Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 22:34:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 721 722 723 724 725 726 727 [728] 729 730 731 732 733 734 735 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14396151 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36350 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 12:35:52 »

Koszi,igy tortent. Kicsereltem
eljen
és mi a pontos méret? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyuszo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #36351 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 12:53:37 »

Csak újat.

Mennyire sürgős? Éppen folyamatban van a kísérleti darab, hogy a gyári méretnél jócskán masszívabb példányokra cseréljem ezeket a golyóscsapágyakat, amik árban kb. ugyanott vannak, de tartósságban utána örök élet, meg egy nap.

AndyA

Ezeknek az alkatrészeknek mi a csereperiódusa? A szíj nekem már láthatóan cserés, ha lassan úgyis érdemes a többit is cserélni, lehet, hogy engem érdekelne a dolog. Melyik darab(ok)bal kísérletezel?
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.09 hétfő, 13:09:15 írta gyuszo » Naplózva

MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36352 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 13:54:41 »

Ezeknek az alkatrészeknek mi a csereperiódusa? A szíj nekem már láthatóan cserés, ha lassan úgyis érdemes a többit is cserélni, lehet, hogy engem érdekelne a dolog. Melyik darab(ok)bal kísérletezel?

Mindegyikkel. Két sima görgő van, ami 1:1-hez cserés lehet egy alkalmas csapágyra, csak kell hozzá egy-két esztergált közdarab a rögzítéshez. Azok utána soha nem mennek tönkre, mivel ha a gyári egy golyósoros, 12 mm széles, 40 mm átmérőjű csapágy kibírja jópár tízezer km-en át, akkor a két golyósoros, egy hüvelyk széles, 62 mm-es átmérőjű csapágy az örök élet, meg egy nap. Smiley

A harmadik pedig a bordás vezetőgörgő, amibe szintén egy két golyósoros, 16 mm széles, 40 mm átmérőjű csapágy kerülne.

Első saccra az esztergált darabokkal és csapágyakkal együtt sem lenne drágább, mint az utángyártott darab listaára.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36353 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 20:37:30 »

eljen
és mi a pontos méret? nyes
Az elado azt mondta: 2 darab 8-as es 1 db 6-os
Naplózva
gyuszo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #36354 Dátum: 2015.02.10 kedd, 10:59:06 »

Sziasztok!

Tudna segíteni valaki abban, hogy hol lehet K Gard NF adalékhoz hozzájutni?
Naplózva

MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #36355 Dátum: 2015.02.10 kedd, 12:53:16 »

Sziasztok!

Tudna segíteni valaki abban, hogy hol lehet K Gard NF adalékhoz hozzájutni?
Szia.
Talán ez:  
http://www.kernitelubrication.com/page.asp?idpage=478&pais=28&idioma=11

Bp.Lurdy ház 3.em.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.10 kedd, 12:55:40 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36356 Dátum: 2015.02.10 kedd, 13:25:13 »

Ha eltávolítom a fémlapot, amivel az EGR le van dugózva, akkor a lemez helyére kell raknom tömítést, vagy nem?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36357 Dátum: 2015.02.10 kedd, 13:28:05 »

Ha eltávolítom a fémlapot, amivel az EGR le van dugózva, akkor a lemez helyére kell raknom tömítést, vagy nem?
igen kell.
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36358 Dátum: 2015.02.10 kedd, 13:33:14 »

igen kell.

Köszi.
Akkor ezt sem ma csinálom meg... Sad
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36359 Dátum: 2015.02.10 kedd, 13:34:04 »

Köszi.
Akkor ezt sem ma csinálom meg... Sad
cromaxba bemész, biztos van polcon
mármint ha magyarországon lennél.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36360 Dátum: 2015.02.10 kedd, 13:48:26 »

Ha eltávolítom a fémlapot, amivel az EGR le van dugózva, akkor a lemez helyére kell raknom tömítést, vagy nem?

Nincs ott a gyári? Azt nem szokás kiszedni a dugó beépítésekor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36361 Dátum: 2015.02.10 kedd, 13:49:01 »

cromaxba bemész, biztos van polcon
mármint ha magyarországon lennél.
Akkor igen.
Nemsokara megyek Gyorbe, majd ott beszerzem.
Csak egy tesztre kell, mert meg akarom nezni, hogy EGR dugozas nelkul is rangat-e a motor.
Mert miota le van dugozva, azota jott elo ez a hiba, bar elvileg nem szabadna koze lennie hozza...
Mint a fogyasztasnak sem, de azota kb 1 literrel kevesebbet eszik...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36362 Dátum: 2015.02.10 kedd, 13:49:22 »

Köszi.
Akkor ezt sem ma csinálom meg... Sad

Üss egy lyukat a dugó közepére, és akkor nem kell tömítés. Smiley

Másik EGR-dugót meg tudok adni, éppen van egy fölösben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36363 Dátum: 2015.02.10 kedd, 13:49:57 »

Nincs ott a gyári? Azt nem szokás kiszedni a dugó beépítésekor.

AndyA
Végülis... Nem tudom, nem én dugóztam, hanem VIK.
De megbontom, megnezem...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36364 Dátum: 2015.02.10 kedd, 13:50:25 »

Akkor igen.
Nemsokara megyek Gyorbe, majd ott beszerzem.
Csak egy tesztre kell, mert meg akarom nezni, hogy EGR dugozas nelkul is rangat-e a motor.
Mert miota le van dugozva, azota jott elo ez a hiba, bar elvileg nem szabadna koze lennie hozza...
Mint a fogyasztasnak sem, de azota kb 1 literrel kevesebbet eszik...

Mármint EGR-dugó óta kevesebbet eszik? Annak nagyon is lehet köze hozzá.

Egy próba erejéig elmegy tömítés nélkül is szerintem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36365 Dátum: 2015.02.10 kedd, 14:32:15 »

Mármint EGR-dugó óta kevesebbet eszik? Annak nagyon is lehet köze hozzá.

Egy próba erejéig elmegy tömítés nélkül is szerintem.

AndyA
Igen, a dugozas ota kevesebbet eszik.
Ok, ma mar nem, de talan holnap lesz idom butykolni.
Hasznalom dugo nelkul egy napot, aztan ha nem valtozik semmi, akkor csak visszateszem a regi dugot. (ha nincs ategve)
Naplózva
benobalogh
Vendég
« Új hozzászólás #36366 Dátum: 2015.02.10 kedd, 21:21:08 »

Üdv!
Cserélt már valaki magasnyomású szivattyút otthon?
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #36367 Dátum: 2015.02.10 kedd, 21:28:07 »

Üdv!
Cserélt már valaki magasnyomású szivattyút otthon?

Kicserélhető csak kell egy műanyag "gyűrű" ami helyén tartja a tárcsát, h nem mozduljon el.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
benobalogh
Vendég
« Új hozzászólás #36368 Dátum: 2015.02.10 kedd, 21:42:52 »

http://szerszambolt.com/2011/05/ford-vezerlesrogzito-keszlet-el130809-01/
Erre gondoltok?
vagy nekem elég lenne ez is?
http://szerszambolt.com/2011/05/ford-vezerlesrogzito-keszlet-s2/
Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #36369 Dátum: 2015.02.11 szerda, 06:14:58 »

Sziasztok! Bocs, hogy nem tudom biztos beszéltetek már róla de miért hasznos a generátor " szabadonfutásítása"?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36370 Dátum: 2015.02.11 szerda, 06:35:55 »

Sziasztok! Bocs, hogy nem tudom biztos beszéltetek már róla de miért hasznos a generátor " szabadonfutásítása"?
megszűnteti a szíj "beremegését", a szíjzajt,az alkatrészekre jutó terhelést.nő az élettartama a rendszernek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36371 Dátum: 2015.02.11 szerda, 07:06:30 »

megszűnteti a szíj "beremegését", a szíjzajt,az alkatrészekre jutó terhelést.nő az élettartama a rendszernek.

....és nem tolja a generátor a szíjat!  laugh  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #36372 Dátum: 2015.02.11 szerda, 07:42:52 »

megszűnteti a szíj "beremegését", a szíjzajt,az alkatrészekre jutó terhelést.nő az élettartama a rendszernek.
Es az egyebként 100e -t bíró szíjrendszerböl felválalja, hogy 40e nél beszarik és a töltést is elcseszi hátha nem ér haza a lúzer!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #36373 Dátum: 2015.02.11 szerda, 08:17:48 »

Már nekem is írtátok a generátor szabadon futását, hogy ajánlott.
Én néztem a generátort, de nem igazán látom, hogy ez szabadonfutó vagy nem...
Valami képet tud valaki mutatni a különbségről?!

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36374 Dátum: 2015.02.11 szerda, 08:26:13 »

Már nekem is írtátok a generátor szabadon futását, hogy ajánlott.
Én néztem a generátort, de nem igazán látom, hogy ez szabadonfutó vagy nem...
Valami képet tud valaki mutatni a különbségről?!

Ha csak sima szíjtárcsa, akkor az. Ha van egy kb. fél centis "széle" pluszban, akkor szabadonfutó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36375 Dátum: 2015.02.11 szerda, 08:53:33 »

....és nem tolja a generátor a szíjat!  laugh  eplus2
Tisztelt Fórumtárs!
Elnézésed kérem a megjegyzésért, De olyan vagy "mint a kis elefánt. Nehezen tanulsz de legalább nem felejtesz." Ne önts olajat a tűzre ha nem muszáj. nyes eplus2
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.11 szerda, 08:55:09 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36376 Dátum: 2015.02.11 szerda, 09:35:50 »

Tisztelt Fórumtárs!
Elnézésed kérem a megjegyzésért, De olyan vagy "mint a kis elefánt. Nehezen tanulsz de legalább nem felejtesz." Ne önts olajat a tűzre ha nem muszáj. nyes eplus2
Tisztelettel László! worship

Őt is folyton szivatjuk a benzinesével, ez a legkevesebb, amit hagyunk neki cserébe. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36377 Dátum: 2015.02.11 szerda, 09:53:40 »

Es az egyebként 100e -t bíró szíjrendszerböl felválalja, hogy 40e nél beszarik és a töltést is elcseszi hátha nem ér haza a lúzer!
nem így van.....mert 20at sem bírja nélküle berregés nélkül a szíjrendszer. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36378 Dátum: 2015.02.11 szerda, 09:54:03 »

....és nem tolja a generátor a szíjat!  laugh  eplus2
nem utolsó sorban. kocsog Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
timarzsolt
Vendég
« Új hozzászólás #36379 Dátum: 2015.02.11 szerda, 11:04:02 »

Sziasztok.
Már megin baj van a multkor a 4 porlasztócsucs volt és a magasnyomású szivatyú.Kilettek cserélve vadi zsírra azok most faszák.Öninditom cpmjeladó kettöstömegü mind újjak garanciásak a turbo is.És mégis ien *** még sosem volt a kocsi.... vasárnap indultam melózni linzbe sopronig a vízhőfok nem ment fel semmit (probáltam kikapcsolt klimával is ugysem ment semmit) a fordulatszámmérő 3.fokozattol akadozva ugarál csak felfele.Erő nincs benne annyi amennyi eddig volt.Kihuzattam 3asba 2500nál vmi mintha szétesett vna a motorba kerregö hang egy 5 másodpercig.Hazafele 3szor leállt a kocsi menet közbe.Hazaértem leállítotam elinditottam és az alapjárat 500nál megállt és nem reagáll a gázpedálra semmit de ha hideginditot fujunk bele akkor beáll és megy is amig le nem álltoma  kocsit de utána megint ugyanez a hiba.Ja és menet közbe ha beállok egy fix sebeségre ugy ugrál a kocsi mint egy kenguru folyamat  játszani kell a pedállal.A szerelö megnézte aztmondja minden klapol rajta a gép sem mutat semmi elvileg jó de gyakorlatilag ien *** még sosem volt...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36380 Dátum: 2015.02.11 szerda, 11:12:50 »

Sziasztok.
Már megin baj van a multkor a 4 porlasztócsucs volt és a magasnyomású szivatyú.Kilettek cserélve vadi zsírra azok most ***ák.Öninditom cpmjeladó kettöstömegü mind újjak garanciásak a turbo is.És mégis ien *** még sosem volt a kocsi.... vasárnap indultam melózni linzbe sopronig a vízhőfok nem ment fel semmit (probáltam kikapcsolt klimával is ugysem ment semmit) a fordulatszámmérő 3.fokozattol akadozva ugarál csak felfele.Erő nincs benne annyi amennyi eddig volt.Kihuzattam 3asba 2500nál vmi mintha szétesett vna a motorba kerregö hang egy 5 másodpercig.Hazafele 3szor leállt a kocsi menet közbe.Hazaértem leállítotam elinditottam és az alapjárat 500nál megállt és nem reagáll a gázpedálra semmit de ha hideginditot fujunk bele akkor beáll és megy is amig le nem álltoma  kocsit de utána megint ugyanez a hiba.Ja és menet közbe ha beállok egy fix sebeségre ugy ugrál a kocsi mint egy kenguru folyamat  játszani kell a pedállal.A szerelö megnézte aztmondja minden klapol rajta a gép sem mutat semmi elvileg jó de gyakorlatilag ien *** még sosem volt...
a generátort kellene leellenőrizni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36381 Dátum: 2015.02.11 szerda, 15:53:41 »

hello. leszedtem az egr dugot, az egr felol kicsit olajos volt, a cso felol pedig volt rajta koksz.
Namost a csoben volt egy 5 forintosnyi koksz reteg, ami darabokra porlott. Amit ki tudtam szedni, kiszedtem, de gondolom nem sikerult mindet.
Kerdesem, hogy beindithatom-e igy, vagy inkabb tegyem vissza a dugot es egy alaposabb tisztitassal egybekotve tavolitsam el a dugot?
Nem tudom, hogy ezek a koksz darabok bejuthatnak-e most a motorba...
Koszi!
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #36382 Dátum: 2015.02.11 szerda, 15:56:42 »


Igen ez az. Ezzel meg lehet csinálni.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
benobalogh
Vendég
« Új hozzászólás #36383 Dátum: 2015.02.11 szerda, 19:12:51 »

Igen ez az. Ezzel meg lehet csinálni.

Elég nekem a második kisebb készlet ami olcsóbb?
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #36384 Dátum: 2015.02.11 szerda, 19:46:15 »

Elég nekem a második kisebb készlet ami olcsóbb?

Bőven, én csak egy tárcsát kaptam és az is elég volt. A motort fel kell emelni a francba, a lánctakarón lévő kerek szerelőnyílás balos ha jól emlékszem.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36385 Dátum: 2015.02.11 szerda, 20:19:16 »

hello. leszedtem az egr dugot, az egr felol kicsit olajos volt, a cso felol pedig volt rajta koksz.
Namost a csoben volt egy 5 forintosnyi koksz reteg, ami darabokra porlott. Amit ki tudtam szedni, kiszedtem, de gondolom nem sikerult mindet.
Kerdesem, hogy beindithatom-e igy, vagy inkabb tegyem vissza a dugot es egy alaposabb tisztitassal egybekotve tavolitsam el a dugot?
Nem tudom, hogy ezek a koksz darabok bejuthatnak-e most a motorba...
Koszi!

Be tudnak, ha peched van. Inkább pucold ki. Lehet, hogy szereled még két órát, de biztosan nem lesz baja a motornak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36386 Dátum: 2015.02.11 szerda, 20:24:39 »

nem így van.....mert 20at sem bírja nélküle berregés nélkül a szíjrendszer. nyes

van itt egy taxi...kb 700.000km van benne...soha nem volt benne szabadonfutó, szij is kb 120.000-ként cserélve...semmi baja,most is megy.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #36387 Dátum: 2015.02.11 szerda, 20:25:43 »

Elég nekem a második kisebb készlet ami olcsóbb?


Amennyibe ez a készlet kerül,annyiért egy hozzáértő mókus ki is cseréli neked. wave
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36388 Dátum: 2015.02.11 szerda, 20:28:20 »

van itt egy taxi...kb 700.000km van benne...soha nem volt benne szabadonfutó, szij is kb 120.000-ként cserélve...semmi baja,most is megy.
TDCI! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36389 Dátum: 2015.02.11 szerda, 20:33:52 »

TDCI! hehe

az....egy tárgya...üzemanyag rendszer kb 3-szor volt cserélve komplett....de a szijrendszerrel semmi nemvolt soha, és most erről volt szó...
Naplózva
benobalogh
Vendég
« Új hozzászólás #36390 Dátum: 2015.02.11 szerda, 20:34:43 »


Amennyibe ez a készlet kerül,annyiért egy hozzáértő mókus ki is cseréli neked. wave

Azt tudom, de ilyen szerszáma nincs, a vezérlést meg ne piszkálja. Ahhoz én sem értek, de igy megoldva meg tudom csinálni. Ezt is embör találta ki, csak nem olyan bonyolult alapon kezdtem neki turbót is cserélni, azbis sikerült Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36391 Dátum: 2015.02.11 szerda, 20:55:29 »

az....egy tárgya...üzemanyag rendszer kb 3-szor volt cserélve komplett....de a szijrendszerrel semmi nemvolt soha, és most erről volt szó...
7evig volt mk3 tdci-m.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36392 Dátum: 2015.02.11 szerda, 21:51:25 »

TDCI! hehe
Ja, ufók is léteznek... hehe
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36393 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 08:32:51 »

7evig volt mk3 tdci-m.....

Akkor azért vagy ilyen zaklatott, már értem.... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36394 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 08:39:55 »

Akkor azért vagy ilyen zaklatott, már értem.... eplus2
Cheesy kibaxottul zaklatott vagyok,mint Süti..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #36395 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 11:04:32 »

SZiasztok,

Nekem egy 2007-s 2.0 TDCi-m van. A napokban volt műzsaki vizsgán és minden rendben volt.
Hírtelen gyorulásnál szép nagy füstöt ereget. Mi lehet a gond?Huh?

Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36396 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 11:30:42 »

SZiasztok,

Nekem egy 2007-s 2.0 TDCi-m van. A napokban volt műzsaki vizsgán és minden rendben volt.
Hírtelen gyorulásnál szép nagy füstöt ereget. Mi lehet a gond?Huh?

Köszi
eldurrant egy turbócsöved.keress olajos foltot a gumicsőszakaszokon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #36397 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 11:43:42 »

Köszi....az nem jelentené azt, hogy a teljesítmény is csökken, valamint a műszaki vizsgán a kipuffogó gáz nem lett volna jó értéken?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #36398 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 12:01:24 »

Szokott valaki motormosót használni olajcserekor vagy akármikor?

Van ennek valami értelme?
Ha igen milyet érdemes venni?

koszi
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36399 Dátum: 2015.02.12 csütörtök, 12:15:26 »

SZiasztok,

Nekem egy 2007-s 2.0 TDCi-m van. A napokban volt műzsaki vizsgán és minden rendben volt.
Hírtelen gyorulásnál szép nagy füstöt ereget. Mi lehet a gond?Huh?

Köszi

mk3 vagy 4? Illetve szerintem van benne dpf is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 721 722 723 724 725 726 727 [728] 729 730 731 732 733 734 735 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.185 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.