Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:39:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
603
604
605
606
607
608
609
[
610
]
611
612
613
614
615
616
617
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14662172 alkalommal)
0 Felhasználó és 171 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30450 Dátum:
2014.02.08 szombat, 22:19:50 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.08 szombat, 22:14:29
Nyugta.
Te NAVos lettél? Doszi beszívott?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30451 Dátum:
2014.02.08 szombat, 22:23:56 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.08 szombat, 22:19:50
Te NAVos lettél? Doszi beszívott?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30452 Dátum:
2014.02.08 szombat, 22:43:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.08 szombat, 22:19:50
Te NAVos lettél? Doszi beszívott?
Mondhatnám azt is hogy Roger, de te azt is félreértenéd.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30453 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 10:39:37 »
hali mindenki
tudtok segíteni nekem a következő hibajelenségbe?
p 2339 -es hibakódot nem tudjuk törölni , vagyis a gép kiírja hogy törölve de ha visszalépünk az olvasásra megint megjelenik
jelenség még hogy 1500-as fordulatszámnál rángat a vas és elkezd füstölni ,ha túlugrik a fordulat akkor nincs füst de akkor se kapcsol a turbó a megszokott módon 2000-res fordulatszám környékén
zárlat ? vagy esetleg kopogásérzékelő , fordulatszám jeladó?? vagy milyen elektromos hiba lehet ami tud ilyet produkálni??
elötte a kettöstömegü szetment szetverhetett valamit?
thx előreis
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.09 vasárnap, 10:44:41 írta baludanny
»
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30454 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 11:02:13 »
Idézetet írta: baludanny - 2014.02.09 vasárnap, 10:39:37
hali mindenki
tudtok segíteni nekem a következő hibajelenségbe?
p 2339 -es hibakódot nem tudjuk törölni , vagyis a gép kiírja hogy törölve de ha visszalépünk az olvasásra megint megjelenik
jelenség még hogy 1500-as fordulatszámnál rángat a vas és elkezd füstölni ,ha túlugrik a fordulat akkor nincs füst de akkor se kapcsol a turbó a megszokott módon 2000-res fordulatszám környékén
zárlat ? vagy esetleg kopogásérzékelő , fordulatszám jeladó?? vagy milyen elektromos hiba lehet ami tud ilyet produkálni??
elötte a kettöstömegü szetment szetverhetett valamit?
thx előreis
Valószínű a porlasztód rosszalkodik.
P2339: Henger #4 kopogási határérték felett
Mivel olvastátok a hibát? Az ICU-ban megtudjátok nézni a porlasztók kódjait?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30455 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 11:14:18 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.09 vasárnap, 11:02:13
Valószínű a porlasztód rosszalkodik.
P2339: Henger #4 kopogási határérték felett
Mivel olvastátok a hibát? Az ICU-ban megtudjátok nézni a porlasztók kódjait?
igen megtudtunk nézni mindent
porlasztok cserelve
2 féle progival is igyanaz a jelenség
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30456 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 11:21:00 »
Idézetet írta: baludanny - 2014.02.09 vasárnap, 11:14:18
igen megtudtunk nézni mindent
porlasztok cserelve
2 féle progival is igyanaz a jelenség
A porlasztók kódjai be lettek írva rendesen az ICU-ba?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30457 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 11:25:34 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.09 vasárnap, 11:21:00
A porlasztók kódjai be lettek írva rendesen az ICU-ba?
a beírással az a probléma hogy nem tudjuk törölni a hibát és ezért nem is engedi átirni
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30458 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 11:47:54 »
Idézetet írta: baludanny - 2014.02.09 vasárnap, 11:25:34
a beírással az a probléma hogy nem tudjuk törölni a hibát és ezért nem is engedi átirni
Értem....
Erre sajna nem tudok semmit mondani.
Majd a többieknek talán lesz valami jó ötlete, hogy mivel érdemes próbálkozni.
Legrosszabb esetben el kell vinni Vikhez....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30459 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 11:52:25 »
Idézetet írta: baludanny - 2014.02.09 vasárnap, 11:25:34
a beírással az a probléma hogy nem tudjuk törölni a hibát és ezért nem is engedi átirni
Mivel nemgyári a diag ezért mondom mindig ok addig,hogy olvassa ez is meg az is az első szériás ICU-val ellátott mondeót,de a gyári a legjobb erre a dologra.A gyári diaggal kitudod töröltetni a hibát utána bármivel amid van betudod majd írni a csúcsok kódjait.nekem is olvasták már hibát mással is de volt közte ismeretlen.valamit tudott törölni valamit nem.A gyári mindig mrgoldotta a problémát
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30460 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 12:17:01 »
Idézetet írta: baludanny - 2014.02.09 vasárnap, 11:25:34
a beírással az a probléma hogy nem tudjuk törölni a hibát és ezért nem is engedi átirni
Egészen addig nem is engedi törölni, míg el nem fogadta az új kódokat...én fordiaggal újra szoktam kódolni és utána nincs hiba (az első szériás TDCi-ket is újraírja)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30461 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 12:20:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.02.09 vasárnap, 12:17:01
Egészen addig nem is engedi törölni, míg el nem fogadta az új kódokat...én fordiaggal újra szoktam kódolni és utána nincs hiba (az első szériás TDCi-ket is újraírja)
probáltuk már az első hármat engedi a negyediken ,amin a hiba van azt nem engedi átirni
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30462 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 17:40:41 »
Üdv Mindenkinek!
Boldog tulaja lettem egy 2003-as tdci-kombinak.
Az lennel a kérdésem hogy érdemes-e valami adalékot tolni a kúton tankolt gázolajhoz?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30463 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 17:44:32 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.02.09 vasárnap, 17:40:41
Üdv Mindenkinek!
Boldog tulaja lettem egy 2003-as tdci-kombinak.
Az lennel a kérdésem hogy érdemes-e valami adalékot tolni a kúton tankolt gázolajhoz?
Én 2T olajat szoktam minden tankhoz 1-2 dl-t.
Ilyet:
http://www.olajwebshop.hu/tobb_kiszereles/Kerti%20g%C3%A9polajok/k%C3%A9t%C3%BCtem%C5%B1%20kertig%C3%A9pek/STIHL%20HP%202T%20motorolaj/?gclid=CKHHzMO-v7wCFZDKtAodlA4A7w
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30464 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 18:35:51 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.02.09 vasárnap, 17:40:41
Üdv Mindenkinek!
Boldog tulaja lettem egy 2003-as tdci-kombinak.
Az lennel a kérdésem hogy érdemes-e valami adalékot tolni a kúton tankolt gázolajhoz?
Kocsi Adatokat kitenni aláírásban!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zkawa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30465 Dátum:
2014.02.10 hétfő, 22:24:51 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.09 vasárnap, 17:44:32
Én 2T olajat szoktam minden tankhoz 1-2 dl-t.
Ilyet:
http://www.olajwebshop.hu/tobb_kiszereles/Kerti%20g%C3%A9polajok/k%C3%A9t%C3%BCtem%C5%B1%20kertig%C3%A9pek/STIHL%20HP%202T%20motorolaj/?gclid=CKHHzMO-v7wCFZDKtAodlA4A7w
[/quote
2T-s olajat ne etegyél bele mert be fog égni a csúcsod, inkább a pro-tec termékét ajánlanám. Nekem ezt egy adagolós mondta, és a pro-tec termékei tényleg jók
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30466 Dátum:
2014.02.10 hétfő, 22:29:18 »
Idézetet írta: zkawa - 2014.02.10 hétfő, 22:24:51
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.09 vasárnap, 17:44:32
Én 2T olajat szoktam minden tankhoz 1-2 dl-t.
Ilyet:
http://www.olajwebshop.hu/tobb_kiszereles/Kerti%20g%C3%A9polajok/k%C3%A9t%C3%BCtem%C5%B1%20kertig%C3%A9pek/STIHL%20HP%202T%20motorolaj/?gclid=CKHHzMO-v7wCFZDKtAodlA4A7w
[/quote
2T-s olajat ne etegyél bele mert be fog égni a csúcsod, inkább a pro-tec termékét ajánlanám. Nekem ezt egy adagolós mondta, és a pro-tec termékei tényleg jók
Sokan tesznek bele és még nem lett baj.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30467 Dátum:
2014.02.10 hétfő, 22:33:27 »
Idézetet írta: zkawa - 2014.02.10 hétfő, 22:24:51
2T-s olajat ne etegyél bele mert be fog égni a csúcsod, inkább a pro-tec termékét ajánlanám. Nekem ezt egy adagolós mondta, és a pro-tec termékei tényleg jók
Nekem is adagolós mondta, hogy rakhatok bele nyugodtan...nincs bizonyítva, hogy ártana neki és az sincs, hogy használna.
A csúcsok köszönik rendben vannak kb. 130 ezret mentem velük mióta 2T-t használok. A fórumon rajtam kívül sokan mások is használják és még senki nem panaszkodott, hogy bajt csinálna.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30468 Dátum:
2014.02.11 kedd, 15:15:46 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.02.07 péntek, 21:15:53
esetleg tölts fel egy videót mert így elég nehéz meghatározni mi lehet a gondja!lehet nagyon sok minden porlasztó stb.
Sziasztok írtátok hogy töltsek fel videót hogy milyen fura a hangja az autónak nem töltöttem fel videót de neten találtam egy ugyan ilyet ugyan ez a probléma nálam is!
http://www.youtube.com/watch?v=AWB30R2pnTI
mitöl ilyen a hangja az autómnak?
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30469 Dátum:
2014.02.11 kedd, 15:37:57 »
Idézetet írta: mpalermo - 2014.02.11 kedd, 15:15:46
Sziasztok írtátok hogy töltsek fel videót hogy milyen fura a hangja az autónak nem töltöttem fel videót de neten találtam egy ugyan ilyet ugyan ez a probléma nálam is!
http://www.youtube.com/watch?v=AWB30R2pnTI
mitöl ilyen a hangja az autómnak?
2000 fordulat körül vált előtöltést és turbó is akkor kezdi rá a munkáját szerintem elvileg ez nem gond de majd megmondják mások!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30470 Dátum:
2014.02.11 kedd, 15:40:17 »
Idézetet írta: mpalermo - 2014.02.11 kedd, 15:15:46
Sziasztok írtátok hogy töltsek fel videót hogy milyen fura a hangja az autónak nem töltöttem fel videót de neten találtam egy ugyan ilyet ugyan ez a probléma nálam is!
http://www.youtube.com/watch?v=AWB30R2pnTI
mitöl ilyen a hangja az autómnak?
Nekem ez olyan hang, mintha a porlasztók kopognának ott...
(Laikus vagyok, nem kicsit...
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30471 Dátum:
2014.02.11 kedd, 15:43:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.11 kedd, 15:40:17
Nekem ez olyan hang, mintha a porlasztók kopognának ott...
(Laikus vagyok, nem kicsit...
)
Főleg, hogy neki Ci-je van a videón meg egy Di van....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30472 Dátum:
2014.02.11 kedd, 16:11:26 »
Sziasztok,
Vette mar le valaki az elso turbo csovet ami az egr-hez megy?
Talaltam egy jo szalagot es be akarom bandazsolni, de a kerdes mennyire nehez kibontani az also bilincset?
Koszi, BB
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30473 Dátum:
2014.02.11 kedd, 16:50:40 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.02.11 kedd, 16:11:26
Sziasztok,
Vette mar le valaki az elso turbo csovet ami az egr-hez megy?
Talaltam egy jo szalagot es be akarom bandazsolni, de a kerdes mennyire nehez kibontani az also bilincset?
Koszi, BB
aknáról teljesen egyszerű, aláfeküdve érdekes
mind2 tapasztalat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30474 Dátum:
2014.02.11 kedd, 17:01:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.02.10 hétfő, 22:29:18
Sokan tesznek bele és még nem lett baj.
ez így van Én is rakom bele ezta stihl hp olajat már kb 20e km óta és semmi gond az autóval sokkal szebb a hangja ,mint mikor nem volt benne.mondjuk én rakok mellé castrol tda adalékot ez kicsit tisztítja az üa rendszert ami sosem árt illetve dermedésgátló is szóval -20 fokban is ahogy átfordul már jár is a motor!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30475 Dátum:
2014.02.11 kedd, 17:11:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.11 kedd, 15:40:17
Nekem ez olyan hang, mintha a porlasztók kopognának ott...
(Laikus vagyok, nem kicsit...
)
Akkor szerinted porlasztók miatt ilyen?
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30476 Dátum:
2014.02.11 kedd, 17:17:58 »
Idézetet írta: mpalermo - 2014.02.11 kedd, 17:11:17
Akkor szerinted porlasztók miatt ilyen?
ezt csak úgy lehet kideríteni ha elviszed beméretni!így ez még mindig csak találgatás
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
licskai90
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30477 Dátum:
2014.02.11 kedd, 21:38:47 »
Üdv!
Azért ingadozik a vizem hőmérséklete mert csak a nagyobbik termosztátom lett kicserélve? Városban 50-60-as tempónál lemegy a vízhőfokom.Vagy ez normális?
Naplózva
2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30478 Dátum:
2014.02.11 kedd, 21:40:44 »
Idézetet írta: licskai90 - 2014.02.11 kedd, 21:38:47
Üdv!
Azért ingadozik a vizem hőmérséklete mert csak a nagyobbik termosztátom lett kicserélve? Városban 50-60-as tempónál lemegy a vízhőfokom.Vagy ez normális?
Nem.Az olajkörit is kikell cserélned és jó lesz.Most cseréltettem én is mind a 2-t,és mínusz 5 fokban is középen állt a városban a vízhőfok mutató.Előtte épphogy elérte a mutató az első vonalat
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.11 kedd, 21:42:18 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30479 Dátum:
2014.02.11 kedd, 21:41:09 »
Idézetet írta: licskai90 - 2014.02.11 kedd, 21:38:47
Üdv!
Azért ingadozik a vizem hőmérséklete mert csak a nagyobbik termosztátom lett kicserélve? Városban 50-60-as tempónál lemegy a vízhőfokom.Vagy ez normális?
Nem lenne szabad visszahűlni.....olajköri termót is cserélni kell.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30480 Dátum:
2014.02.12 szerda, 07:43:44 »
Idézetet írta: licskai90 - 2014.02.11 kedd, 21:38:47
Üdv!
Azért ingadozik a vizem hőmérséklete mert csak a nagyobbik termosztátom lett kicserélve? Városban 50-60-as tempónál lemegy a vízhőfokom.Vagy ez normális?
Amikor még éppen melegszik, indulás után (ilyen időben és városban akár 8-10 km is lehet), addig libikókázhat kicsit fel-le, ha pl. megállsz egy lámpánál és megy a fűtés. De ha egyszer bemelegedett, akkor már nem mehet sehová.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30481 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 17:12:10 »
Sziasztok.
Cserélek gázolajszűrőt a TDCI-ben.Találtam hozzá segédletet itt az oldalon.A kérdésem a következő:ha az üres szűrőt feltöltöm gázolajjal elég a középső nyílást tölteni?Illetve nem lesz levegős a rendszer ha én cserélem ki otthon?
Egyébként gyári Fordosat vettem hozzá a Cromaxnál.
Naplózva
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30482 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 17:23:54 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2014.02.13 csütörtök, 17:12:10
Sziasztok.
Cserélek gázolajszűrőt a TDCI-ben.Találtam hozzá segédletet itt az oldalon.A kérdésem a következő:ha az üres szűrőt feltöltöm gázolajjal elég a középső nyílást tölteni?Illetve nem lesz levegős a rendszer ha én cserélem ki otthon?
Egyébként gyári Fordosat vettem hozzá a Cromaxnál.
nem lesz levegös.ezért kell feltölteni,cseréld nyugodtan.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30483 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 17:32:22 »
Oké,akkor megnyugodtam.
Naplózva
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30484 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 19:13:33 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2014.02.13 csütörtök, 17:12:10
Sziasztok.
Cserélek gázolajszűrőt a TDCI-ben.Találtam hozzá segédletet itt az oldalon.A kérdésem a következő:ha az üres szűrőt feltöltöm gázolajjal elég a középső nyílást tölteni?Illetve nem lesz levegős a rendszer ha én cserélem ki otthon?
Egyébként gyári Fordosat vettem hozzá a Cromaxnál.
Tisztelt Fórumtárs!
Bátran cseréld ki a szűrőt, ha megfelelően teljesen feltöltötted a szűrőt gázolajjal. Egy dolog amire ügyelni kell, hogy amikor a csatlakozókat felteszed a szűrőre, az minden esetben megfelelően a helyén legyen. A csatlásban van egy "O" gyűrű, ami a megfelelő tömítettséget biztosítja a rendszernek. A műanyag biztosító kapcsokra is érdemes oda figyelni, nehogy véletlenül eltörje az ember egy durva beavatkozással. Általában 10-20 ezer Km után cseréli a nagy többség. Kárt semmiképp nem teszel, ha sűrűbben cseréled a szűrőt.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30485 Dátum:
2014.02.14 péntek, 07:25:49 »
Sziasztok!
Vegre megoldodott a dpf problema, ha meg nem mondtam volna. Valaki kijott hazhoz 7000ft ert es szamitogeppel megcsinalta... (Ezzel foglalkozik).
Viszont most ujabb problema van. Ma auto eddig ment rendesen, aztan elkezdte azt csinalmi hogy csak ugy random leallt, elotte az izzitasjelzo elkezdett vilagitani, turbo off, es utana leallt a motor. Et egyre gyakrabban, vegul be sem indult. Lett rajta cserelve izzitogyertya, ami utan pocre indult es ment is, amig a motor uzemi homersekletre nem melegedett... Es ugyan ugy leallt, ahogy fent irtam. Alig tudtam vele lejonni a nullasrol. Jelenleg megint nem indul be.
320. 000km van benne.
Adagolo problema lehet? Hibakodot nem irt ki. Csak a motor leallasa elott kezdett el villogni az izzitasjelzo. Holnap visszuk megnezetni . van otlet hogy miert lehet? Koszi.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30486 Dátum:
2014.02.14 péntek, 07:32:23 »
Idézetet írta: tuning94 - 2014.02.14 péntek, 07:25:49
Sziasztok!
Vegre megoldodott a dpf problema, ha meg nem mondtam volna. Valaki kijott hazhoz 7000ft ert es szamitogeppel megcsinalta... (Ezzel foglalkozik).
Viszont most ujabb problema van. Ma auto eddig ment rendesen, aztan elkezdte azt csinalmi hogy csak ugy random leallt, elotte az izzitasjelzo elkezdett vilagitani, turbo off, es utana leallt a motor. Et egyre gyakrabban, vegul be sem indult. Lett rajta cserelve izzitogyertya, ami utan pocre indult es ment is, amig a motor uzemi homersekletre nem melegedett... Es ugyan ugy leallt, ahogy fent irtam. Alig tudtam vele lejonni a nullasrol. Jelenleg megint nem indul be.
320. 000km van benne.
Adagolo problema lehet? Hibakodot nem irt ki. Csak a motor leallasa elott kezdett el villogni az izzitasjelzo. Holnap visszuk megnezetni . van otlet hogy miert lehet? Koszi.
Valószínűleg valamilyen üzemanyag rendszeri hiba lesz.
Kódot akkor kellene olvasni mikor villog az izzításjelző.
Vegyél egy 2-3 ezer ft-os ELM327-et és azzal magadnak is ki tudod olvasni a hibát.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30487 Dátum:
2014.02.14 péntek, 08:20:13 »
Idézetet írta: tuning94 - 2014.02.14 péntek, 07:25:49
Sziasztok!
Vegre megoldodott a dpf problema, ha meg nem mondtam volna. Valaki kijott hazhoz 7000ft ert es szamitogeppel megcsinalta... (Ezzel foglalkozik).
Viszont most ujabb problema van. Ma auto eddig ment rendesen, aztan elkezdte azt csinalmi hogy csak ugy random leallt, elotte az izzitasjelzo elkezdett vilagitani, turbo off, es utana leallt a motor. Et egyre gyakrabban, vegul be sem indult. Lett rajta cserelve izzitogyertya, ami utan pocre indult es ment is, amig a motor uzemi homersekletre nem melegedett... Es ugyan ugy leallt, ahogy fent irtam. Alig tudtam vele lejonni a nullasrol. Jelenleg megint nem indul be.
320. 000km van benne.
Adagolo problema lehet? Hibakodot nem irt ki. Csak a motor leallasa elott kezdett el villogni az izzitasjelzo. Holnap visszuk megnezetni . van otlet hogy miert lehet? Koszi.
Mikori a kocsid? Felső holtpont jeladó(CMP) volt cserélve? A TDCI az nem adagolós
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30488 Dátum:
2014.02.14 péntek, 08:23:19 »
Idézetet írta: tuning94 - 2014.02.14 péntek, 07:25:49
Sziasztok!
Vegre megoldodott a dpf problema, ha meg nem mondtam volna. Valaki kijott hazhoz 7000ft ert es szamitogeppel megcsinalta... (Ezzel foglalkozik).
Viszont most ujabb problema van. Ma auto eddig ment rendesen, aztan elkezdte azt csinalmi hogy csak ugy random leallt, elotte az izzitasjelzo elkezdett vilagitani, turbo off, es utana leallt a motor. Et egyre gyakrabban, vegul be sem indult. Lett rajta cserelve izzitogyertya, ami utan pocre indult es ment is, amig a motor uzemi homersekletre nem melegedett... Es ugyan ugy leallt, ahogy fent irtam. Alig tudtam vele lejonni a nullasrol. Jelenleg megint nem indul be.
320. 000km van benne.
Adagolo problema lehet? Hibakodot nem irt ki. Csak a motor leallasa elott kezdett el villogni az izzitasjelzo. Holnap visszuk megnezetni . van otlet hogy miert lehet? Koszi.
7000e ft-ért számítógéppel megoldotta a dpf problémát?
Alf, felcsapunk a bizniszbe?
Nem akarlak elkeseríteni, de amivel ezt még én is meg tudom neked csinálni, az a kütyü nem került annyiba, mint amennyit ez a fickó kért...
Valószínű törölte csak a hibakódot, de kipiffból attól még nem ürül a korom...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30489 Dátum:
2014.02.14 péntek, 08:24:26 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.02.14 péntek, 08:20:13
Mikori a kocsid? Felső holtpont jeladó(CMP) volt cserélve? A TDCI az nem adagolós
2006, esetleg 2007.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30490 Dátum:
2014.02.14 péntek, 10:50:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.14 péntek, 08:23:19
7000e ft-ért számítógéppel megoldotta a dpf problémát?
Alf, felcsapunk a bizniszbe?
Nem akarlak elkeseríteni, de amivel ezt még én is meg tudom neked csinálni, az a kütyü nem került annyiba, mint amennyit ez a fickó kért...
Valószínű törölte csak a hibakódot, de kipiffból attól még nem ürül a korom...
sajnos szinte biztos erről van szó....
De én tudok ennél többet is és talán hatásosabb is.Nem csak a mintaértékeket tudom nullázni,hanem a szenzorokat is és eltudok indítani egy 60perces passzív regenerációt alapjáraton.Na az valamivel több,de ha üzarendszeri gond is van és koromgyár,akkor az is csak időleges.Mint ahogy ez is az most neki sajnos...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30491 Dátum:
2014.02.14 péntek, 12:24:56 »
Ha van megfelelő programod pözsón fordnál ez tdci...egy klikk, fölötte lévő kockába is pipa az EGR-t is kilőtted...
De fizikailag nincs kiütve mellé nem lessz jó....okosok aztmondják mindenképp kikell ha kikapcsolják.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30492 Dátum:
2014.02.14 péntek, 12:35:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.02.14 péntek, 12:24:56
Ha van megfelelő programod pözsón fordnál ez tdci...egy klikk, fölötte lévő kockába is pipa az EGR-t is kilőtted...
De fizikailag nincs kiütve mellé nem lessz jó....okosok aztmondják mindenképp kikell ha kikapcsolják.
Ezt most mire írod? Meg úgy nem is értem...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30493 Dátum:
2014.02.14 péntek, 12:44:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.14 péntek, 12:35:00
Ezt most mire írod? Meg úgy nem is értem...
DPF
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30494 Dátum:
2014.02.14 péntek, 12:45:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.02.14 péntek, 12:44:05
DPF
Akkor miért írod az egr-t?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30495 Dátum:
2014.02.14 péntek, 14:20:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.14 péntek, 12:45:07
Akkor miért írod az egr-t?
hogy ne értsd!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30496 Dátum:
2014.02.14 péntek, 14:51:16 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.14 péntek, 12:45:07
Akkor miért írod az egr-t?
Ne haragudj hogy beirtam...csak gondoltam megemlítem, mert egy programon belül van a lehetőség...
EGR-T kikapcsolni ahol lehet az se rossz dolog.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30497 Dátum:
2014.02.14 péntek, 15:02:10 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.14 péntek, 08:23:19
7000e ft-ért számítógéppel megoldotta a dpf problémát?
Alf, felcsapunk a bizniszbe?
Nem akarlak elkeseríteni, de amivel ezt még én is meg tudom neked csinálni, az a kütyü nem került annyiba, mint amennyit ez a fickó kért...
Valószínű törölte csak a hibakódot, de kipiffból attól még nem ürül a korom...
Engem is vegyetek be a bizniszbe, nekem is van 2000 ft-os ELM-em
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30498 Dátum:
2014.02.14 péntek, 17:36:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.02.14 péntek, 14:51:16
..
EGR-T kikapcsolni ahol lehet az se rossz dolog.
És hol lehet? vagy már lehet?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30499 Dátum:
2014.02.14 péntek, 17:50:31 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.14 péntek, 17:36:01
És hol lehet? vagy már lehet?
irtam hogy pözsóóóóó....
Naplózva
Oldalak:
1
...
603
604
605
606
607
608
609
[
610
]
611
612
613
614
615
616
617
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ