Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 00:29:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 589 590 591 592 593 594 595 [596] 597 598 599 600 601 602 603 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14668028 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #29750 Dátum: 2013.12.31 kedd, 08:05:10 »

Pécsen hol csinálnak gyári diagot?
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #29751 Dátum: 2013.12.31 kedd, 09:34:52 »

Köszi a válaszod de a kinyomó miatt beeshet a kuplung?

Vagy ujra légteleníteni kell vagy a kinyomó kuka lett.
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #29752 Dátum: 2013.12.31 kedd, 09:38:27 »

vagy a kinyomó munkahenger?


Köszi a válaszod de a kinyomó miatt beeshet a kuplung?

Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #29753 Dátum: 2013.12.31 kedd, 09:45:43 »

Pécsen hol csinálnak gyári diagot?

Írd be a Dél-Dunántúli topikba,de Bunyek vagy TISLER is szerintem tud neked választ adni  integet2
Naplózva
nyulbela
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #29754 Dátum: 2013.12.31 kedd, 12:20:07 »

Az nem biztos, cserélj go.szűrőt, nézd meg van-e fémreszelék, vagy mérj résolajveszteséget, de legbiztosabb, ha kiveszed a csúcsokat és bevizsgáltatod.
De elsőnek hibakód olvasás, meg szerintem csúcsprogramozás...
Köszi!
Gázolajszűrő úgy néz ki ,hogy van bent minden döglött bogarak?? meg minden de fémreszelék taláni nincs.Már csak valami értelmes emberkét kéne találjak kódfejtésre.Esetleg valami tipp Pápa környékén? (feltéve , hogy az önindítóm bírja a sok légtelenítést)
Naplózva

Mondeo MKIV 2,2 TDCI
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29755 Dátum: 2013.12.31 kedd, 12:32:16 »

Az Tropeleum nem döglött bogár.

Köszi!
Gázolajszűrő úgy néz ki ,hogy van bent minden döglött bogarak?? meg minden de fémreszelék taláni nincs.Már csak valami értelmes emberkét kéne találjak kódfejtésre.Esetleg valami tipp Pápa környékén? (feltéve , hogy az önindítóm bírja a sok légtelenítést)
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #29756 Dátum: 2014.01.01 szerda, 12:47:50 »

Sziasztok BUÉK!

Valami ötlet? A xenon lámpa tompított nagyon gyenge,  csak lámpa cserével lehet megoldani??  help
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29757 Dátum: 2014.01.01 szerda, 13:03:08 »

Sziasztok BUÉK!

Valami ötlet? A xenon lámpa tompított nagyon gyenge,  csak lámpa cserével lehet megoldani??  help
nem feltétlen. vaszínűleg nem sok foncsor maradt már a projektorodon. ha kell nekem van egy pár felújítandó projektorom, azt megcsináltatod és kicseréled a kocsidban lévőkre Wink vagy ha még nem cseréltél xenon csövet, akkor cserélj, lehet már régi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29758 Dátum: 2014.01.01 szerda, 23:01:33 »

P0251 (Fuel metering valve (IMV) control error)
Symptoms:
* Extremely poor engine performance - glow plug warning lamp flashes.
* Engine cuts out - glow plug warning lamp flashes.
* Engine will not start.
Cause:
* The fuel rail pressure demanded by the system cannot be achieved without the IMV opening
beyond the tolerance specified for that pressure.
• NOTE:The fault descriptions listed below should be worked through in order.
1. Restriction in the low-pressure fuel system, which could be caused by a blockage of a fuel line
or the fuel filter, or a damaged fuel line.
2. Air in the low-pressure system: Check using transparent hoses or remote feed the fuel injection
pump with a filtered proprietary fuel supply to eliminate the vehicle low-pressure fuel system
entirely. Leaking fuel lines or connections can cause air in fuel.
• NOTE:When using transparent hoses a small amount of air in the fuel system is normal due to a
permanent bleed hole in the fuel filter.
Recirculation of fuel will occur through the fuel filter until the temperature of the return fuel is over
40°C (hence any air in the system will re-circulate until the fuel is above 40°C and is being
returned to the fuel tank).
3. Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump
internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to
generate the required fuel rail pressure). Check the following (if the engine does not start):
• Remote feed the fuel injection pump with a filtered, proprietary fuel supply.
If the engine will start when the fuel supply is pressurized or held above the fuel injection pump
intake (gravity fed), but will not start when the fuel supply is not pressurized or held below the fuel
injection pump intake then it is likely that there is a fault with the internal transfer pump (i.e. not
able to draw fuel).
4. Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be
damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and
10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical
fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
5. Injectors:
• Perform a return quantity test. If high return quantities are experienced, check a sample of fuel
from the FIP return for black metallic swarf . Go to the next step.
6. Swarf in the system:
• Despite improved materials it is possible there may be swarf in the system, without the fuel
injection pump being defective.
Ez egy nagyon jo valasz,nem mondom hogy nem tudok angolul de magyarul konnyeb lenne
Naplózva
etilin
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #29759 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 16:30:13 »

Sziasztok,

Segítenétek megállapítani hogy van e az autómban DPF 2006 decemberi gyártás WFOWXXGBBW6R20752 az alvázszáma.
Amiatt érdekel mert oljat cseréltem benne 3000km-ezelőtt de néhány hete kigyulladt a olajcsere lámpa a műszerfalon. Ezt eltudtam tüntetni a gázpedál és a fék folyamatos nyomásával. De félek hogy ennyivel nem úszom meg a bajt:(
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29760 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 16:33:50 »

Sziasztok,

Segítenétek megállapítani hogy van e az autómban DPF 2006 decemberi gyártás WFOWXXGBBW6R20752 az alvázszáma.
Amiatt érdekel mert oljat cseréltem benne 3000km-ezelőtt de néhány hete kigyulladt a olajcsere lámpa a műszerfalon. Ezt eltudtam tüntetni a gázpedál és a fék folyamatos nyomásával. De félek hogy ennyivel nem úszom meg a bajt:(
HA az felgyulladt akkor van benne mert ez a jele neki,hogy valami nem stimmel.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29761 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 16:37:54 »

Sziasztok,

Segítenétek megállapítani hogy van e az autómban DPF 2006 decemberi gyártás WFOWXXGBBW6R20752 az alvázszáma.
Amiatt érdekel mert oljat cseréltem benne 3000km-ezelőtt de néhány hete kigyulladt a olajcsere lámpa a műszerfalon. Ezt eltudtam tüntetni a gázpedál és a fék folyamatos nyomásával. De félek hogy ennyivel nem úszom meg a bajt:(
Megnéztem és van benne.Legközelebb annyit változtass az alvázszámon,hogy a 3. aznem betü hanem szám vagyis NULLA!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #29762 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 16:39:51 »

Sziasztok,

Segítenétek megállapítani hogy van e az autómban DPF 2006 decemberi gyártás WFOWXXGBBW6R20752 az alvázszáma.
Amiatt érdekel mert oljat cseréltem benne 3000km-ezelőtt de néhány hete kigyulladt a olajcsere lámpa a műszerfalon. Ezt eltudtam tüntetni a gázpedál és a fék folyamatos nyomásával. De félek hogy ennyivel nem úszom meg a bajt:(
Magadnak is meg tudod nézni itt http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do (csak javítsad az alvázszámban az O-t 0-ra) Van benne, és neked ez szívás mert az akkori III-asok már alapból tudták az EUIV-et DPF nélkül.
Naplózva
etilin
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #29763 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 17:00:42 »

Magadnak is meg tudod nézni itt http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do (csak javítsad az alvázszámban az O-t 0-ra) Van benne, és neked ez szívás mert az akkori III-asok már alapból tudták az EUIV-et DPF nélkül.

Köszönöm a válaszokat.
Az alvázszámot a forgalmibol írtam el. Most összehasonlítva igen inkább 0 mint O. Csak két betü mellet arra aszociáltam hogy a harmadik is O betü.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #29764 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 18:29:30 »

Köszönöm a válaszokat.
Az alvázszámot a forgalmibol írtam el. Most összehasonlítva igen inkább 0 mint O. Csak két betü mellet arra aszociáltam hogy a harmadik is O betü.
Ilyen nekem is szokott lenni,1 pöttyöt hígult a motorolajod,ha van közeledbe autópálya, menj fel meleg motorral és taposd ki a belét min 160-180km legalább 10-20km keresztül,nekem ettől mindig eltűnik a lámpa(sárga kanna).
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #29765 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 18:55:34 »

Ilyen nekem is szokott lenni,1 pöttyöt hígult a motorolajod,ha van közeledbe autópálya, menj fel meleg motorral és taposd ki a belét min 160-180km legalább 10-20km keresztül,nekem ettől mindig eltűnik a lámpa(sárga kanna).
Olajnyomás nélkül én nem nagyon merném küldeni.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29766 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 18:57:39 »

Olajnyomás nélkül én nem nagyon merném küldeni.

Az nem az olajnyomás visszajelző lámpa.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29767 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 18:58:53 »

Sziasztok,

Segítenétek megállapítani hogy van e az autómban DPF 2006 decemberi gyártás WFOWXXGBBW6R20752 az alvázszáma.
Amiatt érdekel mert oljat cseréltem benne 3000km-ezelőtt de néhány hete kigyulladt a olajcsere lámpa a műszerfalon. Ezt eltudtam tüntetni a gázpedál és a fék folyamatos nyomásával. De félek hogy ennyivel nem úszom meg a bajt:(

Pedig ennyi.
Manuálisan csak akkor tudod nullázni, ha már felkapcsolódott.
Az olajcsere alkalmával kellett volna megfelelő diagnosztikai készülékkel nullázni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #29768 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:00:20 »

Az nem az olajnyomás visszajelző lámpa.
Hát mi,hogy küldéstől helyrejön?Szintjelző,és meglesz a szint utána? nyes
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #29769 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:04:21 »

Hát mi,hogy küldéstől helyrejön?Szintjelző,és meglesz a szint utána? nyes
Mármint a küldéstől helyrejön a szint?nemértem...
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29770 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:09:08 »

Hát mi,hogy küldéstől helyrejön?Szintjelző,és meglesz a szint utána? nyes

Te tudod, hogy miről beszélsz?    fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29771 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:10:24 »

Mármint a küldéstől helyrejön a szint?nemértem...

A küldést nem én írtam........
Szerintem nincs szintjelző a mondeo-ban.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #29772 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:12:47 »

Az nem az olajnyomás visszajelző lámpa.
Hát mi?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #29773 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:16:36 »

Hát mi?
Az olajos kannáról gondoltam hogy olajnyomás.De akkó biztos nem.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29774 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:19:13 »

Hát mi?

Sárga lámpa soha nem lehet olajnyomás figyelmeztető lámpa. Az mindig piros.

Igazából tisztázni kellene, hogy mit is lát pontosan.
Egy viszont biztos. Csak az olajcsere intervallum lámpát lehet az említett módok kikapcsolni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29775 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:20:05 »

Az olajos kannáról gondoltam hogy olajnyomás.De akkó biztos nem.
valószínűleg az ecu sok regenerációt kapcsolt be a részecskeszűrő nyomáskülömbsége miatt,és ekkor már javasolja az olajcserét,feltételezve,hogy a sok regen miatt már túlzottan felhígult a motorolaj.ezt az értéket gyári diaggal kilehet nullázni.ettől még az eldugult részecskeszűrő nem javul meg....az olajnyomáshoz semmi köze.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29776 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:21:10 »

Sárga lámpa soha nem lehet olajnyomás figyelmeztető lámpa. Az mindig piros.

Igazából tisztázni kellene, hogy mit is lát pontosan.
Egy viszont biztos. Csak az olajcsere intervallum lámpát lehet az említett módok kikapcsolni.
asszem ezeknél egy oil service felirat vagy egy villáskulcs gyullad ki.....sárga....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #29777 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:23:15 »

valószínűleg az ecu sok regenerációt kapcsolt be a részecskeszűrő nyomáskülömbsége miatt,és ekkor már javasolja az olajcserét,feltételezve,hogy a sok regen miatt már túlzottan felhígult a motorolaj.ezt az értéket gyári diaggal kilehet nullázni.ettől még az eldugult részecskeszűrő nem javul meg....az olajnyomáshoz semmi köze.
Ezt a részecskeszűrőt nem nagyon értem,hála isten nekem nincs.Bocsánat a tudatlanságomért.Végig azt hittem hogy olajnyomásról beszélünk.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29778 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:26:07 »

asszem ezeknél egy oil service felirat vagy egy villáskulcs gyullad ki.....sárga....

Én is villáskulcsra emlékszem...... nem kannára. Viszont csak a service lámpa kapcsolható ki a pedálokkal..... fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29779 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:32:49 »

Ezt a részecskeszűrőt nem nagyon értem,hála isten nekem nincs.Bocsánat a tudatlanságomért.Végig azt hittem hogy olajnyomásról beszélünk.
ez a kipufogó rendszerben van.egy kerámiabetétes szűrő,ami a koromszemcséket kiszűri a kipufogógázból.Ha eldugul,egy nyomásérzékelővel kontrollálva ezt,az ecu elindítja a regenerációt.A 2011előtti mondeókon ez úgy történik,hogy kipufogási ütemben a hengerbe fecskendeznek gázolajat a porlasztók.Ez a kipuffba kerülve ott meggyullad és kiégeti a lerakódott kormot a részecskeszűrőből.A hátulütője,hogy a hengerek faláról a lehúzógyűrűk között képes lefolyni valamennyi gázolaj a motorolajba,és azt higítja!Ezt már a gyártó is tudta,ezért felprogramozta ezt a funkciót,ha bizonyos regenerációs számot elér az autó az olajcsere intervallum alatt,akkor kigyújtja a figyelmeztető lámpát az olajcserére,feltételezve,hogy az az olaj már nem megfelelő.Van amikor ezt a lámpát kigyújtja sokkal korábban,mint a valós olajcsere intervallum.Vitatott a pontossága és megbízhatósáaga is ennek a funkciónak-sőt talán a működése is.Ettől függetlenül a mintavételezési cuklusok számát kilehet nullázni az ecuból diaggal.

Az fészliftes 4es mondiktól megjelentek az új rendszerek,ahol a DPF előtt közvetlen van egy porlasztó és egy izzítógyertya.Közvetlenül a szűrőbe porlasztja az üzemanyagot,és gyujtja ott azt be.Így regenerálja a szűrőt.ezeknél már nincs olajhigulás a motorban.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.02 csütörtök, 19:34:33 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29780 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:33:50 »

Én is villáskulcsra emlékszem...... nem kannára. Viszont csak a service lámpa kapcsolható ki a pedálokkal..... fejvakaras
mk4nél.de az mk3as dpf-eseknél ugyan így resetelhető.Még a funkció is ugyan az mnit az mk4nél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29781 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:57:09 »

ez a kipufogó rendszerben van.egy kerámiabetétes szűrő,ami a koromszemcséket kiszűri a kipufogógázból.Ha eldugul,egy nyomásérzékelővel kontrollálva ezt,az ecu elindítja a regenerációt.A 2011előtti mondeókon ez úgy történik,hogy kipufogási ütemben a hengerbe fecskendeznek gázolajat a porlasztók.Ez a kipuffba kerülve ott meggyullad és kiégeti a lerakódott kormot a részecskeszűrőből.A hátulütője,hogy a hengerek faláról a lehúzógyűrűk között képes lefolyni valamennyi gázolaj a motorolajba,és azt higítja!Ezt már a gyártó is tudta,ezért felprogramozta ezt a funkciót,ha bizonyos regenerációs számot elér az autó az olajcsere intervallum alatt,akkor kigyújtja a figyelmeztető lámpát az olajcserére,feltételezve,hogy az az olaj már nem megfelelő.Van amikor ezt a lámpát kigyújtja sokkal korábban,mint a valós olajcsere intervallum.Vitatott a pontossága és megbízhatósáaga is ennek a funkciónak-sőt talán a működése is.Ettől függetlenül a mintavételezési cuklusok számát kilehet nullázni az ecuból diaggal.

Az fészliftes 4es mondiktól megjelentek az új rendszerek,ahol a DPF előtt közvetlen van egy porlasztó és egy izzítógyertya.Közvetlenül a szűrőbe porlasztja az üzemanyagot,és gyujtja ott azt be.Így regenerálja a szűrőt.ezeknél már nincs olajhigulás a motorban.

A GO-val hígult motorolaj ellen viszont jó az erős autópályatempó - egyszerűen úgy felmelegszik a motorolaj, hogy elpárolog a GO belőle, és a kartergázban elég a hengerekben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #29782 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 19:59:51 »

ez a kipufogó rendszerben van.egy kerámiabetétes szűrő,ami a koromszemcséket kiszűri a kipufogógázból.Ha eldugul,egy nyomásérzékelővel kontrollálva ezt,az ecu elindítja a regenerációt.A 2011előtti mondeókon ez úgy történik,hogy kipufogási ütemben a hengerbe fecskendeznek gázolajat a porlasztók.Ez a kipuffba kerülve ott meggyullad és kiégeti a lerakódott kormot a részecskeszűrőből.A hátulütője,hogy a hengerek faláról a lehúzógyűrűk között képes lefolyni valamennyi gázolaj a motorolajba,és azt higítja!Ezt már a gyártó is tudta,ezért felprogramozta ezt a funkciót,ha bizonyos regenerációs számot elér az autó az olajcsere intervallum alatt,akkor kigyújtja a figyelmeztető lámpát az olajcserére,feltételezve,hogy az az olaj már nem megfelelő.Van amikor ezt a lámpát kigyújtja sokkal korábban,mint a valós olajcsere intervallum.Vitatott a pontossága és megbízhatósáaga is ennek a funkciónak-sőt talán a működése is.Ettől függetlenül a mintavételezési cuklusok számát kilehet nullázni az ecuból diaggal.

Az fészliftes 4es mondiktól megjelentek az új rendszerek,ahol a DPF előtt közvetlen van egy porlasztó és egy izzítógyertya.Közvetlenül a szűrőbe porlasztja az üzemanyagot,és gyujtja ott azt be.Így regenerálja a szűrőt.ezeknél már nincs olajhigulás a motorban.
Köszi a kimerítő választ.Olyankor füstöl úgy mint a gyárkémény?Olyankor is mérték a normát? nyes
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #29783 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:03:22 »

A GO-val hígult motorolaj ellen viszont jó az erős autópályatempó - egyszerűen úgy felmelegszik a motorolaj, hogy elpárolog a GO belőle, és a kartergázban elég a hengerekben.

AndyA
Én is ezt írtam első lépésnek(bízzunk  benne segít),itteni volt a javaslat anno nekem is.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #29784 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:05:02 »

Köszi a kimerítő választ.Olyankor füstöl úgy mint a gyárkémény?Olyankor is mérték a normát? nyes
Szórja rendesen a füst pamacsot.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29785 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:05:06 »

Köszi a kimerítő választ.Olyankor füstöl úgy mint a gyárkémény?Olyankor is mérték a normát? nyes
nem mérvadó.ha rendben van  a gép,lehet,hogy 5x sem regenerál egy olajcsereciklus alatt.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #29786 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:07:12 »

Szórja rendesen a füst pamacsot.

Azt nem nevezném pamacsnak. Olyankor sokat nem látsz hátrafelé. Úgy is mondhatnám, kormol, mint egy 20 éves dízel golf, amikor odalépsz neki, aminek már véres a torka.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29787 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:07:58 »

A GO-val hígult motorolaj ellen viszont jó az erős autópályatempó - egyszerűen úgy felmelegszik a motorolaj, hogy elpárolog a GO belőle, és a kartergázban elég a hengerekben.

AndyA
nem csak a tempó kell neki,hanem idő is.pl én megteszek tempósan minden reggel egy délpest óbuda távot 20-25perc alatt,de sokkal többet számítana egy 2órás folyamatos haladás.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29788 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:10:03 »

Azt nem nevezném pamacsnak. Olyankor sokat nem látsz hátrafelé. Úgy is mondhatnám, kormol, mint egy 20 éves dízel golf, amikor odalépsz neki, aminek már véres a torka.
ez azért erős tulzás.csak akkor van így,ha éppen akkor akarod megdönteni a sebességrekordodat a 6os úton. vigyor3
normálisan észre sem venni a regent.Az alapjárat olyankor mélyebben duruzsol és a pillanatnyi 0,7ről felugrik 1,1-re.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #29789 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:10:55 »

nem csak a tempó kell neki,hanem idő is.pl én megteszek tempósan minden reggel egy délpest óbuda távot 20-25perc alatt,de sokkal többet számítana egy 2órás folyamatos haladás.... eplus2
Ez igaz 2 óra tempós haladás pályán,és mintha kicserélték volna az autót.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #29790 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:12:48 »

Azt nem nevezném pamacsnak. Olyankor sokat nem látsz hátrafelé. Úgy is mondhatnám, kormol, mint egy 20 éves dízel golf, amikor odalépsz neki, aminek már véres a torka.
Ez erős túlzás,észre se veszed pályán.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #29791 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:12:52 »

ez azért erős tulzás.csak akkor van így,ha éppen akkor akarod megdönteni a sebességrekordodat a 6os úton. vigyor3
normálisan észre sem venni a regent.Az alapjárat olyankor mélyebben duruzsol és a pillanatnyi 0,7ről felugrik 1,1-re.

Neked kellene a legjobban tudnod, hogy az MKIII-nál alapjáraton ezt írja ki a pill fogyi: --
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #29792 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:14:35 »

Ez erős túlzás,észre se veszed pályán.

Én a gyorsításra gondoltam és nem a folyamatos haladásra az autópályán. Nem csak akkor regenerálhat, - szerintem - hanem amikor a városban haladsz. Akkor viszont tényleg kormol.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #29793 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:18:54 »

Nem kell egy ilyen műszer valakinek?Ismerősöm kapta karácsonyra,de nem kell neki.Pedig milyen jó.8ezer az ára.   eljen


http://kepfeltoltes.hu/view/140102/DSCN2380_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29794 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:23:22 »

....de sokkal többet számítana egy 2órás folyamatos haladás.... eplus2
Igen, csak addigra te már Linznél járnál!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #29795 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:23:34 »

Én a gyorsításra gondoltam és nem a folyamatos haladásra az autópályán. Nem csak akkor regenerálhat, - szerintem - hanem amikor a városban haladsz. Akkor viszont tényleg kormol.
http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/Page500.html
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29796 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:23:57 »

Neked kellene a legjobban tudnod, hogy az MKIII-nál alapjáraton ezt írja ki a pill fogyi: --
így van,bár nekem nem volt mk3ban dpf-em,így azt nem tom,hogy mit ír olyankor. Wink lehet,hogy 1,5et..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29797 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:24:51 »

Én a gyorsításra gondoltam és nem a folyamatos haladásra az autópályán. Nem csak akkor regenerálhat, - szerintem - hanem amikor a városban haladsz. Akkor viszont tényleg kormol.
én még nem láttam tükörben füstöt sosem.csak apró eltűnő lámpákat.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29798 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:26:58 »

Igen, csak addigra te már Linznél járnál!  eplus2
meg is kell néznem mindig,hogy merre indulok,nehogy túlszaladjak..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #29799 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:28:33 »

így van,bár nekem nem volt mk3ban dpf-em,így azt nem tom,hogy mit ír olyankor. Wink lehet,hogy 1,5et..... Wink

Nem is a dpf-re gondoltam konkrétan, csak simán az alapjárati pill. fogyi műszeregység kijelzőjén történő megjelenítésére.  vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 589 590 591 592 593 594 595 [596] 597 598 599 600 601 602 603 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.