Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:09:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
669
670
671
672
673
674
675
[
676
]
677
678
679
680
681
682
683
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621941 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33750 Dátum:
2014.09.01 hétfő, 21:50:23 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.01 hétfő, 12:50:11
Sajnos az enyém is beteg, senki nem tudja megállapítani, mi a baja, elvittem a ford szervízbe, ahol az a hiba, hogy alacsony fordulaton erőtlen és nagyon fekete füstöl, odáig jutott, hogy nincs már turbónyomásom sem csak őrületes fekete füst. a "gép" szerint minden fasza, minden jó. potyára már kicseréltem 4 porlasztót, több drága próbálkozásra nem telik. tud valaki egy olyan helyet mondani, ahol rendelkezésre áll megfelelő mennyiségű bontott autó és alkatrész és komolyan értenek is hozzá, nehogy feleslegesen csak próbálgassanak méregdrága alkatrészeket, hanem komolyan kidiagolják és megállapítják a hibát és csak azt vetetik meg velem, amit valóban kell.
várom a segítő tanácsokat és szervizelérhetőségeket
Szia.
Beszélj Ervinnel(pü-be) itt a fórumon,szerintem ö a te embered van diagja stb,1 pöttyöt messze van tőled ,de megéri el menni hozzá ,nekem is hasonló baja volt anno.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33751 Dátum:
2014.09.02 kedd, 12:32:22 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.01 hétfő, 12:50:11
Sajnos az enyém is beteg, senki nem tudja megállapítani, mi a baja, elvittem a ford szervízbe, ahol az a hiba, hogy alacsony fordulaton erőtlen és nagyon fekete füstöl, odáig jutott, hogy nincs már turbónyomásom sem csak őrületes fekete füst. a "gép" szerint minden fasza, minden jó. potyára már kicseréltem 4 porlasztót, több drága próbálkozásra nem telik. tud valaki egy olyan helyet mondani, ahol rendelkezésre áll megfelelő mennyiségű bontott autó és alkatrész és komolyan értenek is hozzá, nehogy feleslegesen csak próbálgassanak méregdrága alkatrészeket, hanem komolyan kidiagolják és megállapítják a hibát és csak azt vetetik meg velem, amit valóban kell.
várom a segítő tanácsokat és szervizelérhetőségeket
Fekete füst = kevés légfelesleg.
Amit nézni lehetne:
Egr szelep: koszos, nem zár (kipufogó visszavezetést lezárni lemezzel -> "EGR dugózás")
Szívósor : repedt/koszos
Turbó geometria állító mechanika sérült/koszos, tehát akad
Vákuumrendszer (ha eur3-as, vákuumos turbóval szerelt)
Turbó állító elektronika (ha eur4, de ekkor lenne hibakód/visszajelzés)
Koszos szívóoldali levegő rendszer : légszűrő, légbeszívó csatorna)
MAP szenzor: koszos/hibás
MAF szenzor: koszos/hibás (ha van)
Töltőlevegő csövek: kifújás szakadás, rossz bilincs miatt
Intercooler : lyukas
(Extrém esetben kompresszióhiány is lehet)
Gyári előírás szerint a töltőnyomás +1,5bar@2500 1/min terhelés alatt, azaz diagnosztikával 2,5bar értéket kell mérni.
Tényleg menet közbeni mérés kell hozzá: 2-3-4 fokozatban 1200 1/min-nél padlógáz, hagyni elforogni 3000-ig. Ha 2500 körül felépül az 2,5bar-os szenzor értek, akkor kb. jó rendszer.
(A 80% a vgtdc% nevűi PID alapjárati értéke, ami a turbó geometria kivezérelt értéket jelenti, és terhelésre csökken).
Azt meg nem értem, miért kell erre a jelenségre az üzemanyag rendszert piszkálni/piszkálni hagyni egy Ford (vagy akármilyen) szervizben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33752 Dátum:
2014.09.02 kedd, 14:12:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.09.02 kedd, 12:32:22
Fekete füst = kevés légfelesleg.
Amit nézni lehetne:
Egr szelep: koszos, nem zár (kipufogó visszavezetést lezárni lemezzel -> "EGR dugózás")
Szívósor : repedt/koszos
Turbó geometria állító mechanika sérült/koszos, tehát akad
Vákuumrendszer (ha eur3-as, vákuumos turbóval szerelt)
Turbó állító elektronika (ha eur4, de ekkor lenne hibakód/visszajelzés)
Koszos szívóoldali levegő rendszer : légszűrő, légbeszívó csatorna)
MAP szenzor: koszos/hibás
MAF szenzor: koszos/hibás (ha van)
Töltőlevegő csövek: kifújás szakadás, rossz bilincs miatt
Intercooler : lyukas
(Extrém esetben kompresszióhiány is lehet)
Gyári előírás szerint a töltőnyomás +1,5bar@2500 1/min terhelés alatt, azaz diagnosztikával 2,5bar értéket kell mérni.
Tényleg menet közbeni mérés kell hozzá: 2-3-4 fokozatban 1200 1/min-nél padlógáz, hagyni elforogni 3000-ig. Ha 2500 körül felépül az 2,5bar-os szenzor értek, akkor kb. jó rendszer.
(A 80% a vgtdc% nevűi PID alapjárati értéke, ami a turbó geometria kivezérelt értéket jelenti, és terhelésre csökken).
Azt meg nem értem, miért kell erre a jelenségre az üzemanyag rendszert piszkálni/piszkálni hagyni egy Ford (vagy akármilyen) szervizben.
Mert ő nem ért hozzá, és elhitte, hogy a szervizben igen...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33753 Dátum:
2014.09.02 kedd, 15:23:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.02 kedd, 14:12:14
Mert ő nem ért hozzá, és elhitte, hogy a szervizben igen...
AndyA
Én ezek után aggódnék, hogy milyen porlasztók kerültek bele....
Tudom, hogy a meghibásodások jelentős részének nem egyértelmű az oka, de hogy mindenre a porlasztók cseréje legyen a megoldás.... Főleg akkor, ha a gyári eljárások rendelkezésre állnak, és a normaidőbe amúgy beleférne a rendes munka. Asszem 0.4 rezsióra egy diag, ami 24perc.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33754 Dátum:
2014.09.02 kedd, 21:00:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.09.02 kedd, 15:23:01
Én ezek után aggódnék, hogy milyen porlasztók kerültek bele....
Tudom, hogy a meghibásodások jelentős részének nem egyértelmű az oka, de hogy mindenre a porlasztók cseréje legyen a megoldás.... Főleg akkor, ha a gyári eljárások rendelkezésre állnak, és a normaidőbe amúgy beleférne a rendes munka. Asszem 0.4 rezsióra egy diag, ami 24perc.
most olyat mondtak, hogy a két vákumszelepet cseréljem ki, ami a motor elején van (egyik egr másik turbó szab), holnap reggel itt a bontott, délre kiderül, ez volt-e a bűnös. mindenesetre amint kész, eladom a francba, már vettem egy 2004-es ghia 2.0 benzinest helyette (családi kölcsönből, mivel a "kis fogyasztás" már a gatyám is leette), a portára dízel többet be nem jön, szopjon más vele.
úgy látom, az mk3-nak két tipushibája van: rozsdás ajtó és tdci motor.
ha nem lesz más, majd megkeresem ezt az Ervin-t...
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33755 Dátum:
2014.09.02 kedd, 21:08:22 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.02 kedd, 21:00:47
most olyat mondtak, hogy a két vákumszelepet cseréljem ki, ami a motor elején van (egyik egr másik turbó szab), holnap reggel itt a bontott, délre kiderül, ez volt-e a bűnös. mindenesetre amint kész, eladom a francba, már vettem egy 2004-es ghia 2.0 benzinest helyette (családi kölcsönből, mivel a "kis fogyasztás" már a gatyám is leette), a portára dízel többet be nem jön, szopjon más vele.
úgy látom, az mk3-nak két tipushibája van: rozsdás ajtó és tdci motor.
ha nem lesz más, majd megkeresem ezt az Ervin-t...
Ne vásárolj össze vissza mindent,turbo szab stb (nekem van 1 eladó ha érdekel 16 pénz volt
),én is cseréltem de minek(Ford szerviz), nem az volt a baja,keresed meg Ervint,ha nem akarsz feleslegesen lapátolni pénzt az autóba.
Ui megy pü
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33756 Dátum:
2014.09.02 kedd, 21:09:47 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.01 hétfő, 13:50:35
csak menet közben lehet nyomást mérni,mert álló helyben(a sebességjel hiányában) az ecu tiltja a geo mozgatást.
kérdés: első stabirúdból fém vagy műanyagszáras (ez már a fasza benzineskékez)?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33757 Dátum:
2014.09.02 kedd, 21:10:54 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.02 kedd, 21:00:47
most olyat mondtak, hogy a két vákumszelepet cseréljem ki, ami a motor elején van (egyik egr másik turbó szab), holnap reggel itt a bontott, délre kiderül, ez volt-e a bűnös. mindenesetre amint kész, eladom a francba, már vettem egy 2004-es ghia 2.0 benzinest helyette (családi kölcsönből, mivel a "kis fogyasztás" már a gatyám is leette), a portára dízel többet be nem jön, szopjon más vele.
úgy látom, az mk3-nak két tipushibája van: rozsdás ajtó és tdci motor.
ha nem lesz más, majd megkeresem ezt az Ervin-t...
nem az auto tehet arról,ha béna a szerelő....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33758 Dátum:
2014.09.02 kedd, 21:16:46 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.02 kedd, 21:00:47
most olyat mondtak, hogy a két vákumszelepet cseréljem ki, ami a motor elején van (egyik egr másik turbó szab), holnap reggel itt a bontott, délre kiderül, ez volt-e a bűnös. mindenesetre amint kész, eladom a francba, már vettem egy 2004-es ghia 2.0 benzinest helyette (családi kölcsönből, mivel a "kis fogyasztás" már a gatyám is leette), a portára dízel többet be nem jön, szopjon más vele.
úgy látom, az mk3-nak két tipushibája van: rozsdás ajtó és tdci motor.
ha nem lesz más, majd megkeresem ezt az Ervin-t...
az a tipushiba, hogy hülyék hozzá
ez így volt a régebbi mondeo dízelekkel is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33759 Dátum:
2014.09.02 kedd, 22:22:04 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.02 kedd, 21:00:47
most olyat mondtak, hogy a két vákumszelepet cseréljem ki, ami a motor elején van (egyik egr másik turbó szab), holnap reggel itt a bontott, délre kiderül, ez volt-e a bűnös. mindenesetre amint kész, eladom a francba, már vettem egy 2004-es ghia 2.0 benzinest helyette (családi kölcsönből, mivel a "kis fogyasztás" már a gatyám is leette), a portára dízel többet be nem jön, szopjon más vele.
úgy látom, az mk3-nak két tipushibája van: rozsdás ajtó és tdci motor.
ha nem lesz más, majd megkeresem ezt az Ervin-t...
Jól mondják a többiek. Csak aztán nehogy a benzines Mondeohoz is hülye legyen a szerelő akihez viszed, mert akkor még az is kiderül, hogy az összes Mondeo xar, és itt mindannyian tévedésben vagyunk úgy, hogy nem is tudunk róla.
Relhist leírta, hogy milyen hibákat kellene ellenőrizni. Én is próbáltam segíteni sokkal szerényebb tudásommal, te meg alkatrészeket veszel, és cserélgeted az autón, hátha jó lesz. Benned is van ám hiba.
Nem megsértődni! gondold csak át!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33760 Dátum:
2014.09.02 kedd, 22:29:21 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.02 kedd, 21:09:47
kérdés: első stabirúdból fém vagy műanyagszáras (ez már a fasza benzineskékez)?
A stabilizátor rúd fém,a stabipálca(kutyacsont) meg gyárilag müanyag.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33761 Dátum:
2014.09.02 kedd, 22:31:45 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.09.02 kedd, 22:29:21
A stabilizátor rúd fém,a stabipálca(kutyacsont)
meg gyárilag müanyag
.
Csak facelift után....egyébként csereszabatos a fém és a műanyag.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33762 Dátum:
2014.09.02 kedd, 23:21:15 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.02 kedd, 21:00:47
most olyat mondtak, hogy a két vákumszelepet cseréljem ki, ami a motor elején van (egyik egr másik turbó szab), holnap reggel itt a bontott, délre kiderül, ez volt-e a bűnös. mindenesetre amint kész, eladom a francba, már vettem egy 2004-es ghia 2.0 benzinest helyette (családi kölcsönből, mivel a "kis fogyasztás" már a gatyám is leette), a portára dízel többet be nem jön, szopjon más vele.
úgy látom, az mk3-nak két tipushibája van: rozsdás ajtó és tdci motor.
ha nem lesz más, majd megkeresem ezt az Ervin-t...
Aztán azt miből gondolod, hogy a 2.0 benzin problémamentes, vagy hogy ahhoz normálisan állnak hozzá a szervizben?
Ez a vákuum szelep dolog lehet jó irány, viszont csere nélkül is ellenőrizhető. Ha előtte van vákuum, utána nincs, rossz a szelep. Ha előtte sincs, akkor rossz a vákuum szivattyú.
Nem rossz módszer a próba-szerencse, csak a fizetést is illeszteni kell hozzá. Szerviz kicserél valamit, ha megjavul, fizeted, ha nem, vissza teszik a régit. Ja, hogy ezt nem szeretik?!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33763 Dátum:
2014.09.02 kedd, 23:28:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.09.02 kedd, 23:21:15
Aztán azt miből gondolod, hogy a 2.0 benzin problémamentes, vagy hogy ahhoz normálisan állnak hozzá a szervizben?
Ez a vákuum szelep dolog lehet jó irány, viszont csere nélkül is ellenőrizhető. Ha előtte van vákuum, utána nincs, rossz a szelep. Ha előtte sincs, akkor rossz a vákuum szivattyú.
Nem rossz módszer a próba-szerencse, csak a fizetést is illeszteni kell hozzá. Szerviz kicserél valamit, ha megjavul, fizeted, ha nem, vissza teszik a régit. Ja, hogy ezt nem szeretik?!
Én erre azt mondom,tipikus eset,hogy kérdezés nélkül bemegyek valahova és majd eljövök és nem jártam sikerrel a kocsi egy ***!!!!Mértnem kérdezünk előbb??,nem nagy dolog szerintem és nincs szenvedés.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33764 Dátum:
2014.09.03 szerda, 10:18:57 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.09.02 kedd, 22:22:04
Jól mondják a többiek. Csak aztán nehogy a benzines Mondeohoz is hülye legyen a szerelő akihez viszed, mert akkor még az is kiderül, hogy az összes Mondeo xar, és itt mindannyian tévedésben vagyunk úgy, hogy nem is tudunk róla.
Relhist leírta, hogy milyen hibákat kellene ellenőrizni. Én is próbáltam segíteni sokkal szerényebb tudásommal, te meg alkatrészeket veszel, és cserélgeted az autón, hátha jó lesz. Benned is van ám hiba.
Nem megsértődni! gondold csak át!
mindenki ad tanácsokat, de minden le lett már ellenőrizve és minden jól működik részenként, kivéve az autó. kiderült ma reggel az is, hogy a vákumszelepek fel lettek cserélve (a zöld pöttyöset rakta valaki az egr szelep felé, a csere szelepekkel már megy a kocsi, de az alaphiba, hogy alul gyenge és füstöl, változatlanul fennáll. Ha valaki tud egy komoly embert Eger 50-100km-es körzetében, aki tényleg ért hozzá, azt nagyon megköszönném.
Naplózva
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33765 Dátum:
2014.09.03 szerda, 10:30:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.09.02 kedd, 23:21:15
Aztán azt miből gondolod, hogy a 2.0 benzin problémamentes, vagy hogy ahhoz normálisan állnak hozzá a szervizben?
Ez a vákuum szelep dolog lehet jó irány, viszont csere nélkül is ellenőrizhető. Ha előtte van vákuum, utána nincs, rossz a szelep. Ha előtte sincs, akkor rossz a vákuum szivattyú.
Nem rossz módszer a próba-szerencse, csak a fizetést is illeszteni kell hozzá. Szerviz kicserél valamit, ha megjavul, fizeted, ha nem, vissza teszik a régit. Ja, hogy ezt nem szeretik?!
abból, hogy olyannal 263ekm alatt semmilyen probléma nem volt, pontosabban 258e-nél a benzinpumpa megállt..... ennyi, a dízel meg 105ekm alatt meg már másodszor teszi tönkre az életem. bár bánom, hogy a párom benzinesét adtuk el, de most magamnak is azt vettem, a dízel meg takarodjon a portáról. csak egyszer legyen jó.....
mondhatsz bármit, azért lehet látni, hogy a tdci vagy a benzines fórumon panaszkodnak többet tanácstalanul, reményt vesztve. Lehet hogy hülye a szerelő, de tény, hogy a szarhoz kell szerelő, a jó nem *** állandóan és nem kell hozzá zseni szerelő.
Naplózva
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33766 Dátum:
2014.09.03 szerda, 10:32:33 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 10:30:03
abból, hogy olyannal 263ekm alatt semmilyen probléma nem volt, pontosabban 258e-nél a benzinpumpa megállt..... ennyi, a dízel meg 105ekm alatt meg már másodszor teszi tönkre az életem. bár bánom, hogy a párom benzinesét adtuk el, de most magamnak is azt vettem, a dízel meg takarodjon a portáról. csak egyszer legyen jó.....
mondhatsz bármit, azért lehet látni, hogy a tdci vagy a benzines fórumon panaszkodnak többet tanácstalanul, reményt vesztve. Lehet hogy hülye a szerelő, de tény, hogy a szarhoz kell szerelő, a jó nem *** állandóan és nem kell hozzá zseni szerelő.
na meg nem véletlenül van az új tipusban peugeot motor, a franciák tudnak dízelt csinálni, a németek sose tudtak rendeset. a 2,0hdi motor bosch befecskendezéssel soha nem romlik el. visszasírom a citroen c5-öseim, amikkel soha semmi gond nem volt.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33767 Dátum:
2014.09.03 szerda, 11:10:08 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 10:30:03
abból, hogy olyannal 263ekm alatt semmilyen probléma nem volt, pontosabban 258e-nél a benzinpumpa megállt..... ennyi, a dízel meg 105ekm alatt meg már másodszor teszi tönkre az életem. bár bánom, hogy a párom benzinesét adtuk el, de most magamnak is azt vettem, a dízel meg takarodjon a portáról. csak egyszer legyen jó.....
mondhatsz bármit, azért lehet látni, hogy a tdci vagy a benzines fórumon panaszkodnak többet tanácstalanul, reményt vesztve. Lehet hogy hülye a szerelő, de tény, hogy a szarhoz kell szerelő, a jó nem *** állandóan és nem kell hozzá zseni szerelő.
ha megnezed hogy az mk3 mondeo hány szazaleka benzines talán rajonnel hogy nem is több a baj a dizellel. Na meg a 105ezer km en megtakaritottal közel fél millat az üzemanyagon
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33768 Dátum:
2014.09.03 szerda, 11:22:36 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 10:32:33
na meg nem véletlenül van az új tipusban peugeot motor, a franciák tudnak dízelt csinálni, a németek sose tudtak rendeset. a 2,0hdi motor bosch befecskendezéssel soha nem romlik el. visszasírom a citroen c5-öseim, amikkel soha semmi gond nem volt.
Nézz utána egy mai c5-nek milyen gondjai vannak és rájössz mit mondtál.Haver ezért nem vett ami levolt írva.Nos nem jó kezekben van a kocsid.Ha Pécsen lennél már megoldódott volna problémád.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33769 Dátum:
2014.09.03 szerda, 11:28:44 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 10:32:33
na meg nem véletlenül van az új tipusban peugeot motor, a franciák tudnak dízelt csinálni, a németek sose tudtak rendeset. a 2,0hdi motor bosch befecskendezéssel soha nem romlik el. visszasírom a citroen c5-öseim, amikkel soha semmi gond nem volt.
Azért azt se felejtsük el, hogy tudtommal a TDCi-ben is benne van a franciák keze. Ha jól tudom PSA motor az is.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33770 Dátum:
2014.09.03 szerda, 11:29:07 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 10:32:33
na meg nem véletlenül van az új tipusban peugeot motor, a franciák tudnak dízelt csinálni, a németek sose tudtak rendeset. a 2,0hdi motor bosch befecskendezéssel soha nem romlik el. visszasírom a citroen c5-öseim, amikkel soha semmi gond nem volt.
C5 gond nélkül?Te az újról beszëlsz talán?
Normális szerelö kell a dieselhez és kész.Amit megsporolt azt visszaforgatod most,ezt el kell fogadni.Vegyél B/A/M-t és meglátod birja e a gatyád...
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33771 Dátum:
2014.09.03 szerda, 11:31:34 »
mondjuk ezt én se értem az egyiknek semmi baja a másik meg megcsinálhatatlan
a peugeot és citroen dízeleknek a motorjuk jó de azok meg elektromos hibákkal szopják le magukat.
az elektromos hibákat meg még annyira se tudják megcsinálni mint a mechanikus dolgokat.
ismeretségi körömbe lévő peugeotos HDI-s mondta
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33772 Dátum:
2014.09.03 szerda, 11:38:00 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.03 szerda, 11:10:08
ha megnezed hogy az mk3 mondeo hány szazaleka benzines talán rajonnel hogy nem is több a baj a dizellel. Na meg a 105ezer km en megtakaritottal közel fél millat az üzemanyagon
Szerintem sem költségesebb a D sportág, csak legfeljebb bosszantó, ha úton hagy...
2l/100km fogyasztáskülönbséggel számolva a d javára 100K km-en kb. ~2000 x 400 az nyócszázezer (nagyon durván), ennyit talán nem emészt föl 100k km alatt, ha oda van rá figyeleve, cserélve a go. szűrő...stb. 250K km futás fölött mégnagyobb a difi... Jó, drágábbak az időszakos szervízek is kb egy tizessel, de még akkor is ok a mérleg.
Ezért nem vertem a fejem a falba, hogy az MK3 dízelemre cca. 500K ft-ot költöttem 100k km alatt... Ebben volt pcs., kuplungozás és CR sziv. is... Úton nem hagyott egyszer sem és még valamennyit spóroltam is.
Balesetementest Mindenkinek!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33773 Dátum:
2014.09.03 szerda, 12:11:57 »
Én százezer km alatt két milliót spórolok a benzineshez képest.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33774 Dátum:
2014.09.03 szerda, 12:22:18 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 10:18:57
mindenki ad tanácsokat, de minden le lett már ellenőrizve és minden jól működik részenként, kivéve az autó. kiderült ma reggel az is, hogy a vákumszelepek fel lettek cserélve (a zöld pöttyöset rakta valaki az egr szelep felé, a csere szelepekkel már megy a kocsi, de az alaphiba, hogy alul gyenge és füstöl, változatlanul fennáll. Ha valaki tud egy komoly embert Eger 50-100km-es körzetében, aki tényleg ért hozzá, azt nagyon megköszönném.
Amit írtam, mind végig van nézve? Egr, szívósor tisztítva? Turbó geometria tisztítva/ellenőrizve? Töltőlevegő csövek ?
Lehet még katalizátor is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33775 Dátum:
2014.09.03 szerda, 12:23:27 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.03 szerda, 12:11:57
Én százezer km alatt két milliót spórolok a benzineshez képest.
A Mancival...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33776 Dátum:
2014.09.03 szerda, 12:31:35 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 10:18:57
mindenki ad tanácsokat, de minden le lett már ellenőrizve és minden jól működik részenként, kivéve az autó. kiderült ma reggel az is, hogy a vákumszelepek fel lettek cserélve (a zöld pöttyöset rakta valaki az egr szelep felé, a csere szelepekkel már megy a kocsi, de az alaphiba, hogy alul gyenge és füstöl, változatlanul fennáll. Ha valaki tud egy komoly embert Eger 50-100km-es körzetében, aki tényleg ért hozzá, azt nagyon megköszönném.
Szia!
Az 50 - 100km - en kívül van ugyan, de...
Horváth Laci - Budapest XVIII. ker., +36 70 332 0957, Delphi szervíz, neves Ford ért. hálózat vele javíttatja az autóit. Kiváló diagnoszta és addig nem engedi el a vasat, amíg képbe nem tett, utána ajánlatot tesz és elmondja az opciókat! Ellenben NEM kedves, de undok!
Diag. és mérőpad van...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33777 Dátum:
2014.09.03 szerda, 12:32:58 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 10:30:03
abból, hogy olyannal 263ekm alatt semmilyen probléma nem volt, pontosabban 258e-nél a benzinpumpa megállt..... ennyi, a dízel meg 105ekm alatt meg már másodszor teszi tönkre az életem. bár bánom, hogy a párom benzinesét adtuk el, de most magamnak is azt vettem, a dízel meg takarodjon a portáról. csak egyszer legyen jó.....
mondhatsz bármit, azért lehet látni, hogy a tdci vagy a benzines fórumon panaszkodnak többet tanácstalanul, reményt vesztve. Lehet hogy hülye a szerelő, de tény, hogy a szarhoz kell szerelő, a jó nem *** állandóan és nem kell hozzá zseni szerelő.
Szerintem az itteni közösségnek mindegy, neked milyen autód van, vagy hogy milyen szempontok alapján választasz.
Véleményem szerint bármely 1996 után gyártott (már OBDIIes) típust lehet szidni, mert általában bonyolult, elektronikus vezérléssel rendelkeznek, amiben ha bexarik valami, nem egyszerű kigobozni, a próba-szerencse eljárás viszont drága.
A fórum közössége mindenkinek igyekszik segíteni a meglevő információk alapján, de jellemzően mi sem vagyunk autószerelők, csak lelkes, érdeklődő tulajok, akik szeretnék kordában tartani a szervizköltségeiket.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33778 Dátum:
2014.09.03 szerda, 12:45:12 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 10:30:03
abból, hogy olyannal 263ekm alatt semmilyen probléma nem volt, pontosabban 258e-nél a benzinpumpa megállt..... ennyi, a dízel meg 105ekm alatt meg már másodszor teszi tönkre az életem. bár bánom, hogy a párom benzinesét adtuk el, de most magamnak is azt vettem, a dízel meg takarodjon a portáról. csak egyszer legyen jó.....
mondhatsz bármit, azért lehet látni, hogy a tdci vagy a benzines fórumon panaszkodnak többet tanácstalanul, reményt vesztve. Lehet hogy hülye a szerelő, de tény, hogy a szarhoz kell szerelő, a jó nem *** állandóan és nem kell hozzá zseni szerelő.
100dízelre jut 1 benzines.szerinted melyikről lesz több jó vagy rossz leírva?
de szerintem jól döntöttél.neked másik autó kell..........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33779 Dátum:
2014.09.03 szerda, 12:46:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.03 szerda, 11:10:08
ha megnezed hogy az mk3 mondeo hány szazaleka benzines talán rajonnel hogy nem is több a baj a dizellel. Na meg a 105ezer km en megtakaritottal közel fél millat az üzemanyagon
...hogy kapásból ráköltsd a PCS-k és a CR-szivattyú felújítására.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33780 Dátum:
2014.09.03 szerda, 12:48:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.03 szerda, 12:46:56
...hogy kapásból ráköltsd a PCS-k és a CR-szivattyú felújítására.
AndyA
és ha azt a 100e km-t 2 év alatt teszi meg,akkor a következő 2 évben a zsebében lesz a fél milla.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33781 Dátum:
2014.09.03 szerda, 12:49:36 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.03 szerda, 12:45:12
100dízelre jut 1 benzines.szerinted melyikről lesz több jó vagy rossz leírva?
de szerintem jól döntöttél.neked másik autó kell..........
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33782 Dátum:
2014.09.03 szerda, 12:49:46 »
Azért arról ne feledkezzünk meg, hogy a puma dízel személyautóban tényleg nem egy szerencsés dolog...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33783 Dátum:
2014.09.03 szerda, 12:51:53 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.03 szerda, 12:49:46
Azért arról ne feledkezzünk meg, hogy a puma dízel személyautóban tényleg nem egy szerencsés dolog...
én meg azt látom,hogy csak az szívja meg,aki nem ért hozzá,vagy levágják róla a szervízesek kapásból....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33784 Dátum:
2014.09.03 szerda, 13:06:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.09.03 szerda, 12:22:18
Amit írtam, mind végig van nézve? Egr, szívósor tisztítva? Turbó geometria tisztítva/ellenőrizve? Töltőlevegő csövek ?
Lehet még katalizátor is.
igen, minden, ez a baj, hogy minden jó, mégse jó...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33785 Dátum:
2014.09.03 szerda, 13:07:39 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.03 szerda, 12:51:53
én meg azt látom,hogy csak az szívja meg,aki nem ért hozzá,vagy levágják róla a szervízesek kapásból....
Nekem volt, és amikor a gari lejárt szabadultam tőle...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33786 Dátum:
2014.09.03 szerda, 13:13:41 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.03 szerda, 12:51:53
én meg azt látom,hogy csak az szívja meg,aki nem ért hozzá,vagy levágják róla a szervízesek kapásból....
aki autót vesz, azért veszi, hogy használja, nem azért, hogy a javításának fortélyaiból kiművelődjön. ez olyan, mintha magadnak csinálnál vakbélműtétet, azért mert élsz, még nem várható el, hogy sebész legyél. a szervíz dolga lenne a javítás, de nem értenek hozzá, ez meg egy olyan problámás típus, okoskodhat bárki, amivel igen sok a gond. az új mondeos okostojásnak meg csak annyit, hogy az övében nem tdci, hanem hdi motor van, neki ezért nincs baja. én 10ekm-t megyek egy évben, édesapámtól vettem át 9 évesen 82ekm-el, azóta többet vitt, mint az ára. nekem ne mondja senki, hogy ez egy jó modell. a fogyasztása a 2,0-nak 6,3-7-9 között alakul, a dízelnek kb 30 liter a javítgatásokat is beleszámolva.....
Naplózva
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33787 Dátum:
2014.09.03 szerda, 13:15:00 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.03 szerda, 12:48:44
és ha azt a 100e km-t 2 év alatt teszi meg,akkor a következő 2 évben a zsebében lesz a fél milla.
feltéve, hogy megy és nem a szervízben áll és nyeli a pénzt....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33788 Dátum:
2014.09.03 szerda, 13:23:16 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 13:13:41
aki autót vesz, azért veszi, hogy használja, nem azért, hogy a javításának fortélyaiból kiművelődjön. ez olyan, mintha magadnak csinálnál vakbélműtétet, azért mert élsz, még nem várható el, hogy sebész legyél. a szervíz dolga lenne a javítás, de nem értenek hozzá, ez meg egy olyan problámás típus, okoskodhat bárki, amivel igen sok a gond. az új mondeos okostojásnak meg csak annyit, hogy az övében nem tdci, hanem hdi motor van, neki ezért nincs baja. én 10ekm-t megyek egy évben, édesapámtól vettem át 9 évesen 82ekm-el, azóta többet vitt, mint az ára. nekem ne mondja senki, hogy ez egy jó modell. a fogyasztása a 2,0-nak 6,3-7-9 között alakul, a dízelnek kb 30 liter a javítgatásokat is beleszámolva.....
Lassan pedig de, ha élni akarsz, megtanulod, hogyan műtsd meg a saját vakbeled...
De ez másik történet.
Megteheted, hogy olyan autót veszel, amit utána csak betolsz a szervizbe, ha baja van. Csak picivel többe kerül. Ha megengedheted magadnak, ám örülj neki. De lássuk be, egy 6-8-10 éves Mondeo (vagy bármi más ebben a korban) jellemzően pont nem azok autója, akik ezt megengedhetik maguknak. Ha pedig így van, akkor benne van a pakliban az is, hogy kb. csak motorgenerálra mész szervizbe, mert az az egyetlen dolog, amit otthon nem tudsz megcsinálni. El kell dönteni, hogy baxni vagy szűznek maradni - vagy olcsó autó, de akkor be kell piszkold a kezed, különben nagyon nem lesz olcsó, vagy eleve drága autó, és akkor azért drága, nem pedig azért, mert a szervizbe hordod.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33789 Dátum:
2014.09.03 szerda, 13:41:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.03 szerda, 13:23:16
Lassan pedig de, ha élni akarsz, megtanulod, hogyan műtsd meg a saját vakbeled...
De ez másik történet.
Megteheted, hogy olyan autót veszel, amit utána csak betolsz a szervizbe, ha baja van. Csak picivel többe kerül. Ha megengedheted magadnak, ám örülj neki. De lássuk be, egy 6-8-10 éves Mondeo (vagy bármi más ebben a korban) jellemzően pont nem azok autója, akik ezt megengedhetik maguknak. Ha pedig így van, akkor benne van a pakliban az is, hogy kb. csak motorgenerálra mész szervizbe, mert az az egyetlen dolog, amit otthon nem tudsz megcsinálni. El kell dönteni, hogy baxni vagy szűznek maradni - vagy olcsó autó, de akkor be kell piszkold a kezed, különben nagyon nem lesz olcsó, vagy eleve drága autó, és akkor azért drága, nem pedig azért, mert a szervizbe hordod.
AndyA
itt mindenki bölcs. 13 éve vagyok új autó kereskedő, jelenleg renault, előtte citroen. van némi tapasztalatom autós szakmában. az tény, hogy az a hülye, aki 10 éves dízel autót megvesz (jó, ok, én kaptam), nekem is 1mft-os autó fér bele, de ha nem vagyok milliomos, akkor csak benzines, akinek nem számít a pénz, az vegyen dízelt, sok sikert. dízelt csak újonnan garanciával szabad venni, különben számolni kell olyan javításokkal is akár, amik csak minisztereknek fér bele, nem újautó értékesítőknek. azt hiszem, 100ekm-nél nem illene beszarni egy autónak.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33790 Dátum:
2014.09.03 szerda, 13:48:05 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 13:41:08
itt mindenki bölcs. 13 éve vagyok új autó kereskedő, jelenleg renault, előtte citroen. van némi tapasztalatom autós szakmában. az tény, hogy az a hülye, aki 10 éves dízel autót megvesz (jó, ok, én kaptam), nekem is 1mft-os autó fér bele, de ha nem vagyok milliomos, akkor csak benzines, akinek nem számít a pénz, az vegyen dízelt, sok sikert. dízelt csak újonnan garanciával szabad venni, különben számolni kell olyan javításokkal is akár, amik csak minisztereknek fér bele, nem újautó értékesítőknek. azt hiszem, 100ekm-nél nem illene beszarni egy autónak.
Az enyémben 263 ezer van, 115-ig volt cégautó, hogy "mindent" megkapott (de cserébe kapott is), majd 141-nél vettem meg én már magánszemélytől, fórumtárstól, igazolható, leinformált km-rel, számlákkal, mindennel.
Fenntartom, hogy a használt autók rossz hírét kb. 2/3 részt az óratekergetőknek (pl. 7-8 éves, "németből" hozott Mondeo 83 ezer km-rel, aminek 120-nál összecsinálják magukat a csúcsai), és további majdnem 1/3 részt a megfelelő, sőt, a minimálisan kötelező karbantartást is elmulasztó, hanyag, nemtörődöm tulajdonosoknak lehet megköszönni (1-2-3 év gari lejárta után már olajat sem cserél benne, mert az nagyon drága, és különben is, még folyik a régi, úgyhogy jó az...). A maradék 2-3, esetleg 5% az, ami valóban anyag- vagy konstrukciós hiba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33791 Dátum:
2014.09.03 szerda, 13:48:26 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 13:41:08
itt mindenki bölcs. 13 éve vagyok új autó kereskedő, jelenleg renault, előtte citroen. van némi tapasztalatom autós szakmában. az tény, hogy az a hülye, aki 10 éves dízel autót megvesz (jó, ok, én kaptam), nekem is 1mft-os autó fér bele, de ha nem vagyok milliomos, akkor csak benzines, akinek nem számít a pénz, az vegyen dízelt, sok sikert. dízelt csak újonnan garanciával szabad venni, különben számolni kell olyan javításokkal is akár, amik csak minisztereknek fér bele, nem újautó értékesítőknek. azt hiszem, 100ekm-nél nem illene beszarni egy autónak.
papi az enyém 20 éves 269996km-van benne sima 1.8TD és jó
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33792 Dátum:
2014.09.03 szerda, 14:03:22 »
Idézetet írta: Proconsul - 2014.09.03 szerda, 13:48:26
papi az enyém 20 éves 269996km-van benne sima 1.8TD és jó
vagyis nem tdci.....
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33793 Dátum:
2014.09.03 szerda, 14:05:23 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 14:03:22
vagyis nem tdci.....
mindig is mondtam jók az MK1 TD-k
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33794 Dátum:
2014.09.03 szerda, 14:12:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.09.03 szerda, 13:48:05
Az enyémben 263 ezer van, 115-ig volt cégautó, hogy "mindent" megkapott (de cserébe kapott is), majd 141-nél vettem meg én már magánszemélytől, fórumtárstól, igazolható, leinformált km-rel, számlákkal, mindennel.
Fenntartom, hogy a használt autók rossz hírét kb. 2/3 részt az óratekergetőknek (pl. 7-8 éves, "németből" hozott Mondeo 83 ezer km-rel, aminek 120-nál összecsinálják magukat a csúcsai), és további majdnem 1/3 részt a megfelelő, sőt, a minimálisan kötelező karbantartást is elmulasztó, hanyag, nemtörődöm tulajdonosoknak lehet megköszönni (1-2-3 év gari lejárta után már olajat sem cserél benne, mert az nagyon drága, és különben is, még folyik a régi, úgyhogy jó az...). A maradék 2-3, esetleg 5% az, ami valóban anyag- vagy konstrukciós hiba.
AndyA
ezt én hoztam el a szalonból, 8-10ekm-enként olajcsere, fűtött garázs, mindene eredeti, még a fékek is a gyáriak, minden futóműelem, a motoron kívül mint az új. fáj a szívem érte, de ha *** a szíve.....
pontosan ismerem az autópiacot, korábban én is nepperkedtem, 2005-ben 2-3 éves tdci-ket hoztam, franciákat, egyik se volt olyan már, mint egy hdi motor.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33795 Dátum:
2014.09.03 szerda, 14:39:15 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 13:13:41
aki autót vesz, azért veszi, hogy használja, nem azért, hogy a javításának fortélyaiból kiművelődjön. ez olyan, mintha magadnak csinálnál vakbélműtétet, azért mert élsz, még nem várható el, hogy sebész legyél. a szervíz dolga lenne a javítás, de nem értenek hozzá, ez meg egy olyan problámás típus, okoskodhat bárki, amivel igen sok a gond. az új mondeos okostojásnak meg csak annyit, hogy az övében nem tdci, hanem hdi motor van, neki ezért nincs baja. én 10ekm-t megyek egy évben, édesapámtól vettem át 9 évesen 82ekm-el, azóta többet vitt, mint az ára. nekem ne mondja senki, hogy ez egy jó modell. a fogyasztása a 2,0-nak 6,3-7-9 között alakul, a dízelnek kb 30 liter a javítgatásokat is beleszámolva.....
Ki az új mondeós okostojás?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33796 Dátum:
2014.09.03 szerda, 14:56:36 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 13:15:00
feltéve, hogy megy és nem a szervízben áll és nyeli a pénzt....
mennyit kellett ráköltened a 100e km alatt?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33797 Dátum:
2014.09.03 szerda, 15:03:33 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 13:13:41
aki autót vesz, azért veszi, hogy használja, nem azért, hogy a javításának fortélyaiból kiművelődjön. ez olyan, mintha magadnak csinálnál vakbélműtétet, azért mert élsz, még nem várható el, hogy sebész legyél. a szervíz dolga lenne a javítás, de nem értenek hozzá, ez meg egy olyan problámás típus, okoskodhat bárki, amivel igen sok a gond. az új mondeos okostojásnak meg csak annyit, hogy az övében nem tdci, hanem hdi motor van, neki ezért nincs baja. én 10ekm-t megyek egy évben, édesapámtól vettem át 9 évesen 82ekm-el, azóta többet vitt, mint az ára. nekem ne mondja senki, hogy ez egy jó modell. a fogyasztása a 2,0-nak 6,3-7-9 között alakul, a dízelnek kb 30 liter a javítgatásokat is beleszámolva.....
lehet,hogy ez most sérti az önérzeted,de sajnos a rideg valóság ez.ha valamit nem tudsz,és ez megcsillan a szemedben,azonnal lehúz mindenki.gondolhatod másként ez akkor is így van.nem én találom ki,meg itt mi a fórumon.mi csak próbálunk könnyíteni egy tipus használhatóságán.és bebizonyosodott nagyon sok esetben,hogy micsináljuk jól.és ez még mindig nem az autó hibája,hanem a tekergetett 300e km-es autók amik 80e -el adott el a kereskedő,és a szakszervízek gyors meggazdagodása vagy az elszegényedésük lelassítása miatt.
én 7évig mk3 tdci-t használtam,lassan 2 éve smaxot(oké ez pug,de tdci,mert csak a motor pug,a fecskendezés nem).minden gond nélkül.
Több 300e km felett futott tdci van itt a fórumon aki 0km óta használja.több van 600e km felett.ez a modell 13éves,lényegi változtatások nélkül.És a használtautó.....mint a kutya vacsorája.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33798 Dátum:
2014.09.03 szerda, 15:44:36 »
Ez már kezd annak a tipikus esete lenni, hogy valaki vesz egy autót, valami elromlik rajta, elviszi szervizbe, ahol nem értenek hozzá, kicserélik a fél autót, hátha alapon, de még mindig nem jó és az autó a sz.r. Kap néhány jó tanácsot, nem fogadja meg, megveszi az új alkatrészeket megint, amit abban szervizben vetetnek meg vel, ahol addig sem tudták megállapítani, hogy mi a baja, még mindig nem jó és az autó a sz.r. Sokan tényleg úgy vannak az autóval, hogy nem foglalkozik vele, de amikor elromlik a nemtörődömsége miatt, akkor az autó a sz.r konstrukció. Ugyanez előfordulhat sok más típus esetében is. Akkor azok is sz.rok? akkor nem kell venni autót. Nem mindenki engedheti meg magának, hogy új autót vegyen magának 2-3-4 évente. Ha pedig használt autót vesz, akkor számoljon azok következményeivel és velejáróival együtt is. Nem értem, hogy mire számított? 9-10-15 évesen vadi új autót fog kapni? Olyanról még nem nagyon hallottam, hogy valaki felújít egy autót és gombokért eladja.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33799 Dátum:
2014.09.03 szerda, 16:05:08 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.03 szerda, 13:13:41
aki autót vesz, azért veszi, hogy használja, nem azért, hogy a javításának fortélyaiból kiművelődjön. ez olyan, mintha magadnak csinálnál vakbélműtétet, azért mert élsz, még nem várható el, hogy sebész legyél. a szervíz dolga lenne a javítás, de nem értenek hozzá, ez meg egy olyan problámás típus, okoskodhat bárki, amivel igen sok a gond. az új mondeos okostojásnak meg csak annyit, hogy az övében nem tdci, hanem hdi motor van, neki ezért nincs baja. én 10ekm-t megyek egy évben, édesapámtól vettem át 9 évesen 82ekm-el, azóta többet vitt, mint az ára. nekem ne mondja senki, hogy ez egy jó modell. a fogyasztása a 2,0-nak 6,3-7-9 között alakul, a dízelnek kb 30 liter a javítgatásokat is beleszámolva.....
Nem akarlak megbántani,de ha nem fogadsz el tőlünk semmi tanácsot ,mondást és még kioktatsz minket arról amire sokunknak van rálátása akkor minek jössz ide és minek vagy itt!!!Továbbá le hülyézel embereket akiknek most van pénze megvenni 10 éves dieselt és akkor ő már a hülye kategória.neharagudj,de vegyél vissza légyszi.nagyon ez a dolog a kocsiddal elrugazkodot attól amitől indult.ha nem kell a segítség old meg magad,ha kell akkor mindenki azon volt itt a hozzászólással,hogy jó legyen.Döntsd el milegyen.Nagyon sokan utaznak messze olyan emberhez akit itt ajánlanak mert megéri.nem megbántás,de van itt más fórumtárs aki velőssebben fogalmazott volna.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
669
670
671
672
673
674
675
[
676
]
677
678
679
680
681
682
683
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ