Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:15:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
731
732
733
734
735
736
737
[
738
]
739
740
741
742
743
744
745
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685064 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36850 Dátum:
2015.03.28 szombat, 08:27:17 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.03.27 péntek, 21:16:08
Miért?
Gyorsításnál úgy tudom zárva kell lennie a szelepnek, máskor meg a légfelesleg miatt nincs látható mennyiségű füst.
mert az oxigénszegény keverék miatt több a füst.az egr szelep nem a koromképződés miatt van,hanem,hogy a NOX-ot csökkentse.a füst ettől viszont több.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36851 Dátum:
2015.03.28 szombat, 10:16:26 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.03.27 péntek, 21:16:08
Miért?
Gyorsításnál úgy tudom zárva kell lennie a szelepnek, máskor meg a légfelesleg miatt nincs látható mennyiségű füst.
Nekem pl látványosan jobban füstölt a dugó nélkül (műszaki miatt vettem ki). Főleg erős gázadásra. Amióta visszakerült, kevésbé füstöl.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36852 Dátum:
2015.03.28 szombat, 15:34:10 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.28 szombat, 08:27:17
mert az oxigénszegény keverék miatt több a füst.az egr szelep nem a koromképződés miatt van,hanem,hogy a NOX-ot csökkentse.a füst ettől viszont több.
Ezt értem, de (láthatóan) füstöni akkor szokott az autó, amikor intenzív gyorsítás van. Ilyenkor nincs EGR nyitva, tehát a le nem dugózás miatt nem lesz oxigénszegényebb a keverék.
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.03.28 szombat, 10:16:26
Nekem pl látványosan jobban füstölt a dugó nélkül (műszaki miatt vettem ki). Főleg erős gázadásra. Amióta visszakerült, kevésbé füstöl.
Én is ezt tapasztalom, de szerintem azért, mert *** a szelep a kocsiban. Egyéb kínja is volt, pl állandó sebességnél kis rángatás, ami megszűnt a dugózással.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.28 szombat, 15:36:43 írta tpmportal
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36853 Dátum:
2015.03.28 szombat, 15:45:28 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.03.28 szombat, 15:34:10
Ezt értem, de (láthatóan) füstöni akkor szokott az autó, amikor intenzív gyorsítás van. Ilyenkor nincs EGR nyitva, tehát a le nem dugózás miatt nem lesz oxigénszegényebb a keverék.
Én is ezt tapasztalom, de szerintem azért, mert *** a szelep a kocsiban. Egyéb kínja is volt, pl állandó sebességnél kis rángatás, ami megszűnt a dugózással.
nem csak akkor füstöl.egy lámpától való induláskor is kormol rendesen egr-el.lezárt egr-el meg nem.nem lehet 100-ból 100 egr rossz...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36854 Dátum:
2015.03.28 szombat, 15:53:03 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.28 szombat, 15:45:28
nem csak akkor füstöl.egy lámpától való induláskor is kormol rendesen egr-el.lezárt egr-el meg nem.nem lehet 100-ból 100 egr rossz...
Dehogynem, már az egész ötlet rossz, hogy kipufgázt etessünk a motorral
Ezt a lámpás elindulást annyira nem láttam, de nem is szoktam annyira követni mondjuk a kocsinkat. De majd valahogy kipróbálom.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36855 Dátum:
2015.03.28 szombat, 16:16:54 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.03.28 szombat, 07:39:27
Köszönöm a válaszod. Akitől vettem az mondta hogy ezt csináljam
Amikor le állítom az autót a motortérben hallok valami kicsi csipogó hangot. Ez mi lehet?
ha csörgés/zörgés jellegű a hang, akkor a lendkerék szólhat, ha valóban csipogás, arra nincs ötletem.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36856 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 12:04:38 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.03.25 szerda, 08:34:27
Köszönöm. Igen kint dolgozom. 1000 km háztól házig. Kint meg néha el megyek boltba vele majd. Még valamire oda figyeln? Magyar kezelési útmutató vagy minek hívjá, tudna valaki linket küldeni. Mert az nincs a kocsihoz
Akkor teszel a legjobbat az autóval, ha elkerülöd az otthoni kutakat. Hazafelé Linz-St.Pölten környékén vannak az autópályához közel kutak, ahol nem autópályás áron tudsz tankolni. Itt telelököd, és ha szerencséd van visszafelé is tudsz itt tankolni. De leürülni ne hagyd teljesen ahogy korábban a többiek is írták. Fél alatt, negyed fölött ha áll a mutató akkor már tankolj rá.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36857 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 17:43:13 »
Sziasztok,
egy kis segítséget kérnék egy off C-max 1.6TDCi motorral kapcsolatban.
Nagybátyám nemrég vásárolta, eddig minden ok volt vele. Most viszont elkezdte azt, hogy hideg motor indításkor beröffen, de utána nem soká le is fullad. És aztán csak nagy nehezen indul be újra.. 1x-2x eljátsza, aztán megy normálisan.
Volt vele a debreceni Ford Vagépnél, és ott kicserélték az izzító gyertyákat, mert kettő nem volt jó. Bár azok rosszak voltak, de ha a gond ez lett volna, akkor be sem nagyon indul vagy füstöl (legalábbis nekem így volt)... és valóban, mert a csere után is ugyanaz a helyzet mint előtte.
A hibatárolóban volt egy hibaüzi, hogy a nagynyomású rendszerben nyomásesés volt. Ezt a gyertya cserekor törölték, azt mondták rá, hogy valszeg a üzemanyagszűrő csere miatt került be (
) - fura...
Jövőhéten megy vissza kiolvastatni, hogy visszajött-e...
Valakinek volt már hasonló tapasztalata? Ötletek?
köszi,
Levis
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36858 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 21:01:44 »
Idézetet írta: Levis - 2015.03.29 vasárnap, 17:43:13
Sziasztok,
egy kis segítséget kérnék egy off C-max 1.6TDCi motorral kapcsolatban.
Nagybátyám nemrég vásárolta, eddig minden ok volt vele. Most viszont elkezdte azt, hogy hideg motor indításkor beröffen, de utána nem soká le is fullad. És aztán csak nagy nehezen indul be újra.. 1x-2x eljátsza, aztán megy normálisan.
Volt vele a debreceni Ford Vagépnél, és ott kicserélték az izzító gyertyákat, mert kettő nem volt jó. Bár azok rosszak voltak, de ha a gond ez lett volna, akkor be sem nagyon indul vagy füstöl (legalábbis nekem így volt)... és valóban, mert a csere után is ugyanaz a helyzet mint előtte.
A hibatárolóban volt egy hibaüzi, hogy a nagynyomású rendszerben nyomásesés volt. Ezt a gyertya cserekor törölték, azt mondták rá, hogy valszeg a üzemanyagszűrő csere miatt került be (
) - fura...
Jövőhéten megy vissza kiolvastatni, hogy visszajött-e...
Valakinek volt már hasonló tapasztalata? Ötletek?
köszi,
Levis
levegősödés.a csúcsok vagy a szűrő körül.keress olajfoltot-szivárgást.a szivárgás megszűnésével a hiba is megszűnik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36859 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 21:42:40 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.03.29 vasárnap, 12:04:38
Akkor teszel a legjobbat az autóval, ha elkerülöd az otthoni kutakat. Hazafelé Linz-St.Pölten környékén vannak az autópályához közel kutak, ahol nem autópályás áron tudsz tankolni. Itt telelököd, és ha szerencséd van visszafelé is tudsz itt tankolni. De leürülni ne hagyd teljesen ahogy korábban a többiek is írták. Fél alatt, negyed fölött ha áll a mutató akkor már tankolj rá.
Linz?? Az jo 300km a Magyar hatartol...
Parndorfnal a JET kut teljesen normalis arban kinalja a naftat...
De az oeamtc.at oldalon lehet tajekozodni az arakrol..
http://www.oeamtc.at/portal/tanken+2500++1004854
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36860 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 22:42:56 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.03.29 vasárnap, 12:04:38
Akkor teszel a legjobbat az autóval, ha elkerülöd az otthoni kutakat. Hazafelé Linz-St.Pölten környékén vannak az autópályához közel kutak, ahol nem autópályás áron tudsz tankolni. Itt telelököd, és ha szerencséd van visszafelé is tudsz itt tankolni. De leürülni ne hagyd teljesen ahogy korábban a többiek is írták. Fél alatt, negyed fölött ha áll a mutató akkor már tankolj rá.
Ha kérdezhetem mért?
Sosem volt még baja ,hogy szinte alig van benne és úgy tankolok bele immár 5 éve.Ez teljes üres tankot jelent úgy mond.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36861 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 23:22:51 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.29 vasárnap, 21:01:44
levegősödés.a csúcsok vagy a szűrő körül.keress olajfoltot-szivárgást.a szivárgás megszűnésével a hiba is megszűnik.
Köszi, megnézzük
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36862 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 08:42:55 »
Idézetet írta: tebow - 2015.03.29 vasárnap, 21:42:40
Linz?? Az jo 300km a Magyar hatartol...
Parndorfnal a JET kut teljesen normalis arban kinalja a naftat...
De az oeamtc.at oldalon lehet tajekozodni az arakrol..
http://www.oeamtc.at/portal/tanken+2500++1004854
Mivel kb 1000km-re dolgozik otthonról, neki ott még jól is esik megállni egy picit.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36863 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 08:43:41 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2015.03.29 vasárnap, 22:42:56
Ha kérdezhetem mért?
Sosem volt még baja ,hogy szinte alig van benne és úgy tankolok bele immár 5 éve.Ez teljes üres tankot jelent úgy mond.
Szubjektív véleményem, nem kell vele egyetérteni.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36864 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 08:45:08 »
Idézetet írta: tebow - 2015.03.29 vasárnap, 21:42:40
Linz?? Az jo 300km a Magyar hatartol...
Parndorfnal a JET kut teljesen normalis arban kinalja a naftat...
De az oeamtc.at oldalon lehet tajekozodni az arakrol..
http://www.oeamtc.at/portal/tanken+2500++1004854
http://www.oeamtc.at/portal/sprit-applikation+2500+++11156
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36865 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 11:57:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.03.27 péntek, 18:37:58
Az EGR dugózástól?
Ha az EGR hibátlanul működött, akkor nem lesz változás.
Ha az EGR nem tud rendesen lezárni, és akkor is van átjárás, amikor padlózod, akkor csökkenni fog a füst a dugózástól.
Köszönöm!!!!!!
Naplózva
TheNewDavid
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36866 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 20:59:12 »
Üdv!
Milyen motorolajt javasoltok? 5w30 Castrol Magnetic vagy Edge? Esetleg a Ford gyári olaj?
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36867 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 21:07:49 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.03.30 hétfő, 08:42:55
Mivel kb 1000km-re dolgozik otthonról, neki ott még jól is esik megállni egy picit.
De ha hazafele megy, akkor jobb, ha a hatarhoz legkozelebb nyomja tele, igy otthon akar nem is kell tankolnia...
Aztan, hogy visszafele az osztrakoknal, vagy a nemeteknel tankol-e, az mar mindegy...
De ha Linz magassagaban teletankolja, akkor nem biztos, hogy azzal a mennyiseggel el lesz Magyarorszagon...
En igy ertelmeztem...
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36868 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 21:08:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.03.30 hétfő, 08:45:08
http://www.oeamtc.at/portal/sprit-applikation+2500+++11156
AndyA
Az
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36869 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 21:08:46 »
Idézetet írta: TheNewDavid - 2015.03.30 hétfő, 20:59:12
Üdv!
Milyen motorolajt javasoltok? 5w30 Castrol Magnetic vagy Edge? Esetleg a Ford gyári olaj?
Ford gyári tökéletesen megfelel 5w-30-ban. Ford motorokhoz tervezve.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36870 Dátum:
2015.03.31 kedd, 11:38:19 »
Idézetet írta: tebow - 2015.03.30 hétfő, 21:07:49
De ha hazafele megy, akkor jobb, ha a hatarhoz legkozelebb nyomja tele, igy otthon akar nem is kell tankolnia...
Aztan, hogy visszafele az osztrakoknal, vagy a nemeteknel tankol-e, az mar mindegy...
De ha Linz magassagaban teletankolja, akkor nem biztos, hogy azzal a mennyiseggel el lesz Magyarorszagon...
En igy ertelmeztem...
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36871 Dátum:
2015.03.31 kedd, 16:15:11 »
Üdv.
Lassan jön az idei olajcsere ideje. Mivel ugy is szervizbe lesz, gondoltam megcsináltathatok mást is.
Amit kérdeznék ehhez az az, hogy minek a jele az, ha hideg motornál és leginkább 10fok alatti időben, inditáskor egy fehér pamacsot köhög fel a motor? Alapjárat egyet ugrik kb 1100og, aztán azonnal beáll széoen, utána nincs semmi ingás. Füst sincs utána, padlón se, huz, erő megvan és 3as, 4esben nahy fordulatu padlózáskor sincs semmi hiba.
Köszi előre is a segitséget.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36872 Dátum:
2015.03.31 kedd, 20:46:08 »
Sziasztok
Olyat produkált ma a gép hogy elindult majd leállt és villog az üzemanyag kijelző majd többszöri próba elindult és simán haza jött autópályán.
Úgy állt le mintha nem lenne anyag lehet ez pillanatnyi dugulás?
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
pityuka
Vendég
mk3 tdci indítás
«
Új hozzászólás #36873 Dátum:
2015.03.31 kedd, 21:31:36 »
Hello! Mi okozza azt a ,,problémát" ,hogy az uzemi homérsékletu motor pár perc újra indításakor kb 5-6 másodpercig kell (hajtatni) a kicsikét? Volt esetleg valakinek hasonlo tapasztalata? Hidegen semmi gond (-18 foknál) vele
amit lehetet megprobáltam pl 2x ráadtam a gyújtást stb. az eredmény mindig ugyan az! motorkod: N7BA
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36874 Dátum:
2015.03.31 kedd, 22:09:19 »
Idézetet írta: csapo geza - 2015.03.31 kedd, 20:46:08
Sziasztok
Olyat produkált ma a gép hogy elindult majd leállt és villog az üzemanyag kijelző majd többszöri próba elindult és simán haza jött autópályán.
Úgy állt le mintha nem lenne anyag lehet ez pillanatnyi dugulás?
Melyik oldalon villog amit írtál???Mert az üzemanyag kijelző ha kell folyamatossan világít.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36875 Dátum:
2015.04.01 szerda, 16:26:29 »
Idézetet írta: csapo geza - 2015.03.31 kedd, 20:46:08
Sziasztok
Olyat produkált ma a gép hogy elindult majd leállt és villog az üzemanyag kijelző majd többszöri próba elindult és simán haza jött autópályán.
Úgy állt le mintha nem lenne anyag lehet ez pillanatnyi dugulás?
Véletlenül nem a malacfarok villog? Üzemanyag jelző nem nagyon szokott.....
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36876 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 19:39:21 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2015.03.31 kedd, 16:15:11
Üdv.
Lassan jön az idei olajcsere ideje. Mivel ugy is szervizbe lesz, gondoltam megcsináltathatok mást is.
Amit kérdeznék ehhez az az, hogy minek a jele az, ha hideg motornál és leginkább 10fok alatti időben, inditáskor egy fehér pamacsot köhög fel a motor? Alapjárat egyet ugrik kb 1100og, aztán azonnal beáll széoen, utána nincs semmi ingás. Füst sincs utána, padlón se, huz, erő megvan és 3as, 4esben nahy fordulatu padlózáskor sincs semmi hiba.
Köszi előre is a segitséget.
Esetleg ötlet a fehér füstre? Kerestem, de nem nagyon találtam erre irást.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ZBE
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36877 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 19:44:23 »
Sziasztok
Valaki szokott használni közületek kék vagy piros Spurit?Annak tisztítani kellene az EGR-t is mag a részecske szűrőt is nem?A másik kérdés: MOL,OMV,Lukoil vagy Shell dieselt ajánljátok?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36878 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 19:58:39 »
Idézetet írta: ZBE - 2015.04.02 csütörtök, 19:44:23
Sziasztok
Valaki szokott használni közületek kék vagy piros Spurit?Annak tisztítani kellene az EGR-t is mag a részecske szűrőt is nem?A másik kérdés: MOL,OMV,Lukoil vagy Shell dieselt ajánljátok?
Én OMV-t ajánlom de mindenkinek más vállt be. Szerintem próbáld ki mindet.
Fogyi, motor hang, hidegindulás stb...
Saját tapasztalatod a legtutibb
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36879 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 20:06:10 »
Idézetet írta: ZBE - 2015.04.02 csütörtök, 19:44:23
Sziasztok
Valaki szokott használni közületek kék vagy piros Spurit?Annak tisztítani kellene az EGR-t is mag a részecske szűrőt is nem?A másik kérdés: MOL,OMV,Lukoil vagy Shell dieselt ajánljátok?
már miért tisztítaná már az egr-t, meg a r.szűrőt?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36880 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 20:06:58 »
Holnap termosztát csere. mindkettő.
Naplózva
ZBE
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36881 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 20:23:58 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.02 csütörtök, 20:06:10
már miért tisztítaná már az egr-t, meg a r.szűrőt?
Mert a kipufogógázban is kifejti hatását(egy autószervizes mondta)és ő is ajánlotta.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36882 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 20:38:58 »
Idézetet írta: ZBE - 2015.04.02 csütörtök, 20:23:58
Mert a kipufogógázban is kifejti hatását(egy autószervizes mondta)és ő is ajánlotta.
És véletlenül forgalmazza is?
Hülyeség....az EGR-t biztos nem tisztítja.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36883 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 20:49:34 »
Idézetet írta: ZBE - 2015.04.02 csütörtök, 20:23:58
Mert a kipufogógázban is kifejti hatását(egy autószervizes mondta)és ő is ajánlotta.
Na ja.... a végén meg majd a szúnyog ad vért...
Naplózva
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36884 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 22:20:18 »
Idézetet írta: ZBE - 2015.04.02 csütörtök, 19:44:23
Sziasztok
Valaki szokott használni közületek kék vagy piros Spurit?Annak tisztítani kellene az EGR-t is mag a részecske szűrőt is nem?A másik kérdés: MOL,OMV,Lukoil vagy Shell dieselt ajánljátok?
Én piros spurit használok,de én németbe tankolok utána Nickerdorfnál a shell kuton az elég arra 3 napra amig itthol vok vissza ugyancsak osztrák oldal shell és go 890km,de hallottam,hogy szentmartinnál lemegyünk a pályárol ott jó árba van a go.
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36885 Dátum:
2015.04.02 csütörtök, 23:15:33 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.04.01 szerda, 16:26:29
Véletlenül nem a malacfarok villog? Üzemanyag jelző nem nagyon szokott.....
A feleségem adta az infót de azóta minden oké fullra tankolta és megszünt a gond
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36886 Dátum:
2015.04.03 péntek, 07:28:04 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.02 csütörtök, 20:06:58
Holnap termosztát csere. mindkettő.
tudok olcsó forrást gyárira
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36887 Dátum:
2015.04.03 péntek, 07:28:29 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.04.02 csütörtök, 20:38:58
És véletlenül forgalmazza is?
Hülyeség....az EGR-t biztos nem tisztítja.
ahogy a dpf-et sem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36888 Dátum:
2015.04.03 péntek, 09:04:24 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.04.02 csütörtök, 20:38:58
És véletlenül forgalmazza is?
Hülyeség....az EGR-t biztos nem tisztítja.
azt a féktisztító tisztítja
vagy ki kell szedni az egészet a 'csába.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36889 Dátum:
2015.04.03 péntek, 13:05:49 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.04.03 péntek, 07:28:04
tudok olcsó forrást gyárira
Na, mesélj még
15 öt fizettem a 2 gyári termosztátér plusz 1 liter gyári fagyállóér. Valaki olcsóbban?
A hőfokjelző elég hamar beállt középre, majd ott is maradt. Fene enné meg, ez ilyen volt amióta megvettem. Halkabb is lett a motor.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36890 Dátum:
2015.04.03 péntek, 16:45:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.04.03 péntek, 07:28:04
tudok olcsó forrást gyárira
Engem érdekelne
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36891 Dátum:
2015.04.03 péntek, 19:39:23 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.04.03 péntek, 16:45:11
Engem érdekelne
Van egy olyan érzésem, hogy rám gondolt
Naplózva
ferenc77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36892 Dátum:
2015.04.03 péntek, 20:25:38 »
Sziasztok,
A problémám a következő:
2L Tdci ha visszaengedem a gázpedált akkor olyan 1200-1500 -as fordulatnál az üzemanyag elosztó csövem olyan hangot hallat mintha kalapáccsal ütögetnék középtájon.
Tudja esetleg valaki mi lehet a gond és , hogy mi lenne a megoldás arra , hogy a probléma megszűnjön?
Az elosztó cseréje megoldaná a problémát?
Köszi a segítséget.
Naplózva
2006 2.0l TDCI Ghia 130 LE INA,EGR OFF, 425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36893 Dátum:
2015.04.03 péntek, 20:27:17 »
Idézetet írta: ferenc77 - 2015.04.03 péntek, 20:25:38
Sziasztok,
A problémám a következő:
2L Tdci ha visszaengedem a gázpedált akkor olyan 1200-1500 -as fordulatnál az üzemanyag elosztó csövem olyan hangot hallat mintha kalapáccsal ütögetnék középtájon.
Tudja esetleg valaki mi lehet a gond és , hogy mi lenne a megoldás arra , hogy a probléma megszűnjön?
Az elosztó cseréje megoldaná a problémát?
Köszi a segítséget.
nyilván nem egy likas cső fog kopogni......a csúcsok lesznek azok,illetve a rendszernyomás okozza.megkellene mérni olyankor a nyomást diaggal....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36894 Dátum:
2015.04.03 péntek, 20:45:04 »
Sziasztok. Ma vettem észre mikor elforditom a kulcsot izzitas, akkor pár másodpercig valami berrego, vagy nem tudom milyen hangot hallok. Ventilátor ki van kapcsolva. Ez mi lehet? Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36895 Dátum:
2015.04.03 péntek, 20:59:08 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.03 péntek, 19:39:23
Van egy olyan érzésem, hogy rám gondolt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36896 Dátum:
2015.04.03 péntek, 21:31:12 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.04.03 péntek, 20:45:04
Sziasztok. Ma vettem észre mikor elforditom a kulcsot izzitas, akkor pár másodpercig valami berrego, vagy nem tudom milyen hangot hallok. Ventilátor ki van kapcsolva. Ez mi lehet? Válaszotokat előre is köszönöm.
a klima zsaluk állnak a helyükre....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36897 Dátum:
2015.04.03 péntek, 21:32:49 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.03 péntek, 19:39:23
Van egy olyan érzésem, hogy rám gondolt
remélem ezt cáfolja.különben bhuzinak fogják nézni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36898 Dátum:
2015.04.03 péntek, 21:50:35 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.03 péntek, 21:32:49
remélem ezt cáfolja.különben bhuzinak fogják nézni....
Már megint csak a számodra kívánatos részinfókat veszed figyelembe
Naplózva
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36899 Dátum:
2015.04.04 szombat, 06:53:41 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.03 péntek, 21:31:12
a klima zsaluk állnak a helyükre....
Köszönöm a válaszod. Nincs valaki dunaújvároshoz közel? Jó lenne beszélni valakivel nagyon fura nekem ez a dízel dolog
adhatna jó pár tanácsot
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
Oldalak:
1
...
731
732
733
734
735
736
737
[
738
]
739
740
741
742
743
744
745
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ