Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:38:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 690 691 692 693 694 695 696 [697] 698 699 700 701 702 703 704 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14641432 alkalommal)
0 Felhasználó és 147 vendég van a témában
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34800 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:15:12 »

Igen

Köszi!

Akkor, a szürke a jó!
Olyant itt találtam: http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-vezermutengely-helyzeterzekelo-t816.html

De érdekes módon a "fekete" az drágább: http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-vezermutengely-helyzeterzekelo-t876.html

bár utángyártott, meg gyári, de azért...

Huh?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34801 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:16:12 »

Köszi!

Akkor, a szürke a jó!
Olyant itt találtam: http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-vezermutengely-helyzeterzekelo-t816.html

De érdekes módon a "fekete" az drágább: http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-vezermutengely-helyzeterzekelo-t876.html

bár utángyártott, meg gyári, de azért...

Huh?


Amit nézel fekete, az benzines motorokhoz való. Ráadásul nem is ugyanolyan a forma sem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34802 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:19:06 »


Amit nézel fekete, az benzines motorokhoz való. Ráadásul nem is ugyanolyan a forma sem.


A bárdinál viszont van...
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2003/2_0/DIESEL/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/fotengely-holtpont-jelado/
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34803 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:22:21 »


Amit nézel fekete, az benzines motorokhoz való. Ráadásul nem is ugyanolyan a forma sem.


Egyébként, csak örültem, hogy találtam...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34804 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:23:57 »


A Bárditól olcsóbban kapsz a cromaxnál is, jobb minőségűt!
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40870000-motor-erzekelokjeladok/40870247-vezermutengely-ford_szamjelado/110353-vezermutengely-forgaserzekelo-ford-transit-2000-2006
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34805 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:24:59 »

Oké, bocsi a tudatlanságomért...
Ez a szenzor akkor az akar lrnni, ami ebben a cikkben található:
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/camshaft-sensor-replacement-r51
Nem vagy tudatlan. Csak arra céloztam, hogy visszaolvasol, akkor tudod, miről kezdődött a beszélgetés.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34806 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:25:03 »

Egyébként, csak örültem, hogy találtam...

Nem hiánycikk, simán lehet venni.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34807 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:26:42 »

Nem vagy tudatlan. Csak arra céloztam, hogy visszaolvasol, akkor tudod, miről kezdődött a beszélgetés.  integet2

Olvastam, csak nem vágtam...

Amúgy nekem is ilyen gondom van, már írtam is egyszer ide emmiatt...
De akkor ez nem derültki.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34808 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:28:00 »

Olvastam, csak nem vágtam...

Amúgy nekem is ilyen gondom van, már írtam is egyszer ide emmiatt...
De akkor ez nem derültki.
Sajnálom, hogy nem derült ki korábban. Remélem, ez lesz a hiba és cserével megoldódik.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34809 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:33:56 »

Sajnálom, hogy nem derült ki korábban. Remélem, ez lesz a hiba és cserével megoldódik.  wave

Akkor lenne még egy kérdésem, ha nem zaklatok vele senkit:
A képeken elnézve a szenzor pozícióját, ez otthon is kicserélhető házilag?

+ Egy észrevétel: valahol itt olvastam a fórumon (pont ebben a topikban: "CKP pedig alsó holtponti jeladó.Ez a lendkerékből veszi a jelet.A CMP-től leáll nehezen vagy egyáltalán nem indul az alsó ha nem jó akkor egyáltalán elsem indul."
Nah nálam már kb. 5ször előfordult, hogy nem akart elindulni, műszerek szempontjából olyan volt, mintha kivettem volna az aksit, mert mindent lenulláz ilyenkor (napiszámláló, átlagfogyasztásmérő, rádió). Akkor ezekután arra következtethetek, hogy ezért volt ez is.

Meghát ugyan úgy nekem is megszokott állni menetközben...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34810 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:37:54 »

Akkor lenne még egy kérdésem, ha nem zaklatok vele senkit:
A képeken elnézve a szenzor pozícióját, ez otthon is kicserélhető házilag?

+ Egy észrevétel: valahol itt olvastam a fórumon (pont ebben a topikban: "CKP pedig alsó holtponti jeladó.Ez a lendkerékből veszi a jelet.A CMP-től leáll nehezen vagy egyáltalán nem indul az alsó ha nem jó akkor egyáltalán elsem indul."
Nah nálam már kb. 5ször előfordult, hogy nem akart elindulni, műszerek szempontjából olyan volt, mintha kivettem volna az aksit, mert mindent lenulláz ilyenkor (napiszámláló, átlagfogyasztásmérő, rádió). Akkor ezekután arra következtethetek, hogy ezért volt ez is.

Meghát ugyan úgy nekem is megszokott állni menetközben...
ez 2 külön dolog.
1.lenulláz minden: akku vagy testkábel probléma,illetve töltés
2.leáll menet közben: ez lehet a cmp-től. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34811 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:38:25 »

Akkor lenne még egy kérdésem, ha nem zaklatok vele senkit:
A képeken elnézve a szenzor pozícióját, ez otthon is kicserélhető házilag?

+ Egy észrevétel: valahol itt olvastam a fórumon (pont ebben a topikban: "CKP pedig alsó holtponti jeladó.Ez a lendkerékből veszi a jelet.A CMP-től leáll nehezen vagy egyáltalán nem indul az alsó ha nem jó akkor egyáltalán elsem indul."
Nah nálam már kb. 5ször előfordult, hogy nem akart elindulni, műszerek szempontjából olyan volt, mintha kivettem volna az aksit, mert mindent lenulláz ilyenkor (napiszámláló, átlagfogyasztásmérő, rádió). Akkor ezekután arra következtethetek, hogy ezért volt ez is.

Meghát ugyan úgy nekem is megszokott állni menetközben...

Cserélhető otthon, probléma nélkül.

A mindent lenullázás, akksi hiba többnyire, nem CKP.  Kevés a feszültség indítás közben a vezérlőnek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34812 Dátum: 2014.11.12 szerda, 11:45:12 »

ez 2 külön dolog.
1.lenulláz minden: akku vagy testkábel probléma,illetve töltés
2.leáll menet közben: ez lehet a cmp-től. Wink

Köszönöm a válaszokat mindenkinek, bar most erre megy a válaszom.

4 éves Fordos akksi van benne, voltam akksisoknál, a muki kimért mindent, töltés bivaly minden hogyan, viszont azt mondta, hogy terhelés alatt érdekesen viselkedik (rakott rá egy jónagy terhelő ellenállást...)

De elsőízben még gyanus nekem az önindítőis, mert néha, hangsúlyozom néha úgy indít, mintha nem húzná vissza a bendix-et és olyankor ezt pár másodperces (2-3) kerregő hang kíséri, ezért azt mondta az akksis emberke, hogy ő nem vennne mindjárt akksit (jah, mert ezt egy ilyen "nem" indulást követően tettük meg és az elmondottak alapján a muki, azt javalta, hogy elöbb inkább önindítón kellene gondolkodni...)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34813 Dátum: 2014.11.12 szerda, 12:03:27 »

Köszönöm a válaszokat mindenkinek, bar most erre megy a válaszom.

4 éves Fordos akksi van benne, voltam akksisoknál, a muki kimért mindent, töltés bivaly minden hogyan, viszont azt mondta, hogy terhelés alatt érdekesen viselkedik (rakott rá egy jónagy terhelő ellenállást...)

De elsőízben még gyanus nekem az önindítőis, mert néha, hangsúlyozom néha úgy indít, mintha nem húzná vissza a bendix-et és olyankor ezt pár másodperces (2-3) kerregő hang kíséri, ezért azt mondta az akksis emberke, hogy ő nem vennne mindjárt akksit (jah, mert ezt egy ilyen "nem" indulást követően tettük meg és az elmondottak alapján a muki, azt javalta, hogy elöbb inkább önindítón kellene gondolkodni...)
ez egy terhelővillás vizsgálat volt,miszerint valószínű,hogy cellazárlat közeli értéket mérhetett.mégis csak aksi gond lesz az....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34814 Dátum: 2014.11.12 szerda, 12:19:59 »

ez egy terhelővillás vizsgálat volt,miszerint valószínű,hogy cellazárlat közeli értéket mérhetett.mégis csak aksi gond lesz az....

Oké, köszi!
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34815 Dátum: 2014.11.12 szerda, 21:24:09 »

Sziasztok!

P1211 és P0251-es hibakódot kaptam. Ha jól tudom akkor porlasztócserére számíthatok.
Poharazás a következő lépés?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #34816 Dátum: 2014.11.12 szerda, 21:32:37 »

Sziasztok!

P1211 és P0251-es hibakódot kaptam. Ha jól tudom akkor porlasztócserére számíthatok.
Poharazás a következő lépés?

hali!
elsőre az meg én a go szűrőt is megnézném van-e benne fémreszelék!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #34817 Dátum: 2014.11.12 szerda, 22:21:07 »

Sziasztok!

P1211 és P0251-es hibakódot kaptam. Ha jól tudom akkor porlasztócserére számíthatok.
Poharazás a következő lépés?

elsőre nézd meg, nem folyik-e valahol a gázolaj, vagy nem szív-e falsot valahol az alacsony nyomású részen.
Ne kezd a végéről (porlasztók) felől, mert sokba kerülhet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34818 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 10:32:27 »

elsőre nézd meg, nem folyik-e valahol a gázolaj, vagy nem szív-e falsot valahol az alacsony nyomású részen.
Ne kezd a végéről (porlasztók) felől, mert sokba kerülhet.

Este néztem a résolaj csöveknél porszáraz a motor. Go szűrőt ma délután kicserélem.
Azt, hogy veszem észre ha valahol falsot szív?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34819 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 10:53:24 »

Este néztem a résolaj csöveknél porszáraz a motor. Go szűrőt ma délután kicserélem.
Azt, hogy veszem észre ha valahol falsot szív?

Tízcentinként bekened szappanos vízzel, és ha a kipufogó szappanbuborékot fúj, akkor megvan. Smiley

Elsőre az összes illesztést, bilincset, ilyesmit nézd végig, hogy rendesen meg van-e húzva, nem lazult-e le valami.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34820 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 10:55:11 »

Este néztem a résolaj csöveknél porszáraz a motor. Go szűrőt ma délután kicserélem.
Azt, hogy veszem észre ha valahol falsot szív?
A szűrőre van egy T elággal rácsatlakoztatott cső-ez a résolajvisszavezető cső.ezt kihagyod a szűrőről.A szűrő csonkját lezárod egy tömlővel,amit elszorítasz. a T-t meg egyszerűen kiveszed és a csövet folytonosra szereled,és egy áttetsző csődarabban tudod figyelni,hogy van-e buborék-levegő a gázolajban.ha falsot szívott eddig,tehát buborékos,akkor a hiba megfog szűnni.
akkor már csak megkell keresni melyik kis Ó gyűrű xar a résolaj rendszeben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #34821 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 12:39:58 »

A szűrőre van egy T elággal rácsatlakoztatott cső-ez a résolajvisszavezető cső.ezt kihagyod a szűrőről.A szűrő csonkját lezárod egy tömlővel,amit elszorítasz. a T-t meg egyszerűen kiveszed és a csövet folytonosra szereled,és egy áttetsző csődarabban tudod figyelni,hogy van-e buborék-levegő a gázolajban.ha falsot szívott eddig,tehát buborékos,akkor a hiba megfog szűnni.
akkor már csak megkell keresni melyik kis Ó gyűrű xar a résolaj rendszeben.

Véleményed szerint melyik a legjobb ezekközül?

https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8416-porlaszto-tomites-transit00-06transit06-mondeo00-07

https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8417-porlaszto-tomites-ford-transit-2000-2006

https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8413-porlaszto-tomites-ford-transit-2002mondeo2000-2007

https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8415-porlaszto-tomites-ford-transit-2002mondeo-2001-2002
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34822 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 13:04:46 »

az első és az utolsó a porlasztók körül vannak,és a motorolajat tömítik a szelepdekliben.azok biztos nem.a résolajcsatlakozásokban az Ó gyűrű is kb olyan 6-8mm-es átmérőjűek.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #34823 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 15:21:42 »

Sziasztok! Segítségeteket kérném a generátor oldali szíjfeszítő görgök és a szíj csere ügyé en. A motortatró alatti görgő tengeje bele ütközik a kasztniba! Cseréjekor ki kell billenteni a motort valamilyen szögben? Nagyon csúnya hangja van alapjáraton!

TDCi ghia 2.0 6seb 2006 fekete

hali mindenki

erre a kerdesre meg nem lattam valaszt de engem is erdekelne a dolog , mert nalam elkezdett iszonyatosan nyafogni a csere utan
köszönöm üdv
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34824 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 15:23:56 »

hali mindenki

erre a kerdesre meg nem lattam valaszt de engem is erdekelne a dolog , mert nalam elkezdett iszonyatosan nyafogni a csere utan
köszönöm üdv

kikell venni a motortartó bakot rögzítő csavarokat,és előrébb tolni a motort a kaszniban 10 centit.ott már kiszedhető a csavar. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34825 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 15:25:34 »

De csodálkozol, hogy türelmetlen vagyok??
Persze, hogy aggódom... minden *** közbejön...nem tudok nyugodt lenni...eddig legalább tudtam, hogy termosztát, bendix a hiba...
De most??? Fogalmam sincs, hogy 10 ezer forint lesz, vagy 200.000 forint. És marhára le vagyok hangolva  rinya falbav
többször ajánlottam,hogy vegyél diagnosztikai eszközt.így nem lehet rajtad segíteni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34826 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 15:26:47 »

Segítsetek már légyszi...

Merre induljak??? rinya
Menet közben ( magasabb fordulat esetében) volt, hogy kivillant a izzítás jelző lámpa, félreállok, újraindít, 2-3-4 hónapig semmi hasonló!
Majd megyek, ismét meghúzatom a gépet, nincs izzítás jelző lámpa, de az akkumulátor jel, a motor lámpa kivillan..autóról a gyújtás megszünt...újraindít, és semmi baj megint!!
Hihetetlen...mi a jó fészkes fene lehet ez?

Tudom...tegyem számítógépre, nézessem meg. De 3-4 havonta csinálja, tehát a szerelőnél tuti nem lesz hiba.
Szerintetek mi lehet?? mire készüljek??? anyagilag??
amúhy simán, pöccre indul, húz az autó, megy jól!
vegyél egy diagcuccot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #34827 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 15:27:09 »

kikell venni a motortartó bakot rögzítő csavarokat,és előrébb tolni a motort a kaszniban 10 centit.ott már kiszedhető a csavar. Wink

aham
csak azon az oldalon ? vagy ?
 nem tud megserülni közben semmi?
es közben a motrot mi fogja tartani?
köszi
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34828 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 15:29:16 »

aham
csak azon az oldalon ? vagy ?
 nem tud megserülni közben semmi?
es közben a motrot mi fogja tartani?
köszi
aham!semmi.a bak.csak a csavarokat kell kiszedni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #34829 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 15:31:29 »

aham!semmi.a bak.csak a csavarokat kell kiszedni.

rendben köszi a segitseget  worship worship
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #34830 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 18:45:27 »

kikell venni a motortartó bakot rögzítő csavarokat,és előrébb tolni a motort a kaszniban 10 centit.ott már kiszedhető a csavar. Wink
Tisztelt Fórumtárs!
A motortartóbak alatt lévő görgőcseréjéhez, nem kell mást tenni, csak a görgőt rögzítő anyát lecsavarni a központosítólemezt egy egy kis csavarhúzóval kiemelni, és a csapágy szépen levehető a tengelyről. Én sem akartam először elhinni, de működik. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tibor40
Vendég
« Új hozzászólás #34831 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:13:51 »

milyen hibát ír ki?
Naplózva
tibor40
Vendég
« Új hozzászólás #34832 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:17:38 »

hibakódolvasásig csak tippelni lehet.a következő tipp a turbóelektronikád....olvastass hibakódot!
merre laksz?hátha tud neked segíteni valaki innen a fórumról.
    Kiskunfélegyháza a kódok:PO 121 és PO251
Naplózva
tibor40
Vendég
« Új hozzászólás #34833 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:30:08 »

PO121 és PO 251
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34834 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:38:33 »

PO121 és PO 251
A kódtábla szerint a 121az tps szenzor, a 251pedig a wikiben van részletezve
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_izzításjelző
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34835 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:51:53 »

A kódtábla szerint a 121az tps szenzor, a 251pedig a wikiben van részletezve
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_izzításjelző

TPS?  Zolikám....ez dízel. (feltehetően, mert ebbe a topikba írta)  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34836 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:53:12 »

PO121 és PO 251

Szeretnél is vele valamit vagy csak próbálgatod a billentyűzetet?  vigyor3

Autó adatai...stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34837 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:53:56 »

TPS?  Zolikám....ez dízel. (feltehetően, mert ebbe a topikba írta)  Cool
nyes
P0121 Throttle/Pedal Position Sensor A Circuit Range/Performance
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34838 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:54:48 »

Szeretnél is vele valamit vagy csak próbálgatod a billentyűzetet?  vigyor3

Autó adatai...stb.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg949160#msg949160
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34839 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:55:22 »

nyes
P0121 Throttle/Pedal Position Sensor A Circuit Range/Performance

Egyszerre nem lehet Throttle és Pedal!   uglystupid2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34840 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:56:36 »

Egyszerre nem lehet Throttle és Pedal!   uglystupid2
ezt hol olvasod tipli?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34841 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:57:59 »

ezt hol olvasod tipli?

Ezt nem olvasni kell, ezt tudni.

A throttle egy fojtószelep.
A Pedal egy pedál.

Szerintem azonos a kettő? Segítek. Nem!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34842 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 19:59:24 »

TPS?  Zolikám....ez dízel. (feltehetően, mert ebbe a topikba írta)  Cool
Ne kötözködj. Próbálj visszajutni egy régebbi szintedre. Kevesebb duma, több mondanivaló.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34843 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:00:42 »

Ezt nem olvasni kell, ezt tudni.

A throttle egy fojtószelep.
A Pedal egy pedál.

Szerintem azonos a kettő? Segítek. Nem!
te gyogyó!
Elmondom,hogy ez egy általános OBD2 hibakód.ami nem és,hanem VAGY.mindig azt hiszem,hogy ennél mélyebb szellemi színvonalra már ne tudsz süllyedni,és te minden egyes alkalommal be tudod bizonyítani az ellenkezőjét. Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34844 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:01:08 »

Ne kötözködj. Próbálj visszajutni egy régebbi szintedre. Kevesebb duma, több mondanivaló.


Ez nincs összefüggésbe azzal, ami tény. Azok pedig makacs dolgok.
Dízelben nincs throttle (fojtószelep). Tehát ha valaki valahol tps-t  ír, az hülye. Ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34845 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:02:40 »

Ne kötözködj. Próbálj visszajutni egy régebbi szintedre. Kevesebb duma, több mondanivaló.
azt hittem,hogy csak nekem tűnt fel ez,de látom mindenki észre veszi,hogy ez a Tipli mekkora MARHA! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34846 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:08:38 »

te gyogyó!
Elmondom,hogy ez egy általános OBD2 hibakód.ami nem és,hanem VAGY.mindig azt hiszem,hogy ennél mélyebb szellemi színvonalra már ne tudsz süllyedni,és te minden egyes alkalommal be tudod bizonyítani az ellenkezőjét. Undecided

Okoska!

Ha nem mondod, akkor azt hittem volna, hogy rendszám és nem obd kód.....
Nem én bizonyítok, hanem TI! .....és nem jó oldalról.  Szentírásnak veszitek a generic obd kódokat! Nem baj.... legyetek velük okosak!
Nem (ezért sem) jó ez az általános obd  olvasgatás, mert nem típusspecifikus információt ad!  taps

Vagy nem lehet egyébként sem, kedves überokos alfika (becézni akarlak és a kicsinyítő képző meg áll ugye) ..... mivel a TPS egy változó érték, míg a Pedal 2-3-4 sávos (érték) is lehet.  Más a hardver!
Elmagyarázzam, hogy mi a különbség 1 vagy 2-3-4 érték között?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.13 csütörtök, 20:12:09 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #34847 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:08:45 »

azt hittem,hogy csak nekem tűnt fel ez,de látom mindenki észre veszi,hogy ez a Tipli mekkora MARHA! eplus2
Nagyon kevés az az alkalom, hogy egyetértsek veled, de most igazad van. eplus2

A Tibi olyan mint a lefingott egyszeri híresség, aki celebnek áll, hogy valaki hátha benyalja a süketelését  eplus2
Olan mint a kiszeltünde, vagy kozsó. Mondikozsó Cheesy
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34848 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:11:39 »

azt hittem,hogy csak nekem tűnt fel ez,de látom mindenki észre veszi,hogy ez a Tipli mekkora MARHA! eplus2

A bolond (ezek vagytok ti) is mindig azt hiszi, hogy a másik (én) a hülye....  uglystupid2
Mivel kiderül, hogy faxságot írtok és tűzzel-vassal próbálod bebizonyítani az igazad.....de esélytelen!
1. Mert nekem van igazam.
2. Valótlan próbáltok megdumálni, ez ugye eleve lehetetlen.
3. Az 1-es pont érvényes.

 Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34849 Dátum: 2014.11.13 csütörtök, 20:13:03 »

Okoska!

Ha nem mondod, akkor azt hittem volna, hogy rendszám és nem obd kód.....
Nem én bizonyítok, hanem TI! .....és nem jó oldalról.  Szentírásnak veszitek a generic obd kódokat! Nem baj.... legyetek velük okosak!
Nem (ezért sem) jó ez az általános obd  olvasgatás, mert nem típusspecifikus információt ad!  taps

Vagy nem lehet egyébként sem, kedves überokos alfika (becézni akarlak és a kicsinyítő képző meg áll ugye) ..... mivel a TPS egy változó érték, míg a Pedal 2-3-4 sávos (érték) is lehet.  Más a hardver!
Elmagyarázzam, hogy mi a különbség 1 vagy 2-3-4 érték között?  eplus2
nem érdekel,xarok rád! eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.13 csütörtök, 20:15:30 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 690 691 692 693 694 695 696 [697] 698 699 700 701 702 703 704 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.