Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 23:01:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
634
635
636
637
638
639
640
[
641
]
642
643
644
645
646
647
648
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14667357 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32000 Dátum:
2014.05.14 szerda, 16:10:27 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.14 szerda, 16:09:49
Én is úgy értettem. Szóval
Csak nem úgy írtad.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32001 Dátum:
2014.05.14 szerda, 16:10:54 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.14 szerda, 16:05:36
NAV-osban nincs ilyen?
NAV-os? Nem értem....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32002 Dátum:
2014.05.14 szerda, 16:23:09 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.14 szerda, 16:01:56
A motorvezérlőnek küld kamu adatokat.....mintha rendesen működne az EGR.
Az EGR rendesen működik. Csak a dugózás miatt nem változik a MAF értéke az EGR nyitás függvényében.
Ezt a változást szimulálja a kütyü.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32003 Dátum:
2014.05.14 szerda, 16:31:23 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.14 szerda, 16:05:36
NAV-osban nincs ilyen?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32004 Dátum:
2014.05.14 szerda, 16:53:22 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.14 szerda, 16:10:54
NAV-os? Nem értem....
Motorvezérlő a NAV, te meg az EGR.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32005 Dátum:
2014.05.14 szerda, 16:57:04 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.14 szerda, 16:53:22
Motorvezérlő a NAV, te meg az EGR.
Közben leesett.
Arra kell egy jó könyvelő....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32006 Dátum:
2014.05.14 szerda, 17:37:15 »
Sziasztok!
Több mint egy év gondtalan de füstölgős és kicsit traktorhangú utazgatás után pár napja történt, hogy indulás után nem sokkal kigyulladt az izzításjelző. Nem villogott, folyamatosan világított. Az asszony ment vele, persze elfelejtette mondani, csak ma jutott eszébe, amikor mondtam neki, hogy kell ablakmosót betölteni, mert világít.
Szóval nem villogott, hanem világított és azt mondta, hogy elment a kocsi ereje. Félreállt, leállította, újraindította és azóta nem jelentkezett a hiba (vagy 120 km biztos belement azóta). Van kínai Bluetooth-os elm327-em és androidos progi (fizetős és ingyenes is) de mindegyik azt írja, hogy nincs hibakód (az opelemnél is, bár ott lenne ok hibakódra). Keresztül kasul próbálkoztam mindkét programmal, nyomogattam, nézegettem az értékeket és egy alkalommal elkezdett villogni a malacfarok. Végig a garázy előtt állt, nem mentem vele. Leállítottam, újra indítottam többször is de a malacfarok villogás nem jött vissza. Kérdés, hogy most mi van. Döglődik valamelyik injektor van mifene történt?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32007 Dátum:
2014.05.14 szerda, 17:39:22 »
Idézetet írta: ntamas - 2014.05.14 szerda, 17:37:15
Sziasztok!
Több mint egy év gondtalan de füstölgős és kicsit traktorhangú utazgatás után pár napja történt, hogy indulás után nem sokkal kigyulladt az izzításjelző. Nem villogott, folyamatosan világított. Az asszony ment vele, persze elfelejtette mondani, csak ma jutott eszébe, amikor mondtam neki, hogy kell ablakmosót betölteni, mert világít.
Szóval nem villogott, hanem világított és azt mondta, hogy elment a kocsi ereje. Félreállt, leállította, újraindította és azóta nem jelentkezett a hiba (vagy 120 km biztos belement azóta). Van kínai Bluetooth-os elm327-em és androidos progi (fizetős és ingyenes is) de mindegyik azt írja, hogy nincs hibakód (az opelemnél is, bár ott lenne ok hibakódra). Keresztül kasul próbálkoztam mindkét programmal, nyomogattam, nézegettem az értékeket és egy alkalommal elkezdett villogni a malacfarok. Végig a garázy előtt állt, nem mentem vele. Leállítottam, újra indítottam többször is de a malacfarok villogás nem jött vissza. Kérdés, hogy most mi van. Döglődik valamelyik injektor van mifene történt?
Nézd meg laptop + forscan kombinációval is. A forscan többet "lát", mint a droidos programok.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32008 Dátum:
2014.05.14 szerda, 17:50:36 »
Idézetet írta: ntamas - 2014.05.14 szerda, 17:37:15
Sziasztok!
Több mint egy év gondtalan de füstölgős és kicsit traktorhangú utazgatás után pár napja történt, hogy indulás után nem sokkal kigyulladt az izzításjelző. Nem villogott, folyamatosan világított. Az asszony ment vele, persze elfelejtette mondani, csak ma jutott eszébe, amikor mondtam neki, hogy kell ablakmosót betölteni, mert világít.
Szóval nem villogott, hanem világított és azt mondta, hogy elment a kocsi ereje. Félreállt, leállította, újraindította és azóta nem jelentkezett a hiba (vagy 120 km biztos belement azóta). Van kínai Bluetooth-os elm327-em és androidos progi (fizetős és ingyenes is) de mindegyik azt írja, hogy nincs hibakód (az opelemnél is, bár ott lenne ok hibakódra). Keresztül kasul próbálkoztam mindkét programmal, nyomogattam, nézegettem az értékeket és egy alkalommal elkezdett villogni a malacfarok. Végig a garázy előtt állt, nem mentem vele. Leállítottam, újra indítottam többször is de a malacfarok villogás nem jött vissza. Kérdés, hogy most mi van. Döglődik valamelyik injektor van mifene történt?
ilyet egy eldugult gázolajszűrő is tud csinálni,vagy egy levegős rendszer.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
timarzsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32009 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:11:06 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.13 kedd, 21:01:03
akkor biztos üzemanyagrendszeri hiba.kell a hibakód mindenképp.
132 A ezt irta ki hibának hétvégén
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32010 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:13:24 »
Idézetet írta: timarzsolt - 2014.05.14 szerda, 18:11:06
132 A ezt irta ki hibának hétvégén
ez turbo szabályzó hiba. lehet az elektronika, de lehet retkes geometria is. nem jó a töltési érték, ezért írja ki
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32011 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:19:54 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.14 szerda, 18:13:24
ez turbo szabályzó hiba. lehet az elektronika, de lehet retkes geometria is. nem jó a töltési érték, ezért írja ki
én ezt lambdahibának látom.nyilván nincs olyanja így ez fals.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32012 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:20:24 »
Idézetet írta: timarzsolt - 2014.05.14 szerda, 18:11:06
132 A ezt irta ki hibának hétvégén
mi?az autó? rendes diagnosztika kell!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32013 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:24:43 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.14 szerda, 18:20:24
mi?az autó? rendes diagnosztika kell!
Gondolom P132A
http://www.ecutesting.com/ford_mondeo_tdci_turbo_actuato.html
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
timarzsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32014 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:27:43 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.14 szerda, 18:24:43
Gondolom P132A
http://www.ecutesting.com/ford_mondeo_tdci_turbo_actuato.html
igen ezt irta ki :. de ezt most akkor micsoda? meg az hogy az enyém RS az számít valamit is vagy semmi különbség csak hogy pluss két betü?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32015 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:34:24 »
Idézetet írta: timarzsolt - 2014.05.14 szerda, 18:27:43
igen ezt irta ki :. de ezt most akkor micsoda? meg az hogy az enyém RS az számít valamit is vagy semmi különbség csak hogy pluss két betü?
GinJoy leírta....turbóvezérlő hiba. Lehet maga a vezérlő is xar, de jó esetben csak a geometria akad.
Olyan nincs, hogy RS.....ST az.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
timarzsolt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32016 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:37:25 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.14 szerda, 18:34:24
GinJoy leírta....turbóvezérlő hiba. Lehet maga a vezérlő is xar, de jó esetben csak a geometria akad.
Olyan nincs, hogy RS.....ST az.
Az mennyibe kerül kb megtudod még mondani legrosszab esetben?
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32017 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:43:01 »
Idézetet írta: timarzsolt - 2014.05.14 szerda, 18:37:25
Az mennyibe kerül kb megtudod még mondani legrosszab esetben?
Lehet javítani is.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32018 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:44:52 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.14 szerda, 18:34:24
GinJoy leírta....turbóvezérlő hiba. Lehet maga a vezérlő is xar, de jó esetben csak a geometria akad.
Olyan nincs, hogy RS.....ST az.
Nem vitatkozni akarok, de épp tegnap láttam az egyik bontósnál egy mondit, aminek a hátuljára volt ráírva a bal oldalon RS, a jobb oldalon V12. Lehet, hogy csak kamuból? Létezett a mondeoból V12-es?
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32019 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:45:29 »
Idézetet írta: timarzsolt - 2014.05.14 szerda, 18:37:25
Az mennyibe kerül kb megtudod még mondani legrosszab esetben?
A tisztítás (ha csak akad) 20e, a javítás passz.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32020 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:45:54 »
Idézetet írta: timarzsolt - 2014.05.14 szerda, 18:37:25
Az mennyibe kerül kb megtudod még mondani legrosszab esetben?
Ha jó az elektronika akkor egy turbótisztítás....Ervin szokott ilyeneket csinálni nem tudom mennyit kér érte. Én a helyedben először megnézném, hogy (kézzel mozgatva) akad -e a geomtria....
Ha rossz az elektronika az javítható....talán Alf és Sakos tudnak pontosabbat mondani.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32021 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:46:00 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.05.14 szerda, 18:44:52
Nem vitatkozni akarok, de épp tegnap láttam az egyik bontósnál egy mondit, aminek a hátuljára volt ráírva a bal oldalon RS, a jobb oldalon V12. Lehet, hogy csak kamuból? Létezett a mondeoból V12-es?
Ha jól tudom nem.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32022 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:47:13 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.05.14 szerda, 18:44:52
Nem vitatkozni akarok, de épp tegnap láttam az egyik bontósnál egy mondit, aminek a hátuljára volt ráírva a bal oldalon RS, a jobb oldalon V12. Lehet, hogy csak kamuból? Létezett a mondeoból V12-es?
Mk3-ból biztos nem létezett egyik sem.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32023 Dátum:
2014.05.14 szerda, 18:47:42 »
Idézetet írta: siky - 2014.05.14 szerda, 18:45:29
A tisztítás (ha csak akad) 20e, a javítás passz.
Tiéd tiszta már?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32024 Dátum:
2014.05.14 szerda, 19:51:37 »
Idézetet írta: timarzsolt - 2014.05.14 szerda, 18:37:25
Az mennyibe kerül kb megtudod még mondani legrosszab esetben?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32025 Dátum:
2014.05.14 szerda, 19:53:17 »
Idézetet írta: timarzsolt - 2014.05.14 szerda, 18:37:25
Az mennyibe kerül kb megtudod még mondani legrosszab esetben?
http://racing-bazar.hu/szolgaltatas/szerviz-tuning/ford_mondeo_turbo_elektronika_javitas
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32026 Dátum:
2014.05.14 szerda, 20:24:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.13 kedd, 19:40:03
Igen, sőt sokan mk4-be is... És nuku hibakód.
Azt a lezárót használtad mint az MKIII-ban? A szívócsonknál?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.14 szerda, 20:26:43 írta TSPORT
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32027 Dátum:
2014.05.14 szerda, 20:25:57 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.05.14 szerda, 20:24:17
Azt a lezárót használtad mint az MKIII-ban?
Nem. Ott más a forma.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32028 Dátum:
2014.05.14 szerda, 20:28:01 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.14 szerda, 18:24:43
Gondolom P132A
http://www.ecutesting.com/ford_mondeo_tdci_turbo_actuato.html
de az autó nem ír P-s kódot! az úgy kezdődik hogy dtc....
innen eléggé félrevezetés ez a vonal!még mindig diagnosztika kell!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.14 szerda, 20:43:51 írta אַלף
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32029 Dátum:
2014.05.14 szerda, 20:34:07 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.05.14 szerda, 20:33:43
Vágattál?
Igen, de lehet venni ibéjen is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32030 Dátum:
2014.05.14 szerda, 20:37:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.14 szerda, 20:34:07
Igen, de lehet venni ibéjen is.
Találtam is most gyorsban....
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32031 Dátum:
2014.05.14 szerda, 20:41:50 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.05.14 szerda, 20:37:35
Találtam is most gyorsban....
Nekem ketten is ígértek innen a fórumról, de átbaxtak.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32032 Dátum:
2014.05.14 szerda, 20:48:06 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.14 szerda, 17:39:22
Nézd meg laptop + forscan kombinációval is. A forscan többet "lát", mint a droidos programok.
Köszönöm, megnézem. Kábeles cuccom is van kinából, igaz az opelhez vettem de ha a bluetooth-os jó volt (mert azt is ahhoz rendeltem) akkor talán a vezetékes is jó lesz a mondeohoz is. A szoftvert letöltöttem, holnap kipróbálom.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32033 Dátum:
2014.05.14 szerda, 20:50:23 »
Idézetet írta: siky - 2014.05.14 szerda, 18:45:29
A tisztítás (ha csak akad) 20e, a javítás passz.
jól megkérik az árát. kis kézügyességgel, és pár szerszámmal otthon 4-5 óra meló
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ntamas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32034 Dátum:
2014.05.14 szerda, 20:53:29 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.14 szerda, 17:50:36
ilyet egy eldugult gázolajszűrő is tud csinálni,vagy egy levegős rendszer.
15e km-el ezelőtt kapott gyári üzemanyagszűrőt de az előző is alig használt lehetett. Szinte kizárólag agip kútnál tankolok, mert oda van kedvezménykártyám. Mondjuk pont az előző tankolás egy magánkútnál volt, mert siettünk és az volt útközben. De régebben az opellel soxor tankoltam ott és nem volt probléma. Kiderítem, hogy van e esetleg mégis hibakód.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32035 Dátum:
2014.05.14 szerda, 21:30:41 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.14 szerda, 20:28:01
de az autó nem ír P-s kódot! az úgy kezdődik hogy dtc....
innen eléggé félrevezetés ez a vonal!még mindig diagnosztika kell!
Nem akarom én félrevezetni....
Ő mondta mikor beírtam a P132A-t, hogy:
"igen ezt irta ki"
Innentől a geo akadását ellenőrizni pár perc és 0 forint.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32036 Dátum:
2014.05.14 szerda, 23:34:23 »
Sziasztok,
Az utobbi 300 km-t varosban toltottem es ma, amikor reggel felmentem az autopalyara es ¨izombol¨ besoroltam, volt szep fekete fust mogottem...
Aztan mentem egy jo 70 km-t palyan 120-130 korul es utana annyi fustot nyomott padlogazon, mint ami ebben a videoban van 0:59-tol. Ez gondolom egy 2-esben kigyorsitas padlon kb 3500-4000 fordulatig nem sok.
Aztan vissza is lassultam es megegyszer megkuldtem neki (a feluljaro utani resz), de akkor mar nem fustolt.
Nektek is elofordul ez? Ha igen, akkor kb hany km varosi forgalom utan?
https://www.youtube.com/watch?v=buf4_dCKN-I&feature=youtu.be
koszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32037 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 06:50:28 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.14 szerda, 21:30:41
Nem akarom én félrevezetni....
Ő mondta mikor beírtam a P132A-t, hogy:
"igen ezt irta ki"
Innentől a geo akadását ellenőrizni pár perc és 0 forint.
Ezt írta ki....mi?az autó!elég egyértelmű számomra.
nem a szándék kérdőjeles,hanem a nyomvonal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32038 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 07:23:51 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.05.14 szerda, 23:34:23
Sziasztok,
Az utobbi 300 km-t varosban toltottem es ma, amikor reggel felmentem az autopalyara es ¨izombol¨ besoroltam, volt szep fekete fust mogottem...
Aztan mentem egy jo 70 km-t palyan 120-130 korul es utana annyi fustot nyomott padlogazon, mint ami ebben a videoban van 0:59-tol. Ez gondolom egy 2-esben kigyorsitas padlon kb 3500-4000 fordulatig nem sok.
Aztan vissza is lassultam es megegyszer megkuldtem neki (a feluljaro utani resz), de akkor mar nem fustolt.
Nektek is elofordul ez? Ha igen, akkor kb hany km varosi forgalom utan?
https://www.youtube.com/watch?v=buf4_dCKN-I&feature=youtu.be
koszi
Milyen kamerával/kütyüvel készült a felvétel?
Link? Ár?
Köszi
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32039 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 07:40:52 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.15 csütörtök, 07:23:51
Milyen kamerával/kütyüvel készült a felvétel?
Link? Ár?
Köszi
Ott írja, GoPro. 300 Euro körül, időjárásálló házban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32040 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 09:06:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.14 szerda, 20:41:50
Nekem ketten is ígértek innen a fórumról, de átbaxtak.
A kipufogó felől zártad le ugye,mert most néztem a kollégám S-Max-át és a szívócsonk csatlakozás süllyesztett oda nehéz bármi lapos dolgot tenni?
Két kollégámnak is olyan kocsija van mint neked és szenvednek velük folyamatosan az egyiken már turbót cseréltettek meg EGR-t a Petrányinál. A másikkal csak akartak de Ő jobban résen volt,neki mondtam,hogy pucoltassa ki az EGR-t és a szívócsonkot és zárja le.Mindkettő 150e km körüli futású és sokat városoznak.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32041 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 09:09:54 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.05.15 csütörtök, 09:06:13
A kipufogó felől zártad le ugye,mert most néztem a kollégám S-Max-át és a szívócsonk csatlakozás süllyesztett oda nehéz bármi lapos dolgot tenni?
Két kollégámnak is olyan kocsija van mint neked és szenvednek velük folyamatosan az egyiken már turbót cseréltettek meg EGR-t a Petrányinál. A másikkal csak akartak de Ő jobban résen volt,neki mondtam,hogy pucoltassa ki az EGR-t és a szívócsonkot és zárja le.Mindkettő 150e km körüli futású és sokat városoznak.
Turbó csere? EGR csere?
Mi volt a gond?
Nekem hátul az egr felöli végen van ledugózva.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32042 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 09:10:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.15 csütörtök, 09:09:54
Turbó csere? EGR csere?
Mi volt a gond?
Nekem hátul az egr felöli végen van ledugózva.
neked hátul van dugózva?
nekem meg a pillangó szelepnél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32043 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 09:14:09 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.15 csütörtök, 09:10:53
neked hátul van dugózva?
nekem meg a pillangó szelepnél.
Azt úgy hívjáj, hogy fojtószelep.
És az valami miatt nem jó... Amiket árulnak ebayen ott is mind az egr-hez menne, és fel is hívják a figyelmet, hogy ott dugózd le.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32044 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 09:36:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.15 csütörtök, 09:14:09
Azt úgy hívjáj, hogy fojtószelep.
És az valami miatt nem jó... Amiket árulnak ebayen ott is mind az egr-hez menne, és fel is hívják a figyelmet, hogy ott dugózd le.
Jah. Hátul.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32045 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 09:58:04 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.15 csütörtök, 09:10:53
neked hátul van dugózva?
nekem meg a pillangó szelepnél.
Alfnak 2.2-ese van annál másképp néz ki a dolog. szjani rakott fel képeket róla:
http://20120330.szjani.fotoalbum.hu/
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32046 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 10:18:38 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.15 csütörtök, 09:09:54
Turbó csere? EGR csere?
Mi volt a gond?
Nekem hátul az egr felöli végen van ledugózva.
Mutattak neki hibalistát és Ő elhitte,hogy ezeket cserélni kell. Nem egyszerre lett cserélve először turbó(ott gondolom csak a geometria állhatott be) utána az EGR-t. Elmondása szerint most jó,de mondtam neki,hogy ez átmeneti állapot
!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32047 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 10:24:48 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.05.15 csütörtök, 10:18:38
Mutattak neki hibalistát és Ő elhitte,hogy ezeket cserélni kell. Nem egyszerre lett cserélve először turbó(ott gondolom csak a geometria állhatott be) utána az EGR-t. Elmondása szerint most jó,de mondtam neki,hogy ez átmeneti állapot
!
Milyen évjáratúak? Turbógeomteria állásérzékelő a vákum hiánya miatt is dobhat hibaüzenetet, az meg lehet vagy a rossz solenoid szeleptől, vagy hogy elvész valahol a vákum...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32048 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 10:34:12 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.14 szerda, 18:47:42
Tiéd tiszta már?
Még nem. Ervinre bízom a műveletet.
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32049 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 10:39:18 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.15 csütörtök, 07:23:51
Milyen kamerával/kütyüvel készült a felvétel?
Link? Ár?
Köszi
Jah, GoPro3+
Ahogy Andy is irta 300 eur korul volt.
Ajanlom a myactioncam.hu oldalt, szoktak lenni jo akciok.
A kiegeszitok nem kell, hogy gyari gopro-k legyenek, a kinaiak toredek arban vannak es ugyanugy hasznalhatoak.
A fustre valaki?
Naplózva
Oldalak:
1
...
634
635
636
637
638
639
640
[
641
]
642
643
644
645
646
647
648
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ