Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:29:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
602
603
604
605
606
607
608
[
609
]
610
611
612
613
614
615
616
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14661801 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30400 Dátum:
2014.02.08 szombat, 11:04:20 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.07 péntek, 21:46:35
Ez azért nem így van.CS12 fórumtársnak is fix helyett fellett téve a Változó geos turbo és megoldották,hozzá a vákumvezérlést.
bocs-megmókolták.az nem fedi a kompatibilitást!
Naplózva
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30401 Dátum:
2014.02.08 szombat, 11:06:54 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.07 péntek, 23:13:34
Ha WGT helyére rakod.....akkor nyomással kell vezérelni, motorvezérlésben nem kell módosítani semmit.
ez mekkora.Ki az a marha aki vgt helyére fixet tesz?no persze biztos van,de az nem hétköznapi eset.Mint mondtam,mókolni lehet,eladáskor meg magyarázkodni....
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30402 Dátum:
2014.02.08 szombat, 11:11:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.08 szombat, 08:57:35
Ausztriában nem kell. Bár én ennek ellenére cserélem 20 ezrenként.
AndyA
Ausztriában sem másabb a gázolaj mint a környező országokban. Ott is ugyanúgy kell vagy nem kell cserélni a szűrőket. Egyszerű ok miatt: Ausztriábán csak a szükségletük kb 45%-t tudják előállítani gázolajból. A nagyobbik hányad import a környező országokból.
(Nekem nem kell hinni de esetleg a Bundeswettbewerbsbehörde (BWB) jelentéseinek igen. )
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30403 Dátum:
2014.02.08 szombat, 11:12:27 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.02.08 szombat, 10:28:24
Én 10ezrenként cserélem az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt, 20ezrenként a GO szűrőt.
Eddig nem panaszkodott a paripa
Miért nem 5000km-ként cseréled?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30404 Dátum:
2014.02.08 szombat, 11:23:54 »
Idézetet írta: stealt - 2014.02.08 szombat, 11:12:27
Miért nem 5000km-ként cseréled?
az ő "baja",hogy mikor cseréli,nem?
nekünk se panaszkodott egy gép se,pedig 20ezrenként van olajcsere és 60ezrenként go-szűrő csere...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30405 Dátum:
2014.02.08 szombat, 11:32:54 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.08 szombat, 11:06:54
ez mekkora.Ki az a marha aki vgt helyére fixet tesz?no persze biztos van,de az nem hétköznapi eset.Mint mondtam,mókolni lehet,eladáskor meg magyarázkodni....
A fix helyére VGT az elterjedtebb. Eladásnál sem feltétlen kell magyarázkodni.....sajnos sok ember azt sem tudja, hogy mit hol talál a motortérben.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30406 Dátum:
2014.02.08 szombat, 12:38:40 »
Idézetet írta: stealt - 2014.02.08 szombat, 11:11:34
Ausztriában sem másabb a gázolaj mint a környező országokban. Ott is ugyanúgy kell vagy nem kell cserélni a szűrőket. Egyszerű ok miatt: Ausztriábán csak a szükségletük kb 45%-t tudják előállítani gázolajból. A nagyobbik hányad import a környező országokból.
(Nekem nem kell hinni de esetleg a Bundeswettbewerbsbehörde (BWB) jelentéseinek igen. )
Továbbra sem azzal van gondom, hogy mi jön ki Battán a tartálykocsiban. Hanem azzal, hogy a kútnál mi jön ki a csőből. A kettő néha köszönőviszonyban is alig van egymással...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30407 Dátum:
2014.02.08 szombat, 13:01:33 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.08 szombat, 11:32:54
A fix helyére VGT az elterjedtebb. Eladásnál sem feltétlen kell magyarázkodni.....sajnos sok ember azt sem tudja, hogy mit hol talál a motortérben.
aki egy kicsi tért hozzá,rögtön észreveszi,hogy miért nincs MAF szenzor a VGT-s turbóhoz.
meddig tart egy másik ugyanolyan turbót feltenni,mint ami gyárilag rajta volt,és tönkre ment.úgy is bontottat vesz mindenki.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30408 Dátum:
2014.02.08 szombat, 13:06:26 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.08 szombat, 13:01:33
aki egy kicsi tért hozzá,rögtön észreveszi,hogy miért nincs MAF szenzor a VGT-s turbóhoz.
meddig tart egy másik ugyanolyan turbót feltenni,mint ami gyárilag rajta volt,és tönkre ment.úgy is bontottat vesz mindenki.
Igen, de a többség a nívópálcát sem ismeri!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30409 Dátum:
2014.02.08 szombat, 13:07:16 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.08 szombat, 13:06:26
Igen, de a többség a nívópálcát sem ismeri!
Ezért te dugod be a tied a többségnek............
Naplózva
Imádom a dízeleket!
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30410 Dátum:
2014.02.08 szombat, 13:14:16 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.08 szombat, 13:06:26
Igen, de a többség a nívópálcát sem ismeri!
az autó feltételez bizonyos felkészültséget.Hova kell az olaj,és hova az ablakmosóvíz.A nívópálca is ilyen.aki nem tudja,az fizessen érte.
az előzőhöz pedig:csak saját magát veri át azzal,hogy azt hiszi,hogy jobb lesz az autója,mint amit a gyár összeszerelt.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.08 szombat, 13:16:06 írta renitens
»
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30411 Dátum:
2014.02.08 szombat, 13:25:30 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.08 szombat, 13:14:16
az autó feltételez bizonyos felkészültséget.Hova kell az olaj,és hova az ablakmosóvíz.A nívópálca is ilyen.aki nem tudja,az fizessen érte.
az előzőhöz pedig:csak saját magát veri át azzal,hogy azt hiszi,hogy jobb lesz az autója,mint amit a gyár összeszerelt.
Tudom fura,de tényleg az emberek 80%ának lövése sincs,h mi hol van a motortérben...Amikor bemennek a szervizbe,mert valami sárga felvillant,és kiderül,hogy csak az ablakomosó fogyott ki...
Meg aztán,öregpapa-effektus: há minek az olajcsere,ő 4 év alatt megy el vele 15ezret...Meg ugye,hogy jó az a 30ezres csereperiódus pl az Opelnél
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30412 Dátum:
2014.02.08 szombat, 13:26:59 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.08 szombat, 13:01:33
aki egy kicsi tért hozzá,rögtön észreveszi,hogy miért nincs MAF szenzor a VGT-s turbóhoz.
meddig tart egy másik ugyanolyan turbót feltenni,mint ami gyárilag rajta volt,és tönkre ment.úgy is bontottat vesz mindenki.
Igen...aki kicsit ért hozzá. Viszont a legtöbben a két turbó között sem tudnak különbséget tenni.
Nem feltétlen azért raknak fel "másik" turbót, mert az előzővel bármi baj lett volna....pl. egyszerűen jobbat akar....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30413 Dátum:
2014.02.08 szombat, 13:38:17 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.08 szombat, 13:26:59
Igen...aki kicsit ért hozzá. Viszont a legtöbben a két turbó között sem tudnak különbséget tenni.
Nem feltétlen azért raknak fel "másik" turbót, mert az előzővel bármi baj lett volna....pl. egyszerűen jobbat akar....
de nem lesz jobb,csak illúziókat kergetnek.Gyári fix helyére a vgt-s csak mókolással rakható fel.A motor vezérlése nem arra íródott.nyomásos labdával utólagosan csak kínlódás van.aki ért hozzá,annak is csak a sokadik kísérletre sikerül beállítani.ezek a megoldások inkább épített autóknál elfogadottak.A mondeót nem kell megépíteni,azt már kitalálták a 2000-s évek elején.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30414 Dátum:
2014.02.08 szombat, 13:45:58 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.08 szombat, 13:38:17
de nem lesz jobb,csak illúziókat kergetnek.Gyári fix helyére a vgt-s csak mókolással rakható fel.A motor vezérlése nem arra íródott.nyomásos labdával utólagosan csak kínlódás van.aki ért hozzá,annak is csak a sokadik kísérletre sikerül beállítani.ezek a megoldások inkább épített autóknál elfogadottak.A mondeót nem kell megépíteni,azt már kitalálták a 2000-s évek elején.
Tisztában vagyok vele, hogy lehet felrakni/megoldani.
Igen kitalálták a 2000-s évek végén....mégis van sok dolog az autón amin a fórum segítségével változtatott már sok ember és nem feltétlen lett tőle rosszabb az autó.
Mindenkinek más a véleménye.....szerintem inkább ne is merüljünk bele ennél jobban, mert nem érdemes.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30415 Dátum:
2014.02.08 szombat, 13:47:04 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.08 szombat, 13:45:58
Tisztában vagyok vele, hogy lehet felrakni/megoldani.
Igen kitalálták a 2000-s évek végén....mégis van sok dolog az autón amin a fórum segítségével változtatott már sok ember és nem feltétlen lett tőle rosszabb az autó.
Mindenkinek más a véleménye.....szerintem inkább ne is merüljünk bele ennél jobban, mert nem érdemes.
rendben.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30416 Dátum:
2014.02.08 szombat, 15:21:13 »
Nekem nyomásos van fenn 2.2tdci turbóval a TDDI-n...tökéletes lett...igaz kellett hozzá 3 labda kb, rengeteg pöcsölés,állitgatás, méregetés, rugó varjálás....de megérte már ugy gondolom és mostmár tudom mi a jó beállitás mondeóhoz és mik kell hozzá...pontosan olyan lett amilyenre szerettem volna és ez a legjobb dolog benne számomra, és jobb mint a vákumos vagy fix turbó....majdnem olyan jó mint a volvo turbó ami fennt volt pedig az nagyobb volt.
Eddig amit néztem mondeo gyári vgt majdnem mind szarul volt beállitva szerintem, de a tulaj is igy érezhette mert állitás után fülig ért a szája....
Én véleményem meg az minden ami gyári az nem feltétlenül jó is.....
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30417 Dátum:
2014.02.08 szombat, 15:25:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.02.08 szombat, 15:21:13
Nekem nyomásos van fenn 2.2tdci turbóval a TDDI-n...tökéletes lett...igaz kellett hozzá 3 labda kb, rengeteg pöcsölés,állitgatás, méregetés, rugó varjálás....de megérte már ugy gondolom és mostmár tudom mi a jó beállitás mondeóhoz és mik kell hozzá...pontosan olyan lett amilyenre szerettem volna és ez a legjobb dolog benne számomra, és jobb mint a vákumos vagy fix turbó....majdnem olyan jó mint a volvo turbó ami fennt volt pedig az nagyobb volt.
Eddig amit néztem mondeo gyári vgt majdnem mind szarul volt beállitva szerintem, de a tulaj is igy érezhette mert állitás után fülig ért a szája....
Én véleményem meg az minden ami gyári az nem feltétlenül jó is.....
A gyári vgt turbót állítottad át vkinek a gépén?
Milyen lett? "Észlelhető" változás mi volt?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30418 Dátum:
2014.02.08 szombat, 15:27:09 »
Illetve nem a legjobb.
De a gyár nem is a legjobbat akarja kihozni, hanem teljesen más kritériumoknak megfelelőt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30419 Dátum:
2014.02.08 szombat, 18:01:54 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.08 szombat, 15:27:09
Illetve nem a legjobb.
De a gyár nem is a legjobbat akarja kihozni, hanem teljesen más kritériumoknak megfelelőt.
így van. a tartósság és ismételhetőség is fontos többek között...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30420 Dátum:
2014.02.08 szombat, 18:51:09 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.08 szombat, 13:38:17
de nem lesz jobb,csak illúziókat kergetnek.Gyári fix helyére a vgt-s csak mókolással rakható fel.A motor vezérlése nem arra íródott.nyomásos labdával utólagosan csak kínlódás van.aki ért hozzá,annak is csak a sokadik kísérletre sikerül beállítani.ezek a megoldások inkább épített autóknál elfogadottak.A mondeót nem kell megépíteni,azt már kitalálták a 2000-s évek elején.
A 6.os váltó sincs mindegyikbe és mint én is feltettem rá és jobb lett és nem is kicsit.Azért vannak még olyan dolgok amitől jibb lesz ami már ugy jó!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30421 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:09:03 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.08 szombat, 18:51:09
A 6.os váltó sincs mindegyikbe és mint én is feltettem rá és jobb lett és nem is kicsit.Azért vannak még olyan dolgok amitől jibb lesz ami már ugy jó!!!
Nekem a gyár tette fel.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30422 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:12:05 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.08 szombat, 18:51:09
A 6.os váltó sincs mindegyikbe és mint én is feltettem rá és jobb lett és nem is kicsit.Azért vannak még olyan dolgok amitől jibb lesz ami már ugy jó!!!
és 6ban is van tempomatod?Vagy 5ödikben pályázol?
Na ugye.nem vitázni szeretnék,de ezek bőven csak félmegoldások.És megoldás sosem lesz rá.
Naplózva
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30423 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:12:28 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.08 szombat, 19:09:03
Nekem a gyár tette fel.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30424 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:16:20 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.08 szombat, 19:12:28
Neked milyen autód van? Nincs az aláírásodban.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30425 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:18:03 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.08 szombat, 19:16:20
Neked milyen autód van? Nincs az aláírásodban.
Nem írom be,mert úgy gondolom,hogy magánügy.Ha kérdésem lenne,majd abba beírom.Látom,hogy itt más a szokás,de szerintem ez nem olyan nagy probléma.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30426 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:18:59 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.08 szombat, 19:18:03
Nem írom be,mert úgy gondolom,hogy magánügy.Ha kérdésem lenne,majd abba beírom.Látom,hogy itt más a szokás,de szerintem ez nem olyan nagy probléma.
BMW?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30427 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:21:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.08 szombat, 19:18:59
BMW?
Ne találgass kérlek!Az előző hozzászólásban úgy gondolom egyértelmű voltam.Amúgy pillanatnyilag Ford.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30428 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:23:32 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.08 szombat, 19:12:05
és 6ban is van tempomatod?Vagy 5ödikben pályázol?
Na ugye.nem vitázni szeretnék,de ezek bőven csak félmegoldások.És megoldás sosem lesz rá.
Nem is kell vitázni jobba 6-os váltó és kész!!!Amúgy meg a tempomat nincs de nem is érdekel,sok helyen úgysem tudom még autópályán sem használni.A motor meg kímélve van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30429 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:27:27 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.08 szombat, 19:23:32
Nem is kell vitázni jobba 6-os váltó és kész!!!Amúgy meg a tempomat nincs de nem is érdekel,sok helyen úgysem tudom még autópályán sem használni.A motor meg kímélve van.
nem azt mondtam,hogy nem jó,mert tudom,hogy milyen a 6os váltó.De csak fél megoldás a gyárival szemben,mert sosem lesz rajta tempomat 6ban.Az sem baj,ha téged nem zavar és így elégedett vagy.Csak szimplán tökéletlen egy gyári beépítéssel szemben.Nem a tiéd,hanem átfogóan egy 5sebességes autóban a 6os váltó.Pont mint a VGT-s turbó a fix helyén.Működik,de csak mókolás.Nehogy magadra vedd!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30430 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:29:30 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.08 szombat, 19:21:34
Ne találgass kérlek!Az előző hozzászólásban úgy gondolom egyértelmű voltam.Amúgy pillanatnyilag Ford.
És ahogy látom,nem szereted a Fordot és elégedetlen vagy vele. Ez van,nem minden "gyári" megoldás,de akinek az van,annak így is megfelel...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30431 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:32:14 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.08 szombat, 19:27:27
nem azt mondtam,hogy nem jó,mert tudom,hogy milyen a 6os váltó.De csak fél megoldás a gyárival szemben,mert sosem lesz rajta tempomat 6ban.Az sem baj,ha téged nem zavar és így elégedett vagy.Csak szimplán tökéletlen egy gyári beépítéssel szemben.Nem a tiéd,hanem átfogóan egy 5sebességes autóban a 6os váltó.Pont mint a VGT-s turbó a fix helyén.Működik,de csak mókolás.Nehogy magadra vedd!
Mivel a váltóval nyertem.Most úgy veszem nincs benne a tempomat.Azért mivel tudom nem is fog az én kocsimban müködni a váltóval meg sokat nyertem.Azért vannak olyan dolgok amiket megsem próbálnék átrakni mert nem hiányoznak.Tudomásul veszem,hogy ebbe nem gyártották és építették bele.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30432 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:44:42 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.02.08 szombat, 19:29:30
És ahogy látom,nem szereted a Fordot és elégedetlen vagy vele. Ez van,nem minden "gyári" megoldás,de akinek az van,annak így is megfelel...
talán nem így van.nem táplálok érzéseket az autó iránt.Az autó van értünk,és nem fordítva.
A gyári megoldások sem mindig tökéletesek.Ebben a 2 témában azonban nem sikerült a gyári állapotot felülmúlni például.Vannak megoldások,amik előtt fejet hajt az ember.Az is szép eredmény,hogy ha egy tddi-re 6os váltó került házilag.Más kérdés,hogy én nem állnék neki ilyen átalakításnak,vennék inkább egy 6ost.Ilyen még pl az automata átalakítása manuálissá.Vagy netcora autója.A tdci motort cserélte tddi-re.Ha engem zavart volna a tdci,vagy sokat szívtam volna vele,biztos hogy vettem volna inkább egyben egy tddi-t.(benzinest nem,mert az sokat fogyaszt
)
De tudom,hogy nem vagyunk egyformán,és senki zsebében sem akarok turkálni.Meg gondolom ez viszi előre itt a dolgokat,tapasztalatok,meg az a tudás,amiket máshol nem lehet megszerezni.
Általában meg sajátos véleményem van a dolgokról,de az más tészta.
Naplózva
renitens
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30433 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:45:37 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.08 szombat, 19:32:14
Mivel a váltóval nyertem.Most úgy veszem nincs benne a tempomat.Azért mivel tudom nem is fog az én kocsimban müködni a váltóval meg sokat nyertem.Azért vannak olyan dolgok amiket megsem próbálnék átrakni mert nem hiányoznak.Tudomásul veszem,hogy ebbe nem gyártották és építették bele.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30434 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:49:58 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.08 szombat, 19:44:42
talán nem így van.nem táplálok érzéseket az autó iránt.Az autó van értünk,és nem fordítva.
A gyári megoldások sem mindig tökéletesek.Ebben a 2 témában azonban nem sikerült a gyári állapotot felülmúlni például.Vannak megoldások,amik előtt fejet hajt az ember.Az is szép eredmény,hogy ha egy tddi-re 6os váltó került házilag.Más kérdés,hogy én nem állnék neki ilyen átalakításnak,vennék inkább egy 6ost.Ilyen még pl az automata átalakítása manuálissá.Vagy netcora autója.A tdci motort cserélte tddi-re.Ha engem zavart volna a tdci,vagy sokat szívtam volna vele,biztos hogy vettem volna inkább egyben egy tddi-t.(benzinest nem,mert az sokat fogyaszt
)
De tudom,hogy nem vagyunk egyformán,és senki zsebében sem akarok turkálni.Meg gondolom ez viszi előre itt a dolgokat,tapasztalatok,meg az a tudás,amiket máshol nem lehet megszerezni.
Általában meg sajátos véleményem van a dolgokról,de az más tészta.
Nem bántásból írtam
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30435 Dátum:
2014.02.08 szombat, 19:58:37 »
Idézetet írta: stealt - 2014.02.08 szombat, 11:12:27
Miért nem 5000km-ként cseréled?
Me' csak és kész
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30436 Dátum:
2014.02.08 szombat, 20:13:36 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.08 szombat, 19:21:34
Ne találgass kérlek!Az előző hozzászólásban úgy gondolom egyértelmű voltam.Amúgy pillanatnyilag Ford.
Rendkívül titkos Fordod lehet.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30437 Dátum:
2014.02.08 szombat, 20:25:17 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.08 szombat, 20:13:36
Rendkívül titkos Fordod lehet.
Biztos 5-ös Mondeo
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30438 Dátum:
2014.02.08 szombat, 20:29:58 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.08 szombat, 20:13:36
Rendkívül titkos Fordod lehet.
és neked miért kell tudnod mindent?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30439 Dátum:
2014.02.08 szombat, 20:32:40 »
Idézetet írta: renitens - 2014.02.08 szombat, 19:27:27
nem azt mondtam,hogy nem jó,mert tudom,hogy milyen a 6os váltó.De csak fél megoldás a gyárival szemben,mert sosem lesz rajta tempomat 6ban.Az sem baj,ha téged nem zavar és így elégedett vagy.Csak szimplán tökéletlen egy gyári beépítéssel szemben.Nem a tiéd,hanem átfogóan egy 5sebességes autóban a 6os váltó.Pont mint a VGT-s turbó a fix helyén.Működik,de csak mókolás.Nehogy magadra vedd!
Azért vannak dolgok amik nem érik meg...pl TDDI-t TDCI-re cserélni hogy 6-os váltóm legyen, mert egy rakás sz@r a TDCI a TDDI-hez képest....abban meg nem volt 6-os ugye.
Ellenben a TDDI 6-os váltóval meg igen jó...és ha jó helyen vásárolsz, van akarat, meg eszköz...olcsón meglehet csinálni, és x km alatt be is hozza az árát....ugynaez a fix lendkerék, minek tegyek be olyan sz@rt mindenki menekül tőle ha tud, meg olcsóbb a fix...5 éve nincs is gondom vele...
Mókolás az amikor igénytelenül csinál meg valaki valamit és az olyan is...normálisan is meglehet csinálni bármit és álltalában akkor tartósabb is.
ezek a dolgok eltörpülnek az olyan dolgok mellet mikor a zsir uj autot átépittetik bowdenes adagolósra....és lesz@rják milyen elektronika, modul, nem megy benne...mikor az x millás mergán nem képes letörölni a kannázástól ráfolyt, rárohadt rittyót mielőtt beviszi a szevizbe és 300-at otthagy egy szervizre....ezeket a dolgokat nem kell megérteni...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30440 Dátum:
2014.02.08 szombat, 20:51:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.02.08 szombat, 20:32:40
....ugynaez a fix lendkerék, minek tegyek be olyan sz@rt mindenki menekül tőle ha tud, meg olcsóbb a fix...5 éve nincs is gondom vele...
És ha olyan faxa a fixel, akkor a gyár miért rak kettős tömegűt bele? Komolyan érdekel.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30441 Dátum:
2014.02.08 szombat, 20:56:31 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.08 szombat, 20:51:01
És ha olyan faxa a fixel, akkor a gyár miért rak kettős tömegűt bele? Komolyan érdekel.
Gondolom a rezonancia csökkentése miatt. De miért van fix "kiváltó-szett",ha csak a kettőstömegűvel frankó?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30442 Dátum:
2014.02.08 szombat, 21:05:14 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.02.08 szombat, 20:56:31
Gondolom a rezonancia csökkentése miatt. De miért van fix "kiváltó-szett",ha csak a kettőstömegűvel frankó?
Szerintem az nem kiváltó szett, hanem valamelyikbe (talán Transit) olyan kellett.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30443 Dátum:
2014.02.08 szombat, 21:14:26 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.08 szombat, 21:05:14
Szerintem az nem kiváltó szett, hanem valamelyikbe (talán Transit) olyan kellett.
Nem. Pl Valeo-nak (csak, hogy ne noname-t mondjak) van Mondeo-hoz fix lendkerekes szettje: Valeo 835061
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30444 Dátum:
2014.02.08 szombat, 21:20:26 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.02.08 szombat, 21:14:26
Nem. Pl Valeo-nak (csak, hogy ne noname-t mondjak) van Mondeo-hoz fix lendkerekes szettje: Valeo 835061
di-hez? vagy ci-hez?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30445 Dátum:
2014.02.08 szombat, 21:27:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.08 szombat, 20:51:01
És ha olyan faxa a fixel, akkor a gyár miért rak kettős tömegűt bele? Komolyan érdekel.
néz már körül mihez kapni jelnleg fix kiváltó szettet és mit lehetett pár éve kapni...szinte már alig van tipus amihez nincs...szerinted azért mert a kéttömegű annyira klassz?
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30446 Dátum:
2014.02.08 szombat, 21:35:03 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.08 szombat, 21:05:14
Szerintem az nem kiváltó szett, hanem valamelyikbe (talán Transit) olyan kellett.
a tranzitban is kettős van.fuvaros ismerős is kicseréltette x kmrel ezelőtt és semmi gondja nincs pedig az az autó falja a városi km-t!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30447 Dátum:
2014.02.08 szombat, 21:45:30 »
Nyugta.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30448 Dátum:
2014.02.08 szombat, 22:09:51 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.08 szombat, 21:20:26
di-hez? vagy ci-hez?
Ha jól nézem, akkor
2.0 TDCI FMBA, N7BA 2003/03-tól
2.0 TDDI/TDCI D6BA, HJBA, HJBB, HJBC 2002/10-től.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30449 Dátum:
2014.02.08 szombat, 22:14:29 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.02.08 szombat, 22:09:51
Ha jól nézem, akkor
2.0 TDCI FMBA, N7BA 2003/03-tól
2.0 TDDI/TDCI D6BA, HJBA, HJBB, HJBC 2002/10-től.
Nyugta.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
602
603
604
605
606
607
608
[
609
]
610
611
612
613
614
615
616
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ