Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:32:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
626
627
628
629
630
631
632
[
633
]
634
635
636
637
638
639
640
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14645507 alkalommal)
0 Felhasználó és 137 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31600 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:33:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.24 csütörtök, 21:33:02
Na de hányszor?
pont mint egy nyúl...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31601 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:39:20 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.24 csütörtök, 21:28:30
Vik-vagy a szagszervíz.
ok, megkeresem. most, ha minden igaz megvan a vészüzem hiba. állandóan turbó hibát írt, az elektronika működik, másikkal is próbáltam, azzal is *** volt. leakasztottam a kart róla, és alig lehet mozgatni, úgy le van kormolódva, ráadásul egy helyen akad is. és símán a megengedett +1,5 bar fölé ment, gondolom ezért tiltott.
Kellett nekem nagyon ez a kocsi. az mk2-t már az utolsó csavarig ismertem motorikusan, valamivel csak szhopni kell
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31602 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:46:50 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.24 csütörtök, 21:39:20
ok, megkeresem. most, ha minden igaz megvan a vészüzem hiba. állandóan turbó hibát írt, az elektronika működik, másikkal is próbáltam, azzal is *** volt. leakasztottam a kart róla, és alig lehet mozgatni, úgy le van kormolódva, ráadásul egy helyen akad is. és símán a megengedett +1,5 bar fölé ment, gondolom ezért tiltott.
Kellett nekem nagyon ez a kocsi. az mk2-t már az utolsó csavarig ismertem motorikusan, valamivel csak szhopni kell
Akkor te is turbo takarítás előtt állsz, enyém is ugyan ezt csinálta anno.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31603 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:02:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.23 szerda, 21:38:52
az a cikk a matyókáék reklámozásán kívül nem sokat ér. nem kell bedőlni neki
Már az elején megbukott az elmélet hogy a mondeon nincs gázolaj hűtő....pedig van mindegyik MK3 dieselen...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31604 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:05:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.04.24 csütörtök, 22:02:32
Már az elején megbukott az elmélet hogy a mondeon nincs gázolaj hűtő....pedig van mindegyik MK3 dieselen...
Mk3ason nincs Ervin szerint.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31605 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:12:04 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.24 csütörtök, 22:05:29
Mk3ason nincs Ervin szerint.
Én meg tudom hogy van...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31606 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:13:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.24 csütörtök, 22:05:29
Mk3ason nincs Ervin szerint.
Nem biztos, hogy jól tudom.....de
Kimondott hűtő nincs, mint mk4-en.....viszont az autó hasán a gázolajcsöveken ami van "borítás" az úgy van kialakítva, hogy a menetszél hűti.......szerintem.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31607 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:18:54 »
Nem úgy hűti, h a go szűrőben van 1 "szelep" ami a túl meleg go-t visszaküldi 1 körre a csövekbe/tankba?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31608 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:25:29 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2014.04.24 csütörtök, 21:30:01
Bizony el vagy! Úgy segítesz, hogy elmondod a véleményed az adott témáról, vagy problémáról. De tudom már! Amit te mondasz azt kötelező elhinni, amit én mondok az "csak" egy vélemény.
nem kötelező, de szentírás.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31609 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:43:32 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.24 csütörtök, 22:18:54
Nem úgy hűti, h a go szűrőben van 1 "szelep" ami a túl meleg go-t visszaküldi 1 körre a csövekbe/tankba?
a szentírásság jegyében az alábbi "véleményt" fűzöm a témához.
"The return circuit sends a part of the compressed diesel liquid to the fuel tank. The
diesel discharge from rail pressure to atmospheric pressure provokes a subsantial release of heat into the fuel tank."
A lényeg: a visszafolyó ágon jelentős mennyiségű hő jut a tankba a rail és légköri nyomás kiegyenlítődése során.
Továbbá van még a szűrőben egy bimetálos "reheater" szelep, ami bizonyos hőmérséklet (<40Cfok) tartományban a szivattyú felé keringteti az üzemanyagot, segítve ezzel a hideg üzemet.
(forrás: Delphi common rail manual)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31610 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:53:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.24 csütörtök, 21:39:20
ok, megkeresem. most, ha minden igaz megvan a vészüzem hiba. állandóan turbó hibát írt, az elektronika működik, másikkal is próbáltam, azzal is *** volt. leakasztottam a kart róla, és alig lehet mozgatni, úgy le van kormolódva, ráadásul egy helyen akad is. és símán a megengedett +1,5 bar fölé ment, gondolom ezért tiltott.
Kellett nekem nagyon ez a kocsi. az mk2-t már az utolsó csavarig ismertem motorikusan, valamivel csak szhopni kell
Ervin az embered Súron!
Vigyél olyan 16-18-20 ezer Ft-ot magaddal, és legyen rá minimum 3 órád, de inkább 4, hogy ne kelljen Ervinnek kapkodnia.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31611 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:58:31 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.24 csütörtök, 22:13:48
Nem biztos, hogy jól tudom.....de
Kimondott hűtő nincs, mint mk4-en.....viszont az autó hasán a gázolajcsöveken ami van "borítás" az úgy van kialakítva, hogy a menetszél hűti.......szerintem.
Persze, hogy nincs, de az MK4 megoldása tetszik, nézek egy ilyen hűtőt...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31612 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 23:47:25 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.04.24 csütörtök, 22:58:31
Persze, hogy nincs, de az MK4 megoldása tetszik, nézek egy ilyen hűtőt...
A VW-re? Minek?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31613 Dátum:
2014.04.25 péntek, 06:32:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.24 csütörtök, 22:53:06
Ervin az embered Súron!
Vigyél olyan 16-18-20 ezer Ft-ot magaddal, és legyen rá minimum 3 órád, de inkább 4, hogy ne kelljen Ervinnek kapkodnia.
AndyA
Mire? Turbo takarításra? Az beb@szna, ha nem tudnám megcsinálni
Egyébként ő mivel foglalkozik?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.25 péntek, 06:38:08 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31614 Dátum:
2014.04.25 péntek, 06:56:16 »
Idézetet írta: lecso 88 - 2014.04.23 szerda, 18:45:10
Sziasztok, lenne egy nagy kerdesem, 2.0 tdci ghia mondeom gyorsitaskor süvít, mint allat. Nem visito hangja van, mint amikor a turbo doglodik, nem fustol, nem eszi az olajat a kocsi , kicsit log a turbo kozepe de nem veszes, nem er a falahoz. Süvito hangja van de nagyon. Teljesitmeny normalisan van. Erre kellenenek hasznalhato otletek, cooler cso bilincs stb...lehuzva, atnezve . olyan lehetseges, hogy a cooler picit lyukas valahol es attol meg megy az auto rendesen de adja ezt a versenyauto hangot ? :-)
Szia!
Nekem volt egy olyan hibajelenségem, hogy amikor kellően be volt melegedve az autó és rendesen odaléptem neki időnként süvítő hang jelentkezett a motortérből. Sokáig nem lett meg az ok. Ervin vette le a turbóm takarításra (csere lett belőle) és akkor tapasztalta, hogy az egyik szélső kipufogócsonki csavar nincs lehúzva, de a mellette levő viszont állat módon meg volt tépve. A kipuff csonk alatt itömítésen látszott, hogy van kifújás nyom.
Amikor kellően forró volt ott minden és a tőcsavarok is nyúltak egy kicsit, akkor kifújt, ha már egy kicsit hűlt a blokk akkor már nem.
Bontott takarított TDCI turbó, új tömítés és azóta ez a jelenség nem is jött elő.
Csak tipp
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31615 Dátum:
2014.04.25 péntek, 07:02:32 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.24 csütörtök, 22:43:32
Továbbá van még a szűrőben egy bimetálos "reheater" szelep, ami bizonyos hőmérséklet (<40Cfok) tartományban a szivattyú felé keringteti az üzemanyagot, segítve ezzel a hideg üzemet.
(forrás: Delphi common rail manual)
Ez a szűrőben lévő szelep érdekelne, hogy mire való pontosan. TDDI-mben üa szivattyút kellett cserélnem, azóta hallom, hogy "lefúj", átereszt ez a szelep. Volt, hogy már kivettem a szűrőt, kicsit meg lett kocogtatva, utána napogik csönd lett, majd kezdte előlről. Szűrőt még nem cseréltem, mert ez egy, az üa szivattyú csere előtt nem sokkal beépített szűrő, ami a régi szivattyúval rendben volt.
Csak felvetés. Nem lehett, hogy az új szivattyú kicsit izmossabb és ez mint egy biszti szelep lefúj, korlátozva a szűrőben lévő nyomást?
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31616 Dátum:
2014.04.25 péntek, 07:45:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.25 péntek, 06:32:24
Mire? Turbo takarításra? Az beb@szna, ha nem tudnám megcsinálni
Egyébként ő mivel foglalkozik?
Turbotakarítással...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31617 Dátum:
2014.04.25 péntek, 08:35:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.04.24 csütörtök, 22:58:31
Persze, hogy nincs, de az MK4 megoldása tetszik, nézek egy ilyen hűtőt...
A listaára 17e ft, szóval nem olyan vészes, meg tök lapos, simán elfér az egy mk3-ason is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31618 Dátum:
2014.04.25 péntek, 09:23:38 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.25 péntek, 08:35:50
A listaára 17e ft, szóval nem olyan vészes, meg tök lapos, simán elfér az egy mk3-ason is...
Van valami kép róla, hogyan néz ki?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31619 Dátum:
2014.04.25 péntek, 09:25:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.25 péntek, 09:23:38
Van valami kép róla, hogyan néz ki?
AndyA
http://www.ebay.de/itm/Ford-S-MAX-Galaxy-2006-CA1-Diesel-Kraftstoffkuehler-1448707-Kuehler-Kraftstoff-/171159411081?nma=true&si=9y24GEIRYm6ieR6ClK70qRE2%252Brw%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31620 Dátum:
2014.04.25 péntek, 12:18:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.25 péntek, 08:35:50
A listaára 17e ft, szóval nem olyan vészes, meg tök lapos, simán elfér az egy mk3-ason is...
Bontóban valami francia dízel autóról ...... biztos olcsón adják, mert egyébként nem keresett dolog.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31621 Dátum:
2014.04.25 péntek, 12:36:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.25 péntek, 09:23:38
Van valami kép róla, hogyan néz ki?
AndyA
Aztán minek ez az mk3-ra? Az üzemanyag optimális hőmérséklete 40-50Cfok között van ezeknél a motoroknál és ezt elvileg tudja is a rendszer biztosítani.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31622 Dátum:
2014.04.25 péntek, 12:38:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.25 péntek, 12:36:23
Aztán minek ez az mk3-ra? Az üzemanyag optimális hőmérséklete 40-50Cfok között van ezeknél a motoroknál és ezt elvileg tudja is a rendszer biztosítani.
Így van.
Ha szükséges lenne, akkor bizonyára a gyártó is felszögelt volna egyet az aljára.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31623 Dátum:
2014.04.25 péntek, 12:40:59 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.25 péntek, 12:38:27
Így van.
Ha szükséges lenne, akkor bizonyára a gyártó is felszögelt volna egyet az aljára.
Ja-ja. A Ford híres arról, hogy amire szükség van azt beszerli...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31624 Dátum:
2014.04.25 péntek, 12:42:49 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.25 péntek, 12:40:59
Ja-ja. A Ford híres arról, hogy amire szükség van azt beszerli...
Talán nem mennek el nélküle a 3-as dízelek több százezret?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31625 Dátum:
2014.04.25 péntek, 12:52:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.25 péntek, 12:40:59
Ja-ja. A Ford híres arról, hogy amire szükség van azt beszerli...
Most miért? A tiedben nem volt pl. kormány?
(Az persze kérdés lehet, hogy a ford elvárt minőségéhez képest eleget költöttek-e a fejlesztésre, tesztelésre, mikor a CR rendszert ráépítettek az addig adagolós motorra ld: generátor segédszíj rendszer)
Szerencsére az üa. hőmérséklet idáig nem okozott problémát, szemben egy pár egyéb tétellel.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31626 Dátum:
2014.04.25 péntek, 12:52:48 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.25 péntek, 12:42:49
Talán nem mennek el nélküle a 3-as dízelek több százezret?
Nem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31627 Dátum:
2014.04.25 péntek, 12:57:03 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.25 péntek, 12:52:48
Nem.
De!
Nem a hűtő hiány miatt szharok......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31628 Dátum:
2014.04.25 péntek, 12:57:42 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.25 péntek, 12:57:03
De!
Nem a hűtő hiány miatt szharok......
Mi megy legelőször tönkre és vágja haza a cr rendszerben a többi alkatrészt? A nagynyomású...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31629 Dátum:
2014.04.25 péntek, 12:59:56 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.25 péntek, 12:57:42
Mi megy legelőször tönkre és vágja haza a cr rendszerben a többi alkatrészt? A nagynyomású...
De nem a hűtő hiánya miatt, wazze......hanem azért mert egy delphi, önpusztító konstrukció.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31630 Dátum:
2014.04.25 péntek, 13:02:26 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.25 péntek, 12:59:56
De nem a hűtő hiánya miatt, wazze......hanem azért mert egy delphi, önpusztító konstrukció.
Hát nem tudom... Részben értem ezt magas hőfokú üzemanyag kárt okoz teóriát.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blukacs1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31631 Dátum:
2014.04.25 péntek, 13:05:02 »
Sziasztok!
EGR csere után most p132A hibakódom van
elvileg turbó elektronika megint
(( a szerelő szerint okozhatja a turbónyomás érzékelő is ami a csóben van a fém betétben van. Ez lehetséges?
Üdv B
Naplózva
06-20-930-24-85
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31632 Dátum:
2014.04.25 péntek, 13:06:52 »
Idézetet írta: blukacs1 - 2014.04.25 péntek, 13:05:02
Sziasztok!
EGR csere után most p132A hibakódom van
elvileg turbó elektronika megint
(( a szerelő szerint okozhatja a turbónyomás érzékelő is ami a csóben van a fém betétben van. Ez lehetséges?
Üdv B
A MAP szenzor?
Miért cseréltek EGR-t, ha turbóelektronika hibakódod van?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blukacs1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31633 Dátum:
2014.04.25 péntek, 13:11:31 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.25 péntek, 13:06:52
A MAP szenzor?
Miért cseréltek EGR-t, ha turbóelektronika hibakódod van?
mert előtte p0401 hibakódot olvastak ki... most meg a p132A
Naplózva
06-20-930-24-85
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31634 Dátum:
2014.04.25 péntek, 13:15:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.25 péntek, 13:02:26
Hát nem tudom... Részben értem ezt magas hőfokú üzemanyag kárt okoz teóriát.
Ezt lehet(ne) is érteni, csak valójában nem magas a hőfok.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31635 Dátum:
2014.04.25 péntek, 13:17:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.25 péntek, 13:02:26
Hát nem tudom... Részben értem ezt magas hőfokú üzemanyag kárt okoz teóriát.
De nem magas a hőmérséklet. Max 50fok.
Egyszer megnéztem autópályás menet során, és nem volt melegebb. Es a gyári leírás szerint is jó ez így.
Ha megis, akkor valami sz@r.
A psa tdci-knél várhatóan a magasabb befecskendezési nyomás miatt magasabb a visszafolyó ág hőmérséklete, ahova már tényleg kellhet hűtő.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31636 Dátum:
2014.04.25 péntek, 13:18:25 »
Idézetet írta: blukacs1 - 2014.04.25 péntek, 13:11:31
mert előtte p0401 hibakódot olvastak ki... most meg a p132A
Értem.....ha van egy hibakód bármire akkor azt cserélni kell.
Inkább az okát kellene megkeresni és azt az alkatrészt cserélni/javítani ami tényleg hibás.
EGR hibakódja a fórumon szerintem (majdnem) minden dízel tulajdonosnak van ami nem okoz semmi problémát azon kívül, hogy néhány autónál (EU4) törölni kell a hibakódot.
Most milyen rendellenességeket tapasztalsz? Nem megy az autó?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31637 Dátum:
2014.04.25 péntek, 13:18:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.24 csütörtök, 21:28:22
Vik, szakszervíz.
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.24 csütörtök, 21:28:30
Vik-vagy a szagszervíz.
Valaki meg is tudná adni a számát, hogy ezügyben beszéljek vele?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31638 Dátum:
2014.04.25 péntek, 13:21:37 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.04.25 péntek, 13:18:48
Valaki meg is tudná adni a számát, hogy ezügyben beszéljek vele?
Ment pü.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blukacs1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31639 Dátum:
2014.04.25 péntek, 13:26:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.25 péntek, 13:18:25
Értem.....ha van egy hibakód bármire akkor azt cserélni kell.
Inkább az okát kellene megkeresni és azt az alkatrészt cserélni/javítani ami tényleg hibás.
EGR hibakódja a fórumon szerintem (majdnem) minden dízel tulajdonosnak van ami nem okoz semmi problémát azon kívül, hogy néhány autónál (EU4) törölni kell a hibakódot.
Most milyen rendellenességeket tapasztalsz? Nem megy az autó?
villogó ízzítás jelző vészüzem turbó kikapcs
Naplózva
06-20-930-24-85
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31640 Dátum:
2014.04.25 péntek, 13:28:10 »
Idézetet írta: blukacs1 - 2014.04.25 péntek, 13:26:03
villogó ízzítás jelző vészüzem turbó kikapcs
nekem hasonló probléma volt, mondjuk 132b-t írt, állandóan túltöltött. a motor mozgott, de leakasztva róla a geo karját, az már nem annyira. most folyik a puccantás.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31641 Dátum:
2014.04.25 péntek, 13:34:55 »
Idézetet írta: blukacs1 - 2014.04.25 péntek, 13:26:03
villogó ízzítás jelző vészüzem turbó kikapcs
Az a turbóelektronika miatt lesz....EGR miatt nem hallottam még vészüzemről. Az elektronika meg valószínű, hogy a turbógeometria lekormolódása miatt "akad", ezért a hibakód és vészüzem.....minél előbb ki kell takarítani a turbót, mert tönkre fog menni miatta az elektronika.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blukacs1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31642 Dátum:
2014.04.25 péntek, 14:00:37 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.25 péntek, 13:34:55
Az a turbóelektronika miatt lesz....EGR miatt nem hallottam még vészüzemről. Az elektronika meg valószínű, hogy a turbógeometria lekormolódása miatt "akad", ezért a hibakód és vészüzem.....minél előbb ki kell takarítani a turbót, mert tönkre fog menni miatta az elektronika.
A szerelő azt mondta hogy nem akad finoman jár a rudazat vagy az így nem megállapítható ? bocs a hülye kérdésekért de már nagyon telke a púpom
Naplózva
06-20-930-24-85
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31643 Dátum:
2014.04.25 péntek, 15:06:23 »
Idézetet írta: blukacs1 - 2014.04.25 péntek, 14:00:37
A szerelő azt mondta hogy nem akad finoman jár a rudazat vagy az így nem megállapítható ? bocs a hülye kérdésekért de már nagyon telke a púpom
ha leakasztja róla a kart, akkor meg lehet állapítani. 2 ujjal fogva símán kell mozognia a 2 végállásig
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31644 Dátum:
2014.04.25 péntek, 20:44:28 »
Helló.Eladó lett a 2,2 tdci mondeom ha valakit érdekel.S-maxot szeretnék venni.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
rinya25
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31645 Dátum:
2014.04.25 péntek, 21:25:40 »
Szép estét mindenkinek. Régen regisztráltam már itt és nem sokat írtam mindez még tavaly októberben volt amikor is autóvásárlás előtt álltam. Tavaly októberben vettem egy Ford Mondeo 2.0 tdci -t 2004 évjáratú N7Ba motorkódú gépkocsit, és kb. 1 hónapja, és a vásárlástól kb. 4000 km. problémamentes út megtétele után a segítségeteket szeretném kérni a következőkben.
A hibajelenségek a következők folyamatos állandó sebesség tartása mellett melett rángat, és finoman hullámzik, valamint alapjáraton enyhén egyelletlenül jár a motor és a motor dinamikája is érezhetően gyengébb lett valamint kicsit füstöl /feketén/. Voltam Ford szervíben ahol azt mondták, hogy a kompresszió tökéletes, 3 porlasztó gyenge, valamint vagy a magasnyomású szivattyúm, vagy annak a vezérlő szelepje rossz, és az EGR szelep sem működik valami fényesen, de hibakódot nem találtak, és visszajelzést sem észleltem használat során sem. Ezt követően összedobtak egy gyors árajánlatot kb. 450.000 ft javításról, majd eljöttem.
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy milyen alternatívák vannak ennek a problémák orvoslására. Természetesen nem szervízes árban mert sajna egyszerű bérből élő ember vagyok és akkor a garázsban fog maradni, hogyha ez csak ilyen áron orvosolható. Egyébként Pest megyében lakom.
Segítségteket előre is köszönöm, és szép estét mindenkinek.
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31646 Dátum:
2014.04.25 péntek, 21:27:23 »
Idézetet írta: blukacs1 - 2014.04.25 péntek, 13:26:03
villogó ízzítás jelző vészüzem turbó kikapcs
Jo estet! Ha jol ertem veszuzemben kikapcsol a turbo?
Akkor miert megy tovabb rendesen fust nelkul?
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31647 Dátum:
2014.04.25 péntek, 21:31:48 »
Idézetet írta: rinya25 - 2014.04.25 péntek, 21:25:40
Szép estét mindenkinek. Régen regisztráltam már itt és nem sokat írtam mindez még tavaly októberben volt amikor is autóvásárlás előtt álltam. Tavaly októberben vettem egy Ford Mondeo 2.0 tdci -t 2004 évjáratú N7Ba motorkódú gépkocsit, és kb. 1 hónapja, és a vásárlástól kb. 4000 km. problémamentes út megtétele után a segítségeteket szeretném kérni a következőkben.
A hibajelenségek a következők folyamatos állandó sebesség tartása mellett melett rángat, és finoman hullámzik, valamint alapjáraton enyhén egyelletlenül jár a motor és a motor dinamikája is érezhetően gyengébb lett valamint kicsit füstöl /feketén/. Voltam Ford szervíben ahol azt mondták, hogy a kompresszió tökéletes, 3 porlasztó gyenge, valamint vagy a magasnyomású szivattyúm, vagy annak a vezérlő szelepje rossz, és az EGR szelep sem működik valami fényesen, de hibakódot nem találtak, és visszajelzést sem észleltem használat során sem. Ezt követően összedobtak egy gyors árajánlatot kb. 450.000 ft javításról, majd eljöttem.
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy milyen alternatívák vannak ennek a problémák orvoslására. Természetesen nem szervízes árban mert sajna egyszerű bérből élő ember vagyok és akkor a garázsban fog maradni, hogyha ez csak ilyen áron orvosolható. Egyébként Pest megyében lakom.
Segítségteket előre is köszönöm, és szép estét mindenkinek.
elsőre végignézném a turbócsöveket + kipucolnám az egrt szivósort és a az egrt le is dugóznám!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31648 Dátum:
2014.04.25 péntek, 21:33:00 »
Idézetet írta: rinya25 - 2014.04.25 péntek, 21:25:40
Szép estét mindenkinek. Régen regisztráltam már itt és nem sokat írtam mindez még tavaly októberben volt amikor is autóvásárlás előtt álltam. Tavaly októberben vettem egy Ford Mondeo 2.0 tdci -t 2004 évjáratú N7Ba motorkódú gépkocsit, és kb. 1 hónapja, és a vásárlástól kb. 4000 km. problémamentes út megtétele után a segítségeteket szeretném kérni a következőkben.
A hibajelenségek a következők folyamatos állandó sebesség tartása mellett melett rángat, és finoman hullámzik, valamint alapjáraton enyhén egyelletlenül jár a motor és a motor dinamikája is érezhetően gyengébb lett valamint kicsit füstöl /feketén/. Voltam Ford szervíben ahol azt mondták, hogy a kompresszió tökéletes, 3 porlasztó gyenge, valamint vagy a magasnyomású szivattyúm, vagy annak a vezérlő szelepje rossz, és az EGR szelep sem működik valami fényesen, de hibakódot nem találtak, és visszajelzést sem észleltem használat során sem. Ezt követően összedobtak egy gyors árajánlatot kb. 450.000 ft javításról, majd eljöttem.
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy milyen alternatívák vannak ennek a problémák orvoslására. Természetesen nem szervízes árban mert sajna egyszerű bérből élő ember vagyok és akkor a garázsban fog maradni, hogyha ez csak ilyen áron orvosolható. Egyébként Pest megyében lakom.
Segítségteket előre is köszönöm, és szép estét mindenkinek.
Az EGR szelepet le kell dugózni és nem lesz vele gondod. Ha gyorsítás közben füstöl feketén az lehet egy lyukas turbócső miatt is.
Nem kizárt, hogy már nem tökéletes az üzemanyagrenszered, de nagyobb baja lenne azt észrevetted volna.....villogó izzításjelző, leállás.....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31649 Dátum:
2014.04.25 péntek, 21:33:39 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.04.25 péntek, 21:27:23
Jo estet! Ha jol ertem veszuzemben kikapcsol a turbo?
Akkor miert megy tovabb rendesen fust nelkul?
Neki a vészüzem a turbó hibája miatt van. Nem minden vészüzemben kapcsol ki gondolom
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
626
627
628
629
630
631
632
[
633
]
634
635
636
637
638
639
640
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ