Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 20:33:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 667 668 669 670 671 672 673 [674] 675 676 677 678 679 680 681 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13793056 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #33650 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 23:14:30 »

Esetleg még annyi kérdés, h a fl-es modelleknek mi a motor kódja? Mert sok helyen olvastam, hogy a fl utáni CI-sekkel kevesebb a probléma, és csak kíváncsiságból, ha valaki tudja. (115 lovasnak)
Üdv!
Az enyém HJBB. f1-es.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #33651 Dátum: 2014.08.26 kedd, 07:35:38 »

néha.
Azért irhattad volna kisebb betűvel. Nem kell hogy mindenki lássa

Vak tyúk is talál szemészt. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kismoncsi
Vendég
« Új hozzászólás #33652 Dátum: 2014.08.26 kedd, 10:35:29 »

Sziasztok! Tegnap rossz fórumba írtam le a problémámat, így bemásolom:

Segítséget szeretnék kérni tőletek! 8 hónapja vásároltunk egy 2003 év végi Ford Mondeo-t. Nagyon meg vagyunk elégedve vele, nem volt baja EDDIG. Tegnap menet közben kigyulladt az általános hiba jelző (sárga spirál) lámpa. Leállítottam, nem aludt el, viszont traktor hangja lett, a lámpa villog, nem gyorsul az autó és a kipufogó füst sötétszürke és nagy mennyiségű.... 2.0 cm3, eddig ment mint a rakéta, most lomha. Holnap viszem kiolvastatni, de addig tudnátok tippeket adni, mi baja lehet és kb mennyibe fog kerülni? Turbó vezérlésre gondolok én, lehetséges?

előzmény még annyi jut eszembe, h 3 napja indítás után, alacsony fordulatnál elkezdett villogni az olaj nyomás jelző lámpa, mely gázadásra megszűnt! Megnéztük, jó volt az olajszint, és 3-5 perc után megszűnt, utána menet közben nem villogott!

Köszönöm a segítségetek előre is!


Ma elvittem kiolvastatni: hibaként a #3 henger kopogása küszöb érték feletti (ha jól emlékszem P238as hibakód) hibát írt ki. a szerelő szerint porlasztócsúcs lesz a baj. Szerintetek? hol érdemes alkatrészt beszerezni vagy megcsináltatni?  rinya
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #33653 Dátum: 2014.08.26 kedd, 10:40:12 »

Sziasztok! Tegnap rossz fórumba írtam le a problémámat, így bemásolom:

Segítséget szeretnék kérni tőletek! 8 hónapja vásároltunk egy 2003 év végi Ford Mondeo-t. Nagyon meg vagyunk elégedve vele, nem volt baja EDDIG. Tegnap menet közben kigyulladt az általános hiba jelző (sárga spirál) lámpa. Leállítottam, nem aludt el, viszont traktor hangja lett, a lámpa villog, nem gyorsul az autó és a kipufogó füst sötétszürke és nagy mennyiségű.... 2.0 cm3, eddig ment mint a rakéta, most lomha. Holnap viszem kiolvastatni, de addig tudnátok tippeket adni, mi baja lehet és kb mennyibe fog kerülni? Turbó vezérlésre gondolok én, lehetséges?

előzmény még annyi jut eszembe, h 3 napja indítás után, alacsony fordulatnál elkezdett villogni az olaj nyomás jelző lámpa, mely gázadásra megszűnt! Megnéztük, jó volt az olajszint, és 3-5 perc után megszűnt, utána menet közben nem villogott!

Köszönöm a segítségetek előre is!

Ma elvittem kiolvastatni: hibaként a #3 henger kopogása küszöb érték feletti (ha jól emlékszem P238as hibakód) hibát írt ki. a szerelő szerint porlasztócsúcs lesz a baj. Szerintetek? hol érdemes alkatrészt beszerezni vagy megcsináltatni?  rinya

Ilyenkor mindig kódolvasás az első, jól tetted. PCS felújítható, kb. 40-45 ezer Ft-ért "mint az új", olcsóbban részleges felújítás is kapható.

Ha megmondod, merre laksz, valaki majd mond céget, ahol megcsinálják.

Azt azért tudni kell, hogy nem biztos, hogy egy PCS csere vagy felújítással megúszod, lehet, hogy más is van még. Pont ezért kell olyan helyre vinni, ahol tényleg értenek hozzá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kismoncsi
Vendég
« Új hozzászólás #33654 Dátum: 2014.08.26 kedd, 10:45:26 »

Ilyenkor mindig kódolvasás az első, jól tetted. PCS felújítható, kb. 40-45 ezer Ft-ért "mint az új", olcsóbban részleges felújítás is kapható.

Ha megmondod, merre laksz, valaki majd mond céget, ahol megcsinálják.

Azt azért tudni kell, hogy nem biztos, hogy egy PCS csere vagy felújítással megúszod, lehet, hogy más is van még. Pont ezért kell olyan helyre vinni, ahol tényleg értenek hozzá.

AndyA


Szegedtől 25 km-re lakom. Így lehet használni vagy inkább ne kínozzam? Természetesen olyan héten lett baja, mikor 3x dolgozom 24 órában és el kellene jutnom dolgozni...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #33655 Dátum: 2014.08.26 kedd, 10:46:57 »


Szegedtől 25 km-re lakom. Így lehet használni vagy inkább ne kínozzam? Természetesen olyan héten lett baja, mikor 3x dolgozom 24 órában és el kellene jutnom dolgozni...
nenagyon.kilukadhat a dugattyú,mint Dominak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #33656 Dátum: 2014.08.26 kedd, 10:54:11 »


Szegedtől 25 km-re lakom. Így lehet használni vagy inkább ne kínozzam? Természetesen olyan héten lett baja, mikor 3x dolgozom 24 órában és el kellene jutnom dolgozni...

Ha pont úgy kopott el, hogy nem zár rendesen, "pisil" az injektor, a leállítás utáni állásban a maradék rail nyomástól megtelhet a hengertér gázolajjal, és akkor a következő indítási próbálkozás egyben az utolsó is lesz. Kilyukadhat a henger, de minimum elgörbül a hajtókar, és ezek nem olcsó műtétek helyrehozni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #33657 Dátum: 2014.08.26 kedd, 11:12:57 »

Nyisd fel a motorháztetőt és hallgasd meg úgy aztán akaszd le a generátor szíjat is és úgy is milyen hangja van.Talán hamarabb nyersz megoldást.

Szia!

A búgó hangot felnyitott motorháztetőnél hallottuk, és azonosítottuk be a helyét, ettől függetlenül hétvégén leakasztom a generátor szíjat, biztos kisebb lesz a környezeti zaj.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
kismoncsi
Vendég
« Új hozzászólás #33658 Dátum: 2014.08.26 kedd, 11:19:43 »

Ha pont úgy kopott el, hogy nem zár rendesen, "pisil" az injektor, a leállítás utáni állásban a maradék rail nyomástól megtelhet a hengertér gázolajjal, és akkor a következő indítási próbálkozás egyben az utolsó is lesz. Kilyukadhat a henger, de minimum elgörbül a hajtókar, és ezek nem olcsó műtétek helyrehozni.

AndyA


hmm....  falbav kérlek szépen titeket ajánljatok szerelőt Szeged, Majsa környékén. Köszönöm a segítségetek!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33659 Dátum: 2014.08.26 kedd, 11:22:29 »


hmm....  falbav kérlek szépen titeket ajánljatok szerelőt Szeged, Majsa környékén. Köszönöm a segítségetek!

Nem ismerem őket, de ők foglalkoznak porlasztókkal is a honlapjuk szerint és szegediek. http://www.husztidiesel.hu/
Naplózva
Pisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #33660 Dátum: 2014.08.26 kedd, 16:00:06 »


hmm....  falbav kérlek szépen titeket ajánljatok szerelőt Szeged, Majsa környékén. Köszönöm a segítségetek!
[/quot
Szia! Szegeden a Huszti diesel ők egy kicsit drágák már voltam náluk de nem őket választottam, Kiskunmajsán Mohácsi autószervíz ott olcsobban meguszod.
Én a filip dieselnél javítattam fel a porlasztókat szerencsére a szivatyút nem kellett. Én elégedett voltam velük.
Naplózva

2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
Pisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #33661 Dátum: 2014.08.26 kedd, 16:02:25 »


hmm....  falbav kérlek szépen titeket ajánljatok szerelőt Szeged, Majsa környékén. Köszönöm a segítségetek!

Szia! Szegeden a Huszti diesel ők egy kicsit drágák már voltam náluk de nem őket választottam, Kiskunmajsán Mohácsi autószervíz ott olcsobban meguszod.
Én a filip dieselnél javítattam fel a porlasztókat szerencsére a szivatyút nem kellett. Én elégedett voltam velük.
Naplózva

2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
rosejblee
Vendég
« Új hozzászólás #33662 Dátum: 2014.08.26 kedd, 18:17:27 »

Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt,és segítséget szeretnék kérni.Az autóm 2005ös automata,2-literes tdci.Reggelenként alig akar indulni,(nem mindig)az alapjáratom egyenetlen,és hirtelen gázadára terhelten,leáll kigyullad a hibajelző,de ugyanakkor újra lehet indítani,és a hibajelzés is megszűnik.Pár hónapja már csinálta ezt,akkor egy szerelő újra tanította a csúcsokat,(így mondta)és akkor megjavult.Most megint produkálja ezt,visszavitem,de nem igen csinált vele most semmit csak a fejét vakargata.Elvittem máshova,kiolvasáskor a 2 es pcs kopogása az értékeknél magasabb,felújították,de a jelenség maradt.Tudtok ajánlani valakit a 16,kerület  környékén,vagy Budapeten aki nagy mágus eme remek márka javításában?Amúgy remekül működik,tök erős meg ilyesmi.A  válszokat előre is köszönöm.
Üdv Tivadar.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #33663 Dátum: 2014.08.26 kedd, 18:49:48 »

Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt,és segítséget szeretnék kérni.Az autóm 2005ös automata,2-literes tdci.Reggelenként alig akar indulni,(nem mindig)az alapjáratom egyenetlen,és hirtelen gázadára terhelten,leáll kigyullad a hibajelző,de ugyanakkor újra lehet indítani,és a hibajelzés is megszűnik.Pár hónapja már csinálta ezt,akkor egy szerelő újra tanította a csúcsokat,(így mondta)és akkor megjavult.Most megint produkálja ezt,visszavitem,de nem igen csinált vele most semmit csak a fejét vakargata.Elvittem máshova,kiolvasáskor a 2 es pcs kopogása az értékeknél magasabb,felújították,de a jelenség maradt.Tudtok ajánlani valakit a 16,kerület  környékén,vagy Budapeten aki nagy mágus eme remek márka javításában?Amúgy remekül működik,tök erős meg ilyesmi.A  válszokat előre is köszönöm.
Üdv Tivadar.
diaggal kellene a csúcsok offset-jét leellenőrizni.valszeg,nem csak a 2es rossz... Undecided
diagban tudok segíteni a 3kerben,illetve délpesten.

rosejbli?Krumpli? taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33664 Dátum: 2014.08.26 kedd, 19:03:11 »

Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt,és segítséget szeretnék kérni.Az autóm 2005ös automata,2-literes tdci.Reggelenként alig akar indulni,(nem mindig)az alapjáratom egyenetlen,és hirtelen gázadára terhelten,leáll kigyullad a hibajelző,de ugyanakkor újra lehet indítani,és a hibajelzés is megszűnik.Pár hónapja már csinálta ezt,akkor egy szerelő újra tanította a csúcsokat,(így mondta)és akkor megjavult.Most megint produkálja ezt,visszavitem,de nem igen csinált vele most semmit csak a fejét vakargata.Elvittem máshova,kiolvasáskor a 2 es pcs kopogása az értékeknél magasabb,felújították,de a jelenség maradt.Tudtok ajánlani valakit a 16,kerület  környékén,vagy Budapeten aki nagy mágus eme remek márka javításában?Amúgy remekül működik,tök erős meg ilyesmi.A  válszokat előre is köszönöm.
Üdv Tivadar.

Akkor neked a filepdiesel közel van. (Bp. X. Harmat u. 218) Ők profin megcsinálják neked. Nem túl olcsók, de jól dolgoznak. www.filepdiesel.hu
Naplózva
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #33665 Dátum: 2014.08.26 kedd, 20:00:06 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 2003-as 2.0 tdci mondeom, ami az elmúlt héten egyre többször a következő hibajelenséget produkálta. 4.-5.-6. sebesség fokozatban nagyobb terhelésnél vészüzemre kapcsol, majd néha le is áll. Ha le áll és újra indítom a hiba eltűnik. Voltam hibakód olvasásra. A következő kódokat olvasták ki. P1211, P0251 A szerelő azt mondta, hogy a szivattyúval lesz baj, mert megnézte a porlasztókat és azok normális értékeket mutattak. Szerintetek mi lehet a gond a szivattyúval. Üdv. Zoli
Még azt is mondta a szerelő, hogy probáljak meg először gázolajszűrőt cserélni, mert az is lehet a gond.
 
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #33666 Dátum: 2014.08.26 kedd, 21:13:53 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 2003-as 2.0 tdci mondeom, ami az elmúlt héten egyre többször a következő hibajelenséget produkálta. 4.-5.-6. sebesség fokozatban nagyobb terhelésnél vészüzemre kapcsol, majd néha le is áll. Ha le áll és újra indítom a hiba eltűnik. Voltam hibakód olvasásra. A következő kódokat olvasták ki. P1211, P0251 A szerelő azt mondta, hogy a szivattyúval lesz baj, mert megnézte a porlasztókat és azok normális értékeket mutattak. Szerintetek mi lehet a gond a szivattyúval. Üdv. Zoli
Még azt is mondta a szerelő, hogy probáljak meg először gázolajszűrőt cserélni, mert az is lehet a gond.
 
mindent jól mondott.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rosejblee
Vendég
« Új hozzászólás #33667 Dátum: 2014.08.26 kedd, 21:29:16 »

diaggal kellene a csúcsok offset-jét leellenőrizni.valszeg,nem csak a 2es rossz... Undecided
diagban tudok segíteni a 3kerben,illetve délpesten.

rosejbli?Krumpli? taps
Külföldiül,igen :nyes:Tudsz adni telefon számot,hogy megkereshesselek?Köszönöm.
Naplózva
rosejblee
Vendég
« Új hozzászólás #33668 Dátum: 2014.08.26 kedd, 21:31:01 »

Akkor neked a filepdiesel közel van. (Bp. X. Harmat u. 218) Ők profin megcsinálják neked. Nem túl olcsók, de jól dolgoznak. www.filepdiesel.hu
Egyenlőre ezt is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #33669 Dátum: 2014.08.26 kedd, 21:59:57 »

Külföldiül,igen :nyes:Tudsz adni telefon számot,hogy megkereshesselek?Köszönöm.
pü.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #33670 Dátum: 2014.08.26 kedd, 23:18:37 »

Sziasztok,

Szerintetek a Shell Helix Ultra Extra 5W-30 motorolaj jó a kocsimhoz? Vagy melyiket ajánljátok inkább?

Köszi a segítséget
Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #33671 Dátum: 2014.08.26 kedd, 23:19:53 »

Egyenlőre ezt is köszönöm.

Mivel egyenlőre?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #33672 Dátum: 2014.08.26 kedd, 23:21:54 »

Sziasztok,

Szerintetek a Shell Helix Ultra Extra 5W-30 motorolaj jó a kocsimhoz? Vagy melyiket ajánljátok inkább?

Köszi a segítséget


Ford Formula F 5w30. Semmivel jobb nem kell neki, nem nyersz vele semmit, csak drágább lesz. Ez pontosan megfelel.

http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/meretoil_motorolaj/-FORD1334792 (nem itt a legolcsóbb!)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #33673 Dátum: 2014.08.26 kedd, 23:24:44 »

Csak a forgalmazó cégnél dolgozok és olcsón hozzá tudok elvileg jutni (majd megkérdezem mennyit és mennyiért ha nagyobb mennyiséget is tudok feldobom ide), azért kérdezem mert akkor a shellt tenném bele. Elvileg akkor nem árt neki?

Ford Formula F 5w30. Semmivel jobb nem kell neki, nem nyersz vele semmit, csak drágább lesz. Ez pontosan megfelel.

http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/meretoil_motorolaj/-FORD1334792 (nem itt a legolcsóbb!)

AndyA
Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #33674 Dátum: 2014.08.27 szerda, 00:42:22 »

Sziasztok! Lecsereltem mondim egy ujabb 2005ös tdci-re. 250ezer kilometer van benne. Sok különbség van a facelift előttihez képest. Próba úton tetszett a kocsi, még most is bejön, viszont azt vettem észre autópályán, hogy 6. sebességi fokozatban olyan 2000 ezres fordulaton néha berángat a motor... Nem tudom, hogy ez jó szó-e, de olyan érzésem van, mintha rugdosnám a gázpedált, pedig azt fixen 2000-res firdulaton tartottam. Ha jobban nyomom a pedált akkor a jelebség bem jelentkezett. 5. sebbességi fokozatban is tapasztaltam a jelenséget hasonló fordulaton. Gáz pedálnál lehet a baj? Hol keressem a hibát? Amugy nagyon bejön ez a fl modell. integet2
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #33675 Dátum: 2014.08.27 szerda, 07:20:34 »

Sziasztok! Lecsereltem mondim egy ujabb 2005ös tdci-re. 250ezer kilometer van benne. Sok különbség van a facelift előttihez képest. Próba úton tetszett a kocsi, még most is bejön, viszont azt vettem észre autópályán, hogy 6. sebességi fokozatban olyan 2000 ezres fordulaton néha berángat a motor... Nem tudom, hogy ez jó szó-e, de olyan érzésem van, mintha rugdosnám a gázpedált, pedig azt fixen 2000-res firdulaton tartottam. Ha jobban nyomom a pedált akkor a jelebség bem jelentkezett. 5. sebbességi fokozatban is tapasztaltam a jelenséget hasonló fordulaton. Gáz pedálnál lehet a baj? Hol keressem a hibát? Amugy nagyon bejön ez a fl modell. integet2

Hibakód nincs sehol? Tempomat van benne? Ha igen, azzal mit csinál azonos fokozatban és fordulaton? Gázpedál állásától függhet, hogy mikor csinálja?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #33676 Dátum: 2014.08.27 szerda, 07:33:24 »

Hibakód nincs sehol? Tempomat van benne? Ha igen, azzal mit csinál azonos fokozatban és fordulaton? Gázpedál állásától függhet, hogy mikor csinálja?

AndyA
Tempomat van. Azzal nem csinalja a hibat. Hibat nem latok a muszerfalon, de nwm olvastattam. Minimalis gazpedal lenyomasnal eszlelem inkabb a muveletet, de max 100km-t tettunk meg eddig egyutt...
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #33677 Dátum: 2014.08.27 szerda, 07:49:02 »

Tempomat van. Azzal nem csinalja a hibat. Hibat nem latok a muszerfalon, de nwm olvastattam. Minimalis gazpedal lenyomasnal eszlelem inkabb a muveletet, de max 100km-t tettunk meg eddig egyutt...

Próbálj azonos gázpedálállással más fokozatban is közlekedni, reprodukálni a hibát. Lehet, a TPS valamelyik potmétere gatya. Ezt amúgy ELM-mel is ki lehet mérni, van ilyen funkciója, ami mutatja a potik állását. A tempomat "meghamisítja" a gázpedál állását, olyankor azért nem jelentkezik a hiba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #33678 Dátum: 2014.08.27 szerda, 13:11:03 »

Csak a forgalmazó cégnél dolgozok és olcsón hozzá tudok elvileg jutni (majd megkérdezem mennyit és mennyiért ha nagyobb mennyiséget is tudok feldobom ide), azért kérdezem mert akkor a shellt tenném bele. Elvileg akkor nem árt neki?


Az a lényeg, hogy megfeleljen a gyár által előírt specifikációknak. A kezelésiben benne van, hogy miknek kell megfelelnie.
Naplózva
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #33679 Dátum: 2014.08.27 szerda, 13:26:02 »

Csak a forgalmazó cégnél dolgozok és olcsón hozzá tudok elvileg jutni (majd megkérdezem mennyit és mennyiért ha nagyobb mennyiséget is tudok feldobom ide), azért kérdezem mert akkor a shellt tenném bele. Elvileg akkor nem árt neki?


Szia!

Ezt is forgalmazzátok?
http://www.olajwebshop.hu/termek-Shell%20Helix%20Ultra%20AS%200W-30/2729/
Milyen áron megy? Nekem a VW 506.01 specifikáció a lényeg  Wink
A Mondim-ba meg mindig ez megy:
http://www.olajwebshop.hu/termek-Ford%20Formula%20F%205W-30/188/

Üdv
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #33680 Dátum: 2014.08.27 szerda, 13:36:19 »

Szia!

Ezt is forgalmazzátok?
http://www.olajwebshop.hu/termek-Shell%20Helix%20Ultra%20AS%200W-30/2729/
Milyen áron megy? Nekem a VW 506.01 specifikáció a lényeg  Wink
A Mondim-ba meg mindig ez megy:
http://www.olajwebshop.hu/termek-Ford%20Formula%20F%205W-30/188/

Üdv

Nekem is ez megy mindig, és nem is tervezem hogy váltok. Nekem teljesen megfelel a gyári olaj. Amúgy a csóka múltkor mondta a cromaxban, hogy castrol van benne.
Naplózva
rosejblee
Vendég
« Új hozzászólás #33681 Dátum: 2014.08.27 szerda, 19:58:08 »

Mivel egyenlőre?

AndyA
Mivel elsőnek Alf válaszát olvastam,beszélek vele neki mi a véleménye.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33682 Dátum: 2014.08.27 szerda, 21:43:59 »

Sziasztok! Lecsereltem mondim egy ujabb 2005ös tdci-re. 250ezer kilometer van benne. Sok különbség van a facelift előttihez képest. Próba úton tetszett a kocsi, még most is bejön, viszont azt vettem észre autópályán, hogy 6. sebességi fokozatban olyan 2000 ezres fordulaton néha berángat a motor... Nem tudom, hogy ez jó szó-e, de olyan érzésem van, mintha rugdosnám a gázpedált, pedig azt fixen 2000-res firdulaton tartottam. Ha jobban nyomom a pedált akkor a jelebség bem jelentkezett. 5. sebbességi fokozatban is tapasztaltam a jelenséget hasonló fordulaton. Gáz pedálnál lehet a baj? Hol keressem a hibát? Amugy nagyon bejön ez a fl modell. integet2
EGR hiba és/vagy koszolódás (+szívósor) tünete szokott ez lenni .
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33683 Dátum: 2014.08.27 szerda, 21:47:53 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 2003-as 2.0 tdci mondeom, ami az elmúlt héten egyre többször a következő hibajelenséget produkálta. 4.-5.-6. sebesség fokozatban nagyobb terhelésnél vészüzemre kapcsol, majd néha le is áll. Ha le áll és újra indítom a hiba eltűnik. Voltam hibakód olvasásra. A következő kódokat olvasták ki. P1211, P0251 A szerelő azt mondta, hogy a szivattyúval lesz baj, mert megnézte a porlasztókat és azok normális értékeket mutattak. Szerintetek mi lehet a gond a szivattyúval. Üdv. Zoli
Még azt is mondta a szerelő, hogy probáljak meg először gázolajszűrőt cserélni, mert az is lehet a gond.
 
Ez sok minden lehet, mert a p0251 a nem megfelelő üzemanyag nyomás miatt van.
Én először levegősödési, szivárgási nyomokat keresnék, és tényleg lehet gazplajszűrő gond, de lehet koszos tank/üzemanyagcső is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #33684 Dátum: 2014.08.27 szerda, 21:50:35 »

Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt,és segítséget szeretnék kérni.Az autóm 2005ös automata,2-literes tdci.Reggelenként alig akar indulni,(nem mindig)az alapjáratom egyenetlen,és hirtelen gázadára terhelten,leáll kigyullad a hibajelző,de ugyanakkor újra lehet indítani,és a hibajelzés is megszűnik.Pár hónapja már csinálta ezt,akkor egy szerelő újra tanította a csúcsokat,(így mondta)és akkor megjavult.Most megint produkálja ezt,visszavitem,de nem igen csinált vele most semmit csak a fejét vakargata.Elvittem máshova,kiolvasáskor a 2 es pcs kopogása az értékeknél magasabb,felújították,de a jelenség maradt.Tudtok ajánlani valakit a 16,kerület  környékén,vagy Budapeten aki nagy mágus eme remek márka javításában?Amúgy remekül működik,tök erős meg ilyesmi.A  válszokat előre is köszönöm.
Üdv Tivadar.
Porlasztós lesz várhatóan. De az is lehet, hogy kompresszió gond. A szürke füst elégetlen égést jelenthet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #33685 Dátum: 2014.08.27 szerda, 22:45:58 »

Próbálj azonos gázpedálállással más fokozatban is közlekedni, reprodukálni a hibát. Lehet, a TPS valamelyik potmétere gatya. Ezt amúgy ELM-mel is ki lehet mérni, van ilyen funkciója, ami mutatja a potik állását. A tempomat "meghamisítja" a gázpedál állását, olyankor azért nem jelentkezik a hiba.

AndyA
Negyedik fokozatban egyszer észleltem... Alatta még egyszer sem. 5. 6. fokozatban viszont elég gyakran előáll a probléma. Mi is az az ELM?  Huh?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #33686 Dátum: 2014.08.27 szerda, 23:12:01 »

Negyedik fokozatban egyszer észleltem... Alatta még egyszer sem. 5. 6. fokozatban viszont elég gyakran előáll a probléma. Mi is az az ELM?  Huh?
AzELM,egy hibakód olvasó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #33687 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 07:22:26 »

Negyedik fokozatban egyszer észleltem... Alatta még egyszer sem. 5. 6. fokozatban viszont elég gyakran előáll a probléma. Mi is az az ELM?  Huh?

Van annyi közös bennük, hogy kb. azonos a gázpedál állása?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #33688 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 11:16:23 »

Szerintetek rossz 401Z porlasztót mennyiért lehet eladni?
Ha jó lenne, jó lenne a 101Z és 301Z helyett is.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33689 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 11:41:10 »

Szerintetek rossz 401Z porlasztót mennyiért lehet eladni?
Ha jó lenne, jó lenne a 101Z és 301Z helyett is.
sztem ha rossz akkor semennyiert. Megcsinaltatni mindenki meg tudja a sajatjat is ugyanannyiert. Es az biztos hogy bele való
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #33690 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 11:47:17 »

sztem ha rossz akkor semennyiert. Megcsinaltatni mindenki meg tudja a sajatjat is ugyanannyiert. Es az biztos hogy bele való
Lehet, hogy alkatrésznek jó valakinek.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33691 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 11:55:48 »

Lehet, hogy alkatrésznek jó valakinek.
a rossz alkatrész minek? Bár lehet hogy találsz rá madarat.mindig találni mazohistákar Smiley
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #33692 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 11:59:34 »

a rossz alkatrész minek? Bár lehet hogy találsz rá madarat.mindig találni mazohistákar Smiley
Mert a rossz porlasztóban lehetnek még jó alkatrészek. Persze csak olyanok számára, akik a felújításával foglalkoznak.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #33693 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 12:05:31 »

Mert a rossz porlasztóban lehetnek még jó alkatrészek. Persze csak olyanok számára, akik a felújításával foglalkoznak.



És 1db van ebből a rossz porlasztóból?Ha 4db akkor ugyanabból az autóból?Honnan tudod,hogy rossz?Lehet,hogy jó?
Ára?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #33694 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 12:06:05 »

A múltkor pl Zoza-nak felújításra várók is jók lettek volna.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #33695 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 12:10:33 »




Ára?
Pont ezt kérdezem én is, mennyit érnek a rosszak, felújítandók.  smile

1db, de most nincs nálam, ezért konkrétumot nem tudok.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33696 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 12:12:13 »

Mert a rossz porlasztóban lehetnek még jó alkatrészek. Persze csak olyanok számára, akik a felújításával foglalkoznak.
ami jó benne az masnak is jó. A porlasztoban a kapcsolòszelep és a csuca megy tönkre. Mindig. Neked is meg masnak is. A többi meg nem kepvisel értéket.ettől még lehet probalkozni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #33697 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 12:14:20 »

Pont ezt kérdezem én is, mennyit érnek a rosszak, felújítandók.  smile

1db, de most nincs nálam, ezért konkrétumot nem tudok.
ezért írtam.  Semmit. Ha nem teszik a válasz akkor találj rá ki valamit.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #33698 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 12:33:58 »

Szerintetek rossz 401Z porlasztót mennyiért lehet eladni?
Ha jó lenne, jó lenne a 101Z és 301Z helyett is.

5 fabatka.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #33699 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 14:18:11 »

Szerintetek rossz 401Z porlasztót mennyiért lehet eladni?
Ha jó lenne, jó lenne a 101Z és 301Z helyett is.
Ha megmondod mennyit ér az elkopott 205/55R16-os Good Year nyárigumi garnitúrám, akkor én is megmondom a rossz pcs ára.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 667 668 669 670 671 672 673 [674] 675 676 677 678 679 680 681 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.