Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:23:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
668
669
670
671
672
673
674
[
675
]
676
677
678
679
680
681
682
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14620956 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33700 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 14:35:42 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.28 csütörtök, 12:12:13
ami jó benne az masnak is jó. A porlasztoban a kapcsolòszelep és a csuca megy tönkre. Mindig. Neked is meg masnak is. A többi meg nem kepvisel értéket.ettől még lehet probalkozni
Azért tényleg milyen érdekes a világ amiben élünk.
Egy vasgyári öntödei munkás pl.önt egy 1méteres öntvényt,amit előtte egy hétig sablonozott...majd 2nap munka csiszoläs után
el tudja adni majd kemény 10-20eft-ért(hasra ütésszerűen).
De!Egy gyári 1filléres elektronikát,amiből egy gép másodpercenként 250db-ot csinál...na az a boltban 40-50eft....vagy 100.
Hurrá.....csoda hogy senki sem akar melózni
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33701 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 15:29:20 »
Idézetet írta: wofer - 2014.08.28 csütörtök, 14:35:42
Azért tényleg milyen érdekes a világ amiben élünk.
Egy vasgyári öntödei munkás pl.önt egy 1méteres öntvényt,amit előtte egy hétig sablonozott...majd 2nap munka csiszoläs után
el tudja adni majd kemény 10-20eft-ért(hasra ütésszerűen).
De!Egy gyári 1filléres elektronikát,amiből egy gép másodpercenként 250db-ot csinál...na az a boltban 40-50eft....vagy 100.
Hurrá.....csoda hogy senki sem akar melózni
szerintem nem vagy tisztában a vasanyagok árával.
A porlaszto alkatrész azért drága mert olyan tures van hogy az eloallito gépek millós tételek. Meg mert más nem tudja megcsinalni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33702 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 15:53:06 »
Idézetet írta: Csimbió - 2014.08.28 csütörtök, 11:16:23
Szerintetek rossz 401Z porlasztót mennyiért lehet eladni?
Ha jó lenne, jó lenne a 101Z és 301Z helyett is.
Annak éri meg, aki elviszi felújításra a cserét, de közben nem akarja vagy nem tudja letenni az autóját.
Nekem van egy kormányművem, szintén jó lesz felújításra. Fel is rakom valamikor a hirdetések közé.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33703 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 16:11:16 »
Idézetet írta: GiN - 2014.08.28 csütörtök, 15:53:06
Annak éri meg, aki elviszi felújításra a cserét, de közben nem akarja vagy nem tudja letenni az autóját.
Nekem van egy kormányművem, szintén jó lesz felújításra. Fel is rakom valamikor a hirdetések közé.
és ki fogja egyesevel felujittatni ? Egyebkent ezt szinte bárhol megoldjak egy-két ezer felárral.
Másrészt akinek porlasztófelújítás van a porondon az a legkisebb baja, hogy áll az autó egy napot
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.28 csütörtök, 16:52:25 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33704 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 16:52:21 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.28 csütörtök, 15:29:20
szerintem nem vagy tisztában a vasanyagok árával.
A porlaszto alkatrész azért drága mert olyan tures van hogy az eloallito gépek millós tételek. Meg mert más nem tudja megcsinalni
:smile:kis kényszeredett mosoly...smajli.
Érdekes.Nem ragoznám túl,mindenki gondoljon amit akar.
De anno dolgoztunk egy fogorvosnál,új fiatal dokiként maszek rendelőt nyitott...és sirdogált milyen drága volt a "szék"....
röpke fejszámolás...kb 1.5hónapi melójára jött ki.(desajnáltam...nekem 1.5év volt akkor).
Nyilván a fejlesztésekkel nem olcsó üzemeltetni egy ilyet,de az is felháborit,hogy a műtéteknél 1.5milkák röpködnek 2óránként.
Amire mindig az a válasz jön elő..te meg tudod csinálni?..szóval az részben igaz,de egy dokit megnéznék,munkaidő után mikor nekiálna
épitkezni...rakná négykézláb a csempét,nyulkálna a festékben,vagy a vakolás szépségeivel ismerkedne,malterkeverés közben.
Szooóval..sorry az offosásért,de azért nekem is vannak szerszámaim,ha dolgozni akarok...megvesze.Nyilván annak mértékében
ahogy kb vissza is térüljön plusszosan.
Ui...ugyis mindenért a gyár a hibás.miiért nem gyárt örök darabot
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33705 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 16:55:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.28 csütörtök, 16:11:16
és ki fogja egyesevel felujittatni ? Egyebkent ezt szinte bárhol megoldjak egyket ezer felarral
a kormányműnél valóban egyre gondoltam
Más: Néztem a Ford Kugát. Tapasztalata vkinek?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33706 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 16:58:31 »
Idézetet írta: wofer - 2014.08.28 csütörtök, 16:52:21
:smile:kis kényszeredett mosoly...smajli.
Érdekes.Nem ragoznám túl,mindenki gondoljon amit akar.
De anno dolgoztunk egy fogorvosnál,új fiatal dokiként maszek rendelőt nyitott...és sirdogált milyen drága volt a "szék"....
röpke fejszámolás...kb 1.5hónapi melójára jött ki.(desajnáltam...nekem 1.5év volt akkor).
Nyilván a fejlesztésekkel nem olcsó üzemeltetni egy ilyet,de az is felháborit,hogy a műtéteknél 1.5milkák röpködnek 2óránként.
Amire mindig az a válasz jön elő..te meg tudod csinálni?..szóval az részben igaz,de egy dokit megnéznék,munkaidő után mikor nekiálna
épitkezni...rakná négykézláb a csempét,nyulkálna a festékben,vagy a vakolás szépségeivel ismerkedne,malterkeverés közben.
Szooóval..sorry az offosásért,de azért nekem is vannak szerszámaim,ha dolgozni akarok...megvesze.Nyilván annak mértékében
ahogy kb vissza is térüljön plusszosan.
Ui...ugyis mindenért a gyár a hibás.miiért nem gyárt örök darabot
És melyik szerszáma kerül a kőműves vállalkozónak másfél havi bevételébe?
a lucas adagoló beállításához használt eredetileg előírt hartridge pad 10 milla fölött van. lehet ezért nem csinálják meg a 2 órás munkát 2000-ért.
egyébként az eredeti dolog amire válaszoltam neked az lenne, hogy amit írtál 10-20ezres öntvény amit egyébként nem 2 hétig csinálnak nem 10-20ezer forint hanem 20-szorosa km
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33707 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 16:59:24 »
Idézetet írta: GiN - 2014.08.28 csütörtök, 16:55:04
a kormányműnél valóban egyre gondoltam
abból elég is
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33708 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 17:08:12 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.28 csütörtök, 16:58:31
És melyik szerszáma kerül a kőműves vállalkozónak másfél havi bevételébe?
a lucas adagoló beállításához használt eredetileg előírt hartridge pad 10 milla fölött van. lehet ezért nem csinálják meg a 2 órás munkát 2000-ért.
egyébként az eredeti dolog amire válaszoltam neked az lenne, hogy amit írtál 10-20ezres öntvény amit egyébként nem 2 hétig csinálnak nem 10-20ezer forint hanem 20-szorosa km
Nyilván erre nem válaszoltam,de láttam.Én csak munkadijat gondoltam bele a sztoriba,még ha nem is irtam le egyértelműen.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33709 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 17:27:17 »
Szia!
Köszi az ötleteket, de nem úszom meg sajnos a komplett szivattyú + pcs csere és takarítás nélkül.
Elgondolkodtam, hogy érdemes-e rá költeni ennyi pénzt.
Idézetet írta: Relhist - 2014.08.27 szerda, 21:47:53
Ez sok minden lehet, mert a p0251 a nem megfelelő üzemanyag nyomás miatt van.
Én először levegősödési, szivárgási nyomokat keresnék, és tényleg lehet gazplajszűrő gond, de lehet koszos tank/üzemanyagcső is.
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33710 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 17:28:12 »
Sziasztok!
A TDDI motoros mondeokról mi a vélemény? Annak mik a gyenge pontjai?
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33711 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 17:32:13 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.08.28 csütörtök, 17:28:12
Sziasztok!
A TDDI motoros mondeokról mi a vélemény? Annak mik a gyenge pontjai?
hát akkor a tddi-sektől kérdezd
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33712 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 17:54:32 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.08.28 csütörtök, 17:27:17
Szia!
Köszi az ötleteket, de nem úszom meg sajnos a komplett szivattyú + pcs csere és takarítás nélkül.
Elgondolkodtam, hogy érdemes-e rá költeni ennyi pénzt.
Kiderült, hogy az a baja?
Naplózva
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33713 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 20:17:40 »
Beszéltem a szerelővel, és elmondta, hogy ilyenkor mi a teendő. Jövőhéten lesz szétszedve és elküldve bevizsgálásra a szivattyú + a pcs.-ok. A gázolajszűrőt kicseréltem de semmi változás nem volt. Sőt most már be sem indul.
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.08.28 csütörtök, 17:54:32
Kiderült, hogy az a baja?
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33714 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 21:42:47 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.08.28 csütörtök, 17:28:12
Sziasztok!
A TDDI motoros mondeokról mi a vélemény? Annak mik a gyenge pontjai?
Leirom milyen a tökéles MKIII diesel mondeo egyszer...
115LE, VP44 adagolóval, fix turbóval, fix lendkerékkel, 6-os váltóval, nem EATC klimás, normális chip, nagyobb cooler....bakker hisz a saját kocsimról beszélek....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33715 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 22:10:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.28 csütörtök, 21:42:47
Leirom milyen a tökéles MKIII diesel mondeo egyszer...
115LE, VP44 adagolóval, fix turbóval, fix lendkerékkel, 6-os váltóval, nem EATC klimás, normális chip, nagyobb cooler....bakker hisz a saját kocsimról beszélek....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33716 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 22:52:56 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2014.08.28 csütörtök, 20:17:40
Beszéltem a szerelővel, és elmondta, hogy ilyenkor mi a teendő. Jövőhéten lesz szétszedve és elküldve bevizsgálásra a szivattyú + a pcs.-ok. A gázolajszűrőt kicseréltem de semmi változás nem volt. Sőt most már be sem indul.
aztán a P0251 hibakód hibakeresését végigcsinálták-e? alacsony nyomású szakasz vizsgálat, poharazás, stb...
Az a gáz, hogy elküldik "felújításra" és sosem fogod megtudni, az volt-e a baj.
Mondom még1x, a p0251 sok minden miatt lehet. Az enyémen pl. résolajcső probléma volt. Dominál dugattyú lyukadás.
egyiknél sem kellett sem porlasztót, sem szivattyút újítani.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33717 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 22:54:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.28 csütörtök, 21:42:47
Leirom milyen a tökéles MKIII diesel mondeo egyszer...
115LE, VP44 adagolóval, fix turbóval, fix lendkerékkel, 6-os váltóval, nem EATC klimás, normális chip, nagyobb cooler....bakker hisz a saját kocsimról beszélek....
add el neki, biztos jó árat kapsz érte.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33718 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 23:20:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.08.28 csütörtök, 07:22:26
Van annyi közös bennük, hogy kb. azonos a gázpedál állása?
AndyA
Azt hiszem megoldódott. Ezzel egyidejűleg elrepedt a turbócsövem is. Valószínű sz okozta a teketoriázást. Minden esetre figyelemmel követem a reakciót kis pedálnyomásnál
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33719 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 23:45:00 »
Idézetet írta: mobster - 2014.08.28 csütörtök, 23:20:43
Azt hiszem megoldódott. Ezzel egyidejűleg elrepedt a turbócsövem is. Valószínű sz okozta a teketoriázást. Minden esetre figyelemmel követem a reakciót kis pedálnyomásnál
Követheted, pl. az eseményeket. Figyelemmel viszont kísérsz valamit.
Turbocső csere, azután kiderül. Mondjuk ez lehetett az oka annak, hogya alcsonyabb fokozatban, kisebb terhelésen nem csinálta, feljebb meg igen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33720 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 23:45:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.08.28 csütörtök, 22:54:56
add el neki, biztos jó árat kapsz érte.
hát biztos többet mint te a tiedért...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33721 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 23:51:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.08.28 csütörtök, 22:54:56
add el neki, biztos jó árat kapsz érte.
21. században egy tddi-ért?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33722 Dátum:
2014.08.29 péntek, 06:17:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.28 csütörtök, 23:45:57
hát biztos többet mint te a tiedért...
az a jó,hogy te szereted....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
joeboy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33723 Dátum:
2014.08.29 péntek, 09:51:16 »
Idézetet írta: jasper - 2014.07.21 hétfő, 15:07:49
Szia!
Veresi vagyok ... minden nap átmegyek fóton !
Hideg motor mindig elsőre indul, de ha felmelegszik nagyon érdekes dolgokat produkál.
Nem indul ha meg beindul másodpercekig nagyon *** hangja van olyan 600 fordulaton.
Aztán felpörög és megy szépen.
Hátha dobott valami hibakódot.
Inkább pénzben fizetnék mint természetben
Szia!
Veresi vagyok én is.
Az enyém ugyan ezt csinálja, de ez tddi. Elvittem a fóti ford márkaszervizbe és semmi hibakód nem volt és nem tudják az okát.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33724 Dátum:
2014.08.29 péntek, 13:35:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.28 csütörtök, 23:51:30
21. században egy tddi-ért?
21. században normális ember nem vesz MKIII TDCI-t...
Bár itt biztos lesznek emberek akik megyőznek mindenkit mennyire f@sza autó...
TDDI-t viszont azzá lehet tenni, TDCI-t meg kizárt...
De hát inkább nem győzködök én senkit, megteszik itt mások az okosságaikkal....
Jeeee TDCI forever...!!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.29 péntek, 13:41:54 írta Bunyek
»
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33725 Dátum:
2014.08.29 péntek, 14:12:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.29 péntek, 13:35:53
Jeeee
TDCI
forever...!!!!
A végére hagytad a lényeget, a többi csak bla-bla volt.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33726 Dátum:
2014.08.29 péntek, 14:22:49 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.29 péntek, 14:12:01
A végére hagytad a lényeget, a többi csak bla-bla volt.
Az a helyzet hogy sajnos igazad van.....
Van egy komplett tdci motorom...azzal van kitámasztva a satupad...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.29 péntek, 14:25:36 írta Bunyek
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33727 Dátum:
2014.08.29 péntek, 17:59:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.29 péntek, 14:22:49
Az a helyzet hogy sajnos igazad van.....
Van egy komplett tdci motorom...azzal van kitámasztva a satupad...
nálam meg egy tddi motorblokk van a pottyantósban a kertben.abba xarok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33728 Dátum:
2014.08.29 péntek, 19:32:15 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.29 péntek, 17:59:56
nálam meg egy tddi motorblokk van a pottyantósban a kertben.abba xarok.
Hát azért annyira a TDCI-t sem süllyesztem le mint a PSA trágya motorjait(talán kivétel 2.0hdi)...azokat még leszarni sem érdemes, mert növeled az értékét...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33729 Dátum:
2014.08.29 péntek, 19:33:50 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.29 péntek, 17:59:56
nálam meg egy tddi motorblokk van a pottyantósban a kertben.abba xarok.
De látod a TDCI-t még lesem sz@rod annyira ratyi...
A blokk ugyanaz amugymeg...szal ez beégett.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.29 péntek, 19:35:53 írta Bunyek
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33730 Dátum:
2014.08.29 péntek, 19:34:10 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.29 péntek, 17:59:56
nálam meg egy tddi motorblokk van a pottyantósban a kertben.abba xarok.
Nagy családhoz v6 blokk kellene, hogy legyen mindenkinek saját "járata"
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33731 Dátum:
2014.08.29 péntek, 19:37:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.08.29 péntek, 19:34:10
Nagy családhoz v6 blokk kellene, hogy legyen mindenkinek saját "járata"
sebaj.....vzoli már bontja lassan a benzintemetőjét....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33732 Dátum:
2014.08.29 péntek, 19:39:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.29 péntek, 19:33:50
De látod a TDCI-t még lesem sz@rod annyira ratyi...
A blokk ugyanaz amugymeg...szal ez beégett.
azt elfelejtettem mondani,hogy a wc deszka fedelére az van írva,hogy tddi,mert az a motorburkolata....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33733 Dátum:
2014.08.29 péntek, 20:03:46 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.29 péntek, 19:39:06
azt elfelejtettem mondani,hogy a wc deszka fedelére az van írva,hogy tddi,mert az a motorburkolata....
látod milyen közel van hozzád a TDDI, szinte a mindennapok része az életedben....TDCI-t meg lese Sz@rod.....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33734 Dátum:
2014.08.29 péntek, 21:22:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.29 péntek, 20:03:46
látod milyen közel van hozzád a TDDI, szinte a mindennapok része az életedben....TDCI-t meg lese Sz@rod.....
látod...én is szeretem a tddi-t.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33735 Dátum:
2014.08.29 péntek, 22:39:31 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.29 péntek, 21:22:04
látod...én is szeretem a tddi-t.....
Nemcsak te, mindenki....csak félnek bevallani...
Naplózva
Kelepety
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33736 Dátum:
2014.08.29 péntek, 23:04:48 »
Sziasztok!
A múlt héten kicseréltük a vezérműtengely jeladót ( P0340 kód miatt ), ma autópályázás után a baleseti dugóban ismét villogó malacfarok, nem tilt le, kb 200m után tudtam kiállni, leállít újrainul elsőre... este kódolvasás az alábbi hibakódokkal:
P1664 - FIP malfunction
P0251 - Injector pump fuel metering control malfunction
Valakinek valami ötlete?
Amúgy a kocsi pöpec, megy rendesen, nem füstöl, normálisan fogyaszt...
Előre is köszönöm,
Üdv: Péter
Naplózva
MKIII, 2003.03. 2.0 TDCi 115LE pezsgő-metál Turnier, Ambiente
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33737 Dátum:
2014.08.29 péntek, 23:14:15 »
Idézetet írta: Kelepety - 2014.08.29 péntek, 23:04:48
Sziasztok!
A múlt héten kicseréltük a vezérműtengely jeladót ( P0340 kód miatt ), ma autópályázás után a baleseti dugóban ismét villogó malacfarok, nem tilt le, kb 200m után tudtam kiállni, leállít újrainul elsőre... este kódolvasás az alábbi hibakódokkal:
P1664 - FIP malfunction
P0251 - Injector pump fuel metering control malfunction
Valakinek valami ötlete?
Amúgy a kocsi pöpec, megy rendesen, nem füstöl, normálisan fogyaszt...
Előre is köszönöm,
Üdv: Péter
P1664 Befecskendezés Pumpa Ellenőrzés Modul Hibás működés
a másik meg üzemanyagrendszeri hiba.Ez lehet porlasztó csúcs is.A villogó malacfarok mindig vészüzem.mikor ujra indítod akkor törlődik ha tud,ha marad akkor lesz benne tárolt hiba.Méress résolajveszteséget a csúcsokon,vagyis poharaztasd meg őket.Ez kiindulásnak jó lesz.Sajnpos a szivattyú hiba gond,és ettől kaphattak a csúcsok is,mivel a kopásból eredő fémreszelék átmegy a csúcsokon és tönkre teszi őket.Vidd el olyan szerelőhöz aki nagyon ért hozzá és rendessen feltárja a hibát.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33738 Dátum:
2014.08.29 péntek, 23:31:37 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.08.29 péntek, 23:14:15
P1664 Befecskendezés Pumpa Ellenőrzés Modul Hibás működés
a másik meg üzemanyagrendszeri hiba.Ez lehet porlasztó csúcs is.A villogó malacfarok mindig vészüzem.mikor ujra indítod akkor törlődik ha tud,ha marad akkor lesz benne tárolt hiba.Méress résolajveszteséget a csúcsokon,vagyis poharaztasd meg őket.Ez kiindulásnak jó lesz.Sajnpos a szivattyú hiba gond,és ettől kaphattak a csúcsok is,mivel a kopásból eredő fémreszelék átmegy a csúcsokon és tönkre teszi őket.Vidd el olyan szerelőhöz aki nagyon ért hozzá és rendessen feltárja a hibát.
Nem kell mindig a csúcsra gondolni és azzal rémisztgetni. Lehet az is, de nem feltétlenül. Nemrég Relhist leírta, hogy több minden is lehet:
mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg925506#msg925506
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.29 péntek, 23:34:29 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33739 Dátum:
2014.08.29 péntek, 23:34:47 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.08.29 péntek, 23:31:37
Nem kell mindig a csúcsra gondolni és azzal rémisztgetni. Lehet az is, de nem feltétlenül. Nemrég Relhist leírta, hogy több minden is lehet:
mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg925506#msg925506
tanulj már meg linkelni
végre
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33740 Dátum:
2014.08.29 péntek, 23:40:27 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.29 péntek, 23:34:47
tanulj már meg linkelni
végre
Te meg telefonról flow írással, nagybetűket, vesszőket, mondat végi írásjeleket használva írni. Azután kötekedj!
Ja, és a smiley-k használatát!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33741 Dátum:
2014.08.29 péntek, 23:58:45 »
Tisztelt Urak !
Elolvastam már itt a fórumon néhány oldalt, de inkább rákérdezek én is, mielőtt hülyeséget vennék.
A gondom ( vagy inkább gondjaim ) :
Alapjáraton kelepel az autó, mint egy rossz traktor. ( indulás után, magasabb fordulatszámon semmi, normális hangja van )
Olvastam több verziót is, hogy a főtengely tárcsa és/vagy a szíj és/vagy a szíjfeszítő és/vagy valamelyik görgő.
Volna valakinek ötlete, hogy mi is lehet a legnagyobb valószínűséggel ?
Másik gondom : a kupplung pedál felengedés közben finoman pumpál ( remeg, lüktet, ahogy tetszik )
Nincs indításkor és leállításkor csörömpölés, elinduláskor nem rázza magát az autó, csupán a pedálon érezhető ez a reszketés.
Kupplung szerkezet ? kettős tömegű ? Egyéb ? Ráérek majd egyszer, vagy ez már megérett cserére ? Kompletten, vagy részenként ?
Az autóban (óra szerint) 240 ezer van .
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33742 Dátum:
2014.08.30 szombat, 00:07:30 »
El ne felejtsem :
Korábban ezzel sem találkoztam :
Erőteljes gázadásnál olyan hang jön , mintha valahol valami kifújna, ehhez társulva eltűnik a forgalom mögöttem a füstben.
Ha finoman gyorsítok semmi, de egy erősebb pedálnyomástól pusztulat.
A múltkor a parkolóban az érdekesség kedvéért nyomtam egy kövéret, mit csinál ( kb 1 másodpercre ) és kiszállva találtam az aszfalton kb 1mm vastag koromréteget .
Tudom, sok változós az egyenlet, de mi lenne az ésszerű sorrend a porlasztócsere kontra "húzd meg a csőbilincset" beavatkozásoknál ?
Hálás köszönet előre is.
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33743 Dátum:
2014.08.30 szombat, 06:48:57 »
Idézetet írta: alphatango - 2014.08.30 szombat, 00:07:30
El ne felejtsem :
Korábban ezzel sem találkoztam :
Erőteljes gázadásnál olyan hang jön , mintha valahol valami kifújna, ehhez társulva eltűnik a forgalom mögöttem a füstben.
Ha finoman gyorsítok semmi, de egy erősebb pedálnyomástól pusztulat.
A múltkor a parkolóban az érdekesség kedvéért nyomtam egy kövéret, mit csinál ( kb 1 másodpercre ) és kiszállva találtam az aszfalton kb 1mm vastag koromréteget .
Tudom, sok változós az egyenlet, de mi lenne az ésszerű sorrend a porlasztócsere kontra "húzd meg a csőbilincset" beavatkozásoknál ?
Hálás köszönet előre is.
Tisztelt Fórumtárs!
Az első probléma könnyen orvosolható. Minden bizonnyal az egyik turbócsöved kirepedt és a turbó működése közben kifúj. Nézd végig az összes csövet a bilincsekkel együtt és keres a csöveken olajnyomot. A kirepedés helyén, enyhén olajfoltos lesz a cső.
A másik problémára. 240-250 ezer Km után már az egész tengelykapcsoló rendszer megérett a felújításra. Találgatni nem akarok. Ha a rendszert meg kell bontani akkor egyszerre mindent érdemes felújítani. Kinyomócsapágy, teljes kuplungszerkezet, kettős-tömegű lendkerék, és a sebváltó és a motor főtengely szimeringekről sem szabad, elfeledkezni. Így csak egyszer fizeted a szét összeszerelést, ami nem kis pénz, az alkatrész árakról nem is beszélve. Egyszer kell megcsinálni de jól, akkor megint hosszú ideig nem lesz vele gond.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.30 szombat, 06:53:10 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alphatango
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33744 Dátum:
2014.08.30 szombat, 14:53:40 »
Idézetet írta: László - 2014.08.30 szombat, 06:48:57
Tisztelt Fórumtárs!
Az első probléma könnyen orvosolható. Minden bizonnyal az egyik turbócsöved kirepedt és a turbó működése közben kifúj. Nézd végig az összes csövet a bilincsekkel együtt és keres a csöveken olajnyomot. A kirepedés helyén, enyhén olajfoltos lesz a cső.
A másik problémára. 240-250 ezer Km után már az egész tengelykapcsoló rendszer megérett a felújításra. Találgatni nem akarok. Ha a rendszert meg kell bontani akkor egyszerre mindent érdemes felújítani. Kinyomócsapágy, teljes kuplungszerkezet, kettős-tömegű lendkerék, és a sebváltó és a motor főtengely szimeringekről sem szabad, elfeledkezni. Így csak egyszer fizeted a szét összeszerelést, ami nem kis pénz, az alkatrész árakról nem is beszélve. Egyszer kell megcsinálni de jól, akkor megint hosszú ideig nem lesz vele gond.
Tisztelettel László!
Köszönöm szépen a választ !
Naplózva
Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33745 Dátum:
2014.09.01 hétfő, 12:50:11 »
Sajnos az enyém is beteg, senki nem tudja megállapítani, mi a baja, elvittem a ford szervízbe, ahol az a hiba, hogy alacsony fordulaton erőtlen és nagyon fekete füstöl, odáig jutott, hogy nincs már turbónyomásom sem csak őrületes fekete füst. a "gép" szerint minden fasza, minden jó. potyára már kicseréltem 4 porlasztót, több drága próbálkozásra nem telik. tud valaki egy olyan helyet mondani, ahol rendelkezésre áll megfelelő mennyiségű bontott autó és alkatrész és komolyan értenek is hozzá, nehogy feleslegesen csak próbálgassanak méregdrága alkatrészeket, hanem komolyan kidiagolják és megállapítják a hibát és csak azt vetetik meg velem, amit valóban kell.
várom a segítő tanácsokat és szervizelérhetőségeket
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33746 Dátum:
2014.09.01 hétfő, 13:06:40 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.01 hétfő, 12:50:11
Sajnos az enyém is beteg, senki nem tudja megállapítani, mi a baja, elvittem a ford szervízbe, ahol az a hiba, hogy alacsony fordulaton erőtlen és nagyon fekete füstöl, odáig jutott, hogy nincs már turbónyomásom sem csak őrületes fekete füst. a "gép" szerint minden fasza, minden jó. potyára már kicseréltem 4 porlasztót, több drága próbálkozásra nem telik. tud valaki egy olyan helyet mondani, ahol rendelkezésre áll megfelelő mennyiségű bontott autó és alkatrész és komolyan értenek is hozzá, nehogy feleslegesen csak próbálgassanak méregdrága alkatrészeket, hanem komolyan kidiagolják és megállapítják a hibát és csak azt vetetik meg velem, amit valóban kell.
várom a segítő tanácsokat és szervizelérhetőségeket
Terhelés alatt turbónyomás lett már mérve?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
bolcsogab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33747 Dátum:
2014.09.01 hétfő, 13:49:23 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.09.01 hétfő, 13:06:40
Terhelés alatt turbónyomás lett már mérve?
állítólag valami 80%, de nem tudja a szerelő, hogy ez mit jelent. jelenleg kb 0, mert fordulaton össze lehet nyomni a turbócsövet kézzel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33748 Dátum:
2014.09.01 hétfő, 13:50:35 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.01 hétfő, 13:49:23
állítólag valami 80%, de nem tudja a szerelő, hogy ez mit jelent. jelenleg kb 0, mert fordulaton össze lehet nyomni a turbócsövet kézzel.
csak menet közben lehet nyomást mérni,mert álló helyben(a sebességjel hiányában) az ecu tiltja a geo mozgatást.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33749 Dátum:
2014.09.01 hétfő, 14:11:01 »
Idézetet írta: bolcsogab - 2014.09.01 hétfő, 13:49:23
állítólag valami 80%, de nem tudja a szerelő, hogy ez mit jelent. jelenleg kb 0, mert fordulaton össze lehet nyomni a turbócsövet kézzel.
Szóval kéne mérni menet közben turbó nyomást.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
668
669
670
671
672
673
674
[
675
]
676
677
678
679
680
681
682
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ