Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:03:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 625 626 627 628 629 630 631 [632] 633 634 635 636 637 638 639 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684971 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #31550 Dátum: 2014.04.22 kedd, 10:13:09 »

Hát jó...Smiley
Budapest, Óbuda, de jövök megyek a városban.
Apropó, nagy bajt okozhat ha óvatosan is, de hasznàlom?

Csak amennyit nagyon muszáj, de inkább annyit se. Hétvégén Óbudán tudok segíteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31551 Dátum: 2014.04.22 kedd, 10:20:35 »

Hát jó...Smiley
Budapest, Óbuda, de jövök megyek a városban.
Apropó, nagy bajt okozhat ha óvatosan is, de hasznàlom?

Látod így könnyebb....AndyA már fel is ajánlotta a hétvégi segítséget.  eljen
A turbócsöveket nem nehéz megnézni....az EGR alatti a szokott a legsűrűbben elpukkanni....ez az: http://mondeo.hu/index.php?topic=17218.0
A lyukat/repedést nem mindig lehet látni a turbócsövön....viszont, ha kifúj akkor körülötte jó eséllyel olajos lesz minden.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ruby
Vendég
« Új hozzászólás #31552 Dátum: 2014.04.22 kedd, 10:32:59 »

Köszönöm!
Sajnos az a bajom, hogy a kocsit használnom kell, ezért gyorsan kell cselekednem.
Nem tudom megvárni a hétvègét:(
Naplózva
ruby
Vendég
« Új hozzászólás #31553 Dátum: 2014.04.22 kedd, 17:44:40 »

Sikerült megtalálnom egy szép nagy lyukat a turbócsövön.
Holnap cserélik is. Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31554 Dátum: 2014.04.22 kedd, 17:49:35 »

Sikerült megtalálnom egy szép nagy lyukat a turbócsövön.
Holnap cserélik is. Köszönöm a segítséget!

 eljen
Az EGR alatti cső volt?
Ha még nincs dugózva az EGR-ed akkor azt sem árt megcsinálni egy szívósor tisztítással együtt.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31555 Dátum: 2014.04.22 kedd, 20:27:54 »

Sziasztok! Nekem is el van repedve az egr alatti cső. A gyengeségen kívül okoz mást is?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31556 Dátum: 2014.04.22 kedd, 20:34:06 »

Sziasztok! Nekem is el van repedve az egr alatti cső. A gyengeségen kívül okoz mást is?

Ci lett végül?
Gyengeség, füst, magasabb fogyi....azért nagyon sokáig ne használd így.  Amíg nem cseréled legalább tekerd be valami szövet erősítésű ragasztószalaggal (Duct-tape).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #31557 Dátum: 2014.04.22 kedd, 20:34:17 »

Sziasztok! Nekem is el van repedve az egr alatti cső. A gyengeségen kívül okoz mást is?
kormol az autó,és a turbónak sem jó hosszútávon.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31558 Dátum: 2014.04.22 kedd, 20:36:11 »

Ci lett végül?
Gyengeség, füst, magasabb fogyi....azért nagyon sokáig ne használd így.  Amíg nem cseréled legalább tekerd be valami szövet erősítésű ragasztószalaggal (Duct-tape).
nem feltétlen

(2002/05 utáni di-n is olyan a csövezés)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31559 Dátum: 2014.04.22 kedd, 20:36:35 »

kormol az autó,és a turbónak sem jó hosszútávon.....
rövid távon sem annyira 20km-nél többet nem mennék úgy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31560 Dátum: 2014.04.22 kedd, 20:37:58 »

Ci lett végül?
Gyengeség, füst, magasabb fogyi....azért nagyon sokáig ne használd így.  Amíg nem cseréled legalább tekerd be valami szövet erősítésű ragasztószalaggal (Duct-tape).
Igen az lett. Vannak problémák, de olcsó volt. Az egr alatti csőnél kifúj, azt látom. Ír valami egr hibakódot, meg frp szenzor hibát. És nekem a másikhoz képest elég gyorsan ejti a fordulatot
Használni nem akarom amíg nem lesz kész. Még megvan a régi, addig ezt rendberakom
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #31561 Dátum: 2014.04.22 kedd, 20:40:13 »

Igen,szerintem ugyanaz a motor koppra benne Smiley

Köszi!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31562 Dátum: 2014.04.22 kedd, 20:43:33 »

Igen az lett. Vannak problémák, de olcsó volt. Az egr alatti csőnél kifúj, azt látom. Ír valami egr hibakódot, meg frp szenzor hibát. És nekem a másikhoz képest elég gyorsan ejti a fordulatot
Használni nem akarom amíg nem lesz kész. Még megvan a régi, addig ezt rendberakom

Gratula!  taps
EGR kóddal nem nagyon kell foglalozni...dugózd le.  Az frp szenzor az már lehet bajosabb lesz... szomoru1
Lőrinci autósboltban árulnak erősített EGR alatti csövet.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31563 Dátum: 2014.04.22 kedd, 21:17:35 »

Gratula!  taps
EGR kóddal nem nagyon kell foglalozni...dugózd le.  Az frp szenzor az már lehet bajosabb lesz... szomoru1
Lőrinci autósboltban árulnak erősített EGR alatti csövet.
előfordulhat, hogy esetleg pont egy dugózás miatt dob hibakódot?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #31564 Dátum: 2014.04.22 kedd, 21:19:31 »

előfordulhat, hogy esetleg pont egy dugózás miatt dob hibakódot?

Euro-4-es, DPF-es motornál igen, és néha bedobja az Euro-3-asnál is, pedig ott elvileg nem tehetné. Nekem 140 ezertől, amikor megvettem, az eddigi 100 ezer km alatt az első 15-ben csinálta, azután leszokott róla, és nem csinálta soha többet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #31565 Dátum: 2014.04.23 szerda, 10:11:30 »

Euro-4-es, DPF-es motornál igen, és néha bedobja az Euro-3-asnál is, pedig ott elvileg nem tehetné. Nekem 140 ezertől, amikor megvettem, az eddigi 100 ezer km alatt az első 15-ben csinálta, azután leszokott róla, és nem csinálta soha többet.

AndyA
EURO4 DPF nélküli motornál is dobálja nekem, de csak ritkán (kb havonta 1x)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #31566 Dátum: 2014.04.23 szerda, 15:25:36 »

Ma járt Fordéknál, rádugták a számítógépre és meg is poharazták, semmi hibakód, működik rendesen minden. A pici szivárgás az egyik henger tetején szerintük nem lehet gond. Kaptam tőlük Autochem 232-es "dízel rendszer védelmet" hogy öntsem a tankba következő tankoláskor.  Huh? Kicsit félek így külföldre indulni egy hónap múlva.  szomoru1

Az üzemanyag szűrőt amúgy kell légteleníteni? Mikor még egy hónapja bordásszíjat cseréltek levették és kifolyt belőle sok de nem töltötték fel utána. Ilyesmi okozhat levegősödést?

Nem jó ötlet úgy elindítani a motort, hogy a GO-szűrő nincs feltöltve, mert a CR szivattyú így előbb levegőt szív, és mivel egyedül a GO ad neki kenést, viszonylag rossz ötlet üresen járatni. Ha a szűrő nem teljesen üres, az azért kicsit más, mint egy "száraz", vadi új szűrő, de akkor is.

Amúgy nem kell légteleníteni, "magától" megcsinálja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31567 Dátum: 2014.04.23 szerda, 15:35:11 »

Nem jó ötlet úgy elindítani a motort, hogy a GO-szűrő nincs feltöltve, mert a CR szivattyú így előbb levegőt szív, és mivel egyedül a GO ad neki kenést, viszonylag rossz ötlet üresen járatni. Ha a szűrő nem teljesen üres, az azért kicsit más, mint egy "száraz", vadi új szűrő, de akkor is.

Amúgy nem kell légteleníteni, "magától" megcsinálja.

AndyA

Kicsit ez túl van lihegve... Élete során nagyon sok levegő megy át a szivattyún...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31568 Dátum: 2014.04.23 szerda, 18:00:39 »

Kicsit ez túl van lihegve... Élete során nagyon sok levegő megy át a szivattyún...
Úgy igaz!  eljen....ahogy a minap napvilágot látott cikk is, melyben elmagyarázták, hogy víz akkor kerül a tankba, ha kevés üzemanyaggal járunk.  eplus2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
lecso 88
Vendég
« Új hozzászólás #31569 Dátum: 2014.04.23 szerda, 18:45:10 »

Sziasztok, lenne egy nagy kerdesem, 2.0 tdci ghia mondeom gyorsitaskor süvít, mint allat. Nem visito hangja van, mint amikor a turbo doglodik, nem fustol, nem eszi az olajat a kocsi , kicsit log a turbo kozepe de nem veszes, nem er a falahoz. Süvito hangja van de nagyon.  Teljesitmeny normalisan van. Erre kellenenek hasznalhato otletek, cooler cso bilincs stb...lehuzva, atnezve . olyan lehetseges, hogy a cooler picit lyukas valahol es attol meg megy az auto rendesen de adja ezt a versenyauto hangot  ? :-) 
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31570 Dátum: 2014.04.23 szerda, 18:46:41 »

Sziasztok, lenne egy nagy kerdesem, 2.0 tdci ghia mondeom gyorsitaskor süvít, mint allat. Nem visito hangja van, mint amikor a turbo doglodik, nem fustol, nem eszi az olajat a kocsi , kicsit log a turbo kozepe de nem veszes, nem er a falahoz. Süvito hangja van de nagyon.  Teljesitmeny normalisan van. Erre kellenenek hasznalhato otletek, cooler cso bilincs stb...lehuzva, atnezve . olyan lehetseges, hogy a cooler picit lyukas valahol es attol meg megy az auto rendesen de adja ezt a versenyauto hangot  ? :-) 

A turbó és légszűrő közötti csövet nézd meg.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
lecso 88
Vendég
« Új hozzászólás #31571 Dátum: 2014.04.23 szerda, 18:58:01 »

Na ez az ... Annak sincs semmi baja ketszer neztem mar, egyszeruen nem tudok rajonni... De koszi !
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31572 Dátum: 2014.04.23 szerda, 19:03:51 »

Sziasztok, lenne egy nagy kerdesem, 2.0 tdci ghia mondeom gyorsitaskor süvít, mint allat. Nem visito hangja van, mint amikor a turbo doglodik, nem fustol, nem eszi az olajat a kocsi , kicsit log a turbo kozepe de nem veszes, nem er a falahoz. Süvito hangja van de nagyon.  Teljesitmeny normalisan van. Erre kellenenek hasznalhato otletek, cooler cso bilincs stb...lehuzva, atnezve . olyan lehetseges, hogy a cooler picit lyukas valahol es attol meg megy az auto rendesen de adja ezt a versenyauto hangot  ? :-) 

Lyukas, törött, repedt valahol a kipufogó a turbó után.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lecso 88
Vendég
« Új hozzászólás #31573 Dátum: 2014.04.23 szerda, 19:06:46 »

Igen, mar erre is gondoltam, nem lattan komoly kormot sehol, bar tuzetesen nem neztem meg
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31574 Dátum: 2014.04.23 szerda, 21:38:52 »

Úgy igaz!  eljen....ahogy a minap napvilágot látott cikk is, melyben elmagyarázták, hogy víz akkor kerül a tankba, ha kevés üzemanyaggal járunk.  eplus2
az a cikk a matyókáék reklámozásán kívül nem sokat ér. nem kell bedőlni neki
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31575 Dátum: 2014.04.23 szerda, 23:14:27 »

Lyukas, törött, repedt valahol a kipufogó a turbó után.
rezonátornál?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31576 Dátum: 2014.04.23 szerda, 23:17:10 »

Ma járt Fordéknál, rádugták a számítógépre és meg is poharazták, semmi hibakód, működik rendesen minden. A pici szivárgás az egyik henger tetején szerintük nem lehet gond. Kaptam tőlük Autochem 232-es "dízel rendszer védelmet" hogy öntsem a tankba következő tankoláskor.  Huh? Kicsit félek így külföldre indulni egy hónap múlva.  szomoru1

Az üzemanyag szűrőt amúgy kell légteleníteni? Mikor még egy hónapja bordásszíjat cseréltek levették és kifolyt belőle sok de nem töltötték fel utána. Ilyesmi okozhat levegősödést?
Mi az hogy "pici" szivárgás? a porlasztók környékén _nem_ lehet gázolaj. A szivárgás mértékét nem tudod megítélni, mivel az anyag párolog a meleg hatására.
Az enyémen a résolajcső O-gyűrű hibája okozott átmeneti szivárgást, ami miatt vészüzem lett. És nem állt a szelepfedélen vastagon a gázolaj....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jaszkari
Vendég
« Új hozzászólás #31577 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 00:34:10 »

Mi az hogy "pici" szivárgás? a porlasztók környékén _nem_ lehet gázolaj. A szivárgás mértékét nem tudod megítélni, mivel az anyag párolog a meleg hatására.
Az enyémen a résolajcső O-gyűrű hibája okozott átmeneti szivárgást, ami miatt vészüzem lett. És nem állt a szelepfedélen vastagon a gázolaj....
Azt mondták épp csak könnyezik picit, ha ez a szivárgás okozná a leállást akkor "nem így nézne ki". Ennyit kaptam 7e Ft-ért. Kezdem minden bizalmam elveszteni a vidéki Ford szervizek "szakembereiben"...  duhos2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31578 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 02:33:12 »

Azt mondták épp csak könnyezik picit, ha ez a szivárgás okozná a leállást akkor "nem így nézne ki". Ennyit kaptam 7e Ft-ért. Kezdem minden bizalmam elveszteni a vidéki Ford szervizek "szakembereiben"...  duhos2
a rendszer alapjáraton ~230bar, teljes terhelésen 1640bar nyomáson üzemel. 2-ben középgázon kb. 700bar lehet.
Nem látom, hogy hogy tudna ilyen nyomáson "picit" könnyezni.
Az lehet, hogy kevés üzemanyag kerül ki a deklire,  de az azért van, mert az ecu a nem megfelelő nyomásviszonyok (vártnál nagyobb nyomásesés a szivárgás miatt) miatt azonnal lecsökkenti a üzemanyag rail nyomását.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31579 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 06:18:37 »

Az enyémen a résolajcső O-gyűrű hibája okozott átmeneti szivárgást, ami miatt vészüzem lett. És nem állt a szelepfedélen vastagon a gázolaj....
Ez érdekes. Nem mindegy, hogy a résolaj a tank felé megy vissza, vagy a szelepfedélre csöpög, ha a visszafolyóágban van? Mármint persze nem mindegy, mert akkor nincs gané a motoron, csak furcsa, hogy ezért is vészüzem van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31580 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 06:55:40 »

Ez érdekes. Nem mindegy, hogy a résolaj a tank felé megy vissza, vagy a szelepfedélre csöpög, ha a visszafolyóágban van? Mármint persze nem mindegy, mert akkor nincs gané a motoron, csak furcsa, hogy ezért is vészüzem van
Nekem is fura, mert a poharazásnál is előfordul szivárgás, és mégsem teszi vész módba.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #31581 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 07:26:17 »

a rendszer alapjáraton ~230bar, teljes terhelésen 1640bar nyomáson üzemel. 2-ben középgázon kb. 700bar lehet.
Nem látom, hogy hogy tudna ilyen nyomáson "picit" könnyezni.
Az lehet, hogy kevés üzemanyag kerül ki a deklire,  de az azért van, mert az ecu a nem megfelelő nyomásviszonyok (vártnál nagyobb nyomásesés a szivárgás miatt) miatt azonnal lecsökkenti a üzemanyag rail nyomását.


Ez volt nekem a 230-260 helyett majdnem 400 bar, amikor az egyik csúcsom úgy beragadt, hogy bemelegedésig alapjáraton gyakorlatilag nem szállított, egy másik meg csak félig.

Azután kapott Liqui Moly tisztítókúrát, és meggyógyult. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31582 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:38:55 »

Ez érdekes. Nem mindegy, hogy a résolaj a tank felé megy vissza, vagy a szelepfedélre csöpög, ha a visszafolyóágban van? Mármint persze nem mindegy, mert akkor nincs gané a motoron, csak furcsa, hogy ezért is vészüzem van
Alapvetően mindegy, de a nyomásesést méri az ecu a befecskendezés során, és ha ez túl nagy, akkor van vészüzem. Tehát a vészüzemet az is kiválthatja, ha máshol ereszt a magas-vagy alacsonynyomású szakasz.
Azért jó indikátor a resolajcső-porlasztó csatlakozásnál levő O-gyűrű, mert előírás szerint ez a rész bontás után cserélendő, és ha mégsem teszik, ez szokott a vége lenni (enyémen is ez történt, igaz kb 10eKm után, hideg időben, bemelegedő motornál)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31583 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:42:51 »

Nekem is fura, mert a poharazásnál is előfordul szivárgás, és mégsem teszi vész módba.
Terheletlen motornál poharaznak (elvileg többféle  fordulatszám mellett), ilyenkor alacsonyabb a nyomás a rail-ban
A poharazás maga az irányított szivárgás  vigyor3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31584 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 11:48:06 »

Terheletlen motornál poharaznak (elvileg többféle  fordulatszám mellett), ilyenkor alacsonyabb a nyomás a rail-ban
A poharazás maga az irányított szivárgás  vigyor3
Köszi az infót!  szomoru1 Ezt azért talán magamtól is tudom. Csak a kérdés nem ez volt, hanem az, hogy a résolaj szivárgás miatt kerülhet-e vészüzembe az autó. Véleményem és gyakorlati tapasztalatom, hogy NEM!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31585 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 17:36:45 »

Köszi az infót!  szomoru1 Ezt azért talán magamtól is tudom. Csak a kérdés nem ez volt, hanem az, hogy a résolaj szivárgás miatt kerülhet-e vészüzembe az autó. Véleményem és gyakorlati tapasztalatom, hogy NEM!
Ezen össze nem veszünk. Smiley
Én a saját autómon jelentkezett hiba (gyakorlati tapasztalat) alapján írom, amit írok. A vonatkozó tapasztalataid megosztása nélkül csak véleménynek jó amit írsz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31586 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 17:48:01 »

A vonatkozó tapasztalataid megosztása nélkül csak véleménynek jó amit írsz.
Miért? Látsz itt olyan postot is, ami nem vélemény?  smile
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #31587 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:07:10 »

Miért? Látsz itt olyan postot is, ami nem vélemény?  smile
falbav  falbav  falbav
ja bocs, én kérek elnézést a helyzet félreértelmezéséért. El vagyok tévedve.
Azt hittem, a legjobb tudásunk mentén igyekszünk segíteni egymásnak.
 falbav  falbav    falbav
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31588 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:15:45 »

Nektek is nagyon gyorsan esik a fordulat váltáskor? mire átkapcsolom a következő sebességbe, majdnem 1000-nél van. olyan, mintha nem lenne lendkerék
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31589 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:19:00 »

Nektek is nagyon gyorsan esik a fordulat váltáskor? mire átkapcsolom a következő sebességbe, majdnem 1000-nél van. olyan, mintha nem lenne lendkerék
ha 1500nál váltok akkor nekem is én 2-2200 nál váltok akkor max1800ig esik le
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31590 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:21:55 »

ha 1500nál váltok akkor nekem is én 2-2200 nál váltok akkor max1800ig esik le

nekem akár 2500-ról is azonnal visszaesik
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #31591 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:26:58 »

nekem akár 2500-ról is azonnal visszaesik
pedig azt az sw-nek kell tudni.lehet csippelve volt.nem ártana 1 sw frissítés.kb 5e ft....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #31592 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:27:57 »

pedig azt az sw-nek kell tudni.lehet csippelve volt.nem ártana 1 sw frissítés.kb 5e ft....
és ki tudja megnézni? vagy megcsinálni?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31593 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:28:22 »

és ki tudja megnézni? vagy megcsinálni?

Vik, szakszervíz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #31594 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:28:30 »

és ki tudja megnézni? vagy megcsinálni?
Vik-vagy a szagszervíz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31595 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:29:23 »

Vik-vagy a szagszervíz.

Lassúphöcs.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31596 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:30:01 »

falbav  falbav  falbav
ja bocs, én kérek elnézést a helyzet félreértelmezéséért. El vagyok tévedve.
Azt hittem, a legjobb tudásunk mentén igyekszünk segíteni egymásnak.
 falbav  falbav    falbav
Bizony el vagy! Úgy segítesz, hogy elmondod a véleményed az adott témáról, vagy problémáról.  De tudom már! Amit te mondasz azt kötelező elhinni, amit én mondok az "csak" egy vélemény.  Wink
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31597 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:31:04 »

nekem akár 2500-ról is azonnal visszaesik
az érdekes
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #31598 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:32:03 »

Lassúphöcs.  laugh
te meg 8 másodperc alatt elsülsz vakker..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31599 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 21:33:02 »

te meg 8 másodperc alatt elsülsz vakker..... eplus2

Na de hányszor?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 625 626 627 628 629 630 631 [632] 633 634 635 636 637 638 639 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.