Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 01:05:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
590
591
592
593
594
595
596
[
597
]
598
599
600
601
602
603
604
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14668329 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29800 Dátum:
2014.01.02 csütörtök, 20:29:08 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.02 csütörtök, 20:24:51
én még nem láttam tükörben füstöt sosem.csak apró eltűnő lámpákat....
Peeeeeerszeeeeeee.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29801 Dátum:
2014.01.02 csütörtök, 20:29:49 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.01.02 csütörtök, 20:28:33
Nem is a dpf-re gondoltam konkrétan, csak simán az alapjárati pill. fogyi műszeregység kijelzőjén történő megjelenítésére.
én is ezt találgatom.erre írtam,hogy elképzelhető,hogy regeneráláskor alapjáraton is 1,5öt mutat és nem--.éted?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29802 Dátum:
2014.01.02 csütörtök, 20:30:37 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.01.02 csütörtök, 20:28:33
Nem is a dpf-re gondoltam konkrétan, csak simán az alapjárati pill. fogyi műszeregység kijelzőjén történő megjelenítésére.
Iszol-te eleget?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
etilin
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29803 Dátum:
2014.01.02 csütörtök, 20:31:48 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.02 csütörtök, 19:26:07
Én is villáskulcsra emlékszem...... nem kannára. Viszont csak a service lámpa kapcsolható ki a pedálokkal.....
Szia kanna alatta villáskulcs sárgán.
http://kepfeltoltes.hu/view/130827/DASHBOARD03_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A fékpedál és gázpedál nyomása eltüntette.
Köszönöm a tanácsot hamarosan megejtek egy autópályázást.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29804 Dátum:
2014.01.02 csütörtök, 20:34:55 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2014.01.02 csütörtök, 20:30:37
Iszol-te eleget?
Most, hogy mondod..... Megyek is és bedobok két sört, meg három ablakot.
Naplózva
Paszta
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29805 Dátum:
2014.01.03 péntek, 00:19:06 »
Sziasztok.
Nekem lenne egy ojan problémám hogy,van egy 2.2tdci mk3 mondeom,és mikor gyorsulok vele 3,4,5,6 fokozaton fura hangot ad ki a motor 1800-2100 fordulatig. A kocsi normalissan megy,csak ojan intenziv bugas jön a motor térből.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29806 Dátum:
2014.01.03 péntek, 00:22:47 »
Idézetet írta: Paszta - 2014.01.03 péntek, 00:19:06
Sziasztok.
Nekem lenne egy ojan problémám hogy,van egy 2.2tdci mk3 mondeom,és mikor gyorsulok vele 3,4,5,6 fokozaton fura hangot ad ki a motor 1800-2100 fordulatig. A kocsi normalissan megy,csak ojan intenziv bugas jön a motor térből.
Levegőcsöveket nézd át. Légszűrőháztól a turbóig főleg...... ki szokott repedni. Első körben ezt nézd meg.
Nyomócsövek rendben lehetnek, mert azt mondod megy a kocsi. Tehát turbó nyomás van, nincs teljesítményveszteség.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Paszta
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29807 Dátum:
2014.01.03 péntek, 01:53:17 »
Ok.megnézem,de akkor folyamatossan csinálná,vagy remélem tévedek.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29808 Dátum:
2014.01.03 péntek, 07:21:44 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.01.02 csütörtök, 19:16:36
Az olajos kannáról gondoltam hogy olajnyomás.De akkó biztos nem.
itt kezdödik a baj amikor azt azt alap vissza jelzö dolgokrol sincs fogalma az embernek.
Pedig ,hogy mi jelzi az olajnyomást megtanitották a kresz vizsgán.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
oritomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29809 Dátum:
2014.01.03 péntek, 08:11:40 »
Idézetet írta: coboy - 2014.01.03 péntek, 07:21:44
itt kezdödik a baj amikor azt azt alap vissza jelzö dolgokrol sincs fogalma az embernek.
Pedig ,hogy mi jelzi az olajnyomást megtanitották a kresz vizsgán.
Egy kis teszt.
Kinek hány megy?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29810 Dátum:
2014.01.03 péntek, 08:39:50 »
Idézetet írta: oritomi - 2014.01.03 péntek, 08:11:40
Egy kis teszt.
Kinek hány megy?
[img]http://static.origos.hu/s/img/i/1310/20131024muszerfal9.jpg?w=666&h=345[/img
Van közte egy csomó, ami bármit is jelenthet, ill. gyártó szerint is eltérő lehet a jelentése.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.03 péntek, 12:51:34 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29811 Dátum:
2014.01.03 péntek, 12:48:03 »
Idézetet írta: AndyA link=topic=1456.msg849050#msg849050 date=13887
Van közte egy csomó, ami bármit is jelenthet, ill. gyártó szerint is eltérő lehet a jelentése.
AndyA
[/quote
ez igaz.na de egy olajnyomás vissza jelzö lámpát nem felismerni....
Ez kb az autózással egy idös dolog,ennyi erövel a kormányt is össze keveri a kerékkel.
Egy autóban sem azt jeljzi,hogy hol lakik a szellem.mindbe egy jelentése van csak.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.03 péntek, 12:51:36 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29812 Dátum:
2014.01.03 péntek, 14:17:56 »
Idézetet írta: oritomi - 2014.01.03 péntek, 08:11:40
Egy kis teszt.
Kinek hány megy?
[img]http://static.origos.hu/s/img/i/1310/20131024muszerfal9.jpg?w=666&h=345[/img
Huuuu... ez melyik autó műszerfala!!! Ez naon ott van!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.03 péntek, 20:16:49 írta AndyA
»
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29813 Dátum:
2014.01.03 péntek, 15:00:41 »
Idézetet írta: oritomi - 2014.01.03 péntek, 08:11:40
Egy kis teszt.
Kinek hány megy?
[img]http://static.origos.hu/s/img/i/1310/20131024muszerfal9.jpg?w=666&h=345[/img
2-es: Nekanyaroggy!
12-es: Dzsudzsi a palyan!
14-es: Lakast bezartad?
15-os: Wifi-t titkositsad
stb...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.03 péntek, 20:17:03 írta AndyA
»
Naplózva
moso
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29814 Dátum:
2014.01.03 péntek, 15:51:29 »
Sziasztok!
A következő a problémám, sejtem, hogy termosztát-probléma lesz, de azért érdekel a véleményetek.
1. Nem tudom, hogy mennyire normális az, hogy télen kb. 25-30 perc alatt éri el az autó az üzemi hőmérsékletet (mindezt városban... autópályán 1 óra alatt sem megy középre a mutató), de úgy sejtem, hogy nem az, illetve autópályán hajlamos a mutató visszaesésre, kb a jelzés bal széléig, és szeret is ottmaradni.
2. Nyáron túlmelegszik az autó, nem kapcsol be a hűtőventilátor soha (klímánál sem! - így álló helyzetben kb. használhatatlan a klíma). Valamit a ventilátor körül már próbáltak buherálni, de továbbra sem megy.
Ennek a két dolognak lehet ugyanúgy a termosztát az oka? Vagy esetleg itt több probléma is van?
Köszi előre is!
Naplózva
2007. MK3 Trend 2.0 TDCi, 115 LE, 5 ajtó
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29815 Dátum:
2014.01.03 péntek, 15:55:44 »
Idézetet írta: moso - 2014.01.03 péntek, 15:51:29
Sziasztok!
A következő a problémám, sejtem, hogy termosztát-probléma lesz, de azért érdekel a véleményetek.
1. Nem tudom, hogy mennyire normális az, hogy télen kb. 25-30 perc alatt éri el az autó az üzemi hőmérsékletet (mindezt városban... autópályán 1 óra alatt sem megy középre a mutató), de úgy sejtem, hogy nem az, illetve autópályán hajlamos a mutató visszaesésre, kb a jelzés bal széléig, és szeret is ottmaradni.
2. Nyáron túlmelegszik az autó, nem kapcsol be a hűtőventilátor soha (klímánál sem! - így álló helyzetben kb. használhatatlan a klíma). Valamit a ventilátor körül már próbáltak buherálni, de továbbra sem megy.
Ennek a két dolognak lehet ugyanúgy a termosztát az oka? Vagy esetleg itt több probléma is van?
Köszi előre is!
Biztos nem közös a hiba! A túlmelegedés oka lehet ha kétventillátoros akkor a venti keretben van egy ellenállás osztó annak a csatlakozója szokott elszenesedni. A másik pedig termosztátra utal méghozzá olajköri az szokott a tapasztalat szerint ilyent okozni de célszerű mindkettőt cserélni eredetire.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29816 Dátum:
2014.01.03 péntek, 17:25:13 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.01.03 péntek, 15:00:41
2-es: Nekanyaroggy!
12-es: Dzsudzsi a palyan!
14-es: Lakast bezartad?
15-os: Wifi-t titkositsad
stb...
A 26-os a BT-nek szól: Zárd be a spermádat! a 34-es: .....különben eltöröm a töködet egy villáskulccsal!
és a 18as: cipővel ne lépj a műszerfalra!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29817 Dátum:
2014.01.03 péntek, 17:47:47 »
Idézetet írta: coboy - 2014.01.03 péntek, 07:21:44
itt kezdödik a baj amikor azt azt alap vissza jelzö dolgokrol sincs fogalma az embernek.
Pedig ,hogy mi jelzi az olajnyomást megtanitották a kresz vizsgán.
Gondolom ezt nem nekem címezted.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29818 Dátum:
2014.01.04 szombat, 12:08:44 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.01.03 péntek, 17:47:47
Gondolom ezt nem nekem címezted.
Akinek nem inge nem veszi magára.Akinek igen az hordja.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29819 Dátum:
2014.01.04 szombat, 21:01:33 »
Idézetet írta: coboy - 2014.01.04 szombat, 12:08:44
Akinek nem inge nem veszi magára.Akinek igen az hordja.
Akinek nem Inge, annak Brünhilda.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29820 Dátum:
2014.01.04 szombat, 21:08:01 »
Üdv,
B.Ú.É.K. mindenkinek!!
Az szeretném kérdezni, hogy a töltésem alapjáraton 14,45V, ha ráadok egy pár dolgot( ülésf, ködlámpa, szélvédők fűtése) akkor 12,5V-ra esik.
Ez nem igazán jó érték ugye? kellene tartania a 14,5 körülit. Meleg motornál mértem rá.
Minden jót.
András
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29821 Dátum:
2014.01.04 szombat, 21:13:33 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.01.04 szombat, 21:08:01
Üdv,
B.Ú.É.K. mindenkinek!!
Az szeretném kérdezni, hogy a töltésem alapjáraton 14,45V, ha ráadok egy pár dolgot( ülésf, ködlámpa, szélvédők fűtése) akkor 12,5V-ra esik.
Ez nem igazán jó érték ugye? kellene tartania a 14,5 körülit. Meleg motornál mértem rá.
Minden jót.
András
Nem jó.Generátort nézesd meg.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29822 Dátum:
2014.01.04 szombat, 22:40:14 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.04 szombat, 21:13:33
Nem jó.Generátort nézesd meg.
Ülésfűtés, ködlámpa, szélvéldők fűtése? Nem tudom mennyit eszik az ülés, de legyen 10A. A szélvédőfűtés vagy 70+10A. A ködlámpa meg a többi izzó vagy 20A.
Összeadva... 110A. Az autó elektronikája kb 20A... 130-nél tartunk. Vagy több... A generátor meg kb 90A-ert tud...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29823 Dátum:
2014.01.04 szombat, 23:25:09 »
Idézetet írta: andras2 - 2014.01.04 szombat, 21:08:01
Üdv,
B.Ú.É.K. mindenkinek!!
Az szeretném kérdezni, hogy a töltésem alapjáraton 14,45V, ha ráadok egy pár dolgot( ülésf, ködlámpa, szélvédők fűtése) akkor 12,5V-ra esik.
Ez nem igazán jó érték ugye? kellene tartania a 14,5 körülit. Meleg motornál mértem rá.
Minden jót.
András
Szerintem ennyi fogyasztóval ez nem rossz.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29824 Dátum:
2014.01.04 szombat, 23:40:42 »
Idézetet írta: Angel - 2014.01.04 szombat, 22:40:14
Ülésfűtés, ködlámpa, szélvéldők fűtése? Nem tudom mennyit eszik az ülés, de legyen 10A. A szélvédőfűtés vagy 70+10A. A ködlámpa meg a többi izzó vagy 20A.
Összeadva... 110A. Az autó elektronikája kb 20A... 130-nél tartunk. Vagy több... A generátor meg kb 90A-ert tud...
Figyelj én ráadtam a szélvédő fütést,tompított,reflektor hátsó ablakfűtés és nem változott 14.4-ről.Itt ennél a témánál az volt a kérdés amitől leesik ott milehet a gond?Vagyis nem jó valami de nem kicsit.Ezt tárgyaltuk ALF-al is.De az ő gondja ha nem viszi el megnézetni nekem mindegy.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.04 szombat, 23:42:35 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29825 Dátum:
2014.01.04 szombat, 23:44:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.04 szombat, 23:40:42
Figyelj én ráadtam a szélvédő fütést,tompított,reflektor hátsó ablakfűtés és nem változott 14.4-ről.Itt ennél a témánál az volt a kérdés amitől leesik ott milehet a gond?Vagyis nem jó valami de nem kicsit.Ezt tárgyaltuk ALF-al is.De az ő gondja ha nem viszi el megnézetni nekem mindegy.
Arra azért kíváncsi lennék, hogy ilyenkor hány ampert pumpál ki magából, hogy ekkora feszültséget tud tartani
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29826 Dátum:
2014.01.04 szombat, 23:49:02 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.01.04 szombat, 23:44:22
Arra azért kíváncsi lennék, hogy ilyenkor hány ampert pumpál ki magából, hogy ekkora feszültséget tud tartani
Ezt 3 éve egyszer megmérték.Nem tudom.Azóta műár volt cella zárlatos is az egyik akksim és 9.8V-tal is elindult.Én csak azért mondom itt mindig arról beszélünk,hogy nem szabad változzon vagy kicsit.De ez szerintem amit a fórumtárs írt nem jó.Amúgy ezt amit írtam már tavaly télen így mentem vele miután levolt fagyva.Szélvédő fütés elől-hátil,belül ülés fütés meg miovel este volt lámpa.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29827 Dátum:
2014.01.04 szombat, 23:51:14 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.04 szombat, 23:40:42
Figyelj én ráadtam a szélvédő fütést,tompított,reflektor hátsó ablakfűtés és nem változott 14.4-ről.Itt ennél a témánál az volt a kérdés amitől leesik ott milehet a gond?Vagyis nem jó valami de nem kicsit.Ezt tárgyaltuk ALF-al is.De az ő gondja ha nem viszi el megnézetni nekem mindegy.
Elsőt is?
Anno én is megcsináltam ugyanezt, de sajna nem emlékszem a végeredményre
Hétfőn megnézem.
És az sem mindegy, milyen állapotban van az aksi, új/régi, töltött/üres, mert az is tud ám felvenni pát tíz ampert...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.04 szombat, 23:53:05 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29828 Dátum:
2014.01.04 szombat, 23:56:38 »
Idézetet írta: Angel - 2014.01.04 szombat, 23:51:14
Elsőt is?
Anno én is megcsináltam ugyanezt, de sajna nem emlékszem a végeredményre
Hétfőn megnézem.
És az sem mindegy, milyen állapotban van az aksi, új/régi, töltött/üres, mert az is tud ám felvenni pát tíz ampert...
Azt hozzáteszem,hogy ez újnál volt.Ami meg cellezárlatos volt ott meg húztam a seggem,hogy a mérés után beindul-e és hazamenjek pénzért,hogy vegyek bele ujjat.Amikor meg télen ezt megcsináltam kb 1 éves volt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29829 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 08:32:17 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.04 szombat, 23:40:42
Figyelj én ráadtam a szélvédő fütést,tompított,reflektor hátsó ablakfűtés és nem változott 14.4-ről.Itt ennél a témánál az volt a kérdés amitől leesik ott milehet a gond?Vagyis nem jó valami de nem kicsit.Ezt tárgyaltuk ALF-al is.De az ő gondja ha nem viszi el megnézetni nekem mindegy.
kiprobaltam es tartja a 14.4-et.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
chopper7
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29830 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 11:01:27 »
Üdv! Az gondom, hogy villog az izzitógyertya visszajelző és folyamatosan ég a motordiagnosztika visszajelző lámpa. Hidegen kicsit rángat, de hamar abbahagyja. Tanácsolnak valamit?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29831 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 11:30:34 »
Idézetet írta: chopper7 - 2014.01.05 vasárnap, 11:01:27
Üdv! Az gondom, hogy villog az izzitógyertya visszajelző és folyamatosan ég a motordiagnosztika visszajelző lámpa. Hidegen kicsit rángat, de hamar abbahagyja. Tanácsolnak valamit?
Az nem az izzító gyertya visszajelző!!!Az akkor is villog ha porlasztócsúcs gond van.üzemanyagrendszer ellátási gond van.Vidd el egy hiba kód olvasásra gyárira és többet tudsz,addig fölösleges a találgatás.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29832 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 11:40:31 »
Sziasztok!
Ha bontott porlasztót veszek honnan tudhatom meg a beállításhoz való adatokat?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29833 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 11:47:00 »
Idézetet írta: kismio - 2014.01.05 vasárnap, 11:40:31
Sziasztok!
Ha bontott porlasztót veszek honnan tudhatom meg a beállításhoz való adatokat?
Elvileg rá van írva a pcsúcsra a kalibrációs kód.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29834 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 11:51:56 »
Idézetet írta: kismio - 2014.01.05 vasárnap, 11:40:31
Sziasztok!
Ha bontott porlasztót veszek honnan tudhatom meg a beállításhoz való adatokat?
Beépítési garanciával vedd meg,vagyis ha berakjátok és nem jó akkor vegye vissza.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29835 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 11:55:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.05 vasárnap, 11:51:56
Beépítési garanciával vedd meg,vagyis ha berakjátok és nem jó akkor vegye vissza.
Az a baj, hogy a xar pcsúcs egy programozással egy kis ideig jó lesz...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29836 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 11:57:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.05 vasárnap, 11:55:57
Az a baj, hogy a xar pcsúcs egy programozással egy kis ideig jó lesz...
Azt tudom,de ha megragadt csúcs van köztük és nem indul valamelyik közülük én erre gondoltam.Abban ,meg sajnos igazad van hisz nem egy autót így adtak már el.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
chopper7
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29837 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 12:14:08 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.05 vasárnap, 11:30:34
Az nem az izzító gyertya visszajelző!!!Az akkor is villog ha porlasztócsúcs gond van.üzemanyagrendszer ellátási gond van.Vidd el egy hiba kód olvasásra gyárira és többet tudsz,addig fölösleges a találgatás.
Köszi ezt fogom tenni
Naplózva
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29838 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 16:30:54 »
Tisztelt Fórumozók!
Segítséget, tanácsot kérnék! Vízpumpát kell cserélnem, folyat.
Milyet vegyek, hol érdemes, mit cseréljek még, mire kell vigyáznom? Tapasztalatokat, jótanácsokat szívesen fogadnék!
Köszönettel:
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29839 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 17:07:22 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.05 vasárnap, 16:30:54
Tisztelt Fórumozók!
Segítséget, tanácsot kérnék! Vízpumpát kell cserélnem, folyat.
Milyet vegyek, hol érdemes, mit cseréljek még, mire kell vigyáznom? Tapasztalatokat, jótanácsokat szívesen fogadnék!
Köszönettel:
Gyuri
Én gyárit javaslok én is azt tettem bele.Nagyautónál kérj rá itt a fórumon árajánlatot.Van hozzá egy tömítés de azt nem biztos,hogy kell cserélni.Hamár levetted kicserélheted az olajköri termosztátot is mert ugyis pótolni kell a hütő vizet.Ha magad megtudod oki he nem akkor szerelő mert a szervoszivattyut is lekell lazítani mert együtt van.A szervószivattyút nem kell levenni csak a tartóról
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29840 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 17:09:56 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.05 vasárnap, 16:30:54
Tisztelt Fórumozók!
Segítséget, tanácsot kérnék! Vízpumpát kell cserélnem, folyat.
Milyet vegyek, hol érdemes, mit cseréljek még, mire kell vigyáznom? Tapasztalatokat, jótanácsokat szívesen fogadnék!
Köszönettel:
Gyuri
Együtt van a szervószivattyúval,egy nyugis napot szánj rá a cserére.Én innen vettem és hibátlan azóta is:
http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_kombi_bwy_2000_11_2007_08__15493/huto_futo_klima_rendszer_1__vizszivattyu_alkatreszek__vizszivattyu__mind?gyakori=I
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
andras2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29841 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 11:10:03 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.04 szombat, 21:13:33
Nem jó.Generátort nézesd meg.
Köszi Jani, és mindenkinek.
Alaposabban körbejárva kissé vibrál a világítás is, és erről korábban olvastam hogy biztos szénkefés, Alf rakott fel egy jó kis anyagot a kefék cseréjéről.
Köszönöm, nekilátok a műveletnek.
Szép napot mindenkinek.
András
Naplózva
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29842 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 12:26:35 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.01.05 vasárnap, 17:09:56
Együtt van a szervószivattyúval,egy nyugis napot szánj rá a cserére.Én innen vettem és hibátlan azóta is:
http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_kombi_bwy_2000_11_2007_08__15493/huto_futo_klima_rendszer_1__vizszivattyu_alkatreszek__vizszivattyu__mind?gyakori=I
Kösz Jani és Jenci!
Kicsit félek nekiállni, bár lesz segítségem. Semmilyen egyéb "buktató" nincs, amire figyelni kéne?
Nem látszik, hogy kopott lenne a szíj, de gondolom egyúttal érdemes cserélni azt is. A feszítő ha nem kotyog mehet vissza? Csak az az egy tömítőgyűrű van, vagy máshol is van valamilyen tömítés?
Bocs a sok kérdésért, de úgy láttam, itt nagyon sok segítőkész ember van, és minél több választ kapok, annál könnyebb dolgom lesz!
Üdv:
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29843 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 15:33:12 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.06 hétfő, 12:26:35
Kösz Jani és Jenci!
Kicsit félek nekiállni, bár lesz segítségem. Semmilyen egyéb "buktató" nincs, amire figyelni kéne?
Nem látszik, hogy kopott lenne a szíj, de gondolom egyúttal érdemes cserélni azt is. A feszítő ha nem kotyog mehet vissza? Csak az az egy tömítőgyűrű van, vagy máshol is van valamilyen tömítés?
Bocs a sok kérdésért, de úgy láttam, itt nagyon sok segítőkész ember van, és minél több választ kapok, annál könnyebb dolgom lesz!
Üdv:
Gyuri
Ha már arrafele bütykölsz, akkor érdemes a feszítővel ezt meglépni:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29844 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 15:42:03 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.06 hétfő, 12:26:35
Kösz Jani és Jenci!
Kicsit félek nekiállni, bár lesz segítségem. Semmilyen egyéb "buktató" nincs, amire figyelni kéne?
Nem látszik, hogy kopott lenne a szíj, de gondolom egyúttal érdemes cserélni azt is. A feszítő ha nem kotyog mehet vissza? Csak az az egy tömítőgyűrű van, vagy máshol is van valamilyen tömítés?
Bocs a sok kérdésért, de úgy láttam, itt nagyon sok segítőkész ember van, és minél több választ kapok, annál könnyebb dolgom lesz!
Üdv:
Gyuri
Tisztelt Fórumtárs!
Ha komplett vízszivattyút cserélsz, akkor szükséged lesz egy szivattyú talptömítésre és a vízpumpa és a szervót elválasztó O gyűrűre, valamint a vízpumpa bordás tengelyére egy speciális tömítő zsírra. Ha jól emlékszem akkor ezt a zsírt Ford szervizben, esetleg a Cromaxnál tudod beszerezni.(Ford megnevezés 4C1Q8591AA, finiskód 1368570 javító készlet a vizpumpához néven) A készlet a zsírt és a tömítőgyűrűt tartalmazza. Kispórolni vagy valami gagyi zsírral helyettesíteni nem ajánlatos. Később keményen megbosszulhatja magát. A szervó szíjfeszítővel kapcsolatban annyit. Én egyúttal megcsinálnám, a feszítőgörgő csapágyra történő átalakítását. A WIKI-ben találsz róla teljes leírást. Összeszerelés után a rendszert megfelelő hűtőfolyadékkal feltölteni, elöszőr a szivattyúoldalán nyitott légtelenítő csavarral, majd a víz megjelenése után elzárva teljesen feltölteni. A rendszer önlégtelenítő. Ezután a gépsárkányt érdemes alapjáraton, majd egy közepes fordulaton teljes üzemi hőfokra melegíteni, és üzemi hőfokon ellenőrizni a megfelelő tömítettséget. Visszahűlés után még egyszer ellenőrizni a vízszintet, szükség esetén pótolni. Sok sikert a cseréhez.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.06 hétfő, 16:31:29 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29845 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 22:09:13 »
Köszönöm mindenkinek!!!!
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29846 Dátum:
2014.01.06 hétfő, 22:22:58 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.06 hétfő, 22:09:13
Köszönöm mindenkinek!!!!
Gyuri
Amit László írt az az O gyürüt azt adják a vízpumpával
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29847 Dátum:
2014.01.07 kedd, 08:15:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.06 hétfő, 22:22:58
Amit László írt az az O gyürüt azt adják a vízpumpával
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos nem minden esetben. Jellemzően az olcsóbb, után gyártott termékeket szállító cégek kispórolják a tartozékokat. Csavarok, tömítő elemek, O gyűrűk és még sorolhatnánk. A fék javító készleteknél rendszeresen el sumákolják, a vezetőcsapokat kenő speciális zsírt. Majd külön jó pénzért értékesítik. Ebből a kis huncutságból jön létre a gyártó extra profitja. A vásárló meg örül, hogy külön is kapott a normál működéshez elengedhetetlen apró, de nagyon fontos elemet. A Ford sem kivétel, ő is összekapcsolta a bordás-tengelyt kenő zsírt, és a tengelyt tömítő O gyűrűt, és külön javító készlet néven forgalmazza a szerencsétlen halandónak jó pénzért.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.07 kedd, 08:17:26 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29848 Dátum:
2014.01.07 kedd, 10:41:22 »
Idézetet írta: László - 2014.01.07 kedd, 08:15:06
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos nem minden esetben. Jellemzően az olcsóbb, után gyártott termékeket szállító cégek kispórolják a tartozékokat. Csavarok, tömítő elemek, O gyűrűk és még sorolhatnánk. A fék javító készleteknél rendszeresen el sumákolják, a vezetőcsapokat kenő speciális zsírt. Majd külön jó pénzért értékesítik. Ebből a kis huncutságból jön létre a gyártó extra profitja. A vásárló meg örül, hogy külön is kapott a normál működéshez elengedhetetlen apró, de nagyon fontos elemet. A Ford sem kivétel, ő is összekapcsolta a bordás-tengelyt kenő zsírt, és a tengelyt tömítő O gyűrűt, és külön javító készlet néven forgalmazza a szerencsétlen halandónak jó pénzért.
Tisztelettel László!
Ebben igazad van.Én ugye mindig a gyári dolgokban gondolkodok és ezt is javasoltam neki.Én mikor cseréltem a vízpumpát gyárit raktam bele és ahoz járt.Ebből indultam ki.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29849 Dátum:
2014.01.07 kedd, 15:22:06 »
Nem teljesen értek egyet. Nemrég cseréltem szervo szivattyút, 53 ezerért vettem Wyctől, Gyári, ford, és simán eresztett tengely irányban. Én naiv vettem még egyet, szintém tőle, és az is ugyan ilyen ***, ráadásul a ford a gari ügyintézéskor elküldött a p..ba. BUktam 54 ezret. Simán látszik, hogy a tengelyen a szimering ferde!!! Magyarul ez is felújított, mégis eladják gyárinak.
Arról nem is beszélve hogy van egy BP-i cég, aki 28 + áfáért felújjítja, és 2 év garit ad..
Sajnos Wyc azóta is tüske maradt a szememben hiába ő csak egy kereskedő...
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.07 kedd, 10:41:22
Ebben igazad van.Én ugye mindig a gyári dolgokban gondolkodok és ezt is javasoltam neki.Én mikor cseréltem a vízpumpát gyárit raktam bele és ahoz járt.Ebből indultam ki.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Oldalak:
1
...
590
591
592
593
594
595
596
[
597
]
598
599
600
601
602
603
604
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ