Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:30:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 655 656 657 658 659 660 661 [662] 663 664 665 666 667 668 669 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14633878 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33050 Dátum: 2014.07.11 péntek, 23:43:45 »

Valahol valami hiba biztos van, mert a ForDTC progi az eszköz párosítás után a connectre kattintva azt írja hogy connect failed, HSCAN error.
Pedig elnézve a ForDTC többet tud mint a Torque.

Laptop + forscan....a legjobb.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33051 Dátum: 2014.07.12 szombat, 16:00:46 »

Laptop + forscan....a legjobb.

USB-vel csatlakoztatva.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33052 Dátum: 2014.07.12 szombat, 16:11:48 »

USB-vel csatlakoztatva.

Bluetooth-on is ugyanaz a hatás.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33053 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 16:22:30 »

Üdv. Egy hozzáértő válaszát kérném azügyben, hogy a váltónál (légszüröház akatt) lévő tartóbaknál a csavart, amit torxszal lehet állitani, meddig lehet kitekerni? Igazából az érdekel, hogy a tulvégén menettel rögzül-e vagy pedig nem kitekerhető!? Azért kérdem, mert állitani kell a motor magasságán, de félek, hpgy ha tul kitekerem, akkor kicsavarodik alul a váltóból és leesik a motor.  wow1 A szoritó anyát nem veszem le, ezt hozzáteszem. Köszi előre is.  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33054 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 16:26:50 »

Üdv. Egy hozzáértő válaszát kérném azügyben, hogy a váltónál (légszüröház akatt) lévő tartóbaknál a csavart, amit torxszal lehet állitani, meddig lehet kitekerni? Igazából az érdekel, hogy a tulvégén menettel rögzül-e vagy pedig nem kitekerhető!? Azért kérdem, mert állitani kell a motor magasságán, de félek, hpgy ha tul kitekerem, akkor kicsavarodik alul a váltóból és leesik a motor.  wow1 A szoritó anyát nem veszem le, ezt hozzáteszem. Köszi előre is.  worship

Az nem állító csavar! Valahogy be kell tekerni a tőcsavart, azért torx a vége.

Mi az, hogy állítani kell a motor magasságán? Én még ilyet nem hallottam.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33055 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 16:45:23 »

Az nem állító csavar! Valahogy be kell tekerni a tőcsavart, azért torx a vége.

Mi az, hogy állítani kell a motor magasságán? Én még ilyet nem hallottam.....

Nos ez elég ügyes bajos. A probléma az, hogy egy bizonyos fordulaton (1300-1700ig) közepes terhelésnél, minden fokozatban mélyhangon beberreg a motor. Megnézettem több emberrel és nem a szijak azok. A hang a váltó felől jön.Ezt a tartóbakot állitva a a berregés kisebb tartományban szólal meg. Szerelöm szerint a motor nincs a megfelelően pozicionálva, miután anno lendkerékcserén volt. Roppant kellemetlen,két éve keresem az okát, azóta se jobb, se rosszabb. Alánéztünk, láthatóan nem ér összesemmi. Esetleg valaki tapasztalt ilyetmár?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33056 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 16:51:58 »

Nos ez elég ügyes bajos. A probléma az, hogy egy bizonyos fordulaton (1300-1700ig) közepes terhelésnél, minden fokozatban mélyhangon beberreg a motor. Megnézettem több emberrel és nem a szijak azok. A hang a váltó felől jön.Ezt a tartóbakot állitva a a berregés kisebb tartományban szólal meg. Szerelöm szerint a motor nincs a megfelelően pozicionálva, miután anno lendkerékcserén volt. Roppant kellemetlen,két éve keresem az okát, azóta se jobb, se rosszabb. Alánéztünk, láthatóan nem ér összesemmi. Esetleg valaki tapasztalt ilyetmár?

1. Rossz pozícióban rögzítették a bakot lendkerék csere után.
2. Fáradt, zömült...rossz váltótartó gumibak.

Mi az, hogy ezt a tartó bakot állítva?  Fel-le nem lehet állítani.
Feszegetni lehet ide-oda....ami szintén azt igazolja, hogy rosszul van pozícionálva.

2 éve keresed az okát?  Akkor nem is zavar igazán....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33057 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 17:06:54 »

1. Rossz pozícióban rögzítették a bakot lendkerék csere után.
2. Fáradt, zömült...rossz váltótartó gumibak.

Mi az, hogy ezt a tartó bakot állítva?  Fel-le nem lehet állítani.
Feszegetni lehet ide-oda....ami szintén azt igazolja, hogy rosszul van pozícionálva.

2 éve keresed az okát?  Akkor nem is zavar igazán....

Azt azérr szögezzük le, hogy egy lakótelepi lakásban, utcán parkolva nem éppen egyszerü megkeresni az okot. Iganis zavaró. Bosszant, ezért keresem két éve. Sajnos nem tudok bármikor szervizbe menni. Viszont amikor látja szerelő (nem egy) akkor néznek nagy szemekkel.

Hidd el, ha lenne egy rohadt aknám, már rég alámásztam volna és szétszedem az egészet, de annak hiányában mit tehetek!? Nem vagyok nyunyó, nekiesek bárminek, de itt zsákutcába jutottam. Ezért is irom le, hátha valaki tapasztalt ilyet és tud segiteni.

A lényeg, hogy a tartóbak akkor nem állitható. Köszönöm. Ha a meghuzott csavarra tett dugokulccsal könnyedén tudom mozgatni bakon keresztül a motort kb 2cm-t ide-oda, akkor az már nevezhető elhasználtnak, csereérettnek!?  Illetve a kipufogó körüli hövédőt mi rögziti az alvázhoz? Arra gyanakszom még.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33058 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 17:08:00 »


1. Rossz pozícióban rögzítették a bakot lendkerék csere után.
2. Fáradt, zömült...rossz váltótartó gumibak.

Mi az, hogy ezt a tartó bakot állítva?  Fel-le nem lehet állítani.
Feszegetni lehet ide-oda....ami szintén azt igazolja, hogy rosszul van pozícionálva.

2 éve keresed az okát?  Akkor nem is zavar igazán....

Azt azérr szögezzük le, hogy egy lakótelepi lakásban, utcán parkolva nem éppen egyszerü megkeresni az okot. Iganis zavaró. Bosszant, ezért keresem két éve. Sajnos nem tudok bármikor szervizbe menni. Viszont amikor látja szerelő (nem egy) akkor néznek nagy szemekkel.

Hidd el, ha lenne egy rohadt aknám, már rég alámásztam volna és szétszedem az egészet, de annak hiányában mit tehetek!? Nem vagyok nyunyó, nekiesek bárminek, de itt zsákutcába jutottam. Ezért is irom le, hátha valaki tapasztalt ilyet és tud segiteni.

A lényeg, hogy a tartóbak akkor nem állitható. Köszönöm. Ha a meghuzott csavarra tett dugokulccsal könnyedén tudom mozgatni bakon keresztül a motort kb 2cm-t ide-oda, akkor az már nevezhető elhasználtnak, csereérettnek!?  Illetve a kipufogó körüli hövédőt mi rögziti az alvázhoz? Arra gyanakszom még.


Én a csere után (két évvel ezelőtt) mentem volna vissza oda, ahol csinálták. Elmondtam volna, hogy remeg a motor.....Jó helyre rakták-e vissza a bakot vagy nem látták-e elhasználódottnak?

Érdemes ellenőrizni alul, középen a kitámasztó billenésgátló bakot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33059 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 17:19:14 »


Én a csere után (két évvel ezelőtt) mentem volna vissza oda, ahol csinálták. Elmondtam volna, hogy remeg a motor.....Jó helyre rakták-e vissza a bakot vagy nem látták-e elhasználódottnak?

Érdemes ellenőrizni alul, középen a kitámasztó billenésgátló bakot.


Igen pont most nézegettem a tartóbakokat, amik között ezaz alsó tünik olyannak, ami épp terhelésnél, mikor "csavarodna" billenne a motor, akkor okozhat berregést egy elhasználodott szillent benne. Azt esetleg megtudod mondani, hogy annak a cseréjéhez kell-e kiszedni valamit, vagy hozzáférhető, illetve kiszedésekor kell-e a motort alátámasztani!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33060 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 17:25:40 »


Igen pont most nézegettem a tartóbakokat, amik között ezaz alsó tünik olyannak, ami épp terhelésnél, mikor "csavarodna" billenne a motor, akkor okozhat berregést egy elhasználodott szillent benne. Azt esetleg megtudod mondani, hogy annak a cseréjéhez kell-e kiszedni valamit, vagy hozzáférhető, illetve kiszedésekor kell-e a motort alátámasztani!?
nem kell semmi hozzá,csak cserélni kell.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33061 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 17:28:20 »

nem kell semmi hozzá,csak cserélni kell.

Köszönöm. Akkor ez a következő, amit megteszek. Mármint szerelővel teszem, mert gondolom alámászás nélkül nem fogom tudni cserélni. Vagy igen!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #33062 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 17:33:04 »

Köszönöm. Akkor ez a következő, amit megteszek. Mármint szerelővel teszem, mert gondolom alámászás nélkül nem fogom tudni cserélni. Vagy igen!?

Két csavar kicsavar, régi kivesz, új berak, két csavar becsavar.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33063 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 17:33:46 »

Köszönöm. Akkor ez a következő, amit megteszek. Mármint szerelővel teszem, mert gondolom alámászás nélkül nem fogom tudni cserélni. Vagy igen!?
aknak nem árt. vagy keresel egy mély árkot.csak vigyázz,ne essen bele a mondi.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33064 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 17:44:18 »

Két csavar kicsavar, régi kivesz, új berak, két csavar becsavar.

Rendben. Köszönöm mindenki segitségét. Remélhetőleg hamar odajutok, hogy cserélve legyen. Ha meglesz és ez volt a ludas jelzem, hátha más is igy jár. Ha nem, akkor további ötletekért jövök.  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33065 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 18:16:15 »

Bluetooth-on is ugyanaz a hatás.  vigyor3

Nem feltétlen. Kérdezd meg alfot. Én is láttam, hogy a kékfog folyamatosan elveszti a kapcsolatot.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33066 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 18:30:05 »

mennyivel kéne tudni menni ennek az autónak? nekem 210 körül elfogy, de furcsa, hogy a fordulat ott még csak 3500
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33067 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 18:41:51 »

Nem feltétlen. Kérdezd meg alfot. Én is láttam, hogy a kékfog folyamatosan elveszti a kapcsolatot.

Mert szhar a cucc.......nem a BT-s kapcsolat a hibás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #33068 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 19:12:05 »

Sziasztok.
A generátor oldalon mi nyiszoroghat(nem folyamatos,hanem inkább nyik-nyik-nyik):A szíj cserélve 30ezerrel ezelőtt,ugyanakkor kapott szabadonfutót is,a feszítőbe meg esztergáltattam perselyt danamid-ból.Ja,és kis fordulaton csinálja.köszi a válaszokat
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33069 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 19:17:06 »

Sziasztok.
A generátor oldalon mi nyiszoroghat(nem folyamatos,hanem inkább nyik-nyik-nyik):A szíj cserélve 30ezerrel ezelőtt,ugyanakkor kapott szabadonfutót is,a feszítőbe meg esztergáltattam perselyt danamid-ból.Ja,és kis fordulaton csinálja.köszi a válaszokat
Főtengely ékszíjtárcs-klíma kompressor,vagy amit írtál azok közül valamelyik.vedd le a szíjat és járasd egy kicsit annélkül meglátod megszünik vagy nem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #33070 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 19:19:53 »

Hi !

Kartergáz olaj leválasztó tank eladóban valakinek ?
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33071 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 19:21:34 »

Hi !

Kartergáz olaj leválasztó tank eladóban valakinek ?
cső! vigyor3

keresd László-t privátba.lehet épít neked egyet.....ha rábírod beszélni.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #33072 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 19:24:34 »

Főtengely ékszíjtárcs-klíma kompressor,vagy amit írtál azok közül valamelyik.vedd le a szíjat és járasd egy kicsit annélkül meglátod megszünik vagy nem.
ok.köszi a tippet.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #33073 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 19:26:01 »

cső! vigyor3

keresd László-t privátba.lehet épít neked egyet.....ha rábírod beszélni.... vigyor3

Majd írok neki köszi, hirtelen viszont találtam ezt a két verziót:


      és     

Valaki tud ezekről véleményt ?
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33074 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 19:31:07 »

Majd írok neki köszi, hirtelen viszont találtam ezt a két verziót:




Valaki tud ezekről véleményt ?

nálunk ezekről olvashatsz:
http://mondeo.hu/index.php?topic=13480.0

http://mondeo.hu/index.php?topic=13706.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #33075 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 19:50:27 »


Köszönöm. Már csak az a kérdésem, hogy a kartergáz kivezetése nem a szelepfedélből van bevezetve a levegő szűrő utáni csőszakaszba ?
Mert ha igen akkor nem értem a képeken lévő bekötést.   
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33076 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 20:09:03 »

Köszönöm. Már csak az a kérdésem, hogy a kartergáz kivezetése nem a szelepfedélből van bevezetve a levegő szűrő utáni csőszakaszba ?
Mert ha igen akkor nem értem a képeken lévő bekötést.   
a képeken csak az elhelyezést látod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #33077 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 20:24:47 »

Köszönöm. Már csak az a kérdésem, hogy a kartergáz kivezetése nem a szelepfedélből van bevezetve a levegő szűrő utáni csőszakaszba ?
Mert ha igen akkor nem értem a képeken lévő bekötést.  
Tisztelt Fórumtárs!
A szelepfedélből jövő csőcsonk ami a turbóra menő harmonika csőre csatlakozik, az félbe lett vágva. A két csődarabhoz csatlakozik sorba kötve az olajleválasztó tank és a vörösréz katalizátor. Tehát a kartergáz útja: Szelepfedél- olajleválasztó tank-vörösréz katalizátor- turbó szívóoldali harmonika cső. Remélem így már világos. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #33078 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 20:30:40 »

Tisztelt Fórumtárs!
A szelepfedélből jövő csőcsonk ami a turbóra menő harmonika csőre csatlakozik, az félbe lett vágva. A két csődarabhoz csatlakozik sorba kötve az olajleválasztó tank és a vörösréz katalizátor. Tehát a kartergáz útja: Szelepfedél- olajleválasztó tank-vörösréz katalizátor- turbó szívóoldali harmonika cső. Remélem így már világos. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm, így már tiszta a kép. Oda teszem magyarul ahol elfér és kész.
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #33079 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 20:30:43 »

Majd írok neki köszi, hirtelen viszont találtam ezt a két verziót:


     és      

Valaki tud ezekről véleményt ?
Tisztelt Fórumtárs!
 A gyári kialakítású olajleválasztó tank hatásfokánál sokkal jobb, a FAQ cikkben közölt tank hatásfoka.  A gyári tankban csak egy be és egy kivezető van. Slussz!  A cikkben közölt tankban a gáz útja többször megvan törve,  így a gázból a tehetetlenségüknél fogva kicsapódnak a gáznál nehezebb elemek. PL olaj, koksz, korom, vízgőz. Arról nem is beszélve hogy harmad áron megcsinálhatod magadnak a leírás alapján. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.13 vasárnap, 20:35:25 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #33080 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 20:53:04 »

Tisztelt Fórumtárs!
 A gyári kialakítású olajleválasztó tank hatásfokánál sokkal jobb, a FAQ cikkben közölt tank hatásfoka.  A gyári tankban csak egy be és egy kivezető van. Slussz!  A cikkben közölt tankban a gáz útja többször megvan törve,  így a gázból a tehetetlenségüknél fogva kicsapódnak a gáznál nehezebb elemek. PL olaj, koksz, korom, vízgőz. Arról nem is beszélve hogy harmad áron megcsinálhatod magadnak a leírás alapján. wave
Tisztelettel László! worship

Üzeneted vettem, privátban válaszoltam !
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33081 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 09:21:58 »

Majd írok neki köszi, hirtelen viszont találtam ezt a két verziót:


      és     

Valaki tud ezekről véleményt ?

Az egyik hengeres, a másik szögletes.

Vagy mire gondolsz?

Attól függ, hol találsz neki helyet, lehet alkalmasabb az egyik vagy a másik forma. Amúgy tökmindegy.

YMMV

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #33082 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 11:26:46 »

Köszönöm. Akkor ez a következő, amit megteszek. Mármint szerelővel teszem, mert gondolom alámászás nélkül nem fogom tudni cserélni. Vagy igen!?
Nem hiszem, hogy a billenésgátló bak cseréje megoldja a problémádat, mindenesetre érdemes cserélni ha lóg. Én kb két hete cseréltem az enyémet (teljesen kuka volt a kisebbik szilent benne), de semmilyen változás nem lett a motor hangján. Egyébként utcán aláfekve (biztonságosan fölbakolva) 15 perc alatt cserélhető. Cromaxban ha jól emlékszem 8.000 Ft körül van.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33083 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 13:35:26 »

Nem hiszem, hogy a billenésgátló bak cseréje megoldja a problémádat, mindenesetre érdemes cserélni ha lóg. Én kb két hete cseréltem az enyémet (teljesen kuka volt a kisebbik szilent benne), de semmilyen változás nem lett a motor hangján. Egyébként utcán aláfekve (biztonságosan fölbakolva) 15 perc alatt cserélhető. Cromaxban ha jól emlékszem 8.000 Ft körül van.

Egy kedves forumtársnál bontottan jó áron beszerzek egyet, igy megéri a probát.
Neked van ötleted rá? Minden szivesen meghallgatok.  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
siky
Vendég
« Új hozzászólás #33084 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 16:47:56 »

Egy kedves forumtársnál bontottan jó áron beszerzek egyet, igy megéri a probát.
Neked van ötleted rá? Minden szivesen meghallgatok.  Wink
Nekem csak az az ötletem van, hogy nem ettől  hehe
Én nem vennék bontott szilentet  wave (pedig én taxis vagyok  eplus2)
Naplózva
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #33085 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 17:15:42 »

Nekem csak az az ötletem van, hogy nem ettől  hehe
Én nem vennék bontott szilentet  wave (pedig én taxis vagyok  eplus2)

Nem minden taxis a bontóstól vásárol Wink
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33086 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 17:17:49 »

Nekem csak az az ötletem van, hogy nem ettől  hehe
Én nem vennék bontott szilentet  wave (pedig én taxis vagyok  eplus2)

Csak bontott olajban utazol... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #33087 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 17:30:35 »

Csak bontott olajban utazol... Smiley

AndyA
De csak ha Bosch  eplus2
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33088 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 17:43:49 »

Nekem csak az az ötletem van, hogy nem ettől  hehe
Én nem vennék bontott szilentet  wave (pedig én taxis vagyok  eplus2)


Hidd el én sem hosszutávra veszem a bakot bontottan. Ez most csak próba. Ha elmulik a berregés, akkor megveszem az ujat természetesen, ha nem, akkor nem dobtam ki 10ezret az ablakon. Wink

Amugy a kipufogó hövédőt mi rögziti!? Csavar vagy patent!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33089 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 17:52:12 »


Hidd el én sem hosszutávra veszem a bakot bontottan. Ez most csak próba. Ha elmulik a berregés, akkor megveszem az ujat természetesen, ha nem, akkor nem dobtam ki 10ezret az ablakon. Wink

Amugy a kipufogó hövédőt mi rögziti!? Csavar vagy patent!?





Jól sejtem, hogy a kipuf rezonátorcsőtől jobbra lévő kis ezüst színű alkatrész az a bizonyos billenésgátló bak!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33090 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 17:52:53 »


Hidd el én sem hosszutávra veszem a bakot bontottan. Ez most csak próba. Ha elmulik a berregés, akkor megveszem az ujat természetesen, ha nem, akkor nem dobtam ki 10ezret az ablakon. Wink

Amugy a kipufogó hövédőt mi rögziti!? Csavar vagy patent!?
akkor is kidobod a penzt ha veszel egy ugyanolyan rossz bontottat
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33091 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 17:53:03 »

Nem próbálgatni kell, hanem ellenőrizni, hogy szakad vagy berepedt-e a gumiszilent.
Ha igen, mozog. Ha nem nem mozog.
De mivel mozog a váltód, írtad.....így......

Emellett még mindig lehet rossz helyen a váltótartó bak is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33092 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 17:55:36 »

Nem próbálgatni kell, hanem ellenőrizni, hogy szakad vagy berepedt-e a gumiszilent.
Ha igen, mozog. Ha nem nem mozog.
De mivel mozog a váltód, írtad.....így......

Emellett még mindig lehet rossz helyen a váltótartó bak is.

Akkor kérlek áruld el, hogy a váltótartót hogyan lehet állitani!? Azt már irták, hogy fel-le nem lehet. Merre lehet!? Tudom, hogy van négy kisebb csavarral rögzitve egy lapka, amin fekszik a bak, azon nagyobbak a lukak, mint a csavar. Azzal lehet ide-oda állitani!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #33093 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 17:57:44 »

akkor is kidobod a penzt ha veszel egy ugyanolyan rossz bontottat

Ezért veszem forumtárstól, aki talán nem ad el hibásat.  Wink Amugy pedig mivel ezt a jelenséget eddig csak egy embertől hallottam, hogy észlelt ilyet,igy gondolom, nem tul gyakori. Éppen ezért ritka szerencsétlennek kell lennem, hogy egy épp ugyanolyan hibás darabot fogjak ki.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33094 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 18:05:02 »

Akkor kérlek áruld el, hogy a váltótartót hogyan lehet állitani!? Azt már irták, hogy fel-le nem lehet. Merre lehet!? Tudom, hogy van négy kisebb csavarral rögzitve egy lapka, amin fekszik a bak, azon nagyobbak a lukak, mint a csavar. Azzal lehet ide-oda állitani!?

Én írtam egyedül, nem írták.  vigyor3
Pontosan.


Napok óta hámozzuk a fingot ezzel kapcsolatban. Ez nem fog megjavulni és magától feltáródni a hiba, ha minél többet beszélünk róla.  vigyor3
Ellenőrizni kell az alsó billenésgátló szilentjeit és a váltóbakot is. Nyilván ha többet enged billenni az alsó, akkor a váltóbak is többet mozdul.

Ha egy gumibak nem szakadt, akkor is tud rossz lenni. Összezömül, felül és rezonancia keletkezik.
Ez nem Ford, de látvány kedvéért....



« Utoljára szerkesztve: 2014.07.14 hétfő, 18:12:09 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33095 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 18:13:18 »

Ezért veszem forumtárstól, aki talán nem ad el hibásat.  Wink Amugy pedig mivel ezt a jelenséget eddig csak egy embertől hallottam, hogy észlelt ilyet,igy gondolom, nem tul gyakori. Éppen ezért ritka szerencsétlennek kell lennem, hogy egy épp ugyanolyan hibás darabot fogjak ki.  smile

Elég gyakori az alsó kitámasztó csere. Minden második kuplungos Mondeo-nál kell....érdemes.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33096 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 18:14:59 »


Ez nem Ford, de látvány kedvéért...


ha nem ford akkor kit érdekel?! eplus2
minimum Hunyadit linkelj! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33097 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 18:16:17 »

ha nem ford akkor kit érdekel?! eplus2
minimum Hunyadit linkelj! nyes

Abban nem megy tönkre.  vigyor3


Azért írtam, hogy nem Ford....... nehogy elkezdje valaki keresni az ilyen formájút az autójában!  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33098 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 18:17:37 »

Abban nem megy tönkre.  vigyor3


Azért írtam, hogy nem Ford....... nehogy elkezdje valaki keresni az ilyen formájút az autójában!  Cheesy
1.ez így van.dehogy miért..... Cheesy

2.még így sem kell,mert tényleg így keletkeznek a hüle kérdések,hogy ez hol van a mondiban... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33099 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 18:20:38 »

1.ez így van.dehogy miért..... Cheesy

2.még így sem kell,mert tényleg így keletkeznek a hüle kérdések,hogy ez hol van a mondiban... vigyor3


Akkor most töröljem, hogy nem Ford?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 655 656 657 658 659 660 661 [662] 663 664 665 666 667 668 669 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.