Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:41:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
655
656
657
658
659
660
661
[
662
]
663
664
665
666
667
668
669
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634392 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33050 Dátum:
2014.07.11 péntek, 23:43:45 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.11 péntek, 23:37:25
Valahol valami hiba biztos van, mert a ForDTC progi az eszköz párosítás után a connectre kattintva azt írja hogy connect failed, HSCAN error.
Pedig elnézve a ForDTC többet tud mint a Torque.
Laptop + forscan....a legjobb.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33051 Dátum:
2014.07.12 szombat, 16:00:46 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.07.11 péntek, 23:43:45
Laptop + forscan....a legjobb.
USB-vel csatlakoztatva.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33052 Dátum:
2014.07.12 szombat, 16:11:48 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.07.12 szombat, 16:00:46
USB-vel csatlakoztatva.
Bluetooth-on is ugyanaz a hatás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33053 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 16:22:30 »
Üdv. Egy hozzáértő válaszát kérném azügyben, hogy a váltónál (légszüröház akatt) lévő tartóbaknál a csavart, amit torxszal lehet állitani, meddig lehet kitekerni? Igazából az érdekel, hogy a tulvégén menettel rögzül-e vagy pedig nem kitekerhető!? Azért kérdem, mert állitani kell a motor magasságán, de félek, hpgy ha tul kitekerem, akkor kicsavarodik alul a váltóból és leesik a motor.
A szoritó anyát nem veszem le, ezt hozzáteszem. Köszi előre is.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33054 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 16:26:50 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.13 vasárnap, 16:22:30
Üdv. Egy hozzáértő válaszát kérném azügyben, hogy a váltónál (légszüröház akatt) lévő tartóbaknál a csavart, amit torxszal lehet állitani, meddig lehet kitekerni? Igazából az érdekel, hogy a tulvégén menettel rögzül-e vagy pedig nem kitekerhető!? Azért kérdem, mert állitani kell a motor magasságán, de félek, hpgy ha tul kitekerem, akkor kicsavarodik alul a váltóból és leesik a motor.
A szoritó anyát nem veszem le, ezt hozzáteszem. Köszi előre is.
Az nem állító csavar! Valahogy be kell tekerni a tőcsavart, azért torx a vége.
Mi az, hogy állítani kell a motor magasságán? Én még ilyet nem hallottam.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33055 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 16:45:23 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.13 vasárnap, 16:26:50
Az nem állító csavar! Valahogy be kell tekerni a tőcsavart, azért torx a vége.
Mi az, hogy állítani kell a motor magasságán? Én még ilyet nem hallottam.....
Nos ez elég ügyes bajos. A probléma az, hogy egy bizonyos fordulaton (1300-1700ig) közepes terhelésnél, minden fokozatban mélyhangon beberreg a motor. Megnézettem több emberrel és nem a szijak azok. A hang a váltó felől jön.Ezt a tartóbakot állitva a a berregés kisebb tartományban szólal meg. Szerelöm szerint a motor nincs a megfelelően pozicionálva, miután anno lendkerékcserén volt. Roppant kellemetlen,két éve keresem az okát, azóta se jobb, se rosszabb. Alánéztünk, láthatóan nem ér összesemmi. Esetleg valaki tapasztalt ilyetmár?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33056 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 16:51:58 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.13 vasárnap, 16:45:23
Nos ez elég ügyes bajos. A probléma az, hogy egy bizonyos fordulaton (1300-1700ig) közepes terhelésnél, minden fokozatban mélyhangon beberreg a motor. Megnézettem több emberrel és nem a szijak azok. A hang a váltó felől jön.Ezt a tartóbakot állitva a a berregés kisebb tartományban szólal meg. Szerelöm szerint a motor nincs a megfelelően pozicionálva, miután anno lendkerékcserén volt. Roppant kellemetlen,két éve keresem az okát, azóta se jobb, se rosszabb. Alánéztünk, láthatóan nem ér összesemmi. Esetleg valaki tapasztalt ilyetmár?
1. Rossz pozícióban rögzítették a bakot lendkerék csere után.
2. Fáradt, zömült...rossz váltótartó gumibak.
Mi az, hogy ezt a tartó bakot állítva? Fel-le nem lehet állítani.
Feszegetni lehet ide-oda....ami szintén azt igazolja, hogy rosszul van pozícionálva.
2 éve keresed az okát? Akkor nem is zavar igazán....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33057 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 17:06:54 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.13 vasárnap, 17:02:48
Idézetet írta: GSR - 2014.07.13 vasárnap, 16:51:58
1. Rossz pozícióban rögzítették a bakot lendkerék csere után.
2. Fáradt, zömült...rossz váltótartó gumibak.
Mi az, hogy ezt a tartó bakot állítva? Fel-le nem lehet állítani.
Feszegetni lehet ide-oda....ami szintén azt igazolja, hogy rosszul van pozícionálva.
2 éve keresed az okát? Akkor nem is zavar igazán....
Azt azérr szögezzük le, hogy egy lakótelepi lakásban, utcán parkolva nem éppen egyszerü megkeresni az okot. Iganis zavaró. Bosszant, ezért keresem két éve. Sajnos nem tudok bármikor szervizbe menni. Viszont amikor látja szerelő (nem egy) akkor néznek nagy szemekkel.
Hidd el, ha lenne egy rohadt aknám, már rég alámásztam volna és szétszedem az egészet, de annak hiányában mit tehetek!? Nem vagyok nyunyó, nekiesek bárminek, de itt zsákutcába jutottam. Ezért is irom le, hátha valaki tapasztalt ilyet és tud segiteni.
A lényeg, hogy a tartóbak akkor nem állitható. Köszönöm. Ha a meghuzott csavarra tett dugokulccsal könnyedén tudom mozgatni bakon keresztül a motort kb 2cm-t ide-oda, akkor az már nevezhető elhasználtnak, csereérettnek!? Illetve a kipufogó körüli hövédőt mi rögziti az alvázhoz? Arra gyanakszom még.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33058 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 17:08:00 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.13 vasárnap, 17:02:48
1. Rossz pozícióban rögzítették a bakot lendkerék csere után.
2. Fáradt, zömült...rossz váltótartó gumibak.
Mi az, hogy ezt a tartó bakot állítva? Fel-le nem lehet állítani.
Feszegetni lehet ide-oda....ami szintén azt igazolja, hogy rosszul van pozícionálva.
2 éve keresed az okát? Akkor nem is zavar igazán....
Azt azérr szögezzük le, hogy egy lakótelepi lakásban, utcán parkolva nem éppen egyszerü megkeresni az okot. Iganis zavaró. Bosszant, ezért keresem két éve. Sajnos nem tudok bármikor szervizbe menni. Viszont amikor látja szerelő (nem egy) akkor néznek nagy szemekkel.
Hidd el, ha lenne egy rohadt aknám, már rég alámásztam volna és szétszedem az egészet, de annak hiányában mit tehetek!? Nem vagyok nyunyó, nekiesek bárminek, de itt zsákutcába jutottam. Ezért is irom le, hátha valaki tapasztalt ilyet és tud segiteni.
A lényeg, hogy a tartóbak akkor nem állitható. Köszönöm. Ha a meghuzott csavarra tett dugokulccsal könnyedén tudom mozgatni bakon keresztül a motort kb 2cm-t ide-oda, akkor az már nevezhető elhasználtnak, csereérettnek!? Illetve a kipufogó körüli hövédőt mi rögziti az alvázhoz? Arra gyanakszom még.
Én a csere után (két évvel ezelőtt) mentem volna vissza oda, ahol csinálták. Elmondtam volna, hogy remeg a motor.....Jó helyre rakták-e vissza a bakot vagy nem látták-e elhasználódottnak?
Érdemes ellenőrizni alul, középen a kitámasztó billenésgátló bakot.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33059 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 17:19:14 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.13 vasárnap, 17:08:00
Én a csere után (két évvel ezelőtt) mentem volna vissza oda, ahol csinálták. Elmondtam volna, hogy remeg a motor.....Jó helyre rakták-e vissza a bakot vagy nem látták-e elhasználódottnak?
Érdemes ellenőrizni alul, középen a kitámasztó billenésgátló bakot.
Igen pont most nézegettem a tartóbakokat, amik között ezaz alsó tünik olyannak, ami épp terhelésnél, mikor "csavarodna" billenne a motor, akkor okozhat berregést egy elhasználodott szillent benne. Azt esetleg megtudod mondani, hogy annak a cseréjéhez kell-e kiszedni valamit, vagy hozzáférhető, illetve kiszedésekor kell-e a motort alátámasztani!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33060 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 17:25:40 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.13 vasárnap, 17:19:14
Igen pont most nézegettem a tartóbakokat, amik között ezaz alsó tünik olyannak, ami épp terhelésnél, mikor "csavarodna" billenne a motor, akkor okozhat berregést egy elhasználodott szillent benne. Azt esetleg megtudod mondani, hogy annak a cseréjéhez kell-e kiszedni valamit, vagy hozzáférhető, illetve kiszedésekor kell-e a motort alátámasztani!?
nem kell semmi hozzá,csak cserélni kell.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33061 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 17:28:20 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.07.13 vasárnap, 17:25:40
nem kell semmi hozzá,csak cserélni kell.
Köszönöm. Akkor ez a következő, amit megteszek. Mármint szerelővel teszem, mert gondolom alámászás nélkül nem fogom tudni cserélni. Vagy igen!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33062 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 17:33:04 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.13 vasárnap, 17:28:20
Köszönöm. Akkor ez a következő, amit megteszek. Mármint szerelővel teszem, mert gondolom alámászás nélkül nem fogom tudni cserélni. Vagy igen!?
Két csavar kicsavar, régi kivesz, új berak, két csavar becsavar.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33063 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 17:33:46 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.13 vasárnap, 17:28:20
Köszönöm. Akkor ez a következő, amit megteszek. Mármint szerelővel teszem, mert gondolom alámászás nélkül nem fogom tudni cserélni. Vagy igen!?
aknak nem árt. vagy keresel egy mély árkot.csak vigyázz,ne essen bele a mondi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33064 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 17:44:18 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.07.13 vasárnap, 17:33:04
Két csavar kicsavar, régi kivesz, új berak, két csavar becsavar.
Rendben. Köszönöm mindenki segitségét. Remélhetőleg hamar odajutok, hogy cserélve legyen. Ha meglesz és ez volt a ludas jelzem, hátha más is igy jár. Ha nem, akkor további ötletekért jövök.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33065 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 18:16:15 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.12 szombat, 16:11:48
Bluetooth-on is ugyanaz a hatás.
Nem feltétlen. Kérdezd meg alfot. Én is láttam, hogy a kékfog folyamatosan elveszti a kapcsolatot.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33066 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 18:30:05 »
mennyivel kéne tudni menni ennek az autónak? nekem 210 körül elfogy, de furcsa, hogy a fordulat ott még csak 3500
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33067 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 18:41:51 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.07.13 vasárnap, 18:16:15
Nem feltétlen. Kérdezd meg alfot. Én is láttam, hogy a kékfog folyamatosan elveszti a kapcsolatot.
Mert szhar a cucc.......nem a BT-s kapcsolat a hibás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33068 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 19:12:05 »
Sziasztok.
A generátor oldalon mi nyiszoroghat(nem folyamatos,hanem inkább nyik-nyik-nyik):A szíj cserélve 30ezerrel ezelőtt,ugyanakkor kapott szabadonfutót is,a feszítőbe meg esztergáltattam perselyt danamid-ból.Ja,és kis fordulaton csinálja.köszi a válaszokat
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33069 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 19:17:06 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2014.07.13 vasárnap, 19:12:05
Sziasztok.
A generátor oldalon mi nyiszoroghat(nem folyamatos,hanem inkább nyik-nyik-nyik):A szíj cserélve 30ezerrel ezelőtt,ugyanakkor kapott szabadonfutót is,a feszítőbe meg esztergáltattam perselyt danamid-ból.Ja,és kis fordulaton csinálja.köszi a válaszokat
Főtengely ékszíjtárcs-klíma kompressor,vagy amit írtál azok közül valamelyik.vedd le a szíjat és járasd egy kicsit annélkül meglátod megszünik vagy nem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33070 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 19:19:53 »
Hi !
Kartergáz olaj leválasztó tank eladóban valakinek ?
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33071 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 19:21:34 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.13 vasárnap, 19:19:53
Hi !
Kartergáz olaj leválasztó tank eladóban valakinek ?
cső!
keresd László-t privátba.lehet épít neked egyet.....ha rábírod beszélni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33072 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 19:24:34 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.07.13 vasárnap, 19:17:06
Főtengely ékszíjtárcs-klíma kompressor,vagy amit írtál azok közül valamelyik.vedd le a szíjat és járasd egy kicsit annélkül meglátod megszünik vagy nem.
ok.köszi a tippet.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33073 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 19:26:01 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.13 vasárnap, 19:21:34
cső!
keresd László-t privátba.lehet épít neked egyet.....ha rábírod beszélni....
Majd írok neki köszi, hirtelen viszont találtam ezt a két verziót:
és
Valaki tud ezekről véleményt ?
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33074 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 19:31:07 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.13 vasárnap, 19:26:01
Majd írok neki köszi, hirtelen viszont találtam ezt a két verziót:
Valaki tud ezekről véleményt ?
nálunk ezekről olvashatsz:
http://mondeo.hu/index.php?topic=13480.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=13706.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33075 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 19:50:27 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.13 vasárnap, 19:31:07
nálunk ezekről olvashatsz:
http://mondeo.hu/index.php?topic=13480.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=13706.0
Köszönöm. Már csak az a kérdésem, hogy a kartergáz kivezetése nem a szelepfedélből van bevezetve a levegő szűrő utáni csőszakaszba ?
Mert ha igen akkor nem értem a képeken lévő bekötést.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33076 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 20:09:03 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.13 vasárnap, 19:50:27
Köszönöm. Már csak az a kérdésem, hogy a kartergáz kivezetése nem a szelepfedélből van bevezetve a levegő szűrő utáni csőszakaszba ?
Mert ha igen akkor nem értem a képeken lévő bekötést.
a képeken csak az elhelyezést látod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33077 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 20:24:47 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.13 vasárnap, 19:50:27
Köszönöm. Már csak az a kérdésem, hogy a kartergáz kivezetése nem a szelepfedélből van bevezetve a levegő szűrő utáni csőszakaszba ?
Mert ha igen akkor nem értem a képeken lévő bekötést.
Tisztelt Fórumtárs!
A szelepfedélből jövő csőcsonk ami a turbóra menő harmonika csőre csatlakozik, az félbe lett vágva. A két csődarabhoz csatlakozik sorba kötve az olajleválasztó tank és a vörösréz katalizátor. Tehát a kartergáz útja: Szelepfedél- olajleválasztó tank-vörösréz katalizátor- turbó szívóoldali harmonika cső. Remélem így már világos.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33078 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 20:30:40 »
Idézetet írta: László - 2014.07.13 vasárnap, 20:24:47
Tisztelt Fórumtárs!
A szelepfedélből jövő csőcsonk ami a turbóra menő harmonika csőre csatlakozik, az félbe lett vágva. A két csődarabhoz csatlakozik sorba kötve az olajleválasztó tank és a vörösréz katalizátor. Tehát a kartergáz útja: Szelepfedél- olajleválasztó tank-vörösréz katalizátor- turbó szívóoldali harmonika cső. Remélem így már világos.
Tisztelettel László!
Köszönöm, így már tiszta a kép. Oda teszem magyarul ahol elfér és kész.
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33079 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 20:30:43 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.13 vasárnap, 19:26:01
Majd írok neki köszi, hirtelen viszont találtam ezt a két verziót:
és
Valaki tud ezekről véleményt ?
Tisztelt Fórumtárs!
A gyári kialakítású olajleválasztó tank hatásfokánál sokkal jobb, a FAQ cikkben közölt tank hatásfoka. A gyári tankban csak egy be és egy kivezető van. Slussz! A cikkben közölt tankban a gáz útja többször megvan törve, így a gázból a tehetetlenségüknél fogva kicsapódnak a gáznál nehezebb elemek. PL olaj, koksz, korom, vízgőz. Arról nem is beszélve hogy harmad áron megcsinálhatod magadnak a leírás alapján.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.13 vasárnap, 20:35:25 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Hokusz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33080 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 20:53:04 »
Idézetet írta: László - 2014.07.13 vasárnap, 20:30:43
Tisztelt Fórumtárs!
A gyári kialakítású olajleválasztó tank hatásfokánál sokkal jobb, a FAQ cikkben közölt tank hatásfoka. A gyári tankban csak egy be és egy kivezető van. Slussz! A cikkben közölt tankban a gáz útja többször megvan törve, így a gázból a tehetetlenségüknél fogva kicsapódnak a gáznál nehezebb elemek. PL olaj, koksz, korom, vízgőz. Arról nem is beszélve hogy harmad áron megcsinálhatod magadnak a leírás alapján.
Tisztelettel László!
Üzeneted vettem, privátban válaszoltam !
Naplózva
MK3 2005/06 2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12 2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06 2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33081 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 09:21:58 »
Idézetet írta: Hokusz - 2014.07.13 vasárnap, 19:26:01
Majd írok neki köszi, hirtelen viszont találtam ezt a két verziót:
és
Valaki tud ezekről véleményt ?
Az egyik hengeres, a másik szögletes.
Vagy mire gondolsz?
Attól függ, hol találsz neki helyet, lehet alkalmasabb az egyik vagy a másik forma. Amúgy tökmindegy.
YMMV
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33082 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 11:26:46 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.13 vasárnap, 17:28:20
Köszönöm. Akkor ez a következő, amit megteszek. Mármint szerelővel teszem, mert gondolom alámászás nélkül nem fogom tudni cserélni. Vagy igen!?
Nem hiszem, hogy a billenésgátló bak cseréje megoldja a problémádat, mindenesetre érdemes cserélni ha lóg. Én kb két hete cseréltem az enyémet (teljesen kuka volt a kisebbik szilent benne), de semmilyen változás nem lett a motor hangján. Egyébként utcán aláfekve (biztonságosan fölbakolva) 15 perc alatt cserélhető. Cromaxban ha jól emlékszem 8.000 Ft körül van.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33083 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 13:35:26 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.14 hétfő, 11:26:46
Nem hiszem, hogy a billenésgátló bak cseréje megoldja a problémádat, mindenesetre érdemes cserélni ha lóg. Én kb két hete cseréltem az enyémet (teljesen kuka volt a kisebbik szilent benne), de semmilyen változás nem lett a motor hangján. Egyébként utcán aláfekve (biztonságosan fölbakolva) 15 perc alatt cserélhető. Cromaxban ha jól emlékszem 8.000 Ft körül van.
Egy kedves forumtársnál bontottan jó áron beszerzek egyet, igy megéri a probát.
Neked van ötleted rá? Minden szivesen meghallgatok.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33084 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 16:47:56 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.14 hétfő, 13:35:26
Egy kedves forumtársnál bontottan jó áron beszerzek egyet, igy megéri a probát.
Neked van ötleted rá? Minden szivesen meghallgatok.
Nekem csak az az ötletem van, hogy nem ettől
Én nem vennék bontott szilentet
(pedig én taxis vagyok
)
Naplózva
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33085 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 17:15:42 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.14 hétfő, 16:47:56
Nekem csak az az ötletem van, hogy nem ettől
Én nem vennék bontott szilentet
(pedig én taxis vagyok
)
Nem minden taxis a bontóstól vásárol
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33086 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 17:17:49 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.14 hétfő, 16:47:56
Nekem csak az az ötletem van, hogy nem ettől
Én nem vennék bontott szilentet
(pedig én taxis vagyok
)
Csak bontott olajban utazol...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33087 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 17:30:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.14 hétfő, 17:17:49
Csak bontott olajban utazol...
AndyA
De csak ha Bosch
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33088 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 17:43:49 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.14 hétfő, 16:47:56
Nekem csak az az ötletem van, hogy nem ettől
Én nem vennék bontott szilentet
(pedig én taxis vagyok
)
Hidd el én sem hosszutávra veszem a bakot bontottan. Ez most csak próba. Ha elmulik a berregés, akkor megveszem az ujat természetesen, ha nem, akkor nem dobtam ki 10ezret az ablakon.
Amugy a kipufogó hövédőt mi rögziti!? Csavar vagy patent!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33089 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 17:52:12 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.14 hétfő, 17:43:49
Hidd el én sem hosszutávra veszem a bakot bontottan. Ez most csak próba. Ha elmulik a berregés, akkor megveszem az ujat természetesen, ha nem, akkor nem dobtam ki 10ezret az ablakon.
Amugy a kipufogó hövédőt mi rögziti!? Csavar vagy patent!?
Jól sejtem, hogy a kipuf rezonátorcsőtől jobbra lévő kis ezüst színű alkatrész az a bizonyos billenésgátló bak!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33090 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 17:52:53 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.14 hétfő, 17:43:49
Hidd el én sem hosszutávra veszem a bakot bontottan. Ez most csak próba. Ha elmulik a berregés, akkor megveszem az ujat természetesen, ha nem, akkor nem dobtam ki 10ezret az ablakon.
Amugy a kipufogó hövédőt mi rögziti!? Csavar vagy patent!?
akkor is kidobod a penzt ha veszel egy ugyanolyan rossz bontottat
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33091 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 17:53:03 »
Nem próbálgatni kell, hanem ellenőrizni, hogy szakad vagy berepedt-e a gumiszilent.
Ha igen, mozog. Ha nem nem mozog.
De mivel mozog a váltód, írtad.....így......
Emellett még mindig lehet rossz helyen a váltótartó bak is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33092 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 17:55:36 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.14 hétfő, 17:53:03
Nem próbálgatni kell, hanem ellenőrizni, hogy szakad vagy berepedt-e a gumiszilent.
Ha igen, mozog. Ha nem nem mozog.
De mivel mozog a váltód, írtad.....így......
Emellett még mindig lehet rossz helyen a váltótartó bak is.
Akkor kérlek áruld el, hogy a váltótartót hogyan lehet állitani!? Azt már irták, hogy fel-le nem lehet. Merre lehet!? Tudom, hogy van négy kisebb csavarral rögzitve egy lapka, amin fekszik a bak, azon nagyobbak a lukak, mint a csavar. Azzal lehet ide-oda állitani!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33093 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 17:57:44 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.14 hétfő, 17:52:53
akkor is kidobod a penzt ha veszel egy ugyanolyan rossz bontottat
Ezért veszem forumtárstól, aki talán nem ad el hibásat.
Amugy pedig mivel ezt a jelenséget eddig csak egy embertől hallottam, hogy észlelt ilyet,igy gondolom, nem tul gyakori. Éppen ezért ritka szerencsétlennek kell lennem, hogy egy épp ugyanolyan hibás darabot fogjak ki.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33094 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 18:05:02 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.14 hétfő, 17:55:36
Akkor kérlek áruld el, hogy a váltótartót hogyan lehet állitani!? Azt már irták, hogy fel-le nem lehet. Merre lehet!? Tudom, hogy van négy kisebb csavarral rögzitve egy lapka, amin fekszik a bak, azon nagyobbak a lukak, mint a csavar. Azzal lehet ide-oda állitani!?
Én írtam egyedül, nem írták.
Pontosan.
Napok óta hámozzuk a fingot ezzel kapcsolatban. Ez nem fog megjavulni és magától feltáródni a hiba, ha minél többet beszélünk róla.
Ellenőrizni kell az alsó billenésgátló szilentjeit és a váltóbakot is. Nyilván ha többet enged billenni az alsó, akkor a váltóbak is többet mozdul.
Ha egy gumibak nem szakadt, akkor is tud rossz lenni. Összezömül, felül és rezonancia keletkezik.
Ez nem Ford, de látvány kedvéért....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.14 hétfő, 18:12:09 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33095 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 18:13:18 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2014.07.14 hétfő, 17:57:44
Ezért veszem forumtárstól, aki talán nem ad el hibásat.
Amugy pedig mivel ezt a jelenséget eddig csak egy embertől hallottam, hogy észlelt ilyet,igy gondolom, nem tul gyakori. Éppen ezért ritka szerencsétlennek kell lennem, hogy egy épp ugyanolyan hibás darabot fogjak ki.
Elég gyakori az alsó kitámasztó csere. Minden második kuplungos Mondeo-nál kell....érdemes.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33096 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 18:14:59 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.14 hétfő, 18:05:02
Ez nem Ford, de látvány kedvéért...
ha nem ford akkor kit érdekel?!
minimum Hunyadit linkelj!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33097 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 18:16:17 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.14 hétfő, 18:14:59
ha nem ford akkor kit érdekel?!
minimum Hunyadit linkelj!
Abban nem megy tönkre.
Azért írtam, hogy nem Ford....... nehogy elkezdje valaki keresni az ilyen formájút az autójában!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33098 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 18:17:37 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.14 hétfő, 18:16:17
Abban nem megy tönkre.
Azért írtam, hogy nem Ford....... nehogy elkezdje valaki keresni az ilyen formájút az autójában!
1.ez így van.dehogy miért.....
2.még így sem kell,mert tényleg így keletkeznek a hüle kérdések,hogy ez hol van a mondiban...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33099 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 18:20:38 »
Idézetet írta: alf - 2014.07.14 hétfő, 18:17:37
1.ez így van.dehogy miért.....
2.még így sem kell,mert tényleg így keletkeznek a hüle kérdések,hogy ez hol van a mondiban...
Akkor most töröljem, hogy nem Ford?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
655
656
657
658
659
660
661
[
662
]
663
664
665
666
667
668
669
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ