Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:00:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
665
666
667
668
669
670
671
[
672
]
673
674
675
676
677
678
679
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14681758 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi
«
Új hozzászólás #33550 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 08:53:43 »
Idézetet írta: bageros - 2014.08.17 vasárnap, 23:35:03
Sziasztok! 2hónapja vettem 1 mondeot (2004 2000TDCi 131 paci)golf3 ból ültem át,ahoz képest nagyon jól megy de valahogy még mindig nem bízok benne úgy mint az öreg golfban.először azért sem mert már jó párszor leállt menet közben minden előjel nélkül(folyamatos haladás közben).menet közben ujra indítok és megy tovább.ez mitől lehet? a következő kérdésem,eleinte csak hidegen de mostanában melegen is rángat a motor alapjáraton nem jár egyenletesen.ennek mi lehet az oka?
cseréld a CMP-t.
amennyiben a vészüzem sem villogott...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bageros
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33551 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 09:41:48 »
Köszönöm szépen,akkor intézem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33552 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 10:20:20 »
Idézetet írta: francoe - 2014.08.11 hétfő, 23:52:46
Én tőlük vettem másfél hónapja a szilikoncsövet 30 font volt szállítással (Mo-ra), azóta úgy látom drágult 5 fonttal:
http://www.ebay.co.uk/usr/creationsmotorsport_uk?_trksid=p2059210.m2749.l2754
Most viszont a DPHSport-nál olcsóbb:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-TDCi-2-0-2-2-MK3-INTERCOOLER-EGR-SILICONE-HOSE-TURBO-BOOST-PIPE-TDDi-/290738065885?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AMondeo&hash=item43b156d1dd
Anno DPH-tól volt közös beszerzés. Azok jó csövek, de érdemes megnézni a saját honlapot is, hátha jobb az ár, mint az eBay-en (nem kell az eBay jutalékot is az árba kalkulálni).
http://www.derbyperformancehose.co.uk/
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33553 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 12:05:59 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.08.17 vasárnap, 22:01:12
a Ford nem, de a delphi igen.
Meg azt is leírja, hogy az c2i kód az optimális üzemhez kell, tehát megy nélküle is, csak máshogy.
Tehát akkor mégis megy nélküle is....ennyiről volt szó.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33554 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 16:01:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.18 hétfő, 12:05:59
Tehát akkor mégis megy nélküle is....ennyiről volt szó.
ha az ecu letiltotta a nagynyomásút,akkor rakhatsz bele akár pilickát is.nem fog elindulni.pláne az ICU-s fészliftelőttieknél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33555 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 18:05:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.18 hétfő, 12:05:59
Tehát akkor mégis megy nélküle is....ennyiről volt szó.
Igen megy.
De ha már tiltásban van a CR pumpa a hibakódok miatt, akkor nem fog indulni. De ehhez semmi köze a c2i kódoknak, ellenben a kopogásos égésnek és a miattuk jelentkező hibakódoknak meg van.
Az eredeti megállapítás az volt, hogy tiltasban levő CR pumpa esetén mindegy, hogy c2i kóddal vagy anélkül felújított porlasztókat teszel be, addig nem indul el, míg az icu-ba nem kerül kód a törölt helyére (icu túlzott kopogás/nem megfelelő nyomásviszonyok esetén törli a c2i kódot) ÉS a hibakódot nem törlöd. Az állítás fordítva is igaz, azaz ha tiltasban levő CR pumpa esetén sikerül az ICU-ba a kódokat programozni és törölni a hbakódokat, akkor a hibás porlasztókat is el fog indulni a motor.
(Ebből alakult ki az "újraprogramozásos " gyógyítás
)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33556 Dátum:
2014.08.19 kedd, 09:16:58 »
Sziasztok!
Pár napja vettem észre, hogy alacsony, kb 1500-2000 fordulatszámon kereplő szerű halk csattogó hang jön a motortérből. Alapjáraton nem hallom, az autó nem füstöl, nagyon jól megy és hibakódom sincs, a hangon kívül semmi más tünetet nem tapasztalok. Ha rágyorsítók akkor eltűnik. Van tipp, hogy mi lehet? Valami mechanikai dolog vagy üzemanyag rendszer? Esetleg *** gázolaj? Boszniában tankoltam bele egy nagyobb kúton
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33557 Dátum:
2014.08.19 kedd, 09:27:36 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.19 kedd, 09:16:58
Sziasztok!
Pár napja vettem észre, hogy alacsony, kb 1500-2000 fordulatszámon kereplő szerű halk csattogó hang jön a motortérből. Alapjáraton nem hallom, az autó nem füstöl, nagyon jól megy és hibakódom sincs, a hangon kívül semmi más tünetet nem tapasztalok. Ha rágyorsítók akkor eltűnik. Van tipp, hogy mi lehet? Valami mechanikai dolog vagy üzemanyag rendszer? Esetleg *** gázolaj? Boszniában tankoltam bele egy nagyobb kúton
Generátor? Klíma?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33558 Dátum:
2014.08.19 kedd, 09:59:32 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.19 kedd, 09:27:36
Generátor? Klíma?
Klíma jó ötlet, köszi. Megnézem, hogy klíma nélkül és/vagy klímával csinálja-e. Generátort sztem én nem tudom megnézni, hogy minden frankó-e vele.
Naplózva
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33559 Dátum:
2014.08.19 kedd, 17:23:39 »
Sziasztok!
Az utóbbi időben azt tapasztaltam, hogy erőtlen a gép. Semmi más tünetet nem produkál, csak nem megy úgy, ahogy kéne.
Átnéztem (nagyjából) a turbócsöveket, de nem találtam repedést.
Rádugtam egy ELM327 kütyüt és forscan progival megnéztem. Hibakód nincs (ill. csak az EGR dugózás miatti).
A turbónyomásnak viszont csak 180 kPa-t mutatott. A 100 kPa légköri nyomással együtt, tehát a turbónyomás csak 0,8 bar. Jól gondolom, hogy akkor mégiscsak kifúj valahol? Át fogom nézni alaposabban.
Van egy olyan érték is, ami a turbó geo állását mutatja. 100%-on áll alapjáraton és kb. 40%-ig ment le terhelésen. Ez normális? Nem kéne 0-ig lemennie, mikor teljes terhelésen van?
Megnéztem a rail nyomást is. 1300 bar körül volt a csúcs. Nem 1600nak kéne lennie a maximumnak?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33560 Dátum:
2014.08.19 kedd, 18:36:09 »
Idézetet írta: Pogesz - 2014.08.19 kedd, 17:23:39
Sziasztok!
Az utóbbi időben azt tapasztaltam, hogy erőtlen a gép. Semmi más tünetet nem produkál, csak nem megy úgy, ahogy kéne.
Átnéztem (nagyjából) a turbócsöveket, de nem találtam repedést.
Rádugtam egy ELM327 kütyüt és forscan progival megnéztem. Hibakód nincs (ill. csak az EGR dugózás miatti).
A turbónyomásnak viszont csak 180 kPa-t mutatott. A 100 kPa légköri nyomással együtt, tehát a turbónyomás csak 0,8 bar. Jól gondolom, hogy akkor mégiscsak kifúj valahol? Át fogom nézni alaposabban.
Van egy olyan érték is, ami a turbó geo állását mutatja. 100%-on áll alapjáraton és kb. 40%-ig ment le terhelésen. Ez normális? Nem kéne 0-ig lemennie, mikor teljes terhelésen van?
Megnéztem a rail nyomást is. 1300 bar körül volt a csúcs. Nem 1600nak kéne lennie a maximumnak?
a rail nyomással ne foglalkozz.a levegő szökik.ha meglesz a rés a pajzson,utána meglesz az üza nyomás is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33561 Dátum:
2014.08.19 kedd, 20:16:57 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.19 kedd, 09:59:32
Klíma jó ötlet, köszi. Megnézem, hogy klíma nélkül és/vagy klímával csinálja-e. Generátort sztem én nem tudom megnézni, hogy minden frankó-e vele.
Szia!
Lehet döglődik a ZEN...ritka tartós darab...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33562 Dátum:
2014.08.19 kedd, 22:53:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.08.19 kedd, 20:16:57
Szia!
Lehet döglődik a ZEN...ritka tartós darab...
Az is lehet. Azt meg lehet valahogy 100%-ra mondani hogy a ZEN a ***? Ha igen mit lehet a helyere tenni? Az az ujabb talan japan gyartmanyu szabadonfuto amit Relhist szallit ha jol emlekszem, az plug and play a mostani helyere?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33563 Dátum:
2014.08.20 szerda, 08:15:12 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.19 kedd, 22:53:34
Az is lehet. Azt meg lehet valahogy 100%-ra mondani hogy a ZEN a ***? Ha igen mit lehet a helyere tenni? Az az ujabb talan japan gyartmanyu szabadonfuto amit Relhist szallit ha jol emlekszem, az plug and play a mostani helyere?
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem 2 alkalommal volt fenn ZEN szabadonfutó a generátoromon. Most egy gyári INA futót tettem fel. A barátom Galaxiában is a gyári INA van, már 250 ezer Km-t teljesített hibátlanul és még mindig kifogástalanul teszi a dolgát. Én a gyári INA futót javasolom.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33564 Dátum:
2014.08.20 szerda, 09:40:35 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.19 kedd, 22:53:34
Az is lehet. Azt meg lehet valahogy 100%-ra mondani hogy a ZEN a ***? Ha igen mit lehet a helyere tenni? Az az ujabb talan japan gyartmanyu szabadonfuto amit Relhist szallit ha jol emlekszem, az plug and play a mostani helyere?
A Kertész utcaiak szerint a ZEN felejtős, ők az INÁ-ra esküsznek. Alighanem van vele kicsi tapasztalatuk.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33565 Dátum:
2014.08.20 szerda, 09:55:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.20 szerda, 09:40:35
A Kertész utcaiak szerint a ZEN felejtős, ők az INÁ-ra esküsznek. Alighanem van vele kicsi tapasztalatuk.
AndyA
az INA a ford gyári beszállítója is.pl a benyás mk3-aknál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33566 Dátum:
2014.08.20 szerda, 16:02:26 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.19 kedd, 18:36:09
a rail nyomással ne foglalkozz.a levegő szökik.ha meglesz a rés a pajzson,utána meglesz az üza nyomás is.
Levettem ma a turbócsövet, azzal kezdtem, ami az autó elejénél van és természetesen el is van repedve.
Közvetlenül a bilincs mellett repedt el.
Augusztus 20-i gyorsmegoldás: le lett vágva a cső a repedésnél, így kb 2 cm esett le a végéből (egr szelep felöli), majd el lett vágva a cső középen az egyenes résznél és egy fémcsővel lett összetoldva úgy, hogy szintén 2 centi maradjon el a végek között, így az egész cső hossza ugyan annyi lett és vissza lehetett tenni.
Próbakör laptoppal: levegő nyomás 250 kPa, rail csomás 160.000 kPa.
És érezhetően megy is a gép.
De azért ezt csak ideiglenes megoldásnak tekintem, jó lenne azt a csövet kicserélni.
Milyen okos megoldást javasoltok erre? Gyárit azért nem vennék 25 ezerért!
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33567 Dátum:
2014.08.20 szerda, 16:09:44 »
Idézetet írta: Pogesz - 2014.08.20 szerda, 16:02:26
Levettem ma a turbócsövet, azzal kezdtem, ami az autó elejénél van és természetesen el is van repedve.
Közvetlenül a bilincs mellett repedt el.
Augusztus 20-i gyorsmegoldás: le lett vágva a cső a repedésnél, így kb 2 cm esett le a végéből (egr szelep felöli), majd el lett vágva a cső középen az egyenes résznél és egy fémcsővel lett összetoldva úgy, hogy szintén 2 centi maradjon el a végek között, így az egész cső hossza ugyan annyi lett és vissza lehetett tenni.
Próbakör laptoppal: levegő nyomás 250 kPa, rail csomás 160.000 kPa.
És érezhetően megy is a gép.
De azért ezt csak ideiglenes megoldásnak tekintem, jó lenne azt a csövet kicserélni.
Milyen okos megoldást javasoltok erre? Gyárit azért nem vennék 25 ezerért!
kérd meg Bunyeket,hogy rendeljen neked egy csövet.neki vannak kedvezményei,még a postával is kevesebb mint 10ből kijöhetsz akár....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33568 Dátum:
2014.08.20 szerda, 16:09:55 »
Idézetet írta: Pogesz - 2014.08.20 szerda, 16:02:26
Levettem ma a turbócsövet, azzal kezdtem, ami az autó elejénél van és természetesen el is van repedve.
Közvetlenül a bilincs mellett repedt el.
Augusztus 20-i gyorsmegoldás: le lett vágva a cső a repedésnél, így kb 2 cm esett le a végéből (egr szelep felöli), majd el lett vágva a cső középen az egyenes résznél és egy fémcsővel lett összetoldva úgy, hogy szintén 2 centi maradjon el a végek között, így az egész cső hossza ugyan annyi lett és vissza lehetett tenni.
Próbakör laptoppal: levegő nyomás 250 kPa, rail csomás 160.000 kPa.
És érezhetően megy is a gép.
De azért ezt csak ideiglenes megoldásnak tekintem, jó lenne azt a csövet kicserélni.
Milyen okos megoldást javasoltok erre? Gyárit azért nem vennék 25 ezerért!
Olcsóbban kapsz szilikont (ebay).
Vagy a Lőrinci autósboltban 14-15 ezerért van erősített.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33569 Dátum:
2014.08.20 szerda, 20:32:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.08.19 kedd, 20:16:57
Szia!
Lehet döglődik a ZEN...ritka tartós darab...
A ZEN-ek mennyi az átlagos életkora?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33570 Dátum:
2014.08.20 szerda, 20:38:37 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2014.08.20 szerda, 20:32:20
A ZEN-ek mennyi az átlagos életkora?
Nálam kb. 15ezer után hullott szét.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33571 Dátum:
2014.08.20 szerda, 20:45:00 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2014.08.20 szerda, 20:32:20
A ZEN-ek mennyi az átlagos életkora?
Nálam a Relhist-től rendelt japán szabadonfutó van fent, az tartósabbnak ígérkezik. De a legtutibb biztos, hogy az INA, csak az drágább.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33572 Dátum:
2014.08.20 szerda, 20:48:41 »
Idézetet írta: Pogesz - 2014.08.20 szerda, 20:38:37
Nálam kb. 15ezer után hullott szét.
Nálam már 30ezer van benne,még nincs baja kop-kop.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tedra
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33573 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 07:32:27 »
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. 2 napja a következőket produkálja az autó (2005-ös 2.0-as mondeo TDCI):
- Induláskor elkezd melegedni a vízhőfok, majd egy kis idő után visszaesik "nullára" a mutatót, ekkor elmegy az erő az autóból.
- Motor újraindítás után egy kis ideig megint jó, majd jön a mutató visszaesése és az erő eltűnése.
Kb. két-háromszor ismétlődik meg ez a jelenség, utána beáll középre a vízhőfok és látszólag minden rendben van.
Ilyenkor már csak azt produkálja, hogy országútról városba beérve elkezd lekonyulni a mutató kb. 60 fokig, majd kis idő múlva visszaáll középre.
Ránéztem diaggal és P1288-as hibakódot tárolt.
Természetesen mindez mikor máskor, mint nyaralás alatt...
Tudnátok ajánlani Szentgotthárd közelében megbízható szerelőt?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33574 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 09:17:42 »
Idézetet írta: tedra - 2014.08.21 csütörtök, 07:32:27
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. 2 napja a következőket produkálja az autó (2005-ös 2.0-as mondeo TDCI):
- Induláskor elkezd melegedni a vízhőfok, majd egy kis idő után visszaesik "nullára" a mutatót, ekkor elmegy az erő az autóból.
- Motor újraindítás után egy kis ideig megint jó, majd jön a mutató visszaesése és az erő eltűnése.
Kb. két-háromszor ismétlődik meg ez a jelenség, utána beáll középre a vízhőfok és látszólag minden rendben van.
Ilyenkor már csak azt produkálja, hogy országútról városba beérve elkezd lekonyulni a mutató kb. 60 fokig, majd kis idő múlva visszaáll középre.
Ránéztem diaggal és P1288-as hibakódot tárolt.
Természetesen mindez mikor máskor, mint nyaralás alatt...
Tudnátok ajánlani Szentgotthárd közelében megbízható szerelőt?
Termosztát. Valószínűleg az olajköri.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33575 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 13:40:33 »
Idézetet írta: Pogesz - 2014.08.20 szerda, 20:38:37
Nálam kb. 15ezer után hullott szét.
Nekem kb 25.000km van a ZEN-ben. Mondjuk a berregés néha visszajött a ZEN ellenére is, kb 1 évre rá miután be lett szerelve.
OK, szóval az INA szabadonfutó a tuti, akkor már csak 4 kérdésem lenne.
1. Milyen típus kell belőle (pl cikkszám vagy milyen autóhoz való a jó)
2. Hol/kitől lehet beszerezni
3. Mennyiért?
4. Simán fel lehet rakni a ZEN helyére plug and play? Tehát ha elviszem az INA-t egy sarki szerelőhöz, és megkérem, hogy cserélje ki, akkor tudni fogja? Vagy itt is kell valamit alakítani, mint amikor a ZEN fel lett téve?
Köszi!
szerk: egyébként a halk csattogás, kerepelés inkább a vezetőoldal felől jön, és a ZEN ha jól tudom akkor pont a másik oldalon van. Persze a jobb oldalt nem ültem még menet közben, úgyhogy onnan nem tudom hogy hallani, de gondolom ha valami mechanikus hiba van, akkor az egyre csak rosszabb/hangosabb lesz, így könnyebb lesz beazonosítani, hogy mi a hiba.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.21 csütörtök, 13:45:36 írta Shad
»
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33576 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 13:48:13 »
1. ina F-556615 (benyás mk3-hoz)
2. bótbó. valaki kertész úti ótóvillamosságit emlegette
3.ööö
4. ha lejött a zen, már nincs akadály. nekem csak légkucsosan jött le, kézzel kezdett elnyalódni az anyag.
Idézetet írta: Shad - 2014.08.21 csütörtök, 13:40:33
Nekem kb 25.000km van a ZEN-ben. Mondjuk a berregés néha visszajött a ZEN ellenére is, kb 1 évre rá miután be lett szerelve.
OK, szóval az INA szabadonfutó a tuti, akkor már csak 4 kérdésem lenne.
1. Milyen típus kell belőle (pl cikkszám vagy milyen autóhoz való a jó)
2. Hol/kitől lehet beszerezni
3. Mennyiért?
4. Simán fel lehet rakni a ZEN helyére plug and play? Tehát ha elviszem az INA-t egy sarki szerelőhöz, és megkérem, hogy cserélje ki, akkor tudni fogja? Vagy itt is kell valamit alakítani, mint amikor a ZEN fel lett téve?
Köszi!
szerk: egyébként a halk csattogás, kerepelés inkább a vezetőoldal felől jön, és a ZEN ha jól tudom akkor pont a másik oldalon van. Persze a jobb oldalt nem ültem még menet közben, úgyhogy onnan nem tudom hogy hallani, de gondolom ha valami mechanikus hiba van, akkor az egyre csak rosszabb/hangosabb lesz, így könnyebb lesz beazonosítani, hogy mi a hiba.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33577 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 13:51:47 »
Idézetet írta: GiN - 2014.08.21 csütörtök, 13:48:13
1. ina F-556615 (benyás mk3-hoz)
2. bótbó. valaki kertész úti ótóvillamosságit emlegette
3.ööö
4. ha lejött a zen, már nincs akadály. nekem csak légkucsosan jött le, kézzel kezdett elnyalódni az anyag.
3. Ha Kertész utca, akkor 17 ezer volt fél éve.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33578 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 14:03:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.21 csütörtök, 13:51:47
3. Ha Kertész utca, akkor 17 ezer volt fél éve.
AndyA
Hjah, azt hittem 20k+
Naplózva
mondeofun.peti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33579 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 14:23:39 »
Sziasztok!
MK3,tdci ghia,2005-ös Mondeom van.Az a probléma jelentkezett,hogy főtengely szíjtárcsa(+szíj) csere óta néha felvillan az olajnyomás jelzőlámpa a műszerfalon..
Az olajszint rendben van,1 éve volt olajcsere és azóta kb 13000 km-t futott.Ez véletlen-e esetleg,hogy szíjtárcsa csere után van ez a jelenség,és mi okozhatja?? Esetleg a nyomáskapcsoló,az hol van a 6 sebességes Tdci motoron?? Előre is köszönöm a megoldásokat!!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33580 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 14:38:41 »
Idézetet írta: mondeofun.peti - 2014.08.21 csütörtök, 14:23:39
Sziasztok!
MK3,tdci ghia,2005-ös Mondeom van.Az a probléma jelentkezett,hogy főtengely szíjtárcsa(+szíj) csere óta néha felvillan az olajnyomás jelzőlámpa a műszerfalon..
Az olajszint rendben van,1 éve volt olajcsere és azóta kb 13000 km-t futott.Ez véletlen-e esetleg,hogy szíjtárcsa csere után van ez a jelenség,és mi okozhatja?? Esetleg a nyomáskapcsoló,az hol van a 6 sebességes Tdci motoron?? Előre is köszönöm a megoldásokat!!
KH-s csatlkozó? Igazítsd meg, pucold meg.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondeofun.peti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33581 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 14:46:38 »
Nem tudom mi az a KH-s csatlakozó sajnos,kezdő vagyok még....Részleteznéd a választ? Köszönöm...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33582 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 16:45:56 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.08.21 csütörtök, 09:17:42
Termosztát. Valószínűleg az olajköri.
Ez nem olajköri.ha az nem jó attól nem megy el a motor ereje.Már átéltem,hogy ez miatt télen nem megy fel a mutató első vonalnál feljebb,nyáron meg középen áll.Ez a hőmérséklet jeladó probléma.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33583 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 16:49:46 »
Idézetet írta: tedra - 2014.08.21 csütörtök, 07:32:27
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. 2 napja a következőket produkálja az autó (2005-ös 2.0-as mondeo TDCI):
- Induláskor elkezd melegedni a vízhőfok, majd egy kis idő után visszaesik "nullára" a mutatót, ekkor elmegy az erő az autóból.
- Motor újraindítás után egy kis ideig megint jó, majd jön a mutató visszaesése és az erő eltűnése.
Kb. két-háromszor ismétlődik meg ez a jelenség, utána beáll középre a vízhőfok és látszólag minden rendben van.
Ilyenkor már csak azt produkálja, hogy országútról városba beérve elkezd lekonyulni a mutató kb. 60 fokig, majd kis idő múlva visszaáll középre.
Ránéztem diaggal és P1288-as hibakódot tárolt.
Természetesen mindez mikor máskor, mint nyaralás alatt...
Tudnátok ajánlani Szentgotthárd közelében megbízható szerelőt?
P1288 Hengerfej Hőmérséklet Szenzor hiba
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33584 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 18:24:36 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.21 csütörtök, 13:40:33
Nekem kb 25.000km van a ZEN-ben. Mondjuk a berregés néha visszajött a ZEN ellenére is, kb 1 évre rá miután be lett szerelve.
OK, szóval az INA szabadonfutó a tuti, akkor már csak 4 kérdésem lenne.
4. Simán fel lehet rakni a ZEN helyére plug and play? Tehát ha elviszem az INA-t egy sarki szerelőhöz, és megkérem, hogy cserélje ki, akkor tudni fogja? Vagy itt is kell valamit alakítani, mint amikor a ZEN fel lett téve?
Köszi!
Az INA-n van egy réz alátét, azt le kell venni róla.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33585 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 18:57:07 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.21 csütörtök, 13:40:33
Nekem kb 25.000km van a ZEN-ben. Mondjuk a berregés néha visszajött a ZEN ellenére is, kb 1 évre rá miután be lett szerelve.
OK, szóval az INA szabadonfutó a tuti, akkor már csak 4 kérdésem lenne.
1. Milyen típus kell belőle (pl cikkszám vagy milyen autóhoz való a jó)
2. Hol/kitől lehet beszerezni
3. Mennyiért?
4. Simán fel lehet rakni a ZEN helyére plug and play? Tehát ha elviszem az INA-t egy sarki szerelőhöz, és megkérem, hogy cserélje ki, akkor tudni fogja? Vagy itt is kell valamit alakítani, mint amikor a ZEN fel lett téve?
Köszi!
szerk: egyébként a halk csattogás, kerepelés inkább a vezetőoldal felől jön, és a ZEN ha jól tudom akkor pont a másik oldalon van. Persze a jobb oldalt nem ültem még menet közben, úgyhogy onnan nem tudom hogy hallani, de gondolom ha valami mechanikus hiba van, akkor az egyre csak rosszabb/hangosabb lesz, így könnyebb lesz beazonosítani, hogy mi a hiba.
Tisztelt Fórumtárs!
A diesel géphez való INA szabadonfutó cikkszáma INA 535007410.
A INA szabadonfutó minden átalakítás nélkül felszerelhető a ZEN futó helyére. Az INA futóhoz adott réz gyűrűre nincs szükség. Megfelelő generátor szerelő kulccsal cserélhető. Minden valamire való műhelyben kell legyen ilyen szerszám.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33586 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 22:19:12 »
Idézetet írta: László - 2014.08.21 csütörtök, 18:57:07
Tisztelt Fórumtárs!
A diesel géphez való INA szabadonfutó cikkszáma INA 535007410.
A INA szabadonfutó minden átalakítás nélkül felszerelhető a ZEN futó helyére. Az INA futóhoz adott réz gyűrűre nincs szükség. Megfelelő generátor szerelő kulccsal cserélhető. Minden valamire való műhelyben kell legyen ilyen szerszám.
Tisztelettel László!
Köszönöm. Ez más cikkszám, mint amit feljebb írtak. Most akkor melyik kell?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33587 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 22:23:24 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.21 csütörtök, 22:19:12
Köszönöm. Ez más cikkszám, mint amit feljebb írtak. Most akkor melyik kell?
Benzines Mk3-hoz kérj INA szabadonfutót.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33588 Dátum:
2014.08.22 péntek, 06:12:31 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.21 csütörtök, 22:19:12
Köszönöm. Ez más cikkszám, mint amit feljebb írtak. Most akkor melyik kell?
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépsárkányomon az 535007410 cikkszámon beszerzett INA futó van, és hibátlanul teszi a dolgát.
Tisztelettel László!:worship:
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33589 Dátum:
2014.08.22 péntek, 06:44:13 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.21 csütörtök, 22:19:12
Köszönöm. Ez más cikkszám, mint amit feljebb írtak. Most akkor melyik kell?
A két cikkszám ugyanazt a terméket takarja.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33590 Dátum:
2014.08.22 péntek, 09:56:54 »
Köszi mindenkinek!
Azt még meg tudja valaki mondani, hogy gázolaj szűrő cserénél ugye légteleníteni kell a szűrőt felszerelés előtt, tehát fel kell tölteni gázolajjal és úgy felrakni?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33591 Dátum:
2014.08.22 péntek, 10:00:16 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.22 péntek, 09:56:54
Köszi mindenkinek!
Azt még meg tudja valaki mondani, hogy gázolaj szűrő cserénél ugye légteleníteni kell a szűrőt felszerelés előtt, tehát fel kell tölteni gázolajjal és úgy felrakni?
Igen, de jobb ha nem felrakod, hanem felszereled a helyére...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33592 Dátum:
2014.08.22 péntek, 10:07:38 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.22 péntek, 09:56:54
Köszi mindenkinek!
Azt még meg tudja valaki mondani, hogy gázolaj szűrő cserénél ugye légteleníteni kell a szűrőt felszerelés előtt, tehát fel kell tölteni gázolajjal és úgy felrakni?
Szigorúan!
A legjobb megoldás, ha a szivattyú felé menő oldalra valami alkalmas eszközt kötsz (szervízben pl. Lada AC szivattyút használnak erre), és nem csak a befelé csövön töltesz bele GO-t, hanem addig szivattyúzod (BT-nek: szívatod
), amíg a kimenő oldalon megjelenik a GO.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33593 Dátum:
2014.08.22 péntek, 10:14:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.22 péntek, 10:07:38
Szigorúan!
A legjobb megoldás, ha a szivattyú felé menő oldalra valami alkalmas eszközt kötsz (szervízben pl. Lada AC szivattyút használnak erre), és nem csak a befelé csövön töltesz bele GO-t, hanem addig szivattyúzod (BT-nek: szívatod
), amíg a kimenő oldalon megjelenik a GO.
AndyA
Oks, közben megtaláltam a leírásom róla, végigfutottam, aztán beugrott minden, hogy hogy kell csinálni, nem egy bonyolult. Az egészben a legnagyobb macera, hogy el kell menni a benzinkútra gázolajért, hogy legyen mivel feltölteni
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33594 Dátum:
2014.08.22 péntek, 10:20:58 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.22 péntek, 10:14:56
Oks, közben megtaláltam a leírásom róla, végigfutottam, aztán beugrott minden, hogy hogy kell csinálni, nem egy bonyolult. Az egészben a legnagyobb macera, hogy el kell menni a benzinkútra gázolajért, hogy legyen mivel feltölteni
1.4 tdci-ben volt annyi eszük, hogy az 500 ft-os pumpát a szűrő előtt, nem spórolták ki...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33595 Dátum:
2014.08.22 péntek, 10:27:54 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.22 péntek, 10:20:58
1.4 tdci-ben volt annyi eszük, hogy az 500 ft-os pumpát a szűrő előtt, nem spórolták ki...
Muszaj volt nekik, mert kulonben senki sem vette volna
Mellesleg ennyiert vagy egy ezresert bontott meg mukodo lada AC-t is kap
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33596 Dátum:
2014.08.22 péntek, 10:36:44 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.22 péntek, 10:14:56
Oks, közben megtaláltam a leírásom róla, végigfutottam, aztán beugrott minden, hogy hogy kell csinálni, nem egy bonyolult. Az egészben a legnagyobb macera, hogy el kell menni a benzinkútra gázolajért, hogy legyen mivel feltölteni
Üres a tank?! Akkor a feltöltött szűrővel sem fog sokáig menni és hamar újra levegős lesz...
Gy.k.: Tedd rá a bejövő csövet a szűrőre, jön azon GO elég, ha elkezded szivattyúzni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33597 Dátum:
2014.08.22 péntek, 12:02:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.22 péntek, 10:36:44
Üres a tank?! Akkor a feltöltött szűrővel sem fog sokáig menni és hamar újra levegős lesz...
Gy.k.: Tedd rá a bejövő csövet a szűrőre, jön azon GO elég, ha elkezded szivattyúzni.
AndyA
Neeem, nem üres, csak most már értem, hogy mire gondoltál.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33598 Dátum:
2014.08.22 péntek, 12:17:06 »
Lehet, hogy hülyeséget mondok, vagy rosszul hallottam, de szerintem efelől jön a halk kattogás. Már ha ez a vezetőoldalán van a motornak. Ilyen küllős bigyó volt.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33599 Dátum:
2014.08.22 péntek, 13:02:28 »
Idézetet írta: Shad - 2014.08.22 péntek, 12:17:06
Lehet, hogy hülyeséget mondok, vagy rosszul hallottam, de szerintem efelől jön a halk kattogás. Már ha ez a vezetőoldalán van a motornak. Ilyen küllős bigyó volt.
[img]http://kepfeltoltes.hu/140822/2011-07-04_212513_graphiccaz35hcp_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Ott a szervó szíj feszítőgörgője van ami szólhat.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.22 péntek, 13:04:01 írta AndyA
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
665
666
667
668
669
670
671
[
672
]
673
674
675
676
677
678
679
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ