Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 13:24:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 563 564 565 566 567 568 569 [570] 571 572 573 574 575 576 577 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14394636 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #28450 Dátum: 2013.10.11 péntek, 18:18:29 »

Tiszteletem az uraknak.
Problémám van.A TDCI-autóm ma az autó pályán sima 140km/h-án kormol mint a veszedelem.De nem állandóan mert amikor el kezd kormolni egy kicsit rángat is.Pesten is  keresztűl jöttem ott semmi baj nem volt gyorsításkor is csak annyira kormolt mint ahogy egy kicsit szokott.De pályán megint nyomta magából rendesen.Ha tempomatton volt akkor végig kormolt.
Remélem érhetően le írtam.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28451 Dátum: 2013.10.11 péntek, 18:20:55 »

Tiszteletem az uraknak.
Problémám van.A TDCI-autóm ma az autó pályán sima 140km/h-án kormol mint a veszedelem.De nem állandóan mert amikor el kezd kormolni egy kicsit rángat is.Pesten is  keresztűl jöttem ott semmi baj nem volt gyorsításkor is csak annyira kormolt mint ahogy egy kicsit szokott.De pályán megint nyomta magából rendesen.Ha tempomatton volt akkor végig kormolt.
Remélem érhetően le írtam.

DPF van benne?
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #28452 Dátum: 2013.10.11 péntek, 18:30:09 »

A PDF az  a részecske szűrő?Ha az akkor nincs benne.

DPF van benne?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28453 Dátum: 2013.10.11 péntek, 18:40:04 »

A PDF az  a részecske szűrő?Ha az akkor nincs benne.


Tisztítsd meg a MAF szenzort. A füstölés levegőszegénységre utal. Nézd meg a coolerre menő "S" alakú turbó csövet is, nincs-e kilyukadva. Ha olajos/olajsáros, akkor jó eséllyel az lyukas. Az is lehet, hogy a cső bilincsének elég, ha csak utánahúzol. Plusz egy szívósor takarítás+ EGR dugózást is megejthetsz.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #28454 Dátum: 2013.10.11 péntek, 18:46:00 »

Köszi holnap utána járunk a rossz dolgoknak.Most hogy mondod a tágulási tartály alatt van valami olaj féle néztem is hogy mi az ott.De majd holnap meg irom.Az egr az nem kb 2 éves de van másik is lehet kicserélem.A bilincsek meg vannak húzva a szívósor ki van takarítva.



Tisztítsd meg a MAF szenzort. A füstölés levegőszegénységre utal. Nézd meg a coolerre menő "S" alakú turbó csövet is, nincs-e kilyukadva. Ha olajos/olajsáros, akkor jó eséllyel az lyukas. Az is lehet, hogy a cső bilincsének elég, ha csak utánahúzol. Plusz egy szívósor takarítás+ EGR dugózást is megejthetsz.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #28455 Dátum: 2013.10.11 péntek, 18:47:40 »

Köszi holnap utána járunk a rossz dolgoknak.Most hogy mondod a tágulási tartály alatt van valami olaj féle néztem is hogy mi az ott.De majd holnap meg irom.Az egr az nem kb 2 éves de van másik is lehet kicserélem.A bilincsek meg vannak húzva a szívósor ki van takarítva.




Ne cseréld ki, hanem dugózd le és nincs vele gond.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28456 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:08:14 »

Tiszteletem az uraknak.
Problémám van.A TDCI-autóm ma az autó pályán sima 140km/h-án kormol mint a veszedelem.De nem állandóan mert amikor el kezd kormolni egy kicsit rángat is.Pesten is  keresztűl jöttem ott semmi baj nem volt gyorsításkor is csak annyira kormolt mint ahogy egy kicsit szokott.De pályán megint nyomta magából rendesen.Ha tempomatton volt akkor végig kormolt.
Remélem érhetően le írtam.
ha pesten jártsz, tudok neked segíteni komplett diagnosztikával.épp az imént veséztem ki egy 2001es tddi-t.nem maradt titokban semmi-szem nem maradt szárazon! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #28457 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:13:32 »

Ha ledugózom akkor állandóan világít a motor control lámpa.Már próbáltam.


Ne cseréld ki, hanem dugózd le és nincs vele gond.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28458 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:14:59 »

Sziasztok,
 falbav falbav falbav hát volt az autóm egy jó szerelőnél " be indította" de bár ne hallottam volna a hangját ilyennek.
Szerinte az lehet, hogy a csúcsok nem kaptak új kódot és nem tudnak kellően dolgozni. Olyan hangja volt mint az 1-hengeres traktoromnak, az mondta hogy
ki a csúcsok és irány olyan helyre ahol kapnak kódot.
Közben meg megjött az elm 1.5 és rádugtam, PMC P1700, PMC P0500, HEC U2200, RCM B1342  Az utóbbi ami aggaszt,
Ja, a szívó torok alatt a jeladóm fekete, de nagyon.
Szerintetek? Tisztelt Alf?

András
attól én is aggódnék: B1342 ECU Is Faulted wow1 Cry

U2200 Invalid 'ODO Count' data    ez vaker.
P0500 Vehicle Speed Sensor A      hát igen.nem gurul az autó-ez vaker.
P1700 Transmission Indeterminate Failure (Failed to Neutral)  vaker,nincs összefüggés.



milyen progival diagoltál? Roll Eyes

Vagy fals hibakódok,vagy nagy bajban vagy.a csúcsokat meg progizni kell.lehet,hogy a kalibrációs kódokat nem látja.....
Az ICU (amit a szerelőd vákumos egységnek nézett a bal oldali kerékjáratban) az a helyén van,és biztosan jó?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #28459 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:15:07 »

Oké.Meg beszélünk egy idő pontot de még nem tudom mikor.Köszönöm keresni foglak.

ha pesten jártsz, tudok neked segíteni komplett diagnosztikával.épp az imént veséztem ki egy 2001es tddi-t.nem maradt titokban semmi-szem nem maradt szárazon! vigyor3
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28460 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:17:19 »

Ha ledugózom akkor állandóan világít a motor control lámpa.Már próbáltam.


lehet,hogy ez segítene az egr lámpádon is: + Service procedure "Reset EGR Valve Adaptations" for: Mk3 mondeo  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28461 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:25:27 »

ha pesten jártsz, tudok neked segíteni komplett diagnosztikával.épp az imént veséztem ki egy 2001es tddi-t.nem maradt titokban semmi-szem nem maradt szárazon! vigyor3
Oszt, mi volt?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28462 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:34:59 »

Oszt, mi volt?
hihetetlen.mindent lát a tddi-ből.digitklíma,abs,xenon,GEM,PCM,stb,stb,stb.

xenon szintezést csináltunk.hibakódja volt a klíma rendszerben,és ez figyuzd!!!!Átállítottuk a digitális kijelzőt a műszeregységen,hogy ne a kinti hőmérsékletet mutassa,hanem a bentit.Tudattalan volt,de a belsőt mutatja most....! Grin
fékpedál kapcsolót tudtunk tesztelni,a szintezőket teszteltük,és csekkoltuk.A klíma venti fordulattól kezdve, a flapp ajtókig,a  nyomáskapcsolókig a hideg meleg állás mértékét,mindent csekkoltunk.hibakód is volt,bár nem a xenonrendszerben,mert az rendben van.a klíma rögzített zsaluhibát,de töröltük,majd teszteltük a klímát,és nem jött elő újra.

szóval bexarás! colerique eljen pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28463 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:41:31 »

hihetetlen.mindent lát a tddi-ből.digitklíma,abs,xenon,GEM,PCM,stb,stb,stb.

xenon szintezést csináltunk.hibakódja volt a klíma rendszerben,és ez figyuzd!!!!Átállítottuk a digitális kijelzőt a műszeregységen,hogy ne a kinti hőmérsékletet mutassa,hanem a bentit.Tudattalan volt,de a belsőt mutatja most....! Grin
fékpedál kapcsolót tudtunk tesztelni,a szintezőket teszteltük,és csekkoltuk.A klíma venti fordulattól kezdve, a flapp ajtókig,a  nyomáskapcsolókig a hideg meleg állás mértékét,mindent csekkoltunk.hibakód is volt,bár nem a xenonrendszerben,mert az rendben van.a klíma rögzített zsaluhibát,de töröltük,majd teszteltük a klímát,és nem jött elő újra.

szóval bexarás! colerique eljen pias
Nem semmi!  eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28464 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:45:52 »

Nem semmi!  eljen
sorolhatnám az izzókat a fülkében, az ablaktörlőket és xenonmosókat,az ajtók nyitott zárt állapotát, a zárak állapotát.nagyon sok tesztel letud futtatni.szint majdnem ugyan azt amit a tdci-n.van rajta egy fuel pump test funkció is.na az nem indult el rajta.de nem csodálkoznék rajta,ha az egyik frissítés után már ez a fánksön is futni fog. laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #28465 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:46:03 »

Szia, megy privátban üzenet,

Üdv,

András
én veszprém megyében tudok csúcsot progizni ha az jobb! valamint ha az ICU-d rossz az van eladó!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
api 73
Vendég
« Új hozzászólás #28466 Dátum: 2013.10.11 péntek, 19:55:59 »

Sziasztok! Tudna nekem valaki segiteni? nemtalálok sehol utmutatot az EGR tisztitásához...
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #28467 Dátum: 2013.10.11 péntek, 20:02:05 »

Buta ságot kérdezek de ezt hol lehet be állítani?


lehet,hogy ez segítene az egr lámpádon is: + Service procedure "Reset EGR Valve Adaptations" for: Mk3 mondeo  vigyor3
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28468 Dátum: 2013.10.11 péntek, 20:08:40 »

Sziasztok! Tudna nekem valaki segiteni? nemtalálok sehol utmutatot az EGR tisztitásához...
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dugózás_Mk3_dízelmotorokon  Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28469 Dátum: 2013.10.11 péntek, 20:09:04 »

Buta ságot kérdezek de ezt hol lehet be állítani?


ezt a diagcuccom tudja! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #28470 Dátum: 2013.10.11 péntek, 20:12:21 »

Tudom.Majd kereslek pü-ben.Elöresi köszi

ezt a diagcuccom tudja! Wink
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28471 Dátum: 2013.10.11 péntek, 20:15:28 »

sorolhatnám az izzókat a fülkében, az ablaktörlőket és xenonmosókat,az ajtók nyitott zárt állapotát, a zárak állapotát.nagyon sok tesztel letud futtatni.szint majdnem ugyan azt amit a tdci-n.van rajta egy fuel pump test funkció is.na az nem indult el rajta.de nem csodálkoznék rajta,ha az egyik frissítés után már ez a fánksön is futni fog. laugh
Ezt egyszer megmutathatnád! Melyik progi ez?
BT ELM327 + (Laptopom + BT modulom)-on működne?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
api 73
Vendég
« Új hozzászólás #28472 Dátum: 2013.10.11 péntek, 20:17:22 »

http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dugózás_Mk3_dízelmotorokon  Wink wave
    alf köszi szépen
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28473 Dátum: 2013.10.11 péntek, 23:49:08 »

attól én is aggódnék: B1342 ECU Is Faulted wow1 Cry

U2200 Invalid 'ODO Count' data    ez vaker.
P0500 Vehicle Speed Sensor A      hát igen.nem gurul az autó-ez vaker.
P1700 Transmission Indeterminate Failure (Failed to Neutral)  vaker,nincs összefüggés.



milyen progival diagoltál? Roll Eyes

Vagy fals hibakódok,vagy nagy bajban vagy.a csúcsokat meg progizni kell.lehet,hogy a kalibrációs kódokat nem látja.....
Az ICU (amit a szerelőd vákumos egységnek nézett a bal oldali kerékjáratban) az a helyén van,és biztosan jó?

Szia,
A diagot az általad javasolt elm 1. 5-tel csináltam vettem egyet gyorsban, FORSCANNAL.
A napomat azzal kezdtem, hogy kimértem indítózás közben, hogy kapnak-é  áramot a csúcsok és mind kapott 1,6v körül.
Arra gondoltam, hogy akkor mégis békén hagyom a bal sárvédőt és szereztem 4 csúcsot kalibrált kódokkal, amit ide kaptam kipróbálni.
Ezt meg az ELM nem akarta bevinni, holnap megoldom hogy be kerüljenek a kódok, ha nem más "véső-kalapács" gun
Nem a szerelőm volt, aki benézte az ECU, hanem aki bontja őket. Gondolom neki nem gond.
Már két szerelő is látta, a második az mondta, hogy 2 dolog:  1) vezérlés elment amikor cseréltem a szivattyút(nem mehetett el mert a gyári idommal vettem le ami meg sem mozdúlt addig ameddig ki nem teker), 2)dugjam fel a csúcsokat kalibrálás nélkül.
A második szerelő dácsia-renault szerelő nagy tudású, be is indította csak ford helyett fortscirtt lett belőle, es T 72 amibe 3 féle anyagot tankoltak.
Azonnal leáll amint elindítja, ha leveszi a lábát a gázpedálról és amikor jár akkor is csak 1-2 henger esetleg.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.11 péntek, 23:52:29 írta andras2 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28474 Dátum: 2013.10.12 szombat, 08:21:21 »

Szia,
A diagot az általad javasolt elm 1. 5-tel csináltam vettem egyet gyorsban, FORSCANNAL.
A napomat azzal kezdtem, hogy kimértem indítózás közben, hogy kapnak-é  áramot a csúcsok és mind kapott 1,6v körül.
Arra gondoltam, hogy akkor mégis békén hagyom a bal sárvédőt és szereztem 4 csúcsot kalibrált kódokkal, amit ide kaptam kipróbálni.
Ezt meg az ELM nem akarta bevinni, holnap megoldom hogy be kerüljenek a kódok, ha nem más "véső-kalapács" gun
Nem a szerelőm volt, aki benézte az ECU, hanem aki bontja őket. Gondolom neki nem gond.
Már két szerelő is látta, a második az mondta, hogy 2 dolog:  1) vezérlés elment amikor cseréltem a szivattyút(nem mehetett el mert a gyári idommal vettem le ami meg sem mozdúlt addig ameddig ki nem teker), 2)dugjam fel a csúcsokat kalibrálás nélkül.
A második szerelő dácsia-renault szerelő nagy tudású, be is indította csak ford helyett fortscirtt lett belőle, es T 72 amibe 3 féle anyagot tankoltak.
Azonnal leáll amint elindítja, ha leveszi a lábát a gázpedálról és amikor jár akkor is csak 1-2 henger esetleg.
és abban biztos vagy,hogy a csere pumpa jó?túl sok dolog nem stimmel. azt gondolom,hogy a te autódon már csak gyári célműszerrel lehet megtalálni,hogy mi hibádzik.nagyon belemélyedtél,szerintem ennyire házilag nem szabadott  volna szétbombázni.egy csomó minden nem egyértelmű,és sokkal nagyobb szakértelmet feltételez.....

én nem álltam volna neki itthon biztos.....tudom,hogy ez nem vigasztal,de azt hiszem,hogy itt sem fogsz érdemben segítséget kapni.az elmélet rajtad nem segít.neked minimum egy Vik féle ember szaktudása segíthet.Keresd fel az Autofortnál a lurdyval szemben.vagy helyi fordos szakembert....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28475 Dátum: 2013.10.12 szombat, 08:22:59 »

Ezt egyszer megmutathatnád! Melyik progi ez?
BT ELM327 + (Laptopom + BT modulom)-on működne?
nagyon szívesen bármikor.

elm327 V1,5 + forscan laposon!Ha a BT-elm 1.5-ös akkor igen,neked is működik. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #28476 Dátum: 2013.10.12 szombat, 09:23:30 »

Ha a BT-elm 1.5-ös akkor igen,neked is működik. Wink
És honnan tudom,hogy az-e?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #28477 Dátum: 2013.10.12 szombat, 10:19:54 »

és abban biztos vagy,hogy a csere pumpa jó?túl sok dolog nem stimmel. azt gondolom,hogy a te autódon már csak gyári célműszerrel lehet megtalálni,hogy mi hibádzik.nagyon belemélyedtél,szerintem ennyire házilag nem szabadott  volna szétbombázni.egy csomó minden nem egyértelmű,és sokkal nagyobb szakértelmet feltételez.....

én nem álltam volna neki itthon biztos.....tudom,hogy ez nem vigasztal,de azt hiszem,hogy itt sem fogsz érdemben segítséget kapni.az elmélet rajtad nem segít.neked minimum egy Vik féle ember szaktudása segíthet.Keresd fel az Autofortnál a lurdyval szemben.vagy helyi fordos szakembert....

Sziasztok,

Igen nagyon belemélyedtem, de nem vaktában, valamikor autószerelőnek tanultam,(de tovább sodort az élet)és szeretek szerelni. Két jó szaki is segít.
A csúcsokat sikerül bevinni az auto-comos diaggal, és ugyanazt csinálja, amit előtte. A szivattyú új volt és indítózáskor 300 bárról csökken az érték.
Az én csúcsaimat hétfőn kalibráltatom aztán van még egy köröm az ecu val, ki bele egy másikat és megnézni mit produkál.
És aztán a végső eshetőség trailer+ ford szervíz. (lehet hogy ezzel kellet volna kezdeni Undecided) de hét kell egy kis izgalom, meg jó lett volna a babérokat nekem learatni, ÉS ELMONDANI HOGY MEGOLDOTTUK!!!!

SZÉP NAPOT MINDENKINEK!!!
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #28478 Dátum: 2013.10.12 szombat, 11:34:28 »

Sziasztok!
A reggeli indításkor melegítem az autót 5-10percig,és az lenne a kérdésem,hogy ez az idő alatt nagyon füstöl utána meg szinte semmi,ez lehet izzítógyertya hibajelensége?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28479 Dátum: 2013.10.12 szombat, 11:39:47 »

Sziasztok!
A reggeli indításkor melegítem az autót 5-10percig,és az lenne a kérdésem,hogy ez az idő alatt nagyon füstöl utána meg szinte semmi,ez lehet izzítógyertya hibajelensége?
Válaszotokat előre is köszönöm!
is...meg ha bemelegedett,csökken a rendszernyomás is.tehát valamennyire normál....de érdemes átellenőrizni őket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #28480 Dátum: 2013.10.12 szombat, 11:46:27 »

is...meg ha bemelegedett,csökken a rendszernyomás is.tehát valamennyire normál....de érdemes átellenőrizni őket.
Köszönöm a gyors választ!
1éve cseréltem őket,de ez azt jelenti,hogy teljesen mindegy?De ezt leginkább most kezdte el csinálni 4fok körül,eddig csak szaga volt!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28481 Dátum: 2013.10.12 szombat, 11:49:44 »

Köszönöm a gyors választ!
1éve cseréltem őket,de ez azt jelenti,hogy teljesen mindegy?De ezt leginkább most kezdte el csinálni 4fok körül,eddig csak szaga volt!
+5 fok alatt emeli a fordulatot 900ra.valamilyen szinten a fehér füstképződés is normális jelenség ilyenkor.A pára a kipuffrendszerben okozza ezt.mire átmelegszik a rendszer abbahagyja...
az nem jelent semmit,hogy 1 évesek a gyertyák.ellenőrizni érdemes lenne őket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #28482 Dátum: 2013.10.12 szombat, 11:59:51 »

+5 fok alatt emeli a fordulatot 900ra.valamilyen szinten a fehér füstképződés is normális jelenség ilyenkor.A pára a kipuffrendszerben okozza ezt.mire átmelegszik a rendszer abbahagyja...
az nem jelent semmit,hogy 1 évesek a gyertyák.ellenőrizni érdemes lenne őket.
És ezt csak kiméretni lehet vagy én is le tudom ellenőrizni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28483 Dátum: 2013.10.12 szombat, 12:13:50 »

És ezt csak kiméretni lehet vagy én is le tudom ellenőrizni?
kis műszaki affinitás azért kell hozzá.ha nincs,akkor menj el autóvillamosságishoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #28484 Dátum: 2013.10.12 szombat, 12:25:20 »

Na meg van a füstölés oka.Az egr-re menő turbócső a bilincs alatt 3cm-er hosszan meg adta magát.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28485 Dátum: 2013.10.12 szombat, 12:28:45 »

Na meg van a füstölés oka.Az egr-re menő turbócső a bilincs alatt 3cm-er hosszan meg adta magát.
eljen úgy értem,hogy megtaláltad.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28486 Dátum: 2013.10.12 szombat, 13:45:27 »

És honnan tudom,hogy az-e?
csatlakozol a forscanhez és az memmongya. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #28487 Dátum: 2013.10.12 szombat, 15:02:29 »

Sziasztok!

Nem-e tudjátok,létezik OAD rendszerű generátorszabadonfutó amit fel lehet tenni az OAP helyett?

 miaz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28488 Dátum: 2013.10.12 szombat, 15:25:33 »

Sziasztok!

Nem-e tudjátok,létezik OAD rendszerű generátorszabadonfutó amit fel lehet tenni az OAP helyett?

 miaz

van.
az skf árul OAD szabadonfutót is.

A száma: Mk3 mondeo VKM 03408 vagy VKM 034410 vagy  stb,stb,stb....


ved  fel a kapcsolatot az skf magyarországgal,vagy komolyabb skf szaküzlettel.

Ha gondolod,csemegézz itt: http://www.skf.com/files/898630.pdf
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #28489 Dátum: 2013.10.12 szombat, 15:39:01 »

van.
az skf árul OAD szabadonfutót is.

A száma: Mk3 mondeo VKM 03408 vagy VKM 034410 vagy  stb,stb,stb....


ved  fel a kapcsolatot az skf magyarországgal,vagy komolyabb skf szaküzlettel.

Ha gondolod,csemegézz itt: http://www.skf.com/files/898630.pdf

Köszi!

Keresgélésben vagyok,mert az ZEN elfáradt és valami fajára cserélném!


Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #28490 Dátum: 2013.10.12 szombat, 15:56:16 »

van.
az skf árul OAD szabadonfutót is.

A száma: Mk3 mondeo VKM 03408 vagy VKM 034410 vagy  stb,stb,stb....


ved  fel a kapcsolatot az skf magyarországgal,vagy komolyabb skf szaküzlettel.

Ha gondolod,csemegézz itt: http://www.skf.com/files/898630.pdf

Csak OAP van a katalógusban is pl. a 03408 is OAP de azért köszi az infót.

Naplózva
api 73
Vendég
« Új hozzászólás #28491 Dátum: 2013.10.12 szombat, 16:07:05 »

sziasztok! leszedtem az egr-t kitisztitottam,hát z valami brutál ami benne volt!!! De a kérdésem a következö: ha leszedem a szivosort tisztitás céljábol,akkor kell raknom uj tomitst vagy mehet vissza a régi? mert ugye szombat d.u. van és én kint vagyok németországba nyakig kormosan igyhát nemigen tudok hirtelen uj tomitést szerezni,venni...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28492 Dátum: 2013.10.12 szombat, 16:27:10 »

Csak OAP van a katalógusban is pl. a 03408 is OAP de azért köszi az infót.



A katalógus 7ik oldalán legfelül van OAD is az skf-nek.lehet,hogy a katalógusban nem az szerepel,de biztosan árulnak!
Vedd fel velük a kapcsolatot! Wink


egyébként a tranzithoz gyárt OAD-ot.és a 407es pözsóhoz.lekell kérni a méretezett rajzát.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.12 szombat, 16:31:58 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #28493 Dátum: 2013.10.12 szombat, 16:34:22 »

sziasztok! leszedtem az egr-t kitisztitottam,hát z valami brutál ami benne volt!!! De a kérdésem a következö: ha leszedem a szivosort tisztitás céljábol,akkor kell raknom uj tomitst vagy mehet vissza a régi? mert ugye szombat d.u. van és én kint vagyok németországba nyakig kormosan igyhát nemigen tudok hirtelen uj tomitést szerezni,venni...
visszateheted,de csak ronggyal takarítsd le őket!!Vegyszert ne használj hozzá,mert megnyúlik,és nem megy vissza a fészkébe!
ügyes vagy! eljen Wink

szedd le a szívósort is,ne hagyd ki,ha már ott jársz!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
api 73
Vendég
« Új hozzászólás #28494 Dátum: 2013.10.12 szombat, 16:35:27 »

visszateheted,de csak ronggyal takarítsd le őket!!Vegyszert ne használj hozzá,mert megnyúlik,és nem megy vissza a fészkébe!
ügyes vagy! eljen Wink

szedd le a szívósort is,ne hagyd ki,ha már ott jársz! ok koszi akkor nekiállok

Naplózva
api 73
Vendég
« Új hozzászólás #28495 Dátum: 2013.10.12 szombat, 16:58:22 »

lent van a szivosor,most azt szeretném tudni hogy a motron is nagyon ramatyul néznek ki a dolgok 5-6mm korom lerakodás, azt hogyan és mivel tisztitsam és mire vigyázzak?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28496 Dátum: 2013.10.12 szombat, 17:33:00 »

lent van a szivosor,most azt szeretném tudni hogy a motron is nagyon ramatyul néznek ki a dolgok 5-6mm korom lerakodás, azt hogyan és mivel tisztitsam és mire vigyázzak?
Nagyon óvatossan kapard de kifelé mert nehogy bemenjen a motorba.Vigyázz,de menni fog!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
api 73
Vendég
« Új hozzászólás #28497 Dátum: 2013.10.12 szombat, 17:54:15 »

ok,megprobálom wow1
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #28498 Dátum: 2013.10.12 szombat, 18:47:56 »

ok,megprobálom wow1
Tisztelt Fórumtárs!
Én a  motor szívótorok nyílásainak takarításhoz egy porszívót is befognék aminek papír, eldobható porzsákja van. Nagyon fontos, hogy a szívótorokba nem kerülhet szemcsés szennyező anyag, mert károsíthatja a henger falat, növelve ezzel az olaj fogyasztást és csökkentve a kompressziót. Fő az óvatosság és a körültekintő munka végzés. Nem kell megijedni, meg kell csinálni. A motor nagyon hálás tud lenni,  a felszabaduló plusz "LE" formájában a megfelelő takarításért. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.12 szombat, 18:50:55 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
api 73
Vendég
« Új hozzászólás #28499 Dátum: 2013.10.12 szombat, 20:33:36 »

 Sziasztok! egr,szivotorok kitisztitva, gép összerakva, elindultam probautra kb 3km ig jo is volt aztán egyszeribe elfogyott az erö. Fogalmam sinc mi lehet a gond de majd holnap reggel ezzel kezdem a napot    BASSZUS most jut eszembe én hülye az also gumitömlot ami az egr szelepre megy nemhuztam meg,gondolom ledobta és azért ment el az erö....
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.12 szombat, 20:39:47 írta api 73 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 563 564 565 566 567 568 569 [570] 571 572 573 574 575 576 577 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.383 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.