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_039_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_038_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_037_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ui, az üa, rendszer meg volt bontva az igaz, mivel csak így voltam biztos hogy kap üanyagot. (résolaj levegőt szív, amit az "o" gyürük sem oldottak meg) ezért van az hogy nem engedtem vissza a szűrőbe.
Itt egy csúcs próbát ejtettem meg kifordítva. http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

András
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28394 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 17:02:10 »

Sziasztok!
A tegnap este sikerült diagolni a gépet, viszont nem sikerült beindítani.
Hibakód volt rendesen, meg rájöttünk hogy nem jó egy db izzító gy. sem. A 4-est nem sikerült kiszednem, érezhetően az anyag adná meg magát sok áztatás után is.
Létezik hogy az izzítás hiánya is közre játszik a nem indulás miatt? Korábbi beszakadt izzítók után kutatva, itt a fórumon nem nagyon ez lehet az oka.
A képen látjátok, hogy a diagot az AUTO-COM-mal csináltuk, bevittük az injektor adatokat amit szépen be is vett.
Ami még érdekes hogy sokszor szétkapcsolt a kapcsolat a ecu-gép között, ezt csinálta egy kézi kis diaggal valami V- nem tudom milyen.
Amit a szivattyú tudott indításkor 290 bár volt.   http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_039_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_038_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_037_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ui, az üa, rendszer meg volt bontva az igaz, mivel csak így voltam biztos hogy kap üanyagot. (résolaj levegőt szív, amit az "o" gyürük sem oldottak meg) ezért van az hogy nem engedtem vissza a szűrőbe.
Itt egy csúcs próbát ejtettem meg kifordítva. http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

András


Hogyan kezdődött, mi volt az első hibajelenség?
Az izzítógyertya nem lényeg, 5 °C felett nem is működik. Ha szükség is lenne rá, pár mp-et többet kell indítózni és talán egyenetlen az első másodpercekben, de simán be kell indulnia egy jó motornak.

Töröljétek a hibakódokat és meg kell nézni, hogy indítózás után miket ír vissza.
Fordulatszám jelet láttok?
Vezérműtengely jelet?

Ezek igen fontosak az induláshoz.
A 290 bar elég ahhoz, hogy induljon.  Kifordítva volt befecskendezés?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28395 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 17:45:18 »

Hogyan kezdődött, mi volt az első hibajelenség?
Az izzítógyertya nem lényeg, 5 °C felett nem is működik. Ha szükség is lenne rá, pár mp-et többet kell indítózni és talán egyenetlen az első másodpercekben, de simán be kell indulnia egy jó motornak.

Töröljétek a hibakódokat és meg kell nézni, hogy indítózás után miket ír vissza.
Fordulatszám jelet láttok?
Vezérműtengely jelet?

Ezek igen fontosak az induláshoz.
A 290 bar elég ahhoz, hogy induljon.  Kifordítva volt befecskendezés?

Kintről lett behozva traileren, még a hangját sem hallottam.(diesel pumpe defect)
A kódok törölve lettek, de vissza rakta.
A fordulat+ vezérműt. nem néztük, abból mi derülhet ki?
Amikor ki volt fordítva szépen dolgozott.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28396 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:01:56 »

Kintről lett behozva traileren, még a hangját sem hallottam.(diesel pumpe defect)
A kódok törölve lettek, de vissza rakta.
A fordulat+ vezérműt. nem néztük, abból mi derülhet ki?
Amikor ki volt fordítva szépen dolgozott.



Óriási hibát követtél el!
Egy használt dízel autót úgy megvenni, hogy még csak nem is jár a motorja?  Shocked

Ha nincs fordulatszám jel és/vagy vezérműtengely jel....akkor nem történik semmi.
Viszont ha befecskendez, akkor van.

Minden hibakódot visszaírt?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28397 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:18:29 »


Óriási hibát követtél el!
Egy használt dízel autót úgy megvenni, hogy még csak nem is jár a motorja?  Shocked

Ha nincs fordulatszám jel és/vagy vezérműtengely jel....akkor nem történik semmi.
Viszont ha befecskendez, akkor van.

Minden hibakódot visszaírt?

Az volt a koncepció, hogy legyen szép, és inkább én költsek rá, főleg ami a gerince, mintsem hogy megveszem és jön a meglepetések tömege.
Az önindító tekert, tudtuk vizsgálni, hogy a dugók nem lukasak, meg a német amikor megkapta az ajánlatot a javításra amit ott csináltak volna, akkor lehült rinya rinya
Amikor ki fordítottam a csúcsot korrekten porlasztott.  
p2265
p007f
p2288
p0251
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.06 vasárnap, 19:21:25 írta andras2 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28398 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:21:11 »

Az volt a koncepció, hogy legyen szép, és inkább én költsek rá, főleg ami a gerince, mintsem hogy megveszem és jön a meglepetések tömege.
Az önindító tekert, tudtuk vizsgálni, hogy a dugók nem lukasak, meg a német amikor megkapta az ajánlatot a javításra amit ott csináltak volna, akkor lehült rinya rinya
Amikor ki fordítottam a csúcsot korrekten porlasztott.   
a baj,hogy ilyen javítási metódus,hogy kifordítjuk a csúcsokat sajnos nincs!!!!!!!!!!!
Ezt nem is tudom,mire jó?Locsol.Na és?Mennyit,és mekkora nyomáson,és milyen a porlasztási kép?Ez semmit nem árul el a csúcsokról,maximum annyit,hogy a szippancs tolja az anyagot.Ettől még minden csúcs lehet rossz........vagy akár jó is,de az biztos..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28399 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:29:11 »

a baj,hogy ilyen javítási metódus,hogy kifordítjuk a csúcsokat sajnos nincs!!!!!!!!!!!
Ezt nem is tudom,mire jó?Locsol.Na és?Mennyit,és mekkora nyomáson,és milyen a porlasztási kép?Ez semmit nem árul el a csúcsokról,maximum annyit,hogy a szippancs tolja az anyagot.Ettől még minden csúcs lehet rossz........vagy akár jó is,de az biztos..... vigyor3

igen, még diag előtt tettem egy kísérletet hogy lássam.
ez szolgált ötletül Wink
https://www.youtube.com/watch?v=uLm0dqxw8gM
 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 561 562 563 564 565 566 567 [568] 569 570 571 572 573 574 575 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.355 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.