Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:59:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 706 707 708 709 710 711 712 [713] 714 715 716 717 718 719 720 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14654677 alkalommal)
0 Felhasználó és 144 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35600 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 09:40:35 »

Azt csinálom folyamatosan.  Indítózáskor a nyomás 360-420 bar.
izzításjelző nem ég folyamatosan?vészüzem?Lehet,hogy kikéne a hibát törölni,mert a vezérlés tiltja a csúcsokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #35601 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 10:10:11 »

A motor egy előre beprogramozott programmal vezérli a motort. Teljesítmény korlátozással.
A időszakos hiba miatt került ebbe az állapotba, akkor a következő újraindításig. Ha fennálló "súlyos" hiba van, akkor vagy el sem indul vagy csak vészüzemben megy.
Észre fogod venni, hogy viselkedik (mintha ráakasztanának egy 5 tonnás utánfutót. Gázadásra szinte sehogy nem reagál.
Ez azért van, hogy ha nem működésképtelen a motor, de nem működtethető rendesen, akkor is el tudjon vinni haza vagy a szervizig.
dízel autóról van ám szó.  Annak meg sem kártyán egy 5tonnás utánfutó. Tegnap én 38tonnát  húztam.  Nem volt veszuzem  eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35602 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 10:25:03 »

dízel autóról van ám szó.  Annak meg sem kártyán egy 5tonnás utánfutó. Tegnap én 38tonnát  húztam.  Nem volt veszuzem  eplus2

Kapcsold már ki azt a javítást a telefonodban. Néha alig értelmezhető, mit akartál írni, mielőtt kijavította. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #35603 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 10:49:55 »

Tisztelt Fórumtársak!
Szeretném megosztani a tapasztalatomat egy nagyon hasznos PRO-TEC termékkel kapcsolatban. A termék teljes neve: PRO-TEC Injector Dismantling Aid. Ez egy injektor, izzítógyertya, kiegészítőfűtés gyertya, kiszerelő, oldó spray. A Spray használata jelentős mértékben csökkenti az esetleges megszorulás és izzítógyertya beszakadás veszélyét.
Felhívnám a felhasználók figyelmét arra hogy a szer használata nem veszélytelen. A szer kifújása után a befújt felületet -40°C ra is képes lehűteni. Ezért az esetleges szerkezeti elem sérülések elkerülése végett kizárólag hideg motor esetén használható. Belégzése nem ajánlatos. Bőrre kerülve kellemetlen irritációt okozhat. A szer használata nagyon megkönnyíti az elkokszosodott összegyógyult felületek oldását. Megszorult összeégett felületek esetén a kezelés megismételhető, a be fúvás után a min várakozási idő 10-15 perc. Én az ismertetett terméket többször használtam és igen pozitív tapasztalataim vannak a szerrel kapcsolatban. Ezért merem mindenkinek ajánlani. Az ára boltoktól függően 2800-3000 Ft.

http://kepfeltoltes.hu/141218/IMG_2662_www.kepfeltoltes.hu_.jpg wave

Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.19 péntek, 06:54:22 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35604 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 12:19:26 »

dízel autóról van ám szó.  Annak meg sem kártyán egy 5tonnás utánfutó. Tegnap én 38tonnát  húztam.  Nem volt veszuzem  eplus2

 Cheesy
Ez részben igaz, de az mk3 topikba, mint aktuális és kapcsolódó hír nem fér bele.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35605 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 12:20:42 »

dízel autóról van ám szó.  Annak meg sem kártyán egy 5tonnás utánfutó. Tegnap én 38tonnát  húztam.  Nem volt veszuzem  eplus2

Egyébként meg 400 kg, mi? Súlyra számolsz el?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #35606 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 18:50:27 »

Szia köszönöm a hozzászólást megoldódott a gond kb 5 km után eltűnt a hibajelentés.


Milyen ötletre gondolsz?
Volt az első kerekeknél keréksebesség és a hátsóknál nem. Máris hibaüzenet generálódik, mert ugye olyan nem természetes dolog, amikor az első kerekek gurulnak és a hátsók állnak.
Ez az állapot mint hiba okozója.
Naplózva
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #35607 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 19:43:47 »

talán szíj, csapágy, ilyesmi. ha kimondottan előről jön, ott a klímakompresszor van. ezt így, hogy nem hallja az ember nehéz. az is lehet hogy semmi baj, csak működik a kompresszorod


Nyáron cserélve lett mindkét szíj, minden görgő, feszítő, ékszíjtárcsa is, jó minőségű márkás (igaz nem gyári) alkatrészekkel.
Naplózva
djgin
Vendég
« Új hozzászólás #35608 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 19:47:12 »

ha akkor jön a hang amikor tolod,akkor lukas valamelyik turbócsöved.diaggal mérhető a turbónyomás...

Gázadásra nem erősödik, motorhang elnyomja, a turbó "fütyülését" ilyenkor máshonnan hallom.
Naplózva
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #35609 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 20:31:12 »

Sziasztok!

Hol találom a hűtőn a leeresztő csavart?
Nézem nézem de nem találtam semmi olyasmit.
Lehet én vagyok béna.

Válaszokat köszi.
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35610 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 21:35:41 »

Sziasztok!

Hol találom a hűtőn a leeresztő csavart?
Nézem nézem de nem találtam semmi olyasmit.
Lehet én vagyok béna.

Válaszokat köszi.

Többnyire nincs. Ha megbontod a csövet alul, ott le tudod ereszteni. De majd megmondják a tuttit a szakemberek. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gentleman27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #35611 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 23:39:34 »

Sziasztok,a segítségeteket szeretném kérni ! Fél éve vagyok egy 2004-es 130Le TDCI Mondeo (automata váltós) tulajdonosa ! A gondom az hogy nagyobb gáz adásnál elkezd nagyon csörögni a motor,utána mikor már be melegedett akkor már nem annyira csinálja,de néha akkor is szokta ! Hidegen nem túráztatom,kímélem az autót,de ügyebár 1800-2000 között vált el,és pont az között csörög nagyon ! Sad Ötlet ?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35612 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 23:41:12 »

Sziasztok,a segítségeteket szeretném kérni ! Fél éve vagyok egy 2004-es 130Le TDCI Mondeo (automata váltós) tulajdonosa ! A gondom az hogy nagyobb gáz adásnál elkezd nagyon csörögni a motor,utána mikor már be melegedett akkor már nem annyira csinálja,de néha akkor is szokta ! Hidegen nem túráztatom,kímélem az autót,de ügyebár 1800-2000 között vált el,és pont az között csörög nagyon ! Sad Ötlet ?


Izzító villogás, vészüzem?

Hibakód olvasás mondott valami használhatót?

Biztosan a motor csörög, nem pl. a kettős tömegű lendkerék vagy a kinyomó?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #35613 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 23:55:30 »

Izzító villogás, vészüzem?

Hibakód olvasás mondott valami használhatót?

Biztosan a motor csörög, nem pl. a kettős tömegű lendkerék vagy a kinyomó?

AndyA
Automaca a gép ott nincs kinyomi!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35614 Dátum: 2014.12.19 péntek, 00:29:25 »

Sziasztok,a segítségeteket szeretném kérni ! Fél éve vagyok egy 2004-es 130Le TDCI Mondeo (automata váltós) tulajdonosa ! A gondom az hogy nagyobb gáz adásnál elkezd nagyon csörögni a motor,utána mikor már be melegedett akkor már nem annyira csinálja,de néha akkor is szokta ! Hidegen nem túráztatom,kímélem az autót,de ügyebár 1800-2000 között vált el,és pont az között csörög nagyon ! Sad Ötlet ?

Öntesz bele 2T olajat?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35615 Dátum: 2014.12.19 péntek, 07:05:27 »

Automaca a gép ott nincs kinyomi!

....és kettős tömegű sincs. Ami egyébként is kopog, nem csörög.   eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35616 Dátum: 2014.12.19 péntek, 07:06:36 »

Öntesz bele 2T olajat?

Ne zavard össze, nem a 2ü Trabant fórumba írt!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35617 Dátum: 2014.12.19 péntek, 08:57:05 »

Ne zavard össze, nem a 2ü Trabant fórumba írt!  eplus2
bocsesz. Amúgy sokkal halkabb lesz tőle.
Naplózva
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35618 Dátum: 2014.12.19 péntek, 09:49:37 »

Üdv Fogyasztássi gondjaim vannak a gépemmel még mindíg . 10 literrel járok vele hetek óta a városban. 2 termosztátot kicseréltettem . nem javult a fogyasztás .Csak a víz hőfok lett jobb de az legalább ok . Fordál azt mondták hiba viszem diagnosztikára 6000 ft ért ha nincs hibaüzenet ők se tudnak többet mondani . Kérdezem tőletek hol van ennek a kocsinak az az érzékelője ami eldönti hideg -e a motor vagy meleg ? Mert az én gondolkodásom szerint ha az rossz akkor folyamatosan dúsab üzemenyag keveréket állít hiba üzenet nélkül az én pénztárcámra .Amúgy szervízben a 10 litert hidegbe 3 szori hidegindítással / nap  , városba 2 literes 130 lovastól természetesnek tarják. El kell ezt fogadni ? 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35619 Dátum: 2014.12.19 péntek, 09:52:33 »

Üdv Fogyasztássi gondjaim vannak a gépemmel még mindíg . 10 literrel járok vele hetek óta a városban. 2 termosztátot kicseréltettem . nem javult a fogyasztás .Csak a víz hőfok lett jobb de az legalább ok . Fordál azt mondták hiba viszem diagnosztikára 6000 ft ért ha nincs hibaüzenet ők se tudnak többet mondani . Kérdezem tőletek hol van ennek a kocsinak az az érzékelője ami eldönti hideg -e a motor vagy meleg ? Mert az én gondolkodásom szerint ha az rossz akkor folyamatosan dúsab üzemenyag keveréket állít hiba üzenet nélkül az én pénztárcámra .Amúgy szervízben a 10 litert hidegbe 3 szori hidegindítással / nap  , városba 2 literes 130 lovastól természetesnek tarják. El kell ezt fogadni ? 
városban.akár normális is lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #35620 Dátum: 2014.12.19 péntek, 09:55:20 »

Üdv Fogyasztássi gondjaim vannak a gépemmel még mindíg . 10 literrel járok vele hetek óta a városban. 2 termosztátot kicseréltettem . nem javult a fogyasztás .Csak a víz hőfok lett jobb de az legalább ok . Fordál azt mondták hiba viszem diagnosztikára 6000 ft ért ha nincs hibaüzenet ők se tudnak többet mondani . Kérdezem tőletek hol van ennek a kocsinak az az érzékelője ami eldönti hideg -e a motor vagy meleg ? Mert az én gondolkodásom szerint ha az rossz akkor folyamatosan dúsab üzemenyag keveréket állít hiba üzenet nélkül az én pénztárcámra .Amúgy szervízben a 10 litert hidegbe 3 szori hidegindítással / nap  , városba 2 literes 130 lovastól természetesnek tarják. El kell ezt fogadni ? 

Ahogy alf írta, ezt el kell fogadni. Ha rövid távon jársz vele, akkor meg pláne. A dízelnek kell legalább 5-6 km, hogy egyáltalán elinduljon a hőfokmérő mutatója. Az egyik megoldás lehet a kiegészítő fűtés beszerelése. Ezzel elérheted azt, hogy hamarabb érje el az üzemi hőfokot.
Naplózva
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35621 Dátum: 2014.12.19 péntek, 09:56:37 »

Ettől féltem a legjobban . Hogy ezt a választ kapom . Az érzékelő amit megnevezni nem tudok  létezik ? Lehet hibás ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35622 Dátum: 2014.12.19 péntek, 09:56:47 »

bocsesz. Amúgy sokkal halkabb lesz tőle.

De vajon az jó? Változik az égési folyamat....
(most nem arra gondolok, hogy fülre csendesebb......)
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.19 péntek, 10:21:25 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35623 Dátum: 2014.12.19 péntek, 09:58:45 »

Ahogy alf írta, ezt el kell fogadni. Ha rövid távon jársz vele, akkor meg pláne. A dízelnek kell legalább 5-6 km, hogy egyáltalán elinduljon a hőfokmérő mutatója. Az egyik megoldás lehet a kiegészítő fűtés beszerelése. Ezzel elérheted azt, hogy hamarabb érje el az üzemi hőfokot.

Ez jó ötletnek tűnik .Hol árulnak ilyet ?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35624 Dátum: 2014.12.19 péntek, 10:07:57 »

De vajon az jó? Változik az égési folyamat....
(most nem arra gondolok, hogy fülre jobb......)

Most te azt mondod, hogy a 2T-től károsodik?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35625 Dátum: 2014.12.19 péntek, 10:14:38 »

Ez jó ötletnek tűnik .Hol árulnak ilyet ?

Többféle van.

Van olyan, ami villanyos és az autó saját generátora hajtja. Emiatt viszonylag korlátozottak a lehetőségei, de megteszi, ami tőle telik.

Van külső, hálózati táplálású villanyos. Ez már jó, de kell hozzá egy konnektor, ami csak otthon, udvaron, garázsban parkolva áll általában rendelkezésre. Ennek előnye, hogy elég gyorsan és hatékonyan működik, és még újonnan megvenni sem lehetetlenül drága.

Van olyan, ami az üzemanyagot égeti el egy kis kályhában, azzal fűt. Ez viszont nem használható zárt térben, akár otthoni garázsban, akár parkolóházban, mélygarázsban. Ebből van gyári és nem gyári. Lehet bontott és új. Új árban kb. felejtős, bontottan viszont nehéz hozzájutni, mert eléggé ritka dolog.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35626 Dátum: 2014.12.19 péntek, 10:20:56 »

Most te azt mondod, hogy a 2T-től károsodik?

A hozzászólásom melyik részében található ez?
Jó trükk ez, így kérdezni.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35627 Dátum: 2014.12.19 péntek, 10:21:40 »

Ettől féltem a legjobban . Hogy ezt a választ kapom . Az érzékelő amit megnevezni nem tudok  létezik ? Lehet hibás ?
1 ilyen van,az a hengerfej hőfok érzékelő.A szervószíj felöl van a hengerfejben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35628 Dátum: 2014.12.19 péntek, 10:39:06 »

A hozzászólásom melyik részében található ez?
Jó trükk ez, így kérdezni.

Azt mondtad, módosul az égés, ráadásul láthatóan kétségbe vontad az előnyös voltát. Erre aggodalmában rákérdezett, hogy ez vajon szerinted azt jelenti-e, hogy károsítja az autót?

Erre a válasz lehet igen vagy nem.

Többet meg még akkor se próbálj belőle kiolvasni, ha jogász kérdezett. Vagy inkább úgy mondanám, hogy jobban jársz, ha nem próbálsz belőle többet kiolvasni... hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35629 Dátum: 2014.12.19 péntek, 10:43:59 »

Azt mondtad, módosul az égés, ráadásul láthatóan kétségbe vontad az előnyös voltát. Erre aggodalmában rákérdezett, hogy ez vajon szerinted azt jelenti-e, hogy károsítja az autót?

Erre a válasz lehet igen vagy nem.

Többet meg még akkor se próbálj belőle kiolvasni, ha jogász kérdezett. Vagy inkább úgy mondanám, hogy jobban jársz, ha nem próbálsz belőle többet kiolvasni... hehe

AndyA
Mert változik, hiszen ezért halkabb. Ez tény.
Változni nem csak egy irányba lehet. Nem tettem semmilyen arra utaló kijelentést, hogy melyik irányba változik.
Ezt már sokszor átbeszéltük, hogy nem lehet igazságot tenni ebben. Hiszen sosem derült, hogy ugyanaz a motor meddig megy/ment vele és nélküle. wave
Ez a téma itt ki is merül. Illetve bekerül abba a kategóriába, hogy mindenki abban hisz, amiben akar!  Wink


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35630 Dátum: 2014.12.19 péntek, 10:46:48 »

Mert változik, hiszen ezért halkabb. Ez tény.
Változni nem csak egy irányba lehet. Nem tettem semmilyen arra utaló kijelentést, hogy melyik irányba változik.
Ezt már sokszor átbeszéltük, hogy nem lehet igazságot tenni ebben. Hiszen sosem derült, hogy ugyanaz a motor meddig megy/ment vele és nélküle. wave
Ez a téma itt ki is merül. Illetve bekerül abba a kategóriába, hogy mindenki abban hisz, amiben akar!  Wink



fingot még azért lehetne vele rostálni.... Roll Eyes hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #35631 Dátum: 2014.12.19 péntek, 11:26:19 »

Ez jó ötletnek tűnik .Hol árulnak ilyet ?

AndyA írásához annyit, hogy létezik ilyen elektromos kieg. fűtés gyári bontottban is. Érdeklődj a keres-kínál->mondeohoz kínálok->autobontások topikban. Vagy hívd fel mk2 fórumtársunk. Ott a száma a profiljában. Ne itt írj neki, mert ide nem jár régóta.
Naplózva
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35632 Dátum: 2014.12.19 péntek, 17:13:15 »

HY! Mitől lehet az,hogy EGR dugózás után sokkal rosszabb lett az alapjárat a mondeonak(FMBA,2005,Tdci).Amiatt lett ledugózva,hátha segít,de még rosszabb lett... :szomoru1
Szerintetek lehet egy EU3 -as motoron Delphi EU2 cimke a közös nagynyomású nyomócsövön? Vagy lehet,hogy EU2-es az autó? 2005,FMBA, trapéz ködlámpa)
Köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35633 Dátum: 2014.12.19 péntek, 17:19:29 »

HY! Mitől lehet az,hogy EGR dugózás után sokkal rosszabb lett az alapjárat a mondeonak(FMBA,2005,Tdci).Amiatt lett ledugózva,hátha segít,de még rosszabb lett... :szomoru1
Szerintetek lehet egy EU3 -as motoron Delphi EU2 cimke a közös nagynyomású nyomócsövön? Vagy lehet,hogy EU2-es az autó? 2005,FMBA, trapéz ködlámpa)
Köszi.
dehogy.semmi köze a címkének a környezetvédelmi besorolásához.A te autód eu4-es és nem is 3as.

Hova került az a dugó? vigyor3  ha jó helyen lenne,semmi köze nem lenne ehhez a problémához....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35634 Dátum: 2014.12.19 péntek, 17:51:28 »

Oda tették ahol a kipufogó csatlakozik.A fém tömítéshez,nem oda kellett volna??
Naplózva
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #35635 Dátum: 2014.12.19 péntek, 17:55:23 »

Borsodban van egy hozzáértő fórumtárs,aki meghallgatná az alapjáratot? Mintha fulladozni akarna,olyan 600 körül van. Néha(ritkán)meg csendes és 800 körüli a fordulat.
Naplózva
kisvendeg
Vendég
« Új hozzászólás #35636 Dátum: 2014.12.19 péntek, 17:59:52 »

sziasztok.

ma egy olyat produkált a mondeom, hogy menet közben egyszer csak megállt és sokadjára indult csak újra.
olvastam a cmp-jeladó hibájáról, a leírtak alapján erre gyanakszom.
valaki tudna képekkel segíteni a házilag megoldható cserét illetően?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #35637 Dátum: 2014.12.19 péntek, 18:13:29 »

Üdv Fogyasztássi gondjaim vannak a gépemmel még mindíg . 10 literrel járok vele hetek óta a városban. 2 termosztátot kicseréltettem . nem javult a fogyasztás .Csak a víz hőfok lett jobb de az legalább ok . Fordál azt mondták hiba viszem diagnosztikára 6000 ft ért ha nincs hibaüzenet ők se tudnak többet mondani . Kérdezem tőletek hol van ennek a kocsinak az az érzékelője ami eldönti hideg -e a motor vagy meleg ? Mert az én gondolkodásom szerint ha az rossz akkor folyamatosan dúsab üzemenyag keveréket állít hiba üzenet nélkül az én pénztárcámra .Amúgy szervízben a 10 litert hidegbe 3 szori hidegindítással / nap  , városba 2 literes 130 lovastól természetesnek tarják. El kell ezt fogadni ? 
En Bp belvárosában, télen, 5-7km távokon 8,5l/100km fogyit csinálok. Próbáld ki, hogy nem engeded fel 2500ig a fordulatot. Btw, a 160le 2.0 tdci automatával tud ennél is tobbet enni. Gyorsabban is melegszik.

Az mk3hoz a kieg. elektromos fűtés jó dolog, 75Cfokig van bekapcsolva. A múltkor forscannal néztem, és a két relé felváltva van kapcsolva, álló helyzetben 1, mozgó autónál 2 gyertya megy szerintem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #35638 Dátum: 2014.12.19 péntek, 18:19:52 »

sziasztok.

ma egy olyat produkált a mondeom, hogy menet közben egyszer csak megállt és sokadjára indult csak újra.
olvastam a cmp-jeladó hibájáról, a leírtak alapján erre gyanakszom.
valaki tudna képekkel segíteni a házilag megoldható cserét illetően?
Milyen típustól/évjáratról beszélünk?
A CMP CKP jeladó szinkronitasi hiba az azonnali leállással járó kevés hiba egyike.
A CMP jeladó a szívósor alatt, de az izzítók felett  van, a blokk szemből bal 1/3-ánál kb.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kisvendeg
Vendég
« Új hozzászólás #35639 Dátum: 2014.12.19 péntek, 18:23:42 »

Milyen típustól/évjáratról beszélünk?
A CMP CKP jeladó szinkronitasi hiba az azonnali leállással járó kevés hiba egyike.
A CMP jeladó a szívósor alatt, de az izzítók felett  van, a blokk szemből bal 1/3-ánál kb.

faceliftes 2003 decemberi, 116lovas tdci mondeo

simán megállt, az izzító jelzés villogott, többszöri próbálkozásra nem indult, majd egy pár perc nyugi után mintha mi sem történt volna beindult, és semmi tünetet nem produkált
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.19 péntek, 18:26:33 írta kisvendeg » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #35640 Dátum: 2014.12.19 péntek, 18:57:49 »

faceliftes 2003 decemberi, 116lovas tdci mondeo

simán megállt, az izzító jelzés villogott, többszöri próbálkozásra nem indult, majd egy pár perc nyugi után mintha mi sem történt volna beindult, és semmi tünetet nem produkált


Hibakódot is kellene olvasni, hátha beírt valamit fixre is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35641 Dátum: 2014.12.19 péntek, 19:47:10 »

Oda tették ahol a kipufogó csatlakozik.A fém tömítéshez,nem oda kellett volna??
az a kérdés,hogy ott tömít-e rendesen? ha nem,az okozhatja ezt a jelenséget.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35642 Dátum: 2014.12.19 péntek, 20:20:01 »

En Bp belvárosában, télen, 5-7km távokon 8,5l/100km fogyit csinálok. Próbáld ki, hogy nem engeded fel 2500ig a fordulatot. Btw, a 160le 2.0 tdci automatával tud ennél is tobbet enni. Gyorsabban is melegszik.

Az mk3hoz a kieg. elektromos fűtés jó dolog, 75Cfokig van bekapcsolva. A múltkor forscannal néztem, és a két relé felváltva van kapcsolva, álló helyzetben 1, mozgó autónál 2 gyertya megy szerintem.

Igen .Jó ötletet kaptam itt.Elektromos előmelegítő.Szerintem ezt megvalósítom.Ahogy utánaolvastam és átgondoltam  a hideg indítások + fűtés rányomva .10 km-es kis városi körökből jön össze az a durva fogysztás.Persze 3-4 órás időközökkel etszem ezt  hogy legyen ideje visszahülni.
Naplózva
kisvendeg
Vendég
« Új hozzászólás #35643 Dátum: 2014.12.19 péntek, 21:17:56 »

Hibakódot is kellene olvasni, hátha beírt valamit fixre is.

AndyA

mert erre a jeladóra nem ír hibakódot?
Naplózva
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35644 Dátum: 2014.12.20 szombat, 07:37:35 »

En Bp belvárosában, télen, 5-7km távokon 8,5l/100km fogyit csinálok. Próbáld ki, hogy nem engeded fel 2500ig a fordulatot. Btw, a 160le 2.0 tdci automatával tud ennél is tobbet enni. Gyorsabban is melegszik.

Az mk3hoz a kieg. elektromos fűtés jó dolog, 75Cfokig van bekapcsolva. A múltkor forscannal néztem, és a két relé felváltva van kapcsolva, álló helyzetben 1, mozgó autónál 2 gyertya megy szerintem.

Hol láttad ? Nem találom . Köszi.
Naplózva
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #35645 Dátum: 2014.12.20 szombat, 07:40:42 »

Mk3 -ban 2 literes tdci hol lessz a legalkalmasabb hely az elektromos előfűtésnek ha vízcsőbe kötöm ?
Fagydugó hol van ezen a gépen ? Köszi .
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #35646 Dátum: 2014.12.20 szombat, 09:04:56 »

Mk3 -ban 2 literes tdci hol lessz a legalkalmasabb hely az elektromos előfűtésnek ha vízcsőbe kötöm ?
Fagydugó hol van ezen a gépen ? Köszi .

Gyárilag a fűtéscsőre van kötve.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #35647 Dátum: 2014.12.20 szombat, 10:34:33 »

Igen .Jó ötletet kaptam itt.Elektromos előmelegítő.Szerintem ezt megvalósítom.Ahogy utánaolvastam és átgondoltam  a hideg indítások + fűtés rányomva .10 km-es kis városi körökből jön össze az a durva fogysztás.Persze 3-4 órás időközökkel etszem ezt  hogy legyen ideje visszahülni.
Nekem múltkor hasonló használat mellett volt 9. A tied automata?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #35648 Dátum: 2014.12.20 szombat, 11:47:16 »

Igen .Jó ötletet kaptam itt.Elektromos előmelegítő.Szerintem ezt megvalósítom.Ahogy utánaolvastam és átgondoltam  a hideg indítások + fűtés rányomva .10 km-es kis városi körökből jön össze az a durva fogysztás.Persze 3-4 órás időközökkel etszem ezt  hogy legyen ideje visszahülni.
+ normál fűtés helyett ülésfűtést javaslok, míg be nem melegszik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #35649 Dátum: 2014.12.20 szombat, 13:33:43 »

Válasz
Sziasztok!

Ma kiolvastam PCM-ből (ELM327/Forscan) a porlasztók kódjait, és sajna nem egyeznek a porlasztókon feltüntetett kódokka.
Átírjam, vagy hagyjam így?
Lehet hogy a porlasztókon nem jó kódok vannak feltüntetve?
Ettől lehet "kopogósabb" a motor hangja?

Sziasztok!

Az autó doksijai között találtam az alábbi porlasztós papírt, szerintetek ez lehet eredeti (nem kamu) mérési lap.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A lapon szereplő régi kódok megegyeznek a motorban lévő csúcsok kódjaival, viszont a PCM-ből kiolvasott kódok nem azonosak sem a régi, sem pedig az új kódokkal.
Az új kódok beírásánál a forscan-nél milyen sorrendbe írjam be a kódokat? pl. 2. beírt kód az a vezérléstől számított 2. henger, vagy a harmadik?

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Köszönöm.

Tamás
 
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Oldalak: 1 ... 706 707 708 709 710 711 712 [713] 714 715 716 717 718 719 720 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.