Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:16:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 562 563 564 565 566 567 568 [569] 570 571 572 573 574 575 576 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14653161 alkalommal)
0 Felhasználó és 145 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28400 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:31:52 »



igen, még diag előtt tettem egy kísérletet hogy lássam.
ez szolgált ötletül Wink
https://www.youtube.com/watch?v=uLm0dqxw8gM
 
láttam énis,de ez nem változtat semmit a tényen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28401 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:40:10 »

láttam énis,de ez nem változtat semmit a tényen.
Rendeltem elm1.5-et, megnézem az általa hozott kódokat, meg akkor már megy bele 3db izzítógy. is.
És ezt követően sem lettünk okosabbak akkor van ismerős a fordban itt nálunk és lesz egy általuk végzett diag.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28402 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:48:32 »

Rendeltem elm1.5-et, megnézem az általa hozott kódokat, meg akkor már megy bele 3db izzítógy. is.
És ezt követően sem lettünk okosabbak akkor van ismerős a fordban itt nálunk és lesz egy általuk végzett diag.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #28403 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 22:24:34 »

Nos a fedkomp diagnosztika 14.3, 14.4, 14.5 v feszültséget mutat járó motornál. Azt vettem észre, hogy csak 5 fok alatt produkálja az alapjárati ingadozást. Lehetséges ezek szerint, hogy a kieg. fűtés a hibás, ha van?! Kérdem én: Ezek a reléi a kieg fűtésnek? Tehát a vasamban van ilyen fűtés? Ha ez az, akkor megmondjátok hol találhatom a gyertyáit?
Restellem, hogy ilyen tudatlan vagyok ebben a témában, de tegnap még azt sem tudtam, hogy létezik a földön kiegészítő fűtés  Roll Eyes
http://s23.postimg.org/773zwzjp7/IMG_0636.jpg


egyértelmüen generátorhiba. De hogy biztos legyél a dologban és ha nem akarsz b*szakodni h megnézd nem e kieg fütés vmeik gyertyájának zárlata okozza az alapjárationgadozást a következzőket csináld: üzemmeleg motornál(ugy értem 70C os hengerfejhőmérséklet felett amikor már tuti nem megy a kiegfütés) kapcsolj rá minden létező fogyasztót menet közben(tehát ha van szélvédő és ülésfűtések lámpák stb. aztán mondjuk 3. ban engedd el gázt alapjárat közelében. ha elkezd finoman magától gyorsulni a kocsi, generátor le...nekem ugy 2mm esek voltak a szénkeféim akkor lezdte ezt tavaly télen még a DI-m  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.07 hétfő, 16:53:52 írta AndyA » Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
bezi123
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #28404 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 11:02:43 »

Sziasztok!

Kezdő mondeos lennék, van nekem egy 2002-es 2.0 tdci aut. váltós mondeom (FMBA motorkódos).
Olyan probléma merült föl vele, hogy az autó nem akar bemelegedni városba használom  falbav (1200-2200 fordulatszám tartományba 50-55km\h seb.-nél)
Kb 10-15 km távokat járok az autóval napi szinten. De ha egyszer gyorsítok egy erősebbet kb 3000-3500 fordulatszámig akkor bemelegszik de amikor visszaálok az üzemi 50-re vissza is hűl! Mentem vele nagyobb távot autópályán 130 km\h nál tökéletesen beáll középre a műszer, de amikor lejöttem a pályáról vissza 50-60 km\h-nál teljesen visszahűlt. falbav Megjegyzés termosztátot már cseréltem, ja és a ventilátort nem megy egyfolytában.
Ha valakinek van ezzel tapasztalata nagyon megköszönném ha megosztaná velem.
Előre is köszönöm nektek!!!  Grin
Naplózva

mondeo 2.0 tdci aut. 2002 kombi FMBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28405 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 11:14:25 »

Sziasztok!

Kezdő mondeos lennék, van nekem egy 2002-es 2.0 tdci aut. váltós mondeom (FMBA motorkódos).
Olyan probléma merült föl vele, hogy az autó nem akar bemelegedni városba használom  falbav (1200-2200 fordulatszám tartományba 50-55km\h seb.-nél)
Kb 10-15 km távokat járok az autóval napi szinten. De ha egyszer gyorsítok egy erősebbet kb 3000-3500 fordulatszámig akkor bemelegszik de amikor visszaálok az üzemi 50-re vissza is hűl! Mentem vele nagyobb távot autópályán 130 km\h nál tökéletesen beáll középre a műszer, de amikor lejöttem a pályáról vissza 50-60 km\h-nál teljesen visszahűlt. falbav Megjegyzés termosztátot már cseréltem, ja és a ventilátort nem megy egyfolytában.
Ha valakinek van ezzel tapasztalata nagyon megköszönném ha megosztaná velem.
Előre is köszönöm nektek!!!  Grin
az olajköri termot is cserélték?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bezi123
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #28406 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 12:40:30 »

Azt még nem!
Abban tudna segíteni nekem,hogy az hol helyezkedik el egész pontosan? help
Naplózva

mondeo 2.0 tdci aut. 2002 kombi FMBA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #28407 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 12:44:57 »

Azt még nem!
Abban tudna segíteni nekem,hogy az hol helyezkedik el egész pontosan? help

A vízpumpa mögött a motorblokk felé.

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Oil_Cooler_Stat_-_Changing_%28TDCi%29

« Utoljára szerkesztve: 2013.10.07 hétfő, 13:24:18 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28408 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 13:16:48 »

Azt még nem!
Abban tudna segíteni nekem,hogy az hol helyezkedik el egész pontosan? help
Xar helyen van.  Ha nem szoktal ilyesmit csinalni inkabb vidd el olyanhoz aki meg csinalja.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #28409 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 16:02:36 »

Sziasztok!

MK3 Mondeo, 5 ajtós, 2.0 tdci, 2006, N7BA motorkód, 186 000 km (valós), már nem csak padlógázra hanem kicsit intenzívebb gázadásra (mondjuk fél gáz) is kormol, a jelenség üzemmeleg motornál csökken. Fogyasztás, menetdinamika normális. Ez OK így, vagy vmi hiba van? Üa. szűrő rendesen cserélve volt, legutóbb 18 e km-el ezelőtt.

Előre is köszi.
 
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28410 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 16:08:43 »

Sziasztok!

MK3 Mondeo, 5 ajtós, 2.0 tdci, 2006, N7BA motorkód, 186 000 km (valós), már nem csak padlógázra hanem kicsit intenzívebb gázadásra (mondjuk fél gáz) is kormol, a jelenség üzemmeleg motornál csökken. Fogyasztás, menetdinamika normális. Ez OK így, vagy vmi hiba van? Üa. szűrő rendesen cserélve volt, legutóbb 18 e km-el ezelőtt.

Előre is köszi.
 
Sok minden lehet.Repedt turbo cső átkell nézni,levegőszürő koszos,EGR szelep szívósor trutyis,és kezdődő porlasztó csúcs hiba.Az utolsó az a húzós.Nézd át a többit és talán javul vagy eltünik.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28411 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 16:53:53 »

Nos a fedkomp diagnosztika 14.3, 14.4, 14.5 v feszültséget mutat járó motornál. Azt vettem észre, hogy csak 5 fok alatt produkálja az alapjárati ingadozást. Lehetséges ezek szerint, hogy a kieg. fűtés a hibás, ha van?! Kérdem én: Ezek a reléi a kieg fűtésnek? Tehát a vasamban van ilyen fűtés? Ha ez az, akkor megmondjátok hol találhatom a gyertyáit?
Restellem, hogy ilyen tudatlan vagyok ebben a témában, de tegnap még azt sem tudtam, hogy létezik a földön kiegészítő fűtés  Roll Eyes
http://s23.postimg.org/773zwzjp7/IMG_0636.jpg

Nem érdemes összekoszolni magadat...szemközti oldal jobb toronymerevitőt leszeded és a két relét kiveszed a foglalatból...kb 5 perc.
Ha csinálja nem az, ha nem csinálja lehetett az is.... eplus2
Vagy lakatfogó(ami tud egyenáramot kb 400A-ig) és megnézed...ha kb 100A-t méregetsz akkor tuti elszállt egy legalább...normál esetben mig megy kb 20-30A-t kell felvennie aszem..
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.07 hétfő, 19:17:05 írta AndyA » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28412 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 17:02:38 »

Sziasztok!
A tegnap este sikerült diagolni a gépet, viszont nem sikerült beindítani.
Hibakód volt rendesen, meg rájöttünk hogy nem jó egy db izzító gy. sem. A 4-est nem sikerült kiszednem, érezhetően az anyag adná meg magát sok áztatás után is.
Létezik hogy az izzítás hiánya is közre játszik a nem indulás miatt? Korábbi beszakadt izzítók után kutatva, itt a fórumon nem nagyon ez lehet az oka.
A képen látjátok, hogy a diagot az AUTO-COM-mal csináltuk, bevittük az injektor adatokat amit szépen be is vett.
Ami még érdekes hogy sokszor szétkapcsolt a kapcsolat a ecu-gép között, ezt csinálta egy kézi kis diaggal valami V- nem tudom milyen.
Amit a szivattyú tudott indításkor 290 bár volt.   http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_039_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_038_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_037_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ui, az üa, rendszer meg volt bontva az igaz, mivel csak így voltam biztos hogy kap üanyagot. (résolaj levegőt szív, amit az "o" gyürük sem oldottak meg) ezért van az hogy nem engedtem vissza a szűrőbe.
Itt egy csúcs próbát ejtettem meg kifordítva. http://kepfeltoltes.hu/view/131006/diag_eredm_ny_k_pek_026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

András


Ha ezt igy kannáztad az már eleve nem jó...tuti fellevegősödött...szivó és résolaj cső bele egy kannába és érjen bele mindkettő a gázolajba...azt megnyitod a hollandereket és inditózol mig nem jön a nyál..akkor visszahúzod a hollandereket és inditasz...ha nem indul be akkor kezdődik a para...
Ezek kajak fals hibakódok, csóri nem tud beindulni beirogat mindent...
Ezt a kiforditott porlasztós dolgot meg ne erőltesd mert nem ér semmit, max porlasztási képet látsz, mennyiséget nem pl, meg 3 hengerezik a kocsi és azt sem igen szereti.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28413 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 19:35:36 »

Ha ezt igy kannáztad az már eleve nem jó...tuti fellevegősödött...szivó és résolaj cső bele egy kannába és érjen bele mindkettő a gázolajba...azt megnyitod a hollandereket és inditózol mig nem jön a nyál..akkor visszahúzod a hollandereket és inditasz...ha nem indul be akkor kezdődik a para...
Ezek kajak fals hibakódok, csóri nem tud beindulni beirogat mindent...
Ezt a kiforditott porlasztós dolgot meg ne erőltesd mert nem ér semmit, max porlasztási képet látsz, mennyiséget nem pl, meg 3 hengerezik a kocsi és azt sem igen szereti.
Köszi,köszi worship
A kifordított csúcs csak kettő porlasztás erejéig volt csak, mivel aki csinálta a csúcsok "felújítását" elég kétséges.(habár mindent láttam amit csinál úgy voltam vele hogy egy próbát megér) Az érdekesség a dologban lehet érezni hogy valamelyik henger indulna valamelyik meg nem, még azt a fura égett üa szag is megvan, csak nem indul. Kivettem az első 3 izzítót(4-es nem adta magát"hagy békén") és csak az első volt gázolajos a többi csak a száraz korom.
A kannázást pedig azért így játszottam le, mert látni akartam mennyi a beszívott mennyiség és folyamatosan töltöttem utána, ami meg vissza folyt azt tettem a sima diesel autómba.  Ja!! a szűrőre, a bejövőtankbó és a visszatérőre tettem két külön edényben kiegyenlítődött a folyadék, és ha fogyott akkor utána folyton egyenlő volt a mennyiség, ergó közlekedő edény elv szomoru1 akkor mi az a + 50 fok felett engedi vissza a gázolajat hűtésre a tankba?Huh?
Ja és két diaggal is folyton kapcsolódik le, fel az ECU-ra.
Még csak annyi, hogy a résolaj 1-2 csatlakozása falsot szív, az ó gyűrűkben  bíztam, cseréltem, majd megint jött levegő a visszatérőben.
Aztán elszorítottam a csövet szakaszosan, hogy megtaláljam, meg is lett.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.07 hétfő, 19:51:50 írta andras2 » Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28414 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 19:40:12 »


egyértelmüen generátorhiba. De hogy biztos legyél a dologban és ha nem akarsz b*szakodni h megnézd nem e kieg fütés vmeik gyertyájának zárlata okozza az alapjárationgadozást a következzőket csináld: üzemmeleg motornál(ugy értem 70C os hengerfejhőmérséklet felett amikor már tuti nem megy a kiegfütés) kapcsolj rá minden létező fogyasztót menet közben(tehát ha van szélvédő és ülésfűtések lámpák stb. aztán mondjuk 3. ban engedd el gázt alapjárat közelében. ha elkezd finoman magától gyorsulni a kocsi, generátor le...nekem ugy 2mm esek voltak a szénkeféim akkor lezdte ezt tavaly télen még a DI-m  Cheesy
Nos kipróbáltam. Meleg motornál felnyomtam az ülésfűtésemet, a tompított+refit, a ködösöket elöl hátul, az ülésfűtésemet, szólt a hifim, világítottak a belső világítások, az első hátsó ablakfűtés ment. Betettem 3-ba, és elengedtem a gázt. Nem fulladt le a motor. 1000-es fordulaton megállt, és ott tartotta magát. Vélemény? Le kellett volna fulladjon?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28415 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 19:43:32 »

Nem érdemes összekoszolni magadat...szemközti oldal jobb toronymerevitőt leszeded és a két relét kiveszed a foglalatból...kb 5 perc.
Ha csinálja nem az, ha nem csinálja lehetett az is.... eplus2
Vagy lakatfogó(ami tud egyenáramot kb 400A-ig) és megnézed...ha kb 100A-t méregetsz akkor tuti elszállt egy legalább...normál esetben mig megy kb 20-30A-t kell felvennie aszem.
Igen én is azon tűnődtem, hogy a legegyszerűbb lenne, ha amikor produkálja a hibát, akkor ki kellene iktatni az állófűtést. Akkor a legegyszerűbb, ha kiveszem a reléket... Erre nem is gondoltam. Köszönöm a tanácsot. Amint 5 fok alá megy a hőmérséklet megpróbálom! Örök hálám!  integet2 integet2
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28416 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 22:29:21 »

Köszi,köszi worship
A kifordított csúcs csak kettő porlasztás erejéig volt csak, mivel aki csinálta a csúcsok "felújítását" elég kétséges.(habár mindent láttam amit csinál úgy voltam vele hogy egy próbát megér) Az érdekesség a dologban lehet érezni hogy valamelyik henger indulna valamelyik meg nem, még azt a fura égett üa szag is megvan, csak nem indul. Kivettem az első 3 izzítót(4-es nem adta magát"hagy békén") és csak az első volt gázolajos a többi csak a száraz korom.
A kannázást pedig azért így játszottam le, mert látni akartam mennyi a beszívott mennyiség és folyamatosan töltöttem utána, ami meg vissza folyt azt tettem a sima diesel autómba.  Ja!! a szűrőre, a bejövőtankbó és a visszatérőre tettem két külön edényben kiegyenlítődött a folyadék, és ha fogyott akkor utána folyton egyenlő volt a mennyiség, ergó közlekedő edény elv szomoru1 akkor mi az a + 50 fok felett engedi vissza a gázolajat hűtésre a tankba?Huh?
Ja és két diaggal is folyton kapcsolódik le, fel az ECU-ra.
Még csak annyi, hogy a résolaj 1-2 csatlakozása falsot szív, az ó gyűrűkben  bíztam, cseréltem, majd megint jött levegő a visszatérőben.
Aztán elszorítottam a csövet szakaszosan, hogy megtaláljam, meg is lett.

Hát erre azt tudom mondani hogy normális helyen kell porlasztót felujjitatni....sufni tuning csak rövid távon kifizetödő max..hosszútávon soha.
Nem kell ide semmi bonyolitás...1 kanna tele gázolajjal,bele a két cső(átlátszó szilikoncső) + amit leirtam.
résolajnál sem lehet levegős!!!!
Én 60 foknak tudtam de tökmindegy, jó dolog.....főleg télen mikor minuszok vannak...meg nyáron mikor pusztulat meleg.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28417 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 22:33:56 »

Nos kipróbáltam. Meleg motornál felnyomtam az ülésfűtésemet, a tompított+refit, a ködösöket elöl hátul, az ülésfűtésemet, szólt a hifim, világítottak a belső világítások, az első hátsó ablakfűtés ment. Betettem 3-ba, és elengedtem a gázt. Nem fulladt le a motor. 1000-es fordulaton megállt, és ott tartotta magát. Vélemény? Le kellett volna fulladjon?

nem..teljesen jól müködik...és megcsinálhatod bármelyik fokozatban...nem fulladhat le...talán 1-be mert igen harmatgyengék ezek a cr-ek...talán elsem tudsz indulni velük gáz nélkül annyi erő sincs bennük..csattan egyet és leáll. eplus2
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28418 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 23:11:39 »

nem..teljesen jól müködik...és megcsinálhatod bármelyik fokozatban...nem fulladhat le...talán 1-be mert igen harmatgyengék ezek a cr-ek...talán elsem tudsz indulni velük gáz nélkül annyi erő sincs bennük..csattan egyet és leáll. eplus2
Próba képp behúztam 4-be is. Ott már szenvedett, de nem fulladt le. Nem szoktam így tesztelgetni. Mikor meghoztam  apám 25 méter után lefullasztotta másodikban...  wow1
Akkor jön a relé eltávolítás ha hidegebb lesz.
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28419 Dátum: 2013.10.08 kedd, 09:04:10 »

Hát erre azt tudom mondani hogy normális helyen kell porlasztót felujjitatni....sufni tuning csak rövid távon kifizetödő max..hosszútávon soha.
Nem kell ide semmi bonyolitás...1 kanna tele gázolajjal,bele a két cső(átlátszó szilikoncső) + amit leirtam.
résolajnál sem lehet levegős!!!!
Én 60 foknak tudtam de tökmindegy, jó dolog.....főleg télen mikor minuszok vannak...meg nyáron mikor pusztulat meleg.

Ma kapom meg a résolajcsövet, ez meg fog szűnik.A rendszert össze tudom rakni, úgy kezdtem ahogyan te is írtad, csak a visszatérő tele volt levegővel és a kannát is felhabosította. Ezért lett ez a megoldás.De ma ez megszűnik. remélem.
A felújítás, meg egy érdekes helyzet volt, megfordult bennem, hogy tűzzek innen a picsba. sokan előttem voltak 3-an is. Gondoltam akkor lássuk csak.
Ezért is írtam le ide a tapasztalatomat, más is tanulhasson belőle, ha egy kicsit körültekintő.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28420 Dátum: 2013.10.08 kedd, 17:30:13 »

talán 1-be mert igen harmatgyengék ezek a cr-ek...talán elsem tudsz indulni velük gáz nélkül annyi erő sincs bennük..csattan egyet és leáll. eplus2
és én ezt mennyire utálom benne.ezt soha nem fogom megszokni benne,de bezzeg pici gázadásra rögtön kétezer a fordulat na azt meg a kuplung nem szereti induláskor.ezen röhögött mobster is mikor egymás után kétszer is lefullasztottam.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28421 Dátum: 2013.10.08 kedd, 17:44:47 »

és én ezt mennyire utálom benne.ezt soha nem fogom megszokni benne,de bezzeg pici gázadásra rögtön kétezer a fordulat na azt meg a kuplung nem szereti induláskor.ezen röhögött mobster is mikor egymás után kétszer is lefullasztottam.
   taps eplus2 eplus2 eplus2 taps
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28422 Dátum: 2013.10.08 kedd, 19:34:25 »

és én ezt mennyire utálom benne.ezt soha nem fogom megszokni benne,de bezzeg pici gázadásra rögtön kétezer a fordulat na azt meg a kuplung nem szereti induláskor.ezen röhögött mobster is mikor egymás után kétszer is lefullasztottam.

Egy sunyi másnapos harmatgyenge lapos fingban több erő van mint ezekben a tdci-kben alsó nyomaték tartományban.... eplus2 
Bezzeg én TDDI-m 2-be kuplunggal elindulok...Gyerekek autót kell venni....Ennyi. integet2


Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28423 Dátum: 2013.10.08 kedd, 19:39:26 »

Egy sunyi másnapos harmatgyenge lapos fingban több erő van mint ezekben a tdci-kben alsó nyomaték tartományban.... eplus2 
Bezzeg én TDDI-m 2-be kuplunggal elindulok...Gyerekek autót kell venni....Ennyi. integet2



Enyém nem fullad annyira. Én kuplungolva állok be ott ahol coboy lefulladt 2szer enymás után, hisz ott lakom. Nem tudom miért lehet ez...
Vagy vàrjatok.... èn lrhet autót vettem?! hehe
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #28424 Dátum: 2013.10.08 kedd, 19:48:22 »

Enyém nem fullad annyira. Én kuplungolva állok be ott ahol coboy lefulladt 2szer enymás után, hisz ott lakom. Nem tudom miért lehet ez...
Vagy vàrjatok.... èn lrhet autót vettem?! hehe
lehet vele siman kuplungal indulni csak nem mindegy hogyan engeded el a kuplungot.én idegenbe beneztem a füves laza talajt.de tény nem teher autós a kuplung
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #28425 Dátum: 2013.10.08 kedd, 19:52:25 »

lehet vele siman kuplungal indulni csak nem mindegy hogyan engeded el a kuplungot.én idegenbe beneztem a füves laza talajt.de tény nem teher autós a kuplung
Mondjuk èn mindig is lànyosan bàntam a kuplunggal.
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28426 Dátum: 2013.10.08 kedd, 21:15:14 »

Sziasztok!!

Az természetes, hogy diag. közben megszakad a kapcsolat az eszközzel? És amint tovább léptünk akkor villogott ismét zölden.
A résolajcső megoldódott, nem jön levegő kézi pumpával szívás közben, jól sikerült lelégteleníteni és helyre rakni.
Holnap megjön az elm 1.5 is arra kíváncsi vagyok mit produkál vele. Azt mondja a Gyáli bontós ember, hogy ami a bal sárvédőben van az vákummal működik, mutatta is, de kétlem hogy ha az vezérli a porlasztást, akkor az lenne az? Jól gondolom?

András
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #28427 Dátum: 2013.10.08 kedd, 21:19:04 »

Sziasztok!!

Az természetes, hogy diag. közben megszakad a kapcsolat az eszközzel? És amint tovább léptünk akkor villogott ismét zölden.
A résolajcső megoldódott, nem jön levegő kézi pumpával szívás közben, jól sikerült lelégteleníteni és helyre rakni.
Holnap megjön az elm 1.5 is arra kíváncsi vagyok mit produkál vele. Azt mondja a Gyáli bontós ember, hogy ami a bal sárvédőben van az vákummal működik, mutatta is, de kétlem hogy ha az vezérli a porlasztást, akkor az lenne az? Jól gondolom?

András
a bal sárvédőven vákumos vezérlő ?az egy elektromos doboz!hát az se látott akkor még mondeot!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28428 Dátum: 2013.10.08 kedd, 21:28:51 »

Sziasztok!!

Az természetes, hogy diag. közben megszakad a kapcsolat az eszközzel? És amint tovább léptünk akkor villogott ismét zölden.
A résolajcső megoldódott, nem jön levegő kézi pumpával szívás közben, jól sikerült lelégteleníteni és helyre rakni.
Holnap megjön az elm 1.5 is arra kíváncsi vagyok mit produkál vele. Azt mondja a Gyáli bontós ember, hogy ami a bal sárvédőben van az vákummal működik, mutatta is, de kétlem hogy ha az vezérli a porlasztást, akkor az lenne az? Jól gondolom?

András
aztakurva wow1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28429 Dátum: 2013.10.08 kedd, 21:33:11 »

aztakurva wow1
Pedig az udvarán biztos vagy 5-db számoltam
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28430 Dátum: 2013.10.08 kedd, 21:34:51 »

Pedig az udvarán biztos vagy 5-db számoltam
ő bont,nem javít.a 2 dolog nem következik egymásból.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bezi123
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #28431 Dátum: 2013.10.09 szerda, 00:06:27 »

Köszönöm Alf!!!!!!!!!!!!!!! worship (az olajköri termos tippet és képet hozzá)!!!!!! Grin Grin Grin Grin Grin worship worship worship worship  taps
Naplózva

mondeo 2.0 tdci aut. 2002 kombi FMBA
bezi123
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19



E-mail
« Új hozzászólás #28432 Dátum: 2013.10.09 szerda, 09:09:07 »

Sziasztok!

Egy új nagyon furcsa jelenséggel állt elő ma a gép!
Gyújtás ráadva (P) minden kontroll lámpa elaludt, de izzítás lámpa villogni kezdett (indítózás előtt). Ja és be sem indult falbav falbav gyújtás le vissza és már indult is.
Ha valakinek van tippje kérem írjon! help Pénteken tudom kiolvastatni!
Előre is köszi!
Naplózva

mondeo 2.0 tdci aut. 2002 kombi FMBA
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #28433 Dátum: 2013.10.09 szerda, 09:37:04 »

Sziasztok!

Egy új nagyon furcsa jelenséggel állt elő ma a gép!
Gyújtás ráadva (P) minden kontroll lámpa elaludt, de izzítás lámpa villogni kezdett (indítózás előtt). Ja és be sem indult falbav falbav gyújtás le vissza és már indult is.
Ha valakinek van tippje kérem írjon! help Pénteken tudom kiolvastatni!
Előre is köszi!
ki kell olvasni a hibakódot mert így csak zsákbamacska
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28434 Dátum: 2013.10.09 szerda, 10:16:52 »

Köszönöm Alf!!!!!!!!!!!!!!! worship (az olajköri termos tippet és képet hozzá)!!!!!! Grin Grin Grin Grin Grin worship worship worship worship  taps
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #28435 Dátum: 2013.10.09 szerda, 10:52:33 »

Sok minden lehet.Repedt turbo cső átkell nézni,levegőszürő koszos,EGR szelep szívósor trutyis,és kezdődő porlasztó csúcs hiba.Az utolsó az a húzós.Nézd át a többit és talán javul vagy eltünik.

Köszi! Levegőszűrő pár hete cserélve, az nem lehet. EGR-t turbócsövet meg fogom nézni. Porlasztókra nem is merek gondolni...
Naplózva
Levi30
Vendég
« Új hozzászólás #28436 Dátum: 2013.10.09 szerda, 20:09:12 »

Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem felétek. A motortérből lemez rezgésszerű hangot lehet hallani változó hangerővel hol alig hol hangosabban. A szíjakat, görgőket /vízpumpa, klíma/ mind kicseréltem. A kérdés lehet-e ilyen hangja a kettős tömegűnek?  falbav
2.0 tdci 131 hp
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28437 Dátum: 2013.10.09 szerda, 20:16:09 »

Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem felétek. A motortérből lemez rezgésszerű hangot lehet hallani változó hangerővel hol alig hol hangosabban. A szíjakat, görgőket /vízpumpa, klíma/ mind kicseréltem. A kérdés lehet-e ilyen hangja a kettős tömegűnek?  falbav
2.0 tdci 131 hp
lehet a lendkerék is,de hamarabb adja meg magát a kéttömegű szíjtárcsa.aztán ott van a turbócső rögzítő gumiszilent a cooler előtt és után.az is tud csilingelő-rezgő hangot adni.pláne ha már a csavarja nyaldossa a segédkeretet.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28438 Dátum: 2013.10.09 szerda, 23:19:49 »

Nekem turbócső bilincs csere volt, de ha azt hallod, mint ha dunsztos üvegben csapágygolyók rakoncátlankodnak, akkor az biza lendkerék.


Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem felétek. A motortérből lemez rezgésszerű hangot lehet hallani változó hangerővel hol alig hol hangosabban. A szíjakat, görgőket /vízpumpa, klíma/ mind kicseréltem. A kérdés lehet-e ilyen hangja a kettős tömegűnek?  falbav
2.0 tdci 131 hp
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28439 Dátum: 2013.10.09 szerda, 23:45:02 »

Ez szenzor gyanús, nekem is ez volt, asszem MAC vagy valami tengey holtpont érzékelőt cseréltem, vagy 5e huf volt..




ki kell olvasni a hibakódot mert így csak zsákbamacska
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
iceman1
Vendég
« Új hozzászólás #28440 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 09:28:54 »

Hali Fórumtársak!

Ötleteket szeretnék kérni a következő problémára:

A múlt héten volt az autó olajcserén és közben a szerelő kitisztította az EGR csövet is, állítólag elég "kakis" volt, illetve 1 izzítógyertya teljesen rossz, míg egy másik majdnem halott volt. A probléma az utóbbi időben jelentkezett a reggeli hideg időkben, az indításnál nagyon rángatós volt az alapjárat. Amikor visszakaptam, reggel pöccre indult, minden szép és jó, az alapjárat sima.
Másnap délután indultam és vasúti töltésen megálltam kb. 30°-os emelkedőn, alapjárat. Egyszer csak elkezdett rángatni, majd csörögni, és az izzítólámpa villogott. Mivel a töltéstől nem messze lakom visszafordultam, mert azt gyanítottam, hogy az egyik hengernek annyi. Megálltam a kapu előtt, gyújtás le, újra indítottam és minden normális ismét. Hazafelé ismét töltésen állás, semmi gond, persze már meleg motorral.
Két napig semmi, majd után ismét a fenti szitu, a leharcolt transporter csörgés nélkül. Ismét leállít, újraindít fehér lámpánál és ment.
Mivel csak emelkedőn jelentkezett a probléma kipróbáltam egy töltés melletti elhagyott utcában emelkedőn, alapjáraton a sima alapjárat elkezdett kissé rángatni. Sima terepen ebből semmi sem jelentkezik.

Szerelő elvitte, diag és minden érték tökéletes, a csörgés szenzor bejelzését mutatta csak. Szaki javasolta, hogy tegyek bele Pro-Tec common-rail tisztítót és véleménye szerint üzemanyag probléma lehet (OMV-nél tankolok évek óta, bár azon a kúton vannak problémák...). Viszont a reggeli indításoknál ismét pár másodpercig szabálytalan az alapjárat, de pár másodperc alatt kisimul.

Valakinek ötlet?

Előre is köszi
Iceman1
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #28441 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 09:32:23 »

Hali Fórumtársak!

Ötleteket szeretnék kérni a következő problémára:

A múlt héten volt az autó olajcserén és közben a szerelő kitisztította az EGR csövet is, állítólag elég "kakis" volt, illetve 1 izzítógyertya teljesen rossz, míg egy másik majdnem halott volt. A probléma az utóbbi időben jelentkezett a reggeli hideg időkben, az indításnál nagyon rángatós volt az alapjárat. Amikor visszakaptam, reggel pöccre indult, minden szép és jó, az alapjárat sima.
Másnap délután indultam és vasúti töltésen megálltam kb. 30°-os emelkedőn, alapjárat. Egyszer csak elkezdett rángatni, majd csörögni, és az izzítólámpa villogott. Mivel a töltéstől nem messze lakom visszafordultam, mert azt gyanítottam, hogy az egyik hengernek annyi. Megálltam a kapu előtt, gyújtás le, újra indítottam és minden normális ismét. Hazafelé ismét töltésen állás, semmi gond, persze már meleg motorral.
Két napig semmi, majd után ismét a fenti szitu, a leharcolt transporter csörgés nélkül. Ismét leállít, újraindít fehér lámpánál és ment.
Mivel csak emelkedőn jelentkezett a probléma kipróbáltam egy töltés melletti elhagyott utcában emelkedőn, alapjáraton a sima alapjárat elkezdett kissé rángatni. Sima terepen ebből semmi sem jelentkezik.

Szerelő elvitte, diag és minden érték tökéletes, a csörgés szenzor bejelzését mutatta csak. Szaki javasolta, hogy tegyek bele Pro-Tec common-rail tisztítót és véleménye szerint üzemanyag probléma lehet (OMV-nél tankolok évek óta, bár azon a kúton vannak problémák...). Viszont a reggeli indításoknál ismét pár másodpercig szabálytalan az alapjárat, de pár másodperc alatt kisimul.

Valakinek ötlet?

Előre is köszi
Iceman1

Nem vagyok egy nagy szaki, de ez szerintem tipikusan pcsúcs hiba...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28442 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 12:38:52 »

Hali Fórumtársak!

Ötleteket szeretnék kérni a következő problémára:

A múlt héten volt az autó olajcserén és közben a szerelő kitisztította az EGR csövet is, állítólag elég "kakis" volt, illetve 1 izzítógyertya teljesen rossz, míg egy másik majdnem halott volt. A probléma az utóbbi időben jelentkezett a reggeli hideg időkben, az indításnál nagyon rángatós volt az alapjárat. Amikor visszakaptam, reggel pöccre indult, minden szép és jó, az alapjárat sima.
Másnap délután indultam és vasúti töltésen megálltam kb. 30°-os emelkedőn, alapjárat. Egyszer csak elkezdett rángatni, majd csörögni, és az izzítólámpa villogott. Mivel a töltéstől nem messze lakom visszafordultam, mert azt gyanítottam, hogy az egyik hengernek annyi. Megálltam a kapu előtt, gyújtás le, újra indítottam és minden normális ismét. Hazafelé ismét töltésen állás, semmi gond, persze már meleg motorral.
Két napig semmi, majd után ismét a fenti szitu, a leharcolt transporter csörgés nélkül. Ismét leállít, újraindít fehér lámpánál és ment.
Mivel csak emelkedőn jelentkezett a probléma kipróbáltam egy töltés melletti elhagyott utcában emelkedőn, alapjáraton a sima alapjárat elkezdett kissé rángatni. Sima terepen ebből semmi sem jelentkezik.

Szerelő elvitte, diag és minden érték tökéletes, a csörgés szenzor bejelzését mutatta csak. Szaki javasolta, hogy tegyek bele Pro-Tec common-rail tisztítót és véleménye szerint üzemanyag probléma lehet (OMV-nél tankolok évek óta, bár azon a kúton vannak problémák...). Viszont a reggeli indításoknál ismét pár másodpercig szabálytalan az alapjárat, de pár másodperc alatt kisimul.

Valakinek ötlet?

Előre is köszi
Iceman1
Ha tudod, hogy problémás az a kút, akkor tankoljál másik ÖMV-nél!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ftomi76
Vendég
« Új hozzászólás #28443 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 16:11:54 »

Sziasztok !

2005-ös 2.2 TDCI Titanium-X kombim van, amit 2008-ban vettem, és azóta nem kellett hozzányúlni a kötelező/kopó alkatrészektől eltekintve (óra szerint most 160000 km van az autóban, amikor vettem 110000 volt). Most viszont gond van:

A műszerfalon elkezd villogni egy spirál alakú hiba-jelzőfény, főleg amikor még hideg a motor, és a fordulatszám 2000 fölé megy. Ilyenkor teljesen elgyengül az autó, erősebb gázadásra sem igazán gyorsul, gondolom az elektronika leszabályoz. Ha leveszem a gyűjtást, és vissza, akkor a probléma nem jelentkezik (közben melegedett már kicsit a motor).

1) Ha ennyiből van tuti tippetek akkor kérlek osszátok meg velem a tudást. Ha nincs, mert még hiányzik valami alap infó, amit én is meg tudnék válaszolni akkor kérdezzetek Wink
2) Megbízható/hozzáértő/nem lehúzós szervizt tudtok ajánlani Budapesten ?

Előre is köszi, Tamás
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28444 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 18:31:37 »

Sziasztok !

2005-ös 2.2 TDCI Titanium-X kombim van, amit 2008-ban vettem, és azóta nem kellett hozzányúlni a kötelező/kopó alkatrészektől eltekintve (óra szerint most 160000 km van az autóban, amikor vettem 110000 volt). Most viszont gond van:

A műszerfalon elkezd villogni egy spirál alakú hiba-jelzőfény, főleg amikor még hideg a motor, és a fordulatszám 2000 fölé megy. Ilyenkor teljesen elgyengül az autó, erősebb gázadásra sem igazán gyorsul, gondolom az elektronika leszabályoz. Ha leveszem a gyűjtást, és vissza, akkor a probléma nem jelentkezik (közben melegedett már kicsit a motor).

1) Ha ennyiből van tuti tippetek akkor kérlek osszátok meg velem a tudást. Ha nincs, mert még hiányzik valami alap infó, amit én is meg tudnék válaszolni akkor kérdezzetek Wink
2) Megbízható/hozzáértő/nem lehúzós szervizt tudtok ajánlani Budapesten ?

Előre is köszi, Tamás

Szia Tamás!

Az ok nem egyértelmű,ugyanis okozhatja  turbó elektronika meghibásodása,üzemanyagrendszeri gond is,esetleg CMP jeladó.....
Találgatni azonban felesleges.Az első,hogy hibakódot kell olvasni.Az mindent vagy sokmindent elárul.

Hibakódolvasásban tudok segíteni napközben a 3ik ker-ben vagy délután délpesten.(karitatív)

Szerelőt pedig Vik-et ajánlom (Németh Viktor) az AutoFort-nál a lurdyval szemben!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28445 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 18:35:44 »

Sziasztok !

2005-ös 2.2 TDCI Titanium-X kombim van, amit 2008-ban vettem, és azóta nem kellett hozzányúlni a kötelező/kopó alkatrészektől eltekintve (óra szerint most 160000 km van az autóban, amikor vettem 110000 volt). Most viszont gond van:

A műszerfalon elkezd villogni egy spirál alakú hiba-jelzőfény, főleg amikor még hideg a motor, és a fordulatszám 2000 fölé megy. Ilyenkor teljesen elgyengül az autó, erősebb gázadásra sem igazán gyorsul, gondolom az elektronika leszabályoz. Ha leveszem a gyűjtást, és vissza, akkor a probléma nem jelentkezik (közben melegedett már kicsit a motor).

1) Ha ennyiből van tuti tippetek akkor kérlek osszátok meg velem a tudást. Ha nincs, mert még hiányzik valami alap infó, amit én is meg tudnék válaszolni akkor kérdezzetek Wink
2) Megbízható/hozzáértő/nem lehúzós szervizt tudtok ajánlani Budapesten ?

Előre is köszi, Tamás


Az a spirál alakú kijelző nem hibajelző, hanem az izzításjelző lámpa. Az már más kérdés, hogy az üzemanyag-rendszer hibáját az jelzi villogással.
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28446 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 20:32:48 »

Sziasztok,
 falbav falbav falbav hát volt az autóm egy jó szerelőnél " be indította" de bár ne hallottam volna a hangját ilyennek.
Szerinte az lehet, hogy a csúcsok nem kaptak új kódot és nem tudnak kellően dolgozni. Olyan hangja volt mint az 1-hengeres traktoromnak, az mondta hogy
ki a csúcsok és irány olyan helyre ahol kapnak kódot.
Közben meg megjött az elm 1.5 és rádugtam, PMC P1700, PMC P0500, HEC U2200, RCM B1342  Az utóbbi ami aggaszt,
Ja, a szívó torok alatt a jeladóm fekete, de nagyon.
Szerintetek? Tisztelt Alf?

András
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.10 csütörtök, 20:34:58 írta andras2 » Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28447 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 22:51:34 »

Uh...

Hol laksz?
Tudok programozni csúcsokat, de sokan itt szinte minden megyében!
DE ennyi hibakódot...

Sziasztok,
 falbav falbav falbav hát volt az autóm egy jó szerelőnél " be indította" de bár ne hallottam volna a hangját ilyennek.
Szerinte az lehet, hogy a csúcsok nem kaptak új kódot és nem tudnak kellően dolgozni. Olyan hangja volt mint az 1-hengeres traktoromnak, az mondta hogy
ki a csúcsok és irány olyan helyre ahol kapnak kódot.
Közben meg megjött az elm 1.5 és rádugtam, PMC P1700, PMC P0500, HEC U2200, RCM B1342  Az utóbbi ami aggaszt,
Ja, a szívó torok alatt a jeladóm fekete, de nagyon.
Szerintetek? Tisztelt Alf?

András
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28448 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 22:56:17 »

Szia!

Mit mond a hibakós?

Hol laksz?
Súron Ervin tud neked programozni, Szfvár, Gárdonyban meg én is ha kell!

Sziasztok !

2005-ös 2.2 TDCI Titanium-X kombim van, amit 2008-ban vettem, és azóta nem kellett hozzányúlni a kötelező/kopó alkatrészektől eltekintve (óra szerint most 160000 km van az autóban, amikor vettem 110000 volt). Most viszont gond van:

A műszerfalon elkezd villogni egy spirál alakú hiba-jelzőfény, főleg amikor még hideg a motor, és a fordulatszám 2000 fölé megy. Ilyenkor teljesen elgyengül az autó, erősebb gázadásra sem igazán gyorsul, gondolom az elektronika leszabályoz. Ha leveszem a gyűjtást, és vissza, akkor a probléma nem jelentkezik (közben melegedett már kicsit a motor).

1) Ha ennyiből van tuti tippetek akkor kérlek osszátok meg velem a tudást. Ha nincs, mert még hiányzik valami alap infó, amit én is meg tudnék válaszolni akkor kérdezzetek Wink
2) Megbízható/hozzáértő/nem lehúzós szervizt tudtok ajánlani Budapesten ?

Előre is köszi, Tamás

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28449 Dátum: 2013.10.11 péntek, 08:57:51 »

Uh...

Hol laksz?
Tudok programozni csúcsokat, de sokan itt szinte minden megyében!
DE ennyi hibakódot...

Szia, megy privátban üzenet,

Üdv,

András
Naplózva
Oldalak: 1 ... 562 563 564 565 566 567 568 [569] 570 571 572 573 574 575 576 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.