Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:48:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 665 666 667 668 669 670 671 [672] 673 674 675 676 677 678 679 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14627022 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33550 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 08:53:43 »

Sziasztok! 2hónapja vettem 1 mondeot (2004 2000TDCi 131 paci)golf3 ból ültem át,ahoz képest nagyon jól megy de valahogy még mindig nem bízok benne úgy mint az öreg golfban.először azért sem mert már jó párszor leállt menet közben minden előjel nélkül(folyamatos haladás közben).menet közben ujra indítok és megy tovább.ez mitől lehet? a következő kérdésem,eleinte csak hidegen de mostanában melegen is rángat a motor alapjáraton nem jár egyenletesen.ennek mi lehet az oka?
cseréld a CMP-t. Wink

amennyiben a vészüzem sem villogott...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bageros
Vendég
« Új hozzászólás #33551 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 09:41:48 »

Köszönöm szépen,akkor intézem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33552 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 10:20:20 »


Anno DPH-tól volt közös beszerzés. Azok jó csövek, de érdemes megnézni a saját honlapot is, hátha jobb az ár, mint az eBay-en (nem kell az eBay jutalékot is az árba kalkulálni).

http://www.derbyperformancehose.co.uk/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #33553 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 12:05:59 »

a Ford nem, de a delphi igen. eplus2
Meg azt is leírja, hogy az c2i kód az optimális üzemhez kell, tehát megy nélküle is, csak máshogy.

Tehát akkor mégis megy nélküle is....ennyiről volt szó.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33554 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 16:01:18 »

Tehát akkor mégis megy nélküle is....ennyiről volt szó.
ha az ecu letiltotta a nagynyomásút,akkor rakhatsz bele akár pilickát is.nem fog elindulni.pláne az ICU-s fészliftelőttieknél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33555 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 18:05:19 »

Tehát akkor mégis megy nélküle is....ennyiről volt szó.
Igen megy.
De ha már tiltásban van a CR pumpa a hibakódok miatt, akkor nem fog indulni. De ehhez semmi köze a c2i kódoknak, ellenben a kopogásos égésnek és a miattuk jelentkező hibakódoknak meg van.

Az eredeti megállapítás az volt, hogy tiltasban levő CR pumpa esetén mindegy, hogy c2i kóddal vagy anélkül felújított porlasztókat teszel be, addig nem indul el, míg az icu-ba nem kerül kód a törölt helyére (icu túlzott kopogás/nem megfelelő nyomásviszonyok esetén törli a c2i kódot) ÉS a hibakódot nem törlöd. Az állítás fordítva is igaz, azaz ha tiltasban levő CR pumpa esetén sikerül az ICU-ba a kódokat programozni és törölni a hbakódokat, akkor a hibás porlasztókat is el fog indulni a motor.
(Ebből alakult ki az "újraprogramozásos " gyógyítás  hehe )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33556 Dátum: 2014.08.19 kedd, 09:16:58 »

Sziasztok!

Pár napja vettem észre, hogy alacsony, kb 1500-2000 fordulatszámon kereplő szerű halk csattogó hang jön a motortérből. Alapjáraton nem hallom, az autó nem füstöl, nagyon jól megy és hibakódom sincs, a hangon kívül semmi más tünetet nem tapasztalok. Ha rágyorsítók akkor eltűnik. Van tipp, hogy mi lehet? Valami mechanikai dolog vagy üzemanyag rendszer? Esetleg *** gázolaj? Boszniában tankoltam bele egy nagyobb kúton  Undecided



Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33557 Dátum: 2014.08.19 kedd, 09:27:36 »

Sziasztok!

Pár napja vettem észre, hogy alacsony, kb 1500-2000 fordulatszámon kereplő szerű halk csattogó hang jön a motortérből. Alapjáraton nem hallom, az autó nem füstöl, nagyon jól megy és hibakódom sincs, a hangon kívül semmi más tünetet nem tapasztalok. Ha rágyorsítók akkor eltűnik. Van tipp, hogy mi lehet? Valami mechanikai dolog vagy üzemanyag rendszer? Esetleg *** gázolaj? Boszniában tankoltam bele egy nagyobb kúton  Undecided





Generátor? Klíma?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33558 Dátum: 2014.08.19 kedd, 09:59:32 »

Generátor? Klíma?

Klíma jó ötlet, köszi. Megnézem, hogy klíma nélkül és/vagy klímával csinálja-e. Generátort sztem én nem tudom megnézni, hogy minden frankó-e vele.
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #33559 Dátum: 2014.08.19 kedd, 17:23:39 »

Sziasztok!

Az utóbbi időben azt tapasztaltam, hogy erőtlen a gép. Semmi más tünetet nem produkál, csak nem megy úgy, ahogy kéne.
Átnéztem (nagyjából) a turbócsöveket, de nem találtam repedést.
Rádugtam egy ELM327 kütyüt és forscan progival megnéztem. Hibakód nincs (ill. csak az EGR dugózás miatti).
A turbónyomásnak viszont csak 180 kPa-t mutatott. A 100 kPa légköri nyomással együtt, tehát a turbónyomás csak 0,8 bar. Jól gondolom, hogy akkor mégiscsak kifúj valahol? Át fogom nézni alaposabban.

Van egy olyan érték is, ami a turbó geo állását mutatja. 100%-on áll alapjáraton és kb. 40%-ig ment le terhelésen. Ez normális? Nem kéne 0-ig lemennie, mikor teljes terhelésen van?

Megnéztem a rail nyomást is. 1300 bar körül volt a csúcs. Nem 1600nak kéne lennie a maximumnak?

Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33560 Dátum: 2014.08.19 kedd, 18:36:09 »

Sziasztok!

Az utóbbi időben azt tapasztaltam, hogy erőtlen a gép. Semmi más tünetet nem produkál, csak nem megy úgy, ahogy kéne.
Átnéztem (nagyjából) a turbócsöveket, de nem találtam repedést.
Rádugtam egy ELM327 kütyüt és forscan progival megnéztem. Hibakód nincs (ill. csak az EGR dugózás miatti).
A turbónyomásnak viszont csak 180 kPa-t mutatott. A 100 kPa légköri nyomással együtt, tehát a turbónyomás csak 0,8 bar. Jól gondolom, hogy akkor mégiscsak kifúj valahol? Át fogom nézni alaposabban.

Van egy olyan érték is, ami a turbó geo állását mutatja. 100%-on áll alapjáraton és kb. 40%-ig ment le terhelésen. Ez normális? Nem kéne 0-ig lemennie, mikor teljes terhelésen van?

Megnéztem a rail nyomást is. 1300 bar körül volt a csúcs. Nem 1600nak kéne lennie a maximumnak?


a rail nyomással ne foglalkozz.a levegő szökik.ha meglesz a rés a pajzson,utána meglesz az üza nyomás is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #33561 Dátum: 2014.08.19 kedd, 20:16:57 »

Klíma jó ötlet, köszi. Megnézem, hogy klíma nélkül és/vagy klímával csinálja-e. Generátort sztem én nem tudom megnézni, hogy minden frankó-e vele.
Szia!
Lehet döglődik a ZEN...ritka tartós darab... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33562 Dátum: 2014.08.19 kedd, 22:53:34 »

Szia!
Lehet döglődik a ZEN...ritka tartós darab... vigyor3

Az is lehet. Azt meg lehet valahogy 100%-ra mondani hogy a ZEN a ***? Ha igen mit lehet a helyere tenni? Az az ujabb talan japan gyartmanyu szabadonfuto amit Relhist szallit ha jol emlekszem, az plug and play a mostani helyere?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #33563 Dátum: 2014.08.20 szerda, 08:15:12 »

Az is lehet. Azt meg lehet valahogy 100%-ra mondani hogy a ZEN a ***? Ha igen mit lehet a helyere tenni? Az az ujabb talan japan gyartmanyu szabadonfuto amit Relhist szallit ha jol emlekszem, az plug and play a mostani helyere?
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem 2 alkalommal volt fenn ZEN szabadonfutó a generátoromon. Most egy gyári INA futót tettem fel. A barátom Galaxiában is a gyári INA van, már 250 ezer Km-t teljesített hibátlanul és még mindig kifogástalanul teszi a dolgát. Én a gyári INA futót javasolom. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33564 Dátum: 2014.08.20 szerda, 09:40:35 »

Az is lehet. Azt meg lehet valahogy 100%-ra mondani hogy a ZEN a ***? Ha igen mit lehet a helyere tenni? Az az ujabb talan japan gyartmanyu szabadonfuto amit Relhist szallit ha jol emlekszem, az plug and play a mostani helyere?

A Kertész utcaiak szerint a ZEN felejtős, ők az INÁ-ra esküsznek. Alighanem van vele kicsi tapasztalatuk. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33565 Dátum: 2014.08.20 szerda, 09:55:00 »

A Kertész utcaiak szerint a ZEN felejtős, ők az INÁ-ra esküsznek. Alighanem van vele kicsi tapasztalatuk. Smiley

AndyA
az INA a ford gyári beszállítója is.pl a benyás mk3-aknál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #33566 Dátum: 2014.08.20 szerda, 16:02:26 »

a rail nyomással ne foglalkozz.a levegő szökik.ha meglesz a rés a pajzson,utána meglesz az üza nyomás is.

Levettem ma a turbócsövet, azzal kezdtem, ami az autó elejénél van és természetesen el is van repedve.  worship Közvetlenül a bilincs mellett repedt el.
Augusztus 20-i gyorsmegoldás: le lett vágva a cső a repedésnél, így kb 2 cm esett le a végéből (egr szelep felöli), majd el lett vágva a cső középen az egyenes résznél és egy fémcsővel lett összetoldva úgy, hogy szintén 2 centi maradjon el a végek között, így az egész cső hossza ugyan annyi lett és vissza lehetett tenni.
Próbakör laptoppal: levegő nyomás 250 kPa, rail csomás 160.000 kPa.   taps
És érezhetően megy is a gép.

De azért ezt csak ideiglenes megoldásnak tekintem, jó lenne azt a csövet kicserélni.
Milyen okos megoldást javasoltok erre? Gyárit azért nem vennék 25 ezerért!  vigyor3
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #33567 Dátum: 2014.08.20 szerda, 16:09:44 »

Levettem ma a turbócsövet, azzal kezdtem, ami az autó elejénél van és természetesen el is van repedve.  worship Közvetlenül a bilincs mellett repedt el.
Augusztus 20-i gyorsmegoldás: le lett vágva a cső a repedésnél, így kb 2 cm esett le a végéből (egr szelep felöli), majd el lett vágva a cső középen az egyenes résznél és egy fémcsővel lett összetoldva úgy, hogy szintén 2 centi maradjon el a végek között, így az egész cső hossza ugyan annyi lett és vissza lehetett tenni.
Próbakör laptoppal: levegő nyomás 250 kPa, rail csomás 160.000 kPa.   taps
És érezhetően megy is a gép.

De azért ezt csak ideiglenes megoldásnak tekintem, jó lenne azt a csövet kicserélni.
Milyen okos megoldást javasoltok erre? Gyárit azért nem vennék 25 ezerért!  vigyor3
kérd meg Bunyeket,hogy rendeljen neked egy csövet.neki vannak kedvezményei,még a postával is kevesebb mint 10ből kijöhetsz akár....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33568 Dátum: 2014.08.20 szerda, 16:09:55 »

Levettem ma a turbócsövet, azzal kezdtem, ami az autó elejénél van és természetesen el is van repedve.  worship Közvetlenül a bilincs mellett repedt el.
Augusztus 20-i gyorsmegoldás: le lett vágva a cső a repedésnél, így kb 2 cm esett le a végéből (egr szelep felöli), majd el lett vágva a cső középen az egyenes résznél és egy fémcsővel lett összetoldva úgy, hogy szintén 2 centi maradjon el a végek között, így az egész cső hossza ugyan annyi lett és vissza lehetett tenni.
Próbakör laptoppal: levegő nyomás 250 kPa, rail csomás 160.000 kPa.   taps
És érezhetően megy is a gép.

De azért ezt csak ideiglenes megoldásnak tekintem, jó lenne azt a csövet kicserélni.
Milyen okos megoldást javasoltok erre? Gyárit azért nem vennék 25 ezerért!  vigyor3

Olcsóbban kapsz szilikont (ebay).
Vagy a Lőrinci autósboltban 14-15 ezerért van erősített.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #33569 Dátum: 2014.08.20 szerda, 20:32:20 »

Szia!
Lehet döglődik a ZEN...ritka tartós darab... vigyor3
A ZEN-ek mennyi az átlagos életkora?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #33570 Dátum: 2014.08.20 szerda, 20:38:37 »

A ZEN-ek mennyi az átlagos életkora?

Nálam kb. 15ezer után hullott szét.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #33571 Dátum: 2014.08.20 szerda, 20:45:00 »

A ZEN-ek mennyi az átlagos életkora?

Nálam a Relhist-től rendelt japán szabadonfutó van fent, az tartósabbnak ígérkezik. De a legtutibb biztos, hogy az INA, csak az drágább.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #33572 Dátum: 2014.08.20 szerda, 20:48:41 »

Nálam kb. 15ezer után hullott szét.
Nálam már 30ezer van benne,még nincs baja kop-kop.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tedra
Vendég
« Új hozzászólás #33573 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 07:32:27 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. 2 napja a következőket produkálja az autó (2005-ös 2.0-as mondeo TDCI):
- Induláskor elkezd melegedni a vízhőfok, majd egy kis idő után visszaesik "nullára" a mutatót, ekkor elmegy az erő az autóból.
- Motor újraindítás után egy kis ideig megint jó, majd jön a mutató visszaesése és az erő eltűnése.

Kb. két-háromszor ismétlődik meg ez a jelenség, utána beáll középre a vízhőfok és látszólag minden rendben van.
Ilyenkor már csak azt produkálja, hogy országútról városba beérve elkezd lekonyulni a mutató kb. 60 fokig, majd kis idő múlva visszaáll középre.

Ránéztem diaggal és P1288-as hibakódot tárolt.

Természetesen mindez mikor máskor, mint nyaralás alatt... Smiley Tudnátok ajánlani Szentgotthárd közelében megbízható szerelőt?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #33574 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 09:17:42 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. 2 napja a következőket produkálja az autó (2005-ös 2.0-as mondeo TDCI):
- Induláskor elkezd melegedni a vízhőfok, majd egy kis idő után visszaesik "nullára" a mutatót, ekkor elmegy az erő az autóból.
- Motor újraindítás után egy kis ideig megint jó, majd jön a mutató visszaesése és az erő eltűnése.

Kb. két-háromszor ismétlődik meg ez a jelenség, utána beáll középre a vízhőfok és látszólag minden rendben van.
Ilyenkor már csak azt produkálja, hogy országútról városba beérve elkezd lekonyulni a mutató kb. 60 fokig, majd kis idő múlva visszaáll középre.

Ránéztem diaggal és P1288-as hibakódot tárolt.

Természetesen mindez mikor máskor, mint nyaralás alatt... Smiley Tudnátok ajánlani Szentgotthárd közelében megbízható szerelőt?
Termosztát. Valószínűleg az olajköri.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33575 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 13:40:33 »

Nálam kb. 15ezer után hullott szét.

Nekem kb 25.000km van a ZEN-ben. Mondjuk a berregés néha visszajött a ZEN ellenére is, kb 1 évre rá miután be lett szerelve.
OK, szóval az INA szabadonfutó a tuti, akkor már csak 4 kérdésem lenne.

1. Milyen típus kell belőle (pl cikkszám vagy milyen autóhoz való a jó)
2. Hol/kitől lehet beszerezni
3. Mennyiért?
4. Simán fel lehet rakni a ZEN helyére plug and play? Tehát ha elviszem az INA-t egy sarki szerelőhöz, és megkérem, hogy cserélje ki, akkor tudni fogja? Vagy itt is kell valamit alakítani, mint amikor a ZEN fel lett téve?
 help
Köszi!

szerk: egyébként a halk csattogás, kerepelés inkább a vezetőoldal felől jön, és a ZEN ha jól tudom akkor pont a másik oldalon van. Persze a jobb oldalt nem ültem még menet közben, úgyhogy onnan nem tudom hogy hallani, de gondolom ha valami mechanikus hiba van, akkor az egyre csak rosszabb/hangosabb lesz, így könnyebb lesz beazonosítani, hogy mi a hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.21 csütörtök, 13:45:36 írta Shad » Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #33576 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 13:48:13 »

1. ina F-556615 (benyás mk3-hoz)
2. bótbó. valaki kertész úti ótóvillamosságit emlegette
3.ööö
4. ha lejött a zen, már nincs akadály. nekem csak légkucsosan jött le, kézzel kezdett elnyalódni az anyag.


Nekem kb 25.000km van a ZEN-ben. Mondjuk a berregés néha visszajött a ZEN ellenére is, kb 1 évre rá miután be lett szerelve.
OK, szóval az INA szabadonfutó a tuti, akkor már csak 4 kérdésem lenne.

1. Milyen típus kell belőle (pl cikkszám vagy milyen autóhoz való a jó)
2. Hol/kitől lehet beszerezni
3. Mennyiért?
4. Simán fel lehet rakni a ZEN helyére plug and play? Tehát ha elviszem az INA-t egy sarki szerelőhöz, és megkérem, hogy cserélje ki, akkor tudni fogja? Vagy itt is kell valamit alakítani, mint amikor a ZEN fel lett téve?
 help
Köszi!

szerk: egyébként a halk csattogás, kerepelés inkább a vezetőoldal felől jön, és a ZEN ha jól tudom akkor pont a másik oldalon van. Persze a jobb oldalt nem ültem még menet közben, úgyhogy onnan nem tudom hogy hallani, de gondolom ha valami mechanikus hiba van, akkor az egyre csak rosszabb/hangosabb lesz, így könnyebb lesz beazonosítani, hogy mi a hiba.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33577 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 13:51:47 »

1. ina F-556615 (benyás mk3-hoz)
2. bótbó. valaki kertész úti ótóvillamosságit emlegette
3.ööö
4. ha lejött a zen, már nincs akadály. nekem csak légkucsosan jött le, kézzel kezdett elnyalódni az anyag.



3. Ha Kertész utca, akkor 17 ezer volt fél éve.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33578 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 14:03:31 »

3. Ha Kertész utca, akkor 17 ezer volt fél éve.

AndyA

Hjah, azt hittem 20k+
Naplózva
mondeofun.peti
Vendég
« Új hozzászólás #33579 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 14:23:39 »

Sziasztok!
 MK3,tdci ghia,2005-ös Mondeom van.Az a probléma jelentkezett,hogy főtengely szíjtárcsa(+szíj) csere óta néha felvillan az olajnyomás jelzőlámpa a műszerfalon..
Az olajszint rendben van,1 éve volt olajcsere és azóta kb 13000 km-t futott.Ez véletlen-e esetleg,hogy szíjtárcsa csere után van ez a jelenség,és mi okozhatja?? Esetleg a nyomáskapcsoló,az hol van a 6 sebességes Tdci motoron?? Előre is köszönöm a megoldásokat!!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33580 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 14:38:41 »

Sziasztok!
 MK3,tdci ghia,2005-ös Mondeom van.Az a probléma jelentkezett,hogy főtengely szíjtárcsa(+szíj) csere óta néha felvillan az olajnyomás jelzőlámpa a műszerfalon..
Az olajszint rendben van,1 éve volt olajcsere és azóta kb 13000 km-t futott.Ez véletlen-e esetleg,hogy szíjtárcsa csere után van ez a jelenség,és mi okozhatja?? Esetleg a nyomáskapcsoló,az hol van a 6 sebességes Tdci motoron?? Előre is köszönöm a megoldásokat!!

KH-s csatlkozó? Igazítsd meg, pucold meg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondeofun.peti
Vendég
« Új hozzászólás #33581 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 14:46:38 »

Nem tudom mi az a KH-s csatlakozó sajnos,kezdő vagyok még....Részleteznéd a választ? Köszönöm...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33582 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 16:45:56 »

Termosztát. Valószínűleg az olajköri.
Ez nem olajköri.ha az nem jó attól nem megy el a motor ereje.Már átéltem,hogy ez miatt télen nem megy fel a mutató első vonalnál feljebb,nyáron meg középen áll.Ez a hőmérséklet jeladó probléma.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33583 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 16:49:46 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. 2 napja a következőket produkálja az autó (2005-ös 2.0-as mondeo TDCI):
- Induláskor elkezd melegedni a vízhőfok, majd egy kis idő után visszaesik "nullára" a mutatót, ekkor elmegy az erő az autóból.
- Motor újraindítás után egy kis ideig megint jó, majd jön a mutató visszaesése és az erő eltűnése.

Kb. két-háromszor ismétlődik meg ez a jelenség, utána beáll középre a vízhőfok és látszólag minden rendben van.
Ilyenkor már csak azt produkálja, hogy országútról városba beérve elkezd lekonyulni a mutató kb. 60 fokig, majd kis idő múlva visszaáll középre.

Ránéztem diaggal és P1288-as hibakódot tárolt.

Természetesen mindez mikor máskor, mint nyaralás alatt... Smiley Tudnátok ajánlani Szentgotthárd közelében megbízható szerelőt?
P1288 Hengerfej  Hőmérséklet Szenzor hiba
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33584 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 18:24:36 »

Nekem kb 25.000km van a ZEN-ben. Mondjuk a berregés néha visszajött a ZEN ellenére is, kb 1 évre rá miután be lett szerelve.
OK, szóval az INA szabadonfutó a tuti, akkor már csak 4 kérdésem lenne.


4. Simán fel lehet rakni a ZEN helyére plug and play? Tehát ha elviszem az INA-t egy sarki szerelőhöz, és megkérem, hogy cserélje ki, akkor tudni fogja? Vagy itt is kell valamit alakítani, mint amikor a ZEN fel lett téve?
 help
Köszi!



Az INA-n van egy réz alátét, azt le kell venni róla.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #33585 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 18:57:07 »

Nekem kb 25.000km van a ZEN-ben. Mondjuk a berregés néha visszajött a ZEN ellenére is, kb 1 évre rá miután be lett szerelve.
OK, szóval az INA szabadonfutó a tuti, akkor már csak 4 kérdésem lenne.

1. Milyen típus kell belőle (pl cikkszám vagy milyen autóhoz való a jó)
2. Hol/kitől lehet beszerezni
3. Mennyiért?
4. Simán fel lehet rakni a ZEN helyére plug and play? Tehát ha elviszem az INA-t egy sarki szerelőhöz, és megkérem, hogy cserélje ki, akkor tudni fogja? Vagy itt is kell valamit alakítani, mint amikor a ZEN fel lett téve?
 help
Köszi!

szerk: egyébként a halk csattogás, kerepelés inkább a vezetőoldal felől jön, és a ZEN ha jól tudom akkor pont a másik oldalon van. Persze a jobb oldalt nem ültem még menet közben, úgyhogy onnan nem tudom hogy hallani, de gondolom ha valami mechanikus hiba van, akkor az egyre csak rosszabb/hangosabb lesz, így könnyebb lesz beazonosítani, hogy mi a hiba.
Tisztelt Fórumtárs!
A diesel géphez való INA szabadonfutó cikkszáma INA 535007410.
A INA szabadonfutó minden átalakítás nélkül felszerelhető a ZEN futó helyére. Az INA futóhoz adott réz gyűrűre nincs szükség. Megfelelő generátor szerelő kulccsal cserélhető. Minden valamire való műhelyben kell legyen ilyen szerszám. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33586 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 22:19:12 »

Tisztelt Fórumtárs!
A diesel géphez való INA szabadonfutó cikkszáma INA 535007410.
A INA szabadonfutó minden átalakítás nélkül felszerelhető a ZEN futó helyére. Az INA futóhoz adott réz gyűrűre nincs szükség. Megfelelő generátor szerelő kulccsal cserélhető. Minden valamire való műhelyben kell legyen ilyen szerszám. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm. Ez más cikkszám, mint amit feljebb írtak. Most akkor melyik kell?  help
  Huh?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #33587 Dátum: 2014.08.21 csütörtök, 22:23:24 »

Köszönöm. Ez más cikkszám, mint amit feljebb írtak. Most akkor melyik kell?  help
  Huh?

Benzines Mk3-hoz kérj INA szabadonfutót.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #33588 Dátum: 2014.08.22 péntek, 06:12:31 »

Köszönöm. Ez más cikkszám, mint amit feljebb írtak. Most akkor melyik kell?  help
  Huh?
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépsárkányomon az 535007410 cikkszámon beszerzett INA futó van, és hibátlanul teszi a dolgát. wave
Tisztelettel László!:worship:
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33589 Dátum: 2014.08.22 péntek, 06:44:13 »

Köszönöm. Ez más cikkszám, mint amit feljebb írtak. Most akkor melyik kell?  help
  Huh?

A két cikkszám ugyanazt a terméket takarja.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33590 Dátum: 2014.08.22 péntek, 09:56:54 »

Köszi mindenkinek!

Azt még meg tudja valaki mondani, hogy gázolaj szűrő cserénél ugye légteleníteni kell a szűrőt felszerelés előtt, tehát fel kell tölteni gázolajjal és úgy felrakni?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33591 Dátum: 2014.08.22 péntek, 10:00:16 »

Köszi mindenkinek!

Azt még meg tudja valaki mondani, hogy gázolaj szűrő cserénél ugye légteleníteni kell a szűrőt felszerelés előtt, tehát fel kell tölteni gázolajjal és úgy felrakni?

Igen, de jobb ha nem felrakod, hanem felszereled a helyére...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33592 Dátum: 2014.08.22 péntek, 10:07:38 »

Köszi mindenkinek!

Azt még meg tudja valaki mondani, hogy gázolaj szűrő cserénél ugye légteleníteni kell a szűrőt felszerelés előtt, tehát fel kell tölteni gázolajjal és úgy felrakni?

Szigorúan!

A legjobb megoldás, ha a szivattyú felé menő oldalra valami alkalmas eszközt kötsz (szervízben pl. Lada AC szivattyút használnak erre), és nem csak a befelé csövön töltesz bele GO-t, hanem addig szivattyúzod (BT-nek: szívatod Smiley), amíg a kimenő oldalon megjelenik a GO.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33593 Dátum: 2014.08.22 péntek, 10:14:56 »

Szigorúan!

A legjobb megoldás, ha a szivattyú felé menő oldalra valami alkalmas eszközt kötsz (szervízben pl. Lada AC szivattyút használnak erre), és nem csak a befelé csövön töltesz bele GO-t, hanem addig szivattyúzod (BT-nek: szívatod Smiley), amíg a kimenő oldalon megjelenik a GO.

AndyA

Oks, közben megtaláltam a leírásom róla, végigfutottam, aztán beugrott minden, hogy hogy kell csinálni, nem egy bonyolult. Az egészben a legnagyobb macera, hogy el kell menni a benzinkútra gázolajért, hogy legyen mivel feltölteni  hehe
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33594 Dátum: 2014.08.22 péntek, 10:20:58 »

Oks, közben megtaláltam a leírásom róla, végigfutottam, aztán beugrott minden, hogy hogy kell csinálni, nem egy bonyolult. Az egészben a legnagyobb macera, hogy el kell menni a benzinkútra gázolajért, hogy legyen mivel feltölteni  hehe

1.4 tdci-ben volt annyi eszük, hogy az 500 ft-os pumpát a szűrő előtt, nem spórolták ki...  szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #33595 Dátum: 2014.08.22 péntek, 10:27:54 »

1.4 tdci-ben volt annyi eszük, hogy az 500 ft-os pumpát a szűrő előtt, nem spórolták ki...  szomoru1
Muszaj volt nekik, mert kulonben senki sem vette volna  eplus2

Mellesleg ennyiert vagy egy ezresert  bontott meg mukodo lada AC-t is kap  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #33596 Dátum: 2014.08.22 péntek, 10:36:44 »

Oks, közben megtaláltam a leírásom róla, végigfutottam, aztán beugrott minden, hogy hogy kell csinálni, nem egy bonyolult. Az egészben a legnagyobb macera, hogy el kell menni a benzinkútra gázolajért, hogy legyen mivel feltölteni  hehe

Üres a tank?! Akkor a feltöltött szűrővel sem fog sokáig menni és hamar újra levegős lesz... Smiley

Gy.k.: Tedd rá a bejövő csövet a szűrőre, jön azon GO elég, ha elkezded szivattyúzni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33597 Dátum: 2014.08.22 péntek, 12:02:19 »

Üres a tank?! Akkor a feltöltött szűrővel sem fog sokáig menni és hamar újra levegős lesz... Smiley

Gy.k.: Tedd rá a bejövő csövet a szűrőre, jön azon GO elég, ha elkezded szivattyúzni. Smiley

AndyA


Neeem, nem üres, csak most már értem, hogy mire gondoltál.  Tongue

Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33598 Dátum: 2014.08.22 péntek, 12:17:06 »

Lehet, hogy hülyeséget mondok, vagy rosszul hallottam, de szerintem efelől jön a halk kattogás. Már ha ez a vezetőoldalán van a motornak. Ilyen küllős bigyó volt.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #33599 Dátum: 2014.08.22 péntek, 13:02:28 »

Lehet, hogy hülyeséget mondok, vagy rosszul hallottam, de szerintem efelől jön a halk kattogás. Már ha ez a vezetőoldalán van a motornak. Ilyen küllős bigyó volt.
[img]http://kepfeltoltes.hu/140822/2011-07-04_212513_graphiccaz35hcp_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Ott a szervó szíj feszítőgörgője van ami szólhat.
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.22 péntek, 13:04:01 írta AndyA » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 665 666 667 668 669 670 671 [672] 673 674 675 676 677 678 679 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.