Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:50:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 603 604 605 606 607 608 609 [610] 611 612 613 614 615 616 617 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14662573 alkalommal)
0 Felhasználó és 200 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30450 Dátum: 2014.02.08 szombat, 22:19:50 »

Nyugta.

Te NAVos lettél? Doszi beszívott?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30451 Dátum: 2014.02.08 szombat, 22:23:56 »

Te NAVos lettél? Doszi beszívott?  laugh

 Cheesy Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30452 Dátum: 2014.02.08 szombat, 22:43:53 »

Te NAVos lettél? Doszi beszívott?  laugh
Mondhatnám azt is hogy Roger, de te azt is félreértenéd.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #30453 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 10:39:37 »

hali mindenki
tudtok segíteni nekem a következő hibajelenségbe?
p 2339 -es hibakódot nem tudjuk törölni , vagyis a gép kiírja hogy törölve de ha visszalépünk az olvasásra megint megjelenik
jelenség még hogy 1500-as fordulatszámnál rángat a vas és elkezd füstölni ,ha túlugrik a fordulat akkor nincs füst de akkor se kapcsol a turbó a megszokott módon 2000-res fordulatszám környékén
zárlat ? vagy esetleg kopogásérzékelő , fordulatszám jeladó?? vagy milyen elektromos hiba lehet ami tud ilyet produkálni??

elötte a kettöstömegü szetment szetverhetett valamit?
thx előreis  worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.09 vasárnap, 10:44:41 írta baludanny » Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30454 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 11:02:13 »

hali mindenki
tudtok segíteni nekem a következő hibajelenségbe?
p 2339 -es hibakódot nem tudjuk törölni , vagyis a gép kiírja hogy törölve de ha visszalépünk az olvasásra megint megjelenik
jelenség még hogy 1500-as fordulatszámnál rángat a vas és elkezd füstölni ,ha túlugrik a fordulat akkor nincs füst de akkor se kapcsol a turbó a megszokott módon 2000-res fordulatszám környékén
zárlat ? vagy esetleg kopogásérzékelő , fordulatszám jeladó?? vagy milyen elektromos hiba lehet ami tud ilyet produkálni??

elötte a kettöstömegü szetment szetverhetett valamit?
thx előreis  worship

Valószínű a porlasztód rosszalkodik.  szomoru1 
P2339: Henger #4 kopogási határérték felett
Mivel olvastátok a hibát? Az ICU-ban megtudjátok nézni a porlasztók kódjait?
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #30455 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 11:14:18 »

Valószínű a porlasztód rosszalkodik.  szomoru1 
P2339: Henger #4 kopogási határérték felett
Mivel olvastátok a hibát? Az ICU-ban megtudjátok nézni a porlasztók kódjait?
 

igen megtudtunk nézni mindent
 porlasztok cserelve
2 féle progival is igyanaz a jelenség
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30456 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 11:21:00 »

igen megtudtunk nézni mindent
 porlasztok cserelve
2 féle progival is igyanaz a jelenség

A porlasztók kódjai be lettek írva rendesen az ICU-ba?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #30457 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 11:25:34 »

A porlasztók kódjai be lettek írva rendesen az ICU-ba?

a beírással az a probléma hogy nem tudjuk törölni a hibát és ezért nem is engedi átirni
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30458 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 11:47:54 »

a beírással az a probléma hogy nem tudjuk törölni a hibát és ezért nem is engedi átirni

Értem....
Erre sajna nem tudok semmit mondani. szomoru1  Majd a többieknek talán lesz valami jó ötlete, hogy mivel érdemes próbálkozni.
Legrosszabb esetben el kell vinni Vikhez....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30459 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 11:52:25 »

a beírással az a probléma hogy nem tudjuk törölni a hibát és ezért nem is engedi átirni
Mivel nemgyári a diag ezért mondom mindig ok addig,hogy olvassa ez is meg az is az első szériás ICU-val ellátott mondeót,de a gyári a legjobb erre a dologra.A gyári diaggal kitudod töröltetni a hibát utána bármivel amid van betudod majd írni a csúcsok kódjait.nekem is olvasták már hibát mással is de volt közte ismeretlen.valamit tudott törölni valamit nem.A gyári mindig mrgoldotta a problémát
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #30460 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 12:17:01 »

a beírással az a probléma hogy nem tudjuk törölni a hibát és ezért nem is engedi átirni
Egészen addig nem is engedi törölni, míg el nem fogadta az új kódokat...én fordiaggal újra szoktam kódolni és utána nincs hiba (az első szériás TDCi-ket is újraírja)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #30461 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 12:20:43 »

Egészen addig nem is engedi törölni, míg el nem fogadta az új kódokat...én fordiaggal újra szoktam kódolni és utána nincs hiba (az első szériás TDCi-ket is újraírja)

probáltuk már az első hármat engedi a negyediken ,amin a hiba van  azt nem engedi átirni
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #30462 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 17:40:41 »


Üdv Mindenkinek!
Boldog tulaja lettem egy 2003-as tdci-kombinak.
Az lennel a kérdésem hogy érdemes-e valami adalékot tolni a kúton tankolt gázolajhoz?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30463 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 17:44:32 »

Üdv Mindenkinek!
Boldog tulaja lettem egy 2003-as tdci-kombinak.
Az lennel a kérdésem hogy érdemes-e valami adalékot tolni a kúton tankolt gázolajhoz?


Én 2T olajat szoktam minden tankhoz 1-2 dl-t.
Ilyet: http://www.olajwebshop.hu/tobb_kiszereles/Kerti%20g%C3%A9polajok/k%C3%A9t%C3%BCtem%C5%B1%20kertig%C3%A9pek/STIHL%20HP%202T%20motorolaj/?gclid=CKHHzMO-v7wCFZDKtAodlA4A7w   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30464 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 18:35:51 »

Üdv Mindenkinek!
Boldog tulaja lettem egy 2003-as tdci-kombinak.
Az lennel a kérdésem hogy érdemes-e valami adalékot tolni a kúton tankolt gázolajhoz?

Kocsi Adatokat kitenni aláírásban!!!! wave wave wave
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zkawa
Vendég
« Új hozzászólás #30465 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 22:24:51 »

Én 2T olajat szoktam minden tankhoz 1-2 dl-t.
Ilyet: http://www.olajwebshop.hu/tobb_kiszereles/Kerti%20g%C3%A9polajok/k%C3%A9t%C3%BCtem%C5%B1%20kertig%C3%A9pek/STIHL%20HP%202T%20motorolaj/?gclid=CKHHzMO-v7wCFZDKtAodlA4A7w   

[/quote
2T-s olajat ne etegyél bele mert be fog égni a csúcsod, inkább a pro-tec termékét ajánlanám. Nekem ezt egy adagolós mondta, és a pro-tec termékei tényleg jók
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30466 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 22:29:18 »

Én 2T olajat szoktam minden tankhoz 1-2 dl-t.
Ilyet: http://www.olajwebshop.hu/tobb_kiszereles/Kerti%20g%C3%A9polajok/k%C3%A9t%C3%BCtem%C5%B1%20kertig%C3%A9pek/STIHL%20HP%202T%20motorolaj/?gclid=CKHHzMO-v7wCFZDKtAodlA4A7w   

[/quote
2T-s olajat ne etegyél bele mert be fog égni a csúcsod, inkább a pro-tec termékét ajánlanám. Nekem ezt egy adagolós mondta, és a pro-tec termékei tényleg jók
Sokan tesznek bele és még nem lett baj.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30467 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 22:33:27 »


2T-s olajat ne etegyél bele mert be fog égni a csúcsod, inkább a pro-tec termékét ajánlanám. Nekem ezt egy adagolós mondta, és a pro-tec termékei tényleg jók

Nekem is adagolós mondta, hogy rakhatok bele nyugodtan...nincs bizonyítva, hogy ártana neki és az sincs, hogy használna.  vigyor3  A csúcsok köszönik rendben vannak kb. 130 ezret mentem velük mióta 2T-t használok. A fórumon rajtam kívül sokan mások is használják és még senki nem panaszkodott, hogy bajt csinálna.         
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #30468 Dátum: 2014.02.11 kedd, 15:15:46 »

esetleg tölts fel egy videót mert így elég nehéz meghatározni mi lehet a gondja!lehet nagyon sok minden porlasztó stb.
Sziasztok írtátok hogy töltsek fel videót hogy milyen fura a hangja az autónak nem töltöttem fel videót de neten találtam egy ugyan ilyet ugyan  ez a probléma nálam is!
http://www.youtube.com/watch?v=AWB30R2pnTI  mitöl ilyen a hangja az autómnak?
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #30469 Dátum: 2014.02.11 kedd, 15:37:57 »

Sziasztok írtátok hogy töltsek fel videót hogy milyen fura a hangja az autónak nem töltöttem fel videót de neten találtam egy ugyan ilyet ugyan  ez a probléma nálam is!
http://www.youtube.com/watch?v=AWB30R2pnTI  mitöl ilyen a hangja az autómnak?
2000 fordulat körül vált előtöltést és turbó is akkor kezdi rá a munkáját szerintem elvileg ez nem gond de majd megmondják mások!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30470 Dátum: 2014.02.11 kedd, 15:40:17 »

Sziasztok írtátok hogy töltsek fel videót hogy milyen fura a hangja az autónak nem töltöttem fel videót de neten találtam egy ugyan ilyet ugyan  ez a probléma nálam is!
http://www.youtube.com/watch?v=AWB30R2pnTI  mitöl ilyen a hangja az autómnak?

Nekem ez olyan hang, mintha a porlasztók kopognának ott...

(Laikus vagyok, nem kicsit...  vigyor3)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30471 Dátum: 2014.02.11 kedd, 15:43:54 »

Nekem ez olyan hang, mintha a porlasztók kopognának ott...

(Laikus vagyok, nem kicsit...  vigyor3)

Főleg, hogy neki Ci-je van a videón meg egy Di van.... vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #30472 Dátum: 2014.02.11 kedd, 16:11:26 »

Sziasztok,
Vette mar le valaki az elso turbo csovet ami az egr-hez megy?
Talaltam egy jo szalagot es be akarom bandazsolni, de a kerdes mennyire nehez kibontani az also bilincset?
Koszi, BB
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30473 Dátum: 2014.02.11 kedd, 16:50:40 »

Sziasztok,
Vette mar le valaki az elso turbo csovet ami az egr-hez megy?
Talaltam egy jo szalagot es be akarom bandazsolni, de a kerdes mennyire nehez kibontani az also bilincset?
Koszi, BB

aknáról teljesen egyszerű, aláfeküdve érdekes nyes mind2 tapasztalat falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30474 Dátum: 2014.02.11 kedd, 17:01:09 »

Sokan tesznek bele és még nem lett baj.
ez így van Én is rakom bele ezta  stihl hp olajat már kb 20e km óta és semmi gond az autóval sokkal szebb a hangja ,mint mikor nem volt benne.mondjuk én rakok mellé castrol tda adalékot ez kicsit tisztítja az üa rendszert ami sosem árt illetve dermedésgátló is szóval -20 fokban is ahogy átfordul már jár is a motor!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #30475 Dátum: 2014.02.11 kedd, 17:11:17 »

Nekem ez olyan hang, mintha a porlasztók kopognának ott...

(Laikus vagyok, nem kicsit...  vigyor3)
Akkor szerinted porlasztók miatt ilyen?
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30476 Dátum: 2014.02.11 kedd, 17:17:58 »

Akkor szerinted porlasztók miatt ilyen?
ezt csak úgy lehet kideríteni ha elviszed beméretni!így ez még mindig csak találgatás
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
licskai90
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #30477 Dátum: 2014.02.11 kedd, 21:38:47 »

Üdv!

Azért ingadozik a vizem hőmérséklete mert csak a nagyobbik termosztátom lett kicserélve? Városban 50-60-as tempónál lemegy a vízhőfokom.Vagy ez normális?
Naplózva

2003 03 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE , EGR OFF ,
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30478 Dátum: 2014.02.11 kedd, 21:40:44 »

Üdv!

Azért ingadozik a vizem hőmérséklete mert csak a nagyobbik termosztátom lett kicserélve? Városban 50-60-as tempónál lemegy a vízhőfokom.Vagy ez normális?
Nem.Az olajkörit is kikell cserélned és jó lesz.Most cseréltettem én is mind a 2-t,és mínusz 5 fokban is középen állt a városban a vízhőfok mutató.Előtte épphogy elérte a mutató az első vonalat
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.11 kedd, 21:42:18 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30479 Dátum: 2014.02.11 kedd, 21:41:09 »

Üdv!

Azért ingadozik a vizem hőmérséklete mert csak a nagyobbik termosztátom lett kicserélve? Városban 50-60-as tempónál lemegy a vízhőfokom.Vagy ez normális?

Nem lenne szabad visszahűlni.....olajköri termót is cserélni kell.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30480 Dátum: 2014.02.12 szerda, 07:43:44 »

Üdv!

Azért ingadozik a vizem hőmérséklete mert csak a nagyobbik termosztátom lett kicserélve? Városban 50-60-as tempónál lemegy a vízhőfokom.Vagy ez normális?

Amikor még éppen melegszik, indulás után (ilyen időben és városban akár 8-10 km is lehet), addig libikókázhat kicsit fel-le, ha pl. megállsz egy lámpánál és megy a fűtés. De ha egyszer bemelegedett, akkor már nem mehet sehová.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #30481 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 17:12:10 »

Sziasztok.
Cserélek gázolajszűrőt a TDCI-ben.Találtam hozzá segédletet itt az oldalon.A kérdésem a következő:ha az üres szűrőt feltöltöm gázolajjal elég a középső nyílást tölteni?Illetve nem lesz levegős a rendszer ha én cserélem ki otthon?
Egyébként gyári Fordosat vettem hozzá a Cromaxnál.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #30482 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 17:23:54 »

Sziasztok.
Cserélek gázolajszűrőt a TDCI-ben.Találtam hozzá segédletet itt az oldalon.A kérdésem a következő:ha az üres szűrőt feltöltöm gázolajjal elég a középső nyílást tölteni?Illetve nem lesz levegős a rendszer ha én cserélem ki otthon?
Egyébként gyári Fordosat vettem hozzá a Cromaxnál.

nem lesz levegös.ezért kell feltölteni,cseréld nyugodtan.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #30483 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 17:32:22 »

Oké,akkor megnyugodtam.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30484 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 19:13:33 »

Sziasztok.
Cserélek gázolajszűrőt a TDCI-ben.Találtam hozzá segédletet itt az oldalon.A kérdésem a következő:ha az üres szűrőt feltöltöm gázolajjal elég a középső nyílást tölteni?Illetve nem lesz levegős a rendszer ha én cserélem ki otthon?
Egyébként gyári Fordosat vettem hozzá a Cromaxnál.

Tisztelt Fórumtárs!
Bátran cseréld ki a szűrőt, ha megfelelően teljesen feltöltötted a szűrőt gázolajjal. Egy dolog amire ügyelni kell, hogy amikor a csatlakozókat felteszed a szűrőre, az minden esetben megfelelően a helyén legyen. A csatlásban van egy "O" gyűrű, ami a megfelelő tömítettséget biztosítja a rendszernek. A műanyag biztosító kapcsokra is érdemes oda figyelni, nehogy véletlenül eltörje az ember egy durva beavatkozással. Általában 10-20 ezer Km után cseréli a nagy többség. Kárt semmiképp nem teszel, ha sűrűbben cseréled a szűrőt. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #30485 Dátum: 2014.02.14 péntek, 07:25:49 »

Sziasztok! 
Vegre megoldodott a dpf problema, ha meg nem mondtam volna.   Valaki kijott hazhoz 7000ft ert es szamitogeppel megcsinalta... (Ezzel foglalkozik).
Viszont most ujabb problema van.   Ma auto eddig ment rendesen, aztan elkezdte azt csinalmi hogy csak ugy random leallt, elotte az izzitasjelzo elkezdett vilagitani, turbo off, es utana leallt a motor.  Et egyre gyakrabban, vegul be sem indult.  Lett rajta cserelve izzitogyertya, ami utan pocre indult es ment is, amig a motor uzemi homersekletre nem melegedett...  Es ugyan ugy leallt, ahogy fent irtam. Alig tudtam vele lejonni a nullasrol.  Jelenleg megint nem indul be.
  320. 000km van benne.
Adagolo problema lehet?   Hibakodot nem irt ki.  Csak a motor leallasa elott kezdett el villogni az izzitasjelzo.   Holnap visszuk megnezetni . van otlet hogy miert lehet? Koszi.   worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30486 Dátum: 2014.02.14 péntek, 07:32:23 »

Sziasztok! 
Vegre megoldodott a dpf problema, ha meg nem mondtam volna.   Valaki kijott hazhoz 7000ft ert es szamitogeppel megcsinalta... (Ezzel foglalkozik).
Viszont most ujabb problema van.   Ma auto eddig ment rendesen, aztan elkezdte azt csinalmi hogy csak ugy random leallt, elotte az izzitasjelzo elkezdett vilagitani, turbo off, es utana leallt a motor.  Et egyre gyakrabban, vegul be sem indult.  Lett rajta cserelve izzitogyertya, ami utan pocre indult es ment is, amig a motor uzemi homersekletre nem melegedett...  Es ugyan ugy leallt, ahogy fent irtam. Alig tudtam vele lejonni a nullasrol.  Jelenleg megint nem indul be.
  320. 000km van benne.
Adagolo problema lehet?   Hibakodot nem irt ki.  Csak a motor leallasa elott kezdett el villogni az izzitasjelzo.   Holnap visszuk megnezetni . van otlet hogy miert lehet? Koszi.   worship

Valószínűleg valamilyen üzemanyag rendszeri hiba lesz.  szomoru1 Kódot akkor kellene olvasni mikor villog az izzításjelző.
Vegyél egy 2-3 ezer ft-os ELM327-et és azzal magadnak is ki tudod olvasni a hibát.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30487 Dátum: 2014.02.14 péntek, 08:20:13 »

Sziasztok! 
Vegre megoldodott a dpf problema, ha meg nem mondtam volna.   Valaki kijott hazhoz 7000ft ert es szamitogeppel megcsinalta... (Ezzel foglalkozik).
Viszont most ujabb problema van.   Ma auto eddig ment rendesen, aztan elkezdte azt csinalmi hogy csak ugy random leallt, elotte az izzitasjelzo elkezdett vilagitani, turbo off, es utana leallt a motor.  Et egyre gyakrabban, vegul be sem indult.  Lett rajta cserelve izzitogyertya, ami utan pocre indult es ment is, amig a motor uzemi homersekletre nem melegedett...  Es ugyan ugy leallt, ahogy fent irtam. Alig tudtam vele lejonni a nullasrol.  Jelenleg megint nem indul be.
  320. 000km van benne.
Adagolo problema lehet?   Hibakodot nem irt ki.  Csak a motor leallasa elott kezdett el villogni az izzitasjelzo.   Holnap visszuk megnezetni . van otlet hogy miert lehet? Koszi.   worship

Mikori a kocsid? Felső holtpont jeladó(CMP) volt cserélve? A TDCI az nem adagolós    integet2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30488 Dátum: 2014.02.14 péntek, 08:23:19 »

Sziasztok! 
Vegre megoldodott a dpf problema, ha meg nem mondtam volna.   Valaki kijott hazhoz 7000ft ert es szamitogeppel megcsinalta... (Ezzel foglalkozik).
Viszont most ujabb problema van.   Ma auto eddig ment rendesen, aztan elkezdte azt csinalmi hogy csak ugy random leallt, elotte az izzitasjelzo elkezdett vilagitani, turbo off, es utana leallt a motor.  Et egyre gyakrabban, vegul be sem indult.  Lett rajta cserelve izzitogyertya, ami utan pocre indult es ment is, amig a motor uzemi homersekletre nem melegedett...  Es ugyan ugy leallt, ahogy fent irtam. Alig tudtam vele lejonni a nullasrol.  Jelenleg megint nem indul be.
  320. 000km van benne.
Adagolo problema lehet?   Hibakodot nem irt ki.  Csak a motor leallasa elott kezdett el villogni az izzitasjelzo.   Holnap visszuk megnezetni . van otlet hogy miert lehet? Koszi.   worship

7000e ft-ért számítógéppel megoldotta a dpf problémát?  wow1  Alf, felcsapunk a bizniszbe?

Nem akarlak elkeseríteni, de amivel ezt még én is meg tudom neked csinálni, az a kütyü nem került annyiba, mint amennyit ez a fickó kért...

Valószínű törölte csak a hibakódot, de kipiffból attól még nem ürül a korom...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30489 Dátum: 2014.02.14 péntek, 08:24:26 »

Mikori a kocsid? Felső holtpont jeladó(CMP) volt cserélve? A TDCI az nem adagolós    integet2
2006, esetleg 2007.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30490 Dátum: 2014.02.14 péntek, 10:50:51 »

7000e ft-ért számítógéppel megoldotta a dpf problémát?  wow1  Alf, felcsapunk a bizniszbe?

Nem akarlak elkeseríteni, de amivel ezt még én is meg tudom neked csinálni, az a kütyü nem került annyiba, mint amennyit ez a fickó kért...

Valószínű törölte csak a hibakódot, de kipiffból attól még nem ürül a korom...
sajnos szinte biztos erről van szó.... Undecided

De én tudok ennél többet is és talán hatásosabb is.Nem csak a mintaértékeket tudom nullázni,hanem a szenzorokat is és eltudok indítani egy 60perces passzív regenerációt alapjáraton.Na az valamivel több,de ha üzarendszeri gond is van és koromgyár,akkor az is csak időleges.Mint ahogy ez is az most neki sajnos...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30491 Dátum: 2014.02.14 péntek, 12:24:56 »

Ha van megfelelő programod pözsón fordnál ez tdci...egy klikk, fölötte lévő kockába is pipa az EGR-t is kilőtted... eplus2
De fizikailag nincs kiütve mellé nem lessz jó....okosok aztmondják mindenképp kikell ha kikapcsolják.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30492 Dátum: 2014.02.14 péntek, 12:35:00 »

Ha van megfelelő programod pözsón fordnál ez tdci...egy klikk, fölötte lévő kockába is pipa az EGR-t is kilőtted... eplus2
De fizikailag nincs kiütve mellé nem lessz jó....okosok aztmondják mindenképp kikell ha kikapcsolják.

Ezt most mire írod? Meg úgy nem is értem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30493 Dátum: 2014.02.14 péntek, 12:44:05 »

Ezt most mire írod? Meg úgy nem is értem...

DPF
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30494 Dátum: 2014.02.14 péntek, 12:45:07 »

DPF

Akkor miért írod az egr-t?  fejvakaras
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30495 Dátum: 2014.02.14 péntek, 14:20:15 »

Akkor miért írod az egr-t?  fejvakaras
hogy ne értsd! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30496 Dátum: 2014.02.14 péntek, 14:51:16 »

Akkor miért írod az egr-t?  fejvakaras

Ne haragudj hogy beirtam...csak gondoltam megemlítem, mert egy programon belül van a lehetőség... eplus2
EGR-T kikapcsolni ahol lehet az se rossz dolog.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30497 Dátum: 2014.02.14 péntek, 15:02:10 »

7000e ft-ért számítógéppel megoldotta a dpf problémát?  wow1  Alf, felcsapunk a bizniszbe?

Nem akarlak elkeseríteni, de amivel ezt még én is meg tudom neked csinálni, az a kütyü nem került annyiba, mint amennyit ez a fickó kért...

Valószínű törölte csak a hibakódot, de kipiffból attól még nem ürül a korom...

Engem is vegyetek be a bizniszbe, nekem is van 2000 ft-os ELM-em  nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30498 Dátum: 2014.02.14 péntek, 17:36:01 »

..
EGR-T kikapcsolni ahol lehet az se rossz dolog.
És hol lehet? vagy már lehet?  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30499 Dátum: 2014.02.14 péntek, 17:50:31 »

És hol lehet? vagy már lehet?  Wink

irtam hogy pözsóóóóó.... eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 603 604 605 606 607 608 609 [610] 611 612 613 614 615 616 617 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.