Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:23:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
563
564
565
566
567
568
569
[
570
]
571
572
573
574
575
576
577
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14651395 alkalommal)
0 Felhasználó és 132 vendég van a témában
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28450 Dátum:
2013.10.11 péntek, 18:18:29 »
Tiszteletem az uraknak.
Problémám van.A TDCI-autóm ma az autó pályán sima 140km/h-án kormol mint a veszedelem.De nem állandóan mert amikor el kezd kormolni egy kicsit rángat is.Pesten is keresztűl jöttem ott semmi baj nem volt gyorsításkor is csak annyira kormolt mint ahogy egy kicsit szokott.De pályán megint nyomta magából rendesen.Ha tempomatton volt akkor végig kormolt.
Remélem érhetően le írtam.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28451 Dátum:
2013.10.11 péntek, 18:20:55 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.10.11 péntek, 18:18:29
Tiszteletem az uraknak.
Problémám van.A TDCI-autóm ma az autó pályán sima 140km/h-án kormol mint a veszedelem.De nem állandóan mert amikor el kezd kormolni egy kicsit rángat is.Pesten is keresztűl jöttem ott semmi baj nem volt gyorsításkor is csak annyira kormolt mint ahogy egy kicsit szokott.De pályán megint nyomta magából rendesen.Ha tempomatton volt akkor végig kormolt.
Remélem érhetően le írtam.
DPF van benne?
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28452 Dátum:
2013.10.11 péntek, 18:30:09 »
A PDF az a részecske szűrő?Ha az akkor nincs benne.
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.11 péntek, 18:20:55
DPF van benne?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28453 Dátum:
2013.10.11 péntek, 18:40:04 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.10.11 péntek, 18:30:09
A PDF az a részecske szűrő?Ha az akkor nincs benne.
Tisztítsd meg a MAF szenzort. A füstölés levegőszegénységre utal. Nézd meg a coolerre menő "S" alakú turbó csövet is, nincs-e kilyukadva. Ha olajos/olajsáros, akkor jó eséllyel az lyukas. Az is lehet, hogy a cső bilincsének elég, ha csak utánahúzol. Plusz egy szívósor takarítás+ EGR dugózást is megejthetsz.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28454 Dátum:
2013.10.11 péntek, 18:46:00 »
Köszi holnap utána járunk a rossz dolgoknak.Most hogy mondod a tágulási tartály alatt van valami olaj féle néztem is hogy mi az ott.De majd holnap meg irom.Az egr az nem kb 2 éves de van másik is lehet kicserélem.A bilincsek meg vannak húzva a szívósor ki van takarítva.
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.11 péntek, 18:40:04
Tisztítsd meg a MAF szenzort. A füstölés levegőszegénységre utal. Nézd meg a coolerre menő "S" alakú turbó csövet is, nincs-e kilyukadva. Ha olajos/olajsáros, akkor jó eséllyel az lyukas. Az is lehet, hogy a cső bilincsének elég, ha csak utánahúzol. Plusz egy szívósor takarítás+ EGR dugózást is megejthetsz.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28455 Dátum:
2013.10.11 péntek, 18:47:40 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.10.11 péntek, 18:46:00
Köszi holnap utána járunk a rossz dolgoknak.Most hogy mondod a tágulási tartály alatt van valami olaj féle néztem is hogy mi az ott.De majd holnap meg irom.Az egr az nem kb 2 éves de van másik is lehet kicserélem.A bilincsek meg vannak húzva a szívósor ki van takarítva.
Ne cseréld ki, hanem dugózd le és nincs vele gond.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28456 Dátum:
2013.10.11 péntek, 19:08:14 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.10.11 péntek, 18:18:29
Tiszteletem az uraknak.
Problémám van.A TDCI-autóm ma az autó pályán sima 140km/h-án kormol mint a veszedelem.De nem állandóan mert amikor el kezd kormolni egy kicsit rángat is.Pesten is keresztűl jöttem ott semmi baj nem volt gyorsításkor is csak annyira kormolt mint ahogy egy kicsit szokott.De pályán megint nyomta magából rendesen.Ha tempomatton volt akkor végig kormolt.
Remélem érhetően le írtam.
ha pesten jártsz, tudok neked segíteni komplett diagnosztikával.épp az imént veséztem ki egy 2001es tddi-t.nem maradt titokban semmi-szem nem maradt szárazon!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28457 Dátum:
2013.10.11 péntek, 19:13:32 »
Ha ledugózom akkor állandóan világít a motor control lámpa.Már próbáltam.
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.11 péntek, 18:47:40
Ne cseréld ki, hanem dugózd le és nincs vele gond.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28458 Dátum:
2013.10.11 péntek, 19:14:59 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.10 csütörtök, 20:32:48
Sziasztok,
hát volt az autóm egy jó szerelőnél " be indította" de bár ne hallottam volna a hangját ilyennek.
Szerinte az lehet, hogy a csúcsok nem kaptak új kódot és nem tudnak kellően dolgozni. Olyan hangja volt mint az 1-hengeres traktoromnak, az mondta hogy
ki a csúcsok és irány olyan helyre ahol kapnak kódot.
Közben meg megjött az elm 1.5 és rádugtam, PMC P1700, PMC P0500, HEC U2200, RCM B1342 Az utóbbi ami aggaszt,
Ja, a szívó torok alatt a jeladóm fekete, de nagyon.
Szerintetek? Tisztelt Alf?
András
attól én is aggódnék: B1342 ECU Is Faulted
U2200 Invalid 'ODO Count' data ez vaker.
P0500 Vehicle Speed Sensor A hát igen.nem gurul az autó-ez vaker.
P1700 Transmission Indeterminate Failure (Failed to Neutral) vaker,nincs összefüggés.
milyen progival diagoltál?
Vagy fals hibakódok,vagy nagy bajban vagy.a csúcsokat meg progizni kell.lehet,hogy a kalibrációs kódokat nem látja.....
Az ICU (amit a szerelőd vákumos egységnek nézett a bal oldali kerékjáratban) az a helyén van,és biztosan jó?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28459 Dátum:
2013.10.11 péntek, 19:15:07 »
Oké.Meg beszélünk egy idő pontot de még nem tudom mikor.Köszönöm keresni foglak.
Idézetet írta: alf - 2013.10.11 péntek, 19:08:14
ha pesten jártsz, tudok neked segíteni komplett diagnosztikával.épp az imént veséztem ki egy 2001es tddi-t.nem maradt titokban semmi-szem nem maradt szárazon!
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28460 Dátum:
2013.10.11 péntek, 19:17:19 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.10.11 péntek, 19:13:32
Ha ledugózom akkor állandóan világít a motor control lámpa.Már próbáltam.
lehet,hogy ez segítene az egr lámpádon is: + Service procedure "Reset EGR Valve Adaptations" for: Mk3 mondeo
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28461 Dátum:
2013.10.11 péntek, 19:25:27 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.11 péntek, 19:08:14
ha pesten jártsz, tudok neked segíteni komplett diagnosztikával.épp az imént veséztem ki egy 2001es tddi-t.nem maradt titokban semmi-szem nem maradt szárazon!
Oszt, mi volt?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28462 Dátum:
2013.10.11 péntek, 19:34:59 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.11 péntek, 19:25:27
Oszt, mi volt?
hihetetlen.mindent lát a tddi-ből.digitklíma,abs,xenon,GEM,PCM,stb,stb,stb.
xenon szintezést csináltunk.hibakódja volt a klíma rendszerben,és ez figyuzd!!!!Átállítottuk a digitális kijelzőt a műszeregységen,hogy ne a kinti hőmérsékletet mutassa,hanem a bentit.Tudattalan volt,de a belsőt mutatja most....!
fékpedál kapcsolót tudtunk tesztelni,a szintezőket teszteltük,és csekkoltuk.A klíma venti fordulattól kezdve, a flapp ajtókig,a nyomáskapcsolókig a hideg meleg állás mértékét,mindent csekkoltunk.hibakód is volt,bár nem a xenonrendszerben,mert az rendben van.a klíma rögzített zsaluhibát,de töröltük,majd teszteltük a klímát,és nem jött elő újra.
szóval bexarás!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28463 Dátum:
2013.10.11 péntek, 19:41:31 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.11 péntek, 19:34:59
hihetetlen.mindent lát a tddi-ből.digitklíma,abs,xenon,GEM,PCM,stb,stb,stb.
xenon szintezést csináltunk.hibakódja volt a klíma rendszerben,és ez figyuzd!!!!Átállítottuk a digitális kijelzőt a műszeregységen,hogy ne a kinti hőmérsékletet mutassa,hanem a bentit.Tudattalan volt,de a belsőt mutatja most....!
fékpedál kapcsolót tudtunk tesztelni,a szintezőket teszteltük,és csekkoltuk.A klíma venti fordulattól kezdve, a flapp ajtókig,a nyomáskapcsolókig a hideg meleg állás mértékét,mindent csekkoltunk.hibakód is volt,bár nem a xenonrendszerben,mert az rendben van.a klíma rögzített zsaluhibát,de töröltük,majd teszteltük a klímát,és nem jött elő újra.
szóval bexarás!
Nem semmi!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28464 Dátum:
2013.10.11 péntek, 19:45:52 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.11 péntek, 19:41:31
Nem semmi!
sorolhatnám az izzókat a fülkében, az ablaktörlőket és xenonmosókat,az ajtók nyitott zárt állapotát, a zárak állapotát.nagyon sok tesztel letud futtatni.szint majdnem ugyan azt amit a tdci-n.van rajta egy fuel pump test funkció is.na az nem indult el rajta.de nem csodálkoznék rajta,ha az egyik frissítés után már ez a fánksön is futni fog.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28465 Dátum:
2013.10.11 péntek, 19:46:03 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.11 péntek, 08:57:51
Szia, megy privátban üzenet,
Üdv,
András
én veszprém megyében tudok csúcsot progizni ha az jobb! valamint ha az ICU-d rossz az van eladó!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
api 73
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28466 Dátum:
2013.10.11 péntek, 19:55:59 »
Sziasztok! Tudna nekem valaki segiteni? nemtalálok sehol utmutatot az EGR tisztitásához...
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28467 Dátum:
2013.10.11 péntek, 20:02:05 »
Buta ságot kérdezek de ezt hol lehet be állítani?
Idézetet írta: alf - 2013.10.11 péntek, 19:17:19
lehet,hogy ez segítene az egr lámpádon is: + Service procedure "Reset EGR Valve Adaptations" for: Mk3 mondeo
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28468 Dátum:
2013.10.11 péntek, 20:08:40 »
Idézetet írta: api 73 - 2013.10.11 péntek, 19:55:59
Sziasztok! Tudna nekem valaki segiteni? nemtalálok sehol utmutatot az EGR tisztitásához...
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug
ózás_Mk3_dízelmotorokon
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28469 Dátum:
2013.10.11 péntek, 20:09:04 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.10.11 péntek, 20:02:05
Buta ságot kérdezek de ezt hol lehet be állítani?
ezt a diagcuccom tudja!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28470 Dátum:
2013.10.11 péntek, 20:12:21 »
Tudom.Majd kereslek pü-ben.Elöresi köszi
Idézetet írta: alf - 2013.10.11 péntek, 20:09:04
ezt a diagcuccom tudja!
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28471 Dátum:
2013.10.11 péntek, 20:15:28 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.11 péntek, 19:45:52
sorolhatnám az izzókat a fülkében, az ablaktörlőket és xenonmosókat,az ajtók nyitott zárt állapotát, a zárak állapotát.nagyon sok tesztel letud futtatni.szint majdnem ugyan azt amit a tdci-n.van rajta egy fuel pump test funkció is.na az nem indult el rajta.de nem csodálkoznék rajta,ha az egyik frissítés után már ez a fánksön is futni fog.
Ezt egyszer megmutathatnád! Melyik progi ez?
BT ELM327 + (Laptopom + BT modulom)-on működne?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
api 73
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28472 Dátum:
2013.10.11 péntek, 20:17:22 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.11 péntek, 20:08:40
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug
ózás_Mk3_dízelmotorokon
alf köszi szépen
Naplózva
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28473 Dátum:
2013.10.11 péntek, 23:49:08 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.11 péntek, 19:14:59
attól én is aggódnék: B1342 ECU Is Faulted
U2200 Invalid 'ODO Count' data ez vaker.
P0500 Vehicle Speed Sensor A hát igen.nem gurul az autó-ez vaker.
P1700 Transmission Indeterminate Failure (Failed to Neutral) vaker,nincs összefüggés.
milyen progival diagoltál?
Vagy fals hibakódok,vagy nagy bajban vagy.a csúcsokat meg progizni kell.lehet,hogy a kalibrációs kódokat nem látja.....
Az ICU (amit a szerelőd vákumos egységnek nézett a bal oldali kerékjáratban) az a helyén van,és biztosan jó?
Szia,
A diagot az általad javasolt elm 1. 5-tel csináltam vettem egyet gyorsban, FORSCANNAL.
A napomat azzal kezdtem, hogy kimértem indítózás közben, hogy kapnak-é áramot a csúcsok és mind kapott 1,6v körül.
Arra gondoltam, hogy akkor mégis békén hagyom a bal sárvédőt és szereztem 4 csúcsot kalibrált kódokkal, amit ide kaptam kipróbálni.
Ezt meg az ELM nem akarta bevinni, holnap megoldom hogy be kerüljenek a kódok, ha nem más "véső-kalapács"
Nem a szerelőm volt, aki benézte az ECU, hanem aki bontja őket. Gondolom neki nem gond.
Már két szerelő is látta, a második az mondta, hogy 2 dolog: 1) vezérlés elment amikor cseréltem a szivattyút(nem mehetett el mert a gyári idommal vettem le ami meg sem mozdúlt addig ameddig ki nem teker), 2)dugjam fel a csúcsokat kalibrálás nélkül.
A második szerelő dácsia-renault szerelő nagy tudású, be is indította csak ford helyett fortscirtt lett belőle, es T 72 amibe 3 féle anyagot tankoltak.
Azonnal leáll amint elindítja, ha leveszi a lábát a gázpedálról és amikor jár akkor is csak 1-2 henger esetleg.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.11 péntek, 23:52:29 írta andras2
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28474 Dátum:
2013.10.12 szombat, 08:21:21 »
Idézetet írta: andras2 - 2013.10.11 péntek, 23:49:08
Szia,
A diagot az általad javasolt elm 1. 5-tel csináltam vettem egyet gyorsban, FORSCANNAL.
A napomat azzal kezdtem, hogy kimértem indítózás közben, hogy kapnak-é áramot a csúcsok és mind kapott 1,6v körül.
Arra gondoltam, hogy akkor mégis békén hagyom a bal sárvédőt és szereztem 4 csúcsot kalibrált kódokkal, amit ide kaptam kipróbálni.
Ezt meg az ELM nem akarta bevinni, holnap megoldom hogy be kerüljenek a kódok, ha nem más "véső-kalapács"
Nem a szerelőm volt, aki benézte az ECU, hanem aki bontja őket. Gondolom neki nem gond.
Már két szerelő is látta, a második az mondta, hogy 2 dolog: 1) vezérlés elment amikor cseréltem a szivattyút(nem mehetett el mert a gyári idommal vettem le ami meg sem mozdúlt addig ameddig ki nem teker), 2)dugjam fel a csúcsokat kalibrálás nélkül.
A második szerelő dácsia-renault szerelő nagy tudású, be is indította csak ford helyett fortscirtt lett belőle, es T 72 amibe 3 féle anyagot tankoltak.
Azonnal leáll amint elindítja, ha leveszi a lábát a gázpedálról és amikor jár akkor is csak 1-2 henger esetleg.
és abban biztos vagy,hogy a csere pumpa jó?túl sok dolog nem stimmel. azt gondolom,hogy a te autódon már csak gyári célműszerrel lehet megtalálni,hogy mi hibádzik.nagyon belemélyedtél,szerintem ennyire házilag nem szabadott volna szétbombázni.egy csomó minden nem egyértelmű,és sokkal nagyobb szakértelmet feltételez.....
én nem álltam volna neki itthon biztos.....tudom,hogy ez nem vigasztal,de azt hiszem,hogy itt sem fogsz érdemben segítséget kapni.az elmélet rajtad nem segít.neked minimum egy Vik féle ember szaktudása segíthet.Keresd fel az Autofortnál a lurdyval szemben.vagy helyi fordos szakembert....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28475 Dátum:
2013.10.12 szombat, 08:22:59 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.11 péntek, 20:15:28
Ezt egyszer megmutathatnád! Melyik progi ez?
BT ELM327 + (Laptopom + BT modulom)-on működne?
nagyon szívesen bármikor.
elm327 V1,5 + forscan laposon!Ha a BT-elm 1.5-ös akkor igen,neked is működik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28476 Dátum:
2013.10.12 szombat, 09:23:30 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.12 szombat, 08:22:59
Ha a BT-elm 1.5-ös akkor igen,neked is működik.
És honnan tudom,hogy az-e?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28477 Dátum:
2013.10.12 szombat, 10:19:54 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.12 szombat, 08:21:21
és abban biztos vagy,hogy a csere pumpa jó?túl sok dolog nem stimmel. azt gondolom,hogy a te autódon már csak gyári célműszerrel lehet megtalálni,hogy mi hibádzik.nagyon belemélyedtél,szerintem ennyire házilag nem szabadott volna szétbombázni.egy csomó minden nem egyértelmű,és sokkal nagyobb szakértelmet feltételez.....
én nem álltam volna neki itthon biztos.....tudom,hogy ez nem vigasztal,de azt hiszem,hogy itt sem fogsz érdemben segítséget kapni.az elmélet rajtad nem segít.neked minimum egy Vik féle ember szaktudása segíthet.Keresd fel az Autofortnál a lurdyval szemben.vagy helyi fordos szakembert....
Sziasztok,
Igen nagyon belemélyedtem, de nem vaktában, valamikor autószerelőnek tanultam,(de tovább sodort az élet)és szeretek szerelni. Két jó szaki is segít.
A csúcsokat sikerül bevinni az auto-comos diaggal, és ugyanazt csinálja, amit előtte. A szivattyú új volt és indítózáskor 300 bárról csökken az érték.
Az én csúcsaimat hétfőn kalibráltatom aztán van még egy köröm az ecu val, ki bele egy másikat és megnézni mit produkál.
És aztán a végső eshetőség trailer+ ford szervíz. (lehet hogy ezzel kellet volna kezdeni
) de hét kell egy kis izgalom, meg jó lett volna a babérokat nekem learatni, ÉS ELMONDANI HOGY MEGOLDOTTUK!!!!
SZÉP NAPOT MINDENKINEK!!!
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28478 Dátum:
2013.10.12 szombat, 11:34:28 »
Sziasztok!
A reggeli indításkor melegítem az autót 5-10percig,és az lenne a kérdésem,hogy ez az idő alatt nagyon füstöl utána meg szinte semmi,ez lehet izzítógyertya hibajelensége?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28479 Dátum:
2013.10.12 szombat, 11:39:47 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.10.12 szombat, 11:34:28
Sziasztok!
A reggeli indításkor melegítem az autót 5-10percig,és az lenne a kérdésem,hogy ez az idő alatt nagyon füstöl utána meg szinte semmi,ez lehet izzítógyertya hibajelensége?
Válaszotokat előre is köszönöm!
is...meg ha bemelegedett,csökken a rendszernyomás is.tehát valamennyire normál....de érdemes átellenőrizni őket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28480 Dátum:
2013.10.12 szombat, 11:46:27 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.12 szombat, 11:39:47
is...meg ha bemelegedett,csökken a rendszernyomás is.tehát valamennyire normál....de érdemes átellenőrizni őket.
Köszönöm a gyors választ!
1éve cseréltem őket,de ez azt jelenti,hogy teljesen mindegy?De ezt leginkább most kezdte el csinálni 4fok körül,eddig csak szaga volt!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28481 Dátum:
2013.10.12 szombat, 11:49:44 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.10.12 szombat, 11:46:27
Köszönöm a gyors választ!
1éve cseréltem őket,de ez azt jelenti,hogy teljesen mindegy?De ezt leginkább most kezdte el csinálni 4fok körül,eddig csak szaga volt!
+5 fok alatt emeli a fordulatot 900ra.valamilyen szinten a fehér füstképződés is normális jelenség ilyenkor.A pára a kipuffrendszerben okozza ezt.mire átmelegszik a rendszer abbahagyja...
az nem jelent semmit,hogy 1 évesek a gyertyák.ellenőrizni érdemes lenne őket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28482 Dátum:
2013.10.12 szombat, 11:59:51 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.12 szombat, 11:49:44
+5 fok alatt emeli a fordulatot 900ra.valamilyen szinten a fehér füstképződés is normális jelenség ilyenkor.A pára a kipuffrendszerben okozza ezt.mire átmelegszik a rendszer abbahagyja...
az nem jelent semmit,hogy 1 évesek a gyertyák.ellenőrizni érdemes lenne őket.
És ezt csak kiméretni lehet vagy én is le tudom ellenőrizni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28483 Dátum:
2013.10.12 szombat, 12:13:50 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.10.12 szombat, 11:59:51
És ezt csak kiméretni lehet vagy én is le tudom ellenőrizni?
kis műszaki affinitás azért kell hozzá.ha nincs,akkor menj el autóvillamosságishoz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28484 Dátum:
2013.10.12 szombat, 12:25:20 »
Na meg van a füstölés oka.Az egr-re menő turbócső a bilincs alatt 3cm-er hosszan meg adta magát.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28485 Dátum:
2013.10.12 szombat, 12:28:45 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.10.12 szombat, 12:25:20
Na meg van a füstölés oka.Az egr-re menő turbócső a bilincs alatt 3cm-er hosszan meg adta magát.
úgy értem,hogy megtaláltad.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28486 Dátum:
2013.10.12 szombat, 13:45:27 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.12 szombat, 09:23:30
És honnan tudom,hogy az-e?
csatlakozol a forscanhez és az memmongya.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28487 Dátum:
2013.10.12 szombat, 15:02:29 »
Sziasztok!
Nem-e tudjátok,létezik OAD rendszerű generátorszabadonfutó amit fel lehet tenni az OAP helyett?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28488 Dátum:
2013.10.12 szombat, 15:25:33 »
Idézetet írta: TSPORT - 2013.10.12 szombat, 15:02:29
Sziasztok!
Nem-e tudjátok,létezik OAD rendszerű generátorszabadonfutó amit fel lehet tenni az OAP helyett?
van.
az skf árul OAD szabadonfutót is.
A száma: Mk3 mondeo VKM 03408 vagy VKM 034410 vagy stb,stb,stb....
ved fel a kapcsolatot az skf magyarországgal,vagy komolyabb skf szaküzlettel.
Ha gondolod,csemegézz itt:
http://www.skf.com/files/898630.pdf
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28489 Dátum:
2013.10.12 szombat, 15:39:01 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.12 szombat, 15:25:33
van.
az skf árul OAD szabadonfutót is.
A száma: Mk3 mondeo VKM 03408 vagy VKM 034410 vagy stb,stb,stb....
ved fel a kapcsolatot az skf magyarországgal,vagy komolyabb skf szaküzlettel.
Ha gondolod,csemegézz itt:
http://www.skf.com/files/898630.pdf
Köszi!
Keresgélésben vagyok,mert az ZEN elfáradt és valami fajára cserélném!
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28490 Dátum:
2013.10.12 szombat, 15:56:16 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.12 szombat, 15:25:33
van.
az skf árul OAD szabadonfutót is.
A száma: Mk3 mondeo VKM 03408 vagy VKM 034410 vagy stb,stb,stb....
ved fel a kapcsolatot az skf magyarországgal,vagy komolyabb skf szaküzlettel.
Ha gondolod,csemegézz itt:
http://www.skf.com/files/898630.pdf
Csak OAP van a katalógusban is pl. a 03408 is OAP de azért köszi az infót.
Naplózva
api 73
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28491 Dátum:
2013.10.12 szombat, 16:07:05 »
sziasztok! leszedtem az egr-t kitisztitottam,hát z valami brutál ami benne volt!!! De a kérdésem a következö: ha leszedem a szivosort tisztitás céljábol,akkor kell raknom uj tomitst vagy mehet vissza a régi? mert ugye szombat d.u. van és én kint vagyok németországba nyakig kormosan igyhát nemigen tudok hirtelen uj tomitést szerezni,venni...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28492 Dátum:
2013.10.12 szombat, 16:27:10 »
Idézetet írta: TSPORT - 2013.10.12 szombat, 15:56:16
Csak OAP van a katalógusban is pl. a 03408 is OAP de azért köszi az infót.
A katalógus 7ik oldalán legfelül van OAD is az skf-nek.lehet,hogy a katalógusban nem az szerepel,de biztosan árulnak!
Vedd fel velük a kapcsolatot!
egyébként a tranzithoz gyárt OAD-ot.és a 407es pözsóhoz.lekell kérni a méretezett rajzát.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.12 szombat, 16:31:58 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28493 Dátum:
2013.10.12 szombat, 16:34:22 »
Idézetet írta: api 73 - 2013.10.12 szombat, 16:07:05
sziasztok! leszedtem az egr-t kitisztitottam,hát z valami brutál ami benne volt!!! De a kérdésem a következö: ha leszedem a szivosort tisztitás céljábol,akkor kell raknom uj tomitst vagy mehet vissza a régi? mert ugye szombat d.u. van és én kint vagyok németországba nyakig kormosan igyhát nemigen tudok hirtelen uj tomitést szerezni,venni...
visszateheted,de csak ronggyal takarítsd le őket!!Vegyszert ne használj hozzá,mert megnyúlik,és nem megy vissza a fészkébe!
ügyes vagy!
szedd le a szívósort is,ne hagyd ki,ha már ott jársz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
api 73
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28494 Dátum:
2013.10.12 szombat, 16:35:27 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.12 szombat, 16:34:22
visszateheted,de csak ronggyal takarítsd le őket!!Vegyszert ne használj hozzá,mert megnyúlik,és nem megy vissza a fészkébe!
ügyes vagy!
szedd le a szívósort is,ne hagyd ki,ha már ott jársz! ok koszi akkor nekiállok
Naplózva
api 73
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28495 Dátum:
2013.10.12 szombat, 16:58:22 »
lent van a szivosor,most azt szeretném tudni hogy a motron is nagyon ramatyul néznek ki a dolgok 5-6mm korom lerakodás, azt hogyan és mivel tisztitsam és mire vigyázzak?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28496 Dátum:
2013.10.12 szombat, 17:33:00 »
Idézetet írta: api 73 - 2013.10.12 szombat, 16:58:22
lent van a szivosor,most azt szeretném tudni hogy a motron is nagyon ramatyul néznek ki a dolgok 5-6mm korom lerakodás, azt hogyan és mivel tisztitsam és mire vigyázzak?
Nagyon óvatossan kapard de kifelé mert nehogy bemenjen a motorba.Vigyázz,de menni fog!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
api 73
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28497 Dátum:
2013.10.12 szombat, 17:54:15 »
ok,megprobálom
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28498 Dátum:
2013.10.12 szombat, 18:47:56 »
Idézetet írta: api 73 - 2013.10.12 szombat, 17:54:15
ok,megprobálom
Tisztelt Fórumtárs!
Én a motor szívótorok nyílásainak takarításhoz egy porszívót is befognék aminek papír, eldobható porzsákja van. Nagyon fontos, hogy a szívótorokba nem kerülhet szemcsés szennyező anyag, mert károsíthatja a henger falat, növelve ezzel az olaj fogyasztást és csökkentve a kompressziót. Fő az óvatosság és a körültekintő munka végzés. Nem kell megijedni, meg kell csinálni. A motor nagyon hálás tud lenni, a felszabaduló plusz "LE" formájában a megfelelő takarításért.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.12 szombat, 18:50:55 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
api 73
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28499 Dátum:
2013.10.12 szombat, 20:33:36 »
Sziasztok! egr,szivotorok kitisztitva, gép összerakva, elindultam probautra kb 3km ig jo is volt aztán egyszeribe elfogyott az erö. Fogalmam sinc mi lehet a gond de majd holnap reggel ezzel kezdem a napot BASSZUS most jut eszembe én hülye az also gumitömlot ami az egr szelepre megy nemhuztam meg,gondolom ledobta és azért ment el az erö....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.12 szombat, 20:39:47 írta api 73
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
563
564
565
566
567
568
569
[
570
]
571
572
573
574
575
576
577
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ